Haha jij hoort nu bij kamp maxi’s, ik geloof nog steeds in de cycles we gaan het zien, laten we de bull maar eens eerst doorkomen
ik reken met 50 - 60% van de topzwembroek schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 20:46:
[...]
Tering john teveel gezopen vandaag? Nog geen week geleden hadden we al 108. Reken maar op -65% van een top.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
310k confirmedzwembroek schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 20:46:
[...]
Tering john teveel gezopen vandaag? Nog geen week geleden hadden we al 108. Reken maar op -65% van een top.
zwembroek schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 20:46:
[...]
:strip_exif()/f/image/osR0xYfhgjnkcTJEgC79Na4F.jpg?f=fotoalbum_large)
Denk aan de pillen wel meer mensen zo te lezen
Poehh....schuif die spiegel maar even door.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Die zijn wel mooi. Die hadden wij op Thunderdome 96 niet. Mandarijnen dat dan weer wel. Dat waren dikke units.Pinsa schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 20:48:
[...]
[Afbeelding]
Denk aan de pillen wel meer mensen zo te lezen
Heb een vergelijkbaar scenario in gedachten. Al verwacht ik niet dat de 100k het gaat houden in de bear, maar een en ander is wel afhankelijk van waar we gaan toppen. Zit zelf te denk aan een bodem rondom de april-low van dit jaar, maar ga er niet op wachten en DCA gewoon door.
Vergeet de triple Mitsubishi niet, stond je live op dat feest? Ik had er alleen een schoolagenda van en wat cd,s was net wat te jong in die periode.zwembroek schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 20:51:
[...]
Die zijn wel mooi. Die hadden wij op Thunderdome 96 niet. Mandarijnen dat dan weer wel. Dat waren dikke units.
Maar goeie tijd man de 90s
Ik roep het al een paar maandenPinsa schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 20:46:
[...]
Haha jij hoort nu bij kamp maxi’s, ik geloof nog steeds in de cycles we gaan het zien, laten we de bull maar eens eerst doorkomen
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Ik VCA ook gewoon door.jvel92 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 20:55:
[...]
Heb een vergelijkbaar scenario in gedachten. Al verwacht ik niet dat de 100k het gaat houden in de bear, maar een en ander is wel afhankelijk van waar we gaan toppen. Zit zelf te denk aan een bodem rondom de april-low van dit jaar, maar ga er niet op wachten en DCA gewoon door.
Klopt maar met een lage koers ben jij ook blij krijg je meer sats en gaat je gemiddelde aankoopberag omlaag
Yep was mijn eerste feest. Was toen 17. De blauwe driehoekige Mitsubish.Pinsa schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 20:55:
[...]
Vergeet de triple Mitsubishi niet, stond je live op dat feest? Ik had er alleen een schoolagenda van en wat cd,s was net wat te jong in die periode.
zwembroek schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 21:00:
[...]
Yep was mijn eerste feest. Was toen 17. De blauwe driehoekige Mitsubish.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/9rqo0mkvUI5wCEpGEiPIX6JV.gif?f=user_large)
Lekker man, op zijn zevende werd hij na een verjaardagsfeestje nog thuisgebracht met een snoepzak in de jas. Tien jaar later neemt ie gewoon zelf de snoepzak mee.zwembroek schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 21:00:
[...]
Heb die videoband ook nog ergens. Staan ook vrienden van mij op. Ik was net naar de plee denk ik anders stond ik er ook op.Pinsa schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 20:55:
[...]
Vergeet de triple Mitsubishi niet, stond je live op dat feest? Ik had er alleen een schoolagenda van en wat cd,s was net wat te jong in die periode.
Ik verwacht ook geen grote daling meer in de bear of er moet een goede blow off top komen. Waarom? De markt is erg veranderd en veel breder: Meer adoptie, ETF’s, BTC op de balans van landen en bedrijven, economisch een slecht klimaat in de wereld (oorlogen, inflatie).
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
gaan we het al over de bear hebben, nou ik denk niet dat we lager dan $80k gaan
nothing stops this train
Zonnebril op en gaan! Gelukkig zijn we verstandiger geworden tochzwembroek schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 21:08:
[...]
Heb die videoband ook nog ergens. Staan ook vrienden van mij op. Ik was net naar de plee denk ik anders stond ik er ook op.

Die bear komt er gewoon. Er is altijd wel een trigger waardoor het lager gaat dan je denkt.
Misschien klapt het kaartenhuis van MSTR wel in elkaar. Zijn obligaties lopen niet zo hard meer, aankopen komen nu voornamelijk door stock dilution. Dat werkt, totdat BTC MSTR gaat outperformen.
Misschien klapt het kaartenhuis van MSTR wel in elkaar. Zijn obligaties lopen niet zo hard meer, aankopen komen nu voornamelijk door stock dilution. Dat werkt, totdat BTC MSTR gaat outperformen.
Ja man. Mijn twee dochters zijn nu 14. Ik hoop dat ze verstandiger zijn dan hun vader. Ze kunnen mij in ieder geval niets wijsmaken.Pinsa schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 21:10:
[...]
Zonnebril op en gaan! Gelukkig zijn we verstandiger geworden toch
MSTR is wel een zorgelijk feitje als deze gedowngen moet gaan verkopenBTC100K2021 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 21:13:
Die bear komt er gewoon. Er is altijd wel een trigger waardoor het lager gaat dan je denkt.
Ik zou leip worden als mn kids zoiets zouden doen, maar idd je hebt ze gelijk door haha!zwembroek schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 21:13:
[...]
Ja man. Mijn twee dochters zijn nu 14. Ik hoop dat ze verstandiger zijn dan hun vader. Ze kunnen mij in ieder geval niets wijsmaken.
Precies mijn gedachte. Ik denk nu top op plus minus 140k. Dan -65%. Zit je op 49k. En dan komt er meestal nog na een jaar een laatste scare. En dit keer kunnen het de BTC investeringsfondsen zijn die later dan Saylor zijn begonnen. In het ergste geval MSTR. Nog wat miners die capituleren.BTC100K2021 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 21:13:
Ben jij al zo’n oude lul? Kolerezwembroek schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 21:13:
[...]
Ja man. Mijn twee dochters zijn nu 14. Ik hoop dat ze verstandiger zijn dan hun vader. Ze kunnen mij in ieder geval niets wijsmaken.
Ik bedacht me laatst dat eventuele kinderen van mij al een stuk ouder zouden kunnen zijn dan 14 
Dan heb je wel even een bsm-momentje. Verdorie man, ik heb niet eens een motor om de naderende crisis af te wenden.

Dan heb je wel even een bsm-momentje. Verdorie man, ik heb niet eens een motor om de naderende crisis af te wenden.
Dat zit wel Schnorr.
Zelfs Goldman Sachs heeft hogere koersdoelen.zwembroek schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 21:17:
[...]
Precies mijn gedachte. Ik denk nu top op plus minus 140k. Dan -65%. Zit je op 49k. En dan komt er meestal nog na een jaar een laatste scare. En dit keer kunnen het de BTC investeringsfondsen zijn die later dan Saylor zijn begonnen. In het ergste geval MSTR. Nog wat miners die capituleren.
Dan koop je er toch een van de winstenStukfruit schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 21:26:
Ik bedacht me laatst dat eventuele kinderen van mij al een stuk ouder zouden kunnen zijn dan 14
Ouwe lul? Hou je bek jong!
Die hopen dat mensen zoals jou daar in gaan geloven. Ze moeten toch exit liquidity hebben.John245 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 21:28:
[...]
Zelfs Goldman Sachs heeft hogere koersdoelen.![]()
Je bedoelt die uit Thailand? 😎zwembroek schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 21:29:
[...]
Ouwe lul? Hou je bek jong!Gelukkig zie ik er een stuk jonger uit. Daar is mijn 12 jaar jongere vriendin ook ingetrapt.
Ik heb mijn eigen plan en dat volg ik gewoon.zwembroek schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 21:30:
[...]
Die hopen dat mensen zoals jou daar in gaan geloven. Ze moeten toch exit liquidity hebben.
Nee, die rekent hij gewoon af en noemt hij zijn “vriendin”
Netjes netjeszwembroek schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 21:29:
[...]
Ouwe lul? Hou je bek jong!Gelukkig zie ik er een stuk jonger uit. Daar is mijn 12 jaar jongere vriendin ook ingetrapt.
Wie zal morgen het bericht plaatsen dat er onbedoeld shitcoins zijn gekocht?Pinsa schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 21:37:
Ouderwets gezellig hier
zwembroek schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 21:29:
[...]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/yY0mWT73Yx1BQveuettxECVt.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Die meme ging over @anti elppa toch? Die is wel fantastisch, hahaWispe schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 21:47:
[...]
Wie zal morgen het bericht plaatsen dat er onbedoeld shitcoins zijn gekocht?
Die waren goed ja. Later waren rode bacardi's mijn favoriete snack.zwembroek schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 21:00:
[...]
TD 96 niet bij geweest. 97 wel. Wat een tijden
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Denk je? Ik heb geen idee eigenlijk. Vast ook wel wat jong volk. Ik ben zelf nog onder de 40 trouwens maar zit er niet ver meer vandaanzenith schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 21:56:
[...]
De meeste hier in de SC zijn wel over de 40 denk ik?
Gelukkig ben ik voorlopig niet zover.zenith schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 21:56:
[...]
Is een grote aanname, maar dat vermoeden heb ik 😀YES schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 21:58:
[...]
Denk je? Ik heb geen idee eigenlijk. Vast ook wel wat jong volk. Ik ben zelf nog onder de 40 trouwens maar zit er niet ver meer vandaan
zenith schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 21:56:
[...]
:no_upscale():strip_exif()/f/image/6d702iFXIjhhdZ9meYFUyGzk.webp?f=user_large)
35 kom pas kijken.zenith schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 22:00:
[...]
Is een grote aanname, maar dat vermoeden heb ik 😀
Geen idee wat dat in crypto jaren is.
Ik had jou ouder ingeschatAlpina schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 22:01:
[...]
35 kom pas kijken.
Geen idee wat dat in crypto jaren is.

Ik haal graag de gemiddelde leeftijd wat omlaagzenith schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 21:56:
[...]
John is ouder. Dat weet ik toevallig want die kocht nog stocks in de crash van 1929.
Hahha jonkies!
Na al die jaren crypto voel ik me net 69... and counting
Na al die jaren crypto voel ik me net 69... and counting
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
zwembroek schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 21:29:
[...]
:strip_exif()/f/image/q3cE567mQEVd6TULdtz3MlvJ.gif?f=fotoalbum_large)
haha 1995 kocht ik de eerste stocksAlpina schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 22:06:
John is ouder. Dat weet ik toevallig want die kocht nog stocks in de crash van 1929.
Hier ook. En in de sixties zijn ze begonnen met bouwen
[ Voor 11% gewijzigd door John245 op 04-10-2025 22:22 ]
Mijn vader kocht huizen (3 stuks)kbuntu schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 22:21:
[...]
Toen was ik 9, helaas kocht mijn vader toen geen stocks
Verwekt in '69 dus, had ook niet anders verwacht.John245 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 22:21:
[...]
Hier ook. En in de sixties zijn ze begonnen met bouwen
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Mooi sfeertje vanavond! Wel beetje kak want de sfeer is hier eigenlijk alleen in de bear zo goed..
Ja of met bier in de man, maar dat zal toch niet, op zaterdagavond??
Dat je arm bent geboren kun je niets aan doen. De rest heb je in eigen hand...Wispe schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 22:22:
Was ik maar zo oud, dan hoefde ik niet zo lang meer tot mijn pensioen.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Nee hoor. Zeker niet.
tomtom901 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 21:32:
[...]
Nee, die rekent hij gewoon af en noemt hij zijn “vriendin”

Kom net uit het werk, zit hier languit op de bank met een glas melk en wat stukjes fruit Dexter te kijken voor de 2e keerYES schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 22:39:
Mooi sfeertje vanavond! Wel beetje kak want de sfeer is hier eigenlijk alleen in de bear zo goed..

Maar als 40 plusser mag dat gewoon, heerlijk man.
Jouw cryptokennis is onbevlogen tot je gekomen?MrFX schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 22:42:
[...]
Dat je arm bent geboren kun je niets aan doen. De rest heb je in eigen hand...
Dat zit wel Schnorr.
Ohja, Dexter. Had dat nooit gezien tot laatst, maar ben blijven hangen bij seizoen 5. Het werd te saai, altijd hetzelfde verhaal.FrambozenTaart schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 22:46:
[...]
Kom net uit het werk, zit hier languit op de bank met een glas melk en wat stukjes fruit Dexter te kijken voor de 2e keer![]()
Echte boomers hier.
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Daar kun jij niets aan doen, ligt gewoon aan het gebrek aan doorzettingsvermogen van je generatie.Wispe schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 22:47:
[...]
Ohja, Dexter. Had dat nooit gezien tot laatst, maar ben blijven hangen bij seizoen 5. Het werd te saai, altijd hetzelfde verhaal.
FrambozenTaart schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 22:46:
[...]
Kom net uit het werk, zit hier languit op de bank met een glas melk en wat stukjes fruit Dexter te kijken voor de 2e keer![]()
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/8kLXXuE7VJoTbRfGxB5mUgO9.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/NLO0ZMeoNdVEEW5XSkUJrGBG.jpg?f=fotoalbum_large)
Melk en fruit. Fuck wat gezondFrambozenTaart schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 22:46:
[...]
Welke Dexter. Die met het laboratorium of die met het mes?
Zo deed ik het ook hoor toen ik 35 was. Das war einmal.
Er ligt nog een boel acceptatie op de weg voor je

Blij dat ik dat al gehad heb. Lig hier gewoon comfortabel en tevreden te wachten op de dood.
FrambozenTaart schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 22:52:
[...]
Er ligt nog een boel acceptatie op de weg voor je![]()
Blij dat ik dat al gehad heb. Lig hier gewoon comfortabel en tevreden te wachten op de dood.

Met jouw vertrouw ik het niet. Dat stuk onkruid zie ik net als in die BTC meme gewoon weer uit de kist opstaan voor nog een ronde. Pas als je goed en wel drie maanden onder de grond zit zal het zo zijn.FrambozenTaart schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 22:52:
[...]
Er ligt nog een boel acceptatie op de weg voor je![]()
Ik merk de laatste tijd, zeker als ik wat gedronken heb, dat ik heel erg de behoefte heb om nu echt eens 100k in altcoin te ‘investeren’ en daar serieus rendement (rendament?) mee te maken. Waarschijnlijk een heel slecht idee, maar het leeft heel erg bij mij. Komt waarschijnlijk omdat ik mijn grootste gedeelte BTC reeds tussen 80k en 115k verkocht heb.
Gewoon doen. Yolo.JJ1984 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 23:15:
Ik merk de laatste tijd, zeker als ik wat gedronken heb, dat ik heel erg de behoefte heb om nu echt eens 100k in altcoin te ‘investeren’ en daar serieus rendement (rendament?) mee te maken. Waarschijnlijk een heel slecht idee, maar het leeft heel erg bij mij. Komt waarschijnlijk omdat ik mijn grootste gedeelte BTC reeds tussen 80k en 115k verkocht heb.
Jij hebt 100k liggen om zomaar in een altcoin te tyfen? Black & Decker vraagt om je adres.JJ1984 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 23:15:
Ik heb dat ook vaak als ik gedronken heb en laatst besloten om het gewoon te gaan doen. Maar toen bleek dat ik helemaal geen 100k had liggen...JJ1984 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 23:15:
Armoede heeft me wederom gered van een impulsieve actie.
Kratje bier in de SC! Wist je dat nog niet?YES schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 23:17:
[...]
Jij hebt 100k liggen om zomaar in een altcoin te tyfen? Black & Decker vraagt om je adres.
:strip_exif()/f/image/gr7YcGj1vlOXWEdroEh19etx.png?f=user_large)
JJ1984 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 23:15:
:strip_exif()/f/image/R7lDIEPcHdPv26Z7q94lDn2J.png?f=user_large)
JJ1984 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 23:15:

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ik weet niet wat ik idioter vind: dat je 100k in een alt wilt yolo'en of dat je je grootste gedeelte BTC al verkocht hebt.JJ1984 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 23:15:
Denk dat laatste. Want als je dat laatste niet gedaan had kwam je nu niet op die gekke gedachtes.
Hoe dan ook, sterkte met deze verschrikkelijke aandoening. Er is hulp.
Everybody gets Bitcoin at the price they deserve.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
dit:
Boomers hebben huizenmarkt
Millenials hebben aandelen
Gen Z hebben Bitcoin
nothing stops this train
Ik schaam me er (achteraf) ook een beetje voor. Maar had een plan en dat was vanaf 80k telkens in stapjes wat te verkopen en daar heb ik me wel aan gehouden. Ik ben nou eenmaal erg conservatief ingesteld.Vis schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 23:44:
[...]
Ik weet niet wat ik idioter vind: dat je 100k in een alt wilt yolo'en of dat je je grootste gedeelte BTC al verkocht hebt.
Denk dat laatste. Want als je dat laatste niet gedaan had kwam je nu niet op die gekke gedachtes.
Hoe dan ook, sterkte met deze verschrikkelijke aandoening. Er is hulp.
Everybody gets Bitcoin at the price they deserve.
Ik ben overigens 41, dus wellicht ‘gewoon’ een midlifecrisis’
[ Voor 4% gewijzigd door JJ1984 op 04-10-2025 23:58 ]
Dat konden we net al lezen ja. 100k in een shitcoin is erg conservatief.JJ1984 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 23:55:
[...]
Ik ben nou eenmaal erg conservatief ingesteld.
Maar dan wel overwegen 100k in een altcoin te kieperenJJ1984 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 23:55:
[...]
Ik ben nou eenmaal erg conservatief ingesteld.

JonkieJJ1984 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 23:55:
[...]
Ik ben overigens 41, dus wellicht ‘gewoon’ een midlifecrisis’
Wacht maar tot lichaamsdelen dingen gaan doen waarvan je niet wist dat ze dit kunnen doen.
Dat zit wel Schnorr.
Stukfruit schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 00:07:
[...]
Jonkie
Wacht maar tot lichaamsdelen dingen gaan doen waarvan je niet wist dat ze dit kunnen doen.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/XleMMBoUbItQBlrKdFDLZsJr.gif?f=user_large)
nothing stops this train
"Jou"Coldcat schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 23:13:
[...]
Met jouw vertrouw ik het niet. Dat stuk onkruid zie ik net als in die BTC meme gewoon weer uit de kist opstaan voor nog een ronde. Pas als je goed en wel drie maanden onder de grond zit zal het zo zijn.
Plassen...stop....plassen....stop....plassen?Stukfruit schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 00:07:
[...]
Jonkie
Ik hoop dat het pas over 25 jaar komt
Godver. 29 jaar mn rijbewijs. Net eerste keer moeten blazen. Zat op het randje en mocht door. Alsof je in een shitcoin stapt die in 2 tellen naar 0 gaat. Maar dan erger. Ik ga ook maar een glaasje warme melk pakken en een appeltje snijden.
29 + 18 = minimaal 47 jaar oud.Darrell schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 00:26:
Godver. 29 jaar mn rijbewijs. Net eerste keer moeten blazen. Zat op het randje en mocht door. Alsof je in een shitcoin stapt die in 2 tellen naar 0 gaat. Maar dan erger. Ik ga ook maar een glaasje warme melk pakken en een appeltje snijden.
Dat had ik ook niet gedacht bij jou.
Maakte een rekenfout. 27 jaar + 18. Was het eerste wat ik deed toen ik 18 werd.Wispe schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 00:28:
[...]
29 + 18 = minimaal 47 jaar oud.
Dat had ik ook niet gedacht bij jou.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!