A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Als we die kant op gaan zou dat echt niet best zijnKol Nedra schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 07:37:
ordertjes geplaatst regionen: $97.5k - $100k
Ik kies ervoor om jouw visie te gelovenanti elppa schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 07:43:
[...]
mooie bounce op de 7dma gehad. higher low op de daily. Trend up. Nieuwswaarde van die achterlijke actie van dat smerige "landje" is nu ook wel weg. Dat iran nu 2133342345234 drones aan het afvuren is as we speak doet al helemaal niets.
exact. 100% eenstomtom901 schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 07:47:
[...]
Als we die kant op gaan zou dat echt niet best zijn
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Heb mijn SL op 101k staan. Als we daaronder duiken gaat het nog wel wat lager denk ik. Ik kan er alleen niet van die mooie grafieken bij maken. Zou wel serieus verlies betekenentomtom901 schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 07:47:
[...]
Als we die kant op gaan zou dat echt niet best zijn
De liquidatie chart liet op weekly timeframe wel zien dat er wat stond op 103.7k. Dat is nu weg.
Deze is vrij simpel, onder de 100 closen is een lower lowGekkeRipper schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 07:52:
[...]
Heb mijn SL op 101k staan. Als we daaronder duiken gaat het nog wel wat lager denk ik. Ik kan er alleen niet van die mooie grafieken bij maken.
Als je in tranches koopt zit je eigenlijk altijd goed. Ben benieuwd of @John245 nu ook geld van de zijlijn haalt.
Nu weer wachten op tegenaanvallen. Oneindige cirkel dit.
No one can predict the market! - Who the hell knows!
@tomtom901 Het geld staat klaar. Bij de aandelen zie ik nog weinig significante daling. Maar misschien wel weer een mooie entry voor btc later vandaag.tomtom901 schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 07:59:
[...]
Als je in tranches koopt zit je eigenlijk altijd goed. Ben benieuwd of @John245 nu ook geld van de zijlijn haalt.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Weekly is wel een moeilijke hoor, vind ik persoonlijk te hoog timeframe. Op de daily gewoon niet de 100k verliezen hoogstens wicken is mijn plangebruikershaes schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 08:10:
[Afbeelding]
Als we uitzoomen dan zie ik een pullback naar 88-92 zone wel gebeuren. Blijven we nog mooi in een uptrend en 50-70 procent retrace van vorige zone. Plausibel.
Euro is momenteel zo gek nog niet.Kol Nedra schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 08:27:
$CRCL is zo lastig te pijlen of het nu al interessant is onfiet, ik wil uiteindelijk wel exposure, ik zie stablecoins de toekomst als beste medium of exchange, maar voor vermogen behouden blijft het bitcoin.
Tenzij Frankrijk weer nukes gaat gooien op Groningen natuurlijk.
Dat is niet lastig hoor, dat aandeel is volstrekt overpriced. Afblijven.Kol Nedra schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 08:27:
$CRCL is zo lastig te pijlen of het nu al interessant is onfiet, ik wil uiteindelijk wel exposure, ik zie stablecoins de toekomst als beste medium of exchange, maar voor vermogen behouden blijft het bitcoin.
Fijn dat je wakker wordt, we zijn al 10 jaar in oorlog. En gingen we bij de vorige aanval niet na een dip keihard moonColdcat schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 08:32:
Die Israël attack is waarschijnlijk niet eenmalig maar de start van een operatie. Gadverdamme. Geen ATH’s soon anymore.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
zeer waarschijnlijk ja, maar wel 1 om in de gaten te houdenknakworst schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 08:31:
[...]
Dat is niet lastig hoor, dat aandeel is volstrekt overpriced. Afblijven.
Je kan je ook afvragen of het bevorderlijk is dat een haatbaard in handen komt van kernwapens.Coldcat schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 08:32:
Die Israël attack is waarschijnlijk niet eenmalig maar de start van een operatie. Gadverdamme. Geen ATH’s soon anymore.
We zitten al met een kroket vretende noord-koreaan.
Maar dit is al jaren gaande zoals @knakworst zegt, ook gewoon backed by US.
Verder absoluut geen Israel fan, iets met Gaza.
Maar laten we politiek hier buiten houden
Zo maar eens van het zonnetje genieten voor de late dienst in een muffige fabriek RIP
Bushalte schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 08:38:
Ik HODL maar gewoon door
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/GhPk9E7uXJow4jB6EQga4icE.jpg?f=user_large)
100%, maar die instabiliteit is gewoon niet goed voor de markten. Als ze zich daar nou eens netjes zouden gedragen worden wij tenminste filthy rich. Snap niet dat ze daar geen rekening mee houden.Alpina schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 08:45:
[...]
Je kan je ook afvragen of het bevorderlijk is dat een haatbaard in handen komt van kernwapens.
Maar dit is al jaren gaande zoals @knakworst zegt, ook gewoon backed by US.
Verder absoluut geen Israel fan, iets met Gaza.
Maar laten we politiek hier buiten houden![]()
Zo maar eens van het zonnetje genieten voor de late dienst in een muffige fabriek RIP
Don gaat ook maar weer eens statiegeld verzamelen..
Ietsje bijkopen op deze levels om het gemiddelde te verlagen
BTC €96.871
Mijn gemiddelde is 7k ofzo.koelebobes schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 08:49:
[...]
Ietsje bijkopen op deze levels om het gemiddelde te verlagen
Dus wacht nog ff op een iets beter moment.
Dat is dure Ethereum maatFrambozenTaart schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 08:50:
[...]
Mijn gemiddelde is 7k ofzo.
Dus wacht nog ff op een iets beter moment.
BTC €96.871
Oh, Ethereum.
Sorry geen interesse
Ik mag Kim wel, hij eet geen worst.Alpina schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 08:45:
[...]
/f/image/R41eF2o6nKdSNLm9dAgMRBWM.png?f=fotoalbum_large)
Haha in tegenstelling tot die andere Kim (Holland)knakworst schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 08:52:
[...]
Ik mag Kim wel, hij eet geen worst.
[Afbeelding]
0.66 wat is dat voor vreemd level als ik vragen mag?kazzzdafke schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 08:58:
CC saved us?
Nu moeten we wel niet veel lager gaan, anders bearish
[Afbeelding]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Je mag dat..MrFX schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 09:10:
[...]
0.66 wat is dat voor vreemd level als ik vragen mag?
Traders spreken over de “golden pocket” = zone 0.618 → 0.65/0.66. Algos die op VWAP- of liquidity-mean-reversion draaien plaatsen hier vaak hun entry’s. Een close boven 0.66 na een pull-back impliceert meestal dat het hele dalings-scenario ongeldig wordt; een afwijzing wijst juist op vervolg omlaag.
Dus..
Reageert prijs op 0.50? → eerste hint op steun. Gaat hij dieper tot 0.618-0.66 en stuitert? → klassieke golden-pocket-bounce. Zakt hij erdoor? → kans dat we helemaal terug naar de start gaan.
[ Voor 17% gewijzigd door kazzzdafke op 13-06-2025 09:20 ]
Interesting times...
Thnx, de fib levels herkende ik wel maar de 0.66 niet vandaar.kazzzdafke schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 09:20:
[...]
Je mag dat..
Traders spreken over de “golden pocket” = zone 0.618 → 0.65/0.66. Algos die op VWAP- of liquidity-mean-reversion draaien plaatsen hier vaak hun entry’s. Een close boven 0.66 na een pull-back impliceert meestal dat het hele dalings-scenario ongeldig wordt; een afwijzing wijst juist op vervolg omlaag.
Dus..
Reageert prijs op 0.50? → eerste hint op steun. Gaat hij dieper tot 0.618-0.66 en stuitert? → klassieke golden-pocket-bounce. Zakt hij erdoor? → kans dat we helemaal terug naar de start gaan.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Aero onderweg naar $10Aeronaut schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 09:26:
Tuurlijk, aero breekt weer uit. Israel/Iran bekvechterij -.-
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Dat was ook zo terug in april 2024 toen israel en iran ook elkaar aanvielen toen net aero uitbrak…

TACO speelt met mn Privé
Dat krijg je met zo'n avatar en tickernaam.Aeronaut schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 09:31:
[...]
Dat was ook zo terug in april 2024 toen israel en iran ook elkaar aanvielen toen net aero uitbrak…
Wauw, toch nog wat groen tussen al het rood.
En nog steeds >$100k
Goed zo, praat jezelf maar moed in.Coldcat schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 09:58:
Aan de andere kant. Trump hebben we gehad. Daarna de Russen met die nuclear bombers. Daarna kwam Elon langs en nu de haar baarden weer. China is al geweest.
En nog steeds >$100k
Ondertussen is de dollar ook niet helemaal meer wat-ie geweest is..Coldcat schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 09:58:
Aan de andere kant. Trump hebben we gehad. Daarna de Russen met die nuclear bombers. Daarna kwam Elon langs en nu de haar baarden weer. China is al geweest.
En nog steeds >$100k
Dit, en benieuwd wat de situatie in Iran ermee zal doen.Cyclonist schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 10:02:
[...]
Ondertussen is de dollar ook niet helemaal meer wat-ie geweest is..
Acidrain schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 10:06:
Wordt het al tijd om de BTC/EUR als standaard neer te zetten in dit topic? Leuk dat BTC/USD steeds boven de 100K blijft maar in EUR krijg ik er steeds minder voor..
:gifsicle():strip_exif()/f/image/e6NpPoGCGOmHQW4ozoicjKAS.gif?f=user_large)
of <insert boze menigte met fakkels>
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 13-06-2025 10:12 ]
Kol Nedra schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 10:11:
[...]
[Afbeelding]
of <insert boze menigte met fakkels>
:no_upscale():strip_exif()/f/image/lUvhKbu7je4NsLzGy7sE6960.avif?f=user_large)
Welnee. Reken dan gelijk om naar Nieuw-Zeelandse dollars, daar moeten we immers naar toe zodra de atoombommen hier vallen.Acidrain schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 10:06:
Wordt het al tijd om de BTC/EUR als standaard neer te zetten in dit topic? Leuk dat BTC/USD steeds boven de 100K blijft maar in EUR krijg ik er steeds minder voor..
Zegt btc100k2021. Wel een betere keus moet ik zeegen. Je hebt ook zo'n Hagenees die fan is van CRO, doet het ook echt lekker die coinBTC100K2021 schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 09:47:
[...]
Dat krijg je met zo'n avatar en tickernaam.

Tijdje al niet meer gezien trouwens, maar die missen we een stuk minder dan @zwembroek .
Met Hagenees bedoel je die snelweg in Schotland? Die was toch van de ARK? Of heb ik de verkeerde voor me?knakworst schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 10:21:
[...]
Zegt btc100k2021. Wel een betere keus moet ik zeegen. Je hebt ook zo'n Hagenees die fan is van CRO, doet het ook echt lekker die coin
Tijdje al niet meer gezien trouwens, maar die missen we een stuk minder dan @zwembroek .
Die gast die naar FOK vertrok omdat het veel te serieus was hier.. En daar vervolgens een ban kreeg

[ Voor 10% gewijzigd door Acidrain op 13-06-2025 10:32 ]
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/80685442Acidrain schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 10:30:
[...]
Met Hagenees bedoel je die snelweg in Schotland? Die was toch van de ARK? Of heb ik de verkeerde voor me?
Die gast die naar FOK vertrok omdat het veel te serieus was hier.. En daar vervolgens een ban kreeg
Met als username Knakworst iemand anders uitlachen om zijn username, alles moet maar kunnen tegenwoordig.knakworst schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 10:21:
[...]
Zegt btc100k2021. Wel een betere keus moet ik zeegen. Je hebt ook zo'n Hagenees die fan is van CRO, doet het ook echt lekker die coin
Blijft toch een bijzonder fenomeen, mensen die verliefd worden op hun altcoin en vervolgens verontwaardigd zijn als het muntje helemaal tyfus rekt gaat en iemand aangeeft dat het misschien niet de beste investering is geweest.
Het zijn shitcoins waar je geld in hebt gedrukt, je hebt ze niet gebaard ofzo?
Neem dan een kat of cavia om van te houden.
Heb je ook nog echt iets aan als er met nukes gestrooid gaat worden.
Sowieso, welke alts doen het in het afgelopen jaar wel goed? XRP en TRX wellicht, maar voor de rest kunnen we nog niet echt spreken van een gezond klimaat voor alts. Zonder dat ik iets doe groeit het percentage BTC in mijn pf met de dag.Guere schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 10:45:
[...]
Haha en sinds jouw post toen is CRO vanaf dat punt zelfs nog weer 61% gedaaldWat een drek.
Qua fiatwaarde gaat het dan weer minder, weer een dag voor niks gewerkt. Maar goed, wel weer gratis koffie en wcpapier vandaag!
aangepastDon Guacamole schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 10:54:
[...]
Sowieso, welke alts doen het in het afgelopen jaar wel goed? XRP en TRX wellicht, maar voor de rest kunnen we nog niet echt spreken van een gezond klimaat voor alts. Zonder dat ik iets doe groeit het percentage BTC in mijn pf met de dag.
Qua fiatwaarde gaat het dan weer minder, weer een dag voor niks gewerkt. Maar goed, wel weer gratis koffie en wcpapier vandaag!

als je je huis verkoopt en je gaat all-in in btc en je gaat op straat leven, dan kun je vast wel met pensioen hoorBootjeVaren schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 10:55:
Kol en elppa hadden nochtans gezegd dat ik deze maand met pensioen zou kunnen gaan.
De maand is nog niet voorbij?BootjeVaren schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 10:55:
Kol en elppa hadden nochtans gezegd dat ik deze maand met pensioen zou kunnen gaan.
En wanneer WW3 uitbreekt hoef je waarschijnlijk ook niet meer te werken.
Dus komt sowieso goed!
Deze nacht mailtje gehad.
Leuk.
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Ik hoop dat je in dat geval je nickname niet bepalend gaat zijn voor je trades.mayhem schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 11:00:
Ik zit er aan te denken om met een deel van mijn BTC te gaan traden. Met dit soort volatiliteit is 5% pakken in mijn ogen een makkie. Aangezien het best om een groot bedrag gaat vraag ik me af of het veilig is om dit bijvoorbeeld bij Coinbase te doen?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Hahaha, scherpVis schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 11:05:
[...]
Ik hoop dat je in dat geval je nickname niet bepalend gaat zijn voor je trades.
Ho ho. Het is allemaal zelfverdediging!Muzzy schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 11:05:
Kunnen die terroristen nou geen enkel land met rust laten. wat een Kt land is het ook. Elke keer als we ervoor gaan bedenken ze weer iets nieuws.
Maar goed, de wereld wordt en niet leuker op en de koers daarmee ook niet. Nog meer pump voor goud?
Wat is precies je vraag?
Als je account op Coinbase operationeel is dan is het grootste gevaar dat je een menselijke fout maakt bij het versturen.
Depositadres BTC selecteren, adres kopiëren en plakken. Controleren voordat je de transactie verstuurd en genoeg fee meegeven zodat het een beetje vlot gaat.
Als je je niet zeker genoeg voelt kun je altijd in delen versturen.
Los daarvan is het de vraag of het slim is om na een daling te verkopen met als enige gedachte dat het misschien nog wel verder daalt.
[ Voor 11% gewijzigd door BTC100K2021 op 13-06-2025 11:12 ]
Crude Oil gaat iig lekker, ook Shell kleine pumpgebruikershaes schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 11:10:
[...]
Ho ho. Het is allemaal zelfverdediging!![]()
Maar goed, de wereld wordt en niet leuker op en de koers daarmee ook niet. Nog meer pump voor goud?
Ach we hebben een dak boven ons hoofd. Dat was toch het belangrijkste? Alles daarbuiten is bijzaak, inclusief de koers. En geld maakt niet gelukkig, toch?gebruikershaes schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 11:10:
[...]
Ho ho. Het is allemaal zelfverdediging!![]()
Ik heb al een ondergrondse bunker vol conserven en wc papier. My body is ready either way.FrambozenTaart schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 11:02:
[...]
De maand is nog niet voorbij?
En wanneer WW3 uitbreekt hoef je waarschijnlijk ook niet meer te werken.
Dus komt sowieso goed!
26 procent sinds 14 maart. Of het nu verstandig is om in te stappen.....
Hoe dik zijn de muren van jou ondergrondse bunker?BootjeVaren schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 11:15:
[...]
Ik heb al een ondergrondse bunker vol conserven en wc papier. My body is ready either way.
PBR gisteren +2,4% en meer potentieel naar boven (NFA).Kol Nedra schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 11:11:
[...]
Crude Oil gaat iig lekker, ook Shell kleine pump
Gezondheid was het toch?bsmpower schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 11:12:
[...]
Ach we hebben een dak boven ons hoofd. Dat was toch het belangrijkste? Alles daarbuiten is bijzaak, inclusief de koers. En geld maakt niet gelukkig, toch?
Maar is wel zo. We janken hier om knaken terwijl er nu ook mensen in angst zitten omdat verdere escalatie letterlijk bommen op je gezin kan betekenen.
Maar dat is altijd wel ergens het geval. We zijn als mensheid best wel afgestompt. Ook in Nederland we zijn helemaal niet zo'n sociaal volkje als dat we denkenFrambozenTaart schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 11:22:
[...]
Gezondheid was het toch?
Maar is wel zo. We janken hier om knaken terwijl er nu ook mensen in angst zitten omdat verdere escalatie letterlijk bommen op je gezin kan betekenen.
Dus laat maat zitten al die geode bedoelingen, we gaan allemaal op een gegeven moment naar de klote. Tot die tijd lekker oogkleppen op en muntjes stacken
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Wie? USA? Slaafje Israël of Iran die ook wil wat anderen al claimen te hebben?Muzzy schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 11:05:
Kunnen die terroristen nou geen enkel land met rust laten. wat een Kt land is het ook. Elke keer als we ervoor gaan bedenken ze weer iets nieuws.
Ik weet sws niet wat er gebeurt. Ben lid van deze motorclubGelukszoekr schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 11:29:
[...]
Maar dat is altijd wel ergens het geval. We zijn als mensheid best wel afgestompt. Ook in Nederland we zijn helemaal niet zo'n sociaal volkje als dat we denken
Dus laat maat zitten al die geode bedoelingen, we gaan allemaal op een gegeven moment naar de klote. Tot die tijd lekker oogkleppen op en muntjes stacken
:no_upscale():strip_exif()/f/image/iO7oTyzHhpXNv3rdOlAlFArn.webp?f=user_large)
Bonnie Blue kan er 10k mannen ontvangen en niemand zal het geweten hebben.John245 schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 11:18:
[...]
Hoe dik zijn de muren van jou ondergrondse bunker?
Je had dus het beste Dodge kunnen shorten thanks!knakworst schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 11:43:
DYOR.
Check zelf maar welke coin het het beste deed afgelopen 30 dagen.
[Afbeelding]
BootjeVaren schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 11:47:
[...]
Bonnie Blue kan er 10k mannen ontvangen en niemand zal het geweten hebben.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/weUMrD4PWvVf7MQRyxnDp2X2.jpg?f=user_large)
Hier 375 mm. Maar wou checken of dat dik genoeg is.BootjeVaren schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 11:47:
[...]
Bonnie Blue kan er 10k mannen ontvangen en niemand zal het geweten hebben.
Dat is nog geen 40cm.John245 schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 11:52:
[...]
Hier 375 mm. Maar wou checken of dat dik genoeg is.
Waar heb je die bunker vandaan, Temu?
ALVON holle wanden en ter plekke beton er in gestort. Temu had ik nog niet van gehoord in 2013. Zou vast goedkoper zijn geweestFrambozenTaart schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 11:53:
[...]
Dat is nog geen 40cm.
Waar heb je die bunker vandaan, Temu?
Haha je hebt gewoon echt een bunker?John245 schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 12:03:
[...]
ALVON holle wanden en ter plekke beton er in gestort. Temu had ik nog niet van gehoord in 2013. Zou vast goedkoper zijn geweest
Nice. Hier helaas alleen een rukbunker.
De zolder van mijn ouders, waar ik al 95% van mijn leven doorbreng.
Het is echt dik beton, het zit onder de grond. Hoop nooit mee te maken wat het effect is als er een bom gegooid wordt.FrambozenTaart schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 12:08:
[...]
Haha je hebt gewoon echt een bunker?
Nice. Hier helaas alleen een rukbunker.
De zolder van mijn ouders, waar ik al 95% van mijn leven doorbreng.
[ Voor 3% gewijzigd door John245 op 13-06-2025 12:18 ]
Een soort oud en nieuw. Maar dan geconcentreerd.John245 schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 12:11:
[...]
Het is echt dik beton, het zit onder de grond. Hoop nooit mee te maken wat het effect is als er een bom gegooid wordt.
Daarna: chaos en ieder voor zich. Iedereen hamstert WC papier, water en Schultenbrau.
De Jaapios komen uit hun hol met Alu pak en gasmaskers.
Daarna gaat de storm liggen en gaat alles weer terug naar normaal. Iedereen te beschaamd om te erkennen waar de wereld hebben aangedaan.
BTC moon dan!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!