Never ever financial advice...
MrMrq schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 17:20:
[...]
Vooruit, ik heb ook weer een dukaat extra in het zakje gedaan.
Beide zakjes trouwens, BTC en goud.
Hup!
:gifsicle():strip_exif()/f/image/iPWNjofRfWOV15xCLNDnqIRd.gif?f=user_large)
Ja en dat is precies 100 onder m’n SL die ik weg had gehaald. Dus mocht het niet lukken, kan ik daar er mooi uit.
Kijk even naar de indicatoren, want momenteel lijkt het dat eventuele pullbacks echte koopkansjes zijn, want de trend is up.. en jij zou dan uitstappen?
EDIT: natuurlijk geen financial advice!
[ Voor 29% gewijzigd door kazzzdafke op 12-06-2025 19:48 ]
Hij zit misschien weer aan het bierkazzzdafke schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 19:45:
Wacht, waarom wil je er daar uit?
Kijk even naar de indicatoren, want momenteel lijkt het dat eventuele pullbacks echte koopkansjes zijn, want de trend is up.. en jij zou dan uitstappen?
Nee ik wil er niet uit. Maar mocht 108.5 niet lukken dan er uit en lager op pullback er weer in. 106.3 heb ik een buy staan. Net niet gehaald zo net.kazzzdafke schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 19:45:
EDIT: natuurlijk geen financial advice natuurlijk!
Dus je gedachte is dat er een korte pullback kan zijn, of wel een langere. Daarom wil je eruit.
Maar die lijkt jou dan al over te zijn op 106.3, want daar staat een nieuwe buy.. en dan omhoog.
Dus vul gewoon je hogere buy met die op 106.3 aan? Of kijk naar de trend/indicators, en zie of de markt al gekoeld is etc..?
Ik snap het niet echt? Kan je het misschien uitleggen? Want je ziet dat er iets niet echt klopt aan die redenering.
Mijn gedachtengang is dat nu de trend change confirmed is op 30m. En wss ook op 1h over 5 min, dat er een pullback komt naar breakout niveau. 107ish. De 106.3 zal niet gevuld worden maar wellicht kan ik een wickje meepakken als die wel komt.kazzzdafke schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 19:51:
@gebruikershaes Ok dus.. je wil eruit aan 108.5, maar hebt een buy staan op 106.3.
Dus je gedachte is dat er een korte pullback kan zijn, of wel een langere. Daarom wil je eruit.
Maar die lijkt jou dan al over te zijn op 106.3, want daar staat een nieuwe buy.. en dan omhoog.
Dus vul gewoon je hogere buy met die op 106.3 aan? Of kijk naar de trend/indicators, en zie of de markt al gekoeld is etc..?
Ik snap het niet echt? Kan je het misschien uitleggen? Want je ziet dat er iets niet echt klopt aan die redenering.
Toegegeven ik ben nog lerende op deze kortere trades dus kan het best verkloten
[ Voor 4% gewijzigd door gebruikershaes op 12-06-2025 19:56 ]
Maar wel lager wil inkopen, omdat je blijkbaar op de lagere level denkt dat de prijs omhoog gaat. Anders zou je niet kopen.
Maar dan vraag ik me af: waarom verkopen, zelfs met verlies?
Hourly vind ik nog geen goede trend change, voor mij ligt die pas op die 2 groene candles rond 108.800.gebruikershaes schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 19:55:
[...]
Mijn gedachtengang is dat nu de trend change confirmed is op 30m. En wss ook op 1h over 5 min, dat er een pullback komt naar breakout niveau. 107ish. De 106.3 zal niet gevuld worden maar wellicht kan ik een wickje meepakken als die wel komt.
Toegegeven ik ben nog lerende op deze kortere trades dus kan het best verkloten.
Ik ben er bij!gebruikershaes schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 19:20:
En we kunnen weer juinen!
Ja okay dat is wellicht een rare kronkel. Voorlopig doe ik toch niks. Kinderen moeten naar bedkazzzdafke schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 19:58:
Maar nu ben je blijkbaar even vergeten dat je op 108.5 wil verkopen met een beetje verlies?
Maar wel lager wil inkopen, omdat je blijkbaar op de lagere level denkt dat de prijs omhoog gaat. Anders zou je niet kopen.
Maar dan vraag ik me af: waarom verkopen, zelfs met verlies?

Darrell schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 20:03:
Waar hebben jullie het toch allemaal over? De trend is al 16 jaar up.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/46Q8hHHzmWw2smEcRfRpILel.jpg?f=user_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Nu proberen te traden terwijl je nog niet echt de kennis hebt is even stom (niet zo slim) als shitcoins kopen.Darrell schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 20:03:
Waar hebben jullie het toch allemaal over? De trend is al 16 jaar up.
Change my mind.
Oh, net nog een zakje icp bijgekocht.Alpina schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 20:27:
[...]
Nu proberen te traden terwijl je nog niet echt de kennis hebt is even stom (niet zo slim) als shitcoins kopen.
Change my mind.
Met shitcoins kan je heel makkelijk een rugpull pakken. Dan ben je in 10 minuten alles kwijt en leer je nietsAlpina schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 20:27:
[...]
Nu proberen te traden terwijl je nog niet echt de kennis hebt is even stom (niet zo slim) als shitcoins kopen.
Change my mind.
Met slecht traden leer je heel veel

De ‘tradepot’ is maar een klein bedrag hoorWaah schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 20:29:
[...]
Met shitcoins kan je heel makkelijk een rugpull pakken. Dan ben je in 10 minuten alles kwijt en leer je niets![]()
Met slecht traden leer je heel veelhoe duur die les is bepaal je zelf
:gifsicle():strip_exif()/f/image/T4zeoUQMce4r6tyyUz4hpeaV.gif?f=user_large)
Why not? Heb 20k naar m’n trade pot gedrukt. Die naar bijna 25k gekregen. Toen wat domme shit gedaan en sta nu op 23.Alpina schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 20:27:
[...]
Change my mind.
Had ik meer gehad als ik het gewoon had laten staan? Ja wellicht, maar leren kost geld en moeite.
En zoals Taro zegt, ook ik ben hier voor de adrenaline.
2k is peanuts om een skill te leren die je op de lange termijn veel meer gaat opleverengebruikershaes schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 20:48:
[...]
Why not? Heb 20k naar m’n trade pot gedrukt. Die naar bijna 25k gekregen. Toen wat domme shit gedaan en sta nu op 23.
Had ik meer gehad als ik het gewoon had laten staan? Ja wellicht, maar leren kost geld en moeite.
En zoals Taro zegt, ook ik ben hier voor de adrenaline.
Short term staat eth binnenkort op 8k.DaWayne schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 13:49:
[Afbeelding]
@almelo15 NFT's zijn inderdaad nog steeds een ding voor ETH zie ik in mijn mailbox.
What to do, accept ore reject?
3.45×8k= 27.600 euries.
Prima deal voor een jpg.
Graag gedaan.
eth, The world's computer
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Tijd voor de summer lulanti elppa schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 21:52:
Mooie kerstboom weer
Geloof niet in de bullshit
Op basis van wat?bsmpower schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 22:04:
Volgende keer gewoon weer "sell in may"...
Pcies. En zeker als het niet eens mijn geld is, maar van andere unfortunate souls die nog slechter traden dan ik.tomtom901 schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 20:56:
[...]
2k is peanuts om een skill te leren die je op de lange termijn veel meer gaat opleveren
But remember to come back in september!bsmpower schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 22:04:
Volgende keer gewoon weer "sell in may"...
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
*get rektFrambozenTaart schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 22:15:
[...]
But remember to come back in september!
Get zelf rekt
En dan begin september, of eind september?FrambozenTaart schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 22:15:
[...]
But remember to come back in september!
Scheelt nogal per minuut in deze chripto markt
3 minuten over twaalf... altijd!Vis schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 22:21:
[...]
En dan begin september, of eind september?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Zodra de R van rekt in de maand is moet je ingestapt zijn.bsmpower schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 22:23:
Vorig jaar was het pas begin November dat de boel aan het pumpen was.
Aero doet het beter vandaagAeronaut schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 13:45:
die usd is echt een shitcoin zeg... eur/usd 1.16 alweer
Totaal ander moment in de cycle. Totaal niet te vergelijken dus.bsmpower schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 22:23:
Vorig jaar was het pas begin November dat de boel aan het pumpen was.
Voorlopig zitten we paar k onder de top. Trend is up.
Is nu gewoon ff spelletje degen tikken op basis van liquiditeit maps
[ Voor 20% gewijzigd door anti elppa op 12-06-2025 22:34 ]
Geen idee, er is weer iets gaande op de achtergrond
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Zaterdag 6 september om 19:48.Vis schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 22:21:
[...]
En dan begin september, of eind september?
Dat is precies wanneer de grootmoeder der pumps zal starten volgens mijn astrologische agenda. Jupiter staat dan in een lijn van 69 sterrenstelsels.
Er zal nog eeuwen door AI geschreven worden over de bullrun die er uit voorkomt.
Een bullrun zo gigantisch groot dat het de traditionele financiële markt niet alleen leegzuigt maar opslokt als een onverzadigbaar zwart gat. Onmogelijk om nog verlies te maken. Zelfs als je niet koopt zul je winst maken door de scheiding van geld en staat.
De start van hyperbitcoinization.
Helaas zal het ook het begin inluiden van het einde der mensheid, maar je kunt niet alles hebben. Op 1 natuurkundig onmogelijk kort moment zal iedereen lambowaardige winsten hebben, ook al zit je in ADA met een buy-in van een pot augurken.
Dusja. Wees erbij zou ik zeggen.
Geen financieel advies.
Stelletje degens bij elkaar.
Die wousjes hebben dus nog steeds genoeg geld om gehunt te worden...
Jep. Easy money. Bijna klaar trouwens nu
GevondenAeronaut schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 22:34:
[...]
Geen idee, er is weer iets gaande op de achtergrond
CB is van plan om dex(es) in de CB normie app toe te voegen. And nog wat meer. Yup.. game changing. Nu terug naar ATH aub
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Hé bedankt hè.kazzzdafke schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 19:45:
:no_upscale():strip_exif()/f/image/75ivJm1LDuV5yM13YV0Ryl8k.webp?f=user_large)
Geintje natuurlijk. Maar ik wil wel iets challengen. Je zegt de trend is up, maar ik ben daar niet zo zeker van. Op de weekly heeft zich mogelijk een double top gevormd. En op de daily een lower high. We hebben weliswaar de 101-102 zone weten vast te houden, maar dat is geen garantie dat deze move nu niet nog lager gaat. En zoals ik het zie zou het zelfs niet zo gek zijn als zich nu een lower low vormt.
En klaar. Nu die op 109-110 allemaal grabben.anti elppa schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 22:42:
[...]
Jep. Easy money. Bijna klaar trouwens nu
Of toch niet.
[ Voor 5% gewijzigd door knakworst op 12-06-2025 22:55 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Deze is echt zo oud als het internet zelf. Die vrouw is ondertussen al met pensioen. Desalniettemin, goeie tetten.
Precies!gebruikershaes schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 23:07:
[...]
Deze is echt zo oud als het internet zelf. Die vrouw is ondertussen al met pensioen. Desalniettemin, goeie tetten.
Ze is overigens pas 33.
[ Voor 4% gewijzigd door Darrell op 12-06-2025 23:14 ]
/f/image/qYSEYW2ZX2OcbVaoByu5FwsO.png?f=fotoalbum_large)
Heel kort: deze sell-off kwam vooral vanuit futures. De spotverkoop voordien bleef binnen een ranging zone. Dat was een goed teken, alleen moeten we nu wel weer op een niveau komen waar we opnieuw omhoog willen (lees: futures weer openen, liefst ondersteund door nieuwe spot).gebruikershaes schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 22:47:
[...]
Hé bedankt hè.
[Afbeelding]
Geintje natuurlijk. Maar ik wil wel iets challengen. Je zegt de trend is up, maar ik ben daar niet zo zeker van. Op de weekly heeft zich mogelijk een double top gevormd. En op de daily een lower high. We hebben weliswaar de 101-102 zone weten vast te houden, maar dat is geen garantie dat deze move nu niet nog lager gaat. En zoals ik het zie zou het zelfs niet zo gek zijn als zich nu een lower low vormt.
Voor mij is 105k momenteel een key level. Vallen we daaronder, dan ben ik voor de komende dagen neutraal en niet langer bullish.
Ok. Gezien het tijdstip zit je daar waarschijnlijk alleen en kan je er best een rukje aan geven.
[ Voor 6% gewijzigd door Stukfruit op 13-06-2025 00:18 ]
Dat zit wel Schnorr.
Dat scheeld maar een paar jaar met dat Nederland werdt aangesloten op het publieke internet.
Dus ik reken hem goed.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..

Dat zit wel Schnorr.
Weer geen winst genomen dan?bsmpower schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 22:57:
Met mijn beperkte kennis zie ik; double top op de daily, lower high op de daily, double/triple top op de weekly, gravestone doji in de maak op de weekly (bearish voor de trend). BTC staat nog redelijk hoog, alts gaan weer door het putje. @Pinsa nog tips om mijn verliezen goed te maken?
Hwt leed tussen Istael en Iran zal de koersen ook niet goed doen… riemen vast
Ik ben een tijdje weggeweest maar je bent nog steeds de vrolijkste niet zie ik? Ik neem aan dat je tijdens de opleving laatst alsnog je meuk verkocht hebt. Toch?bsmpower schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 22:57:
Met mijn beperkte kennis zie ik; double top op de daily, lower high op de daily, double/triple top op de weekly, gravestone doji in de maak op de weekly (bearish voor de trend). BTC staat nog redelijk hoog, alts gaan weer door het putje. @Pinsa nog tips om mijn verliezen goed te maken?
TOCH?😳
Als ik aan de jodium tabletten moet tikt mijn bitcoin node gewoon door.
Gelukkig heb ik ook nog Rheinmetall...
FUD zie ik als onterechte paniek om niets, dit is niet helemaal 'niets'.Deman23 schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 06:19:
Ah Israël en Iran FUD, dat was even terug.
Ik denk dat dit net zoals vorig jaar gaat. Iran neemt voor de bühne een keer wraak met wat raketten en drones die 99% door de iron dome onderschept worden en de kous is weer af (voorlopig)knakworst schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 06:24:
[...]
FUD zie ik als onterechte paniek om niets, dit is niet helemaal 'niets'.
Valt wel mooi samen met vrijdag de 13e, eens kijken wat die yanks vanmiddag gaan doenknakworst schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 06:24:
[...]
nothing stops this train
knakworst schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 06:24:
[...]
:strip_exif()/f/image/prA3oYv1EHe3Q1IH9tAzvxgh.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit is van een andere orde.Deman23 schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 06:26:
[...]
Ik denk dat dit net zoals vorig jaar gaat. Iran neemt voor de bühne een keer wraak met wat raketten en drones die 99% door de iron dome onderschept worden en de kous is weer af (voorlopig)
Lekker man, al die geloven.
Wen verlichting?
[ Voor 46% gewijzigd door Pelox op 13-06-2025 06:56 ]
Zero.
Heb je niet geslapen vannacht?tomtom901 schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 06:44:
Just like that weer wat BTC teruggekocht
[Afbeelding]
Dit is de functionaliteit van BTC, die prijstechnisch op de korte termijn even zuur is.
Afhankelijk van de situatie zullen de reguliere beurzen net zo hard dalen bij opening.
Nee weer niet, dus opnieuw flink rekt. Denk dat het crypto avontuur voor mij wel een beetje klaar is nu. Steeds minder hoop dat het nog wat wordt met alts. Nu nog in BTC stappen gaat het verschil ook niet meer maken. (Verkeerd) gegokt en verloren...Deman23 schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 06:18:
[...]
Ik ben een tijdje weggeweest maar je bent nog steeds de vrolijkste niet zie ik? Ik neem aan dat je tijdens de opleving laatst alsnog je meuk verkocht hebt. Toch?
TOCH?😳
Ja echt beter gewoon 1 grote kernbom in die hele regio, is alles weg incl israel. Zal het eindelijk rustig zijn.Pelox schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 06:51:
Gelukkig had ik niks verkocht.
Wen verlichting?
Ik ga bitcoin maar als religie laten registreren. Oranje hoofdbedekking verplicht. Saylor is de paus van het clubje. God spreek je aan met 'Satoshi'. De duivel is Peter Schiff. Michael van der Poppe is Judas. Maria is Madelon Vos. De drie wijzen zijn Tomtom901, Taro, en yes.Pelox schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 06:51:
Gelukkig had ik niks verkocht.
Wen verlichting?
Haha, nu kan die Capo vandaag wel wijzen naar deze aanval als "kijk zie je wel, toch dat black swan event!".anti elppa schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 07:11:
[...]
Ja echt beter gewoon 1 grote kernbom in die hele regio, is alles weg incl israel. Zal het eindelijk rustig zijn.
Hij voorspelde eerder deze week overigens sub-$70k, dus nog wel een eindje te gaan

Ik zie weinig significante daling.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
haahah dit is nog steeds niets allemaal. En ik zie nu ook niet zo snel nog een rode kaars van 10k komen. Ja mocht iran toch nu ineens een nuke hebben en die op isreal gooien, dan gaan we naar 6 centGuere schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 07:18:
[...]
Haha, nu kan die Capo vandaag wel wijzen naar deze aanval als "kijk zie je wel, toch dat black swan event!".
Hij voorspelde eerder deze week overigens sub-$70k, dus nog wel een eindje te gaanHij zei ook ETH -50%, maar dat zal jij minder erg vinden
Ja ik ben aardig rekt gegaan. Was ff een -5% SL hit.
nothing stops this train
mooie bounce op de 7dma gehad. higher low op de daily. Trend up. Nieuwswaarde van die achterlijke actie van dat smerige "landje" is nu ook wel weg. Dat iran nu 2133342345234 drones aan het afvuren is as we speak doet al helemaal niets.Kol Nedra schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 07:37:
ordertjes geplaatst regionen: $97.5k - $100k
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!