Oef, 24 september. Even gekeken: die dag was ook echt precies de topFrambozenTaart schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 16:30:
Nu wil ik natuurlijk niet stoken, @Laurens1970![]()
Maar volgens mij zijn er maar twee schuldig.
[Afbeelding]

FrambozenTaart schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 16:30:
[...]
[Afbeelding]
Die twee zitten zeker weten short.
[Afbeelding]
Conjo Kartel in actie.

Nee toch echt wel beetje rekt gegaan hier.
Haha heb zelf op de koop button gedrukt, tis simpel koop geen drekFrambozenTaart schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 16:30:
[...]
[Afbeelding]
Die twee zitten zeker weten short.
[Afbeelding]
Conjo Kartel in actie.
Nja heb er een meme aan over gehouden dat is nog een positief iets, moet eigenlijk wel dunne zijn.
:strip_exif()/f/image/ZdZkZaM4lFDuggBZ9QHJLYny.jpg?f=fotoalbum_large)
Kan de muziek gewoon horen bij die .gif, push it to the limit 🎶Alpina schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 16:39:
[...]
![]()
Classic.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Hier ook. Gemiddelde entry 0,24Alpina schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 16:39:
[...]
![]()
Verkocht op de bodem 0,11
Gok -6 of -7k
Dolle pret.
Toch een schijnbeweging van die kötmunt.
Soon 1 dollar.Nubtrix schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 16:46:
[...]
Hier ook. Gemiddelde entry 0,24
Verkocht op de bodem 0,11
Gok -6 of -7k
Dolle pret.
Hier ook voor 2,5k de boot in.Alpina schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 16:39:
[...]
![]()
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/nwKdOaLslsUp3oq0WvyZ0pGH.jpg?f=user_large)
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Red flag?
Kan zomaar.
Als btc dan op 150k staat, eth op 7k en sol op 400 is het oké voor mij
Stbl staat ook voor stable, bleek alleen niet zo stabiel te zijnVictor Belli schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 16:54:
Had vandaag een vraag op m'n tentamen op de universiteit wat een stablecoin is.
Red flag?
Ik dacht het net.Pinsa schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 16:57:
[...]
Stbl staat ook voor stable, bleek alleen niet zo stabiel te zijn
Denk dat we eerder hier in de film zitten @FrambozenTaartzwembroek schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 16:59:
Hoerenslettenjunkenmarkt
:gifsicle():strip_exif()/f/image/QvMZvsddBo5KdPks17XAf0nB.gif?f=user_large)
Je hebt je lesje van maart 2024 niet geleerd?zwembroek schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 16:59:
Hoerenslettenjunkenmarkt
Welk lesje?Wispe schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 17:04:
[...]
Je hebt je lesje van maart 2024 niet geleerd?
Toetsenbord door je monitor gedrukt?zwembroek schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 16:59:
Hoerenslettenjunkenmarkt
De herkomst van deze uitdrukking is onduidelijk. Naar de gallemiezen gaan is een voorbeeld van Bargoens taalgebruik. Het Bargoens was de geheimtaal van dieven, landlopers en rondtrekkende handelaren. Het bevat veel Jiddische en daardoor ook Hebreeuwse elementen.
Gallemiezen is volgens het woordenboek van Van Dale mogelijk te herleiden tot het Hebreeuwse gallamis, dat ‘kiezels, puin, gruis’ betekent. Dan zou naar de gallemiezen oorspronkelijk iets als ‘in puin gevallen’ betekend kunnen hebben.
Volgens het Etymologisch woordenboek van Van Dale ligt de herkomst echter mogelijk bij de Hebreeuwse woorden challasj (‘zwak’) en mioes (‘minderwaardigheid’). Het boek Koosjer Nederlands noemt deze woorden ook, en geeft daarnaast als mogelijke herkomst challasj en (le-)miso, dat ‘tot de dood’ betekent.
*naar
Anders zou het na de gallemiezen komen in plaats van er naartoe gaan.
@elektriekert geen dank.
