Ja om winst te pakken, had leuk geweest om het in btc te kunnen smijten gisteren.zwembroek schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 09:50:
[...]
Je bedoelt dat je verkoop order niet is gehit?
Denk je dat SEI nog een keer omhoog gaat ?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ja om winst te pakken, had leuk geweest om het in btc te kunnen smijten gisteren.zwembroek schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 09:50:
[...]
Je bedoelt dat je verkoop order niet is gehit?
Lekker man, jij ook tot aan je nek in de drek.
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Muzzy schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 10:29:
[...]
Lekker man, jij ook tot aan je nek in de drek.
Gisteren had ook ALPHA mijn SL gehit voordat hij 40% omhoog schoot. Vanmiddag weer nieuwe kansen!
Even de klantendienst faxen, die regelen dat wel voor jeFrambozenTaart schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 10:17:
[...]
Weet jij trouwens hoe zo'n stop loss werkt? Kan ik die nu instellen op -5% zodat dit alles weg gaat?
Heb al geprobeerd de app te verwijderen maar dat werkt dus niet.
Nubtrix schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 10:40:
[...]
Even de klantendienst faxen, die regelen dat wel voor je![]()
[Afbeelding]
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
FrambozenTaart schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 10:17:
[...]
Ik wilde ook shorten maar klikte op het verkeerde knopje.
[Afbeelding]
Lets go!
Weet jij trouwens hoe zo'n stop loss werkt? Kan ik die nu instellen op -5% zodat dit alles weg gaat?
Heb al geprobeerd de app te verwijderen maar dat werkt dus niet.
Bij de MEXC klantenservice:Nubtrix schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 10:40:
Even de klantendienst faxen, die regelen dat wel voor je![]()
[Afbeelding]
Ze hadden anders wel een screenshot van een bankgarantie volgens mijn contactpersoon in Nigeria.Alpina schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 10:59:
[...]
Haha ja die maken er het beste van
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Haha prachtig.Alpina schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 10:59:
[...]
Haha ja die maken er het beste van
[Afbeelding]
[Afbeelding]
pakkiwakki schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 10:28:
[...]
Ja om winst te pakken, had leuk geweest om het in btc te kunnen smijten gisteren.
Denk je dat SEI nog een keer omhoog gaat ?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
JUST IN: President Trump to deliver a major speech Tuesday morning where he presents “his own vision for a new world order”.
— The ₿itcoin Therapist (@TheBTCTherapist) 23 september 2025
Is there going to be a Bitcoin announcement?pic.twitter.com/7mz20gI89C
Artificial intelligence companies like OpenAI have been quick to unveil plans for spending hundreds of billions of dollars on data centers, but they have been slower to show how they will pull in revenue to cover all those expenses.
Dat kan bijna niet goed uitpakken voor welke koers dan ookkeanu_ schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 11:25:
Nou, kijken waar de maniak ons naartoe gaat leiden. Veel hopium posts over deze speech hier en daar.
[X]
"Bitcoin is fake news. I dont think this will make things better. Trumpcoin will be used in every shop in America as we are great and I will make America great again. I am happy that I make such great ideas and they will work."keanu_ schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 11:25:
Nou, kijken waar de maniak ons naartoe gaat leiden. Veel hopium posts over deze speech hier en daar.
[X]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
'' Thank you for the attention to this matter ''ByteMe_ schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 11:33:
[...]
"Bitcoin is fake news. I dont think this will make things better. Trumpcoin will be used in every shop in America as we are great and I will make America great again. I am happy that I make such great ideas and they will work."
US first, the Netherlands second.keanu_ schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 11:25:
[X]
Guere schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 11:41:
Guys, die gozer houdt toch bijna elke dag speeches. Niemand luistert of boeit het meer, z'n personeel krijgt gewoon iedere dag de opdracht om weer een reden voor een speech te vinden waarin hij zichzelf kan wegzetten als een geniale leider met een nieuwe briljante oplossing voor een willekeurig "probleem". Een soort budget Kim Jong Un.
Gezien de aankondiging zie ik ook nul relatie tot crypto dus snap niet waarom die fanboys op X dan weer helemaal loco gaan hierop
''blackrock verkoopt''zwembroek schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 11:56:
Blackrock is ook weer Bitcoin aan het lozen.
[Afbeelding]
Euh nee. Ze verkopen een deel van "hun" voorraad Bitcoin. Omdat hun klanten die ETF's dumpen. Technisch gezien niet de Bitcoins van Blackrock. Tering wat doe je ingewikkeld man.keanu_ schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 12:02:
[...]
''blackrock verkoopt''
Je bedoelt, hun ETF's worden verkocht
[ Voor 25% gewijzigd door zwembroek op 23-09-2025 12:48 ]
All in zilverzwembroek schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 12:44:
[...]
Euh nee. Ze verkopen een deel van "hun" voorraad Bitcoin. Omdat hun klanten die ETF's dumpen. Technisch gezien niet de Bitcoins van Blackrock. Tering wat doe je ingewikkeld man.Maakt geen fuck uit. Die dingen worden verkocht.
Of ze zijn hun voorraad gewoon aan het managen. Zijn wel hele afgeronde aantallen, niet willekeurig wat klanten. Maar goed, we zien vanzelf of ze een dikke outflow hebben vandaagzwembroek schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 12:44:
[...]
Euh nee. Ze verkopen een deel van "hun" voorraad Bitcoin. Omdat hun klanten die ETF's dumpen. Technisch gezien niet de Bitcoins van Blackrock. Tering wat doe je ingewikkeld man.Maakt geen fuck uit. Die dingen worden verkocht.
Ze hebben helemaal niets verkocht.keanu_ schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 12:02:
[...]
''blackrock verkoopt''
Je bedoelt, hun ETF's worden verkocht
aan de tijd te zien heb je niet zelf gekeken maar heb je een dom twitterpostje van 1 of andere gure finfluenzer gecopy paste.zwembroek schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 11:56:
Blackrock is ook weer Bitcoin aan het lozen.
[Afbeelding]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
KerstRunner schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 13:30:
[...]
Kan niet wachten om all out TAO te gaan.
anti elppa schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 13:28:
[...]
aan de tijd te zien heb je niet zelf gekeken maar heb je een dom twitterpostje van 1 of andere gure finfluenzer gecopy paste.
Als je zelf even gekeken had, had je gezien dat ze al een week allemaal van die 300btc transities gedaan hebben. En je had dan kunnen zien door ETF inflows/ outflows te bekijken dat dit geen outflows zijn. Is gewoon intern verdelen.
Die post is dus niets anders dan dome fud.
Grotendeels waar behalve dat ik iets gemist zou hebben. Ik handel gewoon naar mijn levels. En dan weet jij ook wel. Grapjes maken oke maar wel de waarheid blijven spreken. Toen zat je ook te bull posten. Ik kreeg gelijk. En heb heel wat orders gevuld gekregen. En nee ik heb niet de top verkocht omdat ik niet verwacht had dat we daarna al zo hoog zouden gaan. 107k is coming,. Daar doet een mogelijke bounce naar 114.500 niets aan af. En zolang dit level support houdt blijft het spannend.
Krijg een beetje Noord Korea gevoel als ik dat beeld zie.
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
zwembroek schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 14:05:
[...]
Ik kreeg gelijk. En heb heel wat orders gevuld gekregen.
Die stelligheid zegt genoeg, aint gonna happen. Ik verwacht eerder een face ripping god candle van btc in de komende 2 weken dan dat we terugzakkenzwembroek schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 14:05:
[...]
Grotendeels waar behalve dat ik iets gemist zou hebben. Ik handel gewoon naar mijn levels. En dan weet jij ook wel. Grapjes maken oke maar wel de waarheid blijven spreken. Toen zat je ook te bull posten. Ik kreeg gelijk. En heb heel wat orders gevuld gekregen. En nee ik heb niet de top verkocht omdat ik niet verwacht had dat we daarna al zo hoog zouden gaan. 107k is coming,. Daar doet een mogelijke bounce naar 114.500 niets aan af. En zolang dit level support houdt blijft het spannend.
En dat zegt de man die beweert dat TA bewezen bullshit is en de koers aan de hand van nieuws denkt te kunnen bepalen.kbuntu schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 14:07:
[...]
Die stelligheid zegt genoeg, aint gonna happen. Ik verwacht eerder een face ripping god candle van btc in de komende 2 weken dan dat we terugzakken
zwembroek schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 14:05:
[...]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Gaat tot nu toe prima eigenlijk, ga me in ieder geval niet op jouw bearishe hocus pocus baserenzwembroek schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 14:10:
[...]
En dat zegt de man die beweert dat TA bewezen bullshit is en de koers aan de hand van nieuws denkt te kunnen bepalen.
Op basis waarvan? Dat zou betekenen dat we door de BSMB heen gaan zakken. In dit stadium van de cycle getuigt dat van weinig krachtzwembroek schreef op maandag 22 september 2025 @ 22:36:
[...]
Met of zonder Powell, bitcoin gaat minimaal de 107k aantikken. Narrative follows the price.
JJ1984 schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 14:37:
[...]
Op basis waarvan? Dat zou betekenen dat we door de BSMB heen gaan zakken. In dit stadium van de cycle getuigt dat van weinig kracht

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
anti elppa schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 13:28:
[...]
aan de tijd te zien heb je niet zelf gekeken maar heb je een dom twitterpostje van 1 of andere gure finfluenzer gecopy paste.
Als je zelf even gekeken had, had je gezien dat ze al een week allemaal van die 300btc transacties gedaan hebben. En je had dan kunnen zien door ETF inflows/ outflows te bekijken dat dit geen outflows zijn. Is gewoon intern verdelen.
Die post is dus niets anders dan dome fud.
[ Voor 52% gewijzigd door keanu_ op 23-09-2025 15:00 ]
yes sowieso up. En pakken we die 107k, prima, daarna weer up. Die 107k kan ik best nog inkomen in een snelle flashcrash. Zie em liever niet sluiten op de daily daar, maar oke.keanu_ schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 14:54:
Ben benieuwd wie over 1 maand zichzelf de schouderklop gaat geven - " I told you so "
We gaan in ieder geval up, met of zonder 107k
We zijn veel vaker door de BMSB gezakt. Als er een nieuwe ATH in november komt dan past dit prima binnen de timing in de cycle. Tenzij je verwacht dat Bitcoin naar de 200k gaat. Zolang we niet een close onder de 50W EMA krijgen is er niets aan de hand. En ik denk ook niet dat we daar in de buurt gaan komen. Maar ik denk wel dat we die +1B liquiditeit gaan pakken op de 106k/107k. Valt ook mooi samen met een bearishe afsluiting van een historisch rode september maand in een post halving jaar.JJ1984 schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 14:37:
[...]
Op basis waarvan? Dat zou betekenen dat we door de BSMB heen gaan zakken. In dit stadium van de cycle getuigt dat van weinig kracht
[ Voor 14% gewijzigd door zwembroek op 23-09-2025 15:03 ]
BMSB hecht ik iig ook niet echt waarde aan. Ik ben meer van de 21, 50, 100 en 200 dma. 21WMA mag ook nog. verder horizontale levelszwembroek schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 15:01:
[...]
We zijn veel vaker door de BMSB gezakt. Als er een nieuwe ATH in november komt dan past dit prima binnen de timing in de cycle. Tenzij je verwacht dat Bitcoin naar de 200k gaat. Zolang we niet een close onder de 50W EMA krijgen is er niets aan de hand. En ik denk ook niet dat we daar in de buurt gaan komen. Maar ik denk wel dat we die +1B liquiditeit gaan pakken op de 106k/107k. Valt ook mooi samen met een bearishe afsluiting van een historisch rode september maand in een post halving jaar.
[Afbeelding]
Toch fucking mooi dit.
Gewoon beide scenario's in acht nemen en op basis van confirmatie traden.keanu_ schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 14:54:
Ben benieuwd wie over 1 maand zichzelf de schouderklop gaat geven - " I told you so "
We gaan in ieder geval up, met of zonder 107k
Overigens, voor de altseason believers, een must:
De russel2000 solliciteert ook nog steeds naar een breakout
Of gewoon niet traden en alleen je spot bag verder vullen met drekMuzzy schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 15:10:
[...]
Gewoon beide scenario's in acht nemen en op basis van conformatie traden.
Exit liquidity, mijn favoriete type traders.keanu_ schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 15:12:
[...]
Of gewoon niet traden en alleen je spot bag verder vullen met drek
kbuntu schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 14:28:
[...]
ga me in ieder geval niet op jouw bearishe hocus pocus baseren
hahahahaah ja ik sproeide net half opgegeten banaan hier over het scherm. Heerlijk!!!!
Afgelopen halfjaar was hier geen zak aan idd.zwembroek schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 15:22:
Beetje leven in de brouwerij.
Vast wel maar nu is het behoorlijk uitgestorven.Wispe schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 15:25:
[...]
Afgelopen halfjaar was hier geen zak aan idd.
nothing stops this train
FTFYKol Nedra schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 15:57:
Het zou mooi zijn als we een vieze Wick naar de $107k krijgen, hopen mag altijd maar morgen is het fiat-airdrop-dag, wedde dat ik morgen btc koop op $125k+!!
Jinx it!Kol Nedra schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 15:57:
Het zou mooi zijn als we een vieze Wick naar de $107k krijgen, hopen mag altijd maar morgen is het fiat-airdrop-dag, wedde dat ik morgen btc koop op $116k+!!
Bij CZ. Die wil het momentum vasthouden op bnb.anti elppa schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 17:43:
Wat een ongekende saaie drek zo. Waar is de actie???
morgen koop ik weer, wie weet heeft het invloed op de marktanti elppa schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 17:43:
Wat een ongekende saaie drek zo. Waar is de actie???
nothing stops this train
ah oke, hopelijk dan die 10k paal.Kol Nedra schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 18:18:
[...]
morgen koop ik weer, wie weet heeft het invloed op de markt
september is iig nu mooi groen, voor de mensen die denken dat deze maand ook bloedrood isWispe schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 18:37:
September staat toch bekend om een rode/saaie maand?
Voor de aandelenmarkt gaat dit wel op.Wispe schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 18:37:
September staat toch bekend om een rode/saaie maand?
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
anti elppa schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 18:48:
[...]
september is iig nu mooi groen, voor de mensen die denken dat deze maand ook bloedrood is
* Stukfruit kijkt op CoinMarketCap even de koersen mee en ziet aan de zijkant allemaal 'fluencers die hun ingrijpende waarheden verspreidenanti elppa schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 18:48:
[...]
september is iig nu mooi groen, voor de mensen die denken dat deze maand ook bloedrood is
Dat zit wel Schnorr.
Ik luister niet. Maar als ik naar PBR kijk heeft hij waarschijnlijk gezegd dat de olieprijs omhoog gaat.anti elppa schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 19:15:
hpowell trouwens al meer dan 30min aan het blaten......no effect
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
zou kunnen, maar dat trekt ie dan volledig uit zijn holle kies. Als OPEC of OPEC+ in actie komt, en meer produceert, wat ze al vaker gedaan hebben afgelopen periode, drukken ze easy de prijzen. Heeft Powell niet veel invloed op. Ja als zijn beleid de dollar nog meer in beweging brengt, maar dat gaat stukken langzamer dan OPECJohn245 schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 19:19:
[...]
Ik luister niet. Maar als ik naar PBR kijk heeft hij waarschijnlijk gezegd dat de olieprijs omhoog gaat.
[ Voor 4% gewijzigd door anti elppa op 23-09-2025 19:37 ]
Ik neem toch aan dat jij niet nog steeds live zit mee te kijken of wel?anti elppa schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 19:21:
edit: hij leutert nu al een uur. Gaat over AI.....
nee, toevallig net weer ff 10min. Ging over banen die verdwijnen door AI en dat hij de impact daarvan nog niet in kan schatten en wat het met de rente gaat doen......Standaard HPowell antwoordGuere schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 19:41:
[...]
Ik neem toch aan dat jij niet nog steeds live zit mee te kijken of wel?Ieder (live)stream gemekker dat langer dan vijf minuten duurt kan jij meestal niet uitstaan
BTC €94.837,08
Ook hij weet als geen ander dat die printer eindeloos zal moeten aanstaan op standje turbo, om straks alle burgers een basis inkomen te moeten geven als alles en iedereen door AI is vervangen.anti elppa schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 19:43:
[...]
nee, toevallig net weer ff 10min. Ging over banen die verdwijnen door AI en dat hij de impact daarvan nog niet in kan schatten en wat het met de rente gaat doen......Standaard HPowell antwoord
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Het eeuwige WE'LL NEED TO WAIT FOR FURTHER DATA antwoord. Nee maar goed, was natuurlijk wel duidelijk dat deze speech niets ging doen voor de BTC koers. Net als die Trump speech, ook zo'n totale nothingburger, nobody cares. Zag er net een stukje van, man man man wat een bizarre onzin komt er uit z'n mond over dat hij 7 oorlogen heeft gestopt enzo. Die crypto connectie sloeg natuurlijk nergens opanti elppa schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 19:43:
nee, toevallig net weer ff 10min. Ging over banen die verdwijnen door AI en dat hij de impact daarvan nog niet in kan schatten en wat het met de rente gaat doen......Standaard HPowell antwoord
Donderdag dipdagsjorremans schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 19:47:
Dinsdag rektdag, gelukkig komt donderdag er nog aan!
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
tis geen speech ook he, gewoon een interview voor een publiek.Guere schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 19:47:
[...]
Het eeuwige WE'LL NEED TO WAIT FOR FURTHER DATA antwoord. Nee maar goed, was natuurlijk wel duidelijk dat deze speech niets ging doen voor de koers. Net als die Trump speech, ook zo'n totale nothingburger, nobody cares. Zag er net een stukje van, man man man wat een bizarre onzin komt er uit z'n mond over dat hij 7 oorlogen heeft gestopt enzo. Die crypto connectie sloeg natuurlijk nergens op
[ Voor 7% gewijzigd door anti elppa op 23-09-2025 19:49 ]
Oh nog erger, ja daar kun je helemaal geen nieuwtjes verwachtenanti elppa schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 19:48:
tis geen speech ook he, gewoon een interview voor een publiek
nee en dat schreef ik gisteren al richting zwembroek, die setting is altijd hetzelfde. En gewoon een bla bla verlengstuk van FOMC meeting.Guere schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 19:48:
[...]
Oh nog erger, ja daar kun je helemaal geen nieuwtjes verwachten
X maakt er altijd mooi gebruik van:anti elppa schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 19:50:
[...]
nee en dat schreef ik gisteren al richting zwembroek, die setting is altijd hetzelfde. En gewoon een bla bla verlengstuk van FOMC meeting.
[ Voor 8% gewijzigd door keanu_ op 23-09-2025 19:54 ]
voor ie begon met praten was het 77,6% kans op 2 cuts. nu is het 77%.keanu_ schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 19:52:
[...]
X maakt er altijd mooi gebruik van:
- POWELL SPEAKING IN 4 HOURS, EXPECT VOLATILITY! NO MORE RATE CUTS??-
Komt meestal samen met het bericht
- BLACKROCK SELLING BTC!! -
Ook nog geen QE, dat helpt de mens ook niet in het groter geheel.anti elppa schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 19:56:
[...]
voor ie begon met praten was het 77,6% kans op 2 cuts. nu is het 77%.
1 cut sowieso zo goed als zeker
[ Voor 13% gewijzigd door keanu_ op 23-09-2025 20:10 ]
keanu_ schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 20:09:
[...]
Ook nog geen QE, dat helpt de mens ook niet in het groter geheel.
Imho zitten we gewoon in een verlengde business cycle en dus ook crypto.
- change my mind -
De ticker is BNB?Muzzy schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 17:47:
[...]
Bij CZ. Die wil het momentum vasthouden op bnb.
https://x.com/cz_binance/status/1970505770719727649
[ Voor 15% gewijzigd door BTC100K2021 op 23-09-2025 20:31 ]
Haha wat een timing
nothing stops this train
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 20:56:
BNB, MNT en Cake......lekker heur
BARDKol Nedra schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 20:56:
BNB, MNT en Cake......lekker heur
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq