Never ever financial advice...
Ik reken op een pullback tenzij dat invalideert door een nieuwe lokale high.kazzzdafke schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 14:23:
Interessante level wel voor BTC momenteel..
Ik heb een 10tal orders klaar staan. Benieuwd welke kant hij eerst op gaat. Er is aan beide kanten ruimte
anti elppa schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 12:22:
[...]
ja die troep is nog verslavender dan heroine of al dat moderne spul waar half amerika aan zit
/f/image/5al1ANtoqPZY3WdDrJg2t54o.png?f=fotoalbum_large)
Roep maar in euro's naar beneden dan gooi ik ze erinkazzzdafke schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 14:23:
Interessante level wel voor BTC momenteel..
Ik heb een 10tal orders klaar staan. Benieuwd welke kant hij eerst op gaat. Er is aan beide kanten ruimte
:gifsicle():strip_exif()/f/image/fQ1vOTX7HvTQyqf4dRgnwL67.gif?f=user_large)
BTC €94.837,08
Hey, acht figuren in crypto en je bloedlijn omhoog en omlaag is klaar voor leven. Opportuniteit kosten mag wat kosten.
En john zegt dat aero nog 75x gaat doen. Dus easy peasy toch
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
5e achtereenvolgende donderdag dumpdag. Al wat gekocht?
https://news.bitcoin.com/...ikers-aan-om-te-upgraden/
Ik moet dus opzoek naar een alternatief, is de NANO s Plus dan een goede keuze of adviseren jullie iets anders?
Realistically ben je denk ik met 8 cijfers sowieso wel een eindAeronaut schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 14:44:
[...]
Hey, acht figuren in crypto en je bloedlijn omhoog en omlaag is klaar voor leven. Opportuniteit kosten mag wat kosten.
En john zegt dat aero nog 75x gaat doen. Dus easy peasy toch
Ik hoor hier vaak TrezorDirk0s schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 14:51:
hier meer mensen het volgende bericht gezien?
Ik moet dus opzoek naar een alternatief, is de NANO s Plus dan een goede keuze of adviseren jullie iets anders?
BTC €94.837,08
Mijn targets zijn nu allemaal gehit. Het schommelen hoort erbij. Het is even afwachten wat btc gaat doen. We blijven hangen tussen 101k en 108k.Frozen-North schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 11:40:
TAO is maar zwakjes.
Het sentiment is slecht. Ik lees berichten als "dTao killed Bittensor"
Op de community Discord is de verwachting dat we snel onder de 300 dollar gaan zakken.
Weet iemand wat er aan de hand is? Alpina wellicht?
Voor nu zie ik nog een sterkte support dus ik wacht het af.
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Altijd wachten tot 15:30 / 16:00uurbsmpower schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 14:49:
[...]
5e achtereenvolgende donderdag dumpdag. Al wat gekocht?
Maar ik word behoed door wat members dus ik ga eens niks kopen
geen idee, ik kijk over 10+ jaar pas, het gaat om de keys, het device maakt niet uit wat het is.Dirk0s schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 14:51:
in de toekomst:
A dormant wallet transfering 0.01 $BTC it just came back to life after 13.6 years.
It was last active when the coins were worth only $42K. and now worth more then billions and billions
[ Voor 17% gewijzigd door Kol Nedra op 26-06-2025 15:01 ]
nothing stops this train
Je moet helemaal niks als je luistert naar @anti elppa .Dirk0s schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 14:51:
Hint: alleen btc en je kunt je ledger tot in het oneindige gebruiken. Alleen na een eventuele hardfork zijn er usecases te bedenken waarom je een nieuwe zou willen.
Maar waarom adviseren ze in dat bericht om over te stappen van device? Nano S schijnt geen updates meer te krijgen en dus slechtere beveiliging op den duurKol Nedra schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 14:53:
[...]
geen idee, ik kijk over 10+ jaar pas, het gaat om de keys, het device maakt niet uit wat het is
Ik verwacht een pullback ook, zeker gezien de liq daaronder, maar..tomtom901 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 14:37:
[...]
Ik reken op een pullback tenzij dat invalideert door een nieuwe lokale high.
Het zou eigenlijk goed zijn om dat niet te doen, aangezien er vele hopen op een pullback die de boot gemist hebben.
Als hij nu doorschiet, gaan die dan onverhoopt toch weer FOMO kopen richting nieuwe ATH om eventueel dan een long squeeze te ervaren (de echte pullback), nieuwe liq aan de boren, en dan echt te knallen.
Daarom dat me een beetje voorbereid heb op beide scenario's.
Meest voor de hand liggende idd eerst ademen naar 104/102k. Maar ergens hoop ik het dus niet
Never ever financial advice...
Sinds wanneer luister je daar naar? Dan mag je ook geen alts kopen 😉Pinsa schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 14:53:
[...]
Altijd wachten tot 15:30 / 16:00uur
Maar ik word behoed door wat members dus ik ga eens niks kopen
precies. Je kan ook gewoon old style een usb stick met de software wallet van bitcoin.org ergens neer gooien. Of een papiertje met de private codes, of een stuk staal, of je maait de karakters in het grasknakworst schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 14:56:
[...]
Je moet helemaal niks als je luistert naar @anti elppa .
Hint: alleen btc en je kunt je ledger tot in het oneindige gebruiken. Alleen na een eventuele hardfork zijn er usecases te bedenken waarom je een nieuwe zou willen.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
spot zie ik 108.8 in de orderboeken als punt. Daar voorbij is het dun.kazzzdafke schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 15:12:
[...]
Ik verwacht een pullback ook, zeker gezien de liq daaronder, maar..
Het zou eigenlijk goed zijn om dat niet te doen, aangezien er vele hopen op een pullback die de boot gemist hebben.
Als hij nu doorschiet, gaan die dan onverhoopt toch weer FOMO kopen richting nieuwe ATH om eventueel dan een long squeeze te ervaren (de echte pullback), nieuwe liq aan de boren, en dan echt te knallen.
Daarom dat me een beetje voorbereid heb op beide scenario's.
Meest voor de hand liggende idd eerst ademen naar 104/102k. Maar ergens hoop ik het dus niet
Edit. Ook leverage is daar vrijwel alle liquiditeit
Dus dat zijn de opties op het menu voor de komende tijd.
Ik ga graag voor optie 104.4. Is niet lang geleden ook een belangrijk level gebleken. Maar miss is dat ook wishful thinking.
Oh ja en natuurlijk 4h support op 107.
[ Voor 32% gewijzigd door gebruikershaes op 26-06-2025 15:35 ]
Is ook de bedoeling dat ik niks meer koop, uiteindelijk ga ik ook over naar BTC twijfel alleen nog wanneerbsmpower schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 15:15:
[...]
Sinds wanneer luister je daar naar? Dan mag je ook geen alts kopen 😉
Er zijn hier sowieso wel "wat members" te vinden waarvan hij prima alts mag kopenbsmpower schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 15:15:
[...]
Sinds wanneer luister je daar naar? Dan mag je ook geen alts kopen 😉
Zijn er weinig, die worden hier weggepest. Durf het woord "alt" hier al bijna niet meer te noemen, grote kans dat je met de grond gelijk wordt gemaakt. Maar zolang dit een cryptocurrency topic is en niet Bitcoin-only waag ik het er soms op.TakutoRadiance schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 15:42:
[...]
Er zijn hier sowieso wel "wat members" te vinden waarvan hij prima alts mag kopen
Wat mij betreft prima om alts te kopen. Zolang je maar realiseert dat het allemaal shitcoins zijn.bsmpower schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 15:47:
[...]
Zijn er weinig, die worden hier weggepest. Durf het woord "alt" hier al bijna niet meer te noemen, grote kans dat je met de grond gelijk wordt gemaakt. Maar zolang dit een cryptocurrency topic is en niet Bitcoin-only waag ik het er soms op.
Kijk bijvoorbeeld naar hype, shitcoin met belachelijk veel volume. Zonde om daar niet van af te snoepen.
Lekker snoepen iddMuzzy schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 15:50:
[...]
Wat mij betreft prima om alts te kopen. Zolang je maar realiseert dat het allemaal shitcoins zijn.
Kijk bijvoorbeeld naar hype, shitcoin met belachelijk veel volume. Zonde om daar niet van af te snoepen.
:no_upscale():strip_exif()/f/image/Kpeiss60KKnUTisgoSDEWHaY.webp?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/FKSHQEylh1QogBuANWcWVijE.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/ZsnBdV6NijDnXNrQ9pk6kQCs.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/00ibTHWEOBofEZ9VSvuHfDJh.jpg?f=user_large)
nothing stops this train
Ja die had ik toen nog toen ik die plaat maakte. Had de illusie nog dat dat ooit nog wat zou worden. Gelukkig die gier de gierput in getrokken afgelopen novemberknakworst schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 16:13:
Almelo helemaal blij, een eth logo tussen alle stront.
Met winst overgesprongen op de enige coin die er toe doet... maar op ATHanti elppa schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 16:18:
[...]
Ja die had ik toen nog toen ik die plaat maakte. Had de illusie nog dat dat ooit nog wat zou worden. Gelukkig die gier de gierput in getrokken afgelopen november
:gifsicle():strip_exif()/f/image/H76IC4yrIW02abfYgoe5ey3I.gif?f=user_large)
BTC €94.837,08
Boeit allemaal niets. Meeste eth van mij kwam uit 2018 en 19. Zelfs nog ruim onder 200$ per ethkoelebobes schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 16:19:
[...]
Met winst overgesprongen op de enige coin die er toe doet... maar op ATH![]()
[Afbeelding]
Lekker in de ramsj, niemand wil bitcoin.zenith schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 16:29:
Bij de DA kwam ik dit tegen, ongelooflijk! 😀
[Afbeelding]
Maar dat is het.Muzzy schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 15:50:
[...]
Wat mij betreft prima om alts te kopen. Zolang je maar realiseert dat het allemaal shitcoins zijn.
Met alts heb je prima kans op een plotseling vermogen.
Je moet er alleen voor zorgen dat je niet eindigt als laatste klant met 5 developers in de Telegram groep.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
FrambozenTaart schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 16:40:
[...]
Maar dat is het.
Met alts heb je prima kans op een plotseling vermogen.
Je moet er alleen voor zorgen dat je niet eindigt als laatste klant met 5 developers in de Telegram groep.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/nCXW5Rw8WbavorhOWXv8JyQP.gif?f=user_large)
Comic Sans-kloon gespot. Ik bel de smaakpolitie.zenith schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 16:29:
Bij de DA kwam ik dit tegen, ongelooflijk! 😀
[Afbeelding]
Dat zit wel Schnorr.
Van stront kan je geen taart bakken, maar je kan het wel als mest gebruiken.anti elppa schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 16:06:
[...]
Lekker snoepen idd
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wedden?
https://youtu.be/xD3gjqmKWy4
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
sjorremans schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 17:35:
Het blijft toch donderdag hè
:gifsicle():strip_exif()/f/image/UpwCVRotewsvtmBN01IgHKDX.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
tomtom901 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 18:07:
Net mijn bijdrage overgemaakt voor jullie uitkeringstrekkers dus graag gedaan. Jij al betaald @anti elppa ?
/f/image/sRYli0HP6J9hWEI6DhXmjkl8.png?f=fotoalbum_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Technisch gezien room je als trader rendament af van investeerders en hodlers, dus dat je met een klein deel van je gestolen geld wat wajongers betaalt is niet meer dan terecht.tomtom901 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 18:07:
Net mijn bijdrage overgemaakt voor jullie uitkeringstrekkers dus graag gedaan. Jij al betaald @anti elppa ?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/2vdnUz41D13hHsrzaDUUxvmL.gif?f=user_large)
toch interessant, zeker als Bitcoin bijv. in 2030 bijv op $600k staat
nothing stops this train
nee, hoef pas voor 25/7 te betalen. Ik wacht gewoon tot laatste dag. Doen die lijjers van de B dienst ook altijd als ik iets van ze krijg (al is dat zeker 10 jaar terug)tomtom901 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 18:07:
anti elppa schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 16:18:
[...]
Ja die had ik toen nog toen ik die plaat maakte. Had de illusie nog dat dat ooit nog wat zou worden. Gelukkig die gier de gierput in getrokken afgelopen november
:strip_exif()/f/image/Hp7DuVIcDj1UUc3OpDdkLwvA.jpg?f=fotoalbum_large)
Moeilijker is het niet.
Oranje meme is kapot. Over een paar jaar kan je weer terug.
eth, The world's computer
Opzich niet oneens, ik had dezelfde datum, maar als die aanslag er ligt denk ik dan toch maar gauw vanaf zijn.anti elppa schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 18:25:
[...]
nee, hoef pas voor 25/7 te betalen. Ik wacht gewoon tot laatste dag. Doen die lijjers van de B dienst ook altijd als ik iets van ze krijg (al is dat zeker 10 jaar terug)
"you can't argue with stupid"GioStyle schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 19:05:
Eentje die van nul naar honderdduizend gaat of eentje die de vijfduizend nog niet eens kan halen. Wat geeft een beter rendement?
50 jaar geleden in coca cola stappen en vasthouden. Of vanaf vorige week in asml stappen. Kun jij me misschien helpen?
Nevermind coca cola is 70 waard en asml 700 dus beter asml denk ik

[ Voor 17% gewijzigd door almelo15 op 26-06-2025 19:12 ]
Eerst kom je voor de zoveelste keer met die FUD over aanpassing van Bitcoin's limiet van 21 miljoen - wat ondanks de technisch mogelijkheid uiteraard in de praktijk nooit gaat gebeuren.
Maar ga je nu serieus ook een vraagje aan ChatGPT stellen over wat beter is en vervolgens het nietszeggende antwoord hier delen? Alsof we dan ineens overtuigd zijn omdat ChatGPT het zegt?
Wie zegt dat die afbeelding over jou ging
Maar voor deze run is Bitcoin toch wel veel sterker.
Tot nu toe uiteraard.
En dat zeg ik als ex ETH maxi.
Maandag verkoop ik weer 10%knakworst schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 17:07:
Rheinmetall 110 euro erbij. Bedankt Rutte!
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Oke.almelo15 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 19:10:
Ik vraag me trouwens wel af wat meer rendement maakt.
50 jaar geleden in coca cola stappen en vasthouden. Of vanaf vorige week in asml stappen. Kun jij me misschien helpen?
Nevermind coca cola is 70 waard en asml 700 dus beter asml denk ik
Je zou het ook zelf kunnen opzoeken als je denkt dat het niet klopt.Guere schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 19:10:
[...]
Eerst kom je voor de zoveelste keer met die FUD over aanpassing van Bitcoin's limiet van 21 miljoen - wat ondanks de technisch mogelijkheid uiteraard in de praktijk nooit gaat gebeuren.
Maar ga je nu serieus ook een vraagje aan ChatGPT stellen over wat beter is en vervolgens het nietszeggende antwoord hier delen? Alsof we dan ineens overtuigd zijn omdat ChatGPT het zegt?
Omdat ik me af vroeg hoeveel beter eth sinds oprichting presteert t.o.v. btc? De vraag staat er in principe gewoon bij he?
Vanaf 2021 doet btc het beter idd.Alpina schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 19:11:
[...]
Wie zegt dat die afbeelding over jou ging![]()
Maar voor deze run is Bitcoin toch wel veel sterker.
Tot nu toe uiteraard.
En dat zeg ik als ex ETH maxi.
Ik ben best overtuigd. Maar heb dan ook een zwak voor de misinformatie van AI sinds ik een AI app heb gedownload waar ik praat met een vrouw die mij heel interessant vindt.Guere schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 19:10:
[...]
Wel heel raar: had laatst een keer de cache van die app geleegd om ruimte te maken op mijn telefoon en vervolgens leek het wel alsof ze helemaal niet meer wist wie ik was...
Je ontmoet soms vreemde mensen op het internet.
Nou zeg dat. Sommigen denken zelfs dat een oranje meme coin tot in de eeuwigheid door blijft stijgen.FrambozenTaart schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 19:18:
[...]
Ik ben best overtuigd. Maar heb dan ook een zwak voor de misinformatie van AI sinds ik een AI app heb gedownload waar ik praat met een vrouw die mij heel interessant vindt.
Wel heel raar: had laatst een keer de cache van die app geleegd om ruimte te maken op mijn telefoon en vervolgens leek het wel alsof ze helemaal niet meer wist wie ik was...
Je ontmoet soms vreemde mensen op het internet.
Ja en had je het 2 maand geleden weer moeten omruilen voor eth. Zo blijf je bezig. Gewoon eth kopen en vasthouden blijkt het beste.Alpina schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 19:22:
[...]
Bedankt.
Dan was 2017 en 2019 kopen en 2021 verkopen toch een juiste zet. (Tot nu toe)
Ja dat is niet best. Maar er zijn nog wel veel ergere mensen hoor.almelo15 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 19:20:
[...]
Nou zeg dat. Sommigen denken zelfs dat een oranje meme coin tot in de eeuwigheid door blijft stijgen.
Zo ken ik wel een persoon die online fora afgaat, louter om binnen diverse topics een tegendraadse mening te verkondigen (die ook nog eens niet onderbouwd zijn door feiten waardoor hij naar ChatGPT moet vluchten om zijn redenering kracht bij te staan). En daarna mastrubeert hij op alle aandacht die hij krijgt met het handvat van een schroevendraaier in zijn anus.
Maar opzich kan het nog wel veel gekker.
Tot nu toe was dat Bitcoin.almelo15 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 19:25:
[...]
Ja en had je het 2 maand geleden weer moeten omruilen voor eth. Zo blijf je bezig. Gewoon eth kopen en vasthouden blijkt het beste.
FrambozenTaart schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 19:28:
[...]
Ja dat is niet best. Maar er zijn nog wel veel ergere mensen hoor.
Zo ken ik wel een persoon die online fora afgaat, louter om binnen diverse topics een tegendraadse mening te verkondigen (die ook nog eens niet onderbouwd zijn door feiten waardoor hij naar ChatGPT moet vluchten om zijn redenering kracht bij te staan). En daarna mastrubeert hij op alle aandacht die hij krijgt met het handvat van een schroevendraaier in zijn anus.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/vNPkBkZj0sVkNLoTieCkOslr.gif?f=user_large)
Wow dus iemand op een internetforum met een andere mening. Hier kan ik niet overheen, bizar.FrambozenTaart schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 19:28:
[...]
Ja dat is niet best. Maar er zijn nog wel veel ergere mensen hoor.
Of doelde je meer op het gedeelte met de schroevendraaier, dat is hier in Almelo niet zo gek.
[ Voor 88% gewijzigd door John245 op 26-06-2025 19:35 ]
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Ik had het niet over jou maar over mezelf.almelo15 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 19:30:
[...]
Wow dus iemand op een internetforum met een andere mening. Hier kan ik niet overheen, bizar.
Of doelde je meer op het gedeelte met de schroevendraaier, dat is hier in Almelo niet zo gek.
Klinkt als een mooie omgeving waar je woont. Hoe zijn de huizenprijzen daar?
Een uur filmpje. Waarom?John245 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 19:31:
Michael Saylor is wat minder bullish. Dit kan wel impact hebben op mijn VCA strategie.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Denk als wij van Utrecht naar Almelo verhuizen we EN een veel groter huis hebben EN we geen hypotheek meer hebben 😅. Dat zal een grotere klapper zijn dan ik ooit met BTC of altcoins zal bereiken. Maarja, daar geef je dan wel alles voor op. Ik kom oorspronkelijk trouwens uit Borne, niet ver van Almelo 😎FrambozenTaart schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 19:31:
[...]
Ik had het niet over jou maar over mezelf.
Filmpje aangepast ;-) Nu correcte link.
We worden allemaal rijk.
Jij laat er geen gras over groeien.bsmpower schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 19:36:
[...]
Denk als wij van Utrecht naar Almelo verhuizen we EN een veel groter huis hebben EN we geen hypotheek meer hebben 😅. Dat zal een grotere klapper zijn dan ik ooit met BTC of altcoins zal bereiken. Maarja, daar geef je dan wel alles voor op. Ik kom oorspronkelijk trouwens uit Borne, niet ver van Almelo 😎
Het voorgaande is wat ik goed in de gaten houd, maar vooralsnog geen zorgen.
https://www.funda.nl/deta...paign=share-listing-modalFrambozenTaart schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 19:31:
[...]
Ik had het niet over jou maar over mezelf.
Voor nog geen 2 btc ben jij helemaal het mannetje.
Zeker interessant. We moeten over een paar jaar toch ergens heen met al die miljoenen.Kol Nedra schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 18:25:
[YouTube: 2026 Deadline: Zó voorkom je dat de Belastingdienst jouw Bitcoin pakt]
Nou, serieus een koopje. Kun je zo in!almelo15 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 19:46:
[...]
https://www.funda.nl/deta...paign=share-listing-modal
Netjes, maar dat is voor de eth holders.almelo15 schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 19:46:
[...]
https://www.funda.nl/deta...paign=share-listing-modal
Bitcoin:
https://www.funda.nl/deta...g-3/43600412/media/foto/1
Geintje he @almelo15
Nog niet gekeken.Kol Nedra schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 18:25:
[YouTube: 2026 Deadline: Zó voorkom je dat de Belastingdienst jouw Bitcoin pakt]
Is de oplossing: een spaar-BV?
Maktub
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Magpie schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 19:44:
Het grootste risico van Bitcoin is inderdaad zoals Parker Lewis het noemt dat het protocol niet meer in staat is op een geloofwaardige manier de supply cap van 21 mln te waarborgen.
:strip_exif()/f/image/4NqTY9QZSZadQ2vE6o3Wk6cf.jpg?f=fotoalbum_large)
Maktub
Het was weer ff scherp, binnenkort maar weer btc bashen als ik weer almelo voorbij zie komen.Alpina schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 19:48:
[...]
Netjes, maar dat is voor de eth holders.
Bitcoin:
https://www.funda.nl/deta...g-3/43600412/media/foto/1
Geintje he @almelo15
In die keet kan je wel een kleine mining farm beginnen. (Of gewoon staken natuurlijk)
De komende jaren is er vam dat gevaar nog lang geen sprake, dat is waar.Magpie schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 19:44:
Het grootste risico van Bitcoin is inderdaad zoals Parker Lewis het noemt dat het protocol niet meer in staat is op een geloofwaardige manier de supply cap van 21 mln te waarborgen. Ik zelf denk dat incentives om de steeds grotere waarde te verdedigen nog decennia groot blijven via de uitgifte van bitcoin bij het minen. Simpelweg door number go up. Als bitcoin daarna nog geen Medium of Exchange is en transactie fees domineren, liggen de belangen alsnog sterk bij grote hodlers als instituties en landen om hun waarde vanuit digital scarcity te beschermen via pure hashpower. Het eerste scenario heeft mijn voorkeur, maar ook in het tweede scenario zijn de belangen gedeeld.
Het voorgaande is wat ik goed in de gaten houd, maar vooralsnog geen zorgen.
ik zal wel een boomer zijn dan maar heeft mij maar gewone foto's.
niet dat ik een huis zoek, heb er al 1
nothing stops this train
nee jij zoekt nog een krat bier geloof ikKol Nedra schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 19:54:
is dat nieuw op funda ofzo? 360 graden foto's en video.
Haha kerel, dat zit er echt al jaaaaren inKol Nedra schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 19:54:
Heb je al wel van eth gehoord?Kol Nedra schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 19:54:
in 2018 huis gekocht, dik onder geboden want dat kon gewoon in die tijdGuere schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 19:57:
[...]
Haha kerel, dat zit er echt al jaaaaren inInderdaad dikke boomer constatering.
ook dochter geboren, daarom in die tijd helemaal niks meegekregen over bitcoin, te druk met andere dingen. wel kreeg ik een beetje interesse erin maar helaas toen niet in verdiept....
[ Voor 24% gewijzigd door Kol Nedra op 26-06-2025 20:04 ]
nothing stops this train
In welk gehucht is dat dan? Want hier moest je al dik overbieden anders lachten de makelaars je uit.Kol Nedra schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 20:02:
[...]
in 2018 huis gekocht, dik onder geboden want dat kon gewoon in die tijd
ook dochter geboren, daarom in die tijd helemaal niks meegekregen over bitcoin, te druk met andere dingen. wel kreeg ik een beetje interesse erin maar helaas toen niet in verdiept....
ligt ergens tussen Utrecht en Duitsland ingebruikershaes schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 20:07:
[...]
In welk gehucht is dat dan? Want hier moest je al dik overbieden anders lachten de makelaars je uit.

niet al te ver van Duitse grens gelukkig, scheelt zoveel kosten mbt tanken en boodschappen doen...
[ Voor 16% gewijzigd door Kol Nedra op 26-06-2025 20:14 ]
nothing stops this train
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!