Edit: ninja edit
[ Voor 4% gewijzigd door FrambozenTaart op 15-10-2025 17:17 ]
Had al een ninja edit gedaan.FrambozenTaart schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 17:17:
[...]
*naar
Anders zou het na de gallemiezen komen in plaats van er naartoe gaan.
@elektriekert geen dank.
Edit: ninja edit
De halve slowchat heeft nu een epileptische aanval.
The 4-year cycle doesn't exist anymore and I think we should erase the entire thesis of the 4-year cycle.I'm not worried that the bear market has started.
— Michaël van de Poppe (@CryptoMichNL) 15 oktober 2025
This cycle has proven to be different in all ways.
Uptober is downtober.#Altcoins didn't break out at the exact same time as previous cycles.#Bitcoin made a new all-time high before the halving.
The 4-year cycle doesn't…
I think that this cycle is going to be way longer, and I've been mentioning before that I think that we're in Q3 of 2019.
That means, 1.5-2 years to go.
[ Voor 57% gewijzigd door zwembroek op 15-10-2025 17:38 ]
Zijn eerste goede tweet.zwembroek schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 17:37:
Kennen jullie deze mop al?
[Embed]
The 4-year cycle doesn't exist anymore and I think we should erase the entire thesis of the 4-year cycle.
I think that this cycle is going to be way longer, and I've been mentioning before that I think that we're in Q3 of 2019.
zwembroek schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 17:37:
Kennen jullie deze mop al?
[Embed]
The 4-year cycle doesn't exist anymore and I think we should erase the entire thesis of the 4-year cycle.
:strip_exif()/f/image/ZDR0bVxbVHn1tiSOoLHrvF1G.jpg?f=fotoalbum_large)
Ruis.Wispe schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 17:45:
Ben benieuwd naar onze grootmeester @anti elppa zijn visie.
When in doubt zoom out.Wispe schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 17:45:
Lijkt mij volledig onterecht, het ziet er immers super bullish uit, toch?
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Op HTF vind ik het er nog steeds bullish uitzien. Maar goed. Ik ben nieuw hierTaro schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 17:52:
[...]
Smart move.KerstRunner schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 13:36:
Intussen 50% van m'n TAO verkocht.
Zou je je niet eens voorstellen dan?Moiety schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 17:54:
[...]
Op HTF vind ik het er nog steeds bullish uitzien. Maar goed. Ik ben nieuw hier
* knakworst opent 100x long.Taro schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 17:52:
[...]
Decoupling. Extreem bullish.DarkShadow schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 17:56:
Ok, check, stocks up, goud up, zilver up, crypto en btc down.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/pHs1WyCfDYqiNLm0mFSZm9HS.jpg?f=user_large)
[ Voor 33% gewijzigd door knakworst op 15-10-2025 17:58 ]
Moiety schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 17:54:
[...]
Op HTF vind ik het er nog steeds bullish uitzien. Maar goed. Ik ben nieuw hier
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Leuke afbeelding, had ik nog niet eerder gezien.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/HYfDvVg9CF76GNbmU2NNENTQ.gif?f=user_large)
FTFYkazzzdafke schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 15:27:
[...]
JouW reply is redelijk naast de kwestie, maar goed, als je je daardoor beter voelt, be my guest.
Ik vind het geen ABN dat Engels en Nederlands door elkaar worden gebruikt. Dus ik zou daar ook iets van zeggen.
Kanarie in de kolenmijn.knakworst schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 17:57:
[...]
Decoupling. Extreem bullish.
[Afbeelding]
Dan mag jij over die kwestie wat zeggenWispe schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 18:07:
[...]
Ik vind het geen ABN dat Engels en Nederlands door elkaar worden gebruikt. Dus ik zou daar ook iets van zeggen.
Je zou denken dat dit vrijdag al is gebeurt. Gewoon zwakke markt en/of begin vd beer.
Komt omdat je nog maar voor 50 procent uit de markt bent geschud.bsmpower schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 18:21:
[...]
Je zou denken dat dit vrijdag al is gebeurt. Gewoon zwakke markt en/of begin vd beer.
Nix is veel gezegd…Deman23 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 18:38:
Er is nog niks aan de hand. Zelfs als we naar 98k gaan is er nog niks aan de hand op de hogere time frames.
Ik heb dat een maand geleden ook laten vallen, werd weggelachen door sommige. Dat is de manier hoe je naar de markt kijkt. Met emotie of met een plan.
98k dan.. kan maar het is de manier waarop.
Ik heb altijd gezegd dat een snelle daling daarvoor ideaal is. Goeie shake, max fear maar niet zoals nu, zijdelingse actie. Je moet actie/reactie hebben.
Als je zag wat een gedoe het vrijdag was, zoiets had ik verwacht van het 106k level naar 98k. Dan missen er vele de boot, en kopen ze zich fomo later in. Dat is brandstof voor de raket te laten blijven gaan.
Helaas denk ik niet dat dit nog zal gebeuren. Ik hoop er wel op, maar ik denk het niet.
[ Voor 3% gewijzigd door kazzzdafke op 15-10-2025 18:46 ]
Never ever financial advice...
Maar van winsten van crypto de reis betaald en dat voelt met deze koersen toch wel heel lekker.
Kids en vrouw super blij, wat wil je nog meer?
Geniet mensen. Of de bull nu over is of niet.
En dan nu weer terug naar de realiteit...
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/gSKyy8YNYYPmD7agYLzGwlGL.jpg?f=user_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Bij een daily close onder de 50W EMA zou ik maar snel inpakken als ik jou was. Officieel is de bull over bij 3 weekly closes onder de 50W EMA. Maar als je daar op wacht ben je te laat.Deman23 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 18:38:
Er is nog niks aan de hand. Zelfs als we naar 98k gaan is er nog niks aan de hand op de hogere time frames.
Als we nu nog onder de 98k hadden gestaan had ik je gelijk gegevenDeman23 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 18:38:
Maktub
nog het zelfde als vanmorgen en gisteren en maandag. Voor mij is dit nu een range. En laat het er maar lekker een paar weken in zitten. Dan zijn al die 4 year cycle sellers (die nu aan het sellen zijn) gestopt, en na een stijging weer aan het terug kopen en kunnen we eindelijk een inhaal slag maken op stonks, goud en andere dubieuze shit.Wispe schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 17:45:
Of we breken de 107-108 en 100- 102 en we gaan met een hecht clubje hier lekker 12 maanden de bodem proberen te vissen. Kan ook
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
6 oktober als ik terug kon gaan
Nee, geen moment. Ik heb wel een doel m.b.t. de koers in gedachten.
Nu verkopen voelt als de bodem. Kan goed zijn dat we de beer in gaan en nog lager gaan maar dan hodl ik gewoon door.
Heb alleen BTC en TAO. De fundamenten daarvan zijn goed dus vind het geen probleem om ze vast te houden.
Haha zat die gast van dat ene forum toch goed met zijn voorspelling. benieuwd of de 4 jarige cycle gewoon nog steeds in tact is dat zou voor mij ook goed uitpakken in de bear.Frozen-North schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 19:02:
[...]
6 oktober als ik terug kon gaan![]()
Nu verkopen voelt als de bodem. Kan goed zijn dat we de beer in gaan en nog lager gaan maar dan hodl ik gewoon door.
Heb alleen BTC en TAO. De fundamenten daarvan zijn goed dus vind het geen probleem om ze vast te houden.
Stocks en edemetalen op ATH, zou wel een gekke move zijn als die stocktraders en goudbarbaren Bitcoin als laatste safe heaven zien en hier nog even in mee gaan om door pumpen, onwaarschijnlijk maar het kan
Vrijdag was een enorme shake out. Ik verwacht eigenlijk dat we die wick nog gaan vullen (en misschien een wick nog lager) en dat we toch nog een toetje krijgen voor we echt de bear in gaan.kazzzdafke schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 18:45:
[...]
Nix is veel gezegd…
Ik heb dat een maand geleden ook laten vallen, werd weggelachen door sommige. Dat is de manier hoe je naar de markt kijkt. Met emotie of met een plan.
98k dan.. kan maar het is de manier waarop.
Ik heb altijd gezegd dat een snelle daling daarvoor ideaal is. Goeie shake, max fear maar niet zoals nu, zijdelingse actie. Je moet actie/reactie hebben.
Als je zag wat een gedoe het vrijdag was, zoiets had ik verwacht van het 106k level naar 98k. Dan missen er vele de boot, en kopen ze zich fomo later in. Dat is brandstof voor de raket te laten blijven gaan.
Helaas denk ik niet dat dit nog zal gebeuren. Ik hoop er wel op, maar ik denk het niet.
Ik zit prima eigenlijk. Genoeg winsten gepakt deze bull en laat wat ik nu heb lekker staan. Ik moet wel zeggen dat ik op plukje ETH na geen alts heb.zwembroek schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 18:46:
[...]
Bij een daily close onder de 50W EMA zou ik maar snel inpakken als ik jou was. Officieel is de bull over bij 3 weekly closes onder de 50W EMA. Maar als je daar op wacht ben je te laat.
We gaan het zien, ik weet het ook allemaal niet (was het maar waar) maar ik heb nog niet het gevoel dat dit het al was. Ook niet als we nu nog 10k zakken.
Waarom zouden we de wick vullen nu we weten dat die alles behalve normaal is gegaan door een leverages kettingreactie. Ik geloof wel in wicks vullen, maar wel een "normale" wick, niet zoals die van vrijdag.Deman23 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 19:09:
[...]
Vrijdag was een enorme shake out. Ik verwacht eigenlijk dat we die wick nog gaan vullen (en misschien een wick nog lager) en dat we toch nog een toetje krijgen voor we echt de bear in gaan.
Zo lang dit lijntje het houdt is alles in orde, maar komt nu wel op een belangrijk punt:Pinsa schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 19:06:
[...]
Haha zat die gast van dat ene forum toch goed met zijn voorspelling. benieuwd of de 4 jarige cycle gewoon nog steeds in tact is dat zou voor mij ook goed uitpakken in de bear.
/f/image/bDariDqnXSQGoH91wmu4DJx1.png?f=fotoalbum_large)
We hadden 19 mei 2021 ook zo’n bizarre wick. Volgens mij waren daar tot vrijdag de meeste liquidaties ooit. Die werd toch vrij snel gevuld. (Was ongeveer van 40k naar 30k).bsmpower schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 19:15:
[...]
Waarom zouden we de wick vullen nu we weten dat die alles behalve normaal is gegaan door een leverages kettingreactie. Ik geloof wel in wicks vullen, maar wel een "normale" wick, niet zoals die van vrijdag.
Spannend man, mag ik dan concluderen dat jij nog niet verwacht dat de top gezet is?Taro schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 19:15:
[...]
Zo lang dit lijntje het houdt is alles in orde, maar komt nu wel op een belangrijk punt:
[Afbeelding]
Nee, dat mag je niet concluderen, vraag maar aan @Moiety.Pinsa schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 19:21:
[...]
Spannend man, mag ik dan concluderen dat jij nog niet verwacht dat de top gezet is?
Heb even terug gelezenTaro schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 19:21:
[...]
Nee, dat mag je niet concluderen, vraag maar aan @Moiety.
Voor de upside hebben we ons terecht vast gehouden aan de cycles tot nu toe. Voor de downside moeten we dat dan ook doen zolang er geen reden is om dat niet te doen.anti elppa schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 18:50:
[...]
nog het zelfde als vanmorgen en gisteren en maandag. Voor mij is dit nu een range. En laat het er maar lekker een paar weken in zitten. Dan zijn al die 4 year cycle sellers (die nu aan het sellen zijn) gestopt, en na een stijging weer aan het terug kopen en kunnen we eindelijk een inhaal slag maken op stonks, goud en andere dubieuze shit.
Of we breken de 107-108 en 100- 102 en we gaan met een hecht clubje hier lekker 12 maanden de bodem proberen te vissen. Kan ook
Op dit moment, de absolute eindfase van de bull, 100-102 breken (50wma) met een weekly close is in principe einde verhaal voor deze bull. Een wick onder de 50wma en weekly close erboven is al alarmfase 3.
Je merkt het meteen hè, dat er minder wordt gepost in de bear.
Maktub
En dat zou de instuties ook totaal niet slecht uitkomen als de oude garde zn sats gretig van de hand doet voor waardeloos papier.BTC100K2021 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 19:31:
[...]
Voor de upside hebben we ons terecht vast gehouden aan de cycles tot nu toe. Voor de downside moeten we dat dan ook doen zolang er geen reden is om dat niet te doen.
Op dit moment 100-102 breken (50wma) met een weekly close is in principe einde verhaal voor deze bull. Een wick onder de 50wma en weekly close erboven is al alarmfase 3.
Dat is het enige bull argument om te holden inderdaad. En is wat voor te zeggen als je bereid bent om in ieder geval nog een paar jaar te holden.Darrell schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 19:33:
[...]
En dat zou de instuties ook totaal niet slecht uitkomen als de oude garde zn sats gretig van de hand doet voor waardeloos papier.
Ik denk zelf dat die rotatie sneller plaatsvindt.BTC100K2021 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 19:34:
[...]
Dat is het enige bull argument om te holden inderdaad. En is wat voor te zeggen als je bereid bent om in ieder geval nog een paar jaar te holden.
Welk time-frame zit je te kijken dan? Met een weekly close op 98k is de bullish structuur op de weekly er wel uit. De Monthly vind ik wat minder duidelijk, maar niet sluiten onder 107k en eigenlijk het liefst boven de 115k.Deman23 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 18:38:
Op de 3 Maanden heb je nog wel voldoende ruimte naar beneden. Maar bij dergelijke niveaus ga je wel balen, als je totaal geen winst hebt genomen op BTC en is de huidige run wel klaar.
Je hebt hierin grofweg de kampen:Darrell schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 19:36:
[...]
Ik denk zelf dat die rotatie sneller plaatsvindt.
1. short term traders fiat gains
2. short term traders met als doel fiat gains en dezelfde BTC lager terugkopen
3. short term traders met als doel meer BTC vergaren
4. cyclus traders met als doel fiat gains en dezelfde BTC lager terugkopen
5. cyclus traders met als doel meer BTC vergaren
6. 1BTC = 1BTC BTC maxi's
Ik zit in combi 4. en 5 en dat lukt tot nu toe vrij aardig.
Zit je in 6. dan is alles ruis.
Fiat is waardeloos, eens.Darrell schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 19:36:
[...]
Ik denk zelf dat die rotatie sneller plaatsvindt.
Maar in de periodes dat Bitcoin door een bear ging was het wel waardevaster dan Bitcoin. 4% inflatie is veel gunstiger dan -50% op mijn sats.
Dat Bitcoin op de lange termijn wint ben ik best met je eens. Maar de kans dat we ook deze cycle een bear meemaken is vrij groot.
Waarom dan niet een deel van de skin uit de game halen?
Zeg even dat je, conservatief geschat, een -20% voorkómt en daarna met dit deel ook weer 25% stijgt, om op hetzelfde niveau uit te komen. Dan heb je toch ca. 50% meer sats.
De enige reden om dit niet te doen is een heilig geloof dat het deze keer anders is, en dat de markt timen niet loont.
Maar voor dat geloof moet je wel heel erg vasthouden aan je BTC. Hell, zelfs een maxi als anti elppa begint zijn DCA exact een jaar na de vorige top.
Maktub
111k en bijna 4k
Wat is het probleem nu?
Je maakt een grote fout door TAO vast te houden in de beer. Die gaat in de beer gewoon naar $20.Frozen-North schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 19:02:
[...]
6 oktober als ik terug kon gaan![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!