“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik zeg ga ervoor
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
zwembroek schreef op maandag 22 september 2025 @ 21:04:
[...]
Ja ik zat daar constant met mijn tong uit mijn bek aaaaaaahhh aahhh te roepen. Maar toen hebben ze me doorgestuurd naar de GGZ.

Uxlink -62% op 1 dag tijd maybe een koopkansje?John245 schreef op maandag 22 september 2025 @ 21:04:
"Morgan Stanley verhoogt advies en ziet het aandeel nu als een koopkans. Het beurshuis was eerder Neutraal gestemd. Voorheen bedroeg het koersdoel 28 EUR, maar nu is deze verhoogd naar 31 EUR."
Ik zeg ga ervoor![]()
zwembroek schreef op maandag 22 september 2025 @ 21:04:
[...]
Ja ik zat daar constant met mijn tong uit mijn bek aaaaaaahhh aahhh te roepen. Maar toen hebben ze me doorgestuurd naar de GGZ.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/xAshQEK22gyRFoDje4apKOUT.gif?f=user_large)
MrMrq schreef op maandag 22 september 2025 @ 20:53:
[...]
Er zijn geen garanties dat het geld ook naar de King terugstroomt
:gifsicle():strip_exif()/f/image/r1F1st6Pss0HBJ1HXKgFVEKI.gif?f=user_large)
Dat is zeker een kansjePinsa schreef op maandag 22 september 2025 @ 21:05:
[...]
Uxlink -62% op 1 dag tijd maybe een koopkansje?
Edit: ik hoop dat je ook ingestapt ben want het gaat als een raket. Mijn entry 0,089
[ Voor 18% gewijzigd door John245 op 22-09-2025 21:18 ]
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Uiteindelijk wel, daar geen misverstand over. Maar laten we niet doen alsof een stijgende BTC.D alleen in een bull market voorkomt - in tegendeel.
Maktub
DaWayne schreef op maandag 22 september 2025 @ 21:15:
[Afbeelding]
Mijn tas DOT houd ik nog lekker tot 2030, allemaal ruis toch?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/r1F1st6Pss0HBJ1HXKgFVEKI.gif?f=user_large)
Klopt. Ga ervoor.DaWayne schreef op maandag 22 september 2025 @ 21:15:
[Afbeelding]
Ik ben ook sceptisch hoor, maar wat moet je anders?zwembroek schreef op maandag 22 september 2025 @ 21:01:
[...]
Ik hoop oprecht voor je dat het helpt. Ik heb er ook een toegewezen gekregen tijdens mijn burnout. Maar ik heb er weinig aan gehad. Ik prik daar dwars doorheen die poppenkast. Friese nuchterheid denk ik. Maar goed sommigen hebben er gelukkig baat bij.
Gewoon proberen.bsmpower schreef op maandag 22 september 2025 @ 21:17:
[...]
Ik ben ook sceptisch hoor, maar wat moet je anders?
Ben je echt ingestapt?John245 schreef op maandag 22 september 2025 @ 21:15:
[...]
Dat is zeker een kansje
Edit: ik hoop dat je ook ingestapt ben want het gaat als een raket. Mijn entry 0,089
Ja al 10% winst
John Degen! Hier stap ik zelfs niet in pak op tijd je winst ik lees iets van een hack 20miljoen gestolen en whale dumps
[ Voor 4% gewijzigd door Pinsa op 22-09-2025 21:24 ]
Heb de winst ook al gepakt.Pinsa schreef op maandag 22 september 2025 @ 21:22:
[...]
John Degen! Hier stap ik zelfs niet in pak op tijd je winst ik lees iets van hacks en whale dumps
Pinsa schreef op maandag 22 september 2025 @ 21:19:
[...]
Niet in Oktober ? Ik zie hier nog geen bier en tieten
:gifsicle():strip_exif()/f/image/8Os5GvXCEIJImwekXPUChROE.gif?f=user_large)
Tieten laat ik over aan de experts hier.
Is dat voor ABN?John245 schreef op maandag 22 september 2025 @ 21:04:
"Morgan Stanley verhoogt advies en ziet het aandeel nu als een koopkans. Het beurshuis was eerder Neutraal gestemd. Voorheen bedroeg het koersdoel 28 EUR, maar nu is deze verhoogd naar 31 EUR."
Ik zeg ga ervoor![]()
Yes, Jij ook ABN Amro?
DaWayne schreef op maandag 22 september 2025 @ 21:15:
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/AeYN5O6cy4l5GU34lYNef5RE.jpg?f=user_large)

Diner voor 1 persoon verdient
Die doen het bet lekker (78% dit jaar)
John245 be like:Guere schreef op maandag 22 september 2025 @ 21:37:
Het dagelijkse uurtje opscheppen over stonks rendamenten is weer aangebroken zie ik
Ik ben niet de enige die ze heeft. En kwam ter sprake door het bericht op de radioGuere schreef op maandag 22 september 2025 @ 21:37:
Het dagelijkse uurtje opscheppen over stonks rendamenten is weer aangebroken zie ik
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
But wait there’s moresjorremans schreef op maandag 22 september 2025 @ 21:45:
Rekt gaan ronde nummer 2
BTC €94.837,08
helemaal vergeten dat ik die nog had staan
nothing stops this train
Woensdag deel 3
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Mooi! Zat er al een tijdje op te wachten. Ben benieuwd wat ie te vertellen heeftNumbers schreef op maandag 22 september 2025 @ 21:57:
Woensdag weer een nieuwe video van Bob.
[Afbeelding]
You are all rekteritus!jvel92 schreef op maandag 22 september 2025 @ 22:00:
[...]
Mooi! Zat er al een tijdje op te wachten. Ben benieuwd wat ie te vertellen heeft
We knagen nu aan verse longs van vanochtend. Die moeten we nu ff pakken. Dan WDarrell schreef op maandag 22 september 2025 @ 22:02:
Wen koopdruk
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Zou kunnen want dan is het weer gehaktdag.
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Darrell schreef op maandag 22 september 2025 @ 22:02:
Wen koopdruk

nog 2 dagen, ik gooi er gelijk wat inDarrell schreef op maandag 22 september 2025 @ 22:02:
Wen koopdruk
nothing stops this train
IPO watchlist:
2025
- BitGo (next month)
- CoinShares (2025 via SPAC)
2026
- Bithumb
- Kraken
- Ripple Labs
- Uphold
- Chainalysis
- FalconX
- Bitpanda
- Grayscale
- Ledger
2027
- Consensys
- Anchorage
- Fireblocks
- OKX
- Crypto com
- Bitvavo
- MoonPay
- Blockchain com
- Uniswap Labs
Wat denk je dat hij nu gaat roepen wat ook maar iets invloed heeft? Sowieso zijn de speeches die hij morgen doet altijd een nothing burger. Gewoon 100% in lijn met fomc meeting. Heb het nooit anders gezien afgelopen 7 jaar.zwembroek schreef op maandag 22 september 2025 @ 22:08:
Morgen krijgen we eerst Powell nog.
Morgen ook weer een announcement van een announcement mbt sbr. Doet ook niets. Maar gok 0,5% meer swing dan hpowell.
Beide niets dus. Ruis
Wel een kleine beetje uitzicht op rekt toch? Toch?anti elppa schreef op maandag 22 september 2025 @ 22:27:
[...]
Wat denk je dat hij nu gaat roepen wat ook maar iets invloed heeft? Sowieso zijn de speeches die hij morgen doet altijd een nothing burger. Gewoon 100% in lijn met fomc meeting. Heb het nooit anders gezien afgelopen 7 jaar.
Morgen ook weer een announcement van een announcement mbt sbr. Doet ook niets. Maar gok 0,5% meer swing dan hpowell.
Beide niets dus. Ruis
Met of zonder Powell, bitcoin gaat minimaal de 107k aantikken. Narrative follows the price.anti elppa schreef op maandag 22 september 2025 @ 22:27:
[...]
Wat denk je dat hij nu gaat roepen wat ook maar iets invloed heeft? Sowieso zijn de speeches die hij morgen doet altijd een nothing burger. Gewoon 100% in lijn met fomc meeting. Heb het nooit anders gezien afgelopen 7 jaar.
Beide niets dus. Ruis
https://nos.nl/artikel/25...ders-zegt-ijscoboer-hamid
De stroomstoring kwam voor een bezoeker van de ijssalon op een verkeerd moment: "Ik zat een potje Fortnite te spelen in de Lidl", vertelt hij. "De wifi viel uit en ik heb alles verloren. Als de stroom het weer doet, ga ik meteen gamen."
:strip_exif()/f/image/YclqusFqHiAYr5RsJ8hLgnZR.jpg?f=fotoalbum_large)
Hele avond deze knakenmunt lopen shorten. Is van 86 cent naar 9 cent gegaan in een kwestie van kwartieren, alsnog 4 liquidatie mails en account tot -60% gejaagd.
:strip_exif()/f/image/5QiynVBdcCwp3GO3ELkUjJf9.jpg?f=fotoalbum_large)
Toen met 1 'fuck die hoerenzooi dan ook allemaal maar' long vanaf de bodem alles weer terug gewonnen plus nog wat winst ook:
:strip_exif()/f/image/nqREzoIgpj9bqevwh6tmCiPV.jpg?f=fotoalbum_large)
Professioneel, al zeg ik het zelf.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Das maar een half antwoord. Jammer.zwembroek schreef op maandag 22 september 2025 @ 22:36:
[...]
Met of zonder Powell, bitcoin gaat minimaal de 107k aantikken. Narrative follows the price.
En die xenos/ action spreuk kan je ook te pas en te onpas gebruiken. Genoeg voorbeelden bij btc waar die vlieger niet eens 1mm van de grond komt.
Dat was een kwestie van tijd.FrambozenTaart schreef op maandag 22 september 2025 @ 22:45:
Ook wel knap;
[Afbeelding]
Hele avond deze knakenmunt lopen shorten. Is van 86 cent naar 9 cent gegaan in een kwestie van kwartieren, alsnog 4 liquidatie mails en account tot -60% gejaagd.
[Afbeelding]
Toen met 1 'fuck die hoerenzooi dan ook allemaal maar' long vanaf de bodem alles weer terug gewonnen plus nog wat winst ook:
[Afbeelding]
Professioneel, al zeg ik het zelf.

De andere helft komt wanneer we de 107k aantikken.anti elppa schreef op maandag 22 september 2025 @ 22:46:
[...]
Das maar een half antwoord. Jammer.
En die xenos/ action spreuk kan je ook te pas en te onpas gebruiken. Genoeg voorbeelden bij btc waar die vlieger niet eens 1mm van de grond komt.
Ah, jij had hem ook al gevonden

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Zou best kunnen, het hangt af van bepaalde market makers in dit geval of ze nog een liquidatie cascade willen.Deman23 schreef op maandag 22 september 2025 @ 22:33:
Morgen gewoon weer 115k
Met marktwerking heeft vandaag weinig te maken in ieder geval, stocks en gold weer skyhigh. Ben benieuwd naar de ETF flows van vandaag.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!