Ik heb nog wat andere alts gehad de afgelopen weken waaronder OP, LPT en zelfs nog wat ZKJ dan vind ik TAO toch wel een veiligere keuzeGuere schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 12:10:
[...]
Nee echt? Helemaal 100% je hele stack in TAO gegooid?
Drama...Pinsa schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 12:06:
[...]
[Afbeelding]
Haha dat vraag je aan de goeie
Nee ik zit volledig in TAO sinds vanmorgen![]()
Hoe ziet jou PF eruit?
prijs actie is wel zwak vandaag zeg. Zitten nu nog prima in de range waar we al lang in hangen. Niets aan de hand dus. Maar zou graag iets van een bounce zien hier
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Slowbleed dinsdag
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
U vraagt ..... wij bouncenanti elppa schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 12:50:
prijs actie is wel zwak vandaag zeg. Zitten nu nog prima in de range waar we al lang in hangen. Niets aan de hand dus. Maar zou graag iets van een bounce zien hier
spoiler::gifsicle():strip_exif()/f/image/1Vq7sTZu63WGPGoW7JgJvI1E.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/1Vq7sTZu63WGPGoW7JgJvI1E.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Dat levert dus echt niks op is mijn ervaring (in het geval van alts). Als ik kijk naar de afgelopen jaren is het uitgezoomd één grote slowbleed. Denk dat het wel klaar is met alts eigenlijk. Enige manier om nog wat te verdienen is door te traden. Maar dat kan ik ook niet.
https://www.tradingview.com/news/newsbtc:e1f3945f8094b:0-on-chain-analyst-warns-bitcoin-peak-expected-altcoins-facing-95-plunge/
[ Voor 6% gewijzigd door bsmpower op 17-06-2025 12:56 ]
Koop gewoon BTC. Dan heb je sats. Wat er op korte termijn gebeurt maakt geen reet uit, long term maakt nagenoeg niemand daar verlies op. T kan alleen wel ff duren (paar jaar misschien), maar deze bull wordt de volgende bull ook echt gewoon weer overtroffen. Over een paar jaar rangen we tussen de 220-240K, mark my words..bsmpower schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 12:55:
[...]
Dat levert dus echt niks op is mijn ervaring (in het geval van alts). Als ik kijk naar de afgelopen jaren is het uitgezoomd één grote slowbleed. Denk dat het wel klaar is met alts eigenlijk. Enige manier om nog wat te verdienen is door te traden. Maar dat kan ik ook niet.
https://www.tradingview.com/news/newsbtc:e1f3945f8094b:0-on-chain-analyst-warns-bitcoin-peak-expected-altcoins-facing-95-plunge/
Oke zie nu 104.5 wel gebeuren. Als die valt gaan we nog heel stuk dieper, 102.5 - 103 wellicht. Op heatmap vanaf 48h en verder is er veel te halen in die regio
[ Voor 25% gewijzigd door anti elppa op 17-06-2025 13:25 ]
@tomtom901 trade jij ook zo?
Welcome to the future pic.twitter.com/8DHQo0BA24
— MERICA MEMED (@Mericamemed) 17 juni 2025
nothing stops this train
Hier staan de bedragen. Wen Rolex daytonatomtom901 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 11:17:
[...]
Dat weet ik nog nietPrima linksom of rechtsom, ik hoefde de spullen toch niet perse, heb nog airpods pro gen1 al was die 2 wel leuk
:strip_exif()/f/image/yE97yIrkzuUa3ChLoSf1gpRN.jpg?f=fotoalbum_large)
Ow lekker, dankjeknakworst schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 13:25:
[...]
Hier staan de bedragen. Wen Rolex daytona
[Afbeelding]
Hoe weet je zo zeker dat dat niet Tomtom zelf is
Weekend lows 104.200-104.300 nu likely idd. Was 'm weer zullen we maar zeggenanti elppa schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 13:20:
Oke zie nu 104.5 wel gebeuren. Als die valt gaan we nog heel stuk dieper, 102.5 - 103 wellicht. Op heatmap vanaf 48h en verder is er veel te halen in die regio

Ik had BTC moeten kopen toen het rond de 16-20K stond. Heb me de laatste jaren te weinig bezig gehouden met crypto en allerlei kansen gemist. Pas vorige zomer, toen mijn PF erg laag stond, dat ik in een opwelling weer wat heb gekocht en zelfs een mooi bedrag werd eind November/begin December. We weten hoe dat is afgelopen... Ik kan nu wel BTC gaan kopen, maar meer dan een 2x vanaf hier (binnen afzienbare tijd) lijkt er ook niet in te zitten. Als ik nou een ton in te leggen had is een 2x een mooi bedrag. Wat ik nu nog heb een stuk minder interessant. Daarom nog steeds de hoop dat mijn alts bag nog een opleving krijgt. Ik besef me heel goed dat dit een groot risico met zich meebrengt, maar heb niet zoveel andere opties.Don Guacamole schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 13:07:
[...]
Koop gewoon BTC. Dan heb je sats. Wat er op korte termijn gebeurt maakt geen reet uit, long term maakt nagenoeg niemand daar verlies op. T kan alleen wel ff duren (paar jaar misschien), maar deze bull wordt de volgende bull ook echt gewoon weer overtroffen. Over een paar jaar rangen we tussen de 220-240K, mark my words..
ach nog een keer alle degen gamblers eruit tikken is niet erg. Des te harder gaat het straks uptomtom901 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 13:28:
[...]
Weekend lows 104.200-104.300 nu likely idd. Was 'm weer zullen we maar zeggen
Gaan we een bounce krijgen op de 104.800á900? Daarna graag weer kneitershard omhoog
Ik had Bitcoin moeten kopen toen ik geboren werd.bsmpower schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 13:29:
[...]
Ik had BTC moeten kopen toen het rond de 16-20K stond. Heb me de laatste jaren te weinig bezig gehouden met crypto en allerlei kansen gemist. Pas vorige zomer, toen mijn PF erg laag stond, dat ik in een opwelling weer wat heb gekocht en zelfs een mooi bedrag werd eind November/begin December. We weten hoe dat is afgelopen... Ik kan nu wel BTC gaan kopen, maar meer dan een 2x vanaf hier (binnen afzienbare tijd) lijkt er ook niet in te zitten. Als ik nou een ton in te leggen had is een 2x een mooi bedrag. Wat ik nu nog heb een stuk minder interessant. Daarom nog steeds de hoop dat mijn alts bag nog een opleving krijgt. Ik besef me heel goed dat dit een groot risico met zich meebrengt, maar heb niet zoveel andere opties.
En nog verder weg rangen we gewoon tussen de 13 miljoen en 45 miljoen.Don Guacamole schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 13:07:
[...]
Koop gewoon BTC. Dan heb je sats. Wat er op korte termijn gebeurt maakt geen reet uit, long term maakt nagenoeg niemand daar verlies op. T kan alleen wel ff duren (paar jaar misschien), maar deze bull wordt de volgende bull ook echt gewoon weer overtroffen. Over een paar jaar rangen we tussen de 220-240K, mark my words..
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
het hoeft allemaal niet te extreem hard omhoog gaan, gewoon een 8 jaar up only is al goed genoeg. scheelt een gedoe om een tijdelijke top te gokken
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 17-06-2025 13:36 ]
nothing stops this train
Wat je ook kan doen, stoppen met zeuren (sorry voor de botte reactie, maar misschien helpt het), en koop gewoon BTC iedere dag/week/maand om een mooie gemiddelde aankoopprijs te krijgen.bsmpower schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 13:29:
[...]
Ik had BTC moeten kopen toen het rond de 16-20K stond. Heb me de laatste jaren te weinig bezig gehouden met crypto en allerlei kansen gemist. Pas vorige zomer, toen mijn PF erg laag stond, dat ik in een opwelling weer wat heb gekocht en zelfs een mooi bedrag werd eind November/begin December. We weten hoe dat is afgelopen... Ik kan nu wel BTC gaan kopen, maar meer dan een 2x vanaf hier (binnen afzienbare tijd) lijkt er ook niet in te zitten. Als ik nou een ton in te leggen had is een 2x een mooi bedrag. Wat ik nu nog heb een stuk minder interessant. Daarom nog steeds de hoop dat mijn alts bag nog een opleving krijgt. Ik besef me heel goed dat dit een groot risico met zich meebrengt, maar heb niet zoveel andere opties.
Ook ik ben 'laat' in BTC gestapt, ergens rond de 64k tijdens de vorige bull, maar dankzij DCA heb ik wel een mooie hoeveelheid BTC bij elkaar verzameld en is m'n GAK nu een stuk lager dan toen ik begon.
En als je er voor de lange termijn in zit (als in, jaren), dan maakt het weinig uit als je nu koopt.
Mocht je overwegen om te DCA'en, dan kan je eens kijken op je exchange, de meeste bieden daar een automatische service voor aan.
Dan hoef je alleen nog maar USDC klaar te zetten, en in te stellen hoe vaak en hoeveel hij moet kopen. Dan heb je er totaal geen omkijken meer naar, alleen 1x in de maand even het potje aanvullen, en je zult zien dat je over een paar jaar een mooie hoeveelheid BTC hebt, voor een mooie gemiddelde aankoopprijs.
Bybit voorbeeld:
https://www.bybit.nl/en-NL/tradingbot/dca-create/
/f/image/cpMTDA6pMK3uRdYBdhx6oJDr.png?f=fotoalbum_large)
Ga DCAén of VCA''en. Als je wekelijks 100 euro inleg zou het je verbazen hoe snel je een miljoen heb.bsmpower schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 13:29:
[...]
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Nog even een toevoeging, ja ook ik zou het liefst in 1á2 jaar rijk worden met crypto. Maar dat is voor de meeste van ons niet weg gelegd, en moeten we het op deze manier doen.Remy!!!! schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 13:46:
[...]
Wat je ook kan doen, stoppen met zeuren (sorry voor de botte reactie, maar misschien helpt het), en koop gewoon BTC iedere dag/week/maand om een mooie gemiddelde aankoopprijs te krijgen.
Ook ik ben 'laat' in BTC gestapt, ergens rond de 64k tijdens de vorige bull, maar dankzij DCA heb ik wel een mooie hoeveelheid BTC bij elkaar verzameld en is m'n GAK nu een stuk lager dan toen ik begon.
En als je er voor de lange termijn in zit (als in, jaren), dan maakt het weinig uit als je nu koopt.
Mocht je overwegen om te DCA'en, dan kan je eens kijken op je exchange, de meeste bieden daar een automatische service voor aan.
Dan hoef je alleen nog maar USDC klaar te zetten, en in te stellen hoe vaak en hoeveel hij moet kopen. Dan heb je er totaal geen omkijken meer naar, alleen 1x in de maand even het potje aanvullen, en je zult zien dat je over een paar jaar een mooie hoeveelheid BTC hebt, voor een mooie gemiddelde aankoopprijs.
Bybit voorbeeld:
https://www.bybit.nl/en-NL/tradingbot/dca-create/
[Afbeelding]
Zo heb ik mijn zinnen gezet op 2032/34 en dan onze toekomstige woning daarmee af te kunnen betalen.
En het scheelt dat ik ondertussen een beetje heb geleerd te traden, dat zorgt ervoor dat de plannen wat makkelijker haalbaar zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Remy!!!! op 17-06-2025 13:48 ]
Greed……zo kom je nooit verder.bsmpower schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 13:29:
[...]
Wat is er mis met kleine stapjes, je zult verrast zijn hoe ver je daarmee kunt komen.
omg laurens!Laurens1970 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 13:50:
[...]
Greed……zo kom je nooit verder.
Wat is er mis met kleine stapjes, je zult verrast zijn hoe ver je daarmee kunt komen.
toe waren er nog geen bitcoin bij mijAlpina schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 13:34:
[...]
Ik had Bitcoin moeten kopen toen ik geboren werd.
Onze eerste BTC aankoop is onze wedergeboorteAlpina schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 13:34:
[...]
Dip van (eer) gisteren niet gekocht. Mezelf weten te bedwingen tijdens kleine pump, nu net toch nog ingestapt.
Nog wel wat fiat voor lagere regionen, maar voor nu mag het wel weer omhoog!
Ad Hox schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 13:52:
Dip van (eer) gisteren niet gekocht. Mezelf weten te bedwingen tijdens kleine pump, nu net toch nog ingestapt.
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Hmm, moet ik toch nog winst nemen? Big if true... scheelt 35% tov nu. Ik kan er alleen (nog) geen betrouwbare bron van vinden.
Dan komen julle toch ook gezellig hier heen?
NEW: 🇹🇭 Thailand Approves 5-Year Crypto Tax Break
— Bitcoin News (@BitcoinNewsCom) 17 juni 2025
Thai cabinet approves a personal income tax waiver on digital asset profits from Jan 1, 2025 to Dec 31, 2029.
The move aims to boost crypto adoption, draw foreign investment, and support Thailand’s financial hub ambitions. pic.twitter.com/KHlVkvjfg1
Dan komen julle toch ook gezellig hier heen?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Uitgedrukt in dollars velletjes wc-papierJohn245 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 13:35:
[...]
En nog verder weg rangen we gewoon tussen de 13 miljoen en 45 miljoen.
Grapjas. Gewoon in USD natuurlijk.
De schijn wordt gewekt dat iedereen en zijn grootmoeder zwaar in bitcoin zit met een gak van onder de 20k. Is niet zo kan ik u melden. Mijn eigen gak is 57k, dat zit zo rond de gak van alle btc in omloop geloof ik. Hele volksstammen zijn in die range periode tussen 50 en zeg 65k (verder) ingestapt. Ook zullen heel wat mensen een gak tussen 90-110k hebben vanuit de huidige range periode. Wat was de uitdrukking ook al weer? Iedereen krijgt bitcoin tegen de prijs die hij/zij verdient. Helaas maar al te waar.
Had ik maar een ezel die bitcoins schijt.Alpina schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 13:34:
[...]
