Een jaar toch?
Zero.
zwembroek schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 21:56:
Meteen ook uitgestorven hier hahaha.
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Vies mannetje ben je toch ook.zwembroek schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 22:04:
Ik ga maar even een potje Mortal Kombat doen. Tot morgen.
[Afbeelding]
Finish her.zwembroek schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 22:04:
Ik ga maar even een potje Mortal Kombat doen. Tot morgen.
[Afbeelding]
Het is atm geen van beide.. maar ik stik to my plannetjezwembroek schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 21:54:
[...]
Meestal zie je snelle en diepe liquidatie wicks zo ver in de cycle die daarna gepaard gaan met een v shape recovery. Ik vind dit toch wel een beetje een slow bleed en slow recovery.
Never ever financial advice...
We worden allemaal een dagje ouder.zwembroek schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 21:54:
[...]
Meestal zie je snelle en diepe liquidatie wicks zo ver in de cycle die daarna gepaard gaan met een v shape recovery. Ik vind dit toch wel een beetje een slow bleed en slow recovery.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
gewoon met vrouwlief samen eten:
nothing stops this train
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dude! WtfKol Nedra schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 23:40:
[...]
gewoon met vrouwlief samen eten:
[YouTube: Mortal Kombat 1 Omni-Man HappyThanksgiving Fatality on Kitana. don't think she likes turkey #omniman]
Nog zo’n gifjezwembroek schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 23:49:
Mensen dit is geen shill maar kijk eens naar STBL: https://www.stbl.com/ Project van co founder van Tether. Nu is de Binance board of directors ook aan boord. Staat nog heel laag. Dit kan nog wat worden met de Binance cabal crime season.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq