Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik snap er ook niks van.. terug naar de tekentafel zoanti elppa schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 18:48:
zie de liquiditeit nu afnemen naar onderen en naar boven toe nemen. Kans op up is nu groter dan paar uur terug. Daarmee zeg ik niet dat ff dippen naar 103 - 102,5 niet meer gaat gebeuren. Missschien gaan we die ook nog ff hunten
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/XcvGReY9xJLRa12OfnLg4Ax3.jpg?f=user_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
is niet bijzonder. Geld stroomt gewoon van degen gamblers, amateur spot traders/ buy high sell low volk, en paper hands naar grote jongens. Niets nieuws, niets bijzonders. Tot ze weer ff genoeg hebben dan gaan we up. Dan proberen die 3 soorten zoals hierboven genoemd het weer op nieuw.....3x raden wat er dan weer gebeurd.Vis schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 18:55:
[...]
Ik snap er ook niks van.. terug naar de tekentafel zo
[Afbeelding]
anyway. Willen we echt helemaal schoon schip maken, dan graag nog ff mooie wick tot aan 102,5k
[ Voor 7% gewijzigd door anti elppa op 17-06-2025 18:59 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Zeker. Vallend mes pakkenPinsa schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 18:57:
Mooi dumpje gaan we al bijkopen?
Probeer je me nu te vertellen hoe Tomtom en Taro hier de zaak te besodemieteren zijn ?anti elppa schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 18:57:
[...]
is niet bijzonder. Geld stroomt gewoon van degen gablers, amateur spot traders en paper hands naar grote jongens. Niets nieuws, niets bijzonders. Tot ze weer ff genoeg hebben dan gaan we up. Dan proberen die 3 soorten zoals hierboven genoemd het weer op nieuw.....3x raden wat er dan weer gebeurd.
jazeker. Die spelen dat spelletje ook. BAnnen die handel. Voor je het weet komen ze voor jouw satsVis schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 18:59:
[...]
Probeer je me nu te vertellen hoe Tomtom en Taro hier de zaak te besodemieteren zijn ?

Hier ook weer een flufje omgezet in sats. Niet omdat het goedkoper is dan gisteren maar het was een OCD onwaardig getal. Fixed that! Met hodl kijk je er toch elke dag tegen aan.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
is iig flinterdun omhoog nu. 200 btc om net onder de 109k te komen op coinbase pro
Kan hard gaan. Ff shorters hunten straks
nog klein tikkie
/f/image/OqXUYTM6sS9LJDrQM8sq2byF.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 38% gewijzigd door anti elppa op 17-06-2025 19:06 ]
Podverdorie, betrapt. GerapparteerdVis schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 18:59:
[...]
Probeer je me nu te vertellen hoe Tomtom en Taro hier de zaak te besodemieteren zijn ?
Nog nooit een bitvavo account gehad.
Die snelle recovery hebben we vorige week al gehad, ik denk niet dat het nu weer een keer zo gaatanti elppa schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 19:04:
[...]
is iig flinterdun omhoog nu. 200 btc om net onder de 109k te komen op coinbase pro
Kan hard gaan. Ff shorters hunten straks
nog klein tikkie
[Afbeelding]
meestal vlak voor de echte uitbraak na aantal pogingen gaat het juist hard bij btc is mijn ervaring. Maar wellicht zit ik fout is het this time anderstomtom901 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 19:08:
[...]
Die snelle recovery hebben we vorige week al gehad, ik denk niet dat het nu weer een keer zo gaat
anti elppa schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 19:01:
[...]
jazeker. Die spelen dat spelletje ook. BAnnen die handel. Voor je het weet komen ze voor jouw sats
:gifsicle():strip_exif()/f/image/lD3aoag29eIShg2UE7B7QYle.gif?f=user_large)
Lolanti elppa schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 19:07:
haha prachtig, krijg een sms van bitvavo dat ik ingelogd ben vanuit beijing china.

https://support.bitvavo.c...itvavo-of-is-het-phishing
quick and dirty:anti elppa schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 19:07:
haha prachtig, krijg een sms van bitvavo dat ik ingelogd ben vanuit beijing china.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Wees geen Germaanti elppa schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 19:07:
nothing stops this train
Dat is bijna 7x. Eens?bsmpower schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 18:04:
[...]
BTC is al van 16K naar 111K in ong 2 jaar gegaan he. Wat noem jij het leuke deel?
weetje wat ook bijna 7x was vorige cycle?
3k > 20k.
Wat gebeurde er daarna? 4 maanden banana zone.
Maaruh een double top hier is ook gewoon plausibel. Zou prima overeen komen met vorige cycle.
Maar hebben we nou echt een mania fase gehad? Zoals ico in 2017 en nft in 2021?
Wellicht ai-agents? Trump coin? Libra? Pumpfun cabal?
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Nee, maar dat is inderdaad precies het punt: ja, het kan zeker een double top scenario zijn waardoor het nu klaar is, maar er is echt nog geen absolute mania fase geweest waarin alle signalen op rood staan. Tevens zou de cycle top dan een keer niet in Q4 zijn maar een half jaartje eerder. Is plausibel zoals je zegt, maar het is allemaal wel vreemd. Sowieso een aparte cycle dit met die ATH voor de halving enzo.Aeronaut schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 19:53:
Maaruh een double top hier is ook gewoon plausibel. Zou prima overeen komen met vorige cycle.
Maar hebben we nou echt een mania fase gehad? Zoals ico in 2017 en nft in 2021?
Wellicht ai-agents? Trump coin? Libra? Pumpfun cabal?
knakworst schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 18:52:
[...]
Welke lijntjes moet je nu trekken voor een Ada strong verhaal
:gifsicle():strip_exif()/f/image/1sPzlo4ryssRelzPjD3CdY6U.gif?f=user_large)
Ik zou leren van Aero. Of niet natuurlijk.Aeronaut schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 19:00:
1 van mn alt porto begint los te komen (24h)
alt szn
***members only***
Sell? Of hodl
We gaan ergens OCT - DEC gewoon een ATH neerzetten voor BTC.Guere schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 19:59:
[...]
Nee, maar dat is inderdaad precies het punt: ja, het kan zeker een double top scenario zijn waardoor het nu klaar is, maar er is echt nog geen absolute mania fase geweest waarin alle signalen op rood staan. Tevens zou de cycle top dan een keer niet in Q4 zijn maar een half jaartje eerder. Is plausibel zoals je zegt, maar het is allemaal wel vreemd. Sowieso een aparte cycle dit met die ATH voor de halving enzo.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Das niet mn aero porto. Das de sub 5mil mcap porto
Aeronaut schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 20:16:
[...]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/QoTBg4ERkRFXkUKmz1gAp9Q5.gif?f=user_large)
Goeie flex. To the moon!Aeronaut schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 20:16:
[...]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Gelukszoekr schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 20:43:
Iemand toevallig Zeeman confronteert gezien? Over hoe een cryptobelegger tonnen ophaalt bij tientallen mensen, en alles op een "hi-end digitale kluis- een cryptostick bewaard" spanning alom in normieland
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/TI5GNmpd1Lp48hMesU4fDBLX.jpg?f=user_large)
Not your cryptostick, not your coin... hfsp.
Ze zijn er al snel bij, maar ze hebben er al een film over gemaakt!knakworst schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 20:57:
Na 13 rode hourly candles, de eerste groene.
[Afbeelding]

Nu nog verstand vinden

sh4d0wman schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 12:04:
Wen moon sir? De hele tijd dat geflipper wordt je onderhand ook gek van.
De vorige bull was leuker.
Vroegah....![]()
spoiler:

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Trump niet alleen. Zo die Porsche maar eens gaan tankenPinsa schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 21:24:
Trump met zijn markt manipulaties die heeft natuurlijk weer even vol ingekocht op de dip
/f/image/nx9Zt6gZtLp5JKsT3mkW3725.png?f=fotoalbum_large)
Iedereen toch.Pinsa schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 21:24:
Trump met zijn markt manipulaties die heeft natuurlijk weer even vol ingekocht op de dip
Mijn reserve VCA pot is nu leeg
Wel weekend dan... Of nee, toch niet.Vis schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 17:29:
Donderdag is vroeg deze week
Maarre wat is er aan het handje, ging ineens toch weer rap naar benee.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
John245 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 21:27:
[...]
Iedereen toch.
Mijn reserve VCA pot is nu leeg
/f/image/1TzoBcVaWKzcrqimrnWpZpsc.png?f=fotoalbum_large)
Ik zoek nog steeds een sugar daddy
Wat verwacht jij wat nu ongeveer de top gaat worden?anti elppa schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 21:37:
Mooie bounce. Lijkt toch allemaal weer exact uit te spelen. Bietje zuipen, bietje liquiditeit huntuh.
Gewoon nog wat ik het raad de top topic staat. Iets van 240 a 250k. Alles loopt nog precies zoals het zou moeten lopenBushalte schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 21:41:
[...]
Wat verwacht jij wat nu ongeveer de top gaat worden?
Nou nou don’t get ahead of yourself lolanti elppa schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 21:37:
Mooie bounce. Lijkt toch allemaal weer exact uit te spelen. Bietje zuipen, bietje liquiditeit huntuh.
Maybe was een suiker oom een betere benaming geweestsh4d0wman schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 22:03:
Hoi @Pinsa ..... wanna see my ledger?
[Afbeelding]
![]()

Hoezo? 240 is totaal niet bijzonder. Zrker ivm vorige cycles.
420 zou ik idd extreem vinden. Of planb targets.
240k deze cycle voelt toch beetje te hoog, ooit komen we er wel maar dit binnen nu en 1,5 jaar?anti elppa schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 22:17:
[...]
Hoezo? 240 is totaal niet bijzonder. Zrker ivm vorige cycles.
420 zou ik idd extreem vinden. Of planb targets.
zolang de cycle nog redelijk klopt wordt het toch einde dit jaar, ligt er ook aan hoe hard het gaat en of er veel gesproken wordt bij de kapper, radio etc en dat coinbase op nr.1 download staat.
ook google zoekterm skyhigh, dat soort indicatoren
nothing stops this train
Nee niet 1,5 jaar. 5 tot 6 maandenKol Nedra schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 22:24:
[...]
240k deze cycle voelt toch beetje te hoog, ooit komen we er wel maar dit binnen nu en 1,5 jaar?
zolang de cycle nog redelijk klopt wordt het toch einde dit jaar, ligt er ook aan hoe hard het gaat en of er veel gesproken wordt bij de kapper, radio etc en dat coinbase op nr.1 download staat.
Bookmarked.Kol Nedra schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 22:24:
[...]
240k deze cycle voelt toch beetje te hoog, ooit komen we er wel maar dit binnen nu en 1,5 jaar?
Dat is een 100kbtc2021'je. Over een paar maanden lach je erom.
Bookmarked.

almelo15 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 23:00:
[Afbeelding]
Nu ook definitief, powered en secured by eth.
Einde bericht.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/QVcBlfNH9dOq6n48BWUaoYE7.gif?f=user_large)
In 2021 had dit soort nieuws wellicht voor een mooie pump gezorgd, maar de tijden zijn flink veranderd zeg.. crypto is echt deaud.almelo15 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 23:00:
[Afbeelding]
Einde bericht.
Bitcoin only vriend, wen besef?
Dit is zijn eerste cycle toch? ook Almelo gaat het meemakenVis schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 23:08:
[...]
In 2021 had dit soort nieuws wellicht voor een mooie pump gezorgd, maar de tijden zijn flink veranderd zeg.. crypto is echt deaud.
nothing stops this train
Aero mn broeder, powered by aero. Shit gaat op een dag teleporteren en nulletje erachter plakken.almelo15 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 23:00:
[Afbeelding]
Einde bericht.
(Nog niet op aero, maar alles wat wordt gebouwd op base komt Uiteindelijk op aerodome finance
[ Voor 8% gewijzigd door Aeronaut op 17-06-2025 23:20 ]
Je kan niks met bitcoin, nu niet, over 5 jaar niet en over 50 jaar ook niet. Maargoed hodl. Wen besef?Vis schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 23:08:
[...]
In 2021 had dit soort nieuws wellicht voor een mooie pump gezorgd, maar de tijden zijn flink veranderd zeg.. crypto is echt deaud.
Het enige verschil met over 5 jaar is dat saylor dan wellicht 20% in zijn bezit heeft of dat bedrijfje van hem is geklapt. Beiden zijn net zo kut voor btc.
Ga in een echte crypto zitten net als een van de grootste banken van de wereld vanaf nu ook gaat doen. Niet hodl, maar gewoon klanten helpen op de blockchain van de toekomst.
eth, The world's computer
's Werelds grootste banken betreden het toneel van Ethereum en ze kiezen voor Base (ETH) om dat te doen.GioStyle schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 23:23:
Als een bank zich ergens mee gaat bemoeien, dan weet je sowieso dat je rekt gaat.
JPMD op Base gaat niet alleen over snelheid of besparingen.
Het is een signaal: Ethereum is de vertrouwde afwikkelingslaag voor wereldwijde financiën geworden.
Het Boek van Ethereum is geschreven voor dit moment.
Het tijdperk van programmeerbaar vertrouwen is geen theorie meer. Het gebeurt onchain.
Een blockchain met daadwerklijk nut moet voor de meesten in dit topoc heel onwerkelijk zijn, maar probeer er de komende jaren maar aan te wennen.
Kol Nedra schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 23:11:
[...]
Dit is zijn eerste cycle toch? ook Almelo gaat het meemaken
:strip_exif()/f/image/JqzCXSOR5jlpxDnzLmRR39cJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Je hebt banken en je hebt bankenGioStyle schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 23:23:
Als een bank zich ergens mee gaat bemoeien, dan weet je sowieso dat je rekt gaat.
Kans op een verlaging lijkt wel nihil, voor nu.
Zou lekker zijn
BTC gemiddeld zo'n 25k per maand omhoog de komende 5 tot 6 maanden.
Zelf ben ik iets terughoudender, heb 140-150k als top in het vizier, maar mijn spot exitplan ligt i.i.g. klaar tot zelfs nog hoger niveau dan 240k scenario.
Algemeen:
Lekker afwachten, en na de top, doorgaans een jaar erna, de dip optimaal zien op te pakken.
D.w.z. weer instappen op -50 tot -75% van de top.
Jaar na de top bodemen is vrij accuraat als je naar de vorige cycli kijkt.
Leg nog steeds maandelijks een x bedrag opzij voor crypto maar koop niet bij momenteel. Ik zet dit vast in een lage limit order op ca. 40k. Die wordt dus steeds groter. Dat is de huidige ATH minus ca 60% zoiets, mochten we de top al hebben gehad. Sowieso goed punt om in geval van een black swan in te stappen.
Deze order ga ik herindelen zodra we de top hebben gehad en weer minimaal 50% dalen.
Tussendoor beetje traden, lekker man. Ik geniet ervan, leuke hobby.
Respect alvast voor degenen die door zo een bullrun heen hodlen, mocht het zo uitspelen.
We zullen zien.
laten we dit gewoon nog 3 maanden doen en dan full bullrun mode
nothing stops this train
is vandaag al. gaat niets gebeuren. Gaat om praatje powell en zijn toon.Cyclonist schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 00:23:
Donderdag weer een update over reet kuts en (dikke) dot plots!
Kans op een verlaging lijkt wel nihil, voor nu.
gisteren trouwens gewoon 216m$ inflow in de etf's.
Was gisteren idd gewoon wat liquidity hunten
[ Voor 14% gewijzigd door anti elppa op 18-06-2025 06:11 ]

Om er een voorzichtige conclusie aan te hangen zonder @bsmpower wakker te maken: stabiel as f---
Niet verder vertellen. Je zou bijna denken dat er accumulatie gaande is...
Dat zit wel Schnorr.
Van winst nemen is nog nooit iemand armer geworden. Beetje diversificatie naar wat ETF’s met aandelen, of andere doelen voor het geld is prima.
Uiteindelijk is het toch leuk om de doelen die je hebt in het leven te financieren en echt te gaan doen.
knakworst schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 18:52:
[...]
Welke lijntjes moet je nu trekken voor een Ada strong verhaal
:strip_exif()/f/image/NHuxF4M52bwRTXWnJ3gZri2W.png?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Is dat caroline? Diep gezakt zonder wilders
Ik deel je mening maar helaas moet ik ook toegeven dat mijn kleine mandje eth tot nu toe een grote teleurstelling is. Als je ziet wat er op ethereum als laag draait is het wel jammer dat de token erop zo teleurstellend is, nou ja laten we hopen dat het ooit wel komt. Zou leuk zijn naast mijn beetje BTCalmelo15 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 23:27:
[...]
's Werelds grootste banken betreden het toneel van Ethereum en ze kiezen voor Base (ETH) om dat te doen.
JPMD op Base gaat niet alleen over snelheid of besparingen.
Het is een signaal: Ethereum is de vertrouwde afwikkelingslaag voor wereldwijde financiën geworden.
Het Boek van Ethereum is geschreven voor dit moment.
Het tijdperk van programmeerbaar vertrouwen is geen theorie meer. Het gebeurt onchain.
Een blockchain met daadwerklijk nut moet voor de meesten in dit topoc heel onwerkelijk zijn, maar probeer er de komende jaren maar aan te wennen.
ETHtrader met hun DonutsVis schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 07:41:
[...]
Je hebt mensen uit Almelo en je hebt mensen van Reddit:
[Afbeelding]
BTC €94.837,08
Ooit zal het besef komen dat er geen second best is.almelo15 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 23:21:
[...]
Je kan niks met bitcoin, nu niet, over 5 jaar niet en over 50 jaar ook niet. Maargoed hodl. Wen besef?
Het enige verschil met over 5 jaar is dat saylor dan wellicht 20% in zijn bezit heeft of dat bedrijfje van hem is geklapt. Beiden zijn net zo kut voor btc.
Ga in een echte crypto zitten net als een van de grootste banken van de wereld vanaf nu ook gaat doen. Niet hodl, maar gewoon klanten helpen op de blockchain van de toekomst.
Wat kan je met ETH behalve wat 'unieke' (hehe) plaatjes minten en als currency gebruiken in specifieke games? Iedere cycle heb je wel shitcoiners die denken dat het over en uit is met de moeder der alle cypto en die zijn allemaal van een kale reis thuisgekomen.
Op een dag wordt je wakker en zal je zelfs aan bitcoin denken terwijl je aan het schijten bent. Tot die dag zijn wij hier om je dat te doen inzien.
Alleen mijn drek op base doet het redelijk, wat is daar aan de hand?Aeronaut schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 07:49:
[...]
Is dat caroline? Diep gezakt zonder wilders
Als je maxi en nog niet heel ervaren bent dan gebeurt dit overigens vaker dan je zou denken.BootjeVaren schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 08:14:
[...]
Op een dag wordt je wakker en zal je zelfs aan bitcoin denken terwijl je aan het schijten bent. Tot die dag zijn wij hier om je dat te doen inzien.
Dat zit wel Schnorr.
Iets klopt niet aan je zin denk ik. Of ik ben nog niet goed wakker.Stukfruit schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 08:50:
[...]
Als je maxi en nog niet heel ervaren bent dan gebeurt dit overigens vaker dan je zou denken.
Zet een komma na "bent" en Bitcoin-Bob's your uncle.BootjeVaren schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 08:57:
[...]
Iets klopt niet aan je zin denk ik. Of ik ben nog niet goed wakker.
Dat zit wel Schnorr.
Dat komt wel, als we binnenkort weer vertrekken gaat het waarschijnlijk weer heel erg snel (zoals altijd).JoebarRC schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 07:51:
[...]
Ik deel je mening maar helaas moet ik ook toegeven dat mijn kleine mandje eth tot nu toe een grote teleurstelling is. Als je ziet wat er op ethereum als laag draait is het wel jammer dat de token erop zo teleurstellend is, nou ja laten we hopen dat het ooit wel komt. Zou leuk zijn naast mijn beetje BTC
En anders zit je voor de lange termijn met eth sowieso het beste.
We zullen zien. Maar als je nog steeds met plaatjes aankomt als het over eth gaat zou ik toch nog een keer een nieuwe poging tot verdieping doen.BootjeVaren schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 08:14:
[...]
Ooit zal het besef komen dat er geen second best is.
Wat kan je met ETH behalve wat 'unieke' (hehe) plaatjes minten en als currency gebruiken in specifieke games? Iedere cycle heb je wel shitcoiners die denken dat het over en uit is met de moeder der alle cypto en die zijn allemaal van een kale reis thuisgekomen.
Hoe zit dat met btc, kun je daar inmiddels meer mee dan hodl?
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/fAG7suiFKH7YRmp2UC2DrDzv.jpg?f=user_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
coinbase gaat muntjes binnen aero integreren in main app.. wordt een hybride cex/dex-ish.BTC100K2021 schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 08:29:
[...]
Alleen mijn drek op base doet het redelijk, wat is daar aan de hand?
dus meeste base muntjes die ook op aero beschikbaar zijn zien er levendiger uit.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!