Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Gefeliciteerd 🥳ByteMe_ schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 00:36:
[...]
Living on the edge hier, rustagh! Straks ga je nog Trump coins hier chillen zeker?
Mjah, schoolreunie, paar biertjes, had echt niet veel op, 3 minuutjes met de auto, want met dit weer ga ik niet fietsen, ben geen fries.ByteMe_ schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 00:36:
[...]
Living on the edge hier, rustagh! Straks ga je nog Trump coins hier chillen zeker?
Van harte
Als dat de enige uitdaging was geweest...elektriekert schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 00:26:
[...]
Plassen...stop....plassen....stop....plassen?
Dat zit wel Schnorr.
hier ook op 18e direct begonnen, moest wel want ik had al een auto gekocht (op moeders naam) toen ik 17 was.Darrell schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 00:30:
[...]
Maakte een rekenfout. 27 jaar + 18. Was het eerste wat ik deed toen ik 18 werd.
de auto koste mij maar 1000 gulden, vader werkte bij een autobedrijf dus die had van een zeer leuke auto een lage inruilwaarde gegeven aan een klant en ik heb het gewoon voor die bedrag gekocht
rijbewijs binnen 4 maanden gehaald
nothing stops this train
Ik had ook een (tweedehandse) auto gekocht voordat ik mijn rijbewijs haalde. Paar maanden later werd die auto gejat. Blijkbaar was ik erg goed verzekerd dat ik meer uitgekeerd kreeg dan dat ik ervoor betaald had. Met dat geld een nieuwe auto gekocht en daar rij ik na 13 jaar nog steeds in.Kol Nedra schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 01:29:
[...]
hier ook op 18e direct begonnen, moest wel want ik had al een auto gekocht (op moeders naam) toen ik 17 was.
de auto koste mij maar 1000 gulden, vader werkte bij een autobedrijf dus die had van een zeer leuke auto een lage inruilwaarde gegeven aan een klant en ik heb het gewoon voor die bedrag gekocht![]()
Nee dat klopte wel, en dan nu de breakout.Remy!!!! schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 02:07:
Zijn we weer een channel aan het maken, of klopt dat niet ivm het weekend? #n00bvraag
[Afbeelding]
Blijkbaar, ik ben aan mijn dertiger jaren begonnen dus ver van mijn bed show. Voel me wel 69 door crypto en mentaal 12, dus de waarheid ligt in het midden..zenith schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 21:56:
[...]
De meeste hier in de SC zijn wel over de 40 denk ik?
Opgeslagen om een keer te kopen.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Vandaag mijn wekelijkse VCA inleg gedaan.
Ingesteld te realiseren rendament : 50%
Inleg : 40 van 522
Op schema om doel te halen : Ja
Bijzonderheden : Ja, grootste negatieve inleg ooit (4,9x de initiële inleg)
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
That's the spirit, never sell your bitcoin! Gewoon een negatieve inleg uitvoeren.John245 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 06:27:
Goedemorgen SC'ers. Dat is lekker wakker worden.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Die vraag moeten we echt beantwoord zien door @JJ1984 ... heb je 100k in een shitcoin gestopt?Pinsa schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 06:45:
Goedemorgen het was nog lang gezellig gister hier, niemand shitcoins gekocht?
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Negatieve inleg? Heb je verkocht?! En gaat dit dan van je 522 inleg af? Ik ben helemaal in de war.John245 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 06:27:
Goedemorgen SC'ers. Dat is lekker wakker worden.
Een beetje verkocht. Maar als btc hard daalt kan het ook gebeuren dat ik 4 maal de initiële inleg moet doen.zenith schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 07:17:
[...]
Negatieve inleg? Heb je verkocht?! En gaat dit dan van je 522 inleg af? Ik ben helemaal in de war.
En op dit moment is de gemiddelde inleg nog hoger als dat we iedere week in willen leggen.
Gister wel wat ingelegd toch?Pinsa schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:28:
@zwembroek Saved by the bell, shitcoins down en dit is pas het begin.
[Afbeelding]
Is toch niets gebeurd?Darrell schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 00:26:
Godver. 29 jaar mn rijbewijs. Net eerste keer moeten blazen. Zat op het randje en mocht door. Alsof je in een shitcoin stapt die in 2 tellen naar 0 gaat. Maar dan erger. Ik ga ook maar een glaasje warme melk pakken en een appeltje snijden.
Ik ben ooit compleet bezopen door een agent staande gehouden toen de chick waar ik mee was haar auto had gecrasht op een kruispunt na een wilde nacht. Ik wilde hem achteruit even op een veilig stuk zetten om de lekke voorbanden te vervangen
[ Voor 3% gewijzigd door Coldcat op 05-10-2025 07:40 ]
Geen zorgen de pensionering is nog ruim voor mijn 50etomtom901 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 04:36:
[...]
Damn we moeten dadelijk een senioren clubje gaan maken voor jou, @zwembroek en @John245![]()
Mooon!
Gefeliciteerd!!!ByteMe_ schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 07:42:
Dat is lekker wakker worden, LFG!
proost jongen!!! op je verjaardag. Mooi kado iig die athByteMe_ schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 07:42:
Groene kaarsen op de taart. GefeliciteerdByteMe_ schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 07:42:
De jip en janneke exchange?Coldcat schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 07:44:
M'n exchange ligt eruit! Bullish!!
B&A... Bassie en Adriaan. (NEXO)
Jjij bent voor de belastingdienst in ieder geval een professionele trader
Gelukkig hebben we de logs hier mochten er ooit vragen over komen.
[ Voor 6% gewijzigd door Ray_ op 05-10-2025 08:09 ]
Belastingdienst verdient al genoeg, ik vind dat crypto uitgesloten moet blijven van belastingColdcat schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 08:08:
[...]
Jjij bent voor de belastingdienst in ieder geval een professionele trader
Gelukkig hebben we de logs hier mochten er ooit vragen over komen.
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Nog geen bericht op nu.nl dus we kunnen nog even door pompen!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Gefeliciteerd!ByteMe_ schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 07:42:
Zero.
Ik word er regelmatig mee voor de gek gehouden dat er meer gat dan sok iszenith schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 08:43:
[...]
Ik heb deze sokken ook, met een kouder wordende tegelvloer valt dat best tegen 😎
https://www.spaansesloffe...-wollen-voering-zwar.htmlzenith schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 08:43:
[...]
Ik heb deze sokken ook, met een kouder wordende tegelvloer valt dat best tegen 😎
Zomaar een tip
Idd, achteraf natuurlijk meer in moeten zetten, maar ik klaag niet.
Nu even kijken waar ik er een short tot einde bearmarket van maak
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Dat artikel zal vast weer beginnen met "investeerders zijn optimistisch, want...", waarna ze het weer zullen willen linken aan de VS, Trump en regelgeving...
Die bedrag?Kol Nedra schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 01:29:
[...]
hier ook op 18e direct begonnen, moest wel want ik had al een auto gekocht (op moeders naam) toen ik 17 was.
de auto koste mij maar 1000 gulden, vader werkte bij een autobedrijf dus die had van een zeer leuke auto een lage inruilwaarde gegeven aan een klant en ik heb het gewoon voor die bedrag gekocht![]()
Ik ben vandaag opgestaan als taalnazi, dus let op allen!
Gefeliciteerd!!ByteMe_ schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 07:42:
En dan nog n komma vergeten voor dat voegwoordelektriekert schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 08:53:
[...]
Die bedrag?
Ik ben vandaag opgestaan als taalnazi dus let op allen!
Stock traders die ook in BTC mining bedrijven zitten
Volgens mij loopt er nog een oude baas rond deze morgen:elektriekert schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 08:53:
[...]
Die bedrag?
Ik ben vandaag opgestaan als taalnazi dus let op allen!
Ja iren dan. Bekende van mij al hele lange tijd $mara maar dat blijkt net de foute keuze. En zelf geen Bitcoin geen idee waarom.kbuntu schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 08:57:
[...]
Stock traders die ook in BTC mining bedrijven zitten
[Afbeelding]
Probleem met al die bedrijfjes is waarschijnlijk ook dat the new kid on the block er met alle winsten ervandoor gaat. Tenminste, totdat er weer een ander bedrijfje een falend business model omzet in "oh we gaan crypto doen want dat levert geld op". Zo te zien had MARA in 2014 & 2021 al major runs, tsja, daarna ziet de chart er gewoon uit als die van een shitcoin. Nobody cares, alleen het nieuwste bedrijfje doet ertoeAlpina schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 09:05:
Ja iren dan. Bekende van mij al hele lange tijd $mara maar dat blijkt net de foute keuze. En zelf geen Bitcoin geen idee waarom.
Scherp zo op de zondagmorgen meme lord.Guere schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 09:08:
[...]
Probleem met al die bedrijfjes is waarschijnlijk ook dat the new kid on the block er met alle winsten ervandoor gaat. Tenminste, totdat er weer een ander bedrijfje een falend business model omzet in "oh we gaan crypto doen want dat levert geld op". Zo te zien had MARA in 2021 al een major run, tsja, daarna ziet de chart er gewoon uit als die van een shitcoin. Nobody cares, alleen het nieuwste bedrijfje doet ertoeAls de bear begint storten al die bedrijfjes naar beneden.
Ps. Iemand krijgt een berichtje van zn ex
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Van harte proficiat, stevige groene kaarsen gewenst. We zijn alvast begonnen!ByteMe_ schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 07:42:
ByteMe_ schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 07:42:
Aanrader of? Ik haat koude voeten
Ja ik vind van wel. Over smaak valt niet te twisten, maar als je je over de vorm heen hebt gezet zijn dit in mijn ogen de beste/lekkerste die er zijn
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Litebit? 😉Coldcat schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 07:44:
M'n exchange ligt eruit! Bullish!!
Why is the price of BTC rising?Mr Ronman schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 09:42:
Al mijn take profits die ik ingesteld had zijn geraakt. Nu de rest van de positie maar lekker laten lopen
[Afbeelding]
Omdat de dollar rekt gaat dus we schieten er alsnog niets mee op.
Beste voor weinig
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/LqZYMvg4sBBebXZg2owcGpIo.png?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/BlPXfvQXZwl4I77QLCYd2Mtm.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/XJfbN8kv5d3oBLk5yXkGWP6M.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/9Uvca1XPvBBfzbJMhmw1y1ZV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OSa7hbf3pqXW1CPwsZwumj5X.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mRla78EQxDO5H184CAKldZoO.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/IZRe5mBk57FVnbYNRt5pZRCs.webp?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sa4ZB3EiGrEO3EjpolRBn7iO.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/aXSORTz1E0vhxxF4tvpVxhYp.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Vj4Ssf5Q5jZXJhsH42CACAok.jpg?f=fotoalbum_large)