A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Met die gaten in je schoenen zit jij in de groep mensen die het minst voorbereid is.Kol Nedra schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 12:24:
ah wordt het weer een preppen topic? ik heb al wat blikken weg moeten gooien want ze waren over de datum.
DCA in blikken kan je niet helpen. Die 0.03mm blikken wand die je van de blikjes maakt versterkt het effect alleen maar.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
https://finance.yahoo.com...e-currency-090043817.html
Coinbase CEO Brian Armstrong: Ballooning government debt may make bitcoin the world's reserve currency
[ Voor 23% gewijzigd door BTC100K2021 op 13-06-2025 13:09 ]
nothing stops this train
Honestly, het hoeft niet, ik denk alleen dat de meeste mensen wachten wat er in de NY sessie gebeurt. Pre market op de socks ziet er aanzienlijk minder rood uit dan het was. Mijn entries van vannacht op AAPL, NVDA etc staan zelfs netto al groen. Moeilijkst te claimen voor BTC wordt 105.5-105.7 claimen (daily open). Als dat gebeurt dan wordt de huidige daily candle zelfs groen en dan ziet het er allemaal heel anders uit ineens.Kol Nedra schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 13:19:
zo langzaam omhoog weet je gewoon dat als ze wakker worden om 15:30 dat het weer naar beneden gaat he
DXY mooned er wel op.
:strip_exif()/f/image/YQNX8o5kxErzlXriBDLeTzeU.png?f=user_large)
Hema op de frontpage. Is dat bullish, bearish of de nieuwe crypto babe...

[ Voor 5% gewijzigd door cavemees op 13-06-2025 14:41 ]
Ik heb een rukbunker met boekjes van de BrunaBootjeVaren schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 11:15:
[...]
Ik heb al een ondergrondse bunker vol conserven en wc papier. My body is ready either way.
heeft je vriendin lopen shoppen op je pccavemees schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 14:39:
[Afbeelding]
Hema op de frontpage. Is dat bullish, bearish of de nieuwe crypto babe...![]()
nothing stops this train
Tja ieder zijn fetish... die van mij is grote groene palen maar die heb ik ook nog niet gezien.elektriekert schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 14:55:
[...]
Ik heb een rukbunker met harde doekjes van de Bruna
Wat niet is kan nog komen...
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
https://www.blockchainsto...opbouwen-met-500-000-dot/
Tja dan wordt Dot misschien ooit echt nog eens wat waard
uiteindelijk gaat er elk bedrijf een bitcoin reserve nemen....eerst maar 3% ofzo en gaat vanzelf ooit naar 100%knakworst schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 15:49:
Polkadot wil 500.000 Dot verkopen en er een strategische bitcoin reserve van aanleggen.
https://www.blockchainsto...opbouwen-met-500-000-dot/
Tja dan wordt Dot misschien ooit echt nog eens wat waard
YANBE!
nothing stops this train
Absoluut bearish. Lange jurken en rokken zijn een teken van een pessimistische, conservatieve tijdgeest. Korte jurken en rokjes van optimisme en vernieuwing. Sociologisch feit.cavemees schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 14:39:
[Afbeelding]
Hema op de frontpage. Is dat bullish, bearish of de nieuwe crypto babe...![]()
Na deze mededeling wacht ik nog even met kopentomtom901 schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 16:05:
Fragiele bende allemaal hoor.
$97.5k inctomtom901 schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 16:05:
Fragiele bende allemaal hoor.
nothing stops this train
Zoals ik al zei, hoop dat je weet wat die targets echt betekenen.
Kopen had je 103 moeten doen, nu is het wachten wat 105.5k gaat doen, resistance of er door en dan flippen als support.
Ik heb wat alts op de radar haha, maar ik las vanmorgen ergens dat als BTC onder de $98k duikt dat geen goed teken is, als we daarna onder de $92k gaan bearmarket word ingeluid, zie jij dit ook zo?tomtom901 schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 17:10:
[...]
Kopen had je 103 moeten doen, nu is het wachten wat 105.5k gaat doen, resistance of er door en dan flippen als support.
Wil iedereen die vieze ponzi weer hebben.
Niet teveel lezen, niemand weet het echtPinsa schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 17:18:
[...]
Ik heb wat alts op de radar haha, maar ik las vanmorgen ergens dat als BTC onder de $98k duikt dat geen goed teken is, als we daarna onder de $92k gaan bearmarket word ingeluid, zie jij dit ook zo?
Gewoon een VCA of DCA strategie toepassen. Bij mijn derde inleg was de aankoopkoers Euro 101.860 en ik sta toch op winst.Pinsa schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 17:18:
[...]
Ik heb wat alts op de radar haha, maar ik las vanmorgen ergens dat als BTC onder de $98k duikt dat geen goed teken is, als we daarna onder de $92k gaan bearmarket word ingeluid, zie jij dit ook zo?
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Bears callen vind ik nog veel te vroeg maar sub 100 is geen goed tekenPinsa schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 17:18:
[...]
Daily close onder 100.2 zou een lower low neerzetten en dus trend reversal.Pinsa schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 17:18:
[...]
FTFYknakworst schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 17:21:
Just like that...
Wil iedereen die vieze punani weer hebben.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Ik open die app niet eens vandaag. Alles rekt dus. Fuck die ponzi!tomtom901 schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 17:25:
[...]
Bears callen vind ik nog veel te vroeg maar sub 100 is geen goed teken
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Idd, dat is al gelukt. Nu nog vasthoudenDarrell schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 17:37:
De daily groen flippen en we hebben een giga hamer.
over?Wispe schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 18:17:
Hadden al die zure BTC maxi’s toch gelijk.
over wat? dit?Wispe schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 18:17:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/VNpynRmubMItpuAOwPHI1JgL.gif?f=user_large)
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
ik respecteer maxi's steeds meer, ze hebben gewoon gelijk!Wispe schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 18:17:
nothing stops this train
Ik hoop dat mijn hedge short SL hit, wil zeggen dat we weer in business zijn voor higher hightomtom901 schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 17:10:
[...]
Never ever financial advice...
alt szn
Sell? Of hodl
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Dit lijkt me een no-brainer #verkopendiemeukAeronaut schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 19:00:
1 van mn alt porto begint los te komen (24h)
alt szn
***members only***
Sell? Of hodl
Wat een lelijke FTFY zonder het te meldensh4d0wman schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 15:35:
[...]
Tja ieder zijn fetish... die van mij is grote groene palen maar die heb ik ook nog niet gezien.
Wat niet is kan nog komen...

Aeronaut schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 19:00:
alt szn
***members only***
Sell? Of hodl
:gifsicle():strip_exif()/f/image/6nlYmvUIAlLBy0SSFALTFkhg.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
@Kol Nedra En vandaag weer 7% en de koersdoelen aangepastJohn245 schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 11:17:
@Kol Nedra Oracle was ook een goede keus. Jammer dat ik er met relatief weinig in zit. Gisteren +13%
26 procent sinds 14 maart. Of het nu verstandig is om in te stappen.....
:strip_exif()/f/image/LhMf1PBBBg3d9LDRuUJ8Hw2W.png?f=user_large)
NFA
Hodl natuurlijkAeronaut schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 19:00:
alt szn
***members only***
Sell? Of hodl
Ik zit nog steeds naar gure alts te kijken JohnJohn245 schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 17:24:
[...]
Gewoon een VCA of DCA strategie toepassen. Bij mijn derde inleg was de aankoopkoers Euro 101.860 en ik sta toch op winst.
TAO en OP op het moment
Ik zou wat winst veilig stellen. Aanvulling, en deze in minder volatiele zaken investeren.Aeronaut schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 19:00:
alt szn
***members only***
Sell? Of hodl
[ Voor 11% gewijzigd door Numbers op 13-06-2025 19:51 ]
Trust me when I say this is only the beginning.
ethereum outperformed for 1 week and WW3 started
— Prince of Prosperity | Manifesting (@DextMoon) 13 juni 2025
#glasishalfvol
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Wij verkopen niet.Taro schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 20:26:
Dus Bitcoin daalt omdat ze ergens in de wereld weer ruzie hebben? Zo is er altijd wel een reden om te verkopen, waarom kijkt men ipv daarvan niet naar goede redenen om te kopen? Die zijn er altijd wel te vinden.
#glasishalfvol
Die hebben wat raketjes gestuurd
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Mijn glas niet. Tis 30 graden en heb net weer een verse goudgele koude kletser. T zal me verrotten wat ze daar doen. Dit hele weekend gaan we pilsen. Maandag als ik op m’n werk zit ga ik wel weer koersen kijken tijdens t beren. Uiteraard betaald. Hatsa!Taro schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 20:26:
Dus Bitcoin daalt omdat ze ergens in de wereld weer ruzie hebben? Zo is er altijd wel een reden om te verkopen, waarom kijkt men ipv daarvan niet naar goede redenen om te kopen? Die zijn er altijd wel te vinden.
#glasishalfvol
Die hele midden oosten regio is een grote shitshow aan landjepik, egotripping van de hoogste bazen en voor elke dode van de hoogste rang komen er 10 voor terug.Frozen-North schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 20:38:
Zo te lezen is de tegenaanval van Iran begonnen.
Riemen vast!
En VS natuurlijk zeggen dat ze heulemaal niet meedoen. Nee hoor totaal niet
Ik hodl wel weer tot ze maandag uitgespeeld zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door ByteMe_ op 13-06-2025 21:30 ]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
ByteMe_ schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 21:30:
[...]
Die hele midden oosten regio is een grote shitshow aan landjepik, egotripping van de hoogste bazen en voor elke dode van de hoogste rang komen er 10 voor terug.
En VS natuurlijk zeggen dat ze heulemaal niet meedoen. Nee hoor totaal niet
Ik hodl wel weer tot ze maandag uitgespeeld zijn.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ZR7DR1xrMTr0pqdSzYlXRjxT.jpg?f=user_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Hier ook aan het bier. De temperatuur begint eindelijk weer wat te worden. Straks blijf ik nog in NL..... Morgen eens bij de Hornbach kijken. Goed voorbereid voor een CC BBQ meet
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Achteraf is het makkelijk praten natuurlijk. Maar het klopt wel. Hopelijk komt er nog een (mini)altseason. Voor nu is het vooral hopeloos 😅Wispe schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 18:17:
Op het moment met deze chaos zie ik het niet meer gebeuren.
Heb geen SUI meer. Voor de rest klopt ie wel. Hopelijk komt er een moment dat ik wel durf te verkopen en blij ben met het winst bedrag.
Heel simpel: zodra je er meer satjes van kunt kopen is het tijd om afscheid te nemen van je alt bag.bsmpower schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 23:12:
[...]
Heb geen SUI meer. Voor de rest klopt ie wel. Hopelijk komt er een moment dat ik wel durf te verkopen en blij ben met het winst bedrag.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Why Don’t You Own Any Bitcoin? pic.twitter.com/0wTjKFIcjz
— Bitcoin Apparel Shop (@FOMO21shop) 12 juni 2025
nothing stops this train
Zeker, ziet er netjes uit, maar nog iets meer dan 11 minuten.
Hahaha helemaal gemist. Scherp!
#Bitcoin about to crash hard. Are you prepared? pic.twitter.com/a5Fk594ti8
— Carl ₿ MENGER ⚡️🇸🇻 (@CarlBMenger) 14 juni 2025
nothing stops this train
hahaha pas na 3x knipperen zag ik het. Ga nog maar ff een bakkie pakken
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik zag het, omdat jij het zei..anti elppa schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 08:34:
[...]
hahaha pas na 3x knipperen zag ik het. Ga nog maar ff een bakkie pakken
Never ever financial advice...
Zo snel weer op het steunlijntje, dat vraagt om er doorheen te gaan, 10 cent next.
Wat is de wisselkoers van BTC met Imperial Credit?Kol Nedra schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 12:57:
[Afbeelding]
Moet je voorstellen hoeveel gold er is vs hoeveelheid bitcoin, YANBE!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!