Ik zit wel extreem laag nog. Zit ergens tussen de 8 en 9k. Was voor mijn DCA acties tussen 2019 en 2020 en dikke spot buy nov 2022 nog heeeeeel erg veel lagerMagpie schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 14:51:
De schijn wordt gewekt dat iedereen en zijn grootmoeder zwaar in bitcoin zit met een gak van onder de 20k. Is niet zo kan ik u melden. Mijn eigen gak is 57k, dat zit zo rond de gak van alle btc in omloop geloof ik. Hele volksstammen zijn in die range periode tussen 50 en zeg 65k (verder) ingestapt. Ook zullen heel wat mensen een gak tussen 90-110k hebben vanuit de huidige range periode. Wat was de uitdrukking ook al weer? Iedereen krijgt bitcoin tegen de prijs die hij/zij verdient. Helaas maar al te waar.
Magpie schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 14:51:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/qIEmY9qM5Usj7CZBJ7tL6O4z.jpg?f=user_large)
nothing stops this train
Ik zat ook zo rond de 57k met aankopen die grotendeels gedaan zijn in Q1 & Q2 van 2024. Maar ik heb twee keer wat winst genomen boven de 100k en daarmee is de gak nu nog maar "maar" 29k.Magpie schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 14:51:
Gabberpiet!GabberPiet schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 15:02:
[...]
Ik zat ook zo rond de 57k met aankopen die grotendeels gedaan zijn in Q1 & Q2 van 2024. Maar ik heb twee keer wat winst genomen boven de 100k en daarmee is de gak nu nog maar "maar" 29k.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/PbWnNZk8paoWhyQqThfCNPys.gif?f=user_large)
Ik blijf dit gewoon doen hoor
Ik zat rond 30k, toen op 110 alles eruit geflikkerd en inmiddels een gak van +/- 103k op een deel van de de positie terug.anti elppa schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 14:58:
[...]
Ik zit wel extreem laag nog. Zit ergens tussen de 8 en 9k. Was voor mijn DCA acties tussen 2019 en 2020 en dikke spot buy nov 2022 nog heeeeeel erg veel lager
Nou nou, nu kunnen we moon, @Laurens1970 is aan boordLaurens1970 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 13:50:
[...]
Greed……zo kom je nooit verder.
Da's valsspelen, wij nemen geen winsten. Gerapparteerd.GabberPiet schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 15:02:
[...]
Ik zat ook zo rond de 57k met aankopen die grotendeels gedaan zijn in Q1 & Q2 van 2024. Maar ik heb twee keer wat winst genomen boven de 100k en daarmee is de gak nu nog maar "maar" 29k.
* Domino heeft ook zijn inleg eruit gehaald in stapjes tussen de 85k en 105k.
Ik denk dat we toch nog een redelijke correctie gaan krijgen..Ad Hox schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 13:52:
Never ever financial advice...
Ik had het hier al eens gemeld, maar ik heb voor 250€ BTC gekocht toen die nog geen 0.40€ stond.Magpie schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 14:51:
Wat was de uitdrukking ook al weer? Iedereen krijgt bitcoin tegen de prijs die hij/zij verdient. Helaas maar al te waar.
Alles verkocht toen die de magische grens van 1€ aantikte.
Ik steek het op jong, onbezonnen, onervaren. Maar ik heb er wel heel, heel, heel veel uit geleerd
En ik blijf erbij, het HODLen is 1 van de moeilijkste dingen. Achteraf allemaal makkelijk, maar van x naar 1€, naar 10€, de 100€ grens enz..
[ Voor 13% gewijzigd door kazzzdafke op 17-06-2025 15:25 ]
De gemiddelde aankoopkoers ligt volgens mij vrij laag, omdat de meeste hodlers al enkele jaren meedoen. Alleen nieuwere beleggers (korter dan een jaar) zullen een hogere gak hebbenMagpie schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 14:51:
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Serieuze vraag, waarom heb je zo’n haast? Al het onderzoek geeft als uitkomst time in the market beats market timing.bsmpower schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 13:29:
[...]
Snel geld gaat er ook snel weer uit. Bedenk eerst eens wat je nou wil en vooral waarom. Wat heb je aan al dat geld als het geen doel heeft?
Koop van alles het beste, en wacht. Dus in de cryptomunten is dat nog steeds bitcoin. Plan en hou je er aan.
Los van de serieuze vraag is het (helaas) serieuze antwoord denk (vrees) ik gewoon greed.CornermanNL schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 15:30:
[...]
Serieuze vraag, waarom heb je zo’n haast? Al het onderzoek geeft als uitkomst time in the market beats market timing.
Zou jullie allemaal GAK ofzo om nu pas in te stappen?? Ik heb tussen 800 en 1800 ingekocht en daarna nooit weer. Had ik maaar…de koe in de kont gekeken.
Behalve gabberpiet die heeft een HAKgebruikershaes schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 15:37:
Zou jullie allemaal GAK ofzo om nu pas in te stappen?? Ik heb tussen 800 en 1800 ingekocht en daarna nooit weer. Had ik maaar…de koe in de kont gekeken.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/BvrymDXjFQJrtkqQhuLj9Qi7.gif?f=user_large)
Ik zit ook, relatief, erg laag hoewel het pas mijn eerste cycle is. Erg veel geluk gehad met het instap moment, op de weg naar beneden vanaf 25k (eur, wist ik toen veel) begonnen en via 16k gestopt bij 35k (usd). Daarna nog een grote spot op de yen carry dip in augustus vorig jaar.Gelukszoekr schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 15:25:
[...]
De gemiddelde aankoopkoers ligt volgens mij vrij laag, omdat de meeste hodlers al enkele jaren meedoen. Alleen nieuwere beleggers (korter dan een jaar) zullen een hogere gak hebben
Daarna de inleg eruit en ‘wat winst’ (kuch, nieuwe kunststof kozijnen voor heel de hut).
Nu nog een dca lopen van €10/dag en sprokkel btc via de bybit kaart.
geen idee wat mijn gak is, ik pleur die euro er elke maand eruit voor aandelen en btc. als ik maar niet die euro hoef te hodlen.
dca is dca, prijs is niet interessant, ik probeer wel dva uit te voeren maar dat is niet langer dan 2 maanden. bij een extra dip wordt in die week een zwaardere dca uitgevoerd
dca is dca, prijs is niet interessant, ik probeer wel dva uit te voeren maar dat is niet langer dan 2 maanden. bij een extra dip wordt in die week een zwaardere dca uitgevoerd
[ Voor 42% gewijzigd door Kol Nedra op 17-06-2025 15:44 ]
nothing stops this train
Hodlen is super easy voor mij. Kopen ook. Gros van wat ik in 2013 had heb ik nog. Toen met paar 100 euro ingestapt tussen 200 en 600$ per coin.kazzzdafke schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 15:23:
[...]
Ik had het hier al eens gemeld, maar ik heb voor 250€ BTC gekocht toen die nog geen 0.40€ stond.
Ik steek het op jong, onbezonnen, onervaren. Maar ik heb er wel heel, heel, heel veel uit geleerd
En ik blijf erbij, het HODLen is 1 van de moeilijkste dingen. Achteraf allemaal makkelijk, maar van x naar 1€, naar 10€, de 100€ grens enz..
verkopen, dat is mijn issue. Gelukkig lukt me dat ook steeds iets beter.
[ Voor 7% gewijzigd door anti elppa op 17-06-2025 15:50 ]
zie mijn post van paar uur terug. Eens met je analyse. MAar kan ook nog 1 trap lager. Zie onder ookgebruikershaes schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 15:50:
[Afbeelding]
Als mijn super professionele tekening klopt op mijn 4 inch mega telefoon. Dan moeten we hier ergens bouncen. 105.1 - 105.3. Met wellicht een hunt/wick naar beneden om liquiditeit te pakken.
/f/image/AeKatiP1WE6gOszcbi8d9AoA.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/fbKncQVipBZJKIEv7gAmdPiu.png?f=fotoalbum_large)
Dat ziet er wel juicy uit idd.anti elppa schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 15:52:
[...]
zie mijn post van paar uur terug. Eens met je analyse. MAar kan ook nog 1 trap lager. Zie onder ook
[Afbeelding]
[Afbeelding]
wat ik ook schreef. ff nog wat degen gamblers tikken
Same.anti elppa schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 15:44:
[...]
Hodlen is super easy voor mij. Kopen ook. Gros van wat ik in 2013 had heb ik nog. Toen met paar 100 euro ingestapt tussen 200 en 600$ per coin.
verkopen, dat is mijn issue. Gelukkig lukt me dat ook steeds iets beter.
Voordeel is je raakt emotioneel zo afgestompt dat up en downs van jaarsalarissen geen enkele invloed hebben op het humeur
Jij heb net zoveel geleerd als ik van mijn ASML avontuur (had voldoende ASML om nooit meer te hoeven werkenkazzzdafke schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 15:23:
[...]
Ik had het hier al eens gemeld, maar ik heb voor 250€ BTC gekocht toen die nog geen 0.40€ stond.
Echt he?Luuk schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 15:58:
[...]
Voordeel is je raakt emotioneel zo afgestompt dat up en downs van jaarsalarissen geen enkele invloed hebben op het humeur
Ik kan me af en toe druk maken over het 32ste paar schoenen (aanbieding schat, echt waar) van de wederhelft. Ondertussen schuif ik meedere maandsalarissen heen en weer alsof het monopoly geld is.
DVA?Kol Nedra schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 15:43:
geen idee wat mijn gak is, ik pleur die euro er elke maand eruit voor aandelen en btc. als ik maar niet die euro hoef te hodlen.
jep, ton hier en daar meer of minder in een week doet niets. Ik verbaas mezelf soms echt als ik erover na denk.Luuk schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 15:58:
[...]
Same.
Wellicht ook omdat ik groot deel nog steeds als een zwerver leef en vrij weinig met die pot doe. 20 jaar terug had ik alles tot de laatste cent aan troep uit gegeven.
Nu koop ik nog niet eens een nieuwe tv. Ding hier is van 2009. Heb niet eens een tv in de slaapkamer staan. Zo heb ik nog 100 voorbeelden van mijn prachtige levensstijl

CornermanNL schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 15:30:
[...]
Serieuze vraag, waarom heb je zo’n haast? Al het onderzoek geeft als uitkomst time in the market beats market timing.
Snel geld gaat er ook snel weer uit. Bedenk eerst eens wat je nou wil en vooral waarom. Wat heb je aan al dat geld als het geen doel heeft?
Koop van alles het beste, en wacht. Dus in de cryptomunten is dat nog steeds bitcoin. Plan en hou je er aan.
Niet helemaal. Meer is natuurlijk altijd beter. Maar ik leef nu en op dit moment ook behoorlijk wat wensen wat geld kost. Daarom is het ook zo zuur dat ik deze ronde niet eerder al iets winst heb gepakt. Dan hadden we wat zaken kunnen kopen + had ik nu evenveel muntjes kunnen terugkopen. Mijn vrouw vind het prima om geld te lenen van de bank voor een andere auto bv, ik niet. In tegenstelling tot alle succesverhalen hier is mijn PF net voldoende om een andere (2e hands) auto te kopen, maar dan is het ook op en klaar met het crypto avontuur want dan is de pot leeg. Daarna zou ik elke maand iets van mijn salaris kunnen inleggen, maar dan duurt het nog jaaaaren voordat ik op hetzelfde niveau zit als nu. En de auto is niet het enige dat aangepakt moet worden... We leven nu dus vanuit dat opzicht heb ik misschien meer haast dan andere hier die over 10 jaar of nog later de winst pas willen gebruiken ergens voor.tomtom901 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 15:33:
[...]
Los van de serieuze vraag is het (helaas) serieuze antwoord denk (vrees) ik gewoon greed.
[ Voor 20% gewijzigd door bsmpower op 17-06-2025 16:16 ]
door die druk ga je gekke dingen doen. Ik spreek uit ervaringbsmpower schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 16:09:
[...]
[...]
Niet helemaal. Meer is natuurlijk altijd beter. Maar ik leef nu en op dit moment ook behoorlijk wat wensen wat geld kost. Daarom is het ook zo zuur dat ik niet eerder al iets winst heb gepakt. Dan hadden we wat zaken kunnen kopen + had ik nu evenveel muntjes kunnen terugkopen. Mijn vrouw vind het prima om geld te lenen van de bank voor een andere auto bv, ik niet. Mijn PF is net voldoende om een andere (2e hands) auto te kopen, maar dan is het ook op en klaar met het crypto avontuur want dan is de pot leeg. Daarna zou ik elke maand iets van mijn salaris kunnen inleggen, maar dan duurt het nog jaaaaren voordat ik op hetzelfde niveau zit als nu. En de auto is niet het enige aangepakt moet worden... We leven nu dus vanuit dat opzicht heb ik misschien meer haast dan andere hier die over 10 jaar of nog later de winst pas willen gebruiken ergens voor.
time in the market beats timing the market. DCA en hodl. Leren geduld te hebben is goud waard. Geld lenen voor een auto is idd debiel.
Gewoon met een oud barrel door rijden, kleding met gaten, 0,0 uitgeven aan abonnementen, electronica etc en dat nog zeker 1 cycle doen. En alles wat je over houd in BTC stoppen. ALLEEN IN BTC!!!!
En leven is? Een auto kopen? Perse? Of zijn er dingen te bedenken die meer voldoening geven dan het kopen van die auto (of andere spullen) en je een betere kwaliteit van leven geven.bsmpower schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 16:09:
[...]
[...]
Niet helemaal. Meer is natuurlijk altijd beter. Maar ik leef nu en op dit moment ook behoorlijk wat wensen wat geld kost. Daarom is het ook zo zuur dat ik deze ronde niet eerder al iets winst heb gepakt. Dan hadden we wat zaken kunnen kopen + had ik nu evenveel muntjes kunnen terugkopen. Mijn vrouw vind het prima om geld te lenen van de bank voor een andere auto bv, ik niet. In tegenstelling tot alle succesverhalen hier is mijn PF net voldoende om een andere (2e hands) auto te kopen, maar dan is het ook op en klaar met het crypto avontuur want dan is de pot leeg. Daarna zou ik elke maand iets van mijn salaris kunnen inleggen, maar dan duurt het nog jaaaaren voordat ik op hetzelfde niveau zit als nu. En de auto is niet het enige dat aangepakt moet worden... We leven nu dus vanuit dat opzicht heb ik misschien meer haast dan andere hier die over 10 jaar of nog later de winst pas willen gebruiken ergens voor.
Zoals daar zijn, een opleiding volgen (of op een andere manier een vaardigheid leren) die je een leukere baan kan opleveren. Of simpelweg in het klein dingen te proberen die je leuk zou kunnen vinden om eventueel je beroep van te maken.
Het komt op mij over dat je zit te hopen op een grote zak geld die het “nu” van het leven leuker maakt maar dat zit 99,9% van de tijd niet in geld maar in simpelweg gaan leven. Dingen gaan doen in plaats van dingen willen kopen.
Wie weet waar je dan uitkomt.
DCA calculatie tooltje.
DCA elke week/maand een vast bedrag. Kijk er niet naar om en over 4 jaar lach je je ballen uit je broek. Is het niet genoeg? Stel je doelen bij. Wees realistisch.
Had je afgelopen half jaar om de twee weken wat ingelegd, dan stond je 15% in de plus!
DCA elke week/maand een vast bedrag. Kijk er niet naar om en over 4 jaar lach je je ballen uit je broek. Is het niet genoeg? Stel je doelen bij. Wees realistisch.
Had je afgelopen half jaar om de twee weken wat ingelegd, dan stond je 15% in de plus!
[ Voor 13% gewijzigd door Danjel op 17-06-2025 16:53 ]
They who buy the dip, deserves the rip.
Ja niemand die DCA doet gaat hier posten dat hij/zij wekelijks een Bitcoin kooptAlpina schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 16:54:
Zie veel DCA met kleine bedragen berichten.
@Wiley99
Komt u maar!
Utxo management!!!!John245 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 16:59:
[...]
Ja niemand die DCA doet gaat hier posten dat hij/zij wekelijks een Bitcoin koopt
anti elppa schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 16:16:
[...]
door die druk ga je gekke dingen doen. Ik spreek uit ervaring
time in the market beats timing the market. DCA en hodl. Leren geduld te hebben is goud waard. Geld lenen voor een auto is idd debiel.
Gewoon met een oud barrel door rijden, kleding met gaten, 0,0 uitgeven aan abonnementen, electronica etc en dat nog zeker 1 cycle doen. En alles wat je over houd in BTC stoppen. ALLEEN IN BTC!!!!
:gifsicle():strip_exif()/f/image/WWSWcO1jqENS7SpAQ9pGm0OS.gif?f=user_large)
nothing stops this train
Ola, het wordt interessant!
CC valt mooi met fib level en wat liqiditeit, gaps, noem maar op
CC valt mooi met fib level en wat liqiditeit, gaps, noem maar op
/f/image/wcf4KtiuJW4wklxPjeurj3pT.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 9% gewijzigd door kazzzdafke op 17-06-2025 17:28 ]
Dinsdag rekteroni
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Donderdag 70k?Vis schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 17:29:
Donderdag is vroeg deze week
@Vis
Het gaat er niet om wat de koers op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag of zaterdag is. Het gaat er om wat de koers zondagochtend is
[ Voor 34% gewijzigd door John245 op 17-06-2025 17:33 ]
Das toch wel vaak rond de fomo meeting of einde van de maand heb ik het gevoel.

Wel op tijd instappen met nieuwe vieze fiat dames! Treintje gaat daarna gewoon weer naar rechts (en hopelijk rechts boven aka extreem rechts).

Wel op tijd instappen met nieuwe vieze fiat dames! Treintje gaat daarna gewoon weer naar rechts (en hopelijk rechts boven aka extreem rechts).
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
FTFYJohn245 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 17:32:
[...]
Donderdag 70k?
@Vis
Het gaat er niet om wat de koers op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag of zaterdag is. Het gaat er om wat de koers zondagochtend in 2045 is
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
PETROBRAS 7,6% er bij. Zo niet grappig want mijn volledige positie was nog niet gevuld.
waarom niet moon @Kol Nedra ?
Omdat, dolle paniek, vrouwen en kinderen eerst
Omdat hij dat plaatje 1:1 copy/paste van die random influencer waar hij vanochtend naar linkte. Zit verder helemaal niets achter.
Ja, uiteraard is het niet geheel onmogelijk dat we ons op die plek in de cycle bevinden. Alles is mogelijk. Maar als je vervolgens de oorspronkelijke post gaat lezen zie ik werkelijk geen enkel stukje sterk bewijs dat we ons echt op die plek bevinden. Hij beweert dat "9/10 indicators are flashing red", maar vervolgens zie ik hem geen enkele echte indicator aanhalen. Denk ook maar aan die overzichtjes van @Numbers: alhoewel we boven de $100k staan zitten we eigenlijk helemaal niet in oververhit territorium.
Kortom: ja, het kan, maar het is gewoon weer eens een totaal willekeurige gozer op X die aan engagement farming doet. Als 'ie gelijk krijgt is het in ieder geval niet dankzij het "bewijs" dat hij aanlevert.
De hele wereld post allerlei scenarios op X en andere mediums. De een schreeuwd rekt de ander moon, er is altijd wel eentje die het juist heeft Postte deze inderdaad nav het artikel. Een plaatje met rekt scenario vond ik wel passen bij de huidige rektheid 😅. Ik heb uiteraard het minste belang bij een bearish scenario dus hoop zeker dat we omhoog gaan.Guere schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 17:54:
[...]
Omdat hij dat plaatje 1:1 copy/paste van die random influencer waar hij vanochtend naar linkte. Zit verder helemaal niets achter.
Ja, uiteraard is het niet geheel onmogelijk dat we ons op die plek in de cycle bevinden. Alles is mogelijk. Maar als je vervolgens de oorspronkelijke post gaat lezen zie ik werkelijk geen enkel stukje sterk bewijs dat we ons echt op die plek bevinden. Hij beweert dat "9/10 indicators are flashing red", maar vervolgens zie ik hem geen enkele echte indicator aanhalen. Denk ook maar aan die overzichtjes van @Numbers: alhoewel we boven de $100k staan zitten we eigenlijk helemaal niet in oververhit territorium.
Kortom: ja, het kan, maar het is gewoon weer eens een totaal willekeurige gozer op X die aan engagement farming doet. Als 'ie gelijk krijgt is het in ieder geval niet dankzij het "bewijs" dat hij aanlevert.
Deze wel van mezelf met eerder getrokken lijntjes en vast niet zo goed als andere dat hier doen. Maar zit nu wel op een kritiek punt? RSI is ook al een tijdje dalende.
:strip_exif()/f/image/nnkcikD9Wg5aPd0tqZFQHQ4z.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 16% gewijzigd door bsmpower op 17-06-2025 18:02 ]
Tbh is geen 4 jaar cyclus maar een 4.5/5 jarige
Dus het leuke gedeelte is wat vertraagd
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Mooie manipulasie tussen november en december. En de hele mapping naar dit jaar. En de euphoria-fase die volgens de grafiek (niet de pijl) nog niet geweest is. En het dal dat in Maart niet geweest is.
Nouja, you get the point
Mag ik je een cursus astrologie verkopen? De waterman staat hoog aan de hemel en als je een stier bent zou je geluk kunnen hebben. Echter kun je rond de horizon een grote beer verwachten.
Dat zit wel Schnorr.
BTC is al van 16K naar 111K in ong 2 jaar gegaan he. Wat noem jij het leuke deel?Aeronaut schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 18:01:
Tbh is geen 4 jaar cyclus maar een 4.5/5 jarige
Voor de duidelijkheid: ik ben ook niet zo van die extreme moonboys die je op X hebtbsmpower schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 17:58:
[...]
De hele wereld post allerlei scenarios op X en andere mediums. De een schreeuwd rekt de ander moon, er is altijd wel eentje die het juist heeft Postte deze inderdaad nav het artikel. Een plaatje met rekt scenario vond ik wel passen bij de huidige rektheid 😅. Ik heb uiteraard het minste belang bij een bearish scenario dus hoop zeker dat we omhoog gaan.
Qua Bitcoin moeten we binnenkort wel echt een volgende stap omhoog maken, maar alles afwegend zijn targets tussen de $120k - $150k een stuk realistischer voor een BTC top dit jaar.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Deels zeker eens (ook een aantal in dit topic, zijn toppers). Er zijn echter volgens mij ook heel wat mensen die even hodl doen, bij kleine winst of tijdens dikke drawdowns verkopen en later weer inkopen bij hogere koersen.Gelukszoekr schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 15:25:
[...]
De gemiddelde aankoopkoers ligt volgens mij vrij laag, omdat de meeste hodlers al enkele jaren meedoen. Alleen nieuwere beleggers (korter dan een jaar) zullen een hogere gak hebben
Overigens is een schatting van de brede gak (realized price) die ik tegen kwam ongeveer 47,5k dollar per bitcoin. Gemiddeld zit een btc bezitter dus op ruim 100% winst.
zie de liquiditeit nu afnemen naar onderen en naar boven toe nemen. Kans op up is nu groter dan paar uur terug. Daarmee zeg ik niet dat ff dippen naar 103 - 102,5 niet meer gaat gebeuren. Missschien gaan we die ook nog ff hunten
Welke lijntjes moet je nu trekken voor een Ada strong verhaal
extra marketbuy gedaan, ty
en 1 geplaatst op €89666
en 1 geplaatst op €89666
[ Voor 38% gewijzigd door Kol Nedra op 17-06-2025 18:55 ]
nothing stops this train
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!