Dat het nog bestaat man, ik herinner mij nog toen ik student was. Dat is alweer 15 20 jaar geleden...Darrell schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 08:15:
[...]
Die zaten deze week overigens bij dumpertreeten.
Silver Bulls who paid $50 in 1980 celebrating after finally breaking even 🥳🫡
— Barchart (@Barchart) 14 oktober 2025
pic.twitter.com/mbLWHj7Oda
:gifsicle():strip_exif()/f/image/J0dycBkLFGJybUHEcHvFSTLc.gif?f=user_large)
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Donderdag + Trump om 21u + BTC op het randje van de verdoemenis. Hoe spannend wil je het hebben.
:strip_exif()/f/image/dPywYIgnYxesIOVswqGnGSxA.png?f=user_large)
Die aankondiging gaat weer niks voorstellen.
De echte market moving uitspraken kwamen de afgelopen maanden altijd onverwacht.
Vorige keer dat er een aankondiging was ging het over het verplaatsen van de Space Command??
En dat is logisch, alleen zijn inner circle krijgt een headsup zodat ze kunnen frontrunnen.
De echte market moving uitspraken kwamen de afgelopen maanden altijd onverwacht.
Vorige keer dat er een aankondiging was ging het over het verplaatsen van de Space Command??
En dat is logisch, alleen zijn inner circle krijgt een headsup zodat ze kunnen frontrunnen.
.
[ Voor 199% gewijzigd door zwembroek op 16-10-2025 08:42 ]
Percentages om van te watertanden.zwembroek schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 08:41:
.
[ Voor 199% gewijzigd door zwembroek op 16-10-2025 08:42 ]
Genoeg te kiezen.BTC100K2021 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 08:39:
Die aankondiging gaat weer niks voorstellen.
Oorlogje met Venezuela
Iran porren via Israel
Tomahawks naar Oekraïne
Iets in eigen land
Are you winning?
Alle beetjes minder verlies is mooi meegenomen
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dit wellicht? Komt van 9GAG dus moet wel accuraat zijn.Alpina schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 08:44:
[...]
Genoeg te kiezen.
Oorlogje met Venezuela
Iran porren via Israel
Tomahawks naar Oekraïne
Iets in eigen land
Are you winning?

Alle ingrediënten zijn aanwezig voor een dikke donderdag dipdag
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Pak de bingokaart er maar weer bij....sjorremans schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 09:05:
Alle ingrediënten zijn aanwezig voor een dikke donderdag dipdag
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/uXkvtBtKNkUxJeFNhpS3khF7.jpg?f=user_large)
@tomtom901
Iets voor jou?
Zet je keuken vol met peperdure Porsche-spulletjes
https://www.autoblog.nl/n...orsche-spulletjes-7167954
[ Voor 30% gewijzigd door Pinsa op 16-10-2025 09:25 ]
Nou, LFG, vullen dat gap

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Leuk om COAI even in de gaten te houden. Komt een beste rug aan. 5000% in een aantal dagen. Deze chart is gemanipuleerd. Een aantal exchanges waarschuwen al om z.s.m. posities te sluiten omdat ze de token gaan delisten.
Stel dat. Is dat bullish voor ons?BTC100K2021 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 09:03:
[...]
Dit wellicht? Komt van 9GAG dus moet wel accuraat zijn.
[Afbeelding]
Misschien aan de benzinepomp
Ben jij ook al zo oud dat je in guldens rekent?Kol Nedra schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 09:43:
[...]
dikke rendament, benzine eindelijk weer terug naar de 1,20 gulden
Minder mensen die panic sellen, dus ja
euro's, guldens, monopoly geld, it's all the sameWispe schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 09:46:
[...]
Ben jij ook al zo oud dat je in guldens rekent?
nothing stops this train
Terug naar ruilhandelKol Nedra schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 09:50:
[...]
euro's, guldens, monopoly geld, it's all the same
Ik ben ook long term bull, maar is dit niet vooral wensdenken?anti elppa schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 21:48:
[...]
Rond de 10% verkocht. Al heb ik in sats nu weer hetzelfde doordat die longs aardig goed gelopen hebben afgelopen 2jaar.
Bij echt kapot gaan 100 verkoop ik nog wel wat gok ik. Hangt ook af wanneer en hoe die zone kapot gaat.
Vergeet niet dat slopen 4 year cycle de grootste retail sloper ever kan worden, waar de big boys zich kapot gaan lachen.
Gezien zeker 4 rate cuts aankomende 6 maanden. Stop QT, wellicht start QE, kan het bijna niet dat btc echt een bear van een jaar krijgt.
Zoals ik eerder schreef, een fucked up, end of 4 year cycle mini bear van 6 maanden, en dan plank gas, waarbij hele volksstammen op het perron achter blijven
Deze cycle is de cycle dat we steeds twijfelen aan de cycles. En iedere keer komen we tot de conclusie: this time is not different. Recentelijk nog de august high, september low. Uit het boekje.
Er is voorlopig geen enkele indicatie dat het voor de top anders zal lopen dan voorheen. Dus oktober/november een ATH zetten. Dat de huidige koersen teleurstellend zijn is een feit, met deze prijsactie acht ik zelf 150K het maximaal haalbare.
En stel dat je gelijk hebt. Wat is de kans dat BTC in een QE situatie laten we zeggen de top 10 US techbedrijven flink gaat outperformen? Want je neemt veel meer risico, dus wil je ook meer rendement. Voordat we QE krijgen moet de pleuris flink uitbreken en dan gaat crypto als hardste rekt. Dus dan zal het voor BTC eerst een hele flinke inhaalslag zijn.
De cycles respecteren en bij QE andere risk assets inschalen. Koester je gains uit vorige cycles zou ik zeggen.
[ Voor 4% gewijzigd door BTC100K2021 op 16-10-2025 10:04 ]
Vast niet.
En zo ontstond er een nieuw thema.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/qzErFRrorsKw68cejtY1YGU3.jpg?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Source? Ik zit al een dag short en betaal mij blauw aan fees. Bovendien is het liquidatiegevaar niet nul.zwembroek schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 09:24:
Leuk om COAI even in de gaten te houden. Komt een beste rug aan. 5000% in een aantal dagen. Deze chart is gemanipuleerd. Een aantal exchanges waarschuwen al om z.s.m. posities te sluiten omdat ze de token gaan delisten.
Och Nubtrix! Is het weer zo'n x50? Doe je een beetje voorzichtig?Nubtrix schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 10:17:
Source? Ik zit al een dag short en betaal mij blauw aan fees. Bovendien is het liquidatiegevaar niet nul.
![]()
![]()
![]()

hoe lang gaat het bouncen van 100.500... met een neergaande lijn (top 10 oct 1530) die eindigt op 100.500 om 21:00 NL tijd.
spannund
spannund
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Nee, X3Guere schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 10:18:
[...]
Och Nubtrix! Is het weer zo'n x50? Doe je een beetje voorzichtig?
Een positie van nog geen 20k dollar en ondertussen al ruim 3k aan fees betaald
Plots ook de cap van -2% naar -4% gisteren op bybit. Fucking dieven. Nu wel weer -2% cap.
Gebeuren wel rare dingen ja met die coin.
Kon er gisteren uitstappen met paar k winst, maar eens degen, altijd degen. Nu ga ik wel voor de vetpot.
Paar dagen terug op het werk hoorde ik diverse collega’s praten over goud investeringen , de top is in!jvel92 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 22:05:
[...]
In Sydney stonden ze vandaag in de rij om Goud te kopen
[Embed]
Dat huizenprijzen hoog zijn en moeilijk te bereiken voor een alleenstaande starter is helder.Alpina schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 10:20:
[Afbeelding]
DaT waS iN OnZE TiJD Ook hoor![]()
Schei toch uit.
Maar, ligt ook aan waar je wil wonen. In ons dorp staan nu 20 huizen te koop voor € 275.000 of minder. Kun je dus met dat bedrag wat je noemt hypotheekvrij oppikken. Zijn dat droomhuizen: nee natuurlijk niet.
Het feit dat je hebt gekozen om in stad A te gaan studeren geeft geen recht om daar ook je eerste huis te kunnen kopen.
Je vergeet ook even 1 variabele: rente. In de jaren '80 en '90 was de rente op verschillende momenten 8 tot 10%. Dus de maandlasten t.o.v. het inkomen waren in die tijd ook niet optimaal.
When moon?
Waarom moet die oranje clown altijd zijn praatje houden als ik al slaap?
Expectation: VS hakt verbaal op China en Rusland in

Reality: VS verklaard de Chinese scam Bitcoinen aan de Strategic Reserve toe te voegen en revalued de goud voorraad.
Expectation: VS hakt verbaal op China en Rusland in

Reality: VS verklaard de Chinese scam Bitcoinen aan de Strategic Reserve toe te voegen en revalued de goud voorraad.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Sowieso de vraag of iedereen een huis zou moeten kopen. In NL is de hypotheekrenteaftrek ingevoerd als ruilmiddel voor de rijken na een verhoging van de inkomstenbelasting voor de hogere inkomensgroepen. Sindsdien is het gewoon subsidie op woningbezit. Helaas is de huurmarkt hier zeer matig t.o.v. bijvoorbeeld Oostenrijk. Daar kun je gewoon netjes wonen in een betaalbare en mooie huurwoningBTC100K2021 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 10:36:
[...]
Dat huizenprijzen hoog zijn en moeilijk te bereiken voor een alleenstaande starter is helder.
Maar, ligt ook aan waar je wil wonen. In ons dorp staan nu 20 huizen te koop voor € 275.000 of minder. Kun je dus met dat bedrag wat je noemt hypotheekvrij oppikken. Zijn dat droomhuizen: nee natuurlijk niet.
Het feit dat je hebt gekozen om in stad A te gaan studeren geeft geen recht om daar ook je eerste huis te kunnen kopen.
Je vergeet ook even 1 variabele: rente. In de jaren '80 en '90 was de rente op verschillende momenten 8 tot 10%. Dus de maandlasten t.o.v. het inkomen waren in die tijd ook niet optimaal.
When moon?
Jij zegt kantoormonitor en ik denk ineens terug aan toen ik nog CS 1.6 speelde op een CRT monitor.Waah schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 23:43:
[...]
Zelf van een i7 2600K met gtx1070 naar een 13700k met rtx 3080 gegaan. Is een leuke stap! Dus zou zeker lekker doen. Hier ook een super ultrawide oled er bij gehaald ipv de oude kantoormonitor.
Lekker genieten van je winsten. Morgen kan je wel onder een goudtransport komen
De map FY_pool_day en dan met de SIG SG 550 sniper semi automatic iedereen kapot knallen zonder te in te zoomen.
Ik had met een fineliner een puntje op mijn CRT gezet, wist ik precies waar ik moest zijn. Heeft me weleens een ban opgeleverd voor hacken
MrFX schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 10:05:
[...]
En zo ontstond er een nieuw thema.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/OE38TDW6W0ZtBQaRgPGRqS8v.jpg?f=fotoalbum_large)
Autosniper n00b spotted in this topic!elektriekert schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 10:46:
[...]
Jij zegt kantoormonitor en ik denk ineens terug aan toen ik nog CS 1.6 speelde op een CRT monitor.
De map FY_pool_day en dan met de SIG SG 550 sniper semi automatic iedereen kapot knallen zonder te in te zoomen.
Ik had met een fineliner een puntje op mijn CRT gezet, wist ik precies waar ik moest zijn. Heeft me weleens een ban opgeleverd voor hacken
Oké boomerKol Nedra schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 09:43:
[...]
dikke rendament, benzine eindelijk weer terug naar de 1,20 gulden
Ik kijk in de ochtend standaard naar Kyle Doops zijn show. Daar kwam het voorbij. Kan je terugkijken.Nubtrix schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 10:29:
[...]
Nee, X3
Een positie van nog geen 20k dollar en ondertussen al ruim 3k aan fees betaald![]()
Plots ook de cap van -2% naar -4% gisteren op bybit. Fucking dieven. Nu wel weer -2% cap.
Gebeuren wel rare dingen ja met die coin.
Kon er gisteren uitstappen met paar k winst, maar eens degen, altijd degen. Nu ga ik wel voor de vetpot.
@Don Guacamole een bepaald merk wil wel een paard naar een beer omtoveren. Trekken de verkopen wellicht nog eens aan.

Dat rond springen met en AWP en raak schieten was niet voor mij, met Team Fortress 2 was ik ook altijd die snelle knul met een Shotgun, maar dat is alweer 15 jaar terug
Edit: de auto sniper was specifiek voor pool day, anders gewoon de M4A1
[ Voor 10% gewijzigd door elektriekert op 16-10-2025 10:55 ]
Kut. Ik ben gelukkig niet zo alt-heavy, maar ik had dan ook nog eens de pech een beetje Fetch te hebben waarbij dat brandje van gisteren even heb gemist.
Nou stond die bag al ruim onder water, maar dat is er niet beter op geworden zo. Zal wel compleet naar 0 gaan, dus heb mijn verlies maar genomen.
Nou stond die bag al ruim onder water, maar dat is er niet beter op geworden zo. Zal wel compleet naar 0 gaan, dus heb mijn verlies maar genomen.

Ray_ schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 10:55:
Kut. Ik ben gelukkig niet zo alt-heavy, maar ik had dan ook nog eens de pech een beetje Fetch te hebben waarbij dat brandje van gisteren even heb gemist.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/bc9Chplyp0QXVOcuLDi1wwGf.gif?f=user_large)
Zijn er meer die kijken naar 110.5 als support?
Nee, ik kijk gewoon hoe de boel brandt
There is no support.bsmpower schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 11:06:
Voor ons wel, maar voor hun niet...
Gemiddeld genomen wel een van je betere posts dit.

We kunnen weer up, heb net wat gederisked,
15% van mijn BTC verkocht en 15% van mijn ETH
bsmpower schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 11:06:

vorige cycle had ik geen seconde twijfel dat het anders zou gaan. Was ook niet heel veel reden toe. Das nu wel andersBTC100K2021 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 09:59:
[...]
Ik ben ook long term bull, maar is dit niet vooral wensdenken?
Deze cycle is de cycle dat we steeds twijfelen aan de cycles. En iedere keer komen we tot de conclusie: this time is not different. Recentelijk nog de august high, september low. Uit het boekje.
Er is voorlopig geen enkele indicatie dat het voor de top anders zal lopen dan voorheen. Dus oktober/november een ATH zetten. Dat de huidige koersen teleurstellend zijn is een feit, met deze prijsactie acht ik zelf 150K het maximaal haalbare.
En stel dat je gelijk hebt. Wat is de kans dat BTC in een QE situatie laten we zeggen de top 10 US techbedrijven flink gaat outperformen? Want je neemt veel meer risico, dus wil je ook meer rendement. Voordat we QE krijgen moet de pleuris flink uitbreken en dan gaat crypto als hardste rekt. Dus dan zal het voor BTC eerst een hele flinke inhaalslag zijn.
De cycles respecteren en bij QE andere risk assets inschalen. Koester je gains uit vorige cycles zou ik zeggen.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dinsdag dipdag
Woensdag dipdag
Donderdag dipdag
Vrijdag ...
Woensdag dipdag
Donderdag dipdag
Vrijdag ...
Ah poekiewoekie mini moontje
Wat een zooitje is het toch
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Wel humor. Jij post 110.5 support, insta rekt.bsmpower schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 11:43:
Op X zijn ze wel eensgezind
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Jij post dit. Insta moon.
Teruggekocht zo te zien.Guere schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 11:39:
Nou, daar zijn we weer op de range lows. Elppa toch nog maar ff een batch van 10% verkocht net?
Ik ben een betere indicator dan de 50 WMABTC100K2021 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 11:45:
[...]
Wel humor. Jij post 110.5 support, insta rekt.
Je TA op X halen is ook sowieso 100% zeker ellende. Je kan het beter counter traden. Werkt stukken beter. Zo doen de big boys dat ook.BTC100K2021 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 11:45:
[...]
Wel humor. Jij post 110.5 support, insta rekt.
Iig duidelijk nog support die 107 - 109 zone
[ Voor 6% gewijzigd door anti elppa op 16-10-2025 11:49 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Wat een bipolaire bende zeg.
Lekkere alliteratie.
Lekkere alliteratie.
[ Voor 30% gewijzigd door Chaes op 16-10-2025 11:49 ]
Prima call van Bsmpower, mag ook wel gezegd worden
liquidatie dagbsmpower schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 11:40:
Dinsdag dipdag
Woensdag dipdag
Donderdag dipdag
Vrijdag ...
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
elektriekert schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 11:34:
We kunnen weer up, heb net wat gederisked,
:strip_exif()/f/image/wmAtZAHVV0wUM81Rr53RlzdX.jpg?f=fotoalbum_large)
I’m buying
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!