Moet je hem wel kunnen financieren…GioStyle schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 12:05:
Is ook niet zo moeilijk om miljonair te zijn. Een rijtjeswoning in de randstad kost al 8 ton.
Dan kom ik morgen wel die Euro shitcoins ophalen voor een zacht prijsjeKol Nedra schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 12:00:
[...]
PEPE of euro, beide shitcoins! dus ja zelfde categorie
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Of gewoon kunnen betalen...
Tomtom tikt dat gewoon cash af.Wispe schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 12:06:
Wat is het verschil?
Ik zou er niet eens 1 ton over hebben.GioStyle schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 12:05:
Is ook niet zo moeilijk om miljonair te zijn. Een rijtjeswoning in de randstad kost al 8 ton.
* ByteMe_ hoopt samen met vrouw om ooit ver hier vandaan te kunnen verhuizen
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
denk je dat ik euro's heb?MrFX schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 12:06:
[...]
Dan kom ik morgen wel die Euro shitcoins ophalen voor een zacht prijsje
oke wel wat natuurlijk, moet de maand overleven +kleine buffer
[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 08-10-2025 12:08 ]
nothing stops this train
Ik woon in het midden van het land. Ik zit hier prima, hoor. Echt alles zit in de buurt. Ik zou in theorie zelf mijn auto weg kunnen doen.ByteMe_ schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 12:08:
[...]
Ik zou er niet eens 1 ton over hebben.
* ByteMe_ hoopt samen met vrouw om ooit ver hier vandaan te kunnen verhuizen
Je weet toch wel dat je niet meer dan 8% rendament mag maken per jaar.knakworst schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 11:55:
In de categorie shitcoins aandelen, zojuist Thyssenkrup na 7 maanden verkocht. Winst ruim 100%.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Of je pan bami.GioStyle schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 12:10:
[...]
Ik woon in het midden van het land. Ik zit hier prima, hoor. Echt alles zit in de buurt. Ik zou in theorie zelf mijn auto weg kunnen doen.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Heb er ooit 1 gehad van binance en dacht nog om bij te kopen maar niet gedaan, die bnb was om de fees te dekken en ik dacht daar doe ik jaren mee met die ene zoveel handel ik niet, heb er nog steeds iets meer dan 1 hele.Pinsa schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 11:55:
[...]
Grote kans BNB blijft ATH’s gooien, BNB ook maar eens tracken in de bear, je moet toch in je handen klappen nu als je BNB voor een paar stuivers hebt opgepikt in het begin.
tomtom901 schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 11:56:
https://www.telegraaf.nl/...uw-gemeente/95802360.html
Vast de helft uit dit topic
Doel: multimiljonair worden lets goMiljonairs
Om het aantal miljonairs te berekenen, kijkt het CBS naar het vermogen van Nederlandse huishoudens. Onder dat vermogen valt ook de waarde van de eigen woning, minus een eventuele hypotheekschuld. De prijsstijgingen van woningen vormen dus een reden voor het stijgende aantal rijke mensen in Nederland.
De meeste miljonairs (twee derde) bezitten 1 tot 2 miljoen euro. Een kwart van hen is op papier 2 tot 5 miljoen euro waard, terwijl slechts 3 procent een vermogen van meer dan 10 miljoen euro bezit.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Moet lukken tochAeronaut schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 12:29:
[...]
[...]
Doel: multimiljonair worden lets go
najah.. where mania?, where euphoria?
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
en als 124k is gepakt is ath maar 2% verwijdert...tomtom901 schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 12:36:
123k interessant punt. Pakken we die dan zit 124 er waarschijnlijk ook wel in.
https://charts.bitbo.io/pi-cycle-top/
nothing stops this train
ok rejcted boss
edit:
bossman are we ok now?

not ok
edit2:
Poging 3 dan maar?
edit3 1413:
vier keer binance... lets go
ach cz had ook geen zin meer
[ Voor 103% gewijzigd door Aeronaut op 08-10-2025 14:21 ]
Toerq schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 12:25:
[...]
Heb er ooit 1 gehad van binance en dacht nog om bij te kopen maar niet gedaan, die bnb was om de fees te dekken en ik dacht daar doe ik jaren mee met die ene zoveel handel ik niet, heb er nog steeds iets meer dan 1 hele.
Retail is rekt aan gaan op bsc shitcoins.tomtom901 schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 12:37:
Imo zit retail nu op de AI hype als ik WSB een beetje bekijk..
Ik werd vorige week nog gerugged met Safu, kijk vandaag nog eens, staat dat plots weer 3M+
Jammer dat ik de dip naar 150k niet bijgekocht had
@Muzzy
Gewoon geluk met mijn shitcoin. Daarom post ik het hier en niet in FO.John245 schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 12:12:
[...]
Je weet toch wel dat je niet meer dan 8% rendament mag maken per jaar.
Haha ik heb daar ook verliefd op gepakt. Keek nog even naar 150k maar dacht die is dood.Nubtrix schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 12:58:
[...]
Retail is rekt aan gaan op bsc shitcoins.
Ik werd vorige week nog gerugged met Safu, kijk vandaag nog eens, staat dat plots weer 3M+![]()
Jammer dat ik de dip naar 150k niet bijgekocht had
@Muzzy
Op naar de volgende.
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Muzzy schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 13:37:
Haha ik heb daar ook verliefd op gepakt. Keek nog even naar 150k maar dacht die is dood.
Trouwen is wat anders dan verliefd op worden.Guere schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 13:42:
[...]
Nooit verliefd worden op je shitcoin, Muzzy!
degens op hyperliquid voor xpl
[ Voor 6% gewijzigd door Aeronaut op 08-10-2025 14:14 ]
is zowat de enige winstgevende positie van onze goede vriend Dr. ProfitAeronaut schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 14:12:
weetje hoe maxpain eruitziet?
degens op hyperliquid voor xpl
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/vdGvHZjKNpimSR0Ft8rE0Fkn.png?f=user_large)
Wel mooi hoe dat eeuwige bulltrap roepen duidelijk cope is verhuld als strategie. Op deze manier kan hij zelfs een duidelijke blow-off top een bulltrap noemen omdat het daarna omlaag gaat
ja alleen de pest is dat hij het al bijna 3 jaar roept, sinds de 1e groene maand na de bodem. Dan gaat het hele verhaal niet op natuurlijkGuere schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 14:25:
Hij laat eindelijk weer eens iets van zich horen
[Afbeelding]
Wel mooi hoe dat eeuwige bulltrap roepen duidelijk cope is verhuld als strategie. Op deze manier kan hij zelfs een duidelijke blow-off top een bulltrap noemen omdat het daarna omlaag gaatDie term is dan gewoon betekenisloos geworden.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Precies, dat is het punt ook een beetje: bulltrap is in deze situatie simpelweg geen toepasbare term. Het hele verhaal klopt gewoon niet: in Q4 van het post-halving year bij een ATH roepen dat het een bull trap isanti elppa schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 14:29:
ja alleen de pest is dat hij het al bijna 3 jaar roept, sinds de 1e groene maand na de bodem. Dan gaat het hele verhaal niet op natuurlijk
Maar zoals je wel vaker met die influencers ziet: als ze iets 'heel speciaals' denken te hebben gevonden dan blijven ze dat roepen totdat er een situatie ontstaan die er wellicht een klein beetje op lijkt. Snap alleen zijn motivatie niet, ik denk nog steeds niet dat hij een meester troll is. Dan zou je de comments niet dichtgooien, dan geniet je daar juist van. Hij leek oprecht klaar met alle kritiek.
Guere schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 14:25:
Hij laat eindelijk weer eens iets van zich horen
[Afbeelding]
Wel mooi hoe dat eeuwige bulltrap roepen duidelijk cope is verhuld als strategie. Op deze manier kan hij zelfs een duidelijke blow-off top een bulltrap noemen omdat het daarna omlaag gaatDie term is dan gewoon betekenisloos geworden.
Zo hoort ie!Pinsa schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 14:43:
[YouTube: Thunderdome XVII - dj promo - let the bass boom]
Even die yanks wakker maken voor een pump!
Als we dan toch Promo gaan draaien maak mij dan maar liever wakker met deze kippenvel klassieker:Pinsa schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 14:43:
[YouTube: Thunderdome XVII - dj promo - let the bass boom]
Even die yanks wakker maken voor een pump!
die promo heeft me toch wat klappertjes gemaakt zo door de jaren heen. Toevallig vorige week ritje van 3h moeten maken, alleen maar promo aan gehad....heerlijk!!FrambozenTaart schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 14:54:
[...]
Als we dan toch Promo gaan draaien maak mij dan maar liever wakker met deze kippenvel klassieker:
[YouTube: DJ Promo - Midnight Impact]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Promo altijd goed!FrambozenTaart schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 14:54:
[...]
Als we dan toch Promo gaan draaien maak mij dan maar liever wakker met deze kippenvel klassieker:
[YouTube: DJ Promo - Midnight Impact]
Dan ken je deze ook vast wel
JaWispe schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 14:57:
Wat gaan we straks doen? Moon of nog meer keihard rekt?
Morgen pas rekt, donderdag dipdagWispe schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 14:57:
Wat gaan we straks doen? Moon of nog meer keihard rekt?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
heb slecht nieuws, heeft zich ziekgemeldt
Partyraiser anyone?
Ik was hier. Wie ook?
[ Voor 66% gewijzigd door souljah1h op 08-10-2025 15:11 ]
ja die 40+ers hier he. Dan krijg je dat. Allemaal pepsletten en pillen popperssouljah1h schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:07:
Je kunt wel merken dat de gabber generatie hier heerst.
Partyraiser anyone?
[ Voor 7% gewijzigd door anti elppa op 08-10-2025 15:09 ]
Dan krijg je inzicht in wat echt belangrijk is. Bitcoin.anti elppa schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:08:
[...]
ja die 40+ers hier he. Dan krijg je dat. Allemaal pepsletten en pillen poppers
ik met vlagen en dan vooral het oude spul. Ik ben ergens in 2004/ 2005 wel afgehaakt (beter voor de gezondheid ook). Luister nu vooral naar minimal, techno, progressive techno, deephouse etc. Moet vooral niet commercieel zijn.TakutoRadiance schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:11:
Toch interessant, ik had vroeger een tas vol thunderdomes, maar die shit kan ik echt niet meer luisteren hoor(Ja, even een minuutje om te lachen, dan weer door)
Radio luisteren in de auto bv trek ik echt niet. Nederlandstalig is echt de horror der horror. Las laatst iets over dat nederlands "artiesten" bang zijn voor AI. Ja vind je het gek??????
[ Voor 11% gewijzigd door anti elppa op 08-10-2025 15:17 ]
Radio is net als het internet zonder ad-blocker. Dat trek ik niet meer.anti elppa schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:15:
[...]
ik met vlagen en dan vooral het oude spul. Ik ben ergens in 2004/ 2005 wel afgehaakt (beter voor de gezondheid ook). Luister nu vooral naar minimal, techno, progressive techno, deephouse etc. Moet vooral niet commercieel zijn.
Radio luisteren in de auto bv trek ik echt niet. Nederlandstalig is echt de horror der horror. Las laatst iets over dat nederlands "artiesten" bang zijn voor AI. Ja vind je het gek??????![]()
heb daarom vaak een oortje in en luister ik naar podcasts of echte muziek
nothing stops this train
Heb jarenlang de melodie van 'Life from the other side' als ringtone gehad. Leuk in de supermarkt, je zag altijd wel een aantal mensen zeer verrast opkijken als ie afgingPinsa schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 14:59:
[...]
Promo altijd goed!
Dan ken je deze ook vast wel![]()
[YouTube: Promo - Vicious circle]
Allemaal flashbacks unlocked.
Die Promo heeft idd echt legendarische nummers gemaakt. Mooie tijden mee beleefd.
Elke keer als ik met die auto weg ga en radio staat op: reclame. Altijd die fucking reclame. "CD" gaat dan aan(al zou er K3 in zitten,fuck die radio).souljah1h schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:17:
[...]
Radio is net als het internet zonder ad-blocker. Dat trek ik niet meer.
Idealiter wordt er nog eens een Car Android ingebouwd en speel ik met USB/bluetooth af zonder die ellendige dwangmatige rotzooi.
flashbacks unlocked, dat zeg je goed.FrambozenTaart schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:20:
[...]
Heb jarenlang de melodie van 'Life from the other side' als ringtone gehad. Leuk in de supermarkt, je zag altijd wel een aantal mensen zeer verrast opkijken als ie afging![]()
Allemaal flashbacks unlocked.
[YouTube: Life from the Other Side]
Die Promo heeft idd echt legendarische nummers gemaakt. Mooie tijden mee beleefd.
Beetje zoals een goede bak pillen je een nummer in trok. Hoorde je ineens allemaal geluidjes in een nummer die je eerst niet opgevallen waren. legendarisch!!! Sommige nummers waren daar ook echt puur voor gemaakt had ik het idee.
Soms krijg je idd dat deels terug als je nu knettershard weer eens zo'n plaat aanzet.
Hahaja, radio is inderdaad echt matig en dan NL talig al absolute horror. Als we dan toch over NL horror hebben, deze kan ik me dan wel nog herinneren van vroeger, die sprong er met kop en schouders bovenuit op dat album:anti elppa schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:15:
[...]
ik met vlagen en dan vooral het oude spul. Ik ben ergens in 2004/ 2005 wel afgehaakt (beter voor de gezondheid ook). Luister nu vooral naar minimal, techno, progressive techno, deephouse etc. Moet vooral niet commercieel zijn.
Radio luisteren in de auto bv trek ik echt niet. Nederlandstalig is echt de horror der horror. Las laatst iets over dat nederlands "artiesten" bang zijn voor AI. Ja vind je het gek??????![]()
Ja die echt oude rave gabber komt mij na een paar minuten ook wel de strot uit. Maar er zitten pareltjes tussen die ik echt kan waarderen.TakutoRadiance schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:11:
Toch interessant, ik had vroeger een tas vol thunderdomes, maar die shit kan ik echt niet meer luisteren hoor(Ja, even een minuutje om te lachen, dan weer door)
Luister overigens van alles.
Wat ik de laatste jaren ook steeds meer kan waarderen zijn de oude 70's en 80's hits. Gewoon lekker relaxte herkenbare nummertjes.
Hier laatst de LP speler weer uit de opslag getrokken. Dat blijft toch ook lekker op de zondagochtend. Lekker (bewust) met muziek bezig zijn. Zitten, luisteren en plaat verwisselen wanneer de muziek is afgelopen.FrambozenTaart schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:25:
[...]
Ja die echt oude rave gabber komt mij na een paar minuten ook wel de strot uit. Maar er zitten pareltjes tussen die ik echt kan waarderen.
Luister overigens van alles.
Wat ik de laatste jaren ook steeds meer kan waarderen zijn de oude 70's en 80's hits. Gewoon lekker relaxte herkenbare nummertjes.
[ Voor 3% gewijzigd door souljah1h op 08-10-2025 15:28 ]
Vooral rapper Boef schijnt enorm te zijn geschrokken van AI.anti elppa schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:15:
[...]
Kan deze overigens wel waarderen
Muziek mag idd best een lekker complete beleving zijnsouljah1h schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:27:
[...]
Hier laatst de LP speler weer uit de opslag getrokken. Dat blijft toch ook lekker op de zondagochtend. Lekker (bewust) met muziek bezig zijn. Zitten, luisteren en plaat verwisselen wanneer de muziek is afgelopen.
Die streamingdiensten zijn zeer makkelijk maar halen ook weer een boel van de charmes weg.
Hahaha, dat is echt mooi. Dank voor het delenFrambozenTaart schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:31:
[...]
Vooral rapper Boef schijnt enorm te zijn geschrokken van AI.
Kan deze overigens wel waarderenlekker refreintje. Kon ook wel eens over shitcoins gaan.
Moet ergens 2005-2006 zijn geweest op I Love Techno (Gent) toen ik rond een uur of 5 smorgens de ingeving kreeg:souljah1h schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:15:
[...]
Dan krijg je inzicht in wat echt belangrijk is. Bitcoin.
Ik moet Bitcoin kopen.
Jammer genoeg was er toen nog geen Bitcoin.
Maar de ingeving was er.
Wat heb je toen gedaan 3/4 jaar later?Alpina schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:36:
[...]
Moet ergens 2005-2006 zijn geweest op I Love Techno (Gent) toen ik rond een uur of 5 smorgens de ingeving kreeg:
Ik moet Bitcoin kopen.
Jammer genoeg was er toen nog geen Bitcoin.
Maar de ingeving was er.
Hier krijg ik kippenvel van deze plaat haha. Heel wat feestjes afgegaan. Promo voor mij ook een van de absolute legends.Pinsa schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 14:59:
[...]
Promo altijd goed!
Dan ken je deze ook vast wel![]()
[YouTube: Promo - Vicious circle]
Denk inderdaad dat de charme van muziek wat weg is. Ook wisten ze toen nog echte muziek te maken, met echte instrumenten. Zonder auto-tune etc.FrambozenTaart schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:33:
[...]
Muziek mag idd best een lekker complete beleving zijn![]()
Die streamingdiensten zijn zeer makkelijk maar halen ook weer een boel van de charmes weg.
Mijn kinderen weten niet wat een walkman is, een discman een minidisc of VCR. Probeer ze dat wel bij te leren. @John245 is nog opgegroeid zonder koelkast en wasmachine waarschijnlijk
[ Voor 16% gewijzigd door souljah1h op 08-10-2025 15:40 ]
Deze is nog mooier:tomtom901 schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:36:
[...]
Hahaha, dat is echt mooi. Dank voor het delen
Hadden we vorig jaar zomer op standje 100 op een boot met 8 man, 4 uren op repeat
je zou denken dat er wel 1 tussenzit?
Goeie he! Gelukkig zijn we verstandig geworden… ohnee toch niet we zitten aan de shitcoinszwembroek schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:37:
[...]
Hier krijg ik kippenvel van deze plaat haha. Heel wat feestjes afgegaan. Promo voor mij ook een van de absolute legends.
Zo mooi zijn als hij zijn bek opentrekt dit geluid eruit komt.FrambozenTaart schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:31:
[...]
Vooral rapper Boef schijnt enorm te zijn geschrokken van AI.
[YouTube: BOEF - HABIBA (AI Cover | Old 1940)]
Kan deze overigens wel waarderenlekker refreintje. Kon ook wel eens over shitcoins gaan.
Mooi he. Wij worden ook oud. Ik stond nog in 2010 op Qlimax, dat is inmiddels 15 jaar geleden. Wat gaat de tijd hard.LegeBoekenkast schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:40:
Zat pas wat oude platen van The Prophet te luisteren nadat ik getriggerd werd door een Liveset van hem en Headhunterz op Qlimax 2006. Maar die gast is nu gewoon 56 jaar oud. Hahaha
The prophet net zo'n legend.LegeBoekenkast schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:40:
Zat pas wat oude platen van The Prophet te luisteren nadat ik getriggerd werd door een Liveset van hem en Headhunterz op Qlimax 2006. Maar die gast is nu gewoon 56 jaar oud. Hahaha
Heel oud, mijn eerste editie was 2005.souljah1h schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:42:
[...]
Mooi he. Wij worden ook oud. Ik stond nog in 2010 op Qlimax, dat is inmiddels 15 jaar geleden. Wat gaat de tijd hard.
Nu staat er meer frenchcore of techno op. Je moet toch een beetje wakker blijven achter de computer.
Wanneer komt ome Powell weer over dikke kut reeten spreken? We moeten goud er nog uit rennen ...
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Vroegah, toen ik op Qlimax 2003 was... En daar Prophet ook, was ook volgens mij een van zn beste optredens.souljah1h schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:42:
[...]
Mooi he. Wij worden ook oud. Ik stond nog in 2010 op Qlimax, dat is inmiddels 15 jaar geleden. Wat gaat de tijd hard.
Daarna fan van italian hardstyle. Technoboy and TuneboyByteMe_ schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:45:
[...]
Vroegah, toen ik op Qlimax 2003 was... En daar Prophet ook, was ook volgens mij een van zn beste optredens.
Het is ook shitcoin geworden.DarkShadow schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:45:
en goud gaat weer, beurzen op groen, bitcoin niet.
Het is wachten tot iemand een voorraadje goud gaat mijnen uit de ruimte. Dan gaat goud door het putje /s
Nee gewoon die dumps van wintermute opkopen en naar een coldwallet sturen voordat ze het weer terug kunnen kopen.zwembroek schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:45:
Ik wil dat mensen nu die ETF gaan kopen anders vind ik het niet leuk meer.
Dat past niet op mijn usb stick.Darrell schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:52:
[...]
Nee gewoon die dumps van wintermute opkopen en naar een coldwallet sturen voordat ze het weer terug kunnen kopen.
Wat een drek is hier vanmiddag allemaal gepost...
Ik heb mij hele jeugd naar Hardcore en Metal geluisterd. Ging prima samen. Vulgar Display op power. Nu luister ik nog steeds metal. Pro Pain, Sepultura Machine head, etc etc etc.Darrell schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:55:
Ik liep in die tijd overigens als enige alto tussen mn gabbervrinden naar fatsoenlijke muziek te luisteren.
[YouTube: Pantera - Walk (Official Music Video) [4K]]
Wat een drek is hier vanmiddag allemaal gepost...
Darrell schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:52:
[...]
Nee gewoon die dumps van wintermute opkopen en naar een coldwallet sturen voordat ze het weer terug kunnen kopen.
Waar is die dan? Vraag dit voor een vriend.Alpina schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:55:
De SC bbq zal in ieder geval niet braaf om 23u eindigen.
Ben wel aan het kijken of ik een camping kan kopen, dan zijn jullie van harte welkom
[ Voor 17% gewijzigd door souljah1h op 08-10-2025 16:00 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/CpqYUEnO7F2wP77Pd9RlyP2f.jpg?f=fotoalbum_large)