nothing stops this train
Waar ik praktisch nog mee loop te prutsen is de order(s) daadwerkelijk managen op ByBit. TP's wil je (ik) een limit order voor zetten + een stoploss, maar die als market order. Op ByBit kan dit uiteraard, maar dan is de order niet meer aan te passen.gebruikershaes schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 09:59:
[...]
Voor mezelf vind ik dat een SL moet staan daar waar die moet staan en niet daar waar als die getriggered wordt, je kan leven met de winst/verlies. Waar die dan precies moet staan heb ik zelf ook moeite mee. Vaak zet ik hem onder recent low binnen een timeframe dat ik wil traden. Rekening houdend met liquidity sweeps.
Trailing stops trail ik onder de closes op de 21 EMA. Of als die hard wegloopt onder elke close previous candle. Maar dat is best een korte trade. Nooit voor meer dan een dag. En vaak een stuk korter.
[Afbeelding]
Hetzelfde voor een OCO order.
Hoe managen jullie dit (gemakkelijk)?
They who buy the dip, deserves the rip.
Ik hou meer van tops callen
14:30Alpina schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 12:19:
Ik wil het schandknaap feestje niet verstoren maar when moon?
verstappen33 schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 10:09:
[...]
Omgekeerd werkt het ook zo..
Should have bought the DIP in een opwaardse trend..
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/zQDA5vI9J2JpqPaZ0fDJsGYR.jpg?f=user_large)
Komende 6 uur geen tweets als die in het vliegtuig ligt te… maffen.
Moon soon!
[ Voor 28% gewijzigd door Coldcat op 24-06-2025 13:48 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
@Coldcat Ik hoor net dat Trump bij Willem blijft slapen, 2 orange men together zouden ze het over Bitcoin gaan hebben?
Nu+43%souljah1h schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 10:52:
Klein beetje profit genomen. Had ff een zetje nodig
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Wat een heerlijke pagina is dat. Vol met idioten met een plaat voor de kop. Ik heb al vaak met die oppermongool daar; AmericanScream een discussie proberen te voeren, maar als meneer geen uitweg meer heeft krijgt je een ban.
Ik kan het iedereen aanraden, heb je niks te doen en wil je mensen uitlachen, hang eens rond in Buttcoin
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Quoted for truthGelukszoekr schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 15:22:
[...]
Wat een heerlijke pagina is dat. Vol met idioten met een plaat voor de kop. Ik heb al vaak met die oppermongool daar; FrambozenTaart een discussie proberen te voeren, maar als meneer geen uitweg meer heeft krijgt hij een ban.
Ik kan het iedereen aanraden, heb je niks te doen en wil je mensen uitlachen, hang eens rond in de slowchat
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Die na een boek nu ook een documantaire heeft gemaakt die uitleg moet geven waarom crypto slecht is. Maarja, voorlopig kan hij geen distributeur vinden die er wat mee wil

Opzich wel jammer. Ik had wel zin gehad in een avondje comedy
Ik kan misschien niet zo goed rekenen. Maar als hij ze gekocht heeft voor 50k dan heeft hij toch een behoorlijke winstGelukszoekr schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 15:30:
Net zoals die mafkees Ben McKenzie.
[YouTube: Cryptocurrency closely resembles 'a Ponzi scheme or multi-level marketing', says actor Ben McKenzie]
Die na een boek nu ook een documantaire heeft gemaakt die uitleg moet geven waarom crypto slecht is. Maarja, voorlopig kan hij geen distributeur vinden die er wat mee wil
Opzich wel jammer. Ik had wel zin gehad in een avondje comedy
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
[ Voor 3% gewijzigd door Gelukszoekr op 24-06-2025 16:11 ]
Rutte weet heel goed hoe ie met figuren zoals Trump om moet gaan.
En Rutte zit daar vanwege de steun van de Amerikanen. Dus die hou je te vriend.Danjel schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 16:12:
[...]
En zo houdt je iedereen aan boord als het erop aan komt.Blik1984 schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 16:14:
[...]
En Rutte zit daar vanwege de steun van de Amerikanen. Dus die hou je te vriend.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/C63EY7cYy75cfebZgbMxK5Hf.jpg?f=user_large)
Ja laat het maar aan teflon Don over. Die weet precies op welke knopjes die moet drukken.Danjel schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 16:12:
[...]
Idd. Is ook niet heel moeilijk natuurlijk. Beetje slijmen, beetje veren in zijn reet. Super makkelijk te bespelen voor iedereen met een iq van boven de 100 en de mensen kennis van een kind van 12.Danjel schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 16:12:
[...]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Als Europa na al dit zijn defensie niet op orde krijgt en ooit valt dan hoop ik wel dat de Russen dit appje nog eens gebruiken voor een goede troll.
Want dan hebben we het ook gewoon keihard verdiend.
Ja eens uiteraard. Liever rutte dan ik. Al bespeel ik vaak zat dit soort hersenloze alpha mannetjes in mijn dagelijkse werk. Prachtig. Ze hebben het 9vd10 keer ook totaal niet in de gaten.FrambozenTaart schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 17:13:
Ik weet niet maar ergens kan je beter met trots sterven dan je verlagen tot dit soort schaamteloze pijperij.
Als Europa na al dit zijn defensie niet op orde krijgt en ooit valt dan hoop ik wel dat de Russen dit appje nog eens gebruiken voor een goede troll.
Want dan hebben we het ook gewoon keihard verdiend.
Iemand zou nu ff een jiskefet sinterklaas op het randje edgar meme moeten maken met rutte op de knieën en trump met een mijter op
Calling @Guereanti elppa schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 17:17:
[...]
Iemand zou nu ff een jiskefet sinterklaas op het randje edgar meme moeten maken met rutte op de knieën
https://www.parool.nl/nie...3A%2F%2Fwww.google.com%2F
Even dacht ik ook soldaat te zijn.
Dat betekent maar 1 ding, en dat wisten wij natuurlijk al!Alpina schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 17:33:
Ik weet niet wat erger is. Stokslobberen bij wortel of juist zelf die bezuinigingen op defensie jaren doorgevoerd te hebben.
Brrrrrr
:gifsicle():strip_exif()/f/image/9L2Ar8vYPp0gwyGknP9uI22t.gif?f=user_large)
Die 5% moet ergens van betaald worden.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
8 april 2011, dat is wel ff geleden:Alpina schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 17:33:
Ik weet niet wat erger is. Stokslobberen bij wortel of juist zelf die bezuinigingen op defensie jaren doorgevoerd te hebben.
/f/image/jgWlf6mRHUCw2NAejsl48ody.png?f=fotoalbum_large)
nothing stops this train
Vis schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 17:39:
[...]
Dat betekent maar 1 ding, en dat wisten wij natuurlijk al!
Brrrrrr
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/3z2rffLta0uACWVQ0GuW2DJm.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/uUPP0TE9seragqpDaULc2ZOx.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/oO651PJo1jGKwKdbaeCIfKBd.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/RZ2ZWJlmSCYuLUGnvrGxKNbj.png?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/C4MYCu199Kck4vr7X25wclYq.gif?f=user_large)
Kol Nedra schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 17:43:
[...]
8 april 2011, dat is wel ff geleden:
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/U1qmkMyXEykgleMXMqFkeaEf.gif?f=user_large)
Zodra de tijd rijp is ervoor!
Wat een tijdlijn leven we in.
Hoop dat ze hier ooit in de toekomst nog eens les over krijgen en denken: wat in de actual sesamstraat snoven die lui in de 21e eeuw?
Hopium!FrambozenTaart schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 17:53:
Bitcoin is gewoon een memecoin, maar omdat onze realiteit nog knettervager is lijkt het gewoon een logische investering.
Hoop dat ze hier ooit in de toekomst nog eens les over krijgen en denken: wat in de actual sesamstraat snoven die lui in de 21e eeuw?
/f/image/TUkkQcIgy0ES7of0o8KeNWcA.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 28% gewijzigd door Coldcat op 24-06-2025 18:12 ]
snuiven? waar? ik eerst!
Ligt Almelo in Fryslân?FrambozenTaart schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 17:53:
Bitcoin is gewoon een memecoin
Ik krijg wel Jaapio vibes van dit soort posts. Welkom kerel, een heerlijke aanvulling hierFrambozenTaart schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 17:53:
Bitcoin is gewoon een memecoin, maar omdat onze realiteit nog knettervager is lijkt het gewoon een logische investering.
gebruikershaes schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 16:26:
[...]
Ja laat het maar aan teflon Don over. Die weet precies op welke knopjes die moet drukken.
:strip_exif()/f/image/4HaoXv4uORSEh9e0RJV6vVrw.png?f=user_large)
laat het hem maar niet horen.
Gelukszoekr schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 18:15:
[...]
Ik krijg wel Jaapio vibes van dit soort posts. Welkom kerel, een heerlijke aanvulling hier
:gifsicle():strip_exif()/f/image/YjfzEPVQ6rCg1O2LF1ZjuIDE.gif?f=user_large)
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Hallo,Jumpman schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 18:26:
Rutte ontslaat in april 2011 6000 militairen, verkoopt de tanks voor te weinig aan Finland en nu moet er van diezelfde man gigantisch veel geld geleend worden om alles weer high tech op te bouwen, waar de burger weer rente en aflossing over mag betalen. En let op er staat defensie en ondersteunde diensten, wat houden die ondersteunende diensten in? Precies je euro (die je liefst niet meer cash mag bezitten) wordt keihard minder waard, van je 100% werkende leven (wanneer je op zijn sterkst bent) in Nederland, breng je 70% weg en 30% kan je wat mee. Ze stelen het meest kostbare van je, je tijd van het enige leven dat je hebt. Wacht dus niet en investeer in passieve inkomsten buiten de euro of dollar, ga niet als figurant van je eigen leven langs de zijlijn staan te kijken. Crypto is er daar één van en de overheid zal er alles aandoen dat te beperken.
Nederland is een Zorgstaat. Je hoeft niet hard te werken. Werk voor minder geld en je krijgt geld toe en je zult het wellicht beter hebben dan de modaal tweeverdieners die net niet failliet ziin na 1 niet betaalde credit kaart rekening.
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Kan sowieso niet anders de VS wil uit zijn schulden komen door de economie te laten groeien, dat kan alleen als de rente omlaag gaat. En op een gegeven moment moet de fed schuldenpapier gaan opkopen. De markt gaat ze niet meer willen kopen.Vis schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 17:39:
[...]
Dat betekent maar 1 ding, en dat wisten wij natuurlijk al!
Brrrrrr
[Afbeelding]
Dan komen we bij een praktisch probleem aan, wie gaat al dat spul bouwen? De Mexicanen worden met bosjes naar buiten gegooid daar. Dus wie gaat al die door onshoring teruggekeerde fabrieken bemensen? De MAGA aanhangers?
De praktijk kan nog wel eens aardig moeilijk worden.
We hadden hier ooit ook een member aan wie jij mij doet denken. Kan de vinger er alleen niet op leggen.Gelukszoekr schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 18:15:
[...]
Ik krijg wel Jaapio vibes van dit soort posts. Welkom kerel, een heerlijke aanvulling hier
Hoe dan ook, welkom ook. Redelijke aanvulling hier.
[ Voor 3% gewijzigd door Darrell op 24-06-2025 18:51 ]
Dat is al. Of loop je weer achter...gebruikershaes schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 18:51:
Break out in 3.. 2.. 1..
A87Darrell schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 18:51:
[...]
We hadden hier ooit ook een member aan wie jij mij doet denken. Kan de vinger er alleen niet op leggen.
Nee ik bedoelde boven prev high. En idd ik zit niet in een trade. Gisteren bij 105.5 oid uitgestapt.tomtom901 schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 18:53:
[...]
Dat is al. Of loop je weer achter...
[...]
A87
Echt waar? Ik weet t niet hoor.Gelukszoekr schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 18:15:
[...]
Volgens mij zat Jaapio meer aan de intellectuele kant van het SC spectrum....
Maar ik kan t natuurlijk ook gewoon mis hebben.
Zou die @FrambozenTaart misschien wél weer wat ATH babes gaan posten?
Das wel n aanvulling!
Ik lul ook zomaar wat
poh dat waren tijden.shovelhead1340 schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 19:01:
[...]
Echt waar? Ik weet t niet hoor.
Volgens mij zat Jaapio meer aan de intellectuele kant van het SC spectrum....
Maar ik kan t natuurlijk ook gewoon mis hebben.
Zou die @FrambozenTaart misschien wél weer wat ATH babes gaan posten?
Das wel n aanvulling!
Maar eerlijk, ben sowieso al blij dat ie terug is. De SC is gewoon niets zonder jaapio
:gifsicle():strip_exif()/f/image/jqyO0wiP6Nzfg1I5PtpMncKE.gif?f=user_large)
Ik dacht gister opeens aan Binance.anti elppa schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 19:21:
[...]
poh dat waren tijden.
Maar eerlijk, ben sowieso al blij dat ie terug is. De SC is gewoon niets zonder jaapio
[Afbeelding]
Die leuke airdrops in de vorige run. Iedere maand gratis shit!
Dat is nu bybitColdcat schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 19:25:
[...]
Ik dacht gister opeens aan Binance.
Fintech met iedere maand gratis shit vertrouw ik niet. Liever een wat saaie omgeving die doet wat ie moet doen en niet zo'n flipperkast.Coldcat schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 19:25:
[...]
Ik dacht gister opeens aan Binance.
Bij Binance had je elke week wel weer een nieuwe functie waar de gemiddelde gebruiker niks aan had .. rentevrij dividend toekomst sparen of tridouble leverage axiale inkoop.
==
hoi
Dat is wel waar ze flink op cashenEusebius schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 19:31:
[...]
Bij Binance had je elke week wel weer een nieuwe functie waar de gemiddelde gebruiker niks aan had .. rentevrij dividend toekomst sparen of tridouble leverage axiale inkoop.
Het beeld van een stel bejaarden in Las Vegas die aan de eenarmige bandiet lopen te trekken doemt bij me op ..
==
hoi
Ik had m'n SL verplaatst naar $105.788, en hij is zojuist geraakt. Lekkere winst te pakken (hoogste tot nu toe met handmatig traden), en de nieuwe orders staan alweer klaar.Remy!!!! schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 08:55:
Even sparren/vragen om hulp.
Ondertussen lukt het 'juist' plaatsen van buy's redelijk, maar ik zit vaak nog te stoeien met het plaatsen van m'n TP en SL.
Tp wil ik later deze ochtend even de tijd voor nemen, maar voor nu wil ik m'n SL op $104.700 zetten.
Iets daarboven is BTC 3x op gebounced (zover je het zo mag noemen met dit volume en timeframe), dus ik zat te denken, als hij nu weer die kant op gaat, is de kans groter dat hij erdoorheen zakt.
Klopt mijn idee een beetje, of zet ik hem dan te strak, en kan ik hem beter op bijv. $104.600 zetten? Met het 'risico' dat ik dan minder winst pak.
[Afbeelding] [Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/DrdviGP6t7ScC1qFQXUUwjnA.jpg?f=fotoalbum_large)
Goed gedaan!Remy!!!! schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 19:34:
[...]
Ik had m'n SL verplaatst naar $105.788, en hij is zojuist geraakt. Lekkere winst te pakken (hoogste tot nu toe met handmatig traden), en de nieuwe orders staan alweer klaar.
Oftewel zorg ervoor dat je voldoende inkomen hebt en dat deze meegroeit. Dus begin wat voor jezelf en investeer in Bitcoin plus aandelen.Jumpman schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 18:26:
Rutte ontslaat in april 2011 6000 militairen, verkoopt de tanks voor te weinig aan Finland en nu moet er van diezelfde man gigantisch veel geld geleend worden om alles weer high tech op te bouwen, waar de burger weer rente en aflossing over mag betalen. En let op er staat defensie en ondersteunde diensten, wat houden die ondersteunende diensten in? Precies je euro (die je liefst niet meer cash mag bezitten) wordt keihard minder waard, van je 100% werkende leven (wanneer je op zijn sterkst bent) in Nederland, breng je 70% weg en 30% kan je wat mee. Ze stelen het meest kostbare van je, je tijd van het enige leven dat je hebt. Wacht dus niet en investeer in passieve inkomsten buiten de euro of dollar, ga niet als figurant van je eigen leven langs de zijlijn staan te kijken. Crypto is er daar één van en de overheid zal er alles aandoen dat te beperken.
En vastgoed.jvel92 schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 19:57:
[...]
Oftewel zorg ervoor dat je voldoende inkomen hebt en dat deze meegroeit. Dus begin wat voor jezelf en investeer in Bitcoin plus aandelen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
En je niet eindeloos druk maken over zaken waar je geen invloed op hebt
vooral bij hardware ofzo, limited editions van gameboys ed
[ Voor 36% gewijzigd door Kol Nedra op 24-06-2025 20:27 ]
nothing stops this train
Is wel wat gechargeerd natuurlijk. Van veiligheid plukt uiteindelijk iedereen de vruchten. En met die ondersteunende diensten kun je bijvoorbeeld denken aan verbeterde infrastructuur en onderhoud/modernisering van oudere bruggen en dergelijke.Jumpman schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 18:26:
Dus je kunt met wat slim boekhouden ook heus wel een deel van dat defensiebudget inzetten zodat de samenleving er ook wat aan heeft en er iets van terugziet, bijvoorbeeld in de vorm van werkgelegenheid.
Bovendien kun je nog zo fijn willen leven zonder veel werken maar als er een tijd komt dat de Amerikanen niet langer garant staan voor onze Europese veiligheid en de Noord Koreaanse raketten gelanceerd door Rusland je om de oren vliegen dan heb je daar ook weinig aan.
Tijd zul je nu eenmaal moeten investeren als je nuttig wilt bijdragen aan een samenleving. Als iedereen de hele dag wat egocentrisch aan zijn lul ging liggen trekken dan word boodschappen doen ook lastig enzo.
Bovendien kun je jezelf niet vreedzaam noemen als je niet in staat bent tot geweld. Als je niet in staat bent tot geweld, ben je niet vreedzaam, maar simpelweg ongevaarlijk.
Tijd voor Europa om zelf de broek op te houden, ook voor de garantie van de veiligheid van onze toekomstige generaties. Want de wereld zal er door alle problemen niet vriendelijker op worden.
En een BMW M3 die hier schaamteloos wordt vergeleken met Bitcoin.
Maktub
Zullen we hem vertellen?Pinsa schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 20:43:
Wen dip gure alts? Asking for a friend
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Koop dan!MrMrq schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 20:40:
[...]
En een BMW M3 die hier schaamteloos wordt vergeleken met Bitcoin.
https://www.autoscout24.n...y_link&utm_campaign=share
Weer coinloos?Pinsa schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 20:48:
[...]
Tsja onlangs 3 sell lows gedaan je zal het maar hebben
Man, hoe krijg je het toch voor elkaar, om te traden in deze fases met alts..Pinsa schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 20:48:
[...]
Tsja onlangs 3 sell lows gedaan je zal het maar hebben
Wat voor guurs had je gekocht dan?
Hopelijk zonder teveel pijn. Maar als je in een vervolg geloofde, waarom verkopen?
Nou WOO weet je zelf nog welkeanu_ schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 20:54:
[...]
Man, hoe krijg je het toch voor elkaar, om te traden in deze fases met alts..![]()
Wat voor guurs had je gekocht dan?
Daarna LPT, APT, TAO, Layer Zero
Ohja ik vergeet de guurste ZKJ gelukkig zonder kleerscheuren uit deze gekomen
Mocht er nog een raket landen weet ik wat te doen, maar verwacht wel een retrace een dezer dagen.
Voor de nieuwsgierigen: SEI, APT, ARB, ONDO op de radar voor nu
[ Voor 7% gewijzigd door Pinsa op 24-06-2025 21:07 ]
Geen diamond hands gehad… Pijn valt mee ik ben gewend om rekt te gaanColdcat schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 20:58:
[...]
Hopelijk zonder teveel pijn. Maar als je in een vervolg geloofde, waarom verkopen?
[ Voor 8% gewijzigd door Pinsa op 24-06-2025 21:08 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Pinsa op 24-06-2025 21:03 ]
Over hardleers gesproken...Pinsa schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 20:59:
[...]
Nou WOO weet je zelf nog wel
Mocht er nog een raket landen weet ik wat te doen, maar verwacht wel een retrace een dezer dagen.
Koop gewoon BTC met 80% van je portfolio en met de overige 20% kan je in je onbedwingbare alt-coin behoefte voorzien. In deze markt volledig in een alt portfolio zitten is gewoon onverantwoord. Er hoeft maar iemand iets te roepen op X of een raket te lanceren en je bent weer 10% van je portfolio kwijt. Tenzij je de tijd hebt om 24/7 het nieuws te monitoren en daarop te reageren.
nothing stops this train
Hardnekkig virus hejvel92 schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 21:10:
[...]
Over hardleers gesproken...![]()
Koop gewoon BTC met 80% van je portfolio en met de overige 20% kan je in je onbedwingbare alt-coin behoefte voorzien. In deze markt volledig in een alt portfolio zitten is gewoon onverantwoord. Er hoeft maar iemand iets te roepen op X of een raket te lanceren en je bent weer 10% van je portfolio kwijt. Tenzij je de tijd hebt om 24/7 het nieuws te monitoren en daarop te reageren.
Ik snap de gedachte van BTC maar ik moet al een aanzienlijk bedrag inleggen om leuk bedrag winst te maken. Dan pik ik BTC liever in de bear op stukje goedkoper en meer sats en natuurlijk langer vasthouden.
Die alts trades zijn niet life changing hoor maar wel mooi meegenomen als ze goed uitpakken lol.
Ohja en ik zit nu terug in fiat, heb nog niks gekocht als de markt toch al vertrokken zou zijn dan koop ik helemaal niks meer.
Heb wat buy targets komen ze mooi, zo niet jammer dan
Ik lees heel veel 'als' en 'dan'.Pinsa schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 21:19:
[...]
Hardnekkig virus he![]()
Ik snap de gedachte van BTC maar ik moet al een aanzienlijk bedrag inleggen om leuk bedrag winst te maken.
Dan pik ik BTC liever in de bear op stukje goedkoper en meer sats en natuurlijk langer vasthouden.
Die alts trades zijn niet life changing hoor maar wel mooi meegenomen als ze goed uitpakken lol.
Ohja en ik zit nu terug in fiat, heb nog niks gekocht als de markt toch al vertrokken zou zijn dan koop ik helemaal niks meer.
Heb wat buy targets komen ze mooi, zo niet jammer dan
Er is geen enkele garantie dat je straks BTC in de bear (aanzienlijk) goedkoper kunt opkopen. Vanuit gaande dat je de kans krijgt, moet je hem ook daadwerkelijk pakken en niet alsnog hopen/gokken op lager.
Blijft het fascinerend vinden dat men geen BTC koopt, want je kunt geen 'mooie winsten' meer maken om vervolgens hun portfolio naar 0 te handelen met alt's. Zitten hier genoeg voorbeelden die door middel van continue DCA/VCA te doen in Bitcoin op mooie winsten staan en daarmee het tegendeel bewijzen.
Waar was je afgelopen week?Pinsa schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 20:43:
Wen dip gure alts? Asking for a friend
Volg gewoon het stramien. Trump zegt iets doms. Alles zakt. Trump zegt grapje, alles stijgt weer. Komende 3 en half jaar is het makkelijk geld verdienen.
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Tuurlijk maar er zitten mensen hier die Bitcoin iets goedkoper hebben opgepakt als ‘100k’, waarom zou er geen bearmarket meer komen dan?jvel92 schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 21:31:
[...]
Ik lees heel veel 'als' en 'dan'.
Er is geen enkele garantie dat je straks BTC in de bear (aanzienlijk) goedkoper kunt opkopen. Vanuit gaande dat je de kans krijgt, moet je hem ook daadwerkelijk pakken en niet alsnog hopen/gokken op lager.
Blijft het fascinerend vinden dat men geen BTC koopt, want je kunt geen 'mooie winsten' meer maken om vervolgens hun portfolio naar 0 te handelen met alt's. Zitten hier genoeg voorbeelden die door middel van continue DCA/VCA te doen in Bitcoin op mooie winsten staan en daarmee het tegendeel bewijzen.
Ja woo ken ik, maar die heb ik in de dip gewoon bijgekocht en niet verkocht..Pinsa schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 20:59:
[...]
Nou WOO weet je zelf nog wel
Ohja ik vergeet de guurste ZKJ gelukkig zonder kleerscheuren uit deze gekomen![]()
Volg de trend en dat is nu btc leading first..
Geduld ....
Jaa man dat lijkt de tradingstrategie idd te zijnMuzzy schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 21:33:
[...]
Waar was je afgelopen week?
Volg gewoon het stramien. Trump zegt iets doms. Alles zakt. Trump zegt grapje, alles stijgt weer. Komende 3 en half jaar is het makkelijk geld verdienen.
Eth doe ik 2300 2240 met een SL op 2180.
Pak je kleine winstjes. Beheers je risico en schakel je emotie uit.
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Misselijkmakend, maar wel de realiteit. Ik schreef het vorig jaar al toen het nog over de strategic reserve ging enzo.Muzzy schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 21:33:
[...]
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!