[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++ Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 231 232 Laatste
Acties:

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
als BTC zakt en BNB stijgt........CZ is gewoon BTC aan het verkopen om zijn eigen muntje te kopen.

manipulatie! vies spelletje ;)

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:40

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:50
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EhrEAmU6ryD_IlrbTW8GRQvDg5I=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/KTb8iGO6crvbt82asePJXnuR.gif?f=user_large

[ Voor 33% gewijzigd door MrFX op 23-09-2025 21:41 ]

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:26
When bounce?🤓

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:57
Afbeeldingslocatie: https://static.news.bitcoin.com/wp-content/uploads/2018/09/fcIpuM6p-ezgif-2-638538618d96.gif

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://static.news.bitcoin.com/wp-content/uploads/2019/01/soeRpwnb-ezgif-2-478d839edcbe.gif

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://static.news.bitcoin.com/wp-content/uploads/2019/01/bj2rNGhZ-ezgif-2-e18c3be26209.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
  • Laatst online: 22:20
Wat me opvalt. @tomtom901 , @Taro en nog een aantal bekenden hier zijn veel minder aanwezig dan eerder. Er wordt minder gedeeld aan analyses en gedachten. Een teken dat het einde van de bull run in zicht is? Of inmiddels al bezig?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zwembroek
bsmpower schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 22:04:
Een teken dat het einde van de bull run in zicht is? Of inmiddels al bezig?
Ja.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22:12
Wat me opvalt. @tomtom901 , @Taro en nog een aantal bekenden hier zijn veel minder aanwezig dan eerder. Er wordt minder gedeeld aan analyses en gedachten. Een teken dat het einde van de bull run in zicht is? Of inmiddels al bezig?
Yup, 'end of the world' signs ook.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:38
Nee. Gok dat ze het oeverloze gezeik zat zijn. Sfeer is hier redelijk bar laatste maand. Enige reden waarom ik hier nog kom is wat geniale miems en wat stamgasten, maar dat is nog maar net genoeg.

Dus of nu gewoon rap binnen 2 weken dikke kaarsen omhoog. Of gewoon vol de bear in. Dit gerange zuigt. Wel beetje de cycle van het rangen iig. Vorig jaar ook al zo ongekend lang.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Muzzy
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22:58

Muzzy

Aan het dieken

Ze zijn aan het bidden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/15plBkQgkfP-qON6M9lSFL0ZK7E=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ZDzfy6TsbACB1ZAlwFQ379oG.png?f=fotoalbum_large

Wie kan delen kan vermenigvuldigen..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/m/79gZHuNlElIAAAAC/rembo-en-rembo-rembo.gif

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
einde bull?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bBTotMQCnzWssSgg7rYGjOhlrRI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/K3imcPn36YadxrGUQw5HryTW.gif?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01:14
Ik dacht dat als cz een tweet poste over de bodem, dat we up gingen, maar deze indicator voor een top kende ik nog niet !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:43

Vis

Misschien eens een kijkje nemen in het NK topic?
Daar wordt wat serieuzer naar de markt gekeken.
Laatste bericht van Taro is daar: "Dat was de 112k al"

Hier in de SC interpreteren we dat zo:

"Bel 112 maar, mijn portfolio gaat naar de tyfus!"

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:09

Coldcat

HODL

De sfeer is weer in het rood! Anti ellla wordt negatief. Deze range is bijna klaar boys and girls! Tijd voor de volgende leg up!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 23:05
Zwembroek, je bent weer niet spoorloos he als we weer de stijgende lijn pakken?

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
Aeronaut schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 22:44:
Zwembroek, je bent weer niet spoorloos he als we weer de stijgende lijn pakken?
Nahh, de komende maanden valt hier nog genoeg te lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:55
Crypto moe. Dat eindeloze gelul over bear of bull. Als dat het sentiment bepaalt dan ja.
Ik lurk alleen nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:05
Constant dezelfde verhalen en adviezen delen aan dezelfde mensen, zonder verandering in gedrag.

Inmiddels weet iedereen toch wel ongeveer hoe het zit? BTC HODL en altcoins telkens rekt.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:48
anti elppa schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 22:10:
[...]

Nee. Gok dat ze het oeverloze gezeik zat zijn. Sfeer is hier redelijk bar laatste maand. Enige reden waarom ik hier nog kom is wat geniale miems en wat stamgasten, maar dat is nog maar net genoeg.

Dus of nu gewoon rap binnen 2 weken dikke kaarsen omhoog. Of gewoon vol de bear in. Dit gerange zuigt. Wel beetje de cycle van het rangen iig. Vorig jaar ook al zo ongekend lang.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rc-YYwAimoS6Y5Xz5e8uIJkcmM0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/oLHARIYOTPqIjz3M9vhLMsYw.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:43

Vis

Jumpman schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 23:05:
[...]

Inmiddels weet iedereen toch wel ongeveer hoe het zit? BTC HODL en altcoins telkens rekt.
Dit dus ☝🏼

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZVSGoi1ZFz7dfiyOrOpoaSvzjr8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JbY6M1PQ980rKlfWf8Guoe9O.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
Coldcat schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 22:41:
De sfeer is weer in het rood! Anti ellla wordt negatief.
Gerapparteerd. Dit is een vorm van misogynie. Je kunt Ella’s maandelijkse periode ook gewoon respecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:21
Er valt ook niet bijzonder veel te delen qua analyses op dit moment. We zitten al tijden in een range en wachten is nu op een uitbraak naar boven of naar onder. Tot die tijd is het niet te veel tijd aan crypto besteden en focussen op andere dingen in het leven.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AyQebP4pYojIc706Ixn-UAmaiuY=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/5MwvmmbmZigP9SdFLzyg6GoJ.jpg?f=user_large

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yn--5uSsR_TQN2f6hutGRHH3ulI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WglJ5b8umvCBCr1GDr3KYSKn.jpg?f=fotoalbum_large
Als we mijn onderste lijntje houden dan gaan we richting 120k. Als deze breekt dan gaan we verder naar beneden dan Zwemvroeks 107k.
Trust me, i’m a professional.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:01
Toevallig kwam ik een filmpje tegen wat me wel interesseerde..

Voor diegene die het willen zien:

Ik dacht hier in het kort de denkwijze te schrijven, maar bedacht me dat ChatGPT dat bijna zo goed kan doen, dus hier een mix van eigen inbreng en AI :)
Ik hoop dat een paar mensen hier toch wat meer inzicht krijgen op inflatie, en eventueel de "hidden agenda" van Trump zijn interesse in crypto:

📝 Samenvatting & Impact: VS-schuld, Stablecoins en Bitcoin

Tijdens het Eastern Economic Forum zei Anton Kobyakov, een naaste adviseur van Poetin, dat de VS hun $37 biljoen schuld willen devalueren via crypto en stablecoins.
Het idee: de schuld in een “crypto-cloud” parkeren en dan via inflatie de waarde ervan afromen. Officieel betalen ze dus alles terug, maar in werkelijkheid wordt de schuld veel minder waard.

📌 Zo werkt het "spelletje":

De VS drukken nieuw geld → prijzen stijgen → inflatie vreet de koopkracht weg.

Voor de schuldeiser lijkt alles netjes terugbetaald, maar feitelijk krijgt hij minder waarde terug.
Met stablecoins wordt dat effect wereldwijd verspreid: iedereen die USDT of USDC houdt, deelt mee in de Amerikaanse inflatie.

📌 Hoe de wereld reageert:

Rusland (en vele anderen) zien dit als een truc om de rest van de wereld “met de rotzooi te laten zitten”.
Vandaar dat landen massaal goud kopen: tastbaar, onafhankelijk, en niet afhankelijk van Amerikaanse beloften.

Het wantrouwen komt voort uit de herinnering aan 1971, toen de VS de goudkoppeling van de dollar braken (“trust us”-token turned rugpull).

📌 Impact op crypto:

Stablecoins: blijven $1 waard, maar verzwakken mee met de dollar → koopkrachtverlies.
Bitcoin: schaars (21M) en onafhankelijk → juist aantrekkelijk als hedge → grote kans op prijsstijging in dollars.

👉 Kortom: de VS gebruikt inflatie al decennia als sluipende schuldafbouw. Stablecoins maken het mogelijk om die last wereldwijd te exporteren. Rusland en co doorzien dat en vluchten naar goud, terwijl Bitcoin er net van kan profiteren als het “digitale alternatief”.

Never ever financial advice...

Pagina: 1 ... 231 232 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!