Hebben we ook nog uiteraard
Ja dus wat je eigenlijk zegt is dat je een soort lawaai papegaai bent van wat ik gisteren al zeianti elppa schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:21:
[...]
Als we 119k overtuigend pakken zitten we binnen 2x knipperen op ath. Dit is een zwaar horizontaal level op de daily zoals ik vanmorgen al poste
Ik koppel het nieuws meer aan stocks dan aan crypto in de regel, maar volgens mij heeft de cryptomarkt nu nog maar een klein zetje nodig om door het dak te gaan. De rate-cut is geweest, misschien nog 2 extra dit jaar. In die zin verbaasd het me dat het nog niet is gebeurd. Dan kan het uitzicht op een daadwerkelijke trade deal of versoepeling van voorwaarden echt wel goed uitpakkenzwembroek schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:49:
[...]
Ik vind het altijd zeer bijzonder hoe jij bepaald nieuws aan crypto probeert te koppelen. Als je dan toch wat relevant nieuws erbij wilt pakken dan kan je beter hier naar kijken.
The Yen carry trade is back.
And it could be bigger than the August 2024 crash.
The Bank of Japan (BOJ) announced today that it'll start selling $520 billion of its ETF holdings.
This immediately dumped the Nikkei 225 and other Japanese stock indices.
But this is just one part.
For decades, investors have borrowed cheap yen to buy assets like stocks, crypto, etc.
BOJ is now eyeing a rate hike in October due to inflation risks.
If a rate hike happens, investors will sell their global assets and convert them into yen to repay their debt.
This will bring massive short-term selling pressure, similar to August 2024.
As per one article, the yen carry trade size is nearly $14 trillion, which is 3.5x that of the crypto market.
Die hele FOMC stelde niets voor. Die ratecut was al lang en breed ingeprijst. We krijgen "misschien" nog 2 rate cuts dit jaar. Dat is prima. Ondertussen gaat QT door wat bearish is. Dus ik zie het niet als een catalyst. Gewoon neutraal. Ook een ratecut met als reden dat de werkloosheid stijgt terwijl ook de inflatie stijgt is niet bullish. Je moet het wel goed interpreteren. Desondanks zie ik de 4 jarige cycle gewoon weer uitspelen met een nieuwe ATH in November. Daar hebben we geen nieuws voor nodig. Zo is natoer.kbuntu schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 12:05:
[...]
Ik koppel het nieuws meer aan stocks dan aan crypto in de regel, maar volgens mij heeft de cryptomarkt nu nog maar een klein zetje nodig om door het dak te gaan. De rate-cut is geweest, misschien nog 2 extra dit jaar. In die zin verbaasd het me dat het nog niet is gebeurd. Dan kan het uitzicht op een daadwerkelijke trade deal of versoepeling van voorwaarden echt wel goed uitpakken
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Wat een verademing dat je weer terug bent, ouwe ballenknijper.zwembroek schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 12:16:
[...]
Die hele FOMC stelde niets voor. Die ratecut was al lang en breed ingeprijst. We krijgen "misschien" nog 2 rate cuts dit jaar. Dat is prima. Ondertussen gaat QT door wat bearish is. Dus ik zie het niet als een catalyst. Gewoon neutraal. Ook een ratecut met als reden dat de werkloosheid stijgt terwijl ook de inflatie stijgt is niet bullish. Je moet het wel goed interpreteren.
volgens mij roep ik het al ff. jij quote vaak erachteraan. Dus volgens mij echoën we beetje achter elkaar aantomtom901 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:57:
[...]
Ja dus wat je eigenlijk zegt is dat je een soort lawaai papegaai bent van wat ik gisteren al zei
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
anti elppa schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 12:20:
[...]
volgens mij roep ik het al ff. jij quote vaak erachteraan. Dus volgens mij echoën we beetje achter elkaar aan
anti elppa schreef op [b]vrijdag 19 september 2025 @ 07:15[/b]:
[...]
dik rekt idd. Wel 900$ lager dan gisteren. Dolle paniek nu.
anyway, heatmap aardig schoon omlaag. omhoog ligt er wat moois op 119k. Lets go
Veel verder terug zoeken zocht ik niet, maar ik dol maar wat he. Als het muntje maar moon gaat
ik heb het over gisteren. anywaytomtom901 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 12:24:
[...]
[...]
[...]
Veel verder terug zoeken zocht ik niet, maar ik dol maar wat he. Als het muntje maar moon gaat
Oh en zie dat we een henk hebben als optie
Door deze actie ben jij nu HenkGuere schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 12:29:
Ja ja jullie hadden het allebei gezegd. Heel fijn
[Afbeelding]
Mensen lezen nieuwe ATH en komen tot de volgende conclusie: in November staan we op 420kzwembroek schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 12:16:
[...]
Die hele FOMC stelde niets voor. Die ratecut was al lang en breed ingeprijst. We krijgen "misschien" nog 2 rate cuts dit jaar. Dat is prima. Ondertussen gaat QT door wat bearish is. Dus ik zie het niet als een catalyst. Gewoon neutraal. Ook een ratecut met als reden dat de werkloosheid stijgt terwijl ook de inflatie stijgt is niet bullish. Je moet het wel goed interpreteren. Desondanks zie ik de 4 jarige cycle gewoon weer uitspelen met een nieuwe ATH in November. Daar hebben we geen nieuws voor nodig. Zo is natoer.
Maar eens, weinig bullish aan de FOMC. Zou mij ook niet verbazen dat we Q4, dat normaal gesproken een sterk kwartaal is, gaan front-runnen. Waardoor Q4 ook tegenvalt met de verwachtingen. Dat zou ook een passende afsluiter zijn van deze bull cycle: valt tegen met de hoge verwachtingen
Breaking News
In Schubbekutteveen is bij een vergadering van de lokale tennisvereniging gestemd over een motie, waarin centraal stond of contributie voor dagleden voldaan zou kunnen worden in Bitcoin. De motie werd aangedragen door een jong bestuurslid die naar eigen zeggen 'bullish as fuck' is en Bitcoin als integraal onderdeel van de vereniging wil implementeren.De motie is met 4 tegen 1 afgewezen door het bestuur omdat de penningmeester 79 is en al genoeg moeite heeft met moderne digitale contributie.
Toch kan alleen al het aandragen van de motie enorm positief uitpakken voor de koers van Bitcoin. De koers van de internet munt is volatiel en dergelijke nieuwsberichten kunnen enorme impact hebben op de speculatieve markt.
Tennisvereniging Schubbekutteveen is sinds eind 2024 met een digitale opmars bezig en heeft begin dit jaar 142 miljard geïnvesteerd in AI gestuurde robots en een bijbehorende vergunning voor een zelfstandig datacenter om de tennisbaan te voorzien van nodig onderhoud.
Het onderhoud aan de baan werd voorheen verzorgd door vrijwilligerster Tinie, maar de club vond dat niet langer passen in de moderne tijdsgeest.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Ik denk dat we pas echt losgaan als we de rode box raken. Daarvoor zal het dobberen blijven. Of nieuws daar effect op gaat hebben vind ik moeilijk te voorspellen.kbuntu schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 12:05:
[...]
Ik koppel het nieuws meer aan stocks dan aan crypto in de regel, maar volgens mij heeft de cryptomarkt nu nog maar een klein zetje nodig om door het dak te gaan. De rate-cut is geweest, misschien nog 2 extra dit jaar. In die zin verbaasd het me dat het nog niet is gebeurd. Dan kan het uitzicht op een daadwerkelijke trade deal of versoepeling van voorwaarden echt wel goed uitpakken
/f/image/hv8epWDgxuTe8I3Yuak4Iuz4.png?f=fotoalbum_large)
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Muzzy schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 12:47:
[...]
Ik denk dat we pas echt losgaan als we de rode box raken. Daarvoor zal het dobberen blijven. Of nieuws daar effect op gaat hebben vind ik moeilijk te voorspellen.
[Afbeelding]
Breaking News
Slowchat anaalist verwacht stijging
Slowchat anaalist Muzzy verwacht een stijging van de Bitcoin koers zodra de koers de rode box raakt.Hij trekt echter in twijfel of nieuws daar een belangrijke rol in gaat spelen.
'Ik denk dat we pas echt losgaan als we de rode box raken. Daarvoor zal het dobberen blijven. Of nieuws daar effect op gaat hebben vind ik moeilijk te voorspellen.' Aldus Muzzy.
Andere anaalisten uit de slowchat delen zijn vermoedens, terwijl er juist ook een ander sentiment heerst onder een aanzienlijk aantal deelnemers van de discussie. Vooral deelnemer zwembroek uit zijn zorgen en schuwt niet om een minder populaire bearish houding aan te nemen voor de korte termijn. Nieuwswaarde is niet louter bepalend voor het sentiment is zijn ferme conclusie.
Deelnemer kbuntu is dan weer van mening dat actueel nieuws juist wel een aanzienlijke rol kan spelen in de ontwikkeling van het koerssentiment, terwijl moddereter tomtom901 juist vindt dat men zijn uitspraken van gisteren luidruchtig aan het na papegaaien is. Dit is natuurlijk best een hooghartig statement, maar de mod heeft een Porsche bij elkaar getrade en dit dwingt instant respect af bij de overige deelnemers, waardoor zij het zenuwachtig afdoen met een meme.
Waar het vooral op lijkt is dat de maandelijkse uitkeringen van de fiat trenches nog niet zijn gestort en de discussie deelnemers onrustig beginnen te worden van de onduidelijke koersrichting.
Of de bullrun doorgaat richting eind 2025 is tot zoverre nog onduidelijk. Enige validatie van de richting op korte termijn zou gewenst zijn, zodat de memes ook weer kunnen vloeien. Of deze nu inhoudelijk bullish of bearish zijn doet niet terzake.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Hier zien we Androidlover69 en Garmin elkaars zinnen herhalen.

Die yankees mogen de zooi wel eens op gaan pompen tot boven de 118k
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
$4,350,000,000 worth of Bitcoin & Ethereum options expire today.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/JbLF8gty1Mlv7G4XOxQBjUpx.gif?f=user_large)
[ Voor 58% gewijzigd door zwembroek op 19-09-2025 14:13 ]
18B$ op 26 september?zwembroek schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 14:10:
$4,350,000,000 worth of Bitcoin & Ethereum options expire today.
[Afbeelding]
Q1 2026!jvel92 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 12:35:
[...]
Mensen lezen nieuwe ATH en komen tot de volgende conclusie: in November staan we op 420k![]()
Maar eens, weinig bullish aan de FOMC. Zou mij ook niet verbazen dat we Q4, dat normaal gesproken een sterk kwartaal is, gaan front-runnen. Waardoor Q4 ook tegenvalt met de verwachtingen. Dat zou ook een passende afsluiter zijn van deze bull cycle: valt tegen met de hoge verwachtingen
:gifsicle():strip_exif()/f/image/cEXlQSHGz5qDPb0pkQ6VO3wM.gif?f=user_large)
De formule is helder.
Bananazone = t + 1.

Q4 gaat het gebeuren. En in Q4 gaan we uit van een lengthening cycle en gaan we Q1 2026 los. In dat kwartaal verwachten we dat er niet eens meer een bearmarkt komt maar dat we langzaam omhoog blijven gaan.
En dan storten we de afgrond in, recessie in de VS. Alles compleet rekt. Alts -99,9%.
Bananazone = t + 1.

Q4 gaat het gebeuren. En in Q4 gaan we uit van een lengthening cycle en gaan we Q1 2026 los. In dat kwartaal verwachten we dat er niet eens meer een bearmarkt komt maar dat we langzaam omhoog blijven gaan.
En dan storten we de afgrond in, recessie in de VS. Alles compleet rekt. Alts -99,9%.
[ Voor 45% gewijzigd door BTC100K2021 op 19-09-2025 14:36 ]
We gaan gewoon straks rekt en top is al in.BTC100K2021 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 14:34:
De formule is helder.
Bananazone = t + 1.
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/yiR7W8EWnfKjXgT1DTjJqurc.jpg?f=user_large)
Ik ben maar een boomer, maar de beurzen zetten de ene na de andere ath. Terwijl het onderliggend toch niet echt lekker gaat. Staatsschulden, arbeidsmarkt, inflatie, allerlei economische en fysieke conflicten.Nubtrix schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 14:44:
[...]
We gaan gewoon straks rekt en top is al in.
[Afbeelding]
Enige voorzichtigheid is wel geboden. Zeker als je in crypto zit, de meest risicovolle van de risk assets.
😅FrambozenTaart schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 13:31:
[...]Breaking News
Slowchat anaalist verwacht stijging
Slowchat anaalist Muzzy verwacht een stijging van de Bitcoin koers zodra de koers de rode box raakt.
Hij trekt echter in twijfel of nieuws daar een belangrijke rol in gaat spelen.
'Ik denk dat we pas echt losgaan als we de rode box raken. Daarvoor zal het dobberen blijven. Of nieuws daar effect op gaat hebben vind ik moeilijk te voorspellen.' Aldus Muzzy.
Andere anaalisten uit de slowchat delen zijn vermoedens, terwijl er juist ook een ander sentiment heerst onder een aanzienlijk aantal deelnemers van de discussie. Vooral deelnemer zwembroek uit zijn zorgen en schuwt niet om een minder populaire bearish houding aan te nemen voor de korte termijn. Nieuwswaarde is niet louter bepalend voor het sentiment is zijn ferme conclusie.
Deelnemer kbuntu is dan weer van mening dat actueel nieuws juist wel een aanzienlijke rol kan spelen in de ontwikkeling van het koerssentiment, terwijl moddereter tomtom901 juist vindt dat men zijn uitspraken van gisteren luidruchtig aan het na papegaaien is. Dit is natuurlijk best een hooghartig statement, maar de mod heeft een Porsche bij elkaar getrade en dit dwingt instant respect af bij de overige deelnemers, waardoor zij het zenuwachtig afdoen met een meme.
Waar het vooral op lijkt is dat de maandelijkse uitkeringen van de fiat trenches nog niet zijn gestort en de discussie deelnemers onrustig beginnen te worden van de onduidelijke koersrichting.
Of de bullrun doorgaat richting eind 2025 is tot zoverre nog onduidelijk. Enige validatie van de richting op korte termijn zou gewenst zijn, zodat de memes ook weer kunnen vloeien. Of deze nu inhoudelijk bullish of bearish zijn doet niet terzake.
Volgende keer keer interviewen voor gewaagde quotes.
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Dat klinkt als de gemiddelde woensdagmiddag-slowchat-voorspelling over de dag erna.BTC100K2021 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 14:34:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/1V2zMtkoQGSRwPqsQG4J3q5d.jpg?f=user_large)
Geen zorgen jongens, donderdag was gisteren
[ Voor 29% gewijzigd door WarsemaW op 19-09-2025 15:11 ]
Gaan we nog verwend worden met een lekkere weekend pompert?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
sjorremans schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 15:54:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/o2ypB7b6ETQyCpaW3dcKt5X6.gif?f=user_large)
sjorremans schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 15:54:

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Nou, echt he...tomtom901 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 12:18:
[...]
Wat een verademing dat je weer terug bent, ouwe ballenknijper.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/6Rg5XYN4VEjAmVPSKB8nNOxW.gif?f=user_large)
Daarom snap ik ook al die QT, reetkut, m2 moneysupply argumenten niet zo goed.John245 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 16:39:
TSLA wordt weer lekker opgewaardeerd. $2400 al bijna in zicht![]()
Stinkies stijgen ohne ende. En bitcoin zou afhankelijk van monetair beleid moeten zijn.
Het geld klotst aan alle kanten letterlijk over de plinten heen. Wen moon?
Wat een geitenbende
Op naar Sibearië dan maar
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Morgenochtend staan de alts weer lekker hoog, dus later vandaag x25's openen op SOL en MOODENG hierzo. Kan eigenlijk niets verkeerd gaan.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Als moderator financieel advies geven, kan haast niet verkeerd gaan..Taro schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 16:50:
Morgenochtend staan de alts weer lekker hoog, dus later vandaag x25's openen op SOL en MOODENG hierzo. Kan eigenlijk niets verkeerd gaan.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Taro schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 16:50:
/f/image/s1YLPKt1ZDjANaxFDxwfIDMq.webp?f=fotoalbum_large)
Precies.Vis schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 16:54:
[...]
Als moderator financieel advies geven, kan haast niet verkeerd gaan..
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
je kan zien in stonks dat er meer risico gedaan wordt, bijv $KO daalt nu en verplaatst naar wat meer risico aandelen....
straks dus een deel van mijn winsten hierin gooien.
don't sleep on stocks nu......retail zal eerder hierbij meegaan dan in crypto
altseason is cancelled
altseason is cancelled
[ Voor 23% gewijzigd door Kol Nedra op 19-09-2025 17:22 ]
nothing stops this train
Ik doe mee en ben ingestapt.Kol Nedra schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 17:18:
je kan zien in stonks dat er meer risico gedaan wordt, bijv $KO daalt nu en verplaatst naar wat meer risico aandelen....
altseason is cancelled
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
ingestapt zelfs.....nice!
ik heb niks om in te stappen nu, maar winst erin straks zie ik wel zitten.
heel misschien 24 September als er verse fiat bijgepint is op de bank
nothing stops this train
Looking forward to meeting some of you at Bitcoin Amsterdam!
— Benjamin Cowen (@intocryptoverse) 19 september 2025
Nou ja zeg: Cowen komt naar Amsterdam! Snel @anti elppa: dit is je kans om je idool te ontmoeten!
Kol Nedra schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 17:18:
don't sleep on stocks nu......retail zal eerder hierbij meegaan
:gifsicle():strip_exif()/f/image/VJnQ496QJ3NtBllZdQhSD6pf.gif?f=user_large)
Hopelijk zet ie door 
:strip_exif()/f/image/T4hDmK1A6Mpfj9uS40hNTqsJ.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/T4hDmK1A6Mpfj9uS40hNTqsJ.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/dGxuw59l22swHSSYIKBDAii6.png?f=user_large)
Die ETH sell van gister pakt goed uit gelukkig, gelijk in IREN gepompt, +9 procent. Daar gebeurt tenminste wat
in een IRENE gepompt?kbuntu schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 19:34:
Die ETH sell van gister pakt goed uit gelukkig, gelijk in IREN gepompt, +9 procent. Daar gebeurt tenminste wat
nothing stops this train
Nee in stocks die een must have zijn
Er komt geen altseason meer zo te zien.Pinsa schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 19:51:
Altseason heeft wat vertraging
https://newsbit.nl/ethere...ecember-dit-verandert-er/
Klopt om mij heen duwen ze alles in stocks.bsmpower schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 19:54:
[...]
Er komt geen altseason meer zo te zien.
De “Cryptocurrency” kun je tegenwoordig wel uit de topictitel verwijderen. Gaat tegenwoordig meer over stonks dan crypto. Moet zeggen dat ik aandelen de laatste tijd ook interessanter en leuker vind dan crypto.
“Vroeger” loonde het nog wel om onderzoek te doen naar diverse projecten om in te investeren, maar dat is tegenwoordig ook niet meer het geval.
“Vroeger” loonde het nog wel om onderzoek te doen naar diverse projecten om in te investeren, maar dat is tegenwoordig ook niet meer het geval.
Straks maak ik ook nog een overstap van gure alts naar gure stocksJohn245 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 19:55:
[...]
Klopt om mij heen duwen ze alles in stocks.

Weer even terug naar crypto...
Trailer van een docu die volgende maand uitkomt.
Trailer van een docu die volgende maand uitkomt.
Ik koop ook ook regelmatig gure stonks als UNH. Leuk kopen als het aandeel crasht op 245 een tijdje geleden. Nu boven de 300 en Warren Buffet is ook ingestapt.Pinsa schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 19:59:
[...]
Straks maak ik ook nog een overstap van gure alts naar gure stocks
Hoe kom je op dit soort aandelen? Is een dagtaak om overal maar vanaf te weten en wat je moet kopen?John245 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 20:03:
[...]
Ik koop ook ook regelmatig gure stonks als UNH. Leuk kopen als het aandeel crasht op 245 een tijdje geleden. Nu boven de 300 en Warren Buffet is ook ingestapt.
Doe maar wat Dr pepper op 6 cent, maar zonder dollen ik ga crypto niet de rug toe keren geloof nog steeds dat het toekomst heeft.John245 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 20:03:
[...]
Ik koop ook ook regelmatig gure stonks als UNH. Leuk kopen als het aandeel crasht op 245 een tijdje geleden. Nu boven de 300 en Warren Buffet is ook ingestapt.
Dit soort aandelen komen wel in het nieuws als ze zo hard dalen.bsmpower schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 20:06:
[...]
Hoe kom je op dit soort aandelen? Is een dagtaak om overal maar vanaf te weten en wat je moet kopen?
VanPinsa schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 19:51:
Altseason heeft wat vertraging
https://newsbit.nl/ethere...ecember-dit-verandert-er/
/f/image/tGXa3IxBJa4HUfhJiYwRaWef.png?f=fotoalbum_large)
Naar
/f/image/n3ehkPShLUQzTAq52gHJ5fTb.png?f=fotoalbum_large)
Ik denk dat inmiddels in ieder geval wel nogmaals is bewezen dat Bitcoin/crypto niet aan de aandelenmarkt vasthangt. Anders hadden we nu allemaal juichend over de bank gerend 
Heeft iemand recent naar de 1Y return van OKLO (geen crypto) gekeken? Man man man wat kan FOMO gruwelijk hebbering maken... Vruuger was BTC zo
Heeft iemand recent naar de 1Y return van OKLO (geen crypto) gekeken? Man man man wat kan FOMO gruwelijk hebbering maken... Vruuger was BTC zo
het echte wilde westen is voorbij, er zullen vast wel enkele projecten echt iets bijdragen zoals AAVE, ETH en Solana.jvel92 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 19:58:
De “Cryptocurrency” kun je tegenwoordig wel uit de topictitel verwijderen. Gaat tegenwoordig meer over stonks dan crypto. Moet zeggen dat ik aandelen de laatste tijd ook interessanter en leuker vind dan crypto.
maar echt we moeten echt stoppen met die pump en dump muntjes, geeft gewoon een slechte naam.
nothing stops this train
Geloof je serieus in de "tech"? Het is toch overduidelijk een spelletje geworden voor de grote spelers. Noem eens 1 crypto die daadwerkelijk wordt gebruikt voor iets nuttigs en echt iets bijdraagt.Pinsa schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 20:08:
[...]
Doe maar wat Dr pepper op 6 cent, maar zonder dollen ik ga crypto niet de rug toe keren geloof nog steeds dat het toekomst heeft.
Wallstreet probeert ons uit te putten.
Net als dat zilver al jarenlang kunstmatig laag wordt gehouden door o.a. Goldman sachs.
Zodat wij allemaal weer braaf aandelen kopen waar zij wel controle over hebben en geld aan verdienen.
Alumodus uit.
Zo lang sideways is slecht voor mijn gezondheid merk ik
Net als dat zilver al jarenlang kunstmatig laag wordt gehouden door o.a. Goldman sachs.
Zodat wij allemaal weer braaf aandelen kopen waar zij wel controle over hebben en geld aan verdienen.
Alumodus uit.
Zo lang sideways is slecht voor mijn gezondheid merk ik
Ach, in het aandelen topic gaat het nu ook over Bitcoin. Het heft elkaar een beetje opjvel92 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 19:58:
IREN is een bitcoin miner, dus dat is dan wel weer geinig 😁jvel92 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 19:58:
Vergelijk het met goud waarom is het zoveel waard? En geen hond die weet hoeveel er van in omloop is. Het beste is natuurlijk spreiden dus niet alleen voor crypto te gaanbsmpower schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 20:15:
[...]
Geloof je serieus in de "tech"? Het is toch overduidelijk een spelletje geworden voor de grote spelers. Noem eens 1 crypto die daadwerkelijk wordt gebruikt voor iets nuttigs en echt iets bijdraagt.
[ Voor 7% gewijzigd door Pinsa op 19-09-2025 20:39 ]
bsmpower schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 19:54:
Er komt geen altseason meer zo te zien.
Okee... maar waarom verkoop je dan de hele bende niet? Je klinkt nu ontzettend stellig: dat bij aandelen meer te halen valt, er komt geen altseason en de rest van crypto is toch maar een spelletje geworden. Prima, geen probleem als dat je mening is. Maar ik snap echt niet waarom je dan niet gewoon de boel verkoopt. @Coldcat tagde je letterlijk gisteren nog toen er een prima piekje was om SUI op te verkopen. Inmiddels weer 10% lager, maar ja, such is life met altcoins zonder een nuttige functiebsmpower schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 20:15:
Geloof je serieus in de "tech"? Het is toch overduidelijk een spelletje geworden voor de grote spelers. Noem eens 1 crypto die daadwerkelijk wordt gebruikt voor iets nuttigs en echt iets bijdraagt.
bsmpower schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 20:15:
[...]
:strip_exif()/f/image/s7MzDT7TigamFg3mMYY1qi7n.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/lioLQlfmBO6vrqKCQWqlUywL.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/rjgjehHvhHpmzukAzaE8IdYC.png?f=user_large)
Ik zeg nergens dat er met aandelen meer te halen valt. Achteraf gezien wel, en krijg wel meer interesse in aandelen omdat crypto ook weinig doet.Guere schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 20:25:
[...]
[...]
Okee... maar waarom verkoop je dan de hele bende niet? Je klinkt nu ontzettend stellig: dat bij aandelen meer te halen valt, er komt geen altseason en de rest van crypto is toch maar een spelletje geworden. Prima, geen probleem als dat je mening is. Maar ik snap echt niet waarom je dan niet gewoon de boel verkoopt. @Coldcat tagde je letterlijk gisteren nog toen er een prima piekje was om SUI op te verkopen. Inmiddels weer 10% lager, maar ja, such is life met altcoins zonder een nuttige functie
Ik vind het wel een beetje makkelijk om te zeggen dat ik had moeten verkopen omdat iemand dat hier op een topic zegt. Alle alts piekten even. Er zijn honderden online figuren die een mening hebben en de toekomst kunnen voorspellen. In dit geval had Coldcat gelijk, tja.. Daarbij ben ik geen handelaar die elke dag koopt en verkoopt. En als ik naar de prijs kijk staat SUI helemaal niet op een bijzondere prijs. Dit jaar al veel vaker op dit prijspunt gestaan, dus waarom nu ineens verkopen? Als ie rond een ATH had gestaan was het een ander verhaal geweest.
Bitcoin op zich voegt niks toe aan de wereld toch? Men geeft Bitcoin, net als goud, briefgeld, etc een bepaalde waarde. Misschien wordt Bitcoin wel een miljoen waard. Maar wat mij betreft niet omdat Bitcoin op zich iets te bieden heeft (zoals bv een bedrijf als Apple of ASML om maar iets te noemen)
Ik denk dat BSM onze catalyst is, als hij uitstapt krijgen we altseason , no offenceGuere schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 20:25:
[...]
[...]
Okee... maar waarom verkoop je dan de hele bende niet? Je klinkt nu ontzettend stellig: dat bij aandelen meer te halen valt, er komt geen altseason en de rest van crypto is toch maar een spelletje geworden. Prima, geen probleem als dat je mening is. Maar ik snap echt niet waarom je dan niet gewoon de boel verkoopt. @Coldcat tagde je letterlijk gisteren nog toen er een prima piekje was om SUI op te verkopen. Inmiddels weer 10% lager, maar ja, such is life met altcoins zonder een nuttige functie
Het is natuurlijk niet alleen Coldcat en zijn tip, maar goed, prima als je niet op één suggestie wil acteren. Maar het was op z'n minst een relevante vraag & een goede suggestie omdat je zelf vorige week had aangegeven dat je er helemaal klaar mee was en dat je alles wilde gaan verkopen. Dan is ieder piekje een uitstekend moment om (in ieder geval een gedeelte) van je stack eruit te doen.bsmpower schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 20:42:
Ik vind het wel een beetje makkelijk om te zeggen dat ik had moeten verkopen omdat iemand dat hier op een topic zegt. Er zijn honderden online figuren die een mening hebben en de toekomst kunnen voorspellen. In dit geval had Coldcat gelijk, tja.. Daarbij ben ik geen handelaar die elke dag koopt en verkoopt. En als ik naar de prijs kijk staat SUI helemaal niet op een bijzondere prijs. Dit jaar al veel vaker op dit prijspunt gestaan, dus waarom nu ineens verkopen? Als ie rond een ATH had gestaan was het een ander verhaal geweest.
Je zegt net zelf dat altseason toch niet meer komt, dus nieuwe ATHs voor je coins wordt dan ook erg lastig. Als er geen altseason komt dat is de huidige SUI prijs toch een uitstekend niveau: er kan zo 95% vanaf als de boel echt instort. Waarom verkoop je dan niet gewoon? Ik snap werkelijk niet waar je op wacht als je er klaar mee bent. Stiekem toch dat ene mini sprankje hoop en bijbehorende FOMO dat we in Q4 toch naar de maan gaan?
Waar lees je nou weer dat ik er klaar mee ben? En ja tuurlijk heb ik een sprankje hoop dat alles nog iets stijgt. En ja inderdaad bang dat ik precies op het verkeerde moment verkoop. Zit op dezelfde PF waarde als begin Maart.Guere schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 20:56:
[...]
Het is natuurlijk niet alleen Coldcat en zijn tip, maar goed, prima als je niet op één suggestie wil acteren. Maar het was op z'n minst een relevante vraag & een goede suggestie omdat je zelf vorige week had aangegeven dat je er helemaal klaar mee was en dat je alles wilde gaan verkopen. Dan is ieder piekje een uitstekend moment om (in ieder geval een gedeelte) van je stack eruit te doen.
Je zegt net zelf dat altseason toch niet meer komt, dus nieuwe ATHs voor je coins wordt dan ook erg lastig. Als er geen altseason komt dat is de huidige SUI prijs toch een uitstekend niveau: er kan zo 95% vanaf als de boel echt instort. Waarom verkoop je dan niet gewoon? Ik snap werkelijk niet waar je op wacht als je er klaar mee bent. Stiekem toch dat ene mini sprankje hoop en bijbehorende FOMO dat we in Q4 toch naar de maan gaan?
Geen SUI hier en zwz even niks omdat ik verwacht dat we dieper gaan zakken, maar als ik naar alts kijk en waar we heen kunnen gaan zou ik niet verder durven te holden als de high van Januari, kijk ik naar SUI zit je rond de 5€, maar stel de komende weken kan ik SUI voor 2 oppikken zou ik deze al bij 4 eruit kicken om het risico te beperken mochten we niet zo hoog stijgen. Maybe ben ik niet te bullish genoeg maar liever winst als bagholder worden.
Precies, grappig dat je dat zegt want ik heb afgelopen week mijn ASML positie verkocht voor meer Bitcoin want ik ben van mening dat Bitcoin long term meer potentie heeft en langer overleeft dan een fysiek gebouw waar chip machines worden gebouwd.bsmpower schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 20:45:
[...]
Bitcoin op zich voegt niks toe aan de wereld toch? Men geeft Bitcoin, net als goud, briefgeld, etc een bepaalde waarde. Misschien wordt Bitcoin wel een miljoen waard. Maar wat mij betreft niet omdat Bitcoin op zich iets te bieden heeft (zoals bv een bedrijf als Apple of ASML om maar iets te noemen)
China kopieert iPhones die betere tech hebben maar wel goedkoper zijn, dat kunnen ze straks ook met die chips/machines.
Maar 1 ding kan China niet kopiëren, en dat is Bitcoin.
"Bitcoin voegt niks toe" ?
Om 1 sterke eigenschap te noemen:
waardeoverdracht zonder tegenpartij risico/niemand die het tegen kan houden...
Ik denk dat dat ontzettend waardevol gaat zijn in een wereld die niet te voorspellen/onzeker gaat zijn.
Nou ja, dit leek toch vrij duidelijk:bsmpower schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 21:03:
Waar lees je nou weer dat ik er klaar mee ben? En ja tuurlijk heb ik een sprankje hoop dat alles nog iets stijgt. En ja inderdaad bang dat ik precies op het verkeerde moment verkoop. Zit op dezelfde PF waarde als begin Maart.
Het boeide je allemaal niet meer, je PF blijft maar hetzelfde en je zegt dat je de boel wil verkopen. Combineer dat met je posts net dat alle crypto onzinnig is en dat altseason niet meer komt.bsmpower schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 20:49:
Heb dit topic nog wel een beetje gevolgd maar wel het besef gekregen dat het een waste of time is. Bedoel het niet verkeerd, maar eigenlijk is elke week hier hetzelfde. Je hebt de maxi's, de altcoiners en alles er tussen. Iedereen weet hoe de toekomst gaat lopen en probeert de ander ervan te overtuigen. Allemaal prima, maar het boeit me allemaal niet meer. Op de week +10% maar op de maand weinig veranderd qua PF. Ik ga even kijken wanneer ik de boel ga verkopen. Wel een motor gekocht en volgende week ophalen. Hopelijk geeft me dat wat meer geluk.
Dus sorry, ik kan het verkeerd hebben, maar in de ogen van anderen klinkt dat toch als iemand die er helemaal klaar mee is? Je gaf ook aan dat je wilde gaan verkopen. Dus in die zin bedoel ik maar aan te geven dat ieder piekje dan een uitstekend uitstapmoment is, zoals die van gisteren.
Zo is Bitcoin bedacht, maar komt niet van de grond toch. Ik weet of lees ook niet alles, dus wie weet gebruiken ze het wel in derde wereld landen. Ik weet nu niet beter dat het alleen als investering wordt gezien door de bekende bedrijven zoals MicroStrategy, Grayscale, etc. En mogelijk binnenkort andere grote partijen en pensioenfondsen. Allemaal prima natuurlijk, en goed voor de waarde. Maar niet vanuit de "tech" gedachte.Vis schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 21:05:
[...]
Precies, grappig dat je dat zegt want ik heb afgelopen week mijn ASML positie verkocht voor meer Bitcoin want ik ben van mening dat Bitcoin long term meer potentie heeft en langer overleeft dan een fysiek gebouw waar chip machines worden gebouwd.
China kopieert iPhones die betere tech hebben maar wel goedkoper zijn, dat kunnen ze straks ook met die chips/machines.
Maar 1 ding kan China niet kopiëren, en dat is Bitcoin.
"Bitcoin voegt niks toe" ?
Om 1 sterke eigenschap te noemen:
waardeoverdracht zonder tegenpartij risico/niemand die het tegen kan houden...
Ik denk dat dat ontzettend waardevol gaat zijn in een wereld die niet te voorspellen/onzeker gaat zijn.
Eigenlijk grappig als men ongeveer de meest volatiele asset saai vindt en er 'niks gebeurt' 
Moet je eens je spaarrente bekijken en dat 10 jaar. Dat is pas het hoogtepunt van saai.
Moet je eens je spaarrente bekijken en dat 10 jaar. Dat is pas het hoogtepunt van saai.
[ Voor 6% gewijzigd door ByteMe_ op 19-09-2025 21:15 ]
@Guere Ik denk dat het heel simpel ligt en het vrij lastig is voor hem om op die sell button te slaan, want in je achterhoofd denk ‘oh het kan wel hoger’ of waarom ‘zou ik net nu verkopen’ etc
Maar niemand weet exact de bodem of de top te timen, maak een plan zet TP’s en voer het uit anders blijf je dit soort acties krijgen.
Je kan altijd nog een sell low doen aka Pinsa
Maar niemand weet exact de bodem of de top te timen, maak een plan zet TP’s en voer het uit anders blijf je dit soort acties krijgen.
Je kan altijd nog een sell low doen aka Pinsa
Nu haal je het belangrijkste deel weg uit mijn bericht. Mijn kat, die we 16 jaar hadden, was overleden. Rond die periode had ik wel iets anders aan mijn hoofd ja.Guere schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 21:10:
[...]
Nou ja, dit leek toch vrij duidelijk:
[...]
Het boeide je allemaal niet meer, je PF blijft maar hetzelfde en je zegt dat je de boel wil verkopen. Combineer dat met je posts net dat alle crypto onzinnig is en dat altseason niet meer komt.
Dus sorry, ik kan het verkeerd hebben, maar in de ogen van anderen klinkt dat toch als iemand die er helemaal klaar mee is? Je gaf ook aan dat je wilde gaan verkopen. Dus in die zin bedoel ik maar aan te geven dat ieder piekje dan een uitstekend uitstapmoment is, zoals die van gisteren.
Ben inderdaad wel teleurgesteld dat het inmiddels allemaal niet hoger staat, en spijt niet begin december te hebben verkocht. Maar dat is helaas de situatie en niet meer te veranderen.
Misschien kunnen we die officieel dopen tot PCA strategie?
Was even vergeten uit te zoomen, maar we zitten ook in de buurt van diverse SMA levels, die (iig nu) aardig overeen komen met de heatmap.Remy!!!! schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 21:16:
Tijd voor een dipje naar de ~$114.800 en dan door naar de $125k, of is dat teveel gevraagd voor meneer BTC?...![]()
[Afbeelding]
![]() | ![]() |
En wat is nu het plan?bsmpower schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 21:18:
[...]
Nu haal je het belangrijkste deel weg uit mijn bericht. Mijn kat, die we 16 jaar hadden, was overleden. Rond die periode had ik wel iets anders aan mijn hoofd ja.
Ben inderdaad wel teleurgesteld dat het inmiddels allemaal niet hoger staat, en spijt niet begin december te hebben verkocht. Maar dat is helaas de situatie en niet meer te veranderen.
Ja die was er al maar dat is een soort DCA maar dan inleggen wanneer je zelf zin hebt of toch probeert een low te timen, Pinsa Crappy AveragingByteMe_ schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 21:19:
[...]
Misschien kunnen we die officieel dopen tot PCA strategie?
Alsnog gecondoleerd, nooit fijn om je dierbare huisdier te verliezenbsmpower schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 21:18:
[...]
Nu haal je het belangrijkste deel weg uit mijn bericht. Mijn kat, die we 16 jaar hadden, was overleden. Rond die periode had ik wel iets anders aan mijn hoofd ja.

Het is bijna begin december, dus je kan tegen die tijd alsnog alles verkopen?Ben inderdaad wel teleurgesteld dat het inmiddels allemaal niet hoger staat, en spijt niet begin december te hebben verkocht. Maar dat is helaas de situatie en niet meer te veranderen.
Met wat geluk is t 140-150k tegen nov-dec
Kan iemand een samenvatting geven van de laatste 8 pagina’s? Ben te druk om terug te lezen. (Of te lui).
Hey, natuurlijk heb ik dat gelezen en het was natuurlijk erg naar. Dat weet ik zelf ook want de kat in m'n avatar leeft inmiddels ook niet meer. Vandaar ook het duimpje op je bericht toen.bsmpower schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 21:18:
[...]
Echter, het leek mij voor de rest niet relevant voor je besluit om eruit te stappen, vandaar dat ik dat niet weer dat naars wilde quoten. Begrijp ik goed dat je er dan deels weer op bent teruggekomen en er nu niet meer zsm mee wil kappen?
MandMoiety schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 21:24:
Kan iemand een samenvatting geven van de laatste 8 pagina’s? Ben te druk om terug te lezen. (Of te lui).
Ok, dank voor de samenvattingGuere schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 21:24:
[...]
Hey, natuurlijk heb ik dat gelezen en het was natuurlijk erg naar. Dat weet ik zelf ook want de kat in m'n avatar leeft inmiddels ook niet meer. Vandaar ook het duimpje op je bericht toen.
Echter, het leek mij voor de rest niet relevant voor je besluit om eruit te stappen, vandaar dat ik dat niet weer dat naars wilde quoten. Begrijp ik goed dat je er dan deels weer op bent teruggekomen en er nu niet meer zsm mee wil kappen?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/vGXvP7WImzGNUIDEVv4aPqsL.gif?f=user_large)
Rome is ook niet in 1 dag gebouwdbsmpower schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 21:13:
[...]
Zo is Bitcoin bedacht, maar komt niet van de grond toch. Ik weet of lees ook niet alles, dus wie weet gebruiken ze het wel in derde wereld landen. Ik weet nu niet beter dat het alleen als investering wordt gezien door de bekende bedrijven zoals MicroStrategy, Grayscale, etc. En mogelijk binnenkort andere grote partijen en pensioenfondsen. Allemaal prima natuurlijk, en goed voor de waarde. Maar niet vanuit de "tech" gedachte.
Het is wederom gebleken dat geen winst nemen tot een mineur stemming heeft geleid.Moiety schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 21:24:
Taro schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 21:45:
[...]
Het is wederom gebleken dat geen winst nemen tot een mineur stemming heeft geleid.

Nee hoor, heeft niks met winst nemen te maken. Zit bijna het hele jaar al op hetzelfde niveau qua PF. Heb ook gezegd dat ik geen trader ben en hodl al tijden. Wacht, net als de rest(?), wel op wat meer actie. Omhoog dan he.Taro schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 21:45:
[...]
Het is wederom gebleken dat geen winst nemen tot een mineur stemming heeft geleid.
Tja hodl is nog steeds niet voor iedereen weg gelegd. Wacht maar tot de bear start. Gaat aardig bar worden voor sommigenTaro schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 21:45:
[...]
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!