Mag ik ook wat jij hebt gerookt?almelo15 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 08:45:
[...]
Elke eth die je onder 10k koopt zou moeten voelen als black friday. Punt.
almelo15 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 08:45:
[...]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/J4ZUQ9HZoNOgVZG6vsl2gWLW.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/funjQJQg8ISeSSpLCXaL8Gbu.gif?f=user_large)
FTFY!almelo15 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 08:45:
[...]
Elke tao die je onder 10k koopt zou moeten voelen als black friday. Punt.
Goede reactie! Al vermoed ik dat YCC niet echt aan de orde is zonder een dikke crisis. Maar met de huidige markt, waarbij een simpele tweet op een debiel platform als iets veroorzaakt, weet je het nooit. Dan verzwakt de dollar weer erger en zou je in theorie natuurlijk beter af zijn met goud, silver, BTC, ETH.Magpie schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 08:51:
Ik blijf bullish.
Renteverlagingen komen en QE in het vat. Hierbij sluit ik niet uit dat USA tot directe yieldcurve control overgaat, want rente op staatsobligaties is onbetaalbaar en er moeten grote investeringen worden gedaan (zowel privaat als publiek) in grondstoffen, eigen industrie en niet in de laatste plaats AI (energie, datacenters, etc). Nu al wordt ingeschat dat USA zonder investeringen rond AI geen economische groei zou hebben, dat is de enorme schaal waar we over praten. In tegenstelling tot het narratief / wapengekletter rond de handelsoorlog, is het met deze onderwerpen wel echt "game on" met China.
In deze setting zie ik bitcoin heel moeilijk sterk dalen. Ter referentie 2018: klassieke late-cycle Fed-verkrapping + eerste QT-ronde; stijgende lange rentes, sterkere dollar, ECB nog in negatieve rente maar QE-netto aankopen stopten. Ter referentie 2022: inflatieschok → front-loaded rate hikes + maximale QT-caps; lange rentes naar post-GFC-highs, dollar op multi-decade hoogtes. In niets, maar dan ook werkelijk niets, lijkt de macro-economische setting nu op die van de bearmarkten in 2018 en 2022.
Bitcoin reageert op liquiditeit en er gaat zoveel geld in het systeem gepompt worden. Een mogelijk risico is het barsten van de AI bubble, maar pas op wat langere termijn. Liquiditeit is m.i. op kortere termijn meer bepalend. Mogelijk vervolgscenario: de "debasement trade" gaat via ETF's voor eerste koersstijging en nieuwe top bitcoin zorgen, waarna treasury companies het vliegwiel (eindelijk) weer verder aanzwengelen.
Mand.
Trouwens, even gekeken naar ETF instromen in ETH (want ik heb meer ETH dan BTC) en op een paar dagen negatief, staat de instroom gewoon lekker positief.
tldr; moonMagpie schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 08:51:
Ik blijf bullish.
Renteverlagingen komen en QE in het vat. Hierbij sluit ik niet uit dat USA tot directe yieldcurve control overgaat, want rente op staatsobligaties is onbetaalbaar en er moeten grote investeringen worden gedaan (zowel privaat als publiek) in grondstoffen, eigen industrie en niet in de laatste plaats AI (energie, datacenters, etc). Nu al wordt ingeschat dat USA zonder investeringen rond AI geen economische groei zou hebben, dat is de enorme schaal waar we over praten. In tegenstelling tot het narratief / wapengekletter rond de handelsoorlog, is het met deze onderwerpen wel echt "game on" met China.
In deze setting zie ik bitcoin heel moeilijk sterk dalen. Ter referentie 2018: klassieke late-cycle Fed-verkrapping + eerste QT-ronde; stijgende lange rentes, sterkere dollar, ECB nog in negatieve rente maar QE-netto aankopen stopten. Ter referentie 2022: inflatieschok → front-loaded rate hikes + maximale QT-caps; lange rentes naar post-GFC-highs, dollar op multi-decade hoogtes. In niets, maar dan ook werkelijk niets, lijkt de macro-economische setting nu op die van de bearmarkten in 2018 en 2022.
Bitcoin reageert op liquiditeit en er gaat zoveel geld in het systeem gepompt worden. Een mogelijk risico is het barsten van de AI bubble, maar pas op wat langere termijn. Liquiditeit is m.i. op kortere termijn meer bepalend. Mogelijk vervolgscenario: de "debasement trade" gaat via ETF's voor eerste koersstijging en nieuwe top bitcoin zorgen, waarna treasury companies het vliegwiel (eindelijk) weer verder aanzwengelen.
Mand.
[...]
Elke kilo zilver die je onder 10k koopt zou moeten voelen als black friday. Punt.
Deelde deze toen nog. Deze gast is loadedHere are the reasons I invested close to a billion dollars in precious metals over the past six months—including the purchase of 1.5% of the annual global silver supply (12.69 million ounces) :
— David Bateman (@davidbateman) 31 maart 2025
The global monetary system is about to collapse (The Great Reset, or Basel Endgame).… pic.twitter.com/I6fTuHpAam

Tussen 116k en 117k ligt nu de meeste liquiditeit. Maar het momentum is fors aan het afnemen. Ik ben bang dat we na het pakken van de liquiditeit toch nog een keer naar de 107k toegaan om daar de liquiditeit weg te nemen. Daar hebben heel veel mensen nu hun stoploss staan. Ik hoop dat we gewoon met power door de 117k blazen en daar boven blijven. Als Bitcoin alleen met een wick de liquiditeit ophaalt dan is 107k next. Geen idee of Bitcoin dan gaat bouncen of verder zakken.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Aan de andere kant kijken veel analisten nu naar deze setup. Dus mooiste is gewoon gasgeven door de 117k en mensen achterlaten.
Mensen uit Almelo kennende waarschijnlijk lijm..
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Op de 24h zitten we hier tussen te pinpongenzwembroek schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 10:51:
Tussen 116k en 117k ligt nu de meeste liquiditeit. Maar het momentum is fors aan het afnemen. Ik ben bang dat we na het pakken van de liquiditeit toch nog een keer naar de 107k toegaan om daar de liquiditeit weg te nemen. Daar hebben heel veel mensen nu hun stoploss staan. Ik hoop dat we gewoon met power door de 117k blazen en daar boven blijven. Als Bitcoin alleen met een wick de liquiditeit ophaalt dan is 107k next. Geen idee of Bitcoin dan gaat bouncen of verder zakken.
/f/image/YRwP7M96mhsnrtpqrhVbWty8.png?f=fotoalbum_large)
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
[...]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/t0f7VmBKARCqPqPfVtIsXSt1.gif?f=user_large)
Deze dan…Wispe schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 12:17:
https://nos.nl/artikel/25...in-persoonlijke-klantdata
Dit zal vast nog een staartje krijgen.
VS neemt recordaantal bitcoins ter waarde van 15 miljard dollar in beslag bij actie https://www.nu.nl/economi...-in-beslag-bij-actie.html
Dat zijn 134k Bitcoin?Pinsa schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 12:28:
[...]
Deze dan…
VS neemt recordaantal bitcoins ter waarde van 15 miljard dollar in beslag bij actie https://www.nu.nl/economi...-in-beslag-bij-actie.html
Never mind, staat in het artikel. 127k bitcoin, bizarre zwendel zeg
[ Voor 8% gewijzigd door Blik1984 op 15-10-2025 13:09 ]
Met 5k gaat hier het eerste deel de deur uit.almelo15 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 08:45:
[...]
Average buy 270$
Voorspelling:elektriekert schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 13:10:
[...]
Met 5k gaat hier het eerste deel de deur uit.
Average buy 270$
elektriekert schreef op woensdag 15 oktober 2030 @ 13:10:
[...]
Koers is 30k/ETH.
Ik heb zo’n spijt van dat ik het eerste deel ETH met 5k de deur uit heb gedaan.
Jaja, ik ken de bull van 2017/2018 nog.
1000% winst over de gehele portfolio.
1 jaar later.
-85% verdampt van de gehele portfolio.
2022 nog steeds te weinig winst genomen.
Iets met onderste uit de pan en een deksel
Je hebt de berichten hier al gezien dat sommige users hun BNB te vroeg weg hebben gedaan.elektriekert schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 13:13:
[...]
1 jaar later.
BNB is wel een ergere shitcoin dan ETH.
Mwah, geen gekke strategie toch?
Mijne is simpel. Mijn ETH heb ik op X koers gekocht, bij x3 gaat de eerste 10% de deur uit, bij x4 de tweede 10%. Daarmee los ik mijn USDC af op AAVE en dan heb ik mijn volledige ETH stack binnen. Bij 6 tot en met 10 gaat er elke keer 3 ETH de deur uit en in stables. Daarna wacht ik geduldig op de voorspelde BTC 80K en ETH 900 dollar en koop ik alles terug.
Dan herhaal ik alles.
gaat dit zo werken, vast niet. Maar leuk bedacht
ik koop ETH wel als die weer op $860 staat in de bear
nothing stops this train
Dit dus!Kol Nedra schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 13:17:
Kol Nedra schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 13:17:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/vvszqbCzV6Lw3ra5fxOY8oqB.gif?f=user_large)
eth, The world's computer
Volgens mij is ETH niet of nauwelijks onder de $1000 geweest afgelopen bearKol Nedra schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 13:17:
Juist, greed is een bitch.elektriekert schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 13:13:
[...]
1 jaar later.
Ja, en nu is die niet of nauwelijks boven all time high geweest deze bull.Wippie1234 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 13:25:
[...]
Volgens mij is ETH niet of nauwelijks onder de $1000 geweest afgelopen bear
hopen dat die yankees de zooi eens een keertje gaan pumpen ipv dumpen
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
ETH heeft geen cap, dus het kan oneindig bijgedrukt worden
nothing stops this train
Achteraf is mooi wonen natuurlijk.Wispe schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 13:16:
[...]
Je hebt de berichten hier al gezien dat sommige users hun BNB te vroeg weg hebben gedaan.
BNB is wel een ergere shitcoin dan ETH.
Sta 1500% winst op ETH
Dat je dat op een nieuwe ATH al niet deels de deur uit gedaan hebt verwonder ik me al over. Maargoed.elektriekert schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 13:37:
[...]
Achteraf is mooi wonen natuurlijk.
Sta 1500% winst op ETH
Trader state of mind.tomtom901 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 13:48:
[...]
Dat je dat op een nieuwe ATH al niet deels de deur uit gedaan hebt verwonder ik me al over. Maargoed.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/jpzxnxsZryBTNiJrxtYokJ5J.gif?f=user_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Bitcoin ziet er zwak uit.
Let's call it greed..tomtom901 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 13:48:
[...]
Dat je dat op een nieuwe ATH al niet deels de deur uit gedaan hebt verwonder ik me al over. Maargoed.
Never ever financial advice...
Extra reden om niet te verkopen onder de 10k.Nubtrix schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 13:29:
[...]
Ja, en nu is die niet of nauwelijks boven all time high geweest deze bull.
ETH raakt pas de 10k, als BTC op 300k staat. Let that sink in.almelo15 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 14:02:
[...]
Extra reden om niet te verkopen onder de 10k.
Patience is beter op zijn plaats.
Wij roken hetzelfde spul, cheeeers buddy!!GioStyle schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 14:03:
[...]
ETH raakt pas de 10k, als BTC op 300k staat. Let that sink in.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/LcG1FLh0zB5rmijI45uKQEan.gif?f=user_large)
[ Voor 5% gewijzigd door almelo15 op 15-10-2025 14:06 ]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/qGnyOBX5G370FxPT9JcujELp.jpg?f=user_large)
Deze snapt hij niet.
Aandelen, goud tikken ath na ath aan. Powell kondigt einde van QT aan. Meanwhile bitcoin: lekker heen en weer niks doen.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/RYW0XLogljunGV1JR8epUKuh.gif?f=user_large)
Haha, ik wou net al posten dat anti elppa nu met deze sweep update zou komen
Bob Loukas is ook niet al te positief, weekly cycle is nog net intact maar de huidige PA ziet er niet goed uit. Heb de rest van de comments ook even gelezen, zitten best wel wat opmerkingen in die hout snijden. Veel mensen zetten nu maar vol in op het einde van de 4-year cycle, maar volgens hem is dat geboren uit pure cope voor gebrek aan late-cycle performance van Bitcoin.
is wat ik gisteren schreef, veel mensen hangen vol vast aan die 4 year cycle. Nu ff paar weken hier hangen zou dat invalideren, wat imo prima zou zijn. Moeten we ff doorheen. Vooral zorgen dat we niet weg glijden onder de levels die ik gisteren al noemdeGuere schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 14:36:
[...]
Haha, ik wou net al posten dat anti elppa nu met deze sweep update zou komenMaar inderdaad, longs weggetikt, nu moet 't echt omhoog. Anders gaan we veel dieper.
Bob Loukas is ook niet al te positief, weekly cycle is nog net intact maar de huidige PA ziet er niet goed uit. Heb de rest van de comments ook even gelezen, zitten best wel wat opmerkingen in die hout snijden. Veel mensen zetten nu maar vol in op het einde van de 4-year cycle, maar volgens hem is dat geboren uit pure cope voor gebrek aan late-cycle performance van Bitcoin.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Hey Opa, Nance is niet de enige cex met volume en marketmakers. vroeg of laat gaan we die 109k tikken...

inbalans van zwarte vrijdag moet nog worden opgeschoond
[ Voor 5% gewijzigd door Aeronaut op 15-10-2025 14:44 ]
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Ik snap JOU niet..
Nog 1 drive down voor BTC zou me niet perse verbazen iddAeronaut schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 14:44:
[...]
Hey Opa, Nance is niet de enige cex met volume en marketmakers. vroeg of laat gaan we die 109k tikken...
[Afbeelding]
Het is wel zo dat iedereen en zijn moeder daar nu vanuit gaat. Te makkelijk.tomtom901 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 14:54:
[...]
Nog 1 drive down voor BTC zou me niet perse verbazen idd
Meesten zitten nu trapped in een long imo, stonks ook super groen.zwembroek schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 14:56:
[...]
Het is wel zo dat iedereen en zijn moeder daar nu vanuit gaat. Te makkelijk.
Dus bitty bitch doet het omgekeerde, zoals altijd. This time is not different.
Nou dat dus,tomtom901 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 13:48:
[...]
Denken: Ja, we moeten de altcoin run nog krijgen..
Naja kijk, je trade een assetclass diens oorsprong een hedge tegen de oneindige hebzucht van het tradfi systeem is. Van banken en wallstreet mentaliteit, waar moraal ondergeschikt is aan zelfverrijking.
Dat is je goed recht natuurlijk, echter moet je niet vergeten dat traders hier gewoon gezien worden als karikaturen voor vermaak. De sats stackende medemens neemt jullie niet serieus en zal dat ook nooit doen, want jullie prikkel is een perverse die ingaat tegen de basis van crypto.
Op sommige momenten is dat gewoon hilarisch, bijvoorbeeld wanneer er zorgen ontstaan over vermogensbelasting wanneer de collectie fiat groter en groter wordt. Alsof je een kind stenen ziet verzamelen in een emmer maar hem op een gegeven moment niet meer kan tillen. Ineens consequenties voor eigen acties.
Nu is bovenstaand uiteraard geen enkel probleem, traders worden hier gewoon getolereerd. Vooral in een bullish periode.
Maar wanneer men naast de schoenen gaat lopen en anderen begint te beschuldigen van hebzucht wanneer er niet verkocht wordt, dan is een kleine corrigerende tik wel op zijn plaats.
Ken je plaats en focus je op je winsten.
Kleine bumb naar 109k daarna 112k en up. Als 114k stand houd dan moet 116, 118 en 121k de volgende levels zijn.Aeronaut schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 14:44:
[...]
[Afbeelding]
Overigens heb ik geen idee wat dit betekent maar het klinkt mich sjiek!
Ik zeg eerst naar de 116k / 117K.
En dan hopelijk meteen door. We hebben eerder op de 108k gestaan en de liquiditeit laten liggen op 105-107. Volgorde eerst naar beneden is wel het mooist want dan ben je er maar vanaf. maar Bitcoin doet meestal het omgekeerde.
zwembroek schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 15:12:
Ik zeg eerst naar de 116k / 117K.

Doe eens normaal johFrambozenTaart schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 15:08:
[...]
Naja kijk, je trade een assetclass diens oorsprong een hedge tegen de oneindige hebzucht van het tradfi systeem is. Van banken en wallstreet mentaliteit, waar moraal ondergeschikt is aan zelfverrijking.
Dat is je goed recht natuurlijk, echter moet je niet vergeten dat traders hier gewoon gezien worden als karikaturen voor vermaak. De sats stackende medemens neemt jullie niet serieus en zal dat ook nooit doen, want jullie prikkel is een perverse die ingaat tegen de basis van crypto.
Op sommige momenten is dat gewoon hilarisch, bijvoorbeeld wanneer er zorgen ontstaan over vermogensbelasting wanneer de collectie fiat groter en groter wordt. Alsof je een kind stenen ziet verzamelen in een emmer maar hem op een gegeven moment niet meer kan tillen. Ineens consequenties voor eigen acties.
Nu is bovenstaand uiteraard geen enkel probleem, traders worden hier gewoon getolereerd. Vooral in een bullish periode.
Maar wanneer men naast de schoenen gaat lopen en anderen begint te beschuldigen van hebzucht wanneer er niet verkocht wordt, dan is een kleine corrigerende tik wel op zijn plaats.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/BdECkfaLQ9bDIvGUk7xwJR8A.jpg?f=user_large)
Jou reply is redelijk naast de kwestie, maar goed, als je je daardoor beter voelt, be my guest.FrambozenTaart schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 15:08:
[...]
Kom net terug van een dagje Plopsaland de Panne maar een traders vs. Taart fittie stond niet op mijn lijstje voor vandaag.
Hoi Lau,
Gedaan, maar ze willen nog niet echt happen jammergenoeg. Heb je nog andere suggesties om het topic wat aan te jagen?
Groet, Jaap.
Edit: kutzooi dat had een PB moeten zijn...
Gedaan, maar ze willen nog niet echt happen jammergenoeg. Heb je nog andere suggesties om het topic wat aan te jagen?
Groet, Jaap.
Edit: kutzooi dat had een PB moeten zijn...
[ Voor 13% gewijzigd door FrambozenTaart op 15-10-2025 15:33 ]
Dat zag je van een kilometer aankomen dat het een typische Jaapio grap was...

Ik heb zin om iets te jinxen. Komt tie dan. Mijn stoploss staat al bijna 24 uur veilig. Gebeurt niets mee.
zwembroek schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 15:35:
Dat zag je van een kilometer aankomen dat het een typische Jaapio grap was...
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/a6xhflUJ77sLfo8MbSdib1Oh.jpg?f=user_large)
Hahahaha ja je hebt het gejinxtzwembroek schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 15:39:
Ik heb zin om iets te jinxen. Komt tie dan. Mijn stoploss staat al bijna 24 uur veilig. Gebeurt niets mee.

Trieste prijsactie
Zo ziet van 15.5k naar 126k er wel minder impressive uit. Maar hey x8 in vier jaar. Bij het fo topic is men al blij met 8% rendament.
[ Voor 7% gewijzigd door Joosie200 op 15-10-2025 16:01 ]
Dit is groter dan de flashcrash imo.
Denk ook niet dat de mensen hier, die een heel lage GAK hebben en/of al lang binnen zijn zich erg zorgen maken. Degene die het nog niet gemaakt hebben zitten in de stress.
Nee hoor, jij hebt stress omdat jij geen goede beslissingen hebt genomen.bsmpower schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 16:05:
[...]
Denk ook niet dat de mensen hier, die een heel lage GAK hebben en/of al lang binnen zijn zich erg zorgen maken. Degene die het nog niet gemaakt hebben zitten in de stress.
Als je heel goed kijkt zie je iemand in het brandende pand met een duimpje omhoog 'this is fine' roepen.Wispe schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 16:06:
[...]
Alleen beetje jammer dat er geen een duimpje in zit verwerkt.
Laat nou maar, heeft geen nut weer op de man te spelen.Wispe schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 16:07:
[...]
Nee hoor, jij hebt stress omdat jij geen goede beslissingen hebt genomen.
Hoop dat die andere knakenmunt van een STBL ook ff flink parabolisch gaat. Voor de gevallen broeders.
Dit vooral! Helaas heb ik zelf beide niet meer maar voor de broeders hoop ik een dikke moonFrambozenTaart schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 16:15:
[...]
Hoop dat die andere knakenmunt van een STBL ook ff flink parabolisch gaat. Voor de gevallen broeders.
Of iets een goede beslissing was is achteraf pas te bepalen. Geldt voor nagenoeg alles.Wispe schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 16:07:
[...]
Nee hoor, jij hebt stress omdat jij geen goede beslissingen hebt genomen.
Bro…FrambozenTaart schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 16:15:
[...]
:strip_exif()/f/image/5X616E2LEEdI5egVv1Iq0FQV.jpg?f=fotoalbum_large)
FrambozenTaart schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 16:15:
:strip_exif()/f/image/hzUfS3xxh5a1xvh4hecu7HiH.png?f=user_large)
Geen probleem hoor. Toch bedankt 👍🏻Chaes schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 16:07:
[...]
Laat nou maar, heeft geen nut weer op de man te spelen.
Pinsa schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 16:22:
[...]
Sad maar true, zal ook maar geen nieuwe listings meer posten
:gifsicle():strip_exif()/f/image/lAWPqEw8fG9wVljVSFK1fiyT.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Nu wil ik natuurlijk niet stoken, @Laurens1970Pinsa schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 16:22:
[...]
Sad maar true, zal ook maar geen nieuwe listings meer posten
Maar volgens mij zijn er maar twee schuldig.
:strip_exif()/f/image/ELJd0fmeMDjCDGL9C0rxm8Bg.jpg?f=fotoalbum_large)
Die twee zitten zeker weten short.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/6TVTHs0zqL2R67Ga3BweEzZF.gif?f=user_large)
Conjo Kartel in actie.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!