Never ever financial advice...
Omdat je voor interactie met members en posts een account nodig hebt, dus wij krijgen 'm ook te zien maar dan met extra bonuslink naar jouw vriend Davidkazzzdafke schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 19:13:
Als ik er op klik zie ik dat vid’je direct, hoe kan dat dan?
Succes broederFrambozenTaart schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 19:13:
Hebben we nou net een ATH gemaakt of niet?
Spanning is om te snijden allemaal.
Anyways, zal ff een uiltje knappen voor de nachtdienst.
:strip_exif()/f/image/LxL6ZuOtnWmHfEJmTLm4BlC2.jpg?f=fotoalbum_large)
Jij verwacht nog een shitcoins dump? Of enkel in BTc waarde?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ok cool geef het door! Maar hoe kan dat ik dat niet zie?Guere schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 19:14:
[...]
Omdat je voor interactie met members en posts een account nodig hebt, dus wij krijgen 'm ook te zien maar dan met extra bonuslink naar jouw vriend David
Omdat ik geen insta heb mss?
Ja, dat zeg ik netkazzzdafke schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 19:15:
[...]
Ok cool geef het door! Maar hoe kan dat ik dat niet zie?
Omdat ik geen insta heb mss?

En weer iemand die de welvarende elite van dit land op z’n pagina krijgt
En die persoon denkt. Wat een stelletje nerds en fabrieksarbeiders. Ze moesten eens weten.
Vind dat een smerig addertje, kocht horloge van iemand ook een vrij anonieme wereld.
Kreeg ik een insta link van diegene over dat horloge. Compleet doxxed

Gelukkig doe ik er verder niets mee maar er zitten wat ratten tussen.
Das Jaapio z’n groothandel! 95% van de supply loopt via Friesland. Gerepareerd, gesmeerd en weer in elkaar geklikt. Met ultieme precisie die een echte horlogemaker ook zo toepassen.Alpina schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 19:19:
[...]
Vind dat een smerig addertje, kocht horloge van iemand ook een vrij anonieme wereld.
Kreeg ik een insta link van diegene over dat horloge. Compleet doxxed![]()
[ Voor 16% gewijzigd door Coldcat op 06-10-2025 19:21 ]
Het is tegenwoordig - of nouja op onze leeftijden - vrij makkelijk om je als een soort boomer te voelen die niet overweg kan met al die hypermoderne nieuwe mediaAlpina schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 19:19:
Kreeg ik een insta link van diegene over dat horloge. Compleet doxxed![]()
[ Voor 4% gewijzigd door Guere op 06-10-2025 19:21 ]
Ik kijk naar de BTC.D chart en USDT.D. Lijkt ergens nog een correctie te komen voor Bitcoin. Dan gaan ze wel rekt in USDT. Dus om nu in te stappen is naar mijn mening niet handig. Dat doe je op een rode dag. Plus het is nog steeds Bitcoin season. Als jij al goede entries hebt maakt het niet uit.Coldcat schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 19:15:
[...]
Jij verwacht nog een shitcoins dump? Of enkel in BTc waarde?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Daar gaan we dan maar voor...
Och erm Guere.Guere schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 19:25:
En nu ff goed doorstoten graag. Vrouwlief vroeg vanochtend in bed "of we niet meer in die crypto moeten stoppen want dan kan ik blijven liggen.".
Wat was je antwoord?Guere schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 19:25:
En nu ff goed doorstoten graag. Vrouwlief vroeg vanochtend in bed "of we niet meer in die crypto moeten stoppen want dan kan ik blijven liggen.".
“Kan niet! Zijn al all-in?”
Ja of vanaf 1 september tot nu. Maar ik kon @Pinsa niet overhalen.jvel92 schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 19:06:
[...]
Hahah zou toch een mooie rit zijn geweest vorige week met Bitcoin
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
En voor de zoveelste keer....Guere schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 19:25:
En nu ff goed doorstoten graag.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Was dit spot of met leverage?Ray_ schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 15:30:
Persoonlijk recordje. Order heeft nét geen 4 jaar open gestaan.
[Afbeelding]
Probeer jij nu te suggereren dat dit marktconsilidatie op 125k is?Mr Ronman schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 19:28:
Beetje laffe ATH eigenlijk, op MEXC perps was het gisteren hoger 125.876$
De afspraak was starten onder de 90k € dat is niet gebeurtJohn245 schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 19:27:
[...]
Ja of vanaf 1 september tot nu. Maar ik kon @Pinsa niet overhalen.
Jaapio is dus gewoon https://watchrr.nl/Coldcat schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 19:20:
[...]
Das Jaapio z’n groothandel! 95% van de supply loopt via Friesland. Gerepareerd, gesmeerd en weer in elkaar geklikt. Met ultieme precisie die een echte horlogemaker ook zo toepassen.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Precies en daarom heb ik al jaren heerlijk comfortabele Texelana's van eigen bodem. Die hoge versie, zeg maar de BTC van de sloffensoorten.FrambozenTaart schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 19:03:
[...]
Hier was ik wel ietwat onzeker van geworden, als ik 13 was geweest.
Ik heb werkelijk niets meer te bewijzen naar de buitenwereld.
Ultiem comfort is mijn enige wens.
Idd, lafjes wel. Moet wel ff wat power achter wil dit slagen.Mr Ronman schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 19:28:
Beetje laffe ATH eigenlijk, op MEXC perps was het gisteren hoger 125.876$
Om het nou op 1 k te laten aankomenPinsa schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 19:30:
[...]
De afspraak was starten onder de 90k € dat is niet gebeurt
Nee is in euro’s….
50k voor een horloge. Wat een geld.
Opent daarna TV… $125k voor een BTC.
Beide harde assets
[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 06-10-2025 19:33 ]
Wat wel dan
en aans löpt wa vast
Wat bedoel je met .p?kazzzdafke schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 19:33:
Ik zie op Bybit.p nog geen ATH..
Dat heb ik nooit begrepen maar ieder zijn ding.Coldcat schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 19:33:
[...]
Nee is in euro’s….
50k voor een horloge. Wat een geld.
Zeker, we zijn toch allemaal collega’s hierChaes schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 17:38:
[...]
Moeten we dan denken aan burgers flippen bij de Maccie?
Ik zat er 4 uur naast uiteindelijk. Nu hopen dat ze door blijven gaan met kopen🤪FrambozenTaart schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 14:54:
[...]
Zou leuk zijn, kijken wat die gekke yanks gaan uitvreten.
Zegt wel iets dat deze move spot gedreven is..
Je gaat iemand, die ervan is overtuigd over een jaar aanzienlijk goedkoper in te kunnen kopen, nu niet overhalen om te kopen.John245 schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 19:27:
[...]
Ja of vanaf 1 september tot nu. Maar ik kon @Pinsa niet overhalen.
Om nu (of vorige week) te kopen moet je wel geloven in Bitcoin op de langere termijn en bereid zijn om mogelijk enkele jaren onder water te staan en ook op dat moment doorgaan met kopen
Ik heb deze gescoord bij de Aldi, kan niet meer zonder!FrambozenTaart schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 18:58:
[...]
Al 10 jaar dus ze bevallen goed en lopen lekker? Wil er dit keer echt ff werk van maken.
Mijn vrouw vind ze in ieder geval verschrikkelijk, meestal is dat een ultiem comfort signaal.
:strip_exif()/f/image/0ZmgvhRofPGvlLLQv1WkmoUZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Vrouwen die liever in bed blijven liggen.Guere schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 19:55:
Wel mooi al die mini sub-communities binnen de slowchat community. Gisteren de beurt aan het schrale atser kapotte sokken departement, vandaag de afdeling voetverwenning met warme sloffen. Wat volgt er morgen?
Waarschijnlijk rektheid bij de Friese nachtdienst-shiftGuere schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 19:55:
Wel mooi al die mini sub-communities binnen de slowchat community. Gisteren de beurt aan het schrale atser kapotte sokken departement, vandaag de afdeling voetverwenning met warme sloffen. Wat volgt er morgen?
Wat is dit? Een vulva voor je voeten?elektriekert schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 19:52:
[...]
Ik heb deze gescoord bij de Aldi, kan niet meer zonder!
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/kARN9EdHiNMmlOjrIcZbhV4R.jpg?f=fotoalbum_large)
Als ik iets anders wil wissel ik gewoon van watch face...
Ps. Foto van arm en horloge geleend van reddit.
[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 06-10-2025 20:36 ]
Zero.
Dit is misschien iets voor mijjvel92 schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 19:52:
[...]
Je gaat iemand, die ervan is overtuigd over een jaar aanzienlijk goedkoper in te kunnen kopen, nu niet overhalen om te kopen.
Om nu (of vorige week) te kopen moet je wel geloven in Bitcoin op de langere termijn en bereid zijn om mogelijk enkele jaren onder water te staan en ook op dat moment doorgaan met kopen

Op TV met het juiste pair: geen nieuwe ATH.
Op Bybit: wel nieuwe ATH
Atlijd wel gerommel op de ATH...
/f/image/i4J7IyCiTiDLdxQnxMmJ95F2.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 60% gewijzigd door kazzzdafke op 06-10-2025 20:03 ]
Je kan dit met bepaalde wallets als Nunchuck al programmeren. Link: https://nunchuk.io/blog/miniscript-programmable-bitcoinPinsa schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 20:00:
[...]
Dit is misschien iets voor mij![]()
[YouTube: Wojak buys Bitcoin and goes into cryostasis]
:strip_exif()/f/image/x31RaDma2IsE7q47G9xpX3wB.png?f=user_large)
SOLPinsa schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 20:13:
[...]
Laat het smaken John![]()
Als nagerecht een alt aankoop?
Dat eeuwige swappen levert wel wat op, stap straks in mijn heftruckje met een vintage Daytona Paul Newman uit '68 als daily beater.
Gewoon omdat het kan.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
>200k
Dat redden we niet dit jaar
en aans löpt wa vast
Dikke raket. Das m’n merk! Mooi dat de dikke tech zich ontwikkelt. Altijd al gedacht.
[ Voor 11% gewijzigd door Coldcat op 06-10-2025 20:55 ]
Ik zie hem niet, blijft steken op 125.998Coldcat schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 20:53:
126k meisjes!
@FrambozenTaart lief aankijken. Misschien herinnert hij zich wat van zijn vroegere verantwoordelijkheden.DaWayne schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 20:55:
Toch mis ik de babes. Honderd fucking zesentwintig duizend dollar waard inmiddels.
YANBE
:gifsicle():strip_exif()/f/image/D7mfNCajfUn5TnQv6MWOAWrW.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/0a0O4miRPxPnCxyMyFY73DVT.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/uwxwrCB2Nc1xBk97MoQIvuwf.gif?f=user_large)
:no_upscale():strip_exif()/f/image/6cpGLD9vDnZqK5Kk8P5weiZo.webp?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/FVjNhc18qSZ6nfCDEz3ki0fc.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/DwAPuG0zp0MXTOcucnCc0IhZ.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/erPOEupQ2HquWFgoVUymeuEr.gif?f=user_large)
Maar wel in zicht.Wispe schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 21:01:
Als we op deze manier iedere dag lafjes een ATH maken, is die 420k wel heel ver in zicht.
De reis is belangrijker dan de bestemmingWispe schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 21:01:
Als we op deze manier iedere dag lafjes een ATH maken, is die 420k wel heel ver in zicht.
Te veel inflatie als je dat bij iedere duizend moet doen.DaWayne schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 20:55:
Toch mis ik de babes. Honderd fucking zesentwintig duizend dollar waard inmiddels.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!