Hybride CEXDEX, dat ik dat nog mag meemaken op mijn oude dag.Aeronaut schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 09:51:
[...]
coinbase gaat muntjes binnen aero integreren in main app.. wordt een hybride cex/dex-ish.
dus meeste base muntjes die ook op aero beschikbaar zijn zien er levendiger uit.
GioStyle schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 23:23:
Als een bank zich ergens mee gaat bemoeien, dan weet je sowieso dat je rekt gaat.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/pEnPmXE8Iemuk3bQBiQH2fWE.gif?f=user_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
A store of value is any commodity or asset that would normally retain purchasing power into the future and is the function of the asset that can be saved, retrieved and exchanged at a later time, and be predictably useful when retrieved.almelo15 schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 09:02:
[...]
We zullen zien. Maar als je nog steeds met plaatjes aankomt als het over eth gaat zou ik toch nog een keer een nieuwe poging tot verdieping doen.
Hoe zit dat met btc, kun je daar inmiddels meer mee dan hodl?
Ethereum bestaat by the grace of Bitcoin.
ADA mooi afgeketst op de 60 cent.
Deze had twee kanten op gekunt, toch ff checken.knakworst schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 10:37:
They who buy the dip, deserves the rip.
Charles verkoopt voor bitcoin tochknakworst schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 10:37:
nothing stops this train
Er is inmiddels nieuws over de crypto tax exemption in TH. Die gaat gelden voor exchanges welke in Thailand opereren. Dat zal dan Binance worden want ik heb minder vertrouwen in de lokale exchanges en de liquiditiet. Tiet? Tetten! Ik dwaal af ....
Helaas gaat men o.a. Bybit blokkeren (met nog 4 anderen) omdat die niet aan bepaalde regels voldoen.
Src. https://cointelegraph.com...-crypto-income-five-years
Helaas gaat men o.a. Bybit blokkeren (met nog 4 anderen) omdat die niet aan bepaalde regels voldoen.
Src. https://cointelegraph.com...-crypto-income-five-years
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Yup. Bitcoin was het plan, ethereum is de uitvoering.BootjeVaren schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 10:16:
[...]
A store of value is any commodity or asset that would normally retain purchasing power into the future and is the function of the asset that can be saved, retrieved and exchanged at a later time, and be predictably useful when retrieved.
Ethereum bestaat by the grace of Bitcoin.
eth, The world's computer
Jammer, die drek hoort naar 0 te gaan 😇knakworst schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 10:37:
Dat is ook exact wat ik doe...CornermanNL schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 06:41:
@toilet_paper je kan prima zowel Hodl doen als een deel verkopen op de weg omhoog en tussendoor wat traden.
Van winst nemen is nog nooit iemand armer geworden. Beetje diversificatie naar wat ETF’s met aandelen, of andere doelen voor het geld is prima.
Uiteindelijk is het toch leuk om de doelen die je hebt in het leven te financieren en echt te gaan doen.
Exitplan is gewoon in uitvoering, dwz telkens plukjes verkopen op vooraf ingestelde orders. Tot zelfs boven 240k zoals ik dus zei.
Betekent dat als we tot zeg 150k komen deze bull, ik nog genoeg btc achter de hand heb. Dus ook hodl. Verder gaf ik aan dat ik tussendoor ook trade.
maar... wie heeft de vrije val garde ingeschakeld?
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
CryptoCapo en die bearish X influencer van gisterenAeronaut schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 12:58:
maar... wie heeft de vrije val garde ingeschakeld?

Ik zie nog steeds alleen maar rode cijfers.Stukfruit schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 06:36:
216 inflow én bijna de helft aan outflow van wat 30 mei nog voor een behoorlijk stevig negatieve outflow zorgde. En op 8 april ook. En op 11 maart. En daarvoor nog wat vaker
Om er een voorzichtige conclusie aan te hangen zonder @bsmpower wakker te maken: stabiel as f---
Niet verder vertellen. Je zou bijna denken dat er accumulatie gaande is...
Weet je zeker dat dit niet je ogen zelf zijn door al het huilen omdat je de grootste golven van Bitcoin hebt gemist?bsmpower schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 13:04:
[...]
Ik zie nog steeds alleen maar rode cijfers.
Dat zit wel Schnorr.
Auw.Stukfruit schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 13:06:
[...]
Weet je zeker dat dit niet je ogen zelf zijn door al het huilen omdat je de grootste golven van Bitcoin hebt gemist?
Ja dat ookStukfruit schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 13:06:
[...]
Weet je zeker dat dit niet je ogen zelf zijn door al het huilen omdat je de grootste golven van Bitcoin hebt gemist?
Maar even serieus: als je de onderste rij even wegdenkt dan ziet het er best goed uit hoor.
Dat zit wel Schnorr.
Er is mi. maar 1 goed scenario. Die Khamenei het land uit tyfen en het Persie van weleer herstellen.
Iedere andere uitkomst is nog steeds dezelfde etterende wond. Hoe eerder hoe beter.
Iedere andere uitkomst is nog steeds dezelfde etterende wond. Hoe eerder hoe beter.
deze man en pumpfun is weer unbanned... Er kan weer geld richting israel toeAeronaut schreef op maandag 16 juni 2025 @ 22:10:
pump fun en alon banned van x...
wegens een gerechtelijke bevel
Darrell schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 13:24:
Persie van
:gifsicle():strip_exif()/f/image/v9pllTOWfzHD97qsV63odYMn.gif?f=user_large)
Ik zeg Turks olieworstelen tussen Netanyahu (neus) en Khamenei (baard). De veliezer moet al zijn vermogen in random memecoins stoppen en tot in de eeuwigheid toekijken hoe die rekt gaat.Darrell schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 13:24:
Er is mi. maar 1 goed scenario. Die Khamenei het land uit tyfen en het Persie van weleer herstellen.
Maar ff serieus, wat is dit voor weak ass prijsactie. Wen ATH?
we wachten wat powell gaat zeggen... maar zal toch niet uitmaken want we gaan richting ATH erna met een kleine nuke ervoor (sub 100k?) waneer er toch iets gebeurt met iran/israel icm usa
Powell is leuk maar ik denk dat de markt op meneer de President wacht. Die tomaat moet straks eerst zijn cola en McD weg zien te werken. Daarna eens kijken of hij een persmomentje pakt of een tweet de wereld in stuurt.
De BTC grafiek zal het wel laten zien.
De BTC grafiek zal het wel laten zien.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
om 20:00 begint het feestje volgens mij
nothing stops this train
nee dat gaat niets doen. pas om 20.30 begint HPowell te ratelen..dan gaat de boel bewegen mocht ie ineens een beetje anders zijn dan verwacht kwa toon.Kol Nedra schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 14:22:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Oppassen geblazen!Kol Nedra schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 14:22:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/tUrqop4824NvKvdbsy1fraIJ.jpg?f=user_large)
Inflatie onder controle, check
Zwakke arbeidsmarkt, mwah
Zuurgraad onder de maxi's in de slow chat, onvoldoende
Geen renteverlaging
dan ga ik wel naar het Viva forum hoor

nothing stops this train
And it's gone.Danjel schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 10:58:
[...]
Deze had twee kanten op gekunt, toch ff checken.
Ik heb trouwens gisteren toch is goeds voor elkaar gekregen:
Mijn vrouw die gaat een DeGiro rekening openen, ik ben er zeer blij mee dus; ze gaat dus een deel van haar spaarrekening overzetten naar aandelen.
van 100% fiatcoiner naar iig minder, ben benieuwd. Uiteraard wordt het wel zeer defensief maar dat is prima, meer dus ETF's en defensieve dividend aandelen
Mijn vrouw die gaat een DeGiro rekening openen, ik ben er zeer blij mee dus; ze gaat dus een deel van haar spaarrekening overzetten naar aandelen.
van 100% fiatcoiner naar iig minder, ben benieuwd. Uiteraard wordt het wel zeer defensief maar dat is prima, meer dus ETF's en defensieve dividend aandelen
nothing stops this train
Dat heb je goed voor elkaar 👍🏻Kol Nedra schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 15:22:
Mijn vrouw die gaat een DeGiro rekening openen, ik ben er zeer blij mee dus; ze gaat dus een deel van haar spaarrekening overzetten naar aandelen.![]()
https://www.degiro.nl/tarieven/etf-kernselectieKol Nedra schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 15:22:
Mijn vrouw die gaat een DeGiro rekening openen, ik ben er zeer blij mee dus; ze gaat dus een deel van haar spaarrekening overzetten naar aandelen.![]()
Eerste transactie per kalandermaand per ETF is dan € 1 i.p.v. € 3. Ideaal om maandelijks goedkoper te DCA'en. Wel even opletten: een ETF met een USD-notatie kost je daarnaast ook nog "AutoFX" fee van 0,25% die pas bij het uitvoeren van de order tevoorschijn komt in je accountoverzicht.
[ Voor 11% gewijzigd door BTC100K2021 op 18-06-2025 16:01 ]
Haha maak dat de kat wijs Kol,Kol Nedra schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 15:22:
Gewoon stiekem Bitonic accountje aanmaken om sats te stacken.
:strip_exif()/f/image/1gLM7LJKLwREfcHYKHBQewlO.jpg?f=fotoalbum_large)
Gewoon de ETF (ETP) kopen op DeGiro, scheelt flink in fee
Ja die Kol.The Redman schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 16:14:
[...]
Gewoon de ETF (ETP) kopen op DeGiro, scheelt flink in fee
Merken ze toch niet.
Ah, in de special forces beleggen. Ze moeten toch je kapitaal verdedigen...Kol Nedra schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 15:22:
defensieve aandelen

At your servies!
Alle signalen wijzen er op dat USA gaat aanvallen. Kunnen we weer sub 100k inkopen!
Echt een typisch voorbeeld van FAFO. Vorig jaar heel stoer raketten afvuren zonder enige precisie en stoere taal uitkramen en nu keihard worden aangepakt. Bijna alle kopstukken
omgelegd. Weer een huzarenstukje van de Israëlische geheime dienst en het leger. Net als de piepers van Hezbollah. Prachtig.
“death to Israel” “death to America” en alle moslims in Nederland een beetje verbaasd doen dat Iran wordt aangevallen met zulke idioten die het land regeren.
Echt een typisch voorbeeld van FAFO. Vorig jaar heel stoer raketten afvuren zonder enige precisie en stoere taal uitkramen en nu keihard worden aangepakt. Bijna alle kopstukken
“death to Israel” “death to America” en alle moslims in Nederland een beetje verbaasd doen dat Iran wordt aangevallen met zulke idioten die het land regeren.
[ Voor 16% gewijzigd door dylan_ op 18-06-2025 17:46 ]
Trump verwoord het zo:dylan_ schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 17:44:
Alle signalen wijzen er op dat USA gaat aanvallen. Kunnen we weer sub 100k inkopen!
Echt een typisch voorbeeld van FAFO. Vorig jaar heel stoer raketten afvuren zonder enige precisie en stoere taal uitkramen en nu keihard worden aangepakt. Bijna alle kopstukkenomgelegd. Weer een huzarenstukje van de Israëlische geheime dienst en het leger. Net als de piepers van Hezbollah. Prachtig.
[YouTube: Iranian Parliament's Opening Session: Chants of 'Death to Israel' and 'Death to America' #iran]
Geen grap. Bron: NOS.De Amerikaanse president Trump wil nog niet zeggen of de VS zich gaat mengen in een oorlog tegen Iran. "Misschien doe ik het, misschien niet. Niemand weet wat ik ga doen", zei hij tegen verslaggevers bij het Witte Huis.
Iran doet dan weer aan FIFO management. Stoere taal door met je onzichtbare straaljagers rond te vliegen. Tegelijkertijd achter een muur naar een stel ratten in een val te kijken. En nu piepen om hulp omdat iemand terugmept, met een zwakke hand.dylan_ schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 17:44:
Echt een typisch voorbeeld van FAFO. Vorig jaar heel stoer raketten afvuren zonder enige precisie en stoere taal uitkramen en nu keihard worden aangepakt. Bijna alle kopstukkenomgelegd. Weer een huzarenstukje van de Israëlische geheime dienst en het leger. Net als de piepers van Hezbollah. Prachtig.
[YouTube: Iranian Parliament's Opening Session: Chants of 'Death to Israel' and 'Death to America' #iran]
De wereld heeft 2 kanten!
[ Voor 3% gewijzigd door Coldcat op 18-06-2025 17:59 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Trump heeft helemaal niets te willen. Dit moet nog steeds door het senaat besloten worden. Dus voorlopig nog moon ook al ziet het er grimmig uit.souljah1h schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 17:53:
[...]
Trump verwoord het zo:
[...]
Geen grap. Bron: NOS.
souljah1h schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 17:53:
[...]
Trump verwoord het zo:
[...]
Geen grap. Bron: NOS.

Maargoed, Kamala was natuurlijk ook niet best geweest.
Ik denk dat vrijwel alles beter was geweest. Je kan de borderline-versie van Jaapio nog op die stoel zetten en dat land is al snel beter af dan met deze clown.FrambozenTaart schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 18:10:
[...]
![]()
Ray_ schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 18:20:
[...]
Ik denk dat vrijwel alles beter was geweest. Je kan de borderline-versie van Jaapio nog op die stoel zetten en dat land is al snel beter af dan met deze clown.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/A0SLub6Gu4J6lpLGPPTttEDY.gif?f=user_large)
Maar we hebben wilders die ook niet ver was om een Orbantje te doen als hij zn noodtoestand kon uitroependylan_ schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 17:44:
FrambozenTaart schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 18:10:
[...]
![]()
:strip_exif()/f/image/T29j32L4CNnOUEQzUBxT2NP1.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 16% gewijzigd door WarsemaW op 18-06-2025 18:41 ]
Meen je niet? Gaat toch best goed allemaal?Ray_ schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 18:20:
[...]
Ik denk dat vrijwel alles beter was geweest. Je kan de borderline-versie van Jaapio nog op die stoel zetten en dat land is al snel beter af dan met deze clown.
Iedereen manipuleert vroeg of laat wel eens de markten voor zelfverrijking van de inner circle door te dreigen met escalatie van deelname aan oorlog.
Is heel normaal, altijd zo geweest, Trump doet het alleen wat opzichtig.
Heeft verder helemaal niets te maken met de ambitie naar autocratisch leiderschap, wat altijd hand in hand gaat met extreem rechtse politiek
Als Kamala had gewonnen waren er misschien nog wel wat meer rechten gekomen voor minderheden. Dat was pas erg geweest.
Gelukkig is het allemaal goed gekomen.
laatste uurtje om nog boven de $104k te verkopen
nothing stops this train
Is dit de dump voor de pump? Dacht zoiets te lezen hier!
Stack Sats
wtf doet Coinbase nou weer
$COIN let's go
$COIN let's go

nothing stops this train
Volgens mij ben je nog steeds zelf de sneue sukkel als dat je reden is om te verkopen.FrambozenTaart schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 19:02:
[...]
Iedereen manipuleert vroeg of laat wel eens de markten voor zelfverrijking van de inner circle door te dreigen met escalatie van deelname aan oorlog.
Ik geloof er geen reet (pun intended) van dat we zo dovish nieuws krijgen en BTC enorm omhoog schiet, sorry
Dikke driehoek hier. Nog 2 weken
:strip_exif()/f/image/JJC33BlrExh2F3hwASITsuFY.png?f=user_large)
tomtom901 schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 20:01:
Ik geloof er geen reet (pun intended) van dat we zo dovish nieuws krijgen en BTC enorm omhoog schiet, sorry
:gifsicle():strip_exif()/f/image/dVJHGayCv5MnQwTX9DC39QzB.gif?f=user_large)
Als je dat zegt heb je nooit teveel gezegd. Net TA.Eusebius schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 20:41:
[...]
Nu vraagjes beantwoorden. Was niet super positief maar ook niet negatief. Het kan omhoog, het kan omlaag. Lijkt de SC wel maar dan in pak.
Niet alleen vasthouden aan die heatmaps, kan beide kanten op nog steeds.gebruikershaes schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 20:48:
[Afbeelding]
Liquidity is binnen. Dus de samengeknepen billetjes kunnen weer ontspannen.
Ja, ik zie het eerlijk gezegd niet heel positief in short term. Als in we gaan weer een niveautje lager.tomtom901 schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 20:49:
[...]
Niet alleen vasthouden aan die heatmaps, kan beide kanten op nog steeds.
Jij nog in de trade of er uit gebounced op 105.7?
Ik heb geen trade nu. Even wachten op een goed levelgebruikershaes schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 20:54:
[...]
Ja, ik zie het eerlijk gezegd niet heel positief in short term. Als in we gaan weer een niveautje lager.
Jij nog in de trade of er uit gebounced op 105.7?
Heeft Onze Oranje Wortel al wat geroepen?tomtom901 schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 20:49:
[...]
Niet alleen vasthouden aan die heatmaps, kan beide kanten op nog steeds.
Zie nu vooral buy-orders
==
hoi
Nou, dump die hele ponzi maar eens goed de gedver in, dan kunnen we daarna weer up.
Good things come to those who wait hodltomtom901 schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 21:23:
Nou, dump die hele ponzi maar eens goed de gedver in, dan kunnen we daarna weer up.
Genius Act goedgekeurd.
$COIN gaat sowieso naar $1000 komende jaren. CRCL is een cash cow voor ze.
Blije aandeelhouder sinds $50.
Wat een codetaal.Chaes schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 21:43:
[...]
Genius Act goedgekeurd.
Cockcroft-Gault equation... ahaaaaa. Moeilijk dat crytpo tegenwoordig

[[140 - age(yr)]*weight(kg)]/[72*serum Cr(mg/dL)]
Heb ik toch pech. Drie jaar terug die dikke BIFI gekocht en de KOE geslacht. Zo te zien had je KOE in leven moeten blijven. Dat was dus die APY.
[ Voor 28% gewijzigd door Coldcat op 18-06-2025 22:19 ]
Ze zitten nog maar net in de S&P500, ATH soonChaes schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 21:43:
[...]
Genius Act goedgekeurd.
nothing stops this train
Dunne orderboekjes bij de orangepill.
Moenknakworst schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 22:45:
Dunne orderboekjes bij de orangepill.
Fakeout before the breakout.... HOOODLLLLLLLLLLLLLL
Fake dan ook wel even goed. Als dit een fakeout is dan ben ik een stuk groente.
Dat zit wel Schnorr.
ach, er is een mooie triple bodem..... stuk groente
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!