Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
genoeg te halen. En ook gezond ff dagje afkoelensjorremans schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 10:13:
Slowbleed dinsdag
/f/image/9fwaMpKjmOCHWV4B7Ivxjhgl.png?f=fotoalbum_large)
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Durf dat toch te betwijfelen? Hier gisteren nog naar de exchange gestuurd en dat heeft mij 440 sats gekost, oftewel 0.5$. En zal ook wel druk geweest zijn. Wel segwit.Vis schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 10:18:
[...]
Als de manie fase echt aanbreekt voor een aantal weken en je bent van plan te verkopen kun je maar beter vast je satjes op een exchange zetten nu de fee's nog goedkoop zijn voor het versturen van sats.
Als het netwerk druk is en iedereen wilt verplaatsen ben je al snel honderden euros meer kwijt.
sh4d0wman schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 09:22:
@anti elppa hold my beer...
Hier, paperhands die nu fysiek goud willen hebben.![]()
[YouTube: COMEX Just Suffered a Full-Scale Bank Run—Every Ounce Was Demanded | Andy Schectman]
@SeeS idd, hodl
:strip_exif()/f/image/aS2iXtkytpbR1cX4TN3p9HLy.jpg?f=fotoalbum_large)
Het is dan ook nog zeker geen manie fase. Zie zwakke koers met telkens een laffe ATH en dan weer panic sellers.Nubtrix schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 10:23:
[...]
Durf dat toch te betwijfelen? Hier gisteren nog naar de exchange gestuurd en dat heeft mij 440 sats gekost, oftewel 0.5$. En zal ook wel druk geweest zijn. Wel segwit.
0.618 te laag?kazzzdafke schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 10:23:
Deze liq levels komen goed overeen met de 0.786 fib level en vorige demand zone.
[Afbeelding]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
ja al verwacht ik niet dat we weer daar naar terug gaan. Gros is nu wel weg op de heat map. En dit was weerstand en nu waarschijnlijk support.kazzzdafke schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 10:23:
Deze liq levels komen goed overeen met de 0.786 fib level en vorige demand zone.
[Afbeelding]
edit, is al reactie te zien nu
[ Voor 3% gewijzigd door anti elppa op 07-10-2025 10:26 ]
Het kan nog lager, tot boven Wave 1 als dit Wave 4 is (enn zou ik graag zien, dan hebben we pas echt brandstof voor de 5e impulsieve wave).anti elppa schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 10:26:
[...]
ja al verwacht ik niet dat we weer daar naar terug gaan. Gros is nu wel weg op de heat map. En dit was weerstand en nu waarschijnlijk support.
Zie NK topic, daar heb ik even wat meer toelichting gegeven.
@anti elppa Nog 85M op bybit rond de 122600
en als we uitrzoomen..
/f/image/mBfEDJq9tQNWOHYjOlLHyRE6.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 23% gewijzigd door kazzzdafke op 07-10-2025 10:32 ]
Never ever financial advice...
Helemaal eens tot we boven 124.6 breken denk ik dat we nog iets verder down mogen of in een range belanden. Mijn spot bags lopen alweer langzaam vol tov gisterenanti elppa schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 10:21:
[...]
genoeg te halen. En ook gezond ff dagje afkoelen
[Afbeelding]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik deed dit voorheen op ByBit met OCO orders (One Cancels Other) om in het geval van complete breakdown in ieder geval de winst te beschermen. Maar op ByBit.eu kan dit (nog) steeds niet.kazzzdafke schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 10:04:
[...]
BTC = van hier tot 150k, iets van een 12 TP's, elke TP verschillend in gewicht, met nog een deel % over dat ik niet verkoop om mogelijke blow off ook nog mee te pakken
ETH: = van net voor ATH tot 7k, 14TP's en ook elke TP verschillend in gewicht met rest voor blow off.
Belangrijk om even te vermelden dat ik naast deze, ook nog een echte HODL pot heb. Daar kom ik NIET aan, ik verkoop niet, tenzij conversie van USD <-> EUR om daar extra gains op de pakken. Hier steek ik enkel winst in als DCA om meer te accumuleren. En 95% gaat in BTC dus..
Hoe doen jullie dit nu? Ik heb nu alles maar in stoplosses verdeeld en die trap ik zo nu en dan omhoog.
They who buy the dip, deserves the rip.
Het is natuurlijk een kwestie van spreiden.sh4d0wman schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 10:51:
@Vis als backup heb ik een paar wallets met swap mogelijkheid naar stable. Ja dan betaal je helemaal de hoofdprijs. Maar ja, als dat rond de top is verdien je het later wel weer terug. Alleen geen idee hoe soepel dat gaat op een blowoff top.
Als de fomo echt toeslaat met 10k candles per dag weet ik 100% zeker dat Bitvavo of Coinbase het moeilijk gaat hebben en de deposits er lang over gaan duren voordat je satjes aankomen.
ja gaat een gigantische zooi worden. Kraken die volledig vast zit. Bitvavo hoeven we het nog niet eens over te hebben. Henk en ingrids die klagen dat verificatie 5 dagen duurt (of langer). Man, er waren zelfs sites waar ze een "leden" stop deden in het verledenVis schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 10:59:
[...]
Het is natuurlijk een kwestie van spreiden.
Als de fomo echt toeslaat met 10k candles per dag weet ik 100% zeker dat Bitvavo of Coinbase het moeilijk gaat hebben en de deposits er lang over gaan duren voordat je satjes aankomen.
Het eerste stuk bear gaan we ook wel haperende sites zien.
Zorg iig dat je meerdere verified in en uitgangen hebt voor we echt naar de maan gaan. Heel eerlijk, eigenlijk moet je dat nu allemaal al klaar hebben. Incl het deel wat je wil sellen al op een exchange. Transacties tijdens de laatste schop omhoog kunnen extreem lang duren, en veel aan fees kosten.
En denk niet, oh ik heb nog wel ff. BTC kan gewoon nu 4 weken knallen en over de 200k gaan, om daarna de bear in te gaan. Zou perfect in de 4 year cycle passen. Wees gewaarschuwd
[ Voor 26% gewijzigd door anti elppa op 07-10-2025 11:13 ]
Ik moet het nog allemaal gaan overmaken van ledger naar Bitvavo, verkooporders plaatsen. Dit wil ik komende dagen gaan doen, heb je dan ook last van dit soort zaken, verkooporders die niet gepakt worden?anti elppa schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:01:
[...]
ja gaat een gigantische zooi worden. Kraken die volledig vast zit. Bitvavo hoeven we het nog niet eens over te hebben. Henk en ingrids die klagen dat verificatie 5 dagen duurt (of langer). Man, er waren zelfs sites waar ze een "leden" stop deden in het verleden
Het eerste stuk bear gaan we ook wel haperende sites zien
dat laatste is wel eens gebeurd bij enkelen hier. @Taro heeft het ook wel gehad geloof ikDirk0s schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:04:
[...]
Ik moet het nog allemaal gaan overmaken van ledger naar Bitvavo, verkooporders plaatsen. Dit wil ik komende dagen gaan doen, heb je dan ook last van dit soort zaken, verkooporders die niet gepakt worden?
Tja, dat krijg je als grote jongens op een kleine exchange gaan traden.anti elppa schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:06:
[...]
dat laatste is wel eens gebeurd bij enkelen hier. @taro heeft het ook wel gehad geloof ik
hahaha idd eigen schuld.GioStyle schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:06:
[...]
Tja, dat krijg je als grote jongens op een kleine exchange gaan traden.
Maar ff serieus, dit was niet een kleine exchange met dunne orderboeken, waar gewoon maar klein deel orders gevuld raakt. En als je dan met 1btc sell komt, dan vult die niet helemaal als die rond die prijs geweest is. Dit was volgens mij gewoon stevig door de prijs heen, best een stuk van de sellprijs af
Bitonic in NL zou ook nog een offramp kunnen zijn.
En pas op dat je staking spul op tijd los gooit als het nu nog vast staat.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
klopt, die gebruik ik ook nog. Maar ook daar moet een stevig verificatie process door. Zorg dat je klaar bentsh4d0wman schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:12:
Vorige bull schoot Coinbase in storing waarbij de email verificatie nooit binnen kwam. Toen werd alle support voor non-US geschrapt. Dus ja, vertrouw nooit op 1 / een exchange...
Bitonic in NL zou ook nog een offramp kunnen zijn.
En pas op dat je staking spul op tijd los gooit als het nu nog vast staat.
Welk platform adviseer je dan voor het verkopen?anti elppa schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:06:
[...]
dat laatste is wel eens gebeurd bij enkelen hier. @Taro heeft het ook wel gehad geloof ik
ik ben overigens geen grote speler
Honderden euro's is wat overdreven, maar met een echt druk netwerk kan je zomaar rekenen op enkele tientallen euro's om in het eerstvolgende blok te komen. Zeker als je dan ook nog verschillende UTXO's moet bundelen in die transactie.Nubtrix schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 10:23:
[...]
Durf dat toch te betwijfelen? Hier gisteren nog naar de exchange gestuurd en dat heeft mij 440 sats gekost, oftewel 0.5$. En zal ook wel druk geweest zijn. Wel segwit.
Gewoon vooraf plannen is het advies.
Ik heb bitonic (gebruik ik al sinds 2013), Bybit (EU helaas) en kraken. Heb mijn TP 1t/m 4 gedaan bij bybit (toen nog .nl) deze cycleDirk0s schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:16:
[...]
Welk platform adviseer je dan voor het verkopen?
ik ben overigens geen grote speler
ja hoor, laatste weken in de mania fase betaal je minimaal 10 euro, wil je snel zijn betaal je zo tegen de 20 euroDomino schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:17:
[...]
Honderden euro's is wat overdreven, maar met een echt druk netwerk kan je zomaar rekenen op enkele tientallen euro's om in het eerstvolgende blok te komen. Zeker als je dan ook nog verschillende UTXO's moet bundelen in die transactie.
Gewoon vooraf plannen is het advies.
20 euro van de winst bij 200k vanaf 20k…anti elppa schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:21:
[...]
ja hoor, laatste weken in de mania fase betaal je minimaal 10 euro, wil je snel zijn betaal je zo tegen de 20 euro
ja mij boeit het ook niet. Ik sponsor graag de miners. Maar er zijn hier wel wat klagers geweest vorige cycle die dan 10 euro moesten aftikken omdat ze 40 euro van een exchange gingen halen

[ Voor 4% gewijzigd door anti elppa op 07-10-2025 11:23 ]
Het is meer de vraag of de exchanges nog bereikbaar zijn als iedereen naar de exit rent.
Ben dat voor.
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Idd haha. Wat een gelul allemaal.Aeronaut schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:26:
ehm.... je kunt ook gewoon verkopen naar stables? en week later overboeken naar bank?
Maar waarom zou je wachten op die fee van $20 als je het nu voor een fractie kan regelen?
Plannen iddVis schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:23:
[...]
Het is meer de vraag of de exchanges nog bereikbaar zijn als iedereen naar de exit rent.
Ben dat voor.
Als de exchange krak zegt doet ie dat niet alleen op het BTC/EUR paarAeronaut schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:26:
ehm.... je kunt ook gewoon verkopen naar stables? en week later overboeken naar bank?
Jij hebt makkelijk lullen, je zit al in stables
:gifsicle():strip_exif()/f/image/tapmqGrrs55HYEFYYem6xH17.gif?f=user_large)
Anno 2025 kan gelukkig iedereen overweg met een decentraal exchange toch? TOCH?Domino schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:28:
[...]
Als de exchange krak zegt doet ie dat niet alleen op het BTC/EUR paar
Gaat mij niet om de fees, voor de duidelijkheid. Ik heb ooit nog 100'den dollars betaald om domme nft's te mintenDomino schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:28:
[...]
Maar waarom zou je wachten op die fee van $20 als je het nu voor een fractie kan regelen?
Gaat mij eerder om 'not your keys, not your coins'.
BTC omzetten naar WBTC dan? Ook niet risicoloos.Aeronaut schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:31:
[...]
Anno 2025 kan gelukkig iedereen overweg met een decentraal exchange toch? TOCH?
Vis schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:31:
[...]
Jij hebt makkelijk lullen, je zit al in stables
[Afbeelding]

EURC / USDC ben je MiCa goedgekeurd..Nubtrix schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:39:
[...]
BTC omzetten naar WBTC dan? Ook niet risicoloos.
(houd wat eth in je wallet voor het geval je bij een CEX je eigenaarschap moet bevestigen met een transactie)
of even controleren of je CEX wel usdc/eurc/usdt transactie accepteert voor gemoedsrust
[ Voor 12% gewijzigd door Aeronaut op 07-10-2025 11:48 ]
Ik weet het niet voor EU, want ik zit nog steeds op bybit.comDanjel schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 10:56:
[...]
Ik deed dit voorheen op ByBit met OCO orders (One Cancels Other) om in het geval van complete breakdown in ieder geval de winst te beschermen. Maar op ByBit.eu kan dit (nog) steeds niet.
Hoe doen jullie dit nu? Ik heb nu alles maar in stoplosses verdeeld en die trap ik zo nu en dan omhoog.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit een dex gebruikt hebt icm bitcoin. Er is ook nog nooit een exchange offline gegaan op het moment dat ik een order inschoot.Aeronaut schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:31:
[...]
Anno 2025 kan gelukkig iedereen overweg met een decentraal exchange toch? TOCH?
Iets met kalf en put…

Ja ja jij gekke belg, telt niet.kazzzdafke schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:50:
[...]
Ik weet het niet voor EU, want ik zit nog steeds op bybit.com
Hou je vast, Kerst in zoutelande?Liripriscon schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:48:
Zelden zoveel hopium gelezen. Stress voor wat er gebeurt als BTC door het plafond gaat. Nou, als BTC naar 200k gaat zit ik met de kerst in de zon. Of dat nou 10€, 100€ of 500€ kost.
Mogelijke megafoon in de making als 126k resitant blijft.

en BTC lijkt de trend te verliezen die al sinds 120k loopt. Snel oppakken en door... of.. toch wat niveaus omlaag
jajajaja ik moet nog instappen... (of niet, want stocks zijn tegenwoordig de memecoins, gaan we "legaal" gokken)
Waar kan je tegenwoordig nog voor 10 euro naar de zon dan? Of ga je naar een zonnestudio?Liripriscon schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:48:
Zelden zoveel hopium gelezen. Stress voor wat er gebeurt als BTC door het plafond gaat. Nou, als BTC naar 200k gaat zit ik met de kerst in de zon. Of dat nou 10€, 100€ of 500€ kost.
Wordt waarschijnlijk een jpeg van de zon in OP_RETURNDon Guacamole schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:53:
[...]
Waar kan je tegenwoordig nog voor 10 euro naar de zon dan? Of ga je naar een zonnestudio?
Ik volg even niet vrees ik. Bestaat er een dex om native btc te swappen naar usdc/eurc?Aeronaut schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:46:
[...]
EURC / USDC ben je MiCa goedgekeurd..![]()
(houd wat eth in je wallet voor het geval je bij een CEX je eigenaarschap moet bevestigen met een transactie)
of even controleren of je CEX wel usdc/eurc/usdt transactie accepteert voor gemoedsrust
Ik dacht dat dit enkel kon via WBTC op ethereum. Maar volg het ook niet superclose.
Zou wat zijn als deze vent toch gelijk had.Aeronaut schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:51:
[...]
Hou je vast, Kerst in zoutelande?![]()
Mogelijke megafoon in de making als 126k resitant blijft.
[Afbeelding]
en BTC lijkt de trend te verliezen die al sinds 120k loopt. Snel oppakken en door... of.. toch wat niveaus omlaag
jajajaja ik moet nog instappen... (of niet, want stocks zijn tegenwoordig de memecoins, gaan we "legaal" gokken)
Niemand is hier klaar voorzwembroek schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:06:
[...]
Zou wat zijn als deze vent toch gelijk had.![]()
[Afbeelding]
voor bitcoin idem.Domino schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:50:
[...]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit een dex gebruikt hebt icm bitcoin. Er is ook nog nooit een exchange offline gegaan op het moment dat ik een order inschoot.
Iets met kalf en put…
maar wel genoeg gespeeld met fanthom dex (rip hiermee gestopt), BNB en SOL dexen......
BNB en SOL are here to stay, nu zit het nog voornamelijk in SOL en BNB, einde bull run 100% in stables en ga ik die daar renderen met apy%
1 jaar later na de top ga ik all-in op SOL en BNB met deze 2 wallets
nothing stops this train
Effe confirmatie van de flip afwachten..anti elppa schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 10:26:
[...]
ja al verwacht ik niet dat we weer daar naar terug gaan. Gros is nu wel weg op de heat map. En dit was weerstand en nu waarschijnlijk support.
knap om te zien op verschillende tijdsframes hoe een level overeenkomt, en reactie geeft..
Kleinere tijdsframe 0.5 fib van de stijging: van resistance, naar support naar mogelijks opnieuw resistance..:
/f/image/NWSxXyTPcT0KdmOH6FWwu4ow.png?f=fotoalbum_large)
Hogere timeframe in vorige post volledige wave 3.. maar daar is het 0.883 level, eveneens 124k
Dat zou wel kunnen kloppen met de theorie van @Gelukszoekr - inslaan vanaf november volgend jaar..zwembroek schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:06:
[...]
[Afbeelding]
wBTC is van BitGo / Kyber op ETHNubtrix schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:06:
[...]
Ik volg even niet vrees ik. Bestaat er een dex om native btc te swappen naar usdc/eurc?
Ik dacht dat dit enkel kon via WBTC op ethereum. Maar volg het ook niet superclose.
en dan heb je cbBTC (coinbase btc) op base.
als je al in de base eco zit. CB custody gebruikt het ook.. dus ook liquide genoeg.
Ha die had ik ook gezien ja.zwembroek schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:06:
[...]
[Afbeelding]
Yup, 1 november wat mij betreft. Maar die 6 dagen gaan het verschil vast niet makenDon Guacamole schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:11:
[...]
Dat zou wel kunnen kloppen met de theorie van @Gelukszoekr - inslaan vanaf november volgend jaar..
Bitcoin - A weapon of mass disruption
This time it's different swimmingpants!zwembroek schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:15:
En iedereen is leip van de dikke ETF inflows. Maar de vorige keren kwam het omslagpunt daarna. Pak de inflow grafieken er maar bij. Dus nu hopen dat die laffe ETF kopers blijven doorhodlen en de inflows door gaan.
Hier ook genoeg dex-en gezien met cashback kaarten (*kuch* hi *kuch*) en shitcoin learn&earn. Btc via een dex is toch nieuw voor mij, wellicht alvast maar eens inlezen.Kol Nedra schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:08:
[...]
voor bitcoin idem.
maar wel genoeg gespeeld met fanthom dex (rip hiermee gestopt), BNB en SOL dexen......
BNB en SOL are here to stay, nu zit het nog voornamelijk in SOL en BNB, einde bull run 100% in stables en ga ik die daar renderen met apy%
1 jaar later na de top ga ik all-in op SOL en BNB met deze 2 wallets
Die slogan betekend vaak dat het einde er is haha.WhySoSerious schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:26:
[...]
This time it's different swimmingpants!
Vis schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 10:06:
[...]
De blow off top voor ETH is op 5001 dollar stipt.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/3FA7HkuJQTZrJKWb0eCl76Dc.jpg?f=user_large)
Ik zal wel weer de party pooper zijn, maar die getallen kloppen natuurlijk nietzwembroek schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:06:
[Afbeelding]
Sorry zal het wel weer veel te serieus nemen
Die laatste regel in zijn post verklapt natuurlijk e.e.a.Guere schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:41:
[...]
Ik zal wel weer de party pooper zijn, maar die getallen kloppen natuurlijk nietWellicht dat hij net zo lang heeft gezocht totdat 'ie een exchange had gevonden waar de daily lows/highs net precies klopten, maar ik betwijfel het ten zeerste want bij alle grote reguliere exchanges zijn de genoemde periodes anders. Daarom beetje flauw dat soort posts altijd, want het insinueert dat er iets van een of andere magic waarheid achter zit, maar als die day counts allemaal niet kloppen dan bestaat de grap überhaupt niet.
Sorry zal het wel weer veel te serieus nemen
Mwha, niet mee eens - dat grapje kan leuk zijn als de getallen daadwerkelijk kloppen. Dan heb je iets opvallends dat als een leuke grap kan eindigen, maar dit is gewoon totale BS.WhySoSerious schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:42:
Die laatste regel in zijn post verklapt natuurlijk e.e.a.
nee, het klopt niet. we hebben nog 13 dagen voor de 1064d cyclusGuere schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:41:
[...]
maar als die day counts allemaal niet kloppen dan bestaat de grap überhaupt niet.
en zoals met alles deze cyclus kan het frontrunned zijn...
[ Voor 9% gewijzigd door Aeronaut op 07-10-2025 12:45 ]
Pak je nog iets mee het laatste stukje van de bull?Gelukszoekr schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:20:
[...]
Yup, 1 november wat mij betreft. Maar die 6 dagen gaan het verschil vast niet maken
Er zijn wel aardig wat ATH's geweest dit jaar, dus dat maakt de kans wel iets groter dat je goed hebt gegokt achteraf. Maar toch wel komisch idd.zwembroek schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:06:
[...]
[Afbeelding]
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!