MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ook wel mooi dat niemand zulke ideeën krijgt als de koers bloedrood is.Bushalte schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 09:46:
[...]
Nou ja, je zal de eerste niet zijn die met een stuk in zijn reet een mooie buy doet![]()
Maarre: choose wisely, zou ik zeggen.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Thanks besteldlolgast schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 09:34:
[...]
Ja ik vind van wel. Over smaak valt niet te twisten, maar als je je over de vorm heen hebt gezet zijn dit in mijn ogen de beste/lekkerste die er zijn
Schrale atser patser award hier
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Dat klinkt als een nachtmerrie.FrambozenTaart schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 09:54:
Vannacht serieus gedroomd dat Bitcoin 150k hitte.
Want?Liripriscon schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 09:55:
Bitvavo out.
Zeker wel, nieuwbouw, maar met BTC op 125k kun je je wel net dat beetje extra comfort veroorlovenVis schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 09:54:
Porsches rijden maar geen comfortabel vloerverwarming thuis?
Schrale atser patser award hier
Mooi resultaat, leverage?ScuL schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 09:54:
Ik sta inmiddels op 642%
Heeft nog wel wat te gaan ook. ETH/BTC komt omhoogknakworst schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 09:56:
Dikke ether.
$4725 minstens
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Wat let je om te overstappen naar een gratis variant?AlterBridge schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 10:03:
[Afbeelding]
Ik haat onze banken. ABNA hier… Enkel nog fiat salaris storten en vaste lasten zoals hypotheek. Alle andere uitgaven gaan via de Cro kaart. Ik pin NOOIT en dan € 4,30 per maand vragen. Het oude bedrag was al idioot.
Mja met die pump vandaag kan ik wel weer even vooruit…
Het is dat ik een hypotheek via ING heb anders was ik allang 100% over op Revolut.Wispe schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 10:10:
[...]
Wat let je om te overstappen naar een gratis variant?
Ik zit daar al heel mijn levenWispe schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 10:10:
[...]
Wat let je om te overstappen naar een gratis variant?
Ik heb nog ABN omdat ik te lui ben om te overstappen en/of te stopzetten.knakworst schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 10:12:
[...]
Het is dat ik een hypotheek via ING heb anders was ik allang 100% over op Revolut.
Ik verdien het niet om rijk te worden.
Probeer eens een zakelijke bank danAlterBridge schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 10:03:
[Afbeelding]
Ik haat onze banken. ABNA hier… Enkel nog fiat salaris storten en vaste lasten zoals hypotheek. Alle andere uitgaven gaan via de Cro kaart. Ik pin NOOIT en dan € 4,30 per maand vragen. Het oude bedrag was al idioot.

Gewoon blijven zitten. Iemand moet de stijging van de stocks mogelijk maken.Wispe schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 10:13:
[...]
Ik heb nog ABN omdat ik te lui ben om te overstappen en/of te stopzetten.
Ik verdien het niet om rijk te worden.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Als je alleen de betaalkaarten af kon kopen zou al schelen, bij elke crypto kaart kun je ze vrijwel gratis krijgen in plastic variant.AlterBridge schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 10:03:
[Afbeelding]
Scherp!ByteMe_ schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 08:56:
[...]
En dan nog n komma vergeten voor dat voegwoord
Sigaar uit eigen doosJohn245 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 10:19:
[...]
Gewoon blijven zitten. Iemand moet de stijging van de stocks mogelijk maken.
Nu geen e-mail krijgen dat je geliquideerd bent hè!ScuL schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 09:54:
Ik sta inmiddels op 642%
https://www.nu.nl/economi...ollar-en-shutdown-vs.htmlknakworst schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 09:41:
https://www.ad.nl/economi...dollar-uptober~aca3049ea/
Nu nog eentje met reactiemogelijkheid...
Unleash the SC!
Ik ben oud, maar nog net seniel
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
En veilig beleggen en BTC in 1 post?
/f/image/2AglwhHN3WhHZ8tAsKz26Ywl.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door kazzzdafke op 05-10-2025 10:59 ]
Never ever financial advice...
Denk dat Bybit moet uitkijken dat ze niet geliquideerd wordenelektriekert schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 10:30:
[...]
Nu geen e-mail krijgen dat je geliquideerd bent hè!
I stand corrected…kazzzdafke schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 10:58:
In de gazet 😎
[Afbeelding]
Damn in wat voor uithoek zit jij met 1 blokje bereikkazzzdafke schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 10:58:
In de gazet 😎
[Afbeelding]
belgietomtom901 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:00:
[...]
Damn in wat voor uithoek zit jij met 1 blokje bereik
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Op 4 hoog midden in de hoofdstad.tomtom901 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:00:
[...]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/j2CBtrFE4GrOGeRxhSU5s2BF.jpg?f=user_large)
Amsterdam is dat volgens mij toch? hoe is het daar eigenlijk? al zeker 12 jaar daar niet geweestWispe schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:07:
[...]
Op 4 hoog midden in de hoofdstad.
[Afbeelding]
nothing stops this train
Vodafone zekerWispe schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:07:
[...]
Op 4 hoog midden in de hoofdstad.
[Afbeelding]

Ja, A'dam. Gaat prima, op massatoerisme en grootschalige afvaldump op straat na.Kol Nedra schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:08:
[...]
Amsterdam is dat volgens mij toch? hoe is het daar eigenlijk? al zeker 12 jaar daar niet geweest
Ik kom bijna nooit in het centrum. Van de week met de auto door de grachten gereden, ik raad het je niet aan.
Onleefbaar centrum, kleinigheidje houd je altijd.Wispe schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:11:
[...]
Ja, A'dam. Gaat prima, op massatoerisme en grootschalige afvaldump op straat na.
Ik kom bijna nooit in het centrum. Van de week met de auto door de grachten gereden, ik raad het je niet aan.
Ben altijd blij als ik weer in mijn dorpje ben na een dag in een grote stad.
Ik ben begin 30, dus voor nu is het leuk om in de grote stad te wonen. Zal vast veranderen als ik ouder word.BTC100K2021 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:14:
[...]
Onleefbaar centrum, kleinigheidje houd je altijd.
Ben altijd blij als ik weer in mijn dorpje ben na een dag in een grote stad.
Maar ik zou eigenlijk niet weten waar ik zou willen zitten.
Dit is wel echt een van de stomste dingen die ik ooit gelezen heb.knakworst schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:13:
Het wordt steeds meer waard. Gelukkig beleg ik er niet in. Copyright Jack.
[Afbeelding]
Heerlijk he, die logica.knakworst schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:13:
[Afbeelding]
Wispe schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:11:
[...]
Ja, A'dam. Gaat prima, op massatoerisme en grootschalige afvaldump op straat na.
Als wij willen geloven dat jij dit bent die Wispe gaat ophalen, dan geloven wij dat.tomtom901 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:27:
Dit is van een film he.
Even aan die hopium gesnoven en dan rekt gaan met zijn allen.
Is het natuurlijk niet, we gaan even die hebberige leverage met een te hoge hefboom eruit schudden. Dan kunnen we door.
[ Voor 34% gewijzigd door BTC100K2021 op 05-10-2025 11:31 ]
Ik vind dat van die grote bakken en vrachtwagens niet in het centrum mogen rijden. Ga maar lekker omrijden of zo.
Ook heb ik een schijthekel aan die Biro autootjes, want die denken dat ze overal voorrang hebben. Het zijn de yuppen die zo'n "auto" hebben.
Da’s heel geregeld hier in de ardennen merk ik.tomtom901 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:00:
[...]
Hitman’s bodyguard
(Dat wist ik dan weer niet)
In de tussentijd zijn die bakfietsen groter dan de gemiddelde stadsauto…Wispe schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:30:
[...]
Ik vind dat van die grote bakken en vrachtwagens niet in het centrum mogen rijden. Ga maar lekker omrijden of zo.
Ook heb ik een schijthekel aan die Biro autootjes, want die denken dat ze overal voorrang hebben. Het zijn de yuppen die zo'n "auto" hebben.
Op GLMR island niet. Ik had ter voorbereiding een dikke 5G mast voor jullie neergezet. Dikke vreetschuur erbij met steaks en kaviaar. Lauwe Schultenbrau in de koelkast. Hoeren in de bar.... Vermogensbelasting was hier 0%. Dacht dat dat wel wat zieltjes hier zou aantrekken.Domino schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:30:
[...]
Da’s heel geregeld hier in de ardennen merk ik.
Toen gingen we REKT en is er nooit iemand gekomen.
Horen ook niet op fietspaden thuis, net als fatbikes.lolgast schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:31:
[...]
In de tussentijd zijn die bakfietsen groter dan de gemiddelde stadsauto…
Ik moet nodig de stad uit klinkt het
Backtest zou wel normaal zijn een dezer dagen? We zijn in een lijn omhoog gestegen naar ATHBTC100K2021 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:30:
Als dit een double top was, is het ook wel humor.
Even aan die hopium gesnoven en dan rekt gaan met zijn allen.
Is het natuurlijk niet, we gaan even die hebberige leverage met een te hoge hefboom eruit schudden. Dan kunnen we door.
Daily close boven de vorige ATH zou normaal zijn nu. En dan door richting 130-140K.Pinsa schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:35:
[...]
Backtest zou wel normaal zijn een dezer dagen? We zijn in een lijn omhoog gestegen naar ATH
:strip_exif()/f/image/V4huPpSCyZPnJ7IbVO6dkq9N.png?f=user_large)
[ Voor 27% gewijzigd door Coldcat op 05-10-2025 11:36 ]
Die gaat absoluut nog komen. net ook mooi liquidatie eventje.Pinsa schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:35:
[...]
Backtest zou wel normaal zijn een dezer dagen? We zijn in een lijn omhoog gestegen naar ATH
Erik Koudekat! Hedde m weer aanColdcat schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:35:
Toch mooi die Crypto kaarten om BTC als onderpand neer te zetten. In goede tijden terug te betalen en alle troep die afgelopen tijd gekocht is kost weer geen ene fluit.
[Afbeelding]
Veel beter manWispe schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:33:
[...]
Horen ook niet op fietspaden thuis, net als fatbikes.
Ik moet nodig de stad uit klinkt het
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ojcnRSldOOpvKzXE77cQjlSD.jpg?f=user_large)
Hahah vergeet altijd m'n naam weg te editten. Ach ja iedereen is welkom voor een kop koffie. Ben er nog een half uurtje voor ik vertrek.
Atlijd sneller dan het geluid die SC-lurkers hier. Alsof iedereen zit te wachten tot er een kortingscoupon wordt neergesmeten die maar 1 x te gebruiken is.
[ Voor 21% gewijzigd door Coldcat op 05-10-2025 11:37 ]
Was al bekend geen probleem hier.Coldcat schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:37:
[...]
Hahah vergeet altijd m'n naam weg te editten. Ach ja iedereen is welkom voor een kop koffie. Ben er nog een half uurtje voor ik vertrek.
Groet,
Berend Rektema
[ Voor 99% gewijzigd door Kol Nedra op 05-10-2025 11:39 ]
nothing stops this train
knakworst schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:36:
Rekt. Hebben ze toch gelijk op nu.nl.
/f/image/KMWxfiKsX5k13fYR5MOus5Bm.png?f=fotoalbum_large)
Target is duidelijk. LFG.
Dat was Jaapio verdwaald na z'n werk denk ik...Kol Nedra schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:38:
[...]
ik zag pas geleden een fatbike hier op platteland rijden, echt niet normaal. dit soort rommel hoort alleen in de stad te zijn!
Deze regio is zelfs al eens in het nieuws geweest wegens “Bermudadriehoek voor GSM signaal” 😅tomtom901 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:00:
[...]
Ze hebben hier 10 of 15 jaar geleden een gsm mast laten weghalen, en dat voelen we tot op vandaag nog, bij gelijk welke provider.
Gelukkig in en rond het huis is VOWIFI actief, dus alle cell trafiek wordt via Wifi afgehandeld.
EDIT: en inderdaad, het rustige platteland..
[ Voor 4% gewijzigd door kazzzdafke op 05-10-2025 11:47 ]
Never ever financial advice...
Vanavond dat gele lijntje op 126
Rusland stopt inderdaad nog lang niet. Daarom Rheinmetall.Fordjah schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:41:
Wat een geweld op zondag.
Ik zou willen dat ik Erik heette. Dan zou ik me zo voorstellen:
Ik ben Erik. En dat zweer ik. En als ik niet neuk dan mastrubeer ik.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Nee...nee, dit kan nietknakworst schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:13:
[Afbeelding]

Gatver, winst!

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Schiet ze gewoon eens uit de lucht. Slappe gedoe allemaal. Enige taal wat die platkoppen verstaan.knakworst schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:43:
[...]
Rusland stopt inderdaad nog lang niet. Daarom Rheinmetall.
blijft toch mooi hoe dit werkt. Die degen longs die dan open gegaan zijn bij begin vd pump paar uur terug. Dat zijn gewoon allemaal x30 of meer. Wat een mafklappers
Je zou het maar in het FO topic moeten bekennen dat je meer dan 3% rendament gepakt hebt in een jaar. Heb je gelijk een ban als je volhoudt dat het niet gewoon gokken of geluk is.Bushalte schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:44:
[...]
Nee...nee, dit kan niet![]()
![]()
![]()
![]()
Gatver, winst!
[Afbeelding]
Gaat die stomme CME gap ook weer dicht, dan hoef je die onzin niet aan te horen komende week over dat die nog gevuld moet wordenanti elppa schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:45:
blijft toch mooi hoe dit werkt. Die degen longs die dan open gegaan zijn bij begin vd pump paar uur terug. Dat zijn gewoon allemaal x30 of meer. Wat een mafklappers
cme gaps worden in laatste deel bull vrijwel nooit gesloten, dat komt wel op de weg terug in de winter.Guere schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:47:
[...]
Gaat die stomme CME gap ook weer dicht, dan hoef je deonzin niet aan te horen komende week over dat die nog gevuld moet worden
Zijn nu precies tot aan die liquiditeit gegaan, gros is er al uitgetikt. Bijna schoon. zou me niets verbazen als we daarna gewoon weer up gaan.
Werkt vaak goedFrambozenTaart schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:43:
[...]
Ik zou willen dat ik Erik heette. Dan zou ik me zo voorstellen:
Ik ben Erik. En dat zweer ik. En als ik niet neuk dan mastrubeer ik.

Yep. Market makers lachen zich dood (net als ik overigens). Laatste fase BTC traden is net als snoep pakken van een kind, gewoon de liquiditeit volgen.anti elppa schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:48:
[...]
cme gaps worden in laatste deel bull vrijwel nooit gesloten, dat komt wel op de weg terug in de winter.
Zijn nu precies tot aan die liquiditeit gegaan, gros is er al uitgetikt. Bijna schoon. zou me niets verbazen als we daarna gewoon weer up gaan.
was een niet al te vriendelijke reactie, dus ik dacht haal het maar weg
nothing stops this train
Wordt toch een ban. Nu kunnen we naar 200k.Kol Nedra schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:49:
[...]
was een niet al te vriendelijke reactie, dus ik dacht haal het maar weg
Binnenkort verkiezingen, dus vermoed dat er wel wat SC'ers een gevaarlijk uitstapje maken naar andere delen van Tweakers
Zou ik ook gewoon een boot voor nemen... Nogal wiedes.Wispe schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:11:
[...]
Nu weer een volle zak! Op naar de verjaardag van m'n moeder om haar te verwennen met een dikke bos bloemen!
Well played sir. Same here.Coldcat schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:54:
Ik heb deze paniek maar aangegrepen om de BTC die ik had verkocht weer terug bij z'n eigenaar te krijgen. Had wel meer pull-back verwacht. Het stukje dat ik extra had gekocht blijft in stables staan.
Nu weer een volle zak! Op naar de verjaardag van m'n moeder om haar te verwennen met een dikke bos bloemen!
Coldcat op bezoek bij zijn moeder met een volle zak:Coldcat schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:54:
Ik heb deze paniek maar aangegrepen om de BTC die ik had verkocht weer terug bij z'n eigenaar te krijgen. Had wel meer pull-back verwacht. Het stukje dat ik extra had gekocht blijft in stables staan.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/3pSq7cQHwqDlQ666mLwqBpNj.jpg?f=user_large)
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!