A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
eth 4425, btc vissen is klaar denk ik.
dus whatever het dan staat
[ Voor 8% gewijzigd door Aeronaut op 07-10-2025 18:13 ]
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
BTC is nog niet klaar met vissenAeronaut schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 18:13:
[...]
eth 4425, btc vissen is klaar denk ik.
dus whatever het dan staat
BTC €94.837,08
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Aeronaut schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 18:26:
full port xpl gekocht
:strip_exif()/f/image/8uQvYGuzLDeDLxMJxgV0907F.jpg?f=fotoalbum_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
PUMP niet vergeten.
Ik zag het niet eens in de chart!Aeronaut schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 18:26:
full port xpl gekocht
Deze allemaal filled, en wat meertomtom901 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 16:44:
[...]
Yep ik ben geladderd 123 tot 121.5k, na gisteren op 126 alles eruit gebonjourd te hebben
Redelijk accuraat so far.Mr Ronman schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 17:35:
4h ema50 in zicht, mooie bounce zone
:strip_exif()/f/image/Ta5qlGWH11nVLOf3jgeTjhWN.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb de afgelopen week ook bag met PUMP gekocht. Met de token buy backs kan dit een mooie ‘pump’ geven. Koop bij in dips.
Mis alleen een S bovenaan
Garapparteerd.zwembroek schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 18:25:
Wedden dat die ETF gays weer hebben verkocht. Same old story.
In de run up al veel S gedaan, zie zoom out, had niet heel veel meer in positie staan. Top wel net gemist, maar prima in deze fase
:strip_exif()/f/image/uafu0hLGLgi76anOZIyUAKI9.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 14% gewijzigd door Mr Ronman op 07-10-2025 18:46 ]
Mijn grootste order was dat vandaag , mooi gevuld en daarna meteen een dikke bounce.jvel92 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 18:41:
[...]
Heb de afgelopen week ook bag met PUMP gekocht. Met de token buy backs kan dit een mooie ‘pump’ geven. Koop bij in dips.
Well played, ik gisteren op ATH touch mijn positie buiten gezet en nu weer in aan het schalen. Erg happy meeMr Ronman schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 18:44:
[...]
In de run up al veel S gedaan, zie zoom out, had niet heel veel meer in positie staan. Top wel net gemist, maar prima in deze fase
[Afbeelding]
/f/image/eJiuzPYvhA50DSkO1ViNH9yV.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 21% gewijzigd door tomtom901 op 07-10-2025 18:50 ]
Al sta ik wel up op de PUMP en ASTER buys
*kuch* dunne sol en sui *kuch*
Beter zoeken
Maar nu gaan we zeker naar 70 😂
[ Voor 9% gewijzigd door Aeronaut op 07-10-2025 19:00 ]
Ik zie kopen op groen en verkopen op rood! 😱😱😱tomtom901 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 18:49:
[...]
Well played, ik gisteren op ATH touch mijn positie buiten gezet en nu weer in aan het schalen. Erg happy mee
[Afbeelding]
*grapje
Never ever financial advice...
Nice, ik laat meestal wel iets van de positie doorlopen als fomo voor het geval er toch ineens een god candle komt in de nacht. Nog wel overwogen een kleine short er naast te zetten als hedge. Maar shorten is ook niet echt mijn hobbytomtom901 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 18:49:
[...]
Well played, ik gisteren op ATH touch mijn positie buiten gezet en nu weer in aan het schalen. Erg happy mee
[Afbeelding]
Zolang we winnen is het goed.
Hahahahakazzzdafke schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 18:58:
[...]
Ik zie kopen op groen en verkopen op rood! 😱😱😱
*grapje
Oh man wat moeten er een hoop mensen liq mails gehad hebben. RIP.
Waarom dan niet eerst 50%? Degen to the max haha.Aeronaut schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 18:55:
[...]
Beter zoeken
Maar nu gaan we zeker naar 70 😂
zeker, maar an sich was het nog niet echt een heel dik liquidation event. Kon nog vele malen erger.tomtom901 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 19:01:
[...]
Hahahaha![]()
Maar wel lekker weer wat x20 degens eruit getikt. De x10's zijn wel overeind gebleven
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
tomtom901 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 19:01:
[...]
Hahahaha![]()
:gifsicle():strip_exif()/f/image/10b6OmuS3excr9SRG8cjiioP.gif?f=user_large)
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Omdat 50% niet 100% iszwembroek schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 19:11:
[...]
Waarom dan niet eerst 50%? Degen to the max haha.
2 x 50 is wel 100.
Voorlopig.anti elppa schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 19:17:
[...]
zeker, maar an sich was het nog niet echt een heel dik liquidation event. Kon nog vele malen erger.
Maar wel lekker weer wat x20 degens eruit getikt. De x10's zijn wel overeind gebleven
ja dag is nog niet om
Ik kijk wel waar we de 10e staankoelebobes schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 19:29:
Een increase is een increase
LFG to new ATH people![]()
[Afbeelding]
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Letterlijk al je BTC? Of Trade pot? Deze vraag krijgen Taro en jij vaak, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat je 100% uitstapt in deze fase ^^tomtom901 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 18:49:
[...]
[Afbeelding]
het is maar 10% hoger tov realistische bodem. dus prima. jammer maar prima
koers is wat? 50% gezakt in een week? ja lager kan het gaan, maar upside vanaf dit punt is ook groter
heeft nu een hele mooie cup-handle gemaakt. hopelijk speelt het ook uit wanneer btc weer zin heeft.
als btc weer een trede lager gaat. jammer dan fuck
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Gisteren..sjorremans schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 19:51:
When niruwe moon?
Dagje later.Guere schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 19:25:
Vrouwlief vroeg vanochtend in bed "of we niet meer in die crypto moeten stoppen want dan kan ik blijven liggen.".
/f/image/7dvi1MVG6zXtTwwW8VepeK6a.png?f=fotoalbum_large)
Legend man, long term komt het zeker wel goed blijft lastig om de bodem timen, zo heb ik de bag geloost bij 0,86 omdat ik dacht gaat nog wel lager. Maybe koop ik nog wat terug, wel vandaag wat PUMP en een andere gure alt gekocht.Aeronaut schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 19:46:
[...]
het is maar 10% hoger tov realistische bodem. dus prima. jammer maar prima
koers is wat? 50% gezakt in een week? ja lager kan het gaan, maar upside vanaf dit punt is ook groter
heeft nu een hele mooie cup-handle gemaakt. hopelijk speelt het ook uit wanneer btc weer zin heeft.
als btc weer een trede lager gaat. jammer dan fuck
niet te vroeg juichen, dumpem zo makelijk weer heb het van de beste geleerdPinsa schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 19:56:
[...]
Legend man, long term komt het zeker wel goed blijft lastig om de bodem timen, zo heb ik de bag geloost bij 0,86 omdat ik dacht gaat nog wel lager. Maybe koop ik nog wat terug, wel vandaag wat PUMP en een andere gure alt gekocht.
Dumpen mag altijd maar niet met verlies, niet teveel pf kijken scheelt een hoopAeronaut schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 19:58:
[...]
niet te vroeg juichen, dumpem zo makelijk weer heb het van de beste geleerd
dumpen met verlies mag als je ziet dat trend tegen je is. koop je gewoon met minder geld, meer tokens zelfs als je initieel met verlies verkoopt.Pinsa schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 20:04:
[...]
Dumpen mag altijd maar niet met verlies, niet teveel pf kijken scheelt een hoop
Aeronaut schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 20:06:
[...]
dumpen met verlies mag als je ziet dat trend tegen je is. koop je gewoon met minder geld, meer tokens zelfs als je initieel met verlies verkoopt.
:strip_exif()/f/image/duo2FMigPVxQ6sbvX9t3AScK.jpg?f=fotoalbum_large)
Jaa oke True,
Enig idee wat er aan de hand is met het volume? Zat gister nog op 2B en de prijs is gekeldert erg strange
Ja wel hoor, dat was mijn 100%. Maar deze dip kan ik niet laten liggen.AlterBridge schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 19:43:
[...]
Letterlijk al je BTC? Of Trade pot? Deze vraag krijgen Taro en jij vaak, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat je 100% uitstapt in deze fase ^^
Pinsa schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 20:07:
[...]
[Afbeelding]
Jaa oke True,
Enig idee wat er aan de hand is met het volume? Zat gister nog op 2B en de prijs is gekeldert erg strange
accumulatie voor de expansie.. yup, whale valhallaPinsa schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 20:07:
[...]
[Afbeelding]
Jaa oke True,
tether cabal mag wel een keertje kopen nuAlpina schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 20:16:
Is dit de SC Cabal?
Als in, tot de onderste blauwe lijntjes is vaak wel het streven van de CEX om te liquideren
Liquidation Levels - 12:39pm Oct 7thhttps://t.co/oAlfOc4j5thttps://t.co/E5I7ArFVg2https://t.co/nkaPcYSjNt pic.twitter.com/FH5mY5kzOy
— MartyParty (@martypartymusic) 7 oktober 2025
:strip_exif()/f/image/9blKNkWncgLq8E7DMIQVuPeK.jpg?f=fotoalbum_large)
Je ziet hier vooral mooi hoe niet organisch BNB is
[ Voor 12% gewijzigd door keanu_ op 07-10-2025 20:30 ]
Dirk0s schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 20:28:
Dit was de bull run… 😇😅
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ySYjWZiz9UXKxACsYOgk5mHt.jpg?f=user_large)
Dit was de bull run… 😇😅
:gifsicle():strip_exif()/f/image/4IAzUr0IM1a4YhylRuiXi6bY.gif?f=user_large)
Zo eens lekker MasterBeren!
Coldcat schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 20:37:
Even kijken wat vooor babes er gepost zijn.
Zo eens lekker MasterBeren!
:gifsicle():strip_exif()/f/image/4KVkqoCpvzVRUReCVdm8ZVlA.gif?f=user_large)
JUST IN: 🇪🇺 European Central Bank’s President Christine Lagarde says, "There is no underlying value” to #Bitcoin
— Bitcoin Magazine (@BitcoinMagazine) 7 oktober 2025
Meanwhile, the Euro has lost over 40% of its purchasing power in the last twenty years. pic.twitter.com/gHhuvwSKpY
nothing stops this train
Nee hoor, lange hodler. Deze bull run wil ik eens winst gaan nemen nadat ik de vorige 2 lekker heb vast gehouden.
Hier snappen ze het welKol Nedra schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 20:39:
daarom dalen we dus: Lagarde heeft gewoon gelijk
[X]
https://www.reuters.com/b...euros-funding-2025-10-07/
Die slow bleed heb je in ieder geval gekregen.kazzzdafke schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 20:40:
Knap toch..
Om 18:25 - 180M longs gewiped
Je zou denken, netjes, das mooi, we kunnen up..
[Afbeelding]
[Afbeelding]
20:25: nieuwe 173M wiped..
[Afbeelding]
Kol Nedra schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 20:39:
daarom dalen we dus: Lagarde heeft gewoon gelijk
[X]
:strip_exif()/f/image/raFNvWvTyrgFVG705OkupTlX.jpg?f=fotoalbum_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
119 en dan up?tomtom901 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 20:49:
Vooralsnog totaal geen kracht zichtbaar.
Klopt maar wel een compleet georchestreerde dump denk ik, zou me niet verbazen als de ETF outflow meevallentomtom901 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 20:49:
''
Markets look calm, but beneath the surface everything feels fragile. September has been a month of transition, and October could turn into 'Rektober'.
Seeing it very clear in the analysis, it's my moral obligation to warn you about what could be next. And it doesn't look beautiful... A big market reset seems likely. This looks by design, taking everything down first, before building back after. In my opinion, that's imminent.
It would be easier to simply bull post, shout altseason all the time, call for a supercycle, everyone happy... but that's not reality. Someone had to tell you.
You can look away and believe a different story if you want. That's your choice. But the signs are all there...
Truth is harsh, but necessary. Always seek truth.
''
- Il Capo
eth, The world's computer
en nu?tomtom901 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 20:49:
marketbuy van 4 btc?knakworst schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 21:01:
Market buy op bybit.eu: niet verstandig.
[Afbeelding]
Ik heb zoals @anti elppa aangeeft idd een keer een issue met Bitvavo gehad waarbij door drukte een market order niet direct werd uitgevoerd maar pas tientallen minuten later. Daardoor liep ik +-1400 Euro mis en dat heb ik later netjes van Bitvavo vergoed gekregen.Dirk0s schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:04:
[...]
Ik moet het nog allemaal gaan overmaken van ledger naar Bitvavo, verkooporders plaatsen. Dit wil ik komende dagen gaan doen, heb je dan ook last van dit soort zaken, verkooporders die niet gepakt worden?
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
:strip_exif()/f/image/BDiIpj7qpFcm8uKl9NcvtZ2R.png?f=user_large)
Ja die orderboeken van bybit.eu zijn echt heel sneu.
Bij XPL op Bybit.eu is het ook erg. Je moet wel een limit order plaatsen. Met market buy koop je een stuk hoger. En met een market sell een stuk lager. Zit al 4 dagen een muur boven en onder de koers.knakworst schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 21:07:
[...]
Ja die orderboeken van bybit.eu zijn echt heel sneu.
orderboek bekeken van xpl.. nee.. das gewoon echt zielig
[ Voor 48% gewijzigd door Aeronaut op 07-10-2025 21:14 ]
almelo15 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 21:03:
Geen zorgen, eth trekt de boel binnenkort wel uit de drek.
/f/image/qEkobMwSmthEWEWoyZ9vY3yE.png?f=fotoalbum_large)
Had ooit wel een Bybit.nl account maar gebruikte het zelden. Het on- en off rampen doe ik eigenlijk sinds 2017 via Coinbase met in 2021 een uitstap naar Binance en FTX (RIP
Deels omdat het een USDT pair was konden ze veel meer aanbieden.jvel92 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 21:20:
Hoe zat dat voorheen dan met Bybit toen het nog Bybit.nl was. Maakte je toen gebruik van een wereldwijd orderboek en is het nu daarom zo beperkt? Of ligt de oorzaak elders.
Had ooit wel een Bybit.nl account maar gebruikte het zelden. Het on- en off rampen doe ik eigenlijk sinds 2017 via Coinbase met in 2021 een uitstap naar Binance en FTX (RIP). Wekelijks DCA van Bitcoin loopt via Bitonic en de rest doe ik eigenlijk volledig on-chain.
Dit was de bull run… 😇😅
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/bX2p8JeSXQBoSSKenzhFMMAZ.jpg?f=user_large)
komt doordat ze eth 4425 niet hebben kunnen pakken....drm sukkelen we door
Slowbleed duurt dagen/ weken. Zie ook mij comment in nk topic. Zolang het binnen de daily zit kan je daar echt totaal niet van spreken. En het ging vandaag ook niet met 100$ per uur....eerder per minuut zo nu en dan.zwembroek schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 20:44:
[...]
Die slow bleed heb je in ieder geval gekregen.
Meestal zie je snelle en diepe liquidatie wicks zo ver in de cycle die daarna gepaard gaan met een v shape recovery. Ik vind dit toch wel een beetje een slow bleed en slow recovery.anti elppa schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 21:43:
[...]
Slowbleed duurt dagen/ weken. Zie ook mij comment in nk topic. Zolang het binnen de daily zit kan je daar echt totaal niet van spreken. En het ging vandaag ook niet met 100$ per uur....eerder per minuut zo nu en dan.
Klopt, Bybit.nl maakte gebruik van het orderboek van Bybit Global. Bybit.eu heeft zijn eigen afzonderlijke orderboek en alleen NL moest als eerste over. Verder zitten er kennelijk nog wat Italianen en Polen op o.i.d.jvel92 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 21:20:
Hoe zat dat voorheen dan met Bybit toen het nog Bybit.nl was. Maakte je toen gebruik van een wereldwijd orderboek en is het nu daarom zo beperkt? Of ligt de oorzaak elders.
[ Voor 11% gewijzigd door Eegee op 07-10-2025 21:57 ]
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!