Schelden is heel onbeleefd. Probeer het nog eens.Darrell schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 11:46:
Godverdomme.
CB naar 108.6... rest is blijven steken op 109.8k... we komen terug om het af te maken -.-
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Haha, wat een actie was dat weer ik zag de charts al stuiteren en hoppa in 1x door support een wick naar 109.6 en vervolgens als een gek weer omhoog.
Heeft volgens het nieuws te maken met de 1 miljard winst aan cryptobeleggingen van de Trump familie
PS: ik verwacht nu een boost naar 114k gezien de liq chart
Heeft volgens het nieuws te maken met de 1 miljard winst aan cryptobeleggingen van de Trump familie
PS: ik verwacht nu een boost naar 114k gezien de liq chart
[ Voor 11% gewijzigd door ScuL op 16-10-2025 12:09 ]
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Wispe schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 11:54:
[...]
Schelden is heel onbeleefd. Probeer het nog eens.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/iYHOYwMpDVTamVpB3YRJVOyO.gif?f=user_large)
@kbuntu mja de maand erna zit je op een skippybal ....
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
kbuntu schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 12:10:
Gelukkig hebben we altijd nog RUKtober
:gifsicle():strip_exif()/f/image/ckcKcfdmCBPw3OiEp5Nqf94j.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Oh gaan we zo doen?Wispe schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 12:14:
[...]
Ik kan liplezen, ik hoop dat mods dit ook kunnen anders kan ik als vertaler optreden.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/4LuSOJzMoDQeqKRT1f8MzC8B.gif?f=user_large)
We willen graag 200k aantikken, daarvoor moet iemand geband worden en blijkbaar heb jij jezelf geopperd.
Nog dankjewel daarvoor.
We worden gewaarschuwd:
https://www.hln.be/nieuws...ijn-krankzinnig~a06f62ee/
Denk dat het nog wel even door kan.
https://www.hln.be/nieuws...ijn-krankzinnig~a06f62ee/
Denk dat het nog wel even door kan.
ik ben al aandelen aan het verkopensh4d0wman schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 12:38:
@Alpina dan verkoopt @John245 al zijn stonks en parkeert het in BTC om de daarna de stonks dip te kopen. 420k BTC soon.....
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
99,999?zenith schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 12:52:
Mooie winst met 5 cijfers gemaakt x80. De rode candle is van mij 😎
[Afbeelding]
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Dat was toch de bedoeling, dat huiseigenaren isoleren…Alpina schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 10:20:
[Afbeelding]
DaT waS iN OnZE TiJD Ook hoor![]()
Schei toch uit.
[ Voor 13% gewijzigd door MrMrq op 16-10-2025 12:55 ]
Maktub
MrMrq schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 12:55:
[...]
Dat was toch de bedoeling, dat huiseigenaren isoleren…
:gifsicle():strip_exif()/f/image/IsNgFJmraRTdZ5wkOSTtNfp0.gif?f=user_large)
zenith schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 12:52:
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ZIA8uzzCxM51mKp0lqLuaJPy.jpg?f=user_large)
Absolutely beyond insanity to see this chart literally go vertical.
— Michaël van de Poppe (@CryptoMichNL) 16 oktober 2025
The biggest bull run in history for Gold. pic.twitter.com/iP5fWmgvvd
Your personal alt coins chart also goes vertically but then down 😂
— Thomas ฿ (@MinderOverheid) 16 oktober 2025
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Wat voor een gure kutmunt is dit dan?zenith schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 12:52:
[Afbeelding]
Ik blijf zitten tot die kutmunt weer op 5$ staatAlpina schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 13:21:
[...]
Misschien toch een cursusje risk management bij @tomtom901 en @kazzzdafke ?
Dood of de gladiolen
revange traden is het slechtste wat je kunt doenNubtrix schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 13:28:
[...]
Ik blijf zitten tot die kutmunt weer op 5$ staat
Dood of de gladiolen
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Ging om dat COAI, toch? Zo te zien is er het laatste half uur alweer 20% vanaf, dus ga je nu wel richting profit dan?Nubtrix schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 13:28:
Ik blijf zitten tot die kutmunt weer op 5$ staat
Dood of de gladiolen
Ik kan mijn positie nu ruim in profit sluiten.Guere schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 13:31:
[...]
Ging om dat COAI, toch? Zo te zien is er het laatste half uur alweer 20% vanaf, dus ga je nu wel richting profit dan?
Ik wacht nog even op 5$.
de 10/10 persoon heeft gesproken en heeft vandaag trinity thursday genoemd (trinity is een atoombomexplosietest)
onder de nom few more liq's.. verstaan we dan:
A. tot 108?
B. tot 99?
C. tot 90?
of D. Dood of de gladiolen (<70)
filosofische vraag:few more liquidations and then up only
— Ping (@DegenPing) 16 oktober 2025
A. tot 108?
B. tot 99?
C. tot 90?
Degen ping?Aeronaut schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 13:39:
de 10/10 persoon heeft gesproken en heeft vandaag trinity thursday genoemd (trinity is een atoombomexplosietest)
[X]
filosofische vraag:
A. tot 108?
B. tot 99?
C. tot 90?
Ik zou hem niet geloven
Dit keer parkeer ik al mijn cash op de exchange. Je weet maar nooit.Aeronaut schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 13:39:
[X]
filosofische vraag:
A. tot 108?
B. tot 99?
C. tot 90?
Vorige week mooi ritje gemaakt met SUI van $0.75 tot $2.70.
Don't Knowelektriekert schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 13:40:
[...]
Degen ping?
Ik zou hem niet geloven
Zo, wakker uit de nachtdienst en ff bijgelezen.
Koers staat op hetzelfde als toen ik ging pitten vanmorgen?
Geen idee wat er is gebeurd... Eerst koffie.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ReJBVF0ctY4XxvfvYhULSTg4.jpg?f=user_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Waarschijnlijk ligt het aan mij, maar ik kan me deze fase binnen het topic niet herinneren van de vorige bull-run? Toen was er voor mijn gevoel veel meer een jubel stemming, die verlengde fiets houding etc.
Nu worden de emoties sowieso wel meer in extremen getrokken online. Van een heel positief sentiment naar een zoals nu, we gaan naar de verdoemenis
Nu worden de emoties sowieso wel meer in extremen getrokken online. Van een heel positief sentiment naar een zoals nu, we gaan naar de verdoemenis
Van een verlengde fiets, naar dezeNumbers schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 14:10:
Waarschijnlijk ligt het aan mij, maar ik kan me deze fase binnen het topic niet herinneren van de vorige bull-run? Toen was er voor mijn gevoel veel meer een jubel stemming, die verlengde fiets houding etc.![]()
:gifsicle():strip_exif()/f/image/3PXZSkjjiltNeofu0GAvXjIt.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Vw5WpbYKb4WY9ny7ZqDfZLbm.gif?f=user_large)
[ Voor 11% gewijzigd door Moiety op 16-10-2025 14:16 ]
Hoe ben je überhaupt op die $0.75 uitgekomen? Dat was toch totaal niet logisch en alleen mogelijk door die liquidatie kettingreactie die bijna nooit voorkomt. Heb je al die tijd dus fiat geparkeerd op dat punt met de hoop dat het ooit geraakt wordt? Kijk, als je al een miljoen op de bank hebt kan je dat soort dingen wel doen. Maar voor Jan modaal is zo'n strategie niet te doen? Overal maar een paar duizend euro reserveren voor hele lage kooporders?Nubtrix schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 13:42:
[...]
Dit keer parkeer ik al mijn cash op de exchange. Je weet maar nooit.
Vorige week mooi ritje gemaakt met SUI van $0.75 tot $2.70.
Numbers schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 14:10:
Waarschijnlijk ligt het aan mij, maar ik kan me deze fase binnen het topic niet herinneren van de vorige bull-run? Toen was er voor mijn gevoel veel meer een jubel stemming, die verlengde fiets houding etc.![]()
/f/image/BYKpoWrjNmJLhk1PDJG6zO5P.png?f=fotoalbum_large)
Ik denk dat het belangrijkste blijft dat deze cycle toch net wat anders is verlopen dan de vorige cycles. Alhoewel we een mooie x7,5 hebben gehad vanaf de bodem is dit met schokken en stoten gegaan. Korte stootjes omhoog, lange periodes van consolidatie waarin ieders geduld wordt getest. Minder retail, meer institutionals.Numbers schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 14:10:
Maar wat het in Q4 nu nog erger maakt is dat tot nu toe elke bull fase in euforie is geëindigd. Een laatste ultra parabolische move, alle nummertjes van @Numbers in het rood, totale gekte qua retail hype. Maar dit alles is er gewoon echt niet op dit moment. Dat maakt iedereen onzeker of er überhaupt nog wel een move komt: hoop twijfel, emoties, noem het maar op. Als we aan de klassieke cycle vasthouden is de tijd bijna op.
Natuurlijk is $125k niet slecht, desalniettemin zal het voor velen voelen als een 'mwha' resultaat omdat de echte parabolische move is uitgebleven. De manier waarop we hier zijn gekomen doet geloven dat er nog een gigantische move up moet komen, maar de onzekerheid hierover is groot.
Edit: haha sorry, ik tag jou in een reactie op jou
[ Voor 3% gewijzigd door Guere op 16-10-2025 14:23 ]
125K? De printers gaan weer aan, dat is nog maar het begin. Buiten alle onzekerheid op politiek vlak is er straks gewoon een moment dat de Amerikaanse consument het begeeft. En dan is de economie in een klap naar de klote daar. Kan geen AI boom tegenop. Er zijn maar zoveel elektriciens, bouwers etc.
Het is allemaal niet zo negatief voor BTC tegen die tijd, als mensen echt eens naar andere dingen gaan kijken dan dat goud.
Het is allemaal niet zo negatief voor BTC tegen die tijd, als mensen echt eens naar andere dingen gaan kijken dan dat goud.
Nee, ik had geen orders staan. Ik was weg van huis, kreeg plots nogal wat berichtjes in een whatsapp groep (van crypto). Heb dan Bybit geopend, zag SUI staan aan 0.40$ en heb dan voor 5k een limit order gezet aan 0.90$. Deze was uiteindelijk gefilled op 0.75$. Ik was nogal ver heen, maar zo herinner ik het mij. Was rond half 12. Nog geen 24u later positie gecasht op 2.70$.bsmpower schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 14:17:
[...]
Hoe ben je überhaupt op die $0.75 uitgekomen? Dat was toch totaal niet logisch en alleen mogelijk door die liquidatie kettingreactie die bijna nooit voorkomt. Heb je al die tijd dus fiat geparkeerd op dat punt met de hoop dat het ooit geraakt wordt? Kijk, als je al een miljoen op de bank hebt kan je dat soort dingen wel doen. Maar voor Jan modaal is zo'n strategie niet te doen? Overal maar een paar duizend euro reserveren voor hele lage kooporders?
Als ik nuchter was, en aan de knoppen had gezeten, was ik waarschijnlijk full port all-in gegaan en binnen geweest. Zo is het leven.
Maarja, kijk. Een aantal vrienden zijn geliquideerd geweest. En ik zat zeldzaam in geen enkele positie (toch geen futures). Dat was mijn geluk. Mag eigenlijk niet klagen.
Pff lekker hoor 👍🏻Nubtrix schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 14:33:
[...]
Nee, ik had geen orders staan. Ik was weg van huis, kreeg plots nogal wat berichtjes in een whatsapp groep (van crypto). Heb dan Bybit geopend, zag SUI staan aan 0.40$ en heb dan voor 5k een limit order gezet aan 0.90$. Deze was uiteindelijk gefilled op 0.75$. Ik was nogal ver heen, maar zo herinner ik het mij. Was rond half 12. Nog geen 24u later positie gecasht op 2.70$.
Als ik nuchter was, en aan de knoppen had gezeten, was ik waarschijnlijk full port all-in gegaan en binnen geweest. Zo is het leven.
Maarja, kijk. Een aantal vrienden zijn geliquideerd geweest. En ik zat zeldzaam in geen enkele positie (toch geen futures). Dat was mijn geluk. Mag eigenlijk niet klagen.
Nubtrix schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 14:33:
[...]
Nee, ik had geen orders staan. Ik was weg van huis, kreeg plots nogal wat berichtjes in een whatsapp groep (van crypto). Heb dan Bybit geopend, zag SUI staan aan 0.40$ en heb dan voor 5k een limit order gezet aan 0.90$. Deze was uiteindelijk gefilled op 0.75$. Ik was nogal ver heen, maar zo herinner ik het mij. Was rond half 12. Nog geen 24u later positie gecasht op 2.70$.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/G7JajLuBx4JGiG98gawsaQ2t.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/VChlbAuTiIZgNmhyFDFDkXoN.png?f=user_large)
Denk dat je deze wel kan gebruiken.FrambozenTaart schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 14:01:
Zo, wakker uit de nachtdienst en ff bijgelezen.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/yYRte5f1fy3RcL9Dd0LcinRU.jpg?f=fotoalbum_large)
Stuur m even op.
Alpina schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 15:30:
[...]
Denk dat je deze wel kan gebruiken.
[Afbeelding]
Stuur m even op.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/75vmTjAZYUHUHH9ht4bH7cUa.gif?f=user_large)
Haha, beurs open: Platinum, Palladium, allemaal precious metals schieten weer de lucht in.
Bitcoin: *gaap*...
Bierwinkeltje in Maaseik?Alpina schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 15:30:
[...]
Denk dat je deze wel kan gebruiken.
[Afbeelding]
Stuur m even op.
Onze exit liquidity zit nu te gokken op de beurs. Zijn ook allemaal (sinds 2017) 8 jaar ouder en dus volwassener geworden.Guere schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 15:40:
Haha, beurs open: Platinum, Palladium, allemaal precious metals schieten weer de lucht in.
Alleen idioten blijven nog 100% in crypto zitten met geen exposure op de beurs.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/gVxQ41TbdLRdW3PDtyQHe1Ju.gif?f=user_large)
Als Bitcoin niet gauw gaat performen zie ik het nog wel gebeuren dat de mensen die nu wel in BTC zitten maar niet in al die andere meuk FOMO krijgen van de percentages die daar nu worden geboekt. Kan ook een mooie exit-wave worden op BTC.Nubtrix schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 15:45:
Onze exit liquidity zit nu te gokken op de beurs. Zijn ook allemaal (sinds 2017) 8 jaar ouder en dus volwassener geworden.
Alleen idioten blijven nog 100% in crypto zitten met geen exposure op de beurs.
[Afbeelding]
104k loading
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Je lijkt het feestje bij goudkoers te beschrijven dit jaar..Guere schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 14:21:
[...]
Maar wat het in Q4 nu nog erger maakt is dat tot nu toe elke bull fase in euforie is geëindigd. Een laatste ultra parabolische move, alle nummertjes van @Numbers in het rood, totale gekte qua retail hype. Maar dit alles is er gewoon echt niet op dit moment.
Ja wat dat betreft is het heel simpel.Guere schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 15:54:
[...]
Als Bitcoin niet gauw gaat performen zie ik het nog wel gebeuren dat de mensen die nu wel in BTC zitten maar niet in al die andere meuk FOMO krijgen van de percentages die daar nu worden geboekt. Kan ook een mooie exit-wave worden op BTC.
Bitcoin zit tegen het einde van de bekende 4 jaars cyclus die bij iedereen en zijn moeder op het netvlies gebrand staat en heeft flinke zwakte getoont op een cruciaal moment. Ondertussen blazen alle andere bubbels tot ongekende hoogtes.
Op korte termijn is de kans op een leuk rendament elders aantrekkelijker en dat betekent gewoon dat het feestje voorlopig voorbij is tenzij er ineens een flinke groene candle de voordeur intrapt. Maar daarvoor is vermogen, FOMO en greed nodig wat nu dus in andere bubbels stroomt.
Al met al is het dus een self fulfilling prophecy aan het worden.
Maar geeft allemaal niks, het is en blijft Bitcoin. De ponzi die al 440 keer dood is verklaard maar gewoon blijft gaan als een jecko op steroïden.
Dikke tech of grootste scam van het centennium, de tijd zal het leren. Maar hoe dan ook blijven de odds prima voor een mooie bet
Geen stress dus. Of je nu verkoopt of hodlt, plop een koude en geniet van de waanzin.
Natuurlijk denken de echt graaiende rendamentshoeren daar anders over, maar ach, daar kan ik me ook in deze fase niet druk om maken.
Trieste geitenbende is het wel..
Je kunt altijd nog verkopen he, 110k is alsnog een mooi moment. De eerste winstnemers begonnen hier al af te romen op 70-80K, daar zit je nu nog steeds heel ver boven.sjorremans schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 16:20:
Trieste geitenbende is het wel..
Geeft allemaal niks.
Om het daarna om te zetten naar shitcoins iddFrambozenTaart schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 16:26:
[...]
De eerste winstnemers begonnen hier al af te romen op 70-80K
:gifsicle():strip_exif()/f/image/GETeuOBcCabFqotGmCB8qlvj.gif?f=user_large)
Moiety schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 16:35:
[...]
Om het daarna om te zetten naar shitcoins idd
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/wJmAMa5i72upawqdWikm2fMY.gif?f=user_large)
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
I said a correction to 90k is coming
I was wrong BIG TIME and the market humbled me for not being bearish enough. I expect 60-70k instead and I feel ashamed for not having been bearish enough. Please accept my apology on this matter
Aka doctor profit
Alles verkopen mannen! Bear markt is here
I was wrong BIG TIME and the market humbled me for not being bearish enough. I expect 60-70k instead and I feel ashamed for not having been bearish enough. Please accept my apology on this matter
Aka doctor profit
Of toch niet 😅bsmpower schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 11:47:
[...]
Ik ben een betere indicator dan de 50 WMA
Dat zou voor velen een 2e kans zijn. Als ie de 60K ooit nog aantikt wordt ik ook Bitcoin maxi.sjorremans schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 17:08:
I said a correction to 90k is coming
Aka doctor profit
Wedden dat we voor lage 40k kunnen kopen.bsmpower schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 17:19:
[...]
Dat zou voor velen een 2e kans zijn. Als ie de 60K ooit nog aantikt wordt ik ook Bitcoin maxi.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Net zoals de maxi's overtuigd waren dat we minstens 200k gingen halen denken ze nu ook weer dat we niet lager gaan dan 69k.
Deze post even omthouden, niet de eerste keer dat mr zwembroek goed zitzwembroek schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 17:22:
[...]
Wedden dat we voor lage 40k kunnen kopen.
Perfect. Dan gooi ik mijn winsten van 2021, die nu in aandelen zit, er uit. Dan wordt ik gewoon een wholecoiner. Wordt zowaar wat enthousiaster 😎zwembroek schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 17:22:
[...]
Wedden dat we voor lage 40k kunnen kopen.
Weer een maxi erbijbsmpower schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 17:25:
[...]
Perfect. Dan gooi ik mijn winsten van 2021, die nu in aandelen zit, er uit. Dan wordt ik gewoon een wholecoiner. Wordt zowaar wat enthousiaster 😎
Jajaja, kopen op de bodem. Die ken ik nog wel uit ‘21. Volgens mij zitten mensen nog steeds te wachten op 12k.
Dat hoor je mensen vaker zeggen, en vroeger ook over de 20k, 15k etc...bsmpower schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 17:19:
[...]
Dat zou voor velen een 2e kans zijn. Als ie de 60K ooit nog aantikt wordt ik ook Bitcoin maxi.
Maar als je BTC ziet zakken richting de 60K gaat men dan niet weer denken, ik wacht nog even tot hij echt stabiel lager staat, en dan vervolgens alsnog de boot mislopen omdat hij bijv. de 61k aantikt en dan hard omhoog gaat?
Volgens mij zaten diverse mensen te wachten op de 12k tijdens de vorige bear, en zij toen de instap van 15á16k misgelopen.
Ik had rond de 16,5k redelijk goed ingeslagen, maar achteraf had ik nog wat meer willen inslaan want ik ging ook een beetje uit van de 12k, achja you win some you lose some.
Hoop en logica zijn 2 heel verschillende dingen.bsmpower schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 16:00:
Niet mijn plaatje, maar is het niet logisch om de liquiditeit boven te pakken.
[Afbeelding]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Trump heeft afgelopen weekend ons speelgoed aardig kapot gemaakt (het vertrouwen dan). Nog steeds van mening: vastgoed, BTC, goud en zilver in de portfolio houden (geen financieel advies). De beurs (door AI, chip, etc.) gaat nog wel crashen. Zelfs aandelen in defensie 'bedrijven' zijn mogelijk te hoog gewaardeerd, doordat veel van het gereserveerde kapitaal naar zaken gaat om defensie te faciliteren.
Voorlopig doe ik even niets, tot de cryptomarkt weer wat meer richting aangeeft.
Voorlopig doe ik even niets, tot de cryptomarkt weer wat meer richting aangeeft.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Mocht het verhaal niet op gaan van de 4 jarige cycle of om wat voor reden dan ook dacht ik:GioStyle schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 17:26:
Jajaja, kopen op de bodem. Die ken ik nog wel uit ‘21. Volgens mij zitten mensen nog steeds te wachten op 12k.
DCA starten als we op -40% staan dat is om en nabij de 75K, naar mate we naar onder gaan vergroot je de inleg of je houd extra fiat achter de hand om op een diepe dip extra te kopen.
Ook niet de eerste keer dat ie er naast zit, met alle respect voor een legend als Zwembroek natuurlijk. Memes liegen niet:Pinsa schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 17:24:
[...]
Deze post even omthouden, niet de eerste keer dat mr zwembroek goed zit
:strip_exif()/f/image/NpCydwvc8tvxejcUpAeGm8uD.jpg?f=fotoalbum_large)
Overigens koop ik vrolijk mee. Hou het weer lekker simpel; sub 69k is bijkopen.
Ik was vrolijk aan het panic sellen op 17k. Je snapt dit spelletje gewoon pas na anderhalve cyclus.Remy!!!! schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 17:28:
[...]
Volgens mij zaten diverse mensen te wachten op de 12k tijdens de vorige bear, en zij toen de instap van 15á16k misgelopen.
Ik had rond de 16,5k redelijk goed ingeslagen, maar achteraf had ik nog wat meer willen inslaan want ik ging ook een beetje uit van de 12k, achja you win some you lose some.
Tenminste. IK snap het pas na anderhalve cyclus
Maktub
Pijnlijk deze.FrambozenTaart schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 17:37:
[...]
Ook niet de eerste keer dat ie er naast zit, met alle respect voor een legend als Zwembroek natuurlijk. Memes liegen niet:
[Afbeelding]
Overigens koop ik vrolijk mee. Hou het weer lekker simpel; sub 69k is bijkopen.
Als we 3 weken onder de 50W EMA sluiten dan is de 4 jarige cycle nog gewoon intact. Tenzij we in 2026 ineens naar de 127k gaan. Zolang dat niet gebeurt kan je beter een jaar na de top afwachten mister ongeduld.Pinsa schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 17:33:
[...]
Mocht het verhaal niet op gaan van de 4 jarige cycle of om wat voor reden dan ook dacht ik:
DCA starten als we op -40% staan dat is om en nabij de 75K, naar mate we naar onder gaan vergroot je de inleg of je houd extra fiat achter de hand om op een diepe dip extra te kopen.
Donderdag dipdag maakt zijn naam weer waar. En zo magisch zijn die virtuele muntjes dan toch ook weer niet. Waar Bitcoin/crypto eerst de save-haven was bij onrust in de wereld, lijkt het nu het laatst gekozen middel te zijn.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!