Nou, op reddit doe ik tegenovergestelde en dat werkt.MrMrq schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 19:50:
[...]
Dat je de slowchat als serieuze indicator beschouwt voor de koers.
Ik wil sowieso de halving afwachtenzwembroek schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 19:51:
[...]
Je maakt een grote fout door TAO vast te houden in de beer. Die gaat in de beer gewoon naar $20.
Klassieke opmerkingSeverus schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 19:48:
Man man man, zit hier te lezen en verwacht half dat de koers op 104k staat en eth op 3.6k
111k en bijna 4k
Wat is het probleem nu?
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Ik wil voorstellen kamp 6 te vernoemen naar ‘anti elppa’-kamp.BTC100K2021 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 19:42:
[...]
Je hebt hierin grofweg de kampen:
1. short term traders fiat gains
2. short term traders met als doel fiat gains en dezelfde BTC lager terugkopen
3. short term traders met als doel meer BTC vergaren
4. cyclus traders met als doel fiat gains en dezelfde BTC lager terugkopen
5. cyclus traders met als doel meer BTC vergaren
6. 1BTC = 1BTC BTC maxi's
Ik zit in combi 4. en 5 en dat lukt tot nu toe vrij aardig.
Zit je in 6. dan is alles ruis.
En bij price swings dubbel leedvermaak, zowel up als downjvel92 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 19:55:
Wel leuk: je kunt aan hoe men reageert precies zien of ze nog max-long zitten of omgekeerd
Zou bijna break even zijnzwembroek schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 19:51:
[...]
Je maakt een grote fout door TAO vast te houden in de beer. Die gaat in de beer gewoon naar $20.

Al was de top zojuist geweest hebben we ook gewoon de cycle gerespecteerd. De top van 2021 was in november, nu oktober. Maar in mijn ogen nog steeds 4 jaar (min een maand dan).BTC100K2021 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 19:31:
[...]
Voor de upside hebben we ons terecht vast gehouden aan de cycles tot nu toe. Voor de downside moeten we dat dan ook doen zolang er geen reden is om dat niet te doen.
Op dit moment, de absolute eindfase van de bull, 100-102 breken (50wma) met een weekly close is in principe einde verhaal voor deze bull. Een wick onder de 50wma en weekly close erboven is al alarmfase 3.
Als je op de weekly 98k support houdt dan is die in mijn ogen nog niet kapot. (De low van juni). Natuurlijk is wat er boven blijven beter maar in mijn ogen nog niet perse einde Bull als we snel daarna een bounce krijgen. Op de monthly is er inderdaad zat ruimte naar beneden maar dan is het wel echt balen inderdaad.jvel92 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 19:39:
[...]
Welk time-frame zit je te kijken dan? Met een weekly close op 98k is de bullish structuur op de weekly er wel uit. De Monthly vind ik wat minder duidelijk, maar niet sluiten onder 107k en eigenlijk het liefst boven de 115k.
Op de 3 Maanden heb je nog wel voldoende ruimte naar beneden. Maar bij dergelijke niveaus ga je wel balen, als je totaal geen winst hebt genomen op BTC en is de huidige run wel klaar.
Wispe schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 19:54:
[...]
Ik wil voorstellen kamp 6 te vernoemen naar ‘anti elppa’-kamp.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/lNV5a3OGt2K1TNogiCgzHL1F.jpg?f=user_large)
Hoewel ik meer tussen 5 en 6 in zit. Twee potjes, eentje 5 en eentje 6. Zoals zoveel hier.
Btc: nog geen 420kSeverus schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 19:48:
Man man man, zit hier te lezen en verwacht half dat de koers op 104k staat en eth op 3.6k
111k en bijna 4k
Wat is het probleem nu?
Eth: Alles onder 10k is fire sale.
Guere schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 20:23:
Zwembroek & Alpina: Push It to the Limit!
[YouTube: Zwembroek & Alpina]

Geniaal weer!
[ Voor 3% gewijzigd door Pinsa op 15-10-2025 20:34 ]
Denkt er niemand aan de SjonniesBTC100K2021 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 19:42:
[...]
Je hebt hierin grofweg de kampen:
1. short term traders fiat gains
2. short term traders met als doel fiat gains en dezelfde BTC lager terugkopen
3. short term traders met als doel meer BTC vergaren
4. cyclus traders met als doel fiat gains en dezelfde BTC lager terugkopen
5. cyclus traders met als doel meer BTC vergaren
6. 1BTC = 1BTC BTC maxi's
Ik zit in combi 4. en 5 en dat lukt tot nu toe vrij aardig.
Zit je in 6. dan is alles ruis.
7. Aandelen traders en VCA'ers die FO'ers tegen de schenen trappen
Je bent toch een Bitcoin maxi geworden? Snap er niks meer van 😅. Tot nu toe gaan alts alleen maar down dus lijkt me een slecht moment om nu te kopen. Hier spreken ze over BTC naar 107 en 102. Of nog lager. Dan kan je alts met 50% korting tov nu kopen.Pinsa schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 20:19:
Is het alweer tijd voor altcoins?
Eerder een no coiner! Kijk er wel naar uit om te gaan beginnen met BTC maar wel 1 jaar na de top, dat word lang geduld hebben… dat over die alts was natuurlijk een grap daar moet je nu ver van weg blijven. Wel goed van je man dat je 50% verkocht hebtbsmpower schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 20:40:
[...]
Je bent toch een Bitcoin maxi geworden? Snap er niks meer van 😅. Tot nu toe gaan alts alleen maar down dus lijkt me een slecht moment om nu te kopen. Hier spreken ze over BTC naar 107 en 102. Of nog lager. Dan kan je alts met 50% korting tov nu kopen.
Niet echt... want gister weer gekocht toen BTC op de resistance rond 110.5K weer omhoog ging. Leek even een goede keus maar helaas weer gefaald.Pinsa schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 20:43:
[...]
Eerder een no coiner! Kijk er wel naar uit om te gaan beginnen met BTC maar wel 1 jaar na de top, dat word lang geduld hebben… dat over die alts was natuurlijk een grap daar moet je nu ver van weg blijven. Wel goed van je man dat je 50% verkocht hebt
Oh huh? Ik dacht dat je de alts voor de helft had verkocht niet je BTCbsmpower schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 20:52:
[...]
Niet echt... want gister weer gekocht toen BTC op de resistance rond 110.5K weer omhoog ging. Leek even een goede keus maar helaas weer gefaald.
Iedereen is de kluts kwijt! Sell low! Buy High!
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Maar @anti elppa wat als dit het nu was? Ik heb je veel gehoord over dat je deze keer in een bull run niet weer de fout wilde maken om te weinig/niets te verkopen. Hoeveel % heb je verkocht als we nu alleen maar down gaan? Of ga je nog ergens voor een stoploss?
Ik kijk vaak wat BTC doet aangezien die de trend bepaald. Het leek er op dat BTC meerdere keren niet door de 110.5K kwam, en daar gisteren op afketste. Leek een goed moment om weer in te stappen. Helaas.Pinsa schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 20:54:
[...]
Oh huh? Ik dacht dat je de alts voor de helft had verkocht niet je BTC
Vond het geen heel gekke gedachte. Achteraf weer niet slim.Danjel schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 20:54:
Gekocht op resistance.
:strip_exif()/f/image/uTusNEyjwcGve5tEyun3oH1Z.jpg?f=fotoalbum_large)
Dan verkoop je het toch als je het niet vetrouwd? En als we echt down gaan heb je dure sats, niet zo erg als alts holdenbsmpower schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 21:00:
[...]
Ik kijk vaak wat BTC doet aangezien die de trend bepaald. Het leek er op dat BTC meerdere keren niet door de 110.5K kwam, en daar gisteren op afketste. Leek een goed moment om weer in te stappen. Helaas.
Huh? Van je plaatje wordt ik ook niet wijzer wat je nou hebt gedaan. Maar over het algemeen zou je moeten kopen op/bij support en verkopen bij resistance.bsmpower schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 21:04:
[...]
Vond het geen heel gekke gedachte. Achteraf weer niet slim.
[Afbeelding]
[ Voor 15% gewijzigd door Danjel op 15-10-2025 21:25 ]
They who buy the dip, deserves the rip.
Volgende bullrun wordt TAO een relikwie van de vorige bullrun. Een beetje de volgende ADA. Of Polkadot. Hebben hun tijd gehad. Tot nooit meer ziens.zwembroek schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 19:51:
[...]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik ga morgen ook even wat kopen tegen de weerstand. Long the fucking top en short de bodem.
Prachtig! Wolla!Guere schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 20:23:

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Rond de 10% verkocht. Al heb ik in sats nu weer hetzelfde doordat die longs aardig goed gelopen hebben afgelopen 2jaar.AlterBridge schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 20:58:
Maar @anti elppa wat als dit het nu was? Ik heb je veel gehoord over dat je deze keer in een bull run niet weer de fout wilde maken om te weinig/niets te verkopen. Hoeveel % heb je verkocht als we nu alleen maar down gaan? Of ga je nog ergens voor een stoploss?
Bij echt kapot gaan 100 verkoop ik nog wel wat gok ik. Hangt ook af wanneer en hoe die zone kapot gaat.
Vergeet niet dat slopen 4 year cycle de grootste retail sloper ever kan worden, waar de big boys zich kapot gaan lachen.
Gezien zeker 4 rate cuts aankomende 6 maanden. Stop QT, wellicht start QE, kan het bijna niet dat btc echt een bear van een jaar krijgt.
Zoals ik eerder schreef, een fucked up, end of 4 year cycle mini bear van 6 maanden, en dan plank gas, waarbij hele volksstammen op het perron achter blijven
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dan gebruik ik de verkeerde term. Ik heb gekocht toen BTC gisteren op de rode lijn weer omhoog leek te gaan. Deed het ook, maar van korte duur dus weer rekt.Danjel schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 21:24:
[...]
Huh? Van je plaatje wordt ik ook niet wijzer wat je nou hebt gedaan. Maar over het algemeen zou je moeten kopen op/bij support en verkopen bij resistance.
Dus ik moet eerder gaan startenanti elppa schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 21:48:
[...]
Rond de 10% verkocht. Al heb ik in sats nu weer hetzelfde doordat die longs aardig goed gelopen hebben afgelopen 2jaar.
Bij echt kapot gaan 100 verkoop ik nog wel wat gok ik. Hangt ook af wanneer en hoe die zone kapot gaat.
Vergeet niet dat slopen 4 year cycle de grootste retail sloper ever kan worden, waar de big boys zich kapot gaan lachen.
Gezien zeker 4 rate cuts aankomende 6 maanden. Stop QT, wellicht start QE, kan het bijna niet dat btc echt een bear van een jaar krijgt.
Zoals ik eerder schreef, een fucked up, end of 4 year cycle mini bear van 6 maanden, en dan plank gas, waarbij hele volksstammen op het perron achter blijven
Gewoon de grijze markt op.MrMrq schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 21:45:
[...]
Zeker wel. We gaan nu nog veel steiler dan na de 2008 crisis.
[Afbeelding]
Niet dat ik klaag. Het is alleen zo lastig om veilig uit te stappen, met minimale transactie kosten.
Ben je handig met zelfverdediging?
Ik dacht al wat is die goedkoopzwembroek schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 21:56:
Lekkere rugpull bij Fetch AI. Ocean heeft ze lekker van achter genomen door eruit te stappen en hun aandeel tokens op de markt te sellen.
[Afbeelding]

Heel dat ASI was gedoemd om te mislukken.zwembroek schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 21:56:
Lekkere rugpull bij Fetch AI. Ocean heeft ze lekker van achter genomen door eruit te stappen en hun aandeel tokens op de markt te sellen.
[Afbeelding]
Maar ik roep nog even niet te hard

Pooh, ook nog gehad op een duistere maandag. FET zou het helemaal gaan worden maar ging compleet mis met die geforceeede merger BSzwembroek schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 21:56:
[Afbeelding]
Gelukkig hebben wij die niet geshilled. Kreeg onze @Wispe het veel te druk.Alpina schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 21:59:
[...]
Heel dat ASI was gedoemd om te mislukken.
Maar ik roep nog even niet te hard
Push it to the limit 🎶zwembroek schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 22:02:
[...]
Gelukkig hebben wij die niet geshilled. Kreeg onze @Wispe het veel te druk.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Heb je nog een shill? Vraag dit voor een vriend.zwembroek schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 22:02:
[...]
Gelukkig hebben wij die niet geshilled. Kreeg onze @Wispe het veel te druk.
Haha die gokverslaving met shitcoins is echt jambers waardigPinsa schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 22:04:
[...]
Heb je nog een shill? Vraag dit voor een vriend.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
In Sydney stonden ze vandaag in de rij om Goud te kopen
Weimar Republic vibes as Sydney's queue to buy gold extends Tuesday and Wednesday, metal hit another record high $4186 Weds https://t.co/McS2ZqRp4Q pic.twitter.com/0LSjwD0Jd4
— Tom Richardson. (@tommyr345) 15 oktober 2025
Goud, schijnt helemaal hip te zijnPinsa schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 22:04:
[...]
Grapje he ouleh!anti elppa schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 22:05:
[...]
Haha die gokverslaving met shitcoins is echt jambers waardig
Maar waarom is de 4 jarige cycle ineens stuk? Eerder was jij toch ook van 1 jaar na de top starten met DCA?
STBL? Een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen maar misschien jij wel.Pinsa schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 22:04:
[...]
Nah...wacht maar even af.
MrMrq schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 19:32:
@Shinobi-vs-Gast is al tot gisteren bij met lezen.
Je merkt het meteen hè, dat er minder wordt gepost in de bear.

Shikata ga nai.
Ik voel weer nieuwe aankomen @Guereanti elppa schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 22:05:
[...]
Haha die gokverslaving met shitcoins is echt jambers waardig

Doe maar niet, dat advies kan nog goed uitpakken. Beter is XPL, STBL, TAO, etc.FrambozenTaart schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 22:05:
[...]
Goud, schijnt helemaal hip te zijn
Dit is ook een scenario waar ik rekening mee houd. Een bear, die de verwachtingen qua diepte en duur niet waar maakt. Wordt scherp blijven de komende bear om de trein niet te missen.anti elppa schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 21:48:
[...]
Rond de 10% verkocht. Al heb ik in sats nu weer hetzelfde doordat die longs aardig goed gelopen hebben afgelopen 2jaar.
Als second best ken ik op zich best wel een goede oranje memecoin.MrMrq schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 21:45:
[...]
Was er maar een soort van digitaal alternatief.
Als ik de markten bekijk (aandelen, huizenmarkt, goud) dan zitten ze daar allemaal in de "we're gonna be rich!" Fase. Mijn gevoel zegt dat er meerdere bubbels aan het ontstaan zijn... Waarbij we straks wel eens een 2008 herhaling kunnen krijgen.jvel92 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 22:11:
[...]
Dit is ook een scenario waar ik rekening mee houd. Een bear, die de verwachtingen qua diepte en duur niet waar maakt. Wordt scherp blijven de komende bear om de trein niet te missen.
Als die bubbel(s) knappen, zie ik BTC toch ook gewoon flink dalen. Investeringsbereidheid is laag wanneer er onzekerheid is. Zeker ten tijde van een crisis. Dus ja, het zou een korte en ondiepe bear kunnen zijn... Of we gaan allemaal naar de klote.
Jullie maken Pinsa helemaal gek.jvel92 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 22:11:
[...]
Dit is ook een scenario waar ik rekening mee houd. Een bear, die de verwachtingen qua diepte en duur niet waar maakt. Wordt scherp blijven de komende bear om de trein niet te missen.

Opeens goldbug gewordenknakworst schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 22:09:
[...]
Doe maar niet, dat advies kan nog goed uitpakken. Beter is XPL, STBL, TAO, etc.
Wat een idioten.jvel92 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 22:05:
[...]
In Sydney stonden ze vandaag in de rij om Goud te kopen
[Embed]
Iedereen weet dat goud gemaakt is om te stelen, niet om te kopen.
Ik heb er ook niet zo’n lekker gevoel bij. Dat stacken van die edelmetalen belooft ook niet veel goeds. De aandelen stijgen, maar bij veel bedrijven met bizarre P/E. Hoop fugazi op X over weer diezelfde aandelen met buitensporige price targets. Pinsa die weer in een nieuwe shitcoin stapt, elppa die zegt dat het ruis is en Tomtom die de hele markt weer naar de tyfus short. Nee, dit gaat goed mis op termijnWaah schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 22:16:
[...]
Als ik de markten bekijk (aandelen, huizenmarkt, goud) dan zitten ze daar allemaal in de "we're gonna be rich!" Fase. Mijn gevoel zegt dat er meerdere bubbels aan het ontstaan zijn... Waarbij we straks wel eens een 2008 herhaling kunnen krijgen.
Als die bubbel(s) knappen, zie ik BTC toch ook gewoon flink dalen. Investeringsbereidheid is laag wanneer er onzekerheid is. Zeker ten tijde van een crisis. Dus ja, het zou een korte en ondiepe bear kunnen zijn... Of we gaan allemaal naar de klote.
Dat je moet hodlen is niet wat ik zeg. Ik heb zelf ook een gedeelte van mijn BTC verkocht, al mijn ETH de deur uitgedaan en overige alts verkocht.zwembroek schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 22:19:
[...]
Jullie maken Pinsa helemaal gek.Het is pure hopium om te stellen dat de 4 jarige cycle kapot is. Het is nog nooit voorgekomen. Ja het kan nu voor het eerst gebeuren. Maar iedere bull is er een narratief waarom het deze keer anders zal zijn. Om mensen maar te laten hodlen totdat er weer -70% op de borden staat.
Volgens mij ontken ik ook niet dat we een bear gaan krijgen? Wat ik wel zeg is dat je scherp moet blijven en er niet zonder meer vanuit moet gaan dat we -80% vanaf de top gaan krijgen om vervolgens 6 okt 2026 de kar vol te laden en gaan. De huidige bull is ook niet verlopen zoals velen hadden verwacht.
Pinsa moet een eigen plan maken en zich niet constant laten leiden door wat hier geroepen wordt. Je moet je eigen convictie ontwikkelen en niet lenen van een ander. Want dat is vragen om problemen.
Volgens mij short Tom nooit, die long'ed alleen maar.kbuntu schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 22:33:
[...]
Tomtom die de hele markt weer naar de tyfus short. Nee, dit gaat goed mis op termijn
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
er is een kans dat ik binnenkort toch wat BTC verkoop, ik zit namelijk te denken over een nieuwe gaming pc
nothing stops this train
Voor BF6?Kol Nedra schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 22:36:
er is een kans dat ik binnenkort toch wat BTC verkoop, ik zit namelijk te denken over een nieuwe gaming pc
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Wijze woorden weer Jvel92, nu kan ik gerust gaan slapenjvel92 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 22:34:
[...]
Dat je moet hodlen is niet wat ik zeg. Ik heb zelf ook een gedeelte van mijn BTC verkocht, al mijn ETH de deur uitgedaan en overige alts verkocht.
Volgens mij ontken ik ook niet dat we een bear gaan krijgen? Wat ik wel zeg is dat je scherp moet blijven en er niet zonder meer vanuit moet gaan dat we -80% vanaf de top gaan krijgen om vervolgens 6 okt 2026 de kar vol te laden en gaan. De huidige bull is ook niet verlopen zoals velen hadden verwacht.
Pinsa moet een eigen plan maken en zich niet constant laten leiden door wat hier geroepen wordt. Je moet je eigen convictie ontwikkelen en niet lenen van een ander. Want dat is vragen om problemen.

ja die komt er dan wel, maar meer omdat mijn huidige pc geen windows 11 kan draaien en dus gevaar ga lopen ivm geen support meer voor windows 10.
maar opzich mag het wel, deze gaming pc draait alle nieuwe games op medium settings met zo nu en dan frame drops, dat speelt niet lekker
nothing stops this train
Ons hoef je niet te overtuigen hoor, gewoon doen.Kol Nedra schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 22:38:
[...]
ja die komt er dan wel, maar meer omdat mijn huidige pc geen windows 11 kan draaien en dus gevaar ga lopen ivm geen support meer voor windows 10.
maar opzich mag het wel, deze gaming pc draait alle nieuwe games op medium settings met zo nu en dan frame drops, dat speelt niet lekker
Go for it!Kol Nedra schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 22:38:
[...]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
f*cking geniaalGuere schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 20:23:
Ik voel me vereerd. Een hele categorie voor mijknakworst schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 20:35:
[...]
Denkt er niemand aan de Sjonnies![]()
7. Aandelen traders en VCA'ers die FO'ers tegen de schenen trappen
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Komop, dit is tweakers.net. Hier krijgen we windows 11 nog draaiend op een 486 uit 1992.Kol Nedra schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 22:38:
[...]
zwembroek schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 21:56:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/8JzbYFhufat3bqIv819NOG9l.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn netto waarde heeft afgelopen jaar vooral in BTC en crypto gezeten en kan je vertellen dat ik het "we are gonna be rich" gevoel niet herkenWaah schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 22:16:
[...]
Als ik de markten bekijk (aandelen, huizenmarkt, goud) dan zitten ze daar allemaal in de "we're gonna be rich!" Fase. Mijn gevoel zegt dat er meerdere bubbels aan het ontstaan zijn... Waarbij we straks wel eens een 2008 herhaling kunnen krijgen.
Ben het eens met je bubbel gevoel. Maar heb dat voornamelijk bij aandelen. Waarbij aandelen de nieuwe alt-coins lijken. Zie ook de populariteit van aandelen in dit topic. Voor de rest is het gewoon niet te voorspellen wanneer de bubbel gaat barsten en welke rol Bitcoin daarin gaat spelen. Kan gerust nog jaren goed gaan of niet.
trouwens over verkopen, heb een klein beetje paxg verkocht, goud gaat bizar.
verkopen gaat best aardig deze run, BNB, SOL en PAXG
nu nog btc en ltc durven
verkopen gaat best aardig deze run, BNB, SOL en PAXG
nu nog btc en ltc durven
[ Voor 36% gewijzigd door Kol Nedra op 15-10-2025 22:52 ]
nothing stops this train
Starring @Wispe
Nog steeds niet?jvel92 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 22:51:
[...]
Mijn netto waarde heeft afgelopen jaar vooral in BTC en crypto gezeten en kan je vertellen dat ik het "we are gonna be rich" gevoel niet herkenDat gevoel had in in 2021 wel.
Ben het eens met je bubbel gevoel. Maar heb dat voornamelijk bij aandelen. Waarbij aandelen de nieuwe alt-coins lijken. Zie ook de populariteit van aandelen in dit topic. Voor de rest is het gewoon niet te voorspellen wanneer de bubbel gaat barsten en welke rol Bitcoin daarin gaat spelen. Kan gerust nog jaren goed gaan of niet.
:strip_exif()/f/image/R7Kwq6jNbgOSbq2mXdhfuMEL.jpg?f=fotoalbum_large)
Gun jezelf eens wat. Doen man!Kol Nedra schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 22:38:
[...]
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!