gebruikershaes schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 10:13:
[...]
Maar jij zei dat we naar ATH gingen. Ik heb het voor jou weggehaald![]()

gebruikershaes schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 10:13:
[...]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Interesting times...
first rule:gebruikershaes schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 10:13:
[...]
Ja ja komt die nuuuu mee.
gebruikershaes schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 10:23:
[...]
Ja ja komt die nuuuu mee.![]()
Nee hoor ik wist dat het niet ging gebeuren toen we voor de 3e x niet door 110 kwamen en toen de structure brak.
Maar elppa zegt deze week. Dus we hebben nog een kans.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
<insert>thats-what-she-said-animated.gif</insert>kazzzdafke schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 10:08:
Iedereen die nu de billen al aan het dicht knijpen is, zit er:
- ofwel te diep in
- ofwel te laat in
- ofwel doet maar wat
- ofwel alles van hierboven en een mix
knakworst schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 10:44:
Weer een dag verder en de dollar weer een cent minder waard. Dan moet bitcoin tegenover de dollar wel een duizendje per dag meer waard worden anders schiet het allemaal niet op.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Broekie. Mijn accounts zijn verloren gegaan met BC1 én BC2, dat was destijds een TP voordat TPs een dingetje warenknakworst schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 20:56:
[...]
knakworst
Geregistreerd op 30 november 1999
Of gewoon enorm de schijterij heeftkazzzdafke schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 10:08:
Iedereen die nu de billen al aan het dicht knijpen is, zit er:
- ofwel te diep in
- ofwel te laat in
- ofwel doet maar wat
- ofwel alles van hierboven en een mix
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Wel, als dit het dan was.sjorremans schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 10:07:
Toch weer een donderdag dipdag!
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
[ Voor 8% gewijzigd door sh4d0wman op 12-06-2025 11:51 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Die Nedra leeft van belasting!sh4d0wman schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 11:49:
@Domino we hebben ook eigenlijk een oudere mod nodig. Daar was ook een glazige blik te zien toen het over BC1 en 2 ging.
Vast wel iets voor opa, errr jaapio, hmm framboos. Of hoe hij ook maar genoemd wil worden. Zet de leesbril maar eens recht en blaas de reuma eens uit je vingers. Dan vol goede moed de knoppen in drukken om Gen Alpha hier eens te bannen.![]()
Edit: @Kol Nedra betaald nog belasting? Prutser/grapje
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Die vingerreuma is serieus een ding hier. Maar gaat mij niet tegenhouden om Gen Alpha even flink te ownen aankomend weekend.sh4d0wman schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 11:49:
@Domino we hebben ook eigenlijk een oudere mod nodig. Daar was ook een glazige blik te zien toen het over BC1 en 2 ging.
Vast wel iets voor opa, errr jaapio, hmm framboos. Of hoe hij ook maar genoemd wil worden. Zet de leesbril maar eens recht en blaas de reuma eens uit je vingers. Dan vol goede moed de knoppen in drukken om Gen Alpha hier eens te bannen.![]()
Edit: @Kol Nedra betaald nog belasting? Prutser/grapje
Tsss. Wat moet je met dat hypermodern apparaatje?FrambozenTaart schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 11:59:
[...]
Die vingerreuma is serieus een ding hier. Maar gaat mij niet tegenhouden om Gen Alpha even flink te ownen aankomend weekend.
[Afbeelding]
De ex Bitcoin node ligt al klaar.
1,16 inmiddels. Hoogste eurokoers sinds oktober 2021.knakworst schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 10:44:
Weer een dag verder en de dollar weer een cent minder waard. Dan moet bitcoin tegenover de dollar wel een duizendje per dag meer waard worden anders schiet het allemaal niet op.
idd. Moet voor eind juli betalen
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
STRD is op mijn beleggingsplatform (nog) niet beschikbaar.dylan_ schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 12:22:
Zijn er hier mensen die in STRD zijn gestapt? Krijg altijd ontzettende FOMO als koning Saylor wat nieuws lanceert.
Prachtig toch.knakworst schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 13:17:
[...]
1,16 inmiddels. Hoogste eurokoers sinds oktober 2021.
Welke aflevering mogen we je in Uit de Schulden zienFrambozenTaart schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 13:26:
[...]
Prachtig toch.
Las laatst op Twitter een hele mooie tip: 'Have fun while staying poor.' Not financial advice
Nu bezig dit toe te passen in de praktijk, bevalt zeer goed. Absolute aanrader.
Het allermooiste is nog als je onder de vermogenbelasting grens leeft en anderen hun zuurverdiende belastingcenten binnenharkt met de teruggave, door letterlijk helemaal niets te doen.
Bedankt allemaal voor de ossenhaas van vanavond
Seizoen 420 aflevering 69.knakworst schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 13:27:
[...]
Welke aflevering mogen we je in Uit de Schulden zien
Zit je bij DEGIRO? Daar zie ik ‘m ook nog niet. Ben me aangemeld bij IBKR maar daar moet ik nog even wachten om goedgekeurd te worden.DatraxZ schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 13:25:
[...]
STRD is op mijn beleggingsplatform (nog) niet beschikbaar.
Ik ben wel kort na de introductie in STRK ingestapt. 2USD coupon/kwartaal/share op een nominale waarde van 100USD/share. Die 2USD is ongeacht de shareprice. Dus nominaal 8% yield/jaar. Als de share price lager dan 100USD staat, en je koopt in, is de yield dus hoger. Of lager indien de share price hoger is dan 100USD. Ze zijn ook convertible naar MSTR tegen een ratio van 10/1.Dat is interessant wanneer MSTR op de langere termijn een eind boven de 1000USD staat.
Mijn bedoeling is op termijn (ben ik eigenlijk nu al mee begonnen) winsten overhevelen naar STRK en STRF STRF is niet converteerbaar, maar heeft een hogere nominale 10% yield/jaar. Na belastingen (RV,België) schiet daar nog 7% van over. Niet extreem spannend, maar flink meer dan wat ik hier bij de bank krijg.
Nee joh, hij heeft een cursusje branded dropshipping gevolgt en daarmee gaat hij helemaal binnen lopenknakworst schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 13:27:
[...]
Welke aflevering mogen we je in Uit de Schulden zien
Ja echt ruk haha. Kut fiatknakworst schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 13:17:
[...]
1,16 inmiddels. Hoogste eurokoers sinds oktober 2021.
Bolero (een onderdeel van KBC bank)dylan_ schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 13:32:
[...]
Zit je bij DEGIRO? Daar zie ik ‘m ook nog niet. Ben me aangemeld bij IBKR maar daar moet ik nog even wachten om goedgekeurd te worden.
ik dank u zeer.
Ga maar eerst naar de Aldi om je kratje te halen voor je heel je teruggave weer opmaaktKol Nedra schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 13:41:
[...]
ik dank u zeer.
when Kol ook in die categorie?
Beetje meer btc kopen @Kol NedraKol Nedra schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 13:41:
[...]
ik dank u zeer.
when Kol ook in die categorie?
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
is de bedoeling, kan nu meer dca uitvoeren deze zomer, blijft ook vakantiegeld over dus komt goed.
Als je de juiste stocks koop mag je ook belasting betalen.Kol Nedra schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 13:45:
[...]
is de bedoeling, kan nu meer dca uitvoeren deze zomer, blijft ook vakantiegeld over dus komt goed.
alhoewel ik wel ietsje meer richting stocks gaat ipv bitcoin, allocatie spot btc is veel hoger vergeleken met stocks
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Ja wat wordt t nou? Ossenhaas of rijstwafels? Ben het even kwijt.FrambozenTaart schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 13:26:
[...]
Prachtig toch.
Las laatst op Twitter een hele mooie tip: 'Have fun while staying poor.' Not financial advice
Nu bezig dit toe te passen in de praktijk, bevalt zeer goed. Absolute aanrader.
Het allermooiste is nog als je onder de vermogenbelasting grens leeft en anderen hun zuurverdiende belastingcenten binnenharkt met de teruggave, door letterlijk helemaal niets te doen.
Bedankt allemaal voor de ossenhaas van vanavond
Kol Nedra schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 13:45:
[...]
allocatie spot btc is veel hoger vergeleken met stocks
Toch een wonder. Dat we met zoveel kanslozen bijelkaar, toch in zo'n mooi land leven.
Pak alvast je 24 woorden. Die heb je voor beide keuzes nodig.DaWayne schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 13:49:
[Afbeelding]
@almelo15 NFT's zijn inderdaad nog steeds een ding voor ETH zie ik in mijn mailbox.
What to do, accept ore reject?
ETHERE-BETERD-ALTIJDknakworst schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 13:53:
[...]
Pak alvast je 24 woorden. Die heb je voor beide keuzes nodig.
BTC €96.871
Wel alvast een reservering gemaakt voor een kratje bierKol Nedra schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 13:45:
[...]
alhoewel ik wel ietsje meer richting stocks gaat ipv bitcoin, allocatie spot btc is veel hoger vergeleken met stocks
Dat ben ik dus niet met je eens. Als je aan het leverage traden bent dan kan een hogere koers toch weer een prima instap zijn. Je handelt op je analyse en als die voor moment X een doel Y stelt en je verkoopt daar ( stoploss of take profit) kan een aantal dagen/weken/maanden/uren later een nieuwe analyse op huidige koers wederom een goede entry laten zien. Gaat om de gains die je maakt. Groene closures willen we bij voorkeur zien ( bij lange termijn spot heb je wel sneller het gevoel dat hoger instappen geld kost)Acidrain schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 09:15:
[...]
Ook als je terug koopt op een hoger punt..
Ik ben blij dat jij begrijpt wat ik doe, want ik begrijp het nietbrothermaynard schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 13:56:
[...]
Dat ben ik dus niet met je eens. Als je aan het leverage traden bent dan kan een hogere koers toch weer een prima instap zijn. Je handelt op je analyse en als die voor moment X een doel Y stelt en je verkoopt daar ( stoploss of take profit) kan een aantal dagen/weken/maanden/uren later een nieuwe analyse op huidige koers wederom een goede entry laten zien. Gaat om de gains die je maakt. Groene closures willen we bij voorkeur zien ( bij lange termijn spot heb je wel sneller het gevoel dat hoger instappen geld kost)
BTC €96.871
Jij krijgt geld terug dus? Moet dik gaan bijbetalen verwacht ik😢.
[ Voor 20% gewijzigd door brothermaynard op 12-06-2025 14:01 ]
DaWayne schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 13:49:
[Afbeelding]
@almelo15 NFT's zijn inderdaad nog steeds een ding voor ETH zie ik in mijn mailbox.
What to do, accept ore reject?
Ben voor vanavond toch maar voor een ossenhaasje gegaan, wel een budget dingetje uit Japan met de naam van een snelweg, a5 ofzo.Don Guacamole schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 13:47:
[...]
Ja wat wordt t nou? Ossenhaas of rijstwafels? Ben het even kwijt.
In de jaren '90 zeker waar, maar zo rooskleurig is dit land allang niet meer. De gasbaten foetsie waar we decennia op hebben kunnen teren. Land is enorm vervuild. We gaan een enorme vergrijzing tegemoet. We zijn energie afhankelijk. Politiek bijna net zo instabiel als Italië, met crisis dossier op crisis dossier. Een stijgende zeespiegel die voor enorme kosten gaat zorgen. Etc. Etc.knakworst schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 13:52:
[...]
Toch een wonder. Dat we met zoveel kanslozen bijelkaar, toch in zo'n mooi land leven.
Als je hoger terug koopt het je sowieso verlies ten opzichte van je lagere verkoop, immers je kan voor meer geld minder terug kopen.brothermaynard schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 13:56:
[...]
Dat ben ik dus niet met je eens. Als je aan het leverage traden bent dan kan een hogere koers toch weer een prima instap zijn. Je handelt op je analyse en als die voor moment X een doel Y stelt en je verkoopt daar ( stoploss of take profit) kan een aantal dagen/weken/maanden/uren later een nieuwe analyse op huidige koers wederom een goede entry laten zien. Gaat om de gains die je maakt. Groene closures willen we bij voorkeur zien ( bij lange termijn spot heb je wel sneller het gevoel dat hoger instappen geld kost)
OG's *grapjes maken over Femme's lange haarDomino schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 11:42:
[...]
Broekie. Mijn accounts zijn verloren gegaan met BC1 én BC2, dat was destijds een TP voordat TPs een dingetje waren
==
hoi
Ik ben aangemeld bij BKR, telt dat ook?dylan_ schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 13:32:
[...]
Zit je bij DEGIRO? Daar zie ik ‘m ook nog niet. Ben me aangemeld bij IBKR maar daar moet ik nog even wachten om goedgekeurd te worden.
==
hoi
[ Voor 61% gewijzigd door Coldcat op 12-06-2025 14:57 ]
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Ik had hem een maand geleden al op de mat liggen? En een paar dagen later het geld gestort?Coldcat schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 14:56:
Men is druk bezig bij de belastingdienst! Hier ook de aanslag binnen net. Wat een precisie om iedereen op dezelfde dag te berichten. Al die groningers die eerst gas aan het zuigen waren zuigen de burgers leeg nadat alle lucht uit de dikke tech gelopen is.
Belastingdienst zit toch in die subsidie gebieden?
Nee hoor, niet te laat, precies op tijd (laatste week april) om belastingrente te voorkomenAcidrain schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 15:03:
[...]
Ik had hem een maand geleden al op de mat liggen? En een paar dagen later het geld gestort?
Jullie hebben hem gewoon allemaal te laat ingevuld
Ofniet dan. pffff.Aeronaut schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 13:45:
die usd is echt een shitcoin zeg... eur/usd 1.16 alweer
check, niet te laat inderdaad maar wel laat. Daarom krijg je je retour bericht ook laat.tomtom901 schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 15:04:
[...]
Nee hoor, niet te laat, precies op tijd (laatste week april) om belastingrente te voorkomen
[ Voor 39% gewijzigd door Acidrain op 12-06-2025 15:10 ]
1 maart 00:39 verzonden, zojuist de 'voorlopige aanslag' binnen met het verzoek binnen anderhalve maand te betalen. Gelukkig wel minder bijbetalen dan volgend jaar, want BTC was op 1-1-24 beduidend minder waard dan op 1-1-25.Acidrain schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 15:03:
[...]
Ik had hem een maand geleden al op de mat liggen? En een paar dagen later het geld gestort?
Jullie hebben hem gewoon allemaal te laat ingevuld
Klopt, maar dat is niet erg. Kan ik af en toe nog naar die bom duiten kijkenAcidrain schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 15:06:
[...]
check, niet te laat inderdaad maar wel laat. Daarom krijg je je retour bericht ook laat.
[ Voor 9% gewijzigd door tomtom901 op 12-06-2025 15:08 ]
BTC €96.871
Dat wordt rente betalen!koelebobes schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 15:11:
Mijn aangifte wordt deze week ingediend, mij viel het reuze mee gelukkig
Eindelijk een meevaller
Ik weet niet waarom de Accountant het nu pas doet, maar goed eerst moet de ex-vrouw akkoord geven
BTC €96.871
Hopen dat je accountant wel uitstel heeft aangevraagd, anders zou ik opzoek gaan naar een andere accountant..koelebobes schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 15:12:
[...]
Ik weet niet waarom de Accountant het nu pas doet, maar goed eerst moet de ex-vrouw akkoord geven
Rente betaal je altijd als je na 1 mei indient, en das een serieus bedrag. Echt zonde.Acidrain schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 15:14:
[...]
Hopen dat je accountant wel uitstel heeft aangevraagd, anders zou ik opzoek gaan naar een andere accountant..
Anders mag je inderdaad keurig boete betalen.
Klopt maar als je geen uitstel hebt aangevraagd dus ook nog eens een verzuimboete..tomtom901 schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 15:18:
[...]
Rente betaal je altijd als je na 1 mei indient, en das een serieus bedrag. Echt zonde.
https://www.belastingdien...en_bij_inkomstenbelasting
Maar goed, beetje offtopic. Zou me niks verbazen als BTC richting 105.3k gaat bewegen, monday low.
Nou ik liep dus achter met jaar 2023 en de accountant was boos op mij .. in de verhalen eigen schuld dikke bulttomtom901 schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 15:18:
[...]
Rente betaal je altijd als je na 1 mei indient, en das een serieus bedrag. Echt zonde.
Maar goed, beetje offtopic. Zou me niks verbazen als BTC richting 105.3k gaat bewegen, monday low.
==
hoi
[ Voor 38% gewijzigd door kazzzdafke op 12-06-2025 15:37 ]
Interesting times...
Jawel, heb je geen $BDS en $TSLG? Juist met $AFAIRE kun je lekker rekt gaankazzzdafke schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 15:36:
Allemaal geraparteerd!
Niets te maken met crypto!
[ Voor 16% gewijzigd door Eusebius op 12-06-2025 15:38 ]
==
hoi
Eusebius schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 15:37:
[...]
Jawel, heb je geen $BDS en $TSLG? Juist met $AFAIRE kun je lekker rekt gaan
O wacht Belg. Dat zijn Nederlanders die belasting ontduiken en dan anderen de schuld geven
BTC €96.871
Die had ik ook al staan idd. 105.8 op mijn schildering.tomtom901 schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 15:18:
[...]
Het is gewoon donderdag.John245 schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 15:16:
Hier de reden voor de dip:
[YouTube: America’s Tax on Foreign Investors - Section 899]
Zero.
iets geleerd nu?gebruikershaes schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 15:58:
[...]
m’n SL weg te halen en te gaan zuipen. Toen te laat om er uit te gaan.
wenn bier kol?Kol Nedra schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 16:13:
wow Bitcoin staat wel erg laag nu
was het officieel dan? en is er ja gezegd?
Haha ja. Eerst zuipen dan SL weghalen! De volgorde was verkeerd.
Die 106.6 kwam niet zomaar uit de lucht..kazzzdafke schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 09:40:
106600 zou wel eens een level kunnen worden voor bounce, indien niet kan het wel eens bergaf gaan.
Wie heeft er zoveel baat bij dat er geen nieuwe ATH gehaald wordt?
Want er waren al weinig nieuwe spotbuys richting de ATH, en nu schieten er nog minder over.
[ Voor 59% gewijzigd door kazzzdafke op 12-06-2025 17:04 ]
Interesting times...
Ah een fib, ik zat je net te reverse engineerenkazzzdafke schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 16:52:
[...]
Die 106.6 kwam niet zomaar uit de lucht..
[Afbeelding]
Mooi BTC!
Samen met VWAP en die oranje lijn, vorige weerstandlijn die nu hopelijk flipt naar supporttomtom901 schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 17:03:
[...]
Ah een fib, ik zat je net te reverse engineeren
Interesting times...
Kol Nedra schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 16:27:
[...]
was het officieel dan? en is er ja gezegd?
het is nog geen zondag, ATH kan gewoon
Vooruit, ik heb ook weer een dukaat extra in het zakje gedaan.knakworst schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 16:00:
Bitcoin: Kijk even naar goud. 69 dollar erbij vandaag.
https://finance.yahoo.com/quote/GC%3DF/
[ Voor 7% gewijzigd door MrMrq op 12-06-2025 17:37 ]
Maktub
MrMrq schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 17:20:
[...]
Vooruit, ik heb ook weer een dukaat extra in het zakje gedaan.
Beide zakjes trouwens, BTC en goud.
Hup!
VWAP maandelijks dan oid? Bij mij zit ie nu onder de weekly VWAP en tegen de daily aan (vanaf onder).kazzzdafke schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 17:04:
[...]
Samen met VWAP en die oranje lijn, vorige weerstandlijn die nu hopelijk flipt naar support
Nee, de anchored vanaf de ATH..Danjel schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 18:19:
[...]
VWAP maandelijks dan oid? Bij mij zit ie nu onder de weekly VWAP en tegen de daily aan (vanaf onder).
Interesting times...
Als ik Drake was zou ik me 24/7 verbergen...
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Consolidatie is goed voor de daytraders en stacking sats!ByteMe_ schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 18:57:
Pff. Weer consolidatie tot september?
Anti appel deelt uit!knakworst schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 19:19:
En just like that...
Is kol hard op weg een krat bier te verdienen.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq