Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ja is wel een risky bet. Je hebt nu iren, ciphr, bitfarms etc. Iren is enigszins uniek omdat het btc mined met duurzame energie en ze zich aan het positioneren zijn als AI datacenters. Zolang de winsten uit btc afgezet tegen energieverbruik goed blijven en het AI verhaal overeind blijft zullen ze nog wel even stijgen. Of ze in de bear nog leven geen idee, hoop er dan ook wel uit te zijnGuere schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 09:08:
[...]
Probleem met al die bedrijfjes is waarschijnlijk ook dat the new kid on the block er met alle winsten ervandoor gaat. Tenminste, totdat er weer een ander bedrijfje een falend business model omzet in "oh we gaan crypto doen want dat levert geld op". Zo te zien had MARA in 2014 & 2021 al major runs, tsja, daarna ziet de chart er gewoon uit als die van een shitcoin. Nobody cares, alleen het nieuwste bedrijfje doet ertoeAls de bear begint storten al die bedrijfjes naar beneden.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Je bent gespotWispe schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:11:
[...]
... Van de week met de auto door de grachten gereden, ik raad het je niet aan.
:strip_exif()/f/image/geMZ1PWoICFVmsayGNcBOGwN.jpg?f=fotoalbum_large)
Iets boven de 117k op de ema50 4h denk ik. Maar verder nergens op gebaseerd, vind het wel een mooi lijntje.Coldcat schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:59:
[...]
Had meer ingezeten, maar ik zat aan het bier gisteren . Dan plaats ik eigenlijk geen orders. Had nog wel een sterkere drop verwacht vannacht eigenlijk.
Dat BTC zondagochtend al gaat is mooi. Alts blijven wat achter. Wellicht droppen we terug naar de 117k, echter wacht ik die kans niet af.
Zie het niet gebeuren nu er al zo’n druk opstaat. Een zondagpump is lang geleden.Mr Ronman schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 12:10:
[...]
Iets boven de 117k op de ema50 4h denk ik. Maar verder nergens op gebaseerd, vind het wel een mooi lijntje.
Vorige week weer hoge ETF inflow. Shitcoins die mooi stil blijven. Denk wel dat het geld in BTC blijft stromen. Gaan we wel rekt dan heb ik de reserves achter de hand.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ik dacht altijd al dat moet een leeftijdsgenoot zijn.Darrell schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 00:30:
[...]
Maakte een rekenfout. 27 jaar + 18. Was het eerste wat ik deed toen ik 18 werd.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Samen plekje in het bejaardentehuis zeker?zwembroek schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 12:23:
[...]
Ik dacht altijd al dat moet een leeftijdsgenoot zijn.
https://www.hln.be/belegg...-125-000-dollar~a33fbb82/
Bearish signal!
zenith schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 09:44:
Net een nvidia 5090 gpu gekocht van trading winsten 🎉😀
:gifsicle():strip_exif()/f/image/eFuOUeIWy3i9Fkj985avDVVd.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
tomtom901 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 12:24:
[...]
Samen plekje in het bejaardentehuis zeker?

jvel92 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:53:
[...]
Binnenkort verkiezingen, dus vermoed dat er wel wat SC'ers een gevaarlijk uitstapje maken naar andere delen van Tweakers
:gifsicle():strip_exif()/f/image/ZHbkDdVjP9AeNDFbOjyWmsqc.gif?f=user_large)
Het gerucht gaat dat @Kol Nedra nog steeds in deze auto rijdt.
Laten we hopen dat de ETF boomers aankomende week hun hele hebben en houden erin pleuren.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Eigenlijk helemaal niet. Zeer laag volume en weekend pumps worden meestal weer helemaal weggegeven. Ik had hem liever op dinsdag / woensdag gezien. Maar laten we hopen dat dit slechts een voorproefje was.FrambozenTaart schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 12:42:
Was weer een ATH van lik m'n vestje. Maar wel bullish dat het in het weekend gebeurde.
Ik verwacht dat de 110k het de 10 wel houd.zwembroek schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 12:52:
[...]
Eigenlijk helemaal niet. Zeer laag volume en weekend pumps worden meestal weer helemaal weggegeven. Ik had hem liever op dinsdag / woensdag gezien. Maar laten we hopen dat dit slechts een voorproefje was.Ik zie het niet zitten om nog een keer richting de 100k te gaan.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Ik zou liever niet lager gaan dan 116k. Al vind ik dat ook al een behoorlijke terugtest. Van mij hoeft het niet.
Van mij hoeft het ook niet. Als het aan mij ligt gewoon iedere week 1% hoger.zwembroek schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 12:56:
[...]
Ik zou liever niet lager gaan dan 116k. Al vind ik dat ook al een behoorlijke terugtest. Van mij hoeft het niet.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Heb nav die bifiworst err knakworst inmiddels wel weer nieuwe belasting kennis opgedaan. Verschillende opties geven nog een belastingvrije oplossing in TH dus TP2 maar eens plannen.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Hadden ze de grachten leeggepompt?Wispe schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:11:
[...]
Ja, A'dam. Gaat prima, op massatoerisme en grootschalige afvaldump op straat na.
Ik kom bijna nooit in het centrum. Van de week met de auto door de grachten gereden, ik raad het je niet aan.
Ik ben begin 30 juist uit de stad getrokken, dorp 20 minuten verder op de fiets om van centrum naar centrum te gaan. Beste keus ooit, super veel groen in de straat, huizen aan de overkant staan 15 meter verder. Speeltuin in de straat, autoluw ook nog. Heerlijk rustig in de avond.Wispe schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:15:
[...]
Ik ben begin 30, dus voor nu is het leuk om in de grote stad te wonen. Zal vast veranderen als ik ouder word.
Maar ik zou eigenlijk niet weten waar ik zou willen zitten.
Fietsers die denken dat ze overal voorrang hebben en proberen overal tussendoor te komen in plaats van gewoon even te wachten, terwijl ik achter een vrachtwagen rijd en die vrachtwagen half op de stoep rijdt omdat een busje voor hem half op de weg stond geparkeerd. Heel toevallig stond ik op dat moment stil bij een terras, dus er liepen ook nog mensen links en rechts heen en weer. Dat is gewoon teveel in één.
Volgende keer maar gewoon met de fiets.
[ Voor 3% gewijzigd door Wispe op 05-10-2025 14:03 ]
Die beste man krijgt morgen een e-mail van Linkedin met de melding dat zijn profiel zeer veel views gehad heeft.
Die zal zich de hele week afvragen waarom dat is.

Ik heet trouwens ook Erik. Komt nu wel allemaal heel dichtbij.

FrambozenTaart schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:43:
[...]
Ik zou willen dat ik Erik heette. Dan zou ik me zo voorstellen:
Ik ben Erik. En dat zweer ik. En als ik niet neuk dan mastrubeer ik.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/TKiYVVGwYazUeru3yf14p1Gp.gif?f=user_large)
Het is masturbeer
En een komma voor “dan” is wel net zo mooi.
Vermoeient ditelektriekert schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:05:
[...]
[Afbeelding]
Het is masturbeer
Zat al te wachten op de eerste echte masturbatie expertelektriekert schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:05:
[...]
[Afbeelding]
Het is masturbeer

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Deze ochtend was ik thuis sporten, ben ik klaar, zegt mijn vrouw ff later: "Er zit een gaatje in je t-shirt aan de achterkant... Nouja, om te sporten helemaal prima"tomtom901 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 13:11:
[...]
Vaker dan eens deze meme gekregen, op waarheid gebaseerd als ik naar mijn sokken kijk.
[Afbeelding]
Waarop ik zei dat ik dit shirt gisteren de hele dag onder een trui heb gedragen

Ik moest meteen aan jouw sokken verhaal denken!
Voor mij is dit een no-brainer natuurlijk, maar eigenlijk zou iedereen die zich in trading wil verdiepen (zelfs buiten DCA, VCA of spot) dit concept van demand- en supplyzones en de imbalances die daaruit voortkomen, moeten kennen. Dat vormt immers de basis van prijsactie.
Misschien zijn er online nog betere video’s te vinden (ik kijk daar al even niet meer naar), maar globaal gezien legt hij het degelijk uit, met concrete voorbeelden. Hij toont ook waarom je beter wacht op confirmatie, wat je vaak hoort, en legt uit wat dat betekent en hoe je het herkent.
Dus ik zou zeggen: doe er je voordeel mee als je nog goede, berekende trades wil maken in deze bullrun op basis van je eigen TA, en niet op calls van anderen omdat je geen idee hebt wat je doet.
Voor al wie te lui is: your loss from now on…
P.S. De rest van zijn content lijkt op het eerste zicht ook best interessant om te bekijken en van te leren.
[ Voor 19% gewijzigd door kazzzdafke op 05-10-2025 14:30 ]
Never ever financial advice...
Haha, die jongen gaat in z'n nopjes zijn iddFrozen-North schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:04:
[...]
Die beste man krijgt morgen een e-mail van Linkedin met de melding dat zijn profiel zeer veel views gehad heeft.
Die zal zich de hele week afvragen waarom dat is.![]()
Ik heet trouwens ook Erik. Komt nu wel allemaal heel dichtbij.
Random pump van Zcash is meestal wel het begin van het einde, maar misschien is het nu anders
zulk rendament mag niet in het FOJohn245 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 13:01:
[...]
Van mij hoeft het ook niet. Als het aan mij ligt gewoon iedere week 1% hoger.![]()
nothing stops this train
ons rendement op het autootje helemaal niet
Eerst wakker worden met een lekker ontbijt (het bleek dat de ontbijtservice op het laatste moment gecancelled werd, dus mocht mn vrouw het zelf doen met koopwaren van de Lidl) voor deze verjaardag was er extra veel uit de kast gehaald, want ik zit nu ook in de grote 4 groep. Deed ik exact zo toen zij 2.5 maand terug ook de 40 haalde.
Verder nog een belletje van mn ouders, ik heb leuke (bier)cadeaus gekregen, smaakverkenners in Deventer, cadeaubonnen voor F1 VR om samen met jr te racen. Ik had daarnaast ook zin om vandaag spareribs via thuisbezorgd te bestellen (stuk of tig keer gezegd tegen mn vrouw), nou niks ervan, want we gaan op de valreep ook nog even fonduen bij lokaal restaurant. Wat natuurlijk net wat leuker is
Ik ben geen uitbundige/extraverte verjaardagsvierder, maar dit soort momenten maken het toch wel echt waard in je (gezins)leven. Leuke dingen doen en elkaar verrassen.
En wat profits nemen om sommige kosten bij te benen
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
__xeno__ schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:57:
Ik vind het zo lastig om een exit strategie te bepalen. Dit is mn 3e bullrun en ik ben 2x te laat geweest. Er zit flink wat eigen vermogen in en im overweeg mijn inleg er toch uit te trekken op enig moment, maarja wanneer?

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Waarom niet nu? Ik heb het eruit gehaald toen btc voor het eerst 120k aantikte. Geen seconde spijt gehad. Je geeft zelf al aan dat je al 2x te laat bent geweest, gun jezelf die inleg en rust als het toch in elkaar dondert. Timen lukt toch niet.__xeno__ schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:57:
Ik vind het zo lastig om een exit strategie te bepalen. Dit is mn 3e bullrun en ik ben 2x te laat geweest. Er zit flink wat eigen vermogen in en im overweeg mijn inleg er toch uit te trekken op enig moment, maarja wanneer?
Die spijt krijg je wel als straks 120k de nieuwe bodem blijkt te zijnSleepTwitch schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:03:
[...]
Waarom niet nu? Ik heb het eruit gehaald toen btc voor het eerst 120k aantikte. Geen seconde spijt gehad. Je geeft zelf al aan dat je al 2x te laat bent geweest, gun jezelf die inleg en rust als het toch in elkaar dondert. Timen lukt toch niet.
Nu, of over vier jaar.
Dat zit wel Schnorr.
Gewoon 5% of 10% op elke +1000$ of xxxx$ verkopen? Daarnast bijvoorbeeld 50% HODLEN en eventueel zelfs nog later bepalen om toch daar een deel bij + x% stijging nog altijd van te verkopen?__xeno__ schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:57:
Je kan die spotorders gewoon klaar zetten en gaan slapen..
Denk eraan, als je nu verkoopt, of je hebt nog niet gekocht, er is altijd, ALTIJD, een retrace. Misschien niet van 60% dip, maar als je vandaag verkoopt, komt er wss nog wel een dip naar 110k, misschien 100k of zelfs 80k.
Er zullen hier enkele dat wegblazen, maar dat is een feit. Zelfs als we doorstomen naar 250k nu, komt er opnieuw een dip op bijvoorbeeld 200k. Altijd kansen. Maar daarom dat het ook soms goed is om een deel van je PF the hodlen.
Never ever financial advice...
De beste club van Nederland, da's Feyenoord, ja Feyenoord
Kameraden, hand in hand voor Feyenoord, ole
Welke club staat bovenaan, Feyenoord, Feyenoord
Ze gaan er weer stevig tegen aan, Feyenoord, ole
Feyenoord, Feyenoord, wat gaan we doen vandaag
Wij gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraag
We zullen ze laten beven, ze zullen wat beleven
Feyenoord, Feyenoord, Feyenoord, ole De hele Kuip gaat uit z'n bol, van Feyenoord, Feyenoord
Ja, alle vakken zitten vol, bij Feyenoord, ole
Ze worden zeker kampioen, Feyenoord, Feyenoord
Geen club kan daar nog wat aan doen, Feyenoord, ole
zwembroek schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:31:
Super Saiyan Ueda
Feyenoord, Feyenoord, Feyenoord, ole De hele Kuip gaat uit z'n bol, van Feyenoord, Feyenoord

Feyenoord-coin zouden ze moeten uitbrengen. Die zou ik Hodlen door elke crisis zoals mijn herinneringen aan de Golden Goal van Mike Obiku in 1995.zwembroek schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:31:
Super Saiyan Ueda
Klopt en wij Feyenoorders zijn wel wat gewend. Dus hodlen is een makje.DaWayne schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:42:
[...]
Feyenoord-coin zouden ze moeten uitbrengen. Die zou ik Hodlen door elke crisis zoals mijn herinneringen aan de Golden Goal van Mike Obiku in 1995.
Sowieso, aan @bsmpower kan je merken dat hij geen Feyenoorder is, want die zijn het klappen van de zweep wel gewend.zwembroek schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:44:
[...]
Klopt en wij Feyenoorders zijn wel wat gewend. Dus hodlen is een makje.
Laten we wel wezen, we worden niet elke 4 jaar kampioen🤣
zoals deze bijv?DaWayne schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:42:
[...]
Feyenoord-coin zouden ze moeten uitbrengen. Die zou ik Hodlen door elke crisis zoals mijn herinneringen aan de Golden Goal van Mike Obiku in 1995.
/f/image/DWjDGH5f4v1uD0YSEghKb90l.png?f=fotoalbum_large)
baghodler for life!!
nothing stops this train
Nu moeten we wel doorzetten inderdaad. Anders kan ETH en de rest ook wel inpakken ben ik bang.Taro schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:54:
Inderdaad nog even de 123k terugtesten, hopelijk houdt ie, want dit mag de komende week geen resistance worden én de 120k moet houden. Anders is het feestje voor deze ronde over en uit.
[Afbeelding]
Ik heb laatst the Diplomat gekeken, best leukKol Nedra schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:52:
zojuist Netflix voor 1 maandje geactiveerd voor gratis (want ByBit)
welke ik ga kijken: The Big Short
nog meer tips?
Binance/Wintermute zit vooral ETH te pesten zo te zien. Kwestie van tijd tot de rem er af gaat en ETH alsnog naar 5k $ mag
Zo grappig altijd.
"Bitcoin wordt alleen meer waard omdat een ander er meer voor betaalt. Ik hou het wel bij goud"
Ok. En als je nu eens nadenkt over wat je zegt?
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Margin CallKol Nedra schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:52:
nog meer tips?
Monkey business: pay peanuts, get monkeys
Super Saiyan Ueda
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/VmIEDLzLLxnDpR5IknSn0hqs.jpg?f=user_large)
Hup NAC
Weer verloren, maar een Tiësto shirt wie kan dat zeggen
Verder wel topsfeer daar, Lee Towers. Ja was mooi!
Die laatste vind ik nog het mooiste:Zorro schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 17:11:
[...]
Zo grappig altijd.
"Bitcoin wordt alleen meer waard omdat een ander er meer voor betaalt. Ik hou het wel bij goud"
Ok. En als je nu eens nadenkt over wat je zegt?
/f/image/7GAHKxhRy4VnNymCSKNns3Mb.avif?f=fotoalbum_large)
So close, yet so far.
En Solana.Mr Ronman schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 17:10:
[...]
Binance/Wintermute zit vooral ETH te pesten zo te zien. Kwestie van tijd tot de rem er af gaat en ETH alsnog naar 5k $ mag
Haha prachtig, wij houden met de slowchat dus wel mooi "woningnood, de immigranten en de hele reutemeteut" in stand! Doen we toch maar ff. We helpen alles naar verdommenis!
Teust no one. Docu over QuadrigaKol Nedra schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:52:
nog meer tips?
Wat moet ik hieraan zien? Die rode bal. Was da?zwembroek schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 17:36:
Bitcoin moet nu wel doorzetten. Qua tijd zit het erop. Hoop nu dat de bull voorspelling van @Vis , @anti elppa en de overige "we gaan naar de 200k" waarheid wordt.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Morgen daily close boven de vorige ATH maken en dan kunnen we door richting 130K.zwembroek schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 17:36:
Bitcoin moet nu wel doorzetten. Qua tijd zit het erop. Hoop nu dat de bull voorspelling van @Vis , @anti elppa en de overige "we gaan naar de 200k" waarheid wordt.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
die plaat laat zien hoeveel bars er normaal tussen bodem en top zitten. Komt alleen allemaal niet zo exact. ik houd, mocht 4 jarige cycle intakt blijven (wat ik me dus al poosje afvraag), eind november/ begin december in de gaten. Of dat nu 35/ 40 of 25 maanden is tov bodem doet er minder toe imo
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
die weekly kan ook een mooie hoogste close ooit worden als we hier sluitenBTC100K2021 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 18:00:
[...]
Morgen daily close boven de vorige ATH maken en dan kunnen we door richting 130K.
Dat zijn de tops qua tijd. Morgen laatste dag. Dat betekend nu gas geven of we gaan er allemaal aan.
Hoop dat dit hem wordt.
Maar stel het wordt weer een wick en we zakken toch nog een keer door die 108k. Dan is het gewoon over en uit toch?anti elppa schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 18:01:
[...]
die plaat laat zien hoeveel bars er normaal tussen bodem en top zitten. Komt alleen allemaal niet zo exact. ik houd, mocht 4 jarige cycle intakt blijven (wat ik me dus al poosje afvraag), eind november/ begin december in de gaten. Of dat nu 35/ 40 of 25 maanden is tov bodem doet er minder toe imo
Zijn toch monthly candles? Dan zou volgens die grafiek de top in oktober moeten liggen, dan hebben we nog 3 weken.zwembroek schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 18:02:
[...]
Dat zijn de tops qua tijd. Morgen laatste dag. Dat betekend nu gas geven of we gaan er allemaal aan.De bulls en de bears haha. Triple top zou wel heel smerig zijn. Ik heb het niet op die wicks.
Hoop dat dit hem wordt.
[Afbeelding]
Super Saiyan Ueda
:gifsicle():strip_exif()/f/image/sVO2WgDA0YAn6s89UbwD1b9M.gif?f=user_large)
Bijzonder unlikely dat deze cycle nog 200k+ gaat producerenzwembroek schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 18:02:
[...]
Dat zijn de tops qua tijd. Morgen laatste dag. Dat betekend nu gas geven of we gaan er allemaal aan.De bulls en de bears haha. Triple top zou wel heel smerig zijn. Ik heb het niet op die wicks.
Hoop dat dit hem wordt.
[Afbeelding]
Klopt idd.BTC100K2021 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 18:06:
[...]
Zijn toch monthly candles? Dan zou volgens die grafiek de top in oktober moeten liggen, dan hebben we nog 3 weken.
Genoeg tijd om 250k aan te raken dus.BTC100K2021 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 18:06:
[...]
Zijn toch monthly candles? Dan zou volgens die grafiek de top in oktober moeten liggen, dan hebben we nog 3 weken.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik teken ook voor 140k als daarna nog een ETH / altseason komt. Het is van belang dat Bitcoin dan tegen die ATH wel een aantal weken zijwaarts gaat en niet ATH + Nuke.tomtom901 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 18:11:
[...]
Bijzonder unlikely dat deze cycle nog 200k+ gaat produceren
ja en nee. als 4 year cycle in takt blijft ja. zo niet, hoeft het totaal niets te zeggenzwembroek schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 18:05:
[...]
Maar stel het wordt weer een wick en we zakken toch nog een keer door die 108k. Dan is het gewoon over en uit toch?
pin deze post fftomtom901 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 18:11:
[...]
Bijzonder unlikely dat deze cycle nog 200k+ gaat produceren
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!