Zero.
zwembroek schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 21:56:
Meteen ook uitgestorven hier hahaha.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Vies mannetje ben je toch ook.zwembroek schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 22:04:
Ik ga maar even een potje Mortal Kombat doen. Tot morgen.
[Afbeelding]
Finish her.zwembroek schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 22:04:
Ik ga maar even een potje Mortal Kombat doen. Tot morgen.
[Afbeelding]
Het is atm geen van beide.. maar ik stik to my plannetjezwembroek schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 21:54:
[...]
Meestal zie je snelle en diepe liquidatie wicks zo ver in de cycle die daarna gepaard gaan met een v shape recovery. Ik vind dit toch wel een beetje een slow bleed en slow recovery.
Never ever financial advice...
We worden allemaal een dagje ouder.zwembroek schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 21:54:
[...]
Meestal zie je snelle en diepe liquidatie wicks zo ver in de cycle die daarna gepaard gaan met een v shape recovery. Ik vind dit toch wel een beetje een slow bleed en slow recovery.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Fatality
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
gewoon met vrouwlief samen eten:
nothing stops this train
Dude! WtfKol Nedra schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 23:40:
[...]
gewoon met vrouwlief samen eten:
[YouTube: Mortal Kombat 1 Omni-Man HappyThanksgiving Fatality on Kitana. don't think she likes turkey #omniman]
Nog zo’n gifjezwembroek schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 23:49:
Mensen dit is geen shill maar kijk eens naar STBL: https://www.stbl.com/ Project van co founder van Tether. Nu is de Binance board of directors ook aan boord. Staat nog heel laag. Dit kan nog wat worden met de Binance cabal crime season.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ook maar wat ingegooidzwembroek schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 23:49:
Mensen dit is geen shill maar kijk eens naar STBL: https://www.stbl.com/ Project van co founder van Tether. Nu is de Binance board of directors ook aan boord. Staat nog heel laag. Dit kan nog wat worden met de Binance cabal crime season.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dikke inflow! Moon soon!anti elppa schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 06:25:
zo ff lachen......was gisteren dus idd een vies short/ long hunt spelletje. gok weer wintermute, niet opgezocht want geen zin in.
[Afbeelding]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Enorm ondergewaardeerd wat mij betreft. Hebben in een maand al veel gedaan en er komt nog meer aan.zwembroek schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 23:49:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Aeronaut schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 07:31:
Goud gaat gewoon verticaal.. shitcoin die 3x groter is dan nvda
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
The largest single liquidation order happened on OKX - BTC-USDT-SWAP value $8.74M
Je mag gewoon fuck zeggen
Aeronaut schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 07:31:
Goud gaat gewoon verticaal.. shitcoin die 3x groter is dan nvda
Hold!
[ Voor 12% gewijzigd door Alpina op 08-10-2025 07:50 ]
118k moet houden..tomtom901 schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 07:42:
Ik denk dat er nog een push omlaag komt voor we weer mogen stijgen :x
Never ever financial advice...
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ik had al wel een vermoeden met zulke verticale candles weet je dat het meestal manipulatie is. Even afwachten of men het genoeg vindt voor nu.anti elppa schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 06:25:
zo ff lachen......was gisteren dus idd een vies short/ long hunt spelletje. gok weer wintermute, niet opgezocht want geen zin in.
[Afbeelding]
Meer dan die oranje memecoin in waarde is gestegenWispe schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 09:06:
De goudstaafjes die ik afgelopen december had gekocht en hier had lopen pronken zijn nu ruim 35% meer waard.
Klinkt als een leuk ritje om mee te maken. Ik heb een flufje gekochtzwembroek schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 23:49:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
ja heb die rommel maart 2020 gekocht, iets boven de 1600 dollar per ounce. Mooie rendamentenWispe schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 09:06:
De goudstaafjes die ik afgelopen december had gekocht en hier had lopen pronken zijn nu ruim 35% meer waard.
2019Wispe schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 09:06:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/6JmulEPJuLGy3AUgseDtT3rP.gif?f=user_large)
[ Voor 18% gewijzigd door Alpina op 08-10-2025 09:31 ]
Da's toch een mooie x2.5. De vraag is alleen: er komt een keer een einde aan de hype, maybe rond de $5k a $6k. Wellicht dat het nog wel wat hoger gaat als de bubble burst en de hele wereldeconomie instort. Het Ray Dalio scenario. Maar er gaat sowieso een topping out komen voor goud: en dan kun je daar zo weer een bearmarkt van 10-15 jaar krijgenanti elppa schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 09:27:
ja heb die rommel maart 2020 gekocht, iets boven de 1600 dollar per ounce. Mooie rendamenten
Of ga je het door de crisis heen HODL'en?
Voor nu eerder een bull van 10-15 jaarGuere schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 09:36:
[...]
Da's toch een mooie x2.5. De vraag is alleen: er komt een keer een einde aan de hype, maybe rond de $5k a $6k. Wellicht dat het nog wel wat hoger gaat als de bubble burst en de hele wereldeconomie instort. Het Ray Dalio scenario. Maar er gaat sowieso een topping out komen voor goud: en dan kun je daar zo weer een bearmarkt van 10-15 jaar krijgenKortom: wanneer ga jij je fysieke goud weer inwisselen? Met een ETF is het makkelijk in- & uitstappen, fysiek wat lastiger.
Of ga je het door de crisis heen HODL'en?
Ja leuk hoor, en nu, kan je ergens met die goudstaafjes betalen? Het is gewoon een zeepbel, allemaal gespeculeer. Besef je wel dat als je nu goud koopt, je de mensen spekt die het eerder al hadden gekocht. Het is gewoon een piramide spel. Kost nog eens veel stroom ook.anti elppa schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 09:27:
[...]
ja heb die rommel maart 2020 gekocht, iets boven de 1600 dollar per ounce. Mooie rendamenten
Nee, ik spaar wel zegels bij de Plus.
Groeten Karen.
Volgens de white paper van de Albert Heijn pak je een APR van 6% op hun spaar token ponzi. Komt toch redelijk in de buurt van het rendament dat ze in het FO topic nastrevenDon Guacamole schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 09:46:
[...]
Ja leuk hoor, en nu, kan je ergens met die goudstaafjes betalen? Het is gewoon een zeepbel, allemaal gespeculeer. Besef je wel dat als je nu goud koopt, je de mensen spekt die het eerder al hadden gekocht. Het is gewoon een piramide spel. Kost nog eens veel stroom ook.
Nee, ik spaar wel zegels bij de Plus.
Groeten Karen.
Klopt, maar dan moet je het spaarboekje niet uitgeven bij de AH, anders merk je weinig van je rendement. (aldus Vincent Kouters)jvel92 schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 09:52:
[...]
Volgens de white paper van de Albert Heijn pak je een APR van 6% op hun spaar token ponzi. Komt toch redelijk in de buurt van het rendament dat ze in het FO topic nastreven
AH is relatief goedkoop als je de (goede) bonusaanbiedingen volgt.loewie1984 schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 09:56:
[...]
Klopt, maar dan moet je het spaarboekje niet uitgeven bij de AH, anders merk je weinig van je rendement. (aldus Vincent Kouters)
voor dagelijks spul zijn ze stervensduur.
met hun ah box stuff kan dagelijkse spullen weer goedkoper zijn dan elders.
AH doet wat goed met hun app
Bron
Wie had dat gedacht.... in 2021 toen ETH op 4800 stond.. zou je voor gek worden verklaard als je zei dat goud misschien eerder 5k tikt dan ETH.
[ Voor 31% gewijzigd door Aeronaut op 08-10-2025 10:01 ]
AH, de binance onder de nederlandse supermarktenAeronaut schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 09:58:
[...]
AH is relatief goedkoop als je de (goede) bonusaanbiedingen volgt.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Haha ik vind hun app best fijn. Kan meteen zien of de producten die ik regelmatig haal in de bonus zijnAeronaut schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 09:58:
[...]
AH is relatief goedkoop als je de (goede) bonusaanbiedingen volgt.
Met de altijd 2% cashback via Gnonis Pay card pak je nog een extra voordeel mee
hahaha das een goeie. Ik had het iig nooit verwacht. Anders had ik ook veeeeel meer gekocht.Aeronaut schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 10:00:
[Afbeelding]
Bron
Wie had dat gedacht.... in 2021 toen ETH op 4800 stond.. zou je voor gek worden verklaard als je zei dat goud misschien eerder 5k tikt dan ETH.
Had het vooral gekocht (fysiek goud) omdat ik leuk vond/ vind. Gewoon grappig om af en toe dat spul vast te houden. Ik verkoop het ook niet. Ja over 30 jaar misschien. Mee nemen de kist in is ook zo wat.
broeder, je btc ego past niet in de kist, wil je ook nog goud meenemen?anti elppa schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 10:20:
[...]
hahaha das een goeie. Ik had het iig nooit verwacht. Anders had ik ook veeeeel meer gekocht.
Had het vooral gekocht (fysiek goud) omdat ik leuk vond/ vind. Gewoon grappig om af en toe dat spul vast te houden. Ik verkoop het ook niet. Ja over 30 jaar misschien. Mee nemen de kist in is ook zo wat.
Haha prachtig, daar moest je ff voor graven in t meme archief
Cartel season
Die memes op Aster damn.keanu_ schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 10:59:
lol de bnb tokens gaan als een malle.
Cartel season
STBL is next.
[ Voor 3% gewijzigd door zwembroek op 08-10-2025 11:00 ]
ja wat ze doen is op de "gewone" markten verboden. Is gewoon wachten tot overheden hier een stokje voor gaan steken. Hoop soon.Darrell schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 10:51:
Dat wintermute lekker opsluiten en in de diepste put gooien die ze kunnen vinden.
Maar dan zal er ook wel wat veranderen aan leverage trading. De exchanges laten mensen niet gratis 20x leverage trades openen zonder een marketmaker als Wintermute. Wie moet anders @ScuL gaat hunten met zijn 50x.anti elppa schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 11:00:
[...]
ja wat ze doen is op de "gewone" markten verboden. Is gewoon wachten tot overheden hier een stokje voor gaan steken. Hoop soon.
nee hoor, dan gaat het gewoon weer meer terug naar 4 a 5 jaar toen de wintermutes van deze wereld nog amper bezig waren. Dan had je op dit punt in de bull margin fee's van 0,5% ipv nu gewoon neutraal 0,01%zwembroek schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 11:02:
[...]
Maar dan zal er ook wel wat veranderen aan leverage trading. De exchanges laten mensen niet gratis 20x leverage trades openen zonder een marketmaker als Wintermute. Wie moet anders @ScuL gaat hunten met zijn 50x.
Zo deden we dat jaren, en de hoogte van de fee kon je ook gebruiken als indicator hoe oververhit de markt was. Nu is die indicator volledig useless door spelers als wintermute.
Voor mijn gruwelijk lang lopende long is de wintermute invloed prima, zo betaal ik niet te veel. In de oude situatie had ik nu zeker al 10k afgetikt aan fees op die trade.
Lol welke overheid zou hier een stokje voor moeten gaan steken dan? USA?anti elppa schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 11:00:
[...]
ja wat ze doen is op de "gewone" markten verboden. Is gewoon wachten tot overheden hier een stokje voor gaan steken. Hoop soon.
https://www.cnbc.com/2025...ining-crypto-actions.html
hahaha eens. Maar veel gebeurd nu in achterkamertjes. Nu in trump tijd iets minder in achterkamertjes. Gebeurd iig al zo lang er ergens iets te verhandelen valt.FrambozenTaart schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 11:14:
[...]
Lol welke overheid zou hier een stokje voor moeten gaan steken dan? USA?Daar kun je de boel gewoon afkopen tegenwoordig, als je zakken maar diep genoeg zijn.
https://www.cnbc.com/2025...ining-crypto-actions.html
Maar wat wintermute doet is wel echt het andere uiterste. Die proberen het niet eens weg te stoppen. Die doen het gewoon openlijk omdat het niet verboden is bij crypto.
Normaal zou de SEC hier iets mee doen. Maarja, we zijn onze goede crypto vriend Gary kwijt natuurlijk. Verder zegt het natuurlijk niets dat ze in mei gestopt zijn binance voor de rechter te slepen. Dat kan morgen weer gestart worden. De 2 zaken zijn ook verschillend.
:strip_exif()/f/image/fsVBzhYtOIrzI5Eie9sTWom4.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door anti elppa op 08-10-2025 11:21 ]
En ik maar denken, ik zie enkel rektheid.
Stond tradingview weer 'stil' op 08:00
nothing stops this train
#fuckwintermute
#freesol
#letpumppump
#dunnemoon
Nubtrix schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 11:33:
Ik heb zelf geen bnb, dus ga dan maar wat bashen
#fuckwintermute
#freesol
#letpumppump
#dunnemoon
Aligned ook met mijn idee idd.
Muzzy schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 11:38:
Bridgen naar BSC degens! Daar zit de narrative nu.
Gelukkig heb ik AsterMuzzy schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 11:38:
Bridgen naar BSC degens! Daar zit de narrative nu.
we zijn al boven de groene box.....
UP
Ja, we gaan gewoon door!Muzzy schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 11:41:
[...]
Hier wat energie,
[YouTube: Technotronic - Pump Up The Jam (Official Music Video)]
Koersen oppompen!Alpina schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 11:46:
[...]
Ja, we gaan gewoon door!
[Video: CD1 Track 15 Masoko Solo - Pessa Pessa]
Heeee top.Pinsa schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 11:48:
[...]
Koersen oppompen!
[YouTube: Menace II Society - Chronic Disorder HQ]
Even kijken hoe dat x100 leverage werkt.
Grote kans BNB blijft ATH’s gooien, BNB ook maar eens tracken in de bear, je moet toch in je handen klappen nu als je BNB voor een paar stuivers hebt opgepikt in het begin.FrambozenTaart schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 11:52:
Misschien krijgen we in dit crypto seizoen wel een flippening van BNB/ETH.
FrambozenTaart schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 11:52:
Misschien krijgen we in dit crypto seizoen wel een flippening van BNB/ETH.
Telt PEPE miljonair ook?tomtom901 schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 11:56:
https://www.telegraaf.nl/...uw-gemeente/95802360.html
Vast de helft uit dit topic
PEPE of euro, beide shitcoins! dus ja zelfde categorie
[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 08-10-2025 12:00 ]
nothing stops this train
Heuy, mede PEPE miljonair! Zeker ook Floki miljonair?
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/f62yCDuNvxktSDHNNaqMYZ3y.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4j8ITOjPMnIP2K1wkRAxYFbG.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Kwot224dFDPTWX6d286sqwKY.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PREqAXSrHjvGgc53kZvuyJHF.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/9b1MD43fGqZC5nK747W0Cfh5.png?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/QRsyEY8j9Vam52OaXFDjNcwV.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/3y8xPVwqe7dC3FjirA6LR7yb.jpg?f=fotoalbum_large)