“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Alleen niet te ver doorzakken en dan weer up.
bsmpower schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 17:50:
Donderdag dipdag maakt zijn naam weer waar. En zo magisch zijn die virtuele muntjes dan toch ook weer niet. Waar Bitcoin/crypto eerst de save-haven was bij onrust in de wereld, lijkt het nu het laatst gekozen middel te zijn.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Das waar. Zo werd het altijd gebracht. Maar Bitcoin (en al die andere muntjes) is indd al lang niet meer waar het ooit voor bedoeld is. Wederom een middel om de rijken rijker te maken en de armen armer.zwembroek schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 17:53:
[...]
Wanneer is Bitcoin nu echt een save heaven geweest dan bij onrust in de wereld? Bij elke raket ging er weer 2k af. En bij elke Tweet van Potus ook. Veilige haven mijn ass haha.
Zo ist.bsmpower schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 17:57:
[...]
Das waar. Zo werd het altijd gebracht. Maar Bitcoin (en al die andere muntjes) is indd al lang niet meer waar het ooit voor bedoeld is. Wederom een middel om de rijken rijker te maken en de armen armer.
Ik ben ook even aan het schuiven. Mag dat gaarne toegeven. Straks zitten we eind dit jaar bij de bank en vraagt mijn vrouw hoe het zit met die ‘extra cryptocentjes’zwembroek schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 17:54:
We gaan onze eigen bonen voor bakolie gebruiken. Woossh 3k eraf.
Had je dat niet even kunnen melden hier. Vandaag niks gepost en nu zeggen dat je het al wist. Wat hebben we daar aan?JPS schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 17:54:
Na die rare pump vanochtend zag je deze dump van verre aankomen. F&G zat ook nog niet onder de 20.
Alleen niet te ver doorzakken en dan weer up.
Mijn chart zei genoeg.bsmpower schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 17:59:
[...]
Had je dat niet even kunnen melden hier. Vandaag niks gepost en nu zeggen dat je het al wist. Wat hebben we daar aan?
Ik heb niet de kennis om hier uit te halen wat er zou gebeuren.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Geef goud nog een maand of twee.
zwembroek schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 18:05:
Aan de ene kant zit ik naar een ETH trade te kijken. Maar 3800 dollar voor een autistische Russische munt is ook nog best veel.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Wij hebben zovaak aangegeven wat je moet doen, maar je doet er toch niks mee. Dus ja.bsmpower schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 17:59:
[...]
Had je dat niet even kunnen melden hier. Vandaag niks gepost en nu zeggen dat je het al wist. Wat hebben we daar aan?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
The only easy day is yesterday.
Zo makkelijk weer dit. Advies werd vooral gegeven omdat ik er stress van had. Niet omdat iedereen hier met een glazen bol wist dat dit zou gebeuren.Vis schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 18:14:
[...]
Wij hebben zovaak aangegeven wat je moet doen, maar je doet er toch niks mee. Dus ja.
[Afbeelding]
Of misschien een bearmarket?Severus schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 18:12:
Durf ik te vragen wat er is geroepen? Of gewoon weer leverage dat wordt geliquideerd...
Verklaar u nader?Mathias9956 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 18:17:
Sorry gasten voor het ontbreken van de parabolische fase, ik zit er dit keer in
het is nog steeds 1 BTC
[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 16-10-2025 18:20 ]
nothing stops this train
In bitcoin, eerste cycle hier
[ Voor 11% gewijzigd door Mathias9956 op 16-10-2025 18:21 ]
The only easy day is yesterday.
Ga op je eigen kompas varen maat, meerdere keren hier gezegd. Probeer die reflectie eens toe te passen.bsmpower schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 17:59:
[...]
Waar ik zeg dat ie gaat dalen ziet een ander de raket vertrekken. En jij staat het zonder plan besluiteloos aan te kijken.
Ik denk dat de meeste vinden dat je haar op zijn minst een warme jas moet geven.... Gij Bruut!Don Guacamole schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 18:21:
Zo het sentiment is weer lekker laag. Ff wat anders dan.
Mn vriendin zegt dat de crypto-winter komt en dat t koud wordt, ze draagt nu vrij grote sokken, wat vinden we hiervan?
[Afbeelding]
De SC is geen signaal service (NK ook niet overigens). Niemand is hier verplicht om al zijn TA en andere inzichten meteen en live te delen. Soms tonen de indicatoren iets aan, maar heb je geen tijd om daar een verhaal over te typen in SC.bsmpower schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 18:18:
[...]
Zo al makkelijk weer dit. Advies werd vooral gegeven omdat ik er stress van had. Niet omdat iedereen hier met een glazen bol wist dat dit zou gebeuren.
In de winter kunnen die sokken wel hoger. Kan je makkelijk met riempjes vastmaken aan het ondergoed vaakDon Guacamole schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 18:21:
Mn vriendin zegt dat de crypto-winter komt en dat t koud wordt, ze draagt nu vrij grote sokken, wat vinden we hiervan?
[Afbeelding]
Zeg ik toch ook niet. Maar hier nu stoer lopen doen met "ik zei het toch" voegt ook weinig toe?jvel92 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 18:23:
[...]
De SC is geen signaal service (NK ook niet overigens). Niemand is hier verplicht om al zijn TA en andere inzichten meteen en live te delen. Soms tonen de indicatoren iets aan, maar heb je geen tijd om daar een verhaal over te typen in SC.
BTC €94.837,08
Leuke sokjes, +1. Het wordt idd een stuk frisser nu, heb vandaag voor het eerst weer een t-shirt aangetrokken boven mijn korte broek.Don Guacamole schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 18:21:
[Afbeelding]
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Straks paskoelebobes schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 18:26:
WTH is dit, is trump weer aan het praten?
Beter goed gejat dan slecht bedacht. Niks mis mee om mee te liften met mensen die er wel verstand van hebben?JPS schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 18:21:
[...]
Ga op je eigen kompas varen maat, meerdere keren hier gezegd. Probeer die reflectie eens toe te passen.
Waar ik zeg dat ie gaat dalen ziet een ander de raket vertrekken. En jij staat het zonder plan besluiteloos aan te kijken.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
2028.
23 graden? Holy moly, dan zet ik de airco hier aan.FrambozenTaart schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 18:26:
[...]
Leuke sokjes, +1. Het wordt idd een stuk frisser nu, heb vandaag voor het eerst weer een t-shirt aangetrokken boven mijn korte broek.
[Afbeelding]
XPLAeronaut schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 18:26:
Ingestapt in xpl.. shit dropt instant 3% 😭
Niet, als ik alle glazen bollen hier lees.
sh4d0wman schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 18:30:
@koelebobes nee die komt er straks nog overheen en de whale van vrijdag heeft weer een short, hodl bitches!
Daar al rijen?BREAKING NEWS
— Gold Telegraph ⚡ (@GoldTelegraph_) 16 oktober 2025
JAPAN’S LARGEST GOLD RETAILER SUSPENDED SALES OF SMALL BULLION BARS FOR AT LEAST A MONTH
Boom.
The irony here is amazing.
Dan shorten als een mf.bsmpower schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 18:31:
[...]
Niet, als ik alle glazen bollen hier lees.
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Staat hier ook aan, zonder airco is het hier 27 graden.bsmpower schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 18:30:
[...]
23 graden? Holy moly, dan zet ik de airco hier aan.
Heb 4 elektrische kachels en een pelletkachel aanstaan, plus de airco voluit aan het koelen.
Vind ik gewoon mooi.
Je hebt er NU weinig aan. Maar mensen aanvallen, omdat ze hun inzichten niet eerder vandaag gepost hebben voegt ook weinig toe. Vraag dan hoe hij tot deze inzichten kwam, zodat je de volgende keer zelf tot het inzicht komt en ons kunt informeren. Van te voren uiteraardbsmpower schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 18:24:
[...]
Zeg ik toch ook niet. Maar hier nu stoer lopen doen met "ik zei het toch" voegt ook weinig toe?
BTC €94.837,08
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
?? Geen idee wat je zoek, lijkt mij op ruzie. Ook niet verstandig.bsmpower schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 18:29:
[...]
Beter goed gejat dan slecht bedacht. Niks mis mee om mee te liften met mensen die er wel verstand van hebben?
Die werkt niet meer. Vanmiddag had ik het ook volledig mis.
Je was al full port toch?Aeronaut schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 18:26:
Ingestapt in xpl.. shit dropt instant 3% 😭
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Hoe vat je deze opmerking op als ruzie zoeken? Het was een reactie op dat ik mijn eigen weg moet zoeken. Maar die skills heb ik niet dus waarom dan niet kijken wat de pro's hier doen? Ben helemaal niet op zoek naar ruzie, bijzondere constatering.JPS schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 18:37:
[...]
?? Geen idee wat je zoek, lijkt mij op ruzie. Ook niet verstandig.
Eerder de helft van de wick?sjorremans schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 18:38:
Of toch een wick fill..
zwembroek schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 17:54:
We gaan onze eigen bonen voor bakolie gebruiken. Woossh 3k eraf.
Waarom de helft? Die stopllosses staan onder de candle. Verwacht dus een wick.
Lol, de pro'sbsmpower schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 18:39:
[...]
Hoe vat je deze opmerking op als ruzie zoeken? Het was een reactie op dat ik mijn eigen weg moet zoeken. Maar die skills heb ik niet dus waarom dan niet kijken wat de pro's hier doen? Ben helemaal niet op zoek naar ruzie, bijzondere constatering.
Meneer, dit is
Voor mij heeft ie anders de hele bull markt al goed gewerkt hoor. Dik bijkopen als jij hier veel post in het topic. Heeft me geen windeieren gelegd.bsmpower schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 18:37:
[...]
Die werkt niet meer. Vanmiddag had ik het ook volledig mis.
Ga zo door.
Ah ok, meende dat je het over mij had. Anyway, laten we het rusten en nu wachten op de bounce. Ben nog steeds bullish en verwacht dat het tij weer spoedig zal keren. Zo niet en hebben we de top gehad, dan is het geen swingtrade deze cycle en HODL ik lekker de volgende cycle in.bsmpower schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 18:39:
[...]
Hoe vat je deze opmerking op als ruzie zoeken? Het was een reactie op dat ik mijn eigen weg moet zoeken. Maar die skills heb ik niet dus waarom dan niet kijken wat de pro's hier doen? Ben helemaal niet op zoek naar ruzie, bijzondere constatering.
Waarom kan ik hier niks over vinden, hoe laat spreekt hij?sh4d0wman schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 18:30:
@koelebobes nee die komt er straks nog overheen en de whale van vrijdag heeft weer een short, hodl bitches!
BTC €94.837,08
Haha heb je dat serieus gedaan?Vis schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 18:43:
[...]
Voor mij heeft ie anders de hele bull markt al goed gewerkt hoor. Dik bijkopen als jij hier veel post in het topic. Heeft me geen windeieren gelegd.
Ga zo door.
Die had ik hier van @Aeronaut opgepikt. Staat inmiddels ook op reddit:koelebobes schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 18:45:
[...]
Waarom kan ik hier niks over vinden, hoe laat spreekt hij?
https://www.reddit.com/r/...ncement_at_3pm_est_today/
koelebobes schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 18:45:
[...]
Waarom kan ik hier niks over vinden, hoe laat spreekt hij?
Desalniettemin is men op X wel weer aan het flippen omdat die zogenaamde "Trump Insider" wederom enorme shorts heeft geopend, net als vorige week vrijdag vlak voordat de China FUD bekend werd.
Better save than sorry.Guere schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 18:57:
Vorige keer was die oval office announcement ook dikke onzin, sowieso niets met crypto maar gewoon regulier Trump die interessant wil doen. Dat China gezeik van vorige week was ook geen officiële announcement ofzo, werd er gewoon casual ingegooid met een post.
Desalniettemin is men op X wel weer aan het flippen omdat die zogenaamde "Trump Insider" weer enorme shorts heeft geopend, net als vorige week vrijdag vlak voordat de China FUD bekend werd.
vanochtend deel 1 van 4 dca-out gedaan: doe het in 4 delen voor mijn gaming pc
nothing stops this train
Wel benieuwd wat goud zou doen als RU/UKR wordt bevroren/gestopt.
Als ik hoor wat de winsten zijn hier, wat men allemaal kan kopen, dan is dat 100x meer pro dan ik hoor 😉FrambozenTaart schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 18:42:
[...]
Lol, de pro's![]()
Meneer, dit is
[Afbeelding]
Oh ja, dat sowieso in deze fase met Bitcoin die op alles rekt lijkt te gaanzwembroek schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 18:58:
Better save than sorry.
Ik geloof ook niet zomaar dat de 4-year cycle deze keer nu echt gebroken zou zijn. Ik acht het niet totaal onmogelijk, maar wel onwaarschijnlijk. Eens met hoe Bob het zei: het lijkt gewoon cope vanwege zeer zwakke Q4 Bitcoin actie.
Ik voelde hier de bui ook al aankomen. Met die aankomende cryptowinter heb ik voor de mijne (bij mijn huidige werkgever) uit voorzorg een baantje geregeld.Don Guacamole schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 18:21:
[Afbeelding]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Ik kreeg net een popup van de Bitvavo app: Prime met 13,4% gestegen.zwembroek schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 19:04:
Is het al tijd om alts te kopen? Ik vraag het voor @Pinsa.
Als mensen NU denken dat het een goed moment is om Prime te gaan kopen moet het altseizoen wel aanstaande zijn. /s
Na deze tegenvallende high verwacht ik een meevallende low. 44k is wel erg ver onder de vorige ATH.zwembroek schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 17:24:
126k - 65% (en dan ben ik al lief omdat ik niet 70% pak) = 44k.
Dus ik denk dat ik inzet op een low rond de 60k. Ik begin te traden bij 65k (panic sells, that is).
[ Voor 7% gewijzigd door MrMrq op 16-10-2025 19:12 ]
Maktub
Liquiditeit trade. Dca out in. Werkte prima tot eergisteren (-10% stuks uff) Geen geduld meer om te wachten voor onder 40c… toen ik btc al op 107.x zag.
Anyhow. Goud gaat verticaal. Damn
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
monthly rsi van 92 voor goud. sinds 1980 niet meer gebeurd. Die gaat binnenkort een btc bull markt peper van 20%+ naar beneden maken.Aeronaut schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 19:11:
[...]
Liquiditeit trade. Dca out in. Werkte prima tot eergisteren (-10% stuks uff) Geen geduld meer om te wachten voor onder 40c… toen ik btc al op 107.x zag.
Anyhow. Goud gaat verticaal. Damn
Maargoed. hele BTC market cap in goud gegaan laatste week. Om het ff in perspectief te zetten. Echt idioot.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
ETH was toch zilver?Vis schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 19:13:
Goud gaat nog eerder de 5k aantikken dan ETH. Wie had dat gedacht.
Net zoals de 69k een tegenvallende high was omdat iedereen de 100k verwachtte en toen gingen we naar 15k. -78%MrMrq schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 19:09:
[...]
Na deze tegenvallende high verwacht ik een meevallende low. 44k is wel erg ver onder de vorige ATH.
Dus ik denk dat ik inzet op een low rond de 60k. Ik begin te traden bij 65k (panic sells, that is).
Volgend jaar ergens plots mega moon? Heel retail (crypto degens) aan de zijlijn.anti elppa schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 19:13:
[...]
monthly rsi van 92 voor goud. sinds 1980 niet meer gebeurd. Die gaat binnenkort een btc bull markt peper van 20%+ naar beneden maken.
Maargoed. hele BTC market cap in goud gegaan laatste week. Om het ff in perspectief te zetten. Echt idioot.
Blauw
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/7wC8Fg0RUHYnARFbbD1e3Utq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AeFGORKoY0bVpze3xqTmXWge.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Xzt2C21CUV80WPjnyeNhh2xh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kCPUoEERQwLD5Ro8Y2z13Sn6.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/AOwYg6mtVnRsfxM0pLLlN5G4.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/k2zaYAy00FaDyJLuaHCis9jU.png?f=fotoalbum_large)