True, maar nu heeft het wel een tijdje geduurt toch?knakworst schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 21:03:
[...]
Te veel inflatie als je dat bij iedere duizend moet doen.
Plus, we hebben het wel verdiend na al die jaren ook eigenlijk...
True, maar nu heeft het wel een tijdje geduurt toch?knakworst schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 21:03:
[...]
Te veel inflatie als je dat bij iedere duizend moet doen.
Zijn er vrijwilligers, wel heel schraal als ik dat moet doenDaWayne schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 21:04:
[...]
True, maar nu heeft het wel een tijdje geduurt toch?
Plus, we hebben het wel verdiend na al die jaren ook eigenlijk...
Exact. Het fijne van deze comfortabele instappers is dat je er ook mee naar buiten kan, om bijvoorbeeld de vuilnis aan de straat te zetten.FrambozenTaart schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 18:58:
[...]
Al 10 jaar dus ze bevallen goed en lopen lekker? Wil er dit keer echt ff werk van maken.
Mijn vrouw vind ze in ieder geval verschrikkelijk, meestal is dat een ultiem comfort signaal.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Kol Nedra schreef op maandag 8 september 2025 @ 15:44:
wat gaat goud lekker zeg! geef bitcoin 25-60 dagen
nothing stops this train
Zitten we met zn allen in het bejaardentehuis, half kwijlend als een vergevorderd kasplantje kijkend naar je geïmplementeerde chip waardoor je eindelijk 127500 ziet verschijnen en we naar elkaar dmv telepathie opa memes sturen en nog steeds wachten tot 420k
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Op dit niveau koop ik zondag gewoon bij.Coldcat schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 21:32:
Waarom stappen jullie niet geladderd in? Bang dat dit de top is geweet?
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Hardleers ik koop niet duurder terug even gekeken naar XPL, verwacht nog wel een retrace voor alts hoor, die is wel om gekocht te worden.Coldcat schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 21:32:
[ Voor 8% gewijzigd door Pinsa op 06-10-2025 21:38 ]
nothing stops this train
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik ben aan het bedenken bij welke levels ik ga verkopen.Coldcat schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 21:32:
Kleine "rechtzetting" van mezelf, of eigenlijk verduidelijking: TradingView en Bybit wijkte af doordat TV standaard de LAST TRADED PRICE toont en Bybit stond om 1 of andere reden op Mark Price. Bybit op LTP gezet en alles komt weer netjes overeen.kazzzdafke schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 20:02:
Er is wel een afwijking op TV tov Bybit zelf:
Op TV met het juiste pair: geen nieuwe ATH.
Op Bybit: wel nieuwe ATH
Atlijd wel gerommel op de ATH...
[Afbeelding]
Never ever financial advice...
Kol Nedra schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 21:37:
ik ben nu the big short aan het kijken, leuke verassing: Margot Robbie zit erin
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Laatst met verse fiat ingestapt, ik blijf nog ff zitten:Antifon schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 21:16:
[...]
![]()
![]()
XPL lekker paaltje. Long vanaf 0.88 zojuist maar gesloten.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Een crematie vind ik doorgaans geen leuke aangelegenheid eigenlijk.Kol Nedra schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 21:37:
Donderdag zit ik bij de kapper.. als ik daar iemand over crypto hoor en deze donderdag is het weer geen dipdag, dan zitten we op de top.Joosie200 schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 21:37:
Kreeg zelfs van familie en zwager vandaag appjes:
[Afbeelding]
En als zij mij eerder op de hoogte brengen dan ik kan refreshen want kantoordagen zijn kut zijn we wel in de laatste Bull fase beland. Nu nog vakkenvullers met boodschappen doen horen praten over crypto en de cycle is rond.
Zero.
Shitcoiner spotted:DaWayne schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 21:49:
[Afbeelding]
Dan maar even wat anders, first world problems.
Hoezo wordt mijn super-onopvallende Seat ateca ondergescheten en de Lotus en Porsche van de achterburen niet?
Vogels geven de voorkeur aan witte/opvallende auto'sDaWayne schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 21:49:
[Afbeelding]
Hoezo wordt mijn super-onopvallende Seat ateca ondergescheten en de Lotus en Porsche van de achterburen niet?
Weet je zeker dat het shit is? Even je BTC koers checken op je mobile en het kan zo gebeuren.DaWayne schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 21:49:
[Afbeelding]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
MrFX schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 21:54:
[...]
Weet je zeker dat het shit is? Even je BTC koers checken op je mobile en het kan zo gebeuren.
[ Voor 48% gewijzigd door Coldcat op 06-10-2025 21:59 ]
Ik doe mee met de spot bagTaro schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 21:41:
[...]
Laatst met verse fiat ingestapt, ik blijf nog ff zitten:
[Afbeelding]
Als de shutdown over isGioStyle schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 22:03:
Wen retrace?
Welke exchange zit die XRP kloon op? Vraag het voor een vriend. Al lang niet gegokt.
[ Voor 6% gewijzigd door Coldcat op 06-10-2025 22:06 ]
Spot op Kraken gekocht. Futures op Mexc.Coldcat schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 22:05:
[...]
Welke exchange zit die XRP ckloon op? Vraag het voor een vriend. Al lang niet gegokt.
[Afbeelding]
Yup, het is reten-irritant.MrFX schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 21:54:
[...]
Weet je zeker dat het shit is? Even je BTC koers checken op je mobile en het kan zo gebeuren.
Doe een hoes om. Blijft hij ook nog eens droog tijdens het regenen.DaWayne schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 22:17:
[...]
Yup, het is reten-irritant.
Leefde ik maar onder een brug, had ik deze problemen niet
Ah zo'n rubbertje eromheen. Slim bedacht!Wispe schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 22:18:
[...]
Doe een hoes om. Blijft hij ook nog eens droog tijdens het regenen.
[ Voor 9% gewijzigd door Coldcat op 06-10-2025 22:21 ]
Kun je nagaan hoe hoog BTC had gestaan als die er niet waren. Met 60% dominance is er dus 40% shit. Zou dus een kleine $200k zijn.
Hogere BTC.D staat niet gelijk aan een hogere prijs voor BTC.Coldcat schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 22:38:
[...]
Kun je nagaan hoe hoog BTC had gestaan als die er niet waren. Met 60% dominance is er dus 40% shit. Zou dus een kleine $200k zijn.
Kol Nedra schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 21:37:
ze kwam er maar heel kort in voor, alleen op begin.
[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 06-10-2025 23:55 ]
nothing stops this train
Waarom niet naar ene stablecoin? Kan je het in dollars houden en langzaam rekt gaanmr.DJ95 schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 21:38:
[...]
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik ben aan het bedenken bij welke levels ik ga verkopen.
En dat moet natuurlijk in Euro's want Bitvavo terwijl de hele wereld het over Dollars heeft.
euro of dollar = beide rekt!Waah schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 00:22:
[...]
Waarom niet naar ene stablecoin? Kan je het in dollars houden en langzaam rekt gaan
nothing stops this train
Ook nachtdienst?Kol Nedra schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 00:57:
[...]
euro of dollar = beide rekt!
ikzelf denk wel dat rotatie komt, dus dat de dollar sterker wordt vs euro
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Never ever financial advice...
Gebeurt weinig toch?FrambozenTaart schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 01:21:
Ik houd de wacht wel weer.
Geen idee zit niet echt op te letten
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq