[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++ Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 210 ... 214 Laatste
Acties:

• almelo15
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 06:13
BTC100K2021 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:28:
[...]

Twijfel niet langer. Verkoop al je bezittingen, steek alles in ETH. Vind ik helemaal prima. Je mag van mij ook best winst maken.

Jij kan het niet hebben dat BTC de koning is. Die krijgt, en terecht, de meeste aandacht.

Alts maken op middellange en lange termijn gewoon hooguit lower highs op het BTC pair. Dat is een keiharde constatering. De meeste gaan na 1 cycle -99,9%.

Dus de stelling dat individuele alts een slechte investering zijn is gewoon juist. Dat kan je niet vaak genoeg herhalen.
Die stelling is voornamelijk irrelevant op alle vlakken. Een kleine shitcoin koop je niet voor longterm. Die koop je voor een snelle winst.

Die btc is king uitspraken vind ik verder wel vermakelijk hoor. Succes met je koning keizer admiraal muntje.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UHR1hQmbT7YKQ6zoUA6rdRlo0Do=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/tCFewIjcjJTggJFXfOWVmMZE.png?f=user_large

eth, The world's computer

• almelo15
BTC100K2021 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:28:
[...]

Twijfel niet langer. Verkoop al je bezittingen, steek alles in ETH. Vind ik helemaal prima. Je mag van mij ook best winst maken.

Jij kan het niet hebben dat BTC de koning is. Die krijgt, en terecht, de meeste aandacht.

Alts maken op middellange en lange termijn gewoon hooguit lower highs op het BTC pair. Dat is een keiharde constatering. De meeste gaan na 1 cycle -99,9%.

Dus de stelling dat individuele alts een slechte investering zijn is gewoon juist. Dat kan je niet vaak genoeg herhalen.
Eth heeft overigens long term een lower high gemaakt in btc pair. Gelukkig zit ik bij die 0,01% alt, pfieewww. Ik lijk ook altijd geluk te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:12
almelo15 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:34:
[...]

Die stelling is voornamelijk irrelevant op alle vlakken. Een kleine shitcoin koop je niet voor longterm. Die koop je voor een snelle winst.

Die btc is king uitspraken vind ik verder wel vermakelijk hoor. Succes met je koning keizer admiraal muntje.

[Afbeelding]
ja maar daar ga je al, wat is niet longterm? 24h, een week? een maand. Niemand die het weet. Vervolgens is het antwoord een week, maar slaat de greed toe. Welcome new backholder. Of optie 2 buy high sell low. Rinse en repeat.

btw ff disclaimer, eth noem ik geen shitcoin. Voor je je weer extreem aangevallen voelt. en eth kan je idd best gewoon jaar of wat hodlen. Of zoals ik kopen in 2019 en pas jaren later met gruwelijke winst verkopen

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
anti elppa schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:48:
[...]

ja maar daar ga je al, wat is niet longterm? 24h, een week? een maand. Niemand die het weet. Vervolgens is het antwoord een week, maar slaat de greed toe. Welcome new backholder. Of optie 2 buy high sell low. Rinse en repeat.

btw ff disclaimer, eth noem ik geen shitcoin. Voor je je weer extreem aangevallen voelt. en eth kan je idd best gewoon jaar of wat hodlen. Of zoals ik kopen in 2019 en pas jaren later met gruwelijke winst verkopen
Idd, al meerdere alts in bezit. Die zou ik november vorig jaar wel verkopen. Nog iets hoger wilde ik. "Stonks". Ik heb ze nog steeds. Dus volgende ronde verkoop ik het wel (welke winst geven dan).

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 17:11
Ik zit dit te denken… volgens mij is het tijd om elk moment volledig uit bitcoin te stappen en om te gaan naar eth en dan alts.

In dnk dat veel van de alts nog wel een x3 of x4 gaan doen short term (3-4 maanden) De kans dat bitcoin überhaupt een x1,5 doet is zeer klein imo.

Ik twijfel alleen nog een beetje aan de timing, misschien een nieuwe ATH afwachten en dan om? Iemand die hier sterke tactieken ideeën over heeft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06:18

Coldcat

HODL

Jasper 99 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:57:
Ik zit dit te denken… volgens mij is het tijd om elk moment volledig uit bitcoin te stappen en om te gaan naar eth en dan alts.

In de dat veel van de alts nog wel een x3 of x4 gaan doen short term. De kans dat bitcoin überhaupt een x1,5 doet is zeer klein imo.

Ik twijfel alleen nog een beetje aan de timing, misschien een nieuwe ATH afwachten en dan om? Iemand die hier sterke tactieken ideeën daar over heeft?
Kijk hoe het ging na het doorbreken van de vorige ATH's.... REKTheid!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02:05
Onze eerste exit liquidity kandidaat voor deze bullrun heeft zich al aangemeld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Coldcat schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:58:
[...]

Trying to not get rekt

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dC2ZTRNpYC9vmS1K15yvNgotEPE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/dVSa8JulOBW0jwv8qZ1FmA65.gif?f=user_large

• Jasper 99
Coldcat schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:58:
[...]

Ja dat zeg je, maar is niet zo, in de tijd van de btc ATH heb ik meerdere alts gekocht die nu 20/30% hoger staan. Ik denk dat het een beetje tunnel visie is.

Of bedoel je vorige december? Dan ja zeker, dat is nog een flinke weg te gaan, maar ik verwacht wel dat meeste alts boven de December tops komen

[ Voor 17% gewijzigd door Jasper 99 op 13-09-2025 10:01 ]

• Coldcat

Coldcat

HODL

Jasper 99 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 10:00:
[...]

Ja dat zeg je, maar is niet zo, in de tijd van de btc ATH heb ik meerdere alts gekocht die nu 20/30% hoger staan. Ik denk dat het een beetje tunnel visie is.

Of bedoel je vorige december? Dan ja zeker, dat is nog een flinke weg te gaan, maar ik verwacht wel dat meeste alts boven de December tops komen
Maart 24
November 24
Mei 25
En recent Augustus 25

Dan heb je de parels te pakken.

[ Voor 3% gewijzigd door Coldcat op 13-09-2025 10:04 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• almelo15
anti elppa schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:48:
[...]

Dat is voor heel veel mensen (waarschijnlijk het meerendeel) de praktijk met altcoins idd.
Vaak heb je sowieso 1 cycle nodig om dat zelf te ervaren.

Staat natuurlijk wel los van het feit dat je met alts snel rendement kunt maken. Ook dat is al jaren het geval en zal niet snel veranderen.

Het klinkt hier soms bijna alsof het aan de alts zelf ligt ipv aan de mensen die ze (met veel te veel emotie en zonder inzicht van het risico) kopen.

Het moge duidelijk zijn dat je long term veel beter aandelen/btc kan kopen dan 90% van de alts.

Het bashen op alts an sich vind ik alleen onnodig. Higher risk, higher reward. Alleen gaat het voor velen al mis bij het begrijpen van higher risk.

En het klinkt wellicht grappig uit mijn mond, maar mensen hebben hier wel eens de neiging dat ze anderen kunnen overtuigen, maar zo werkt beleggen helaas niet. Het meerendeel hier is overtuigd van btc, ik van eth, sommigen van alts... so be it.

P.s. iedereen mag eth van mij bashen zoveel ze willen, ik ga er alleen wel tegen in! :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• S.McDuck
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 15-09 13:16
De meeste mensen kijken naar winst.
Btc staat hoog, er is veel inleg nodig om de lambo winsten te halen. Om toch mee te kunnen doen hier en straks minimaal een Porsche te kunnen halen gaan ze in muntjes die lager staan. Hoger aantal dus meer winst!
Een kwestie van een andere blik op winst halen. Maar hierdoor zal 99% in de alts gaan..
Mijn gok is dat veel mensen geen dca, vca, long, short en dat soort dingen doen. Gewoon kopen, het gaat omhoog en Lambo!
Zelf zit ik er tussen: hoop wat winst te pakken en leuke dingen er van te doen. Een Lambo of Porsche zal ik niet halen. Maar ik kan wel een leuke verre vakantie extra doen. Al komt de fomo van alle verhalen hier altijd wel hard opzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 01:46
Jasper 99 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:57:

In dnk dat veel van de alts nog wel een x3 of x4 gaan doen short term (3-4 maanden) De kans dat bitcoin überhaupt een x1,5 doet is zeer klein imo.

Ik twijfel alleen nog een beetje aan de timing, misschien een nieuwe ATH afwachten en dan om? Iemand die hier sterke tactieken ideeën over heeft?
Ik heb ook een beetje van BTC en ETH omgezet hier. Naar fiat.

En ook een stuk ETH naar SOL en KTA (omdat ik denk dat die laatsten ETH hard gaan outperformen de komende maanden)
Spreken over kleine percentages. Grote meerderheid steekt nog steeds in fiat, btc en eth (85% om exact te zijn).

Zou nooit plots al je btc omzetten, lijkt me gevaarlijk. De kans dat we volgende week weer dalen, en eth procentueel harder daalt t.o.v. btc is gewoon bestaande.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Zo, ik heb weer een tp gedaan. Vroeger dan gepland, maar ik wilde nog wat kosten compenseren. T kan zomaar weer rekt zijn volgende week.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Nubtrix schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 10:46:
[...]

En ook een stuk ETH naar SOL en KTA (omdat ik denk dat die laatsten ETH hard gaan outperformen de komende maanden)
Spreken over kleine percentages. Grote meerderheid steekt nog steeds in fiat, btc en eth (85% om exact te zijn).

Zou nooit plots al je btc omzetten, lijkt me gevaarlijk. De kans dat we volgende week weer dalen, en eth procentueel harder daalt t.o.v. btc is gewoon bestaande.
Die long op AVNT nog gepakt? Je zat wel weer lekker qua take profit!

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:52
Nou ADA ook weer herrezen. Wen 1$

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nubtrix
FrambozenTaart schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 10:52:
[...]

Die long op AVNT nog gepakt? Je zat wel weer lekker qua take profit!
Ja, die ging lekker. Alleen d.m.v. een te tighte trailing stop ($0.015) al eruit gegaan op $0.33 lolz.
Nu goed, het zijn futures dus alle winst is mooi meegenomen.

Beter aan het originele plan gehouden wel. Staat nu op 0.45 zie ik, rekt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Nubtrix schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 11:08:
[...]

Ja, die ging lekker. Alleen d.m.v. een te tighte trailing stop ($0.015) al eruit gegaan op $0.33 lolz.
Nu goed, het zijn futures dus alle winst is mooi meegenomen.

Beter aan het originele plan gehouden wel. Staat nu op 0.45 zie ik, rekt :+
Jammer, was een mooi ritje geweest anders. Maar boeiend, op naar de volgende.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:22
volgende week ATH

nothing stops this train

• Jasper 99
Nubtrix schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 10:46:
[...]

Nee dat zeker, ik hou altijd 0.1 bitcoin aan zonder verkopen, puur voor de what if scenario’s

Maar dan heb ik nog een groot stuk wat ik kan verkopen en kan omzetten in fiat. Heb ook een flink gedeelte al in eth zitten nog iets van 10 eth staan, die ga ik rustig uitchecken op sterke punten.

Gevaar zit dan idd in wat durf je in alts te zetten en wanneer. Opzich ben ik met je eens dat je risico’s hebt in het omzetten dat bij een drop je weer flink omlaag swingt maar dan ga je echt van timing de market uit.

Zelf denk ik altijd als ik nu komende maanden niets zou doen (dat doe ik ook vaak) wat zou meer rendement geven. Swing traden is voor mij teveel moeite, heb teveel verschillende coins en teveel erin zitten. Dus doe liever gewoon duidelijke grotere stukken wanneer ik denk dat het een goed moment is.

Op vorige eth high paar eth uitgecashed en op lagere punten weer wat terug gekocht, dat durf ik nog wel.
Maar probeer zoveel mogelijk stil te zitten want dat werkt vaak het best.

Enige is dat ik nu wel denk dat plays zoals render, avax, link, dot, ksm en de hele blue coin bende veel meer upside gaat hebben dan BTC. Toch durf ik het nog niet aan, dus zoek wat mede zielen die het ook zo zien 😝

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• almelo15
Jasper 99 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 11:41:
[...]

Nee dat zeker, ik hou altijd 0.1 bitcoin aan zonder verkopen, puur voor de what if scenario’s

Maar dan heb ik nog een groot stuk wat ik kan verkopen en kan omzetten in fiat. Heb ook een flink gedeelte al in eth zitten nog iets van 10 eth staan, die ga ik rustig uitchecken op sterke punten.

Gevaar zit dan idd in wat durf je in alts te zetten en wanneer. Opzich ben ik met je eens dat je risico’s hebt in het omzetten dat bij een drop je weer flink omlaag swingt maar dan ga je echt van timing de market uit.

Zelf denk ik altijd als ik nu komende maanden niets zou doen (dat doe ik ook vaak) wat zou meer rendement geven. Swing traden is voor mij teveel moeite, heb teveel verschillende coins en teveel erin zitten. Dus doe liever gewoon duidelijke grotere stukken wanneer ik denk dat het een goed moment is.

Op vorige eth high paar eth uitgecashed en op lagere punten weer wat terug gekocht, dat durf ik nog wel.
Maar probeer zoveel mogelijk stil te zitten want dat werkt vaak het best.

Enige is dat ik nu wel denk dat plays zoals render, avax, link, dot, ksm en de hele blue coin bende veel meer upside gaat hebben dan BTC. Toch durf ik het nog niet aan, dus zoek wat mede zielen die het ook zo zien 😝
Ik denk dat ook, maar aan denken heb je niet zoveel.

Ik switch sowieso alleen maar crypto naar fiat en andersom. Switchen van crypto onderling is vaak een recept voor tranen. Dat is althans mijn ervaring uit het verleden. In de bear koop ik wat mij goed lijkt en dat cash ik langzaam uit. Dat werkt prima voor lichaam en geest ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ronald_0302
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 19:18
Ik volg de crypto-markt vrij actief en ben nu bezig met het plannen van een exitstrategie richting Q1 2026 (ik wil meepakken wat er nog in deze bullmarkt zit, maar op tijd overschakelen naar minder volatiele assets).

Momenteel ziet mijn verdeling er zo uit (percentages van totaal):
• Ethereum (ETH): 29,6%
• Chainlink (LINK): 29,6%
• Solana (SOL): 19,1%
• Arbitrum (ARB): 16,0%
• Render (RNDR): 5,7%

Mijn doel is om bij verdere stijging gefaseerd winst te nemen en daarna deels over te stappen naar ETF’s of stabielere munten, zodat ik niet alles weer in een bearmarkt verlies.

Vragen waar ik benieuwd naar ben:
• Hoe kijken jullie aan tegen deze verdeling qua risico/rendement?
• Is het verstandig om RNDR wat af te bouwen of kan het aandeel juist wat hoger?
• Zou ik nog een andere coin moeten overwegen voor spreiding, of is dit prima voor het laatste stuk van de bullmarkt?

Alle feedback is welkom!

Groet,
Ronald

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Kneepie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 22:18
ronald_0302 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 11:56:
Ik volg de crypto-markt vrij actief en ben nu bezig met het plannen van een exitstrategie richting Q1 2026 (ik wil meepakken wat er nog in deze bullmarkt zit, maar op tijd overschakelen naar minder volatiele assets).

Mijn doel is om bij verdere stijging gefaseerd winst te nemen en daarna deels over te stappen naar ETF’s of stabielere munten, zodat ik niet alles weer in een bearmarkt verlies.

• Is het verstandig om RNDR wat af te bouwen of kan het aandeel juist wat hoger?
• Zou ik nog een andere coin moeten overwegen voor spreiding, of is dit prima voor het laatste stuk van de bullmarkt?

Alle feedback is welkom!

Groet,
Ronald
Ik voel een aantal stempels aankomen

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:18

Alle feedback is welkom!

Groet,
Ronald
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/etrMmN954iRKz1AFfnl-ZZdIORo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/NayvU5jjk8tsTCgehiaMpovX.png?f=user_large

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• kazzzdafke
  • Laatst online: 23:50
@Ronald.42 Dump het in BTC inv.p met lage leverage en verdien aan de bear :)

Never ever financial advice...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
kazzzdafke schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 12:05:
Say whut??
Wat moet ik dumpen. :+

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Het gaat weer eens mis met de usertags.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Alle feedback is welkom!

Groet,
Ronald
Alles verkopen en op de bodem btc aanschaffen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kazzzdafke
kazzzdafke schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 12:05:
@ronald_0302 bedoelde ik... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasper 99

Alle feedback is welkom!

Groet,
Ronald
Ik denk dat je best goed zit! Render is een AI play dus zou best moeten kunnen gaan puur door de narrative. Hij moet ook echt nog een stuk om terug op de november 2024 high te komen.

Al met al denk ik je plan houden ! Zou alleen zelf na de top eerst even in fiat zitten, meeste stonks moeten ook nog een flinke correctie ondergaan, tenminste alles lijkt wel flink overextended.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kazzzdafke
Ronald.42 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 12:10:
[...]

Say whut??
Wat moet ik dumpen. :+
All die shitcoins into BTC geldt ook voor jou :D

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• anti elppa
kazzzdafke schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 12:18:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hvCBc3OjBHAHw95Tl_Wv0cVjPNc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/5NScHArQVd2o4IVzg4OPpdmu.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_hYph3xJR9cqCa1Mm6ntduCCTN0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/GcvLNyk7OmbZgIuJCxmS0OdM.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
kazzzdafke schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 12:18:
[...]

Remember to come back in september d:)b

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:01

Darrell

Fiat moonboy

Altijd mooi om te zien hoe de zuurgraad hier omgekeerd evenredig toe- en afneemt alnaargelang de btc.d omlaag of omhoog gaat.

• anti elppa
Darrell schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 12:23:
Altijd mooi om te zien hoe de zuurgraad hier omgekeerd evenredig toe- en afneemt alnaargelang de btc.d omlaag of omhoog gaat.
van mij mag ie nu prima ligt gaan dalen. Punt kwa tijd in de cycle is het oke nu. Laat maar gaan naar iets van 55%. En daarna nog een stukkie naar 50%. Vraag me af of ie ooit onder de 50% komt. 45% zie ik iig nooit meer gebeuren

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22:21

Alle feedback is welkom!

Groet,
Ronald
SOL lekker dumpen binnenkort als hij ergens in de buurt van $300 komt. ETH dumpen tussen 5000-6000$. Misschien een beetje houden indien het echt extreem moont.

Die andere gure coins volg ik niet echt meer, maar RNDR is wel een typische shitcoin die gewoon naar -99% gaat, dat lijkt mij wel een zekerheid.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Regen op komst vanmiddag:
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/PDxAFRMGUvMAAAAM/latex-girl.gif

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Zure regen of zure degen? Al ben je een maxi, bestel maar een taxi.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazzzdafke
Hahaha,mijn comment was gewoon grappig bedoeld :)
I don't care hoe mensen hun PF eruit ziet. Iedereen doet wat hij wil.

Maar.. een mogelijke winstgevende exit strat is gewoon een lage inv.p openen op BTC..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

kazzzdafke schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 12:39:
[...]

Maar.. een mogelijke winstgevende exit strat is gewoon een lage inv.p openen op BTC..
Zonder banana zone geen bear-market.

Die bear-market is helemaal geen gegeven. Iedereen die erop hoopt neemt een enorm risico om op het perron te blijven staan.

Nu REKT en deze dikke-tech assets kunnen over 4 jaar voorbij zijn.

• Pinsa
  • Nu online
Wen correctie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
Coldcat schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 12:42:
[...]

Zonder banana zone geen bear-market.

Die bear-market is helemaal geen gegeven. Iedereen die erop hoopt neemt een enorm risico om op het perron te blijven staan.

Nu REKT en deze dikke-tech assets kunnen over 4 jaar voorbij zijn.
Dat zeg ik ook niet?
Hij vraagt tips ivm een exit strat, ik geef een tip. Eens wat anders dan ladderend uitstappen, en lager op x procent weer ladderend instappen :)
In het gegeven DAT er een bear komt.. Maar die komt denk ik wel.. algeheel, stonks ook, maar wanneer?

[ Voor 8% gewijzigd door kazzzdafke op 13-09-2025 12:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

kazzzdafke schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 12:46:
[...]

Dat zeg ik ook niet?
Hij vraagt tips ivm een exit strat, ik geef een tip. Eens wat anders dan ladderend uitstappen, en lager op x procent weer ladderend instappen :)
In het gegeven DAT er een bear komt.. Maar die komt denk ik wel.. algeheel, stonks ook, maar wanneer?
Meer in het algemeen lees je dat veel. Altcoin season en daarna REKT zeker weten. BTC geen idee. Toen de banken gingen in 2023 ging BtC ook 30% omhoog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 06:30
[...]

Bedoel je dan short gaan door middel van een BTC inverse perp? Is inderdaad een interessante exit strategie om extra sats op te pakken. Maar ga je dan niet rekt, als we toch niet corrigeren?

Verkoop je dan ook je spot BTC of zie je het meer als een hedge?

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
kazzzdafke schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 12:46:
[...]

Dat zeg ik ook niet?
De crash die iedereen wel voelt aankomen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d_4QTy_U3eO7VQ7Uty2ji5PrB2E=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/kj60xC4IOGyqmWNCr6GgEqcN.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almelo15

Alle feedback is welkom!

Groet,
Ronald
Het risico in algemene zin is aan de hoge kant, maar daar ben je je ongetwijfeld van bewust. Gewoon nu prijzen vaststellen waar je tevreden mee bent en je hier aan houden.

Voor alt begrippen is het risico met dit portfolio weer niet heel extreem en als er een echte alt run komt zit je hiermee goed genoeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazzzdafke
jvel92 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 12:59:
[...]

Bedoel je dan short gaan door middel van een BTC inverse perp? Is inderdaad een interessante exit strategie om extra sats op te pakken. Maar ga je dan niet rekt, als we toch niet corrigeren?

Verkoop je dan ook je spot BTC of zie je het meer als een hedge?
Er zit inderdaad veel meer risico aan verbonden dan gewoon verkopen natuurlijk :)
Als je niet SPOT op de top verkoopt, heb je wat minder winst. Als er geen bear komt, heb je minder sats. Maar als je inv.p toepast, dan komt er idd maar beter een bear :)

Je kan ook een mix van beide doen. Beetje verkopen in een inv.p (ook ladderend) en deel spot verkopen.

[ Voor 13% gewijzigd door kazzzdafke op 13-09-2025 13:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:55

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra

Alle feedback is welkom!

Groet,
Ronald
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rbWL3Cr8BHY4HtoQR40rR3wUZPw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/drLLwtYk8jeWR9BpvTH7NW2k.gif?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
50% van mijn SOL positie verkocht (Solflare-trade wallet)
let's go!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jhkk5yo_1brJoyQ0cCsEU4xguzo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/I2gN9Knlqa2ueHrOaDL7aUjY.png?f=fotoalbum_large

echt wel nice voortaan, DeFi traden en de fees zijn zoveel goedkoper dan op een CEX
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FixSv7kA77893L16NdjIVmLOgnM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/nd63Tjjy3phfwdJThUsjczgd.png?f=user_large
dit via Raydium gedaan

[ Voor 26% gewijzigd door Kol Nedra op 13-09-2025 13:47 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Kol Nedra schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 13:34:
50% van mijn SOL positie verkocht (Solflare-trade wallet)
let's go!
[Afbeelding]
Hier gisterenavond 33.334%… winst veiligstellen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
  • Laatst online: 06:37
Ik dacht dat we moon waren gegaan na deze berichten.. paar procentjes

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 14-09 19:44
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sfNXH8DBsqkdj6ylHdO7V3BJjSg=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/iWjW4Rgv8JhJEUGjeRPtKv1f.webp?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09 15:58
BTC moet die 117K even pakken dan gaan we weer op weg naar de ATH, al het andere is ruis.

• Alpina
BTC100K2021 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 14:13:
[...]

BTC moet die 117K even pakken dan gaan we weer op weg naar de ATH, al het andere is ruis.
Ging over mn altjes ;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:37

YES

Moderator General Chat
FTFY

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• BTC100K2021
Tja alts, mijn zakken stront hebben ook hulp van hogere machten nodig.

We gaan eind deze maand, begin oktober wel zien wat het wordt.

Dan start ik met afbouwen van BTC, die zakken stront is het enige wat ik laat staan. -100% of bananazone.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
Nu nog geen nieuwe Ankr gevonden.

Tijd dringt ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
BTC100K2021 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 14:25:
[...]

Tja alts, mijn zakken stront hebben ook hulp van hogere machten nodig.

We gaan eind deze maand, begin oktober wel zien wat het wordt.

Dan start ik met afbouwen van BTC, die zakken stront is het enige wat ik laat staan. -100% of bananazone.
Degen in disguise.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
Als ware het een avondje Holland Casino of het meedoen aan de Postcodeloterij heb ik met uiterste precisie een assorti van de grootste drek uitgekozen om een kansje te maken op wat pracht en praal.

Lekker laag % circulating supply, mooi logo, slechte of niet-bestaande wallpaper. Dan ben ik je man.

[ Voor 13% gewijzigd door BTC100K2021 op 13-09-2025 14:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
BTC100K2021 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 14:28:
[...]

Als ware het een avondje Holland Casino of het meedoen aan de Postcodeloterij heb ik met uiterste precisie een assorti van de grootste drek uitgekozen om een kansje te maken op wat pracht en praal.

Lekker laag % circulating supply, mooi logo, slechte of niet-bestaande wallpaper. Dan ben ik je man.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3IFEKdb2TKqLls_a0f7GPkm8CoI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/c83xLyBg38onBcu4FXDIW0Ls.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
[...]

Ik wist dat er ergens een verschil moest zijn. BTC whitepaper drek heeft een wallpaper :9B

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

$pump gaat ook nog lekker door. Verwacht binnenkort wel top 25/50 op coinmarketcap.

https://fees.pump.fun/

Inmiddels is dit mijn grootste bag geworden naast $SEI en $SOL, niet verwacht dat het zoveel zou stijgen sinds moment van aankoop, dus we hodlen nog even door. Het plan is om in de bear, weer volledig in BTC gaan doormiddel van VCA/DCA.

Inmiddels dus voor 100% in alts.

[ Voor 77% gewijzigd door souljah1h op 13-09-2025 15:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
Alpina schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 14:36:
[...]

Ik wist dat er ergens een verschil moest zijn. BTC whitepaper drek heeft een wallpaper :9B
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/profile_images/1526809858141470721/vbUKvFG4_400x400.jpg

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 09:59

lordsnow

I know nothing

[...]
Oh boy... wat is nou weer een "inv.p"?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
lordsnow schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 15:01:
[...]

Oh boy... wat is nou weer een "inv.p"?
Inverse perpetual contract, je gebruikt dan de munt zelf als inleg voor een leverage trade.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

• Coldcat

Coldcat

HODL

kbuntu schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 13:47:
Ik dacht dat we moon waren gegaan na deze berichten.. paar procentjes
Dat dacht ik vorige mini altseasons ook. Nooit weer. Winst = winst!

[ Voor 3% gewijzigd door Coldcat op 13-09-2025 15:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
Coldcat schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 15:52:
[...]

Dat dacht ik vorige mini altseasons ook. Nooit weer. Winst = winst!
Sol begint te kraken, jij en @Kol Nedra hebben verkocht je ziet het gelijk :+

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:39
Wat een vieze wicks zo in het weekend

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:37

YES

Moderator General Chat
Alpina schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 14:25:
[...]

Nu nog geen nieuwe Ankr gevonden.

Tijd dringt ;)
Neuh, ga ik ook mijn best niet voor doen

• Pinsa
  • Nu online
@John245 al genoeg rendament met Peaq?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 06:30
YES schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 16:02:
[...]

Neuh, ga ik ook mijn best niet voor doen
Was voor mij vorige cycle ook de eerste 10x op een alt. En dat allemaal dankzij een tip van Elmo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8li8wy2W0SFfbta-n1h0sCOKsFM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/duMFhfFE9vNb06aY9xxjIwxA.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:37
jvel92 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 16:27:
[...]

Was voor mij vorige cycle ook de eerste 10x op een alt. En dat allemaal dankzij een tip van Elmo

[Afbeelding]
Ja, hoe is het eigenlijk met @Mooody ? Huis af? Nog crypto op de balans?

Edit; ik ben weer bij met lezen

[ Voor 4% gewijzigd door MrMrq op 14-09-2025 07:36 ]

Maktub

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Alpina
MrMrq schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 16:53:
[...]

Ja, hoe is het eigenlijk met @Mooody ? Huis af? Nog crypto op de balans?
Die kwam hier laatst zelf nog om een alt tip vragen. Het kan raar lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 21:42

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Alpina schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 17:16:
[...]

Die kwam hier laatst zelf nog om een alt tip vragen. Het kan raar lopen.
_O-

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
sjorremans schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 15:55:
Wat een vieze wicks zo in het weekend
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vC5YZYNz0igv85czCvIUcczcxGA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/KG0QW2FU5APhhGdgkOWTvx1V.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nubtrix
Pinsa schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 15:53:
[...]

Sol begint te kraken, jij en @Kol Nedra hebben verkocht je ziet het gelijk :+
Ruis. ETF in november.

• Nubtrix
[...]

Do share d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
Nog tips? Ik zoek nog gure alts

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Alpina
Pinsa schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 18:30:
[...]

_O-

Sorry pinsa moest even aan jou denken bij deze

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sQ7OMf9uypMVSToaL6wXlqXvwyw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ac9zXL85mxTYM7jGjmVk4mcq.jpg?f=fotoalbum_large

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Koers mag weer nergens heen in het weekend.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Alpina schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 18:38:
[...]

_O-

[Afbeelding]
Oef. Standje fries die airco. En dat voor een belg.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BTC100K2021
https://www.coindesk.com/...of-anticipated-etf-launch

Afbeeldingslocatie: https://www.thetribune.ca/wp-content/uploads/2014/01/doge.washingonexaminer.biz_.jpg

Misschien al voorbij gekomen hier overigens, maar ik kan niet alles lezen.

[ Voor 16% gewijzigd door BTC100K2021 op 13-09-2025 18:46 ]

• Alpina
Darrell schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 18:41:
[...]

Oef. Standje fries die airco. En dat voor een belg.
Ben een warmbloedig dier.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

BTC100K2021 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 18:41:

[Afbeelding]

Als je moeite hebt met bepaalde woordjes kunnen we je daar best bij helpen hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
Alpina schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 18:38:
[...]

_O-

[Afbeelding]
Lief dat je aan mij denkt, bimmer?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Laatst online: 22:53
Een dump in de weekend.

Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/m/hEOM8E4epvgAAAAC/hahaha-thats-all-folks.gif

Grapje, wordt een monster pump komende week

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:18
Aeronaut schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 19:00:
Een dump in de weekend.

[Afbeelding]

Lekker in de weekend. :9B

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Pinsa schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 18:57:
[...]

Lief dat je aan mij denkt, bimmer?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ip-AO2jX4fiNwMpaxqf8w8BiujQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/OVQNH0mFj1ZAtDxrd7yFDbBC.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Laatst online: 22:21
Aeronaut schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 19:00:
Een dump in de weekend.

[Afbeelding]

De late longs worden er even uitgeknikkerd, daarna weer up

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nubtrix
Pinsa schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 18:30:
[...]

4% SOL (etf soon)
2% KTA (nieuwe L1, mainnet soon)
Dat zijn mijn plays momenteel buiten btc, eth en vrsc

Ook nog wel nog enkele super low cap coins en/of miniposities, not worth sharing (lees: als ik dump, gaat het er niet mooi uitzien)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BTC100K2021
Pinsa schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 19:03:
[...]

Dan weet ik het even niet :P
Audi A4 (Google Lens is wel handig)

• Pinsa
  • Nu online
Nubtrix schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 19:05:
[...]

4% SOL (etf soon)
2% KTA (nieuwe L1, mainnet soon)
Dat zijn mijn plays momenteel buiten btc, eth en vrsc

Ook nog wel nog enkele super low cap coins en/of miniposities, not worth sharing (lees: als ik dump, gaat het er niet mooi uitzien)
Keeta heb ik laatst ook voorbij zien komen, krijg er alleen andere gedachtes bij _O-

Ik ga daar eens even induiken tnx voor het delen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
BTC100K2021 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 19:08:
[...]

Audi A4 (Google Lens is wel handig)
Ja klopt de TAO mobiel 8)

Sponsored by

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 05:34
Alpina schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 19:14:
[...]

Sponsored by
Hoop voor je en voor mezelf dat TAO nog ff de 4 digits gaat aantikken, kan je mooi je temperatuur op 21 graden zetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
Don Guacamole schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 19:34:
[...]

Hoop voor je en voor mezelf dat TAO nog ff de 4 digits gaat aantikken, kan je mooi je temperatuur op 21 graden zetten.
_O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 05:34
BTC100K2021 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 18:41:

[Afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TxKSfv85RK4mu63rt95qi4YCJFg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/xUmyMogthqb9EMIPbIjUl2Aw.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
Alpina schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 19:14:
[...]

Sponsored by
Einde van het jaar Alpina B3
Pagina: 1 ... 210 ... 214 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!