It's Alt-ember pic.twitter.com/n20pDwleFT
— Kraken (@krakenfx) 18 september 2025
De Russel2000 hikt ook tegen de grootste weerstand aan in jaren.
Bullish foor mid-small caps
/f/image/Gr6P80QLHwAfFhBgwuTgBPm9.png?f=fotoalbum_large)
Net als TOTAL3
/f/image/FjCQmY0rHuvsdQnlu4gRNjR0.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 29% gewijzigd door keanu_ op 18-09-2025 20:04 ]
It's Alt-ember pic.twitter.com/n20pDwleFT
— Kraken (@krakenfx) 18 september 2025
[ Voor 29% gewijzigd door keanu_ op 18-09-2025 20:04 ]
Jij heb toch ook Iren. En over Nebius had ik het al vaak gehad. Maar jullie weten nu dat ik Dr. Pepper heb gekochtkbuntu schreef op donderdag 18 september 2025 @ 19:53:
[...]
Ja en vooral die andere niet hebben én die dikke winst maken
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Hier hou ik van.MrMrq schreef op donderdag 18 september 2025 @ 20:01:
[...]
Je hebt er zelf om gevraagd hè:
[Afbeelding]
Haha deal! Als ik ga verhuizen dan laat ik de woning wat langer leeg en is iedereen welkom! Kinderen en vrouwen (of honden en mannen) mogen ook meekomen. Er is een en clown om je te laten sminken voor het geval je anoniem wilt blijven.elektriekert schreef op donderdag 18 september 2025 @ 20:00:
[...]
Lol,.maar De SC BBQ is dus bij jou thuis?
[Afbeelding]
[ Voor 12% gewijzigd door Coldcat op 18-09-2025 20:10 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Groot deel SC om 5u smorgens in de keuken van Coldcat.Coldcat schreef op donderdag 18 september 2025 @ 20:08:
[...]
Haha deal! Als ik ga verhuizen dan laat ik de woning wat langer leeg en is iedereen welkom! Kinderen en vrouwen (of honden en mannen) mogen ook meekomen. Er is een en clown om je te laten sminken voor het geval je anoniem wilt blijven.
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Moet die weerstand wel breken. En niet eindigen met een lelijke wick erboven. Uitbreken, terug testen en dan moon. Maar besef je wel dat we dan in de laatste fase zitten. Zou best kunnen. Maar gezien het ultra lage volume geloof ik niet dat deze succesvol uitbreekt. Fake move als die uitbreekt.keanu_ schreef op donderdag 18 september 2025 @ 20:03:
[X]
De Russel2000 hikt ook tegen de grootste weerstand aan in jaren.
Bullish foor mid-small caps
[Afbeelding]
Net als TOTAL3
[Afbeelding]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Waarom ik naar dit product kijk? Omdat hetkazzzdafke schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 23:27:
@phantom09 check eens even eerst de verschillen tussen ETF, ETN en ETP. En dan vooral naar risico en onderliggende asset.
Dan kan je eigenlijk antwoorden op je eigen vraag.
Ik heb er eigenlijk nog 1: waarom kijk je naar dit product? Wil je niet zelf de asset (BTC) hebben? Is het te ingewikkeld voor je? Dit is geen aanval, maar een legitieme vraag en antwoord om te kijken naar een ETF.
UIteraard, we kriebelen er tegenaan. Doorbreken en retest is confirmatie voor vermoedelijk de euphoria fase.zwembroek schreef op donderdag 18 september 2025 @ 20:21:
[...]
Moet die weerstand wel breken. En niet eindigen met een lelijke wick erboven. Uitbreken, terug testen en dan moon. Maar besef je wel dat we dan in de laatste fase zitten. Zou best kunnen. Maar gezien het ultra lage volume geloof ik niet dat deze succesvol uitbreekt. Fake move als die uitbreekt.
“Money can’t buy happiness”
— lynk (@lynk0x) 18 september 2025
Money: pic.twitter.com/VWMEaZHCNF
nothing stops this train
@FrambozenTaart <- de clownColdcat schreef op donderdag 18 september 2025 @ 20:08:
[...]
Haha deal! Als ik ga verhuizen dan laat ik de woning wat langer leeg en is iedereen welkom! Kinderen en vrouwen (of honden en mannen) mogen ook meekomen. Er is een en clown om je te laten sminken voor het geval je anoniem wilt blijven.
Verliezen kan, maar als je de seed phrase goed hebt bewaard alsnog geen probleem.phantom09 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 20:27:
[...]
Waarom ik naar dit product kijk? Omdat het
-Fonds is onder toezicht van meerdere instanties
-Cold storage
-iShare of te wel Blackrock is de grootste beleggingsinstantie in de wereld. Mocht er toch wat mis gaan, dan kan Blackrock dit makkelijk compenseren
-Bij zelf aanschaffen van bitcoin geen risico voor mij door: verloren USB-stick, deleted files, correpted files, hacks,etc.
ADA op #9 bij mij qua stijgers
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Verdacht. Volgens mij is dit een AI bot die de laatste trends en stijgers hier automatisch neerpent.Guere schreef op donderdag 18 september 2025 @ 20:56:
[...]
Dude, je hebt ADA ook al? Een muntje van de vorige cycle nog welWat heb jij niet?
Haha. Na deze run is ADA de deur uitAlpina schreef op donderdag 18 september 2025 @ 21:03:
[...]
Verdacht. Volgens mij is dit een AI bot die de laatste trends en stijgers hier automatisch neerpent.
De meeste alts heb ik niet.Guere schreef op donderdag 18 september 2025 @ 20:56:
[...]
Dude, je hebt ADA ook al? Een muntje van de vorige cycle nog welWat heb jij niet?
Dan wordt de administratie wel tijdrovend.Pinsa schreef op donderdag 18 september 2025 @ 21:06:
[...]
Gewoon in elke alt van Bitvavo een 10tje gooien John
De vrouw kan ook wat doenJohn245 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 21:07:
[...]
Dan wordt de administratie wel tijdrovend.
HODL. Dan hoef je ook niets te doenJohn245 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 21:07:
[...]
One day, staat er ook een paardje uit maranello op de oprit. One day.
Verliezers.Guere schreef op donderdag 18 september 2025 @ 20:56:
[...]
Je gaat je alts toch wel verkopen he deze cycle?lolgast schreef op donderdag 18 september 2025 @ 21:09:
[...]
HODL. Dan hoef je ook niets te doen
Ik hou zelf alles bij in Portfolio Performance. Ik heb op de achtergrond ook een Python-script draaien dat alle tickers/crypto's die ik heb ophaalt om 22:05 die ik in een Excel zet, maar eigenlijk doet Portfolio Performance het gewoon erg goed. Is wel wat werk om het te leren vond ik
Ik heb Solana, Ethereum en Bitcoin. Ethereum is de enige waar ik gigantisch mee heb lopen droeftoeteren en ik wil eigenlijk nog niet verkopen. Maar realistisch, daar ga ik niet meer met winst uitkomen totdat die €4300 raakt. Solana gaat binnenkort weg denk ik.Pinsa schreef op donderdag 18 september 2025 @ 21:15:
[...]
Je gaat je alts toch wel verkopen he deze cycle?
Mijn administratie is vrij simpel. Alles wat ik erin gooi schrijf ik gelijk af.John245 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 21:07:
[...]
Qs en rtgi gaan lekker. 🚀🚀🚀lolgast schreef op donderdag 18 september 2025 @ 21:21:
[...]
Ik heb Solana, Ethereum en Bitcoin. Ethereum is de enige waar ik gigantisch mee heb lopen droeftoeteren en ik wil eigenlijk nog niet verkopen. Maar realistisch, daar ga ik niet meer met winst uitkomen totdat die €4300 raakt. Solana gaat binnenkort weg denk ik.
Gelukkig pakt QS vandaag gewoon 17% ofzo lijkt het nu, dus ik ben niet zielig hoor
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Ongeveer 2% positie nu. Enkele andere alts dan weer verkocht dus het is niet zo dat ik aan mijn cash zit (een beetje maar). Probeer altijd rond die 45-50% te blijven, zeker in deze fase van de bull.zwembroek schreef op donderdag 18 september 2025 @ 19:03:
[...]
Dat pakt maar weer goed voor jou uit dikke waaghals! Ik durf dat niet meer aan. Al zie ik de potentie van het project. Na een daily candle van +1200% durf ik daar geen dikke bedragen in te drukken. Jij hebt echt teveel fuck you money haha.
Nu ze live zijn verwzht ik een kleine pullback naar 0.6 om daarna te groeien naar 1 dollar.Nubtrix schreef op donderdag 18 september 2025 @ 21:40:
[...]
Ongeveer 2% positie nu. Enkele andere alts dan weer verkocht dus het is niet zo dat ik aan mijn cash zit (een beetje maar). Probeer altijd rond die 45-50% te blijven, zeker in deze fase van de bull.
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Ik heb van de week juist een zakje AVAX gekocht, voor het eerst zelfsColdcat schreef op donderdag 18 september 2025 @ 22:49:
Met pijn in het hart een sloot AVAX en SUI eruit gegooid. Ik weet dat het omhoog gaat maar de verliezen in het verleden hebben diepe wonden gesneden.
BTC lijkt minder risico nu. Zonder BTC geen altseason extreme
Ja ik had gisteren terug gekocht voor 30. Met 35 op de borden nu mag het weg. Bedankt man! Exit liquidity!Wippie1234 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 22:50:
[...]
Ik heb van de week juist een zakje AVAX gekocht, voor het eerst zelfs
[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 18-09-2025 22:52 ]
En weer aan het uitstappen. De alts in de PF gingen me iets te hard en verwacht wel een retrace, dus winst veiligstellen en het maar eens ff aanzien.Antifon schreef op maandag 15 september 2025 @ 11:15:
[...]
Hier paar dagen terug volledig uitgestapt en nu weer aan het instappen idd.
Ik verwacht hem niet, maar wil risico afschalen. Fucking kut emoties. GREEEEEEEDDDDD. Waarom is die sell knop rood en niet GROOOOENNN!!!Antifon schreef op donderdag 18 september 2025 @ 22:57:
[...]
En weer aan het uitstappen. De alts in de PF gingen me iets te hard en verwacht wel een retrace, dus winst veiligstellen en het maar eens ff aanzien.
[ Voor 6% gewijzigd door Coldcat op 18-09-2025 23:00 ]
Die knop is rood omdat het een ponzi is natuurlijk. Verkopen? Rood/STOP!! Niet verkopen, zodat anderen op je kunnen dumpen.Coldcat schreef op donderdag 18 september 2025 @ 23:00:
[...]
Ik verwacht hem niet, maar wil risico afschalen. Fucking kut emoties. GREEEEEEEDDDDD. Waarom is die sell knop rood en niet GROOOOENNN!!!
Fuck dat was lastig. Maar een stuk verkocht en voor alle shitcoins die ik heb orders gezet. Nu een dik glas bier pakken om te vergeten dat die orders staan. Anders zijn ze morgen weer weg. En is de USDC weer in shit gestoken.Antifon schreef op donderdag 18 september 2025 @ 23:09:
[...]
Die knop is rood omdat het een ponzi is natuurlijk. Verkopen? Rood/STOP!! Niet verkopen, zodat anderen op je kunnen dumpen.
Kopen? Groen/GO!! Kopen, zodat anderen op je kunnen dumpen.![]()
Hebben die knakkers uit het FO topic toch gelijk.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
sjorremans schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 01:07:
BTC weer rekt
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq