[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++ Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 209 ... 311 Laatste
Acties:
  • 1.021.563 views

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:20
Don Guacamole schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 20:25:
[...]

Zeker, maar daar heb ik $0,43 per stuk voor betaald dus die is er nog niet..
Klopt dat weet ik nog, ingeruild voor Ada toch? :P

Hold!

• K00kaburra
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
'...die totaal niet door de beugel kunnen.' _O-

Zij zien ons echt als fatbikers.

They all knew borders no longer divided the world so much as ideologies.

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 15:46
Pinsa schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 20:26:
[...]

Klopt dat weet ik nog, ingeruild voor Ada toch? :P

Hold!
Haha ja en die staat intussen op 0,90.. dus ja, HODL haha
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DSRZXHsBPWud4osefYAnUXFv03Q=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/WXKbGp5LZ8JXBgWgQhoQnrrP.webp?f=user_large

• Pinsa
Don Guacamole schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 20:29:
[...]

Haha ja en die staat intussen op 0,90.. dus ja, HODL haha
[Afbeelding]
Die hebben we allemaal ik had gister nog wat gekocht veelste vroeg uitgestapt, vandaag een x2… _O-

• Fordjah
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15-01 10:06
LFG.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21-08 13:35
K00kaburra schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 20:26:
[...]

'...die totaal niet door de beugel kunnen.' _O-

Zij zien ons echt als fatbikers.
Er begon weer iemand over inflatie en rendament te praten. Ik dacht even dat het een slow-chatter was, maar dat was volgens mij niet zo. Maar dat werkt daar ook als een rode lap bij een stier.

Vraag me zo onderhand wel af wat daar nou wel on-topic is _O-

• Fordjah
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15-01 10:06
What a day _/-\o_

• Pinsa
Jij zit in Hifi dat kan niet anders

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12:49
Ik zie aan de koers van BTC dat het FO topic toch overstag is en ook sats is gaan kopen.

Mooi werk, John.

Maktub

• Guere
  • Laatst online: 13:44
jvel92 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 20:31:
[...]

Er begon weer iemand over inflatie en rendament te praten. Ik dacht even dat het een slow-chatter was, maar dat was volgens mij niet zo. Maar dat werkt daar ook als een rode lap bij een stier.

Hehe ik herkende 'm wel, die is hier afgelopen jaar ook even kort langs gekomen want hij was een one-man-pro-crypto-army begonnen in de FO/beleggingstopics. Had daar flinke aanvaringen, geloof ook een korte ban? Not sure. Maar hij was hier ook boos geworden omdat we 'm niet genoeg steunden ofzo. Vond ons maar zwakjes dat we vrede hadden met het hebben van een eigen hoekje op Tweakers :)

[ Voor 5% gewijzigd door Guere op 12-09-2025 20:35 ]

• K00kaburra
  • Niet online
[...]

Op je fiets naar je werk gaan en je hele vermogen in een Bank op Sri Lanka pompen, die een screenshot van een bankgarantie heeft, voor 0.05% meer rente.

They all knew borders no longer divided the world so much as ideologies.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:07

Darrell

Fiat moonboy

Werkt hoogstwaarschijnlijk bij de rabobank.

• jvel92
  • Laatst online: 21-08 13:35
K00kaburra schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 20:35:
[...]

Op je fiets naar je werk gaan en je hele vermogen in een Bank op Sri Lanka pompen, die een screenshot van een bankgarantie heeft, voor 0.05% meer rente.
Post verwijderd: het is niet de bedoeling om hier strategieën te bespreken. Posten over spaarrekeningen die je maar in het grote spaartopic. Posten over woon-werk-verkeer kan in het sub forum mobiliteit. Dit topic is voor FO en niet voor plebs die werken

• Pinsa
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R_qoFqgn9R9u_unK-9corDjGZZ8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G1LGg842cHt8025R8pQKwKXV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-Ux47K9R8SXIE-kecXX3e9e-o5Q=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/kp10AwMBJGAqYy1256IstUFL.gif?f=user_large

• raceneus968
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Deleted...

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
(overleden)
MrMrq schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 20:34:
Ik zie aan de koers van BTC dat het FO topic toch overstag is en ook sats is gaan kopen.

Mooi werk, John.
Als jullie voor mij ook maar wat over laten :) :)

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• raceneus968
  • Niet online
Onafhankelijk? :+

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Wen 1.5m?

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-08 09:05

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17-05 11:17
Mijn lichaam is klaar

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 16:26
Guere schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 20:34:
[...]

Hehe ik herkende 'm wel, die is hier afgelopen jaar ook even kort langs gekomen want hij was een one-man-pro-crypto-army begonnen in de FO/beleggingstopics. Had daar flinke aanvaringen, geloof ook een korte ban? Not sure. Maar hij was hier ook boos geworden omdat we 'm niet genoeg steunden ofzo. Vond ons maar zwakjes dat we vrede hadden met het hebben van een eigen hoekje op Tweakers :)
Laten we Kainniak op ze afsturen, dat zal ze leren :+

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 16:27
elektriekert schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 21:03:
[...]

Laten we Kainniak op ze afsturen, dat zal ze leren :+
Dat gun je een fatbiker zelfs niet.

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22-08 16:59
[...]

Alleen het credo. Enorme echoput, maar dat is bij wel meer topics op tweakers zo. De politieke topics bijvoorbeeld zijn hier ook zo vreselijk.

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12:49
Waar is @Gelukszoekr eigenlijk?

Maktub

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-08 15:04

nothing stops this train

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:07

Darrell

Fiat moonboy

Die is weer druk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lBsgxWP8-viaXMXppCvOb9c8pA0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/HY4LtinEYlMqffEjciABERqI.jpg?f=user_large

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04:04

Coldcat

HODL

Mooi dikke internetmunten! Mooi om de grafieken eens te bekijken met een lauwe schulti!

[ Voor 18% gewijzigd door Coldcat op 12-09-2025 21:32 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Coldcat

Coldcat

HODL

...

[ Voor 99% gewijzigd door Coldcat op 12-09-2025 21:52 ]

• Coldcat

Coldcat

HODL

Knip, doe maar niet

[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 12-09-2025 21:50 ]

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Modbreak:Een geintje is leuk, maar weet wel waar de grens ligt. Feedback op moderatie in andere topics hoort daar, daar moet je hier geen punten mee scoren. En laat anderen aub in hun waarde. Merci!

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp

• John245
  • Niet online
(overleden)
Coldcat schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 21:38:
[...]

FO is toch niet leuk. Dan liever de schrale atser-style en alles op Rood inzetten :+
[Afbeelding]
Eigenlijk zou ik dan alle details willen weten :)
Dan hebben ze afgelopen weekend vast geen terrasje met borrelplankje gepakt :) :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BMLFnpFHsWxI4zkvuByzb2woJHA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l5Gcpw9c0lc5ilEAeVm07Ypb.jpg?f=fotoalbum_large

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• Aeronaut
  • Laatst online: 16:22

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Was al bang dat de modtools buitenwerking was gesteld afgelopen paginas.

Maar hoezeeee 117k over 4 uur

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• Coldcat

Coldcat

HODL

Taro schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 21:48:
[modbreak]Een geintje is leuk, maar weet wel waar de grens ligt. Feedback op moderatie in andere topics hoort daar, daar moet je hier geen punten mee scoren. En laat anderen aub in hun waarde. Merci![/]
Een maand lang was crypto in mineur en waren we weer van de ATH teruggezakt naar BMSB levels. Sinds deze week zit er weer wat gang in.

Afbeeldingslocatie: https://www.animaatjes.nl/thumbs/gifs/i/gifs/cow-AIXZhG.gif

SOL / AVAX staan nog nooit zo hoog als sinds Januari... Daartussen de mega April dip gehad en weet ik het wat niet meer. Dat is gewoon een moment van euforie!

Het is meer een lolletje om een 2% rendament.... bij zo'n dikke rode candle doet een shitcoin dat in 5 minuten. Aan het eind van de week met een biertje hoort een beetje lachen en grollen er wel een beetje bij. Crypto dit jaar is echt geen easy-ride geweest. Natuurlijk kun je zeggen BTC en HODL maar zelfs die ome Bob had last van weak hands.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iQjNUbP5j5o0ctKfGIwaQ9Gb-ek=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/zsW8WbmRh5dbQOCWDtlu2Bow.png?f=user_large

Ik snap wel dat het kan overkomen als trollen, maar na al die maanden hard afzien mag het ook wel eens de crypto-kant opvallen.

Back to crypto... wen moon?

[ Voor 12% gewijzigd door Coldcat op 12-09-2025 22:05 ]

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-07 09:44
Wat is het hier allemaal druk.. moet ik al op de rode knop drukken?

Moon.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-08 15:27
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/a5xjip.gif

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Coldcat schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 22:00:
[...]

Een maand lang was crypto in mineur en waren we weer van de ATH teruggezakt naar BMSB levels. Sinds deze week zit er weer wat gang in.

[Afbeelding]

SOL / AVAX staan nog nooit zo hoog als sinds Januari... Daartussen de mega April dip gehad en weet ik het wat niet meer. Dat is gewoon een moment van euforie!

Het is meer een lolletje om een 2% rendament.... bij zo'n dikke rode candle doet een shitcoin dat in 5 minuten. Aan het eind van de week met een biertje hoort een beetje lachen en grollen er wel een beetje bij. Crypto dit jaar is echt geen easy-ride geweest. Natuurlijk kun je zeggen BTC en HODL maar zelfs die ome Bob had last van weak hands.

Ik snap wel dat het kan overkomen als trollen, maar na al die maanden hard afzien mag het ook wel eens de crypto-kant opvallen.

Ja mand enzo..

Maar besef jij wel dat spaardepositos via een bank aan 2.6% echte waarde vertegenwoordigen van bankiers die JOUW geld uitlenen en daar meer op verdienen dan die 2.6% ? En je dus eigenlijk genaaid wordt?

Natuurlijk mag je daar geen geintje over maken.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Don Guacamole
Hatsa, volgend jaar allemaal de DCA verhogen met 1,3% jonguh:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0mYvXLOrC8jZzcbhTHWdJ6G1fxM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9BWRiCVpcFK7SXjHc8KXll7y.jpg?f=fotoalbum_large

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Coldcat schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 22:00:
[...]

Begrijp het, maar, anderen kiezen er bewust voor om gemiddeld gezien lagere rendamenten te behalen. Als ze zich daar prettig(er) bij voelen dan is dat hun keuze en hoeven we hier geen screenshots uit andere topics te gaan posten ten koste van anderen.

Ga uit van je eigen kracht en geef het goede voorbeeld, zonder een ander neer te sabelen. Net als dat je als ETH fan BTC niet neerhaalt of als BTC fan ETH niet neerhaalt. Als stonks het beter doen dan crypto komen hier ook weleens mensen hun gelijk halen. Laten wij het goede voorbeeld geven en genieten van de rendamenten, zonder een ander daarbij zijn emmertje in de zandbak af te pakken, zout in de wonden te wrijven, zand in te ogen te strooien, etc.

En los daarvan: Ook de moderators in andere topics zijn vrijwilliger, laten we iedereen met respect behandelen, ok?

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp

• Vis
  • Nu online

Vis

Don Guacamole schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 22:08:
[Afbeelding]
Lol, eerst inflatie creëren van 7% jaar op jaar, en dan elk jaar roepen dat je erop vooruit gaat qua koopkracht.. henk en ingrid geloven het wellicht nog..

• John245
  • Niet online
(overleden)
[Afbeelding]
1,3%???? Ik hoop meer salarisverhoging te krijgen en verhoog de inleg met hetzelfde percentage als mijn salarisverhoging. Om preciezer te zijn ik ga daarvoor een DCA starten omdat het te veel consequenties heeft voor mijn VCA Excel. :) :)

• Don Guacamole
Vis schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 22:11:
[...]

Lol, eerst inflatie creëren van 7% jaar op jaar, en dan elk jaar roepen dat je erop vooruit gaat qua koopkracht.. henk en ingrid geloven het wellicht nog..
Is koopkracht niet gecorrigeerd voor inflatie dan?

En los daarvan, stel je verdient $1000. Als je dan $13 meer inkomen hebt en dit in BTC stopt, gaat ook BTC omhoog. Dus heb je er zeker wat aan. Zolang je BTC uitdrukt in valuta heb je altijd te maken met inflatie. Met de ton die het nu waard is kun je ook minder doen dan 5 jaar geleden.

Insert 1btc is 1 btc meme

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
@Taro ik kwam deze advertentie tegen op marktplaats: https://www.marktplaats.n...0-4gb-v1200-cooler-master

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Dacht door de thuisaccu's buiten beeld te houden dat het niet op zou vallen, helaas...

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Eindelijk een keer de top van een complete bullrun geshort #trots
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9NnP4ye2d0mgDi9TrsXYf7yFasE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/46V272rX38kGvUofhEwH8M1K.png?f=user_large

• Kol Nedra
[Afbeelding]
koopkracht vooruit in euro's? geloof er niks van!

nothing stops this train

• Pinsa
John245 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 22:13:
[...]

1,3%???? Ik hoop meer salarisverhoging te krijgen en verhoog de inleg met hetzelfde percentage als mijn salarisverhoging. Om preciezer te zijn ik ga daarvoor een DCA starten omdat het te veel consequenties heeft voor mijn VCA Excel. :) :)
DCA??

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I3X1AFC698-GzbzFsv-ijnE_8C8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/upB2UalLJPKgkdlLF8IpBuaK.gif?f=user_large

• John245
  • Niet online
(overleden)

• Coldcat

Coldcat

HODL

Taro schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 22:10:
[...]

Begrijp het, maar, anderen kiezen er bewust voor om gemiddeld gezien lagere rendamenten te behalen. Als ze zich daar prettig(er) bij voelen dan is dat hun keuze en hoeven we hier geen screenshots uit andere topics te gaan posten ten koste van anderen.

Ga uit van je eigen kracht en geef het goede voorbeeld, zonder een ander neer te sabelen. Net als dat je als ETH fan BTC niet neerhaalt of als BTC fan ETH niet neerhaalt. Als stonks het beter doen dan crypto komen hier ook weleens mensen hun gelijk halen. Laten wij het goede voorbeeld geven en genieten van de rendamenten, zonder een ander daarbij zijn emmertje in de zandbak af te pakken, zout in de wonden te wrijven, zand in te ogen te strooien, etc.

En los daarvan: Ook de moderators in andere topics zijn vrijwilliger, laten we iedereen met respect behandelen, ok?
Ja snap het ook wel. Zelfs lezen in die topics is gevaarlijk voor me. Gaarne geen links meer plaatsen naar die enge plaatsen :+

• Coldcat

Coldcat

HODL

Taro schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 22:25:
Eindelijk een keer de top van een complete bullrun geshort #trots
[Afbeelding]
Jij denkt dat het over is nu?

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Coldcat schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 22:44:
[...]

Jij denkt dat het over is nu?
Nee, ik zit 11,6% vatgerijpt gerstewijn bier van Hertog Jan te drinken, dus dan weet je het wel...

[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 12-09-2025 22:52 ]

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:24

tomtom901

Moderator General Chat
Taro schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 22:51:
[...]

Nee, ik zit 11,6% vatgerijpt gerstewijn bier van Hertog Jan te drinken, dus dan weet je het wel...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WdomnDCn69UpAZmXYEESwlIcqao=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/9FCXVlOoLNAR61raOdV7UP8a.jpg?f=user_large

• Vis
  • Nu online

Vis

Kol Nedra schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 22:28:
[...]

koopkracht vooruit in euro's? geloof er niks van!
Hetzelfde geldt voor "korting aan de pomp blijft"

Wat een bullshit. Welke korting?

Bitcoin: pomp those numbers up please

[ Voor 10% gewijzigd door Vis op 12-09-2025 23:07 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Hoef het gelukkig nergens op te blamen, sta in de plus :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Vis schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 23:05:
[...]
Hetzelfde geldt voor "korting aan de pomp blijft"

Wat een bullshit. Welke korting?
Hier al jaren 100% korting aan de pomp, dus klopt wel.

• Kneepie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 13:08
Oh man wat hou ik van deze onzin Bedankt! 🙏

• Vis
  • Nu online

Vis

Taro schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 23:10:
[...]

Hier al jaren 100% korting aan de pomp, dus klopt wel.
Energie accijns komen vast nog wel, maak je maar niet te rijk, accu pionier ;)

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Vis schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 23:36:
[...]

Energie accijns komen vast nog