We staan nog steeds -2,25% tov vorige week

Zolang je die winst maar opneemt, want die parabolische "organische groei" curves gaan niet eeuwig duren bij al die crypto bedrijfjesJohn245 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 16:50:
Ja we hebben het zwaar met de winsten tellen
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Gerucht is nu dat ze mogelijk een partner zijn bij datacenters die nvidia gaat bouwen voor openai. Dan zijn ze niet alleen maar een cryptobedrijf meerGuere schreef op woensdag 24 september 2025 @ 16:57:
[...]
Zolang je die winst maar opneemt, want die parabolische "organische groei" curves gaan niet eeuwig duren bij al die crypto bedrijfjesOok die hype markt gaat geheid een keer finaal instorten, zeker als BTC straks een duik neemt in de bear.
Waardenberg en de jong altijd plus 100. Deze vorige week nog weer eens gezien.
[ Voor 28% gewijzigd door anti elppa op 24-09-2025 17:11 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Het kan alsnog.Jasper 99 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 17:06:
even serieus... wtf is dit:
[Afbeelding]
en waarom zit ik hier niet in?
ja als exit liquidity
Nog iemand die de memo niet heeft ontvangen.Jasper 99 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 17:06:
[Afbeelding]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Het had natuurlijk ook de andere kant op kunnen gaan.Jasper 99 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 17:18:
[...]
ja als exit liquidity... na zoveel stijging
Zit nog wel een ritje in tot aan $3,60. Is CZ zijn nieuwe speeltje. De meme is nu al $4.Jasper 99 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 17:18:
[...]
En Jaapio met pensioen!Guere schreef op woensdag 24 september 2025 @ 17:24:
Als iedereen ook met dat Aster maar oppast, want schijnbaar hebben slechts 6 wallets 96% van de tokens in handenOok die gaat gigantisch hard crashen.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Dat dacht ik eerst ook maar valt mee dat is FUD. Net zoals Binance 70% van de BNB tokens in bezit heeft. Ik zeg nu niet dat het nu verstandig is om erin te stappen. Maar Hyperliquid is een doorn in het oog van Binance. Ze proberen nu met Aster marktaandeel bij Hyperliquid weg te halen. CZ is een van die grote wallets.Guere schreef op woensdag 24 september 2025 @ 17:24:
Als iedereen ook met dat Aster maar oppast, want schijnbaar hebben slechts 6 wallets 96% van de tokens in handenOok die gaat gigantisch hard crashen.
Dit klinkt als een financieel advies.zwembroek schreef op woensdag 24 september 2025 @ 17:30:
Ik durf er ook niet met grote bedragen in te zitten maar reken maar dat deze voorlopig nog niet klaar is.
alweer
nothing stops this train
Komen nog genoeg nieuwe listings aanJasper 99 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 17:18:
[...]
Alleen zit daar geen kwaliteit tussen. Misschien Allora. Wat mij betreft zijn er maar twee parels. AVNT Dex van Base en Aster Dex van CZ en gebacked door Binance.
Stbl?zwembroek schreef op woensdag 24 september 2025 @ 18:00:
[...]
Alleen zit daar geen kwaliteit tussen. Misschien Allora. Wat mij betreft zijn er maar twee parels. AVNT Dex van Base en Aster Dex van CZ en gebacked door Binance.
Je zit op het verkeerde forum. Deze was gecalled in het hoog risico topic.Jasper 99 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 17:06:
[Afbeelding]
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Je moet alleen aan je pitch werken. Jij stuurt mij zoveel gier dat ik het vooraf al afdoe als dikke stront uit een trechter.Pinsa schreef op woensdag 24 september 2025 @ 18:24:
[...]
Told you yesterday nu ook weer gestegen…
Ga je entry pakken?
Pinsa the enablerzwembroek schreef op woensdag 24 september 2025 @ 18:40:
[...]
Je moet alleen aan je pitch werken. Jij stuurt mij zoveel gier dat ik het vooraf al afdoe als dikke stront uit een trechter.
Darrell schreef op woensdag 24 september 2025 @ 18:48:
24-09-2025. De dag dat de moeder aller bullruns begon en @zwembroek weer zijn entry heeft gemist.
[Afbeelding]
Nah ik ga op zoek naar de volgende natuurlijk wel leuk als je er vroeg in zat, en Bitcoin moet geen scheet laten dan ga je ook rekt.
[ Voor 51% gewijzigd door Pinsa op 24-09-2025 19:33 ]
Hier ook:Pinsa schreef op woensdag 24 september 2025 @ 19:26:
[...]
Nah ik ga op zoek naar de volgende natuurlijk wel leuk als je er vroeg in zat, en Bitcoin moet geen scheet laten dan ga je ook rekt.
Hier zit vast wel iets tussen.
[Afbeelding]
Iren is bij mij al zonder risicoGuere schreef op woensdag 24 september 2025 @ 16:57:
[...]
Zolang je die winst maar opneemt, want die parabolische "organische groei" curves gaan niet eeuwig duren bij al die crypto bedrijfjesOok die hype markt gaat geheid een keer finaal instorten, zeker als BTC straks een duik neemt in de bear.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Het gaat werkelijk waar helemaal nergens overAeronaut schreef op woensdag 24 september 2025 @ 22:48:
Gaat weer over dat spel met 22 man achter een rollende bal?
Ik weet ook niet wat ik er verder van zeggen moet. Dan wil je ook niet winnen.YES schreef op woensdag 24 september 2025 @ 22:51:
[...]
Het gaat werkelijk waar helemaal nergens over
Laten we het maar weer over crypto hebben dan.zwembroek schreef op woensdag 24 september 2025 @ 22:54:
[...]
Ik weet ook niet wat ik er verder van zeggen moet. Dan wil je ook niet winnen.
Ik zal morgen even naar Bob luisteren.YES schreef op woensdag 24 september 2025 @ 23:00:
[...]
Laten we het maar weer over crypto hebben dan.
Hopelijk heeft ome Bob gelijk en gaan we nog een dikke blow of top zien de komende maanden.
Hoeft niet, gewoon transcript copy/pasten in je AI tool..zwembroek schreef op woensdag 24 september 2025 @ 23:06:
[...]
Ik zal morgen even naar Bob luisteren.
Never ever financial advice...
[ Voor 5% gewijzigd door Stukfruit op 24-09-2025 23:30 ]
Dat zit wel Schnorr.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
[ Voor 24% gewijzigd door Pinsa op 25-09-2025 06:32 ]
eh nee, naar bob luisteren we hier gewoon. Daar ga je geen achterlijke AI tool op los laten. -500 voor je post vriendkazzzdafke schreef op woensdag 24 september 2025 @ 23:22:
[...]
Hoeft niet, gewoon transcript copy/pasten in je AI tool..
Samenvatting vragen..
30 min van je tijd bespaard..
nog niet gekeken of wintermute weer bezig is. Zitten iig nog steeds in die range. ETF's wel weer mooie inflow idd
[ Voor 35% gewijzigd door anti elppa op 25-09-2025 06:34 ]
Lol man geen idee waarom die afbeelding gepost werd het moest een andere zijn, wel toevallig hahaanti elppa schreef op donderdag 25 september 2025 @ 06:28:
[...]
nog niet gekeken of wintermute weer bezig is. Zitten iig nog steeds in die range. ETF's wel weer mooie inflow idd
haha nee maar de tekst klopte best goed. Scheelt weer tijd hePinsa schreef op donderdag 25 september 2025 @ 06:33:
[...]
Lol man geen idee waarom die afbeelding gepost werd het moest een andere zijn, wel toevallig haha
Volgens mij staan we iet hoger dan 24 uur geledenPelox schreef op donderdag 25 september 2025 @ 07:10:
Donderdag dipdag begint vroeg vandaag.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Oftewel, geen weekly closes onder de 50WMA.Stukfruit schreef op woensdag 24 september 2025 @ 23:30:
TL;DR: HODL tenzij < 75 - 100k.
In Bob we trust.
[ Voor 53% gewijzigd door bsmpower op 25-09-2025 07:42 ]
Het blijft BTC. Als er teveel beren komen gaat het gewoon de andere kant weer op.bsmpower schreef op donderdag 25 september 2025 @ 07:42:
Mijn poging met alleen wat resistance lijntjes. Volgens mij moet BTC de 112K wel houden voor een bullish momentum. En daar lijkt ie veel moeite mee te hebben.
[Afbeelding]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
De eerste week van oktober wordt ook rood. Fear and greed is nog veel te hoog. Een dip onder de 20 zorgt altijd voor een reversal. Tweede week van Oktober bullmoon. Wie weet.sh4d0wman schreef op donderdag 25 september 2025 @ 06:18:
@MrFX maandag up. Trust me.
Dipdag donderdag vandaag en morgen nog futures. In het weekend nog wat weakhands er uit wippen en dan..... hopelijk weer eens omhoog.![]()
[Afbeelding]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ik ging ook voor een audiByteMe_ schreef op donderdag 25 september 2025 @ 08:13:
We gaan gewoon voor Uptober, Gainvember en Mooncember
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
The 4-year cycle is gone.
— Michaël van de Poppe (@CryptoMichNL) 24 september 2025
Don't bet on it.
We're starting up the biggest bull market for #Altcoins ever.
Hold them.
Be patient.
Be happy.
Ik denk dat veel mensen niet beseffen hoe diep de alts gaan de komende weken. Eerst omdat Bitcoin down gaat en daarna nog eens als Bitcoin de eindsprint in gaat zetten. De fear and greed is nog veel te hoog. Maar de angst zal nog wel komen. Ik denk dat veel mensen nog gaan roepen dat het einde bull is straks. Vooral als we straks ook door de 107k zakken en de 100k-105k range gaan testen. Dan gaat het rap naar beneden met de alts.anti elppa schreef op donderdag 25 september 2025 @ 06:28:
[...]
edit, ff gekeken, niet echte dikke flows daar. Dit lijken we wel eerst weer op te ruimen. Verder gaat de BTC.d heerlijk de goede kant uit. Ik zie 60%+ nog wel gebeuren deze week
[Afbeelding]
bsmpower schreef op donderdag 25 september 2025 @ 07:42:
Mijn poging met alleen wat resistance lijntjes. Volgens mij moet BTC de 112K wel houden voor een bullish momentum. En daar lijkt ie veel moeite mee te hebben.
[Afbeelding]
sh4d0wman schreef op donderdag 25 september 2025 @ 08:19:
@zwembroek
[Afbeelding]
We gaan het zien. Ik trade voorlopig toch niet.
[Afbeelding]
Beetje staken en einde van het jaar eens zien waar we staan. Nog altijd hoger rendamant dan de Raborekening.
Lijkt er steeds meer op dat het bij 124K is begonnen, was het inderdaad de top.zwembroek schreef op donderdag 25 september 2025 @ 08:18:
[...]
Ik denk dat veel mensen niet beseffen hoe diep de alts gaan de komende weken. Eerst omdat Bitcoin down gaat en daarna nog eens als Bitcoin de eindsprint in gaat zetten. De fear and greed is nog veel te hoog. Maar de angst zal nog wel komen. Ik denk dat veel mensen nog gaan roepen dat het einde bull is straks. Vooral als we straks ook door de 107k zakken en de 100k-105k range gaan testen. Dan gaat het rap naar beneden met de alts.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq