Nog een uurtje en dan op naar de late dienst.
Hard voor weinig.
Nog een uurtje en dan op naar de late dienst.
I still think #Bitcoin Dominance is going to explode higher *extremely* soon.
— Benjamin Cowen (@intocryptoverse) 2 oktober 2025
BTC is king and that is where liquidity should flow for the next several weeks
Alts are a distraction from what matters pic.twitter.com/nI3qNxKVq7
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Vrienden van me hadden ook wel interesse vorige run toen het rond de 60k stond na de 69k top. Heb toen afgeraden om te kopen, 2 maanden later doken we onder de 40k.Vis schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 09:38:
Ouders weten het sowieso wel, en die heb ik sinds 2021 ook oranged pilled.
M'n pa zelfs een Bitvavo account aangesmeerd destijds en geregeld (Bitcoin only) aan te kopen.
Die ouwe van me is me dankbaar.
Vrienden kring idd erg stil, buiten enkele crypto hodlers uiteraard maar er is nergens hype en fomo te bekennen idd.
Still early ☝🏼
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Het is als de winkel net open is. Dus ik vermoed dat ze er meer verkopen.tomtom901 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 09:58:
[...]
of mensen doen meer online.de $HOOD generatie leest de FT niet hoor.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
gatver, ben het nog nooit zo eens geweest met die drol
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Andersom zag ik laatst ook een hint in z'n video's vorobijkomen:anti elppa schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 10:20:
[...]
gatver, ben het nog nooit zo eens geweest met die drol
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Beetje regen en dan kun je niet meer tegen een bal aanschoppen? Hoe moeten die ooit in de boze enge buitenwereld zichzelf gaan redden? "Weak hands generation incoming"zwembroek schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 10:31:
Wat een hoere weer. Gelukkig voetbalwedstrijd van mijn dochters afgelast. Scheelt weer 40 minuten in de auto en kijken naar voetbal wat nergens op lijkt.
Manipulatie!estenm schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 10:38:
Wat denken jullie over de laatste AVAX ontwikkelingen? Die timmeren aardig aan de weg....
Moment dat je de order geplaatst hebt?jostefa schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 10:39:
[Afbeelding]
Kan iemand mij uitleggen wat dit rode stipje is? Het doet vermoeden dat ik hier mijn coins heb verkocht maar dat was toch echt op 1k euro.
Alpina schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 09:35:
Ik vertel er zelf ook niets over maar uiteindelijk valt die Lambo toch een beetje op.
Hodl zoals altijd. Fijn dat het stijgt maar PF waarde is nog steeds een flatline uitgezoomd. Moet echt nog wel een stuk meer stijgen, hopelijk de komende weken nog een eindsprint.knakworst schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 18:28:
[...]
@bsmpower en hoe staat het er nu voor. Altijd die berichten als alles rekt gaat. Nu toch maar weer mooi groen
Mooi man! Gebruik je nu een keer je paasei waar die voor gemaakt is en volg je emoties niet. Ik vind het toch altijd jammer om te lezen dat alles in elkaar stort en je daarna baalt. Die rode knop is ervoor om te gebruiken! 10% winst nemen is een klein beetje, maar winst!bsmpower schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 10:47:
[...]
Hodl zoals altijd. Fijn dat het stijgt maar PF waarde is nog steeds een flatline uitgezoomd. Moet echt nog wel een stuk meer stijgen, hopelijk de komende weken nog een eindsprint.
[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 04-10-2025 10:55 ]
Eindsprint voor alts? Of eindsprint voor Bitcoin.bsmpower schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 10:47:
[...]
Hodl zoals altijd. Fijn dat het stijgt maar PF waarde is nog steeds een flatline uitgezoomd. Moet echt nog wel een stuk meer stijgen, hopelijk de komende weken nog een eindsprint.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Hoe zit dit met de peildatum van de Belastingdienst dan. Ik mag nu niet meer verkopen aangezien we al in oktober zitten. Of ik mag mss wel verkopen maar moet 31 dec/1 Jan dan wel weer crypto hebben anders wordt het gezien als belasting ontduiking?Coldcat schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 10:54:
[...]
Mooi man! Gebruik je nu een keer je paasei waar die voor gemaakt is en volg je emoties niet. Ik vind het toch altijd jammer om te lezen dat alles in elkaar stort en je daarna baalt. Die rode knop is ervoor om te gebruiken! 10% winst nemen is een klein beetje, maar winst!
Eerst Bitcoin en dan alts?Vis schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 10:58:
[...]
Eindsprint voor alts? Of eindsprint voor Bitcoin.
Wat denk jij?
Ja dan staat Geert Wilders 1 januari op je stoep. Als je het in stables houdt is er sowieso niets aan de hand. Als het echte FIAT is (bsmpower schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 11:06:
[...]
Hoe zit dit met de peildatum van de Belastingdienst dan. Ik mag nu niet meer verkopen aangezien we al in oktober zitten. Of ik mag mss wel verkopen maar moet 31 dec/1 Jan dan wel weer crypto hebben anders wordt het gezien als belasting ontduiking?
peildatumarbitrage is 3 maanden voor of 3 maanden na 1 januari. Je mag dus zeker wel verkopen nu, maar niet voor 1 april terugkopen.bsmpower schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 11:06:
[...]
Hoe zit dit met de peildatum van de Belastingdienst dan. Ik mag nu niet meer verkopen aangezien we al in oktober zitten. Of ik mag mss wel verkopen maar moet 31 dec/1 Jan dan wel weer crypto hebben anders wordt het gezien als belasting ontduiking?
Nee, dat is niet hoe het werkt. Je mag verkopen, maar niet terugkopen binnen 3 maanden waarbij 1 januari er tussen valt.bsmpower schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 11:06:
[...]
Enkel als je het lage belastingdienst tarief invult. Stables en andere meuk is het hogere tarief.tomtom901 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 11:11:
[...]
Nee, dat is niet hoe het werkt. Je mag verkopen, maar niet terugkopen binnen 3 maanden waarbij 1 januari er tussen valt.
Nouja.. weet niet of ik het zo zou omschrijven.Coldcat schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 11:11:
[...]
Als die belasting op vermogen is gewoon ruis.
Op een miljoen betaal je 2% wat dan €20k is.tomtom901 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 11:13:
[...]
Nouja.. weet niet of ik het zo zou omschrijven.
Weet niet, ik vind 50k+ per jaar lappen toch niet zo grappig anders, naast de serieuze box-1 lasten en noem maar op. Persoonlijk heb ik de afgelopen dagen flink wat naar fiat getrokken. Maar goed, laten we niet teveel offoptic gaan.Coldcat schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 11:17:
[...]
Op een miljoen betaal je 2% wat dan €20k is.
Er zijn landen waar je er meer over betaald. Als BTC naar 150k doorstijgt is dat dus een 147k of 150k. Natuurlijk wel geld, maar ook weer niet het overgrote deel.
Als je niet oppast betaal je ook al snel 0.1% fee over je aankoop, en 0.1% fee over verkoop. Dat is dan al 0.2% wat gelijk is aan 10% van de jaarlijkse bijdrage. Dan nog wat FX fees en andere kosten.
In verhouding valt het allemaal wel mee.
Nee dat klopt niet. Wat @tomtom901 zegt is correct.innova58 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 11:11:
[...]
peildatumarbitrage is 3 maanden voor of 3 maanden na 1 januari. Je mag dus zeker wel verkopen nu, maar niet voor 1 april terugkopen.
https://www.belastingdien...-verplaatsen-binnen-box-3
Iemand moet betalen voor Henk en Ingrid die finaal rekt gaan met hun shitconis.tomtom901 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 11:19:
[...]
Weet niet, ik vind 50k+ per jaar lappen toch niet zo grappig anders, naast de serieuze box-1 lasten en noem maar op. Persoonlijk heb ik de afgelopen dagen flink wat naar fiat getrokken. Maar goed, laten we niet teveel offoptic gaan.
[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 04-10-2025 11:23 ]
Zucht.
Wat een wijsheid. Je bent vast nog dronken.FrambozenTaart schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 11:27:
Als je baalt van belasting op vermogen ben je te arm om rijk te zijn.
Dat is er één voor op een tegeltje!FrambozenTaart schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 11:27:
*alweertomtom901 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 11:30:
[...]
Wat een wijsheid. Je bent vast nog dronken.
Zal best. Ik ga zoals het er nu voor staat in 2026 meer betalen met BOX 3, dan dat ik met mijn 9-5 job in een jaar naar binnen schuif. Bye bye NL.FrambozenTaart schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 11:27:
Waar gaan we heen?knakworst schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 11:32:
[...]
Zal best. Ik ga zoals het er nu voor staat in 2026 meer betalen met BOX 3, dan dat ik met mijn 9-5 job in een jaar naar binnen schuif. Bye bye NL.
Zal eerder THC zijn, dat blijft nogal lang hangen...tomtom901 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 11:30:
[...]
Wat een wijsheid. Je bent vast nog dronken.
Het is bizar hoe geldgeil onze overheid is.knakworst schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 11:32:
[...]
Zal best. Ik ga zoals het er nu voor staat in 2026 meer betalen met BOX 3, dan dat ik met mijn 9-5 job in een jaar naar binnen schuif. Bye bye NL.
Alsof wij in dit gekkenhuis zitten voor de dikke tech
Ik vind dat onze overheid iets te vaak ons belastinggeld besteedt aan minder nuttige zaken dan aan nuttige zaken. Het is dan ook van belang dat eind oktober de linkse partijen buitenspel worden gezet.FrambozenTaart schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 11:42:
Ik vind het mooi dat de staat bepaald. Anders zou iedereen al zijn centen voor zichzelf houden.
Soms wordt het erg nuttig besteed, zoals bij mijn hardwerkende collega die 27 is en ineens kanker kreeg. Goede behandeling en vangnet met behoud van inkomen. Zoiets kies je niet voor tenslotte.
Soms wordt het ook minder nuttig besteed zoals aan een infrastructuur prestige project van de gemeente die miljoenen in onderhoud kost wat ook opgelost kon worden met enkele tonnen.
Maargoed. Hier godzijdank te arm en te rijk tegelijk om zorgen te hebben omtrent geld.
Lekker belangrijk allemaal
Dat wordt stemmen danWispe schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 11:43:
[...]
Ik vind dat onze overheid iets te vaak ons belastinggeld besteedt aan minder nuttige zaken dan aan nuttige zaken. Het is dan ook van belang dat eind oktober de linkse partijen buitenspel worden gezet.
Op zich is natuurlijk 36% van een niet extreem hoog rendement, niet een extreem bedrag.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Tja daar zit je in ieder geval goed tot 2030.sh4d0wman schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 11:48:
[...]
[Afbeelding]
Oh noes. Straks zit de hele SC hier.Dagelijkse BBBBQQQQ meet en donuts op onze prive eilanden.
Daar weet jullie Burgemeester wel raad mee.Wispe schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 11:43:
[...]
Ik vind dat onze overheid iets te vaak ons belastinggeld besteedt aan minder nuttige zaken dan aan nuttige zaken.
Halsema moet ook opbokken.zwembroek schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 12:00:
[...]
Die weet jullie Burgemeester wel raad mee.
Met een paar addertjes...knakworst schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 11:49:
[...]
Tja daar zit je in ieder geval goed tot 2030.
https://research.hktdc.com/en/article/MjA3MTM3NzQ5MQ
Als het er op lijkt dat we een langere cycle draaien kies ik er voor om na 31 December een TP te doen. Dan in dat jaar max 180 dagen in TH verblijven. Dan ben je geen tax resident.Thailand has exempted capital gains tax on crypto trading through licensed exchanges like Bitkub from January 1, 2025, to December 31, 2029. For Bitkub withdrawal limits, they depend on KYC levels; Level 2, for example, allows unlimited coin deposits, but has specific THB and coin withdrawal limits depending on account approval date, with a new default limit of 50,000 baht per day for accounts approved on or after March 31, 2025.
[ Voor 8% gewijzigd door sh4d0wman op 04-10-2025 12:15 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dubai is dan eenvoudiger. Volgens mij hoef je daar enkel 1 keer per 180 dagen te zijn om je VISA te behouden. In de winter is het prima daar. Kun je in de zomer naar een Landal Parks gaan of richting Thailand.sh4d0wman schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 12:10:
[...]
Met een paar addertjes...
1. Het gaat alleen op voor Thaise exchanges. Als ik Bitkub zo bekijk lijkt het alleen BTC/THB te doen, dus moet je dat eerst hebben en dan THB/USDT. Heb je bijvoorbeeld inkomen welke in crypto betaald wordt of je staked stables op een NEXO of iets anders, dan ben je daar belastingplichtig over vanaf X vrijstelling.
2. Zowel onboarding als KYC voor een hogere limiet lijken erg moeilijk te zijn. Zeker als je niet werkt.
De THB limieten zijn standaard erg laag.
[...]
Als het er op lijkt dat we een langere cycle draaien kies ik er voor om na 31 December een TP te doen. Dan in dat jaar max 180 dagen in TH verblijven. Dan ben je geen tax resident.
Als het inderdaad in die volgorde gaat zou het geen slecht idee zijn om nu alles in Bitcoin te stoppen wat betreft je alt allocatie, en na de 150k richting alts te schalen toch?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Exchangessh4d0wman schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 12:10:
[...]
Met een paar addertjes...
1. Het gaat alleen op voor Thaise exchanges. Als ik Bitkub zo bekijk lijkt het alleen BTC/THB te doen, dus moet je dat eerst hebben en dan THB/USDT. Heb je bijvoorbeeld inkomen welke in crypto betaald wordt of je staked stables op een NEXO of iets anders, dan ben je daar belastingplichtig over vanaf X vrijstelling.
2. Zowel onboarding als KYC voor een hogere limiet lijken erg moeilijk te zijn. Zeker als je niet werkt.
De THB limieten zijn standaard erg laag.
[...]
Als het er op lijkt dat we een langere cycle draaien kies ik er voor om na 31 December een TP te doen. Dan in dat jaar max 180 dagen in TH verblijven. Dan ben je geen tax resident.
Edit: @Coldcat dat denk ik wel maar ben niet bekend met de regels daar. Als ik dat zou doen en er heen moet dan wil ik ook zeker de goud atm een keer proberen.![]()
Hier ben je al wel multimiljonair BTC/THB : 3,925,756.51
Thailand of Portugal zal ook mijn keuze zijnknakworst schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 11:35:
[...]
Zit sterk te denken aan Duitsland.
Andere opties:
- Dubai
- Portugal
- Thailand
nothing stops this train
Mocht het toch Duitsland worden, neem dan ff een slofje voor me meeKol Nedra schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 13:10:
[...]
Thailand of Portugal zal ook mijn keuze zijn
En qua vrouwen?Kol Nedra schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 13:10:
[...]
Thailand of Portugal zal ook mijn keuze zijn
Portugual: Leuke Braziliaanse vrouwen en mannen.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Goed bezigPinsa schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 13:46:
[...]
Ik dacht verkoop de boel even, morgen retrace
[Afbeelding]
Ik heb er nog geen studie op gedaan maar als je de btc op een exchange verkoopt voor thb, is dat toch juist vrij van belasting? Anders snap ik het nieuws niet.sh4d0wman schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 12:59:
@knakworst hoe ga je winst nemen? Als je in je wallet swapped is het een taxable event.
Of hodl je gewoon de beer weer in?
Een ander voordeel hier is geen inheritence tax. Of BTC moet nog wat door stijgen. Die begint vanaf 20 miljoen USD ongeveer.
4 jaar zeepjes rapen voor die in het bubbelbad.FrambozenTaart schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 15:38:
Aangezien het hier toch compleet dood is;
Hier een klassiekertje voor uw oorschelpen.
[YouTube: The Notorious B.I.G. - Big Poppa (Official Music Video)]
lekkerrr. CH altijd mooiAlpina schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 16:15:
Hee maar doe wel een groene longbatser mee voor de sfeer
[YouTube: From The Window of My Room]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
nothing stops this train
Wat beweging naar beneden is normaal, voor de komende periode zie ik het ook snel weer oppakken om door te rammen.Pinsa schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:28:
@zwembroek Saved by the bell, shitcoins down en dit is pas het begin.
[Afbeelding]
Voor mij mag het hoor, paar maandjes nog en dan is het weer voorbijLoemoes schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 19:15:
[...]
Wat beweging naar beneden is normaal, voor de komende periode zie ik het ook snel weer oppakken om door te rammen.
[ Voor 8% gewijzigd door Pinsa op 04-10-2025 19:22 ]
Over een paar maanden gaat het pas beginnen. In de bear wordt het meeste geld verdient.Pinsa schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 19:17:
[...]
Voor mij mag het hoor, paar maandjes nog en dan is het weer voorbij
Klopt ik verheug me er al opJohn245 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 19:55:
[...]
Over een paar maanden gaat het pas beginnen. In de bear wordt het meeste geld verdient.
Wat zijn jouw verwachtingen wat betreft de eerst volgende bear?John245 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 19:55:
[...]
Over een paar maanden gaat het pas beginnen. In de bear wordt het meeste geld verdient.
Hier en daar? 2 filialen van de Bruna?Pinsa schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 20:24:
Ben ook wel benieuwd wat iedereen als BTC low gaat verwachten in de bear, heb hier en daar al rondgevraagt en krijg targets van 70k tot 40k te horen.
Ik denk bij Henk en Ingrid.BTC100K2021 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 20:30:
[...]
Hier en daar? 2 filialen van de Bruna?
PBBTC100K2021 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 20:30:
[...]
Hier en daar? 2 filialen van de Bruna?
De bodem van de bear na eind '17 komt niet eens in de buurt van de high van de bullrun van eind '13. De bodem van de bear na eind '21 dipte iets onder de high van de bullrun van eind '17.Pinsa schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 20:24:
Ben ook wel benieuwd wat iedereen als BTC low gaat verwachten in de bear, heb hier en daar al rondgevraagt en krijg targets van 70k tot 40k te horen.
Afhankelijk van wanneer en hoe hoog de top zich vormt.Pinsa schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 20:24:
Tnx Yes, dit is mij ook aangeraden om zo de DCA te starten, mocht er een eventuele black swan ergens tussendoor komen kun je altijd extra fiat er tegen aan smijten. Was gewoon benieuwd wat mensen hier als low gaan zien.YES schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 20:32:
[...]
De bodem van de bear na eind '17 komt niet eens in de buurt van de high van de bullrun van eind '13. De bodem van de bear na eind '21 dipte iets onder de high van de bullrun van eind '17.
Wat mij betreft is het niet te doen om daar een inschatting van te doen. Ik denk dat ik, als voor mij duidelijk is dat we de top gehad hebben, vanaf de high een jaar later weer DCA start, los van bedragen. Dan houd ik liever de cycle aan qua data in plaats van op basis van prijsniveau.
Low 140kVis schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 20:40:
We hebben niet eens een top gehad en men heeft het al over een low in de beer
[Afbeelding]
voor btc verwacht ik geen klassieke bear.jvel92 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 20:19:
[...]
Wat zijn jouw verwachtingen wat betreft de eerst volgende bear?
Gaan we weer een klassieke 'bear-market' in, zoals we dat kennen met Bitcoin om voor een tijd flink lager in te kunnen kopen? Of zit je meer in het kamp van minder diepe en minder langere 'bear-market' voor in ieder geval BTC.
110kPinsa schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 20:24:
Tering john teveel gezopen vandaag? Nog geen week geleden hadden we al 108. Reken maar op -65% van een top.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq