De alpha tier zit wel op een max van 150 Usdt. Dus als je die 260 in een keer betaalt krijg je niet alles terug. En kan je ook niet meer van de andere abo cashback gebruik makentomtom901 schreef op maandag 16 juni 2025 @ 20:32:
Viel me net op dat met de Bybit kaart o.a. tradingview/spotify/netflix gratis is (100% cashback);
[Afbeelding]
Mooie meevaller van 260$ en weer 2 jaar tradingview
MehFlexion1 schreef op maandag 16 juni 2025 @ 20:34:
[...]
De alpha tier zit wel op een max van 150 Usdt. Dus als je die 260 in een keer betaalt krijg je niet alles terug. En kan je ook niet meer van de andere abo cashback gebruik maken

Die lijnen zijn wel geel. Maar zet hem op een week, dan schiet de Binance meuk op $110k naar boven met een mega gele paal.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
S00nalmelo15 schreef op maandag 16 juni 2025 @ 21:07:
Eth al op 10k?
The world’s largest bank, JPMorgan, has filed a trademark for what appears to be a stablecoin called ‘JPMD’ pic.twitter.com/LQg09Ga2LG
— db (@tier10k) 16 juni 2025
Stabiel mei btc toch wel, anders is het meer een rektcoin.
Draaien ze die stable coins dan op het ETH netwerk?
Ik vraag dat voor een kennis uit Almelo
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Sick, alles voor bassie.. eth de king of stables enzo!
eth, The world's computer
zoiets mag ik niet meer zeggen, anders dikke ban voor mijWispe schreef op maandag 16 juni 2025 @ 21:10:
Vannacht nieuwe ATH

nothing stops this train
Even wachten tot Darrell slaapt dan.Kol Nedra schreef op maandag 16 juni 2025 @ 21:12:
[...]
zoiets mag ik niet meer zeggen, anders dikke ban voor mij
Thnx buddyVis schreef op maandag 16 juni 2025 @ 21:11:
[...]
Draaien ze die stable coins dan op het ETH netwerk?
Ik vraag dat voor een kennis uit Almelo
:strip_exif()/f/image/wBRIF9ScpUM2JeMnPyoSADVU.jpg?f=fotoalbum_large)
eth, The world's computer
sellorder geplaatst op $118k (in dai)
you never know
[ Voor 30% gewijzigd door Kol Nedra op 16-06-2025 21:22 ]
nothing stops this train
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
True, maar dat betekent niet dat we de komende paar dagen alsnog 103 gaan zien.Coldcat schreef op maandag 16 juni 2025 @ 21:06:
[...]
Die lijnen zijn wel geel. Maar zet hem op een week, dan schiet de Binance meuk op $110k naar boven met een mega gele paal.
Thanks voor het complimentgebruikershaes schreef op maandag 16 juni 2025 @ 21:46:
[...]
Lekker, jij weet het altijd wel strak te doen. Ben zelf bij 108.519 er uit gesprongen.
Hoe heb je gespot om 104.7 in te stappen? Wat was je redenering? Ben zelf bij 104.9 ingesprongen, maar te strak ge-trailed en bij 105.2 er weer uit.
Trying to learn..
EDIT: On nee ik lieg. Ben bij 104.3 ingestapt.
[ Voor 7% gewijzigd door gebruikershaes op 16-06-2025 22:04 ]
gebruikershaes schreef op maandag 16 juni 2025 @ 22:01:
[...]
Hoe heb je gespot om 104.7 in te stappen? Wat was je redenering? Ben zelf bij 104.9 ingesprongen, maar te strak ge-trailed en bij 105.2 er weer uit.
Trying to learn..
EDIT: On nee ik lieg. Ben bij 104.3 ingestapt.
/f/image/gzx5TBcgqwomhwJ7zaP6qi0b.png?f=fotoalbum_large)
Backtest monthly open + uptrend naar de golden pocket en uiteindelijk bovenin daarvan uitgestapt.
wegens een gerechtelijke bevel
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Hmm fancy. Ik kijk zelf nooit naar de monthly eigenlijk. Ga me er ff in verdiepen.tomtom901 schreef op maandag 16 juni 2025 @ 22:05:
[...]
[Afbeelding]
Backtest monthly open + uptrend naar de golden pocket en uiteindelijk bovenin daarvan uitgestapt.
Heb zelf een aantal levels aangegeven. Oranje = weekly, blauw, daily.
Mijn redentatie was re-test weekly level, wat toevallig overeenkwam met 50% retrace vorige impuls. Had alleen geen target dus ik trailde te strak.
/f/image/JYcZc0iRrum8nRuwmtjOaPGP.png?f=fotoalbum_large)
Maar je zat er dan al sinds zaterdag in?gebruikershaes schreef op maandag 16 juni 2025 @ 22:17:
[...]
Hmm fancy. Ik kijk zelf nooit naar de monthly eigenlijk. Ga me er ff in verdiepen.
Heb zelf een aantal levels aangegeven. Oranje = weekly, blauw, daily.
Mijn redentatie was re-test weekly level, wat toevallig overeenkwam met 50% retrace vorige impuls. Had alleen geen target dus ik trailde te strak.
[Afbeelding]
Waarom denk je dit?Aeronaut schreef op maandag 16 juni 2025 @ 22:23:
zou bank van japan QE starten over 6-7 uur?
Dan snap ik niet waarom je je stop niet naar mijn entry (volgende cruciale low) gezet hebt toen die bevestigd werd. Had je effectief mijn trade gehad met een nog betere R, maar goed. Next time
Ja rookie mistake. Was te gefocused op een goede entry, dat ik geen target had. Dus te agressief gevolgd. Plus ik denk dat die fuckup van ervoor ook een rol speelde die ik wilde goedmaken. Idd next time.tomtom901 schreef op maandag 16 juni 2025 @ 22:46:
[...]
Dan snap ik niet waarom je je stop niet naar mijn entry (volgende cruciale low) gezet hebt toen die bevestigd werd. Had je effectief mijn trade gehad met een nog betere R, maar goed. Next time
Omdat ze een besluit gaan nemen?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Wat heeft ie gezegd dan? Kan niet echt wat vinden. Sowieso was dit mooi terug testje van de uitbraak. Perfect om nu weer gezond door te gaan en 110k keer aan te gaan tikkenColdcat schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 00:46:
Trump weer met z’n tweets…
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Hij heeft de G7 verlaten en geschreven: everyone should immediate evacuate Teherananti elppa schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 06:17:
[...]
Wat heeft ie gezegd dan? Kan niet echt wat vinden. Sowieso was dit mooi terug testje van de uitbraak. Perfect om nu weer gezond door te gaan en 110k keer aan te gaan tikken
Binnen enkele minuten reageerde BTC door uiteindelijk bijna 3K te dumpen
oh dat, niet boeiend. USA gaat daar echt niets doen. Zo dom is trump gewoon niet. Dit was dus gewoon mooie terug test die ook gewoon nodig was. Ook al prima hersteld. op de heat maps was het ook dik geel gisterenavond naar onderen. Easy moneyJoebarRC schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 06:33:
[...]
Hij heeft de G7 verlaten en geschreven: everyone should immediate evacuate Teheran
Binnen enkele minuten reageerde BTC door uiteindelijk bijna 3K te dumpen
China zegt trouwens precies hetzelfde maar dan over israel. verlaat het land zsm.
[ Voor 6% gewijzigd door anti elppa op 17-06-2025 06:42 ]
Nee klopt hoor, is meer dat het verbazend blijft dat er traders 24/7 berichten kijken en als een stier daarop reageren.. maar ja zal ook wel strategie zijn denk ikanti elppa schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 06:40:
[...]
oh dat, niet boeiend. USA gaat daar echt niets doen. Zo dom is trump gewoon niet. Dit was dus gewoon mooie terug test die ook gewoon nodig was. Ook al prima hersteld. op de heat maps was het ook dik geel gisterenavond naar onderen. Easy money
China zegt trouwens precies hetzelfde maar dan over israel. verlaat het land zsm.
Je bedoelt algo's..JoebarRC schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 07:02:
[...]
Nee klopt hoor, is meer dat het verbazend blijft dat er traders 24/7 berichten kijken en als een stier daarop reageren.. maar ja zal ook wel strategie zijn denk ik
ja idd bizar, wellicht zelfs bots die dat doen? Geen idee, zit daar echt totaal niet inJoebarRC schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 07:02:
[...]
Nee klopt hoor, is meer dat het verbazend blijft dat er traders 24/7 berichten kijken en als een stier daarop reageren.. maar ja zal ook wel strategie zijn denk ik
100% dat dat algo’s zijn.anti elppa schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 07:12:
[...]
ja idd bizar, wellicht zelfs bots die dat doen? Geen idee, zit daar echt totaal niet in
Iemand al eens iets gewonnen bij bybit lucky draw? Voelt te mooi om waar te zijn..
/f/image/BZLtytt5w88xSLvtjTcx0ZNI.png?f=fotoalbum_large)
Dat zou wel het ‘geweld’ verklaren, die kijken natuurlijk ook naar elkaar en versneld het effect..
Alleen daardoor al heb ik niet zoveel vertrouwen erin dat we echt nog stappen gaan zetten richting echt hogere bedragen van BTC, traders en bots houden dat wel beetje tegen
Macro is de setup gewoon goed met toenemende liquiditeit en renteverlaging in USA aan de horizon. Ook in vraag en aanbod is er een structurele vraagdruk vanuit treasury companies en institutionele partijen, het is wachten tot het aanbod onder de zeg 110k (eindelijk) aan het opdrogen is. Dat er aanbod is mag duidelijk zijn, de 10k aankoop van Strategy wordt bijvoorbeeld moeiteloos onder de 110k geabsorbeerd.
Ik heb allemaal klein grut gewonnen. Maar jij gefeliciteerd met de Apple Watchtomtom901 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 07:33:
[...]
100% dat dat algo’s zijn.
Iemand al eens iets gewonnen bij bybit lucky draw? Voelt te mooi om waar te zijn..
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/aauEPyALpMHFhOmoibZFMUa5.jpg?f=fotoalbum_large)
Seeing talk of a Bitcoin “Saylor Super Cycle” - essentially an Institutional Super Cycle, so here’s an idea I’ve floated before on how that could unfold.
— Bob Loukas 🗽 (@BobLoukas) 16 juni 2025
It’s just a theory. Way too many variables to call it more than that.
But as we get favorable US regulations, ETF flows,… pic.twitter.com/65tA0Kb8zS
Bob gooit de cycle overboord? Ik ben wel benieuwd naar het verhaal dat hier achter zit.jvel92 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 08:21:
Bob dropt ook een mooie chart van een mogelijk scenario. Toont ook goed aan waarom je niet volledig naar 0 moet gaan met BTC in je portfolio, want in scenario van Bob ga je voorlopig niet veel goedkoper in kunnen kopen.
[Afbeelding]
[Embed]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Hier wat prachtige shitcoins gewonnen, tot 800 dood aan toe. Nog niets gekregen. Kan niet wachten om het om te wisselen in sats.tomtom901 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 07:33:
[...]
100% dat dat algo’s zijn.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/IdQXj5vd7d8lTNDAga7mJMe1.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 24% gewijzigd door knakworst op 17-06-2025 08:49 ]
Was toch een beetje een panic sell toen.jvel92 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 08:21:
Bob dropt ook een mooie chart van een mogelijk scenario. Toont ook goed aan waarom je niet volledig naar 0 moet gaan met BTC in je portfolio, want in scenario van Bob ga je voorlopig niet veel goedkoper in kunnen kopen.
[Afbeelding]
[Embed]
Er is een bullish Bob, en een bearish Bob.
Zodat hij altijd kan zeggen: "Told ya so"
Be like Bob, en je zult altijd volgers houden.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
nee hoor, kijk nog maar eens goed. 26 is bear, daarna weer up. Dit is the monthly, dus daardoor lijkt het allemaal net ff wat extremer en korterGelukszoekr schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 08:41:
[...]
Bob gooit de cycle overboord? Ik ben wel benieuwd naar het verhaal dat hier achter zit.
[ Voor 12% gewijzigd door anti elppa op 17-06-2025 08:58 ]

Src.
https://www.nu.nl/economi...ls-beleggersparadijs.html
Dus druk gewoon maar alles in BTC, ok? Thx
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik geloof niet in een bear waar we naar de 70k gaan.anti elppa schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 08:57:
[...]
nee hoor, kijk nog maar eens goed. 26 is bear, daarna weer up. Dit is the monthly, dus daardoor lijkt het allemaal net ff wat extremer en korter
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Wat mis ik
Twijfel om een deel te verkopen om straks wat lager terug te kopen als de pleuris uitbreekt
BTC €94.837,08
das nu nog te vroeg om te zeggen. Is sterk afhankelijk van waar de top gaat zitten en wanneer dat gebeurd.John245 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 09:03:
[...]
Ik geloof niet in een bear waar we naar de 70k gaan.
Sowieso is het ongekend sterk dat we al zoveel tijd tussen de 100 en 112 zitten. Echt een extreem goede fundering gebouwd zo.
Wat betekent jouw onderschrift?koelebobes schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 09:16:
[...]
Wat mis ik
Twijfel om een deel te verkopen om straks wat lager terug te kopen als de pleuris uitbreekt
Pain
Gemiddelde BTC aankoop prijs
BTC €94.837,08
je hebt een v-shape recovery gemist.koelebobes schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 09:16:
[...]
Wat mis ik
tijd om te verkopen was voor 12 uur..
tijd om te kopen was om 03 uur..
BoJ heeft niks veranderd. dus powell gaat ook niks doen en taco gaat weer zeuren over always late powell
Laten we het afwachten. En als BTC straks op 13 miljoen of 45 miljoen (bullish scenario) staat dan zijn we dit toch allemaal vergeten.anti elppa schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 09:17:
[...]
das nu nog te vroeg om te zeggen. Is sterk afhankelijk van waar de top gaat zitten en wanneer dat gebeurd.
Sowieso is het ongekend sterk dat we al zoveel tijd tussen de 100 en 112 zitten. Echt een extreem goede fundering gebouwd zo.
Ik ben het hier wel mee eens, het feit dat we zo stabiel eigenlijk blijven qua koers is echt sterk. Wel ben ik bang dat de US zich gaat bemoeien (Doen ze in feite al) met dat gerommel in het Midden Oosten, als daar een officiele inval gaat plaatsvinden gaan we echt een diep rode kaars zien.anti elppa schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 09:17:
[...]
das nu nog te vroeg om te zeggen. Is sterk afhankelijk van waar de top gaat zitten en wanneer dat gebeurd.
Ik heb gewoon een speech van Michael Saylor bekeken.Aeronaut schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 09:28:
John, wat zit er in je koffie/thee/waterleiding?
Ja en daarom is het verstandig 30 - 40% fiat aan de zijlijn te hebben.Don Guacamole schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 09:28:
[...]
Ik ben het hier wel mee eens, het feit dat we zo stabiel eigenlijk blijven qua koers is echt sterk. Wel ben ik bang dat de US zich gaat bemoeien (Doen ze in feite al) met dat gerommel in het Midden Oosten, als daar een officiele inval gaat plaatsvinden gaan we echt een diep rode kaars zien.
HopiumAeronaut schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 09:28:
John, wat zit er in je koffie/thee/waterleiding?
persoonlijk verwacht ik eigenlijk amper reactie als usa mee gaat doen. Want heel eerlijk, zit zitten er al vol in. Met materiaal, en ze helpen vanaf zee en vanuit oa irak met neerhalen raketten en drones. Dus wat extra verwacht je dan nog?Don Guacamole schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 09:28:
[...]
Ik ben het hier wel mee eens, het feit dat we zo stabiel eigenlijk blijven qua koers is echt sterk. Wel ben ik bang dat de US zich gaat bemoeien (Doen ze in feite al) met dat gerommel in het Midden Oosten, als daar een officiele inval gaat plaatsvinden gaan we echt een diep rode kaars zien.
Verder is er ook niet heel veel meer te doen daar in iran. Ze zijn al bijna klaar. Zie het zelfs wel gebeuren dat het een positief effect heeft op beurzen en crypto
Kijk als rusland en china (Zeker die laatste keurt acties israel sterk af) zich er meer actief mee gaat bemoeien word het een gigantisch bloedbad
[ Voor 6% gewijzigd door anti elppa op 17-06-2025 09:47 ]
wat wel is mochten we dippen dan extra fiat erin gooien.
nothing stops this train
China neemt tot nu toe in alle conflicten een verstandige diplomatieke rol aan. Ik denk als we als mensheid het zo hard verkloten dat China de wapens moet trekken we echt stront aan de knikker krijgen. Dan zijn de magische internetmuntjes het minste waar we ons zorgen over moeten maken.anti elppa schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 09:42:
[...]
persoonlijk verwacht ik eigenlijk amper reactie als usa mee gaat doen. Want heel eerlijk, zit zitten er al vol in. Met materiaal, en ze helpen vanaf zee en vanuit oa irak met neerhalen raketten en drones. Dus wat extra verwacht je dan nog?
Verder is er ook niet heel veel meer te doen daar in iran. Ze zijn al bijna klaar. Zie het zelfs wel gebeuren dat het een positief effect heeft op beurzen en crypto
Kijk als rusland en china (Zeker die laatste keurt acties israel sterk af) zich er meer actief mee gaat bemoeien word het een gigantisch bloedbad
[ Voor 4% gewijzigd door gebruikershaes op 17-06-2025 10:05 ]
CHRlS schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 08:15:
[...]
Ik heb allemaal klein grut gewonnen. Maar jij gefeliciteerd met de Apple Watch
:strip_exif()/f/image/NJmERuVKlKenubk7oDEjHBJT.jpg?f=fotoalbum_large)
Ook nog airpods pro
Dit soort cadeau's kunnen ze niet kwijt aan anti elppa, daar ligt het probleem.tomtom901 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 10:56:
[...]
[Afbeelding]
Ook nog airpods proGeluk is met de domme zullen we maar zeggen. Inmiddels ook contact gehad met mijn Bybit relatiemanager, het event loopt t/m 6 juli en daarna krijg je binnen 14 dagen alle rewards (in geval van spullen in USDT) in je rewards hub. Dus lijkt zowaar legit! nice
de duivel schijt weer op de grootste hoop zoals het uitziettomtom901 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 10:56:
[...]
[Afbeelding]
Ook nog airpods proGeluk is met de domme zullen we maar zeggen. Inmiddels ook contact gehad met mijn Bybit relatiemanager, het event loopt t/m 6 juli en daarna krijg je binnen 14 dagen alle rewards (in geval van spullen in USDT) in je rewards hub. Dus lijkt zowaar legit! nice
Nice rewards wel die watch en die pods!
Die sukkel had niet door dat je gewoon USDT krijgt voor de valueknakworst schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 11:00:
[...]
Dit soort cadeau's kunnen ze niet kwijt aan anti elppa, daar ligt het probleem.
Voor de retail USA prijs? Of retail NL prijs?tomtom901 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 11:14:
[...]
Die sukkel had niet door dat je gewoon USDT krijgt voor de value

Dat weet ik nog nietTakutoRadiance schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 11:16:
[...]
Voor de retail USA prijs? Of retail NL prijs?
Wat is dit voor kermisattractietomtom901 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 10:56:
[...]
[Afbeelding]

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
hoe dan, wat een mazzeltje, gz!tomtom901 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 10:56:
[...]
[Afbeelding]
hier ook milk ontvangen, en 1 usdt, that's it
nothing stops this train
Linksom of rechtsom zal ik het al wel betaald hebben ja
Je mag wel een milk van me. Goed voor de gainz.Kol Nedra schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 11:28:
[...]
hoe dan, wat een mazzeltje, gz!
hier ook milk ontvangen, en 1 usdt, that's it
Dat is niet het punt maar win acties, gamification en dit soort shit maakt crypto er niet beter op imho. Ik zou het liever wat professioneler en transparanter willen zien i.p.v. een soort online casino.tomtom901 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 11:35:
[...]
Linksom of rechtsom zal ik het al wel betaald hebben ja
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Dat is bybit ten voete uit, andere exchanges doen dat toch wat minder heb ik het idee.MrFX schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 11:41:
[...]
Dat is niet het punt maar win acties, gamification en dit soort shit maakt crypto er niet beter op imho. Ik zou het liever wat professioneler en transparanter willen zien i.p.v. een soort online casino.
Binance kon er ook wat van, alleen al paar jaar geen Binance meer helaas. die mag echt wel terugkomen, mis die wel beetjetomtom901 schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 11:43:
[...]
Dat is bybit ten voete uit, andere exchanges doen dat toch wat minder heb ik het idee.
nothing stops this train
De vorige bull was leuker.
Vroegah....
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Gelukkig zit in ik in mijn pauzesh4d0wman schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 12:04:
Wen moon sir? De hele tijd dat geflipper wordt je onderhand ook gek van.
De vorige bull was leuker.
Vroegah....![]()
spoiler:
Nee echt? Helemaal 100% van je stack in TAO gegooid?Pinsa schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 12:06:
Haha dat vraag je aan de goeie
Nee ik zit volledig in TAO sinds vanmorgen![]()
Hoe ziet jou PF eruit?
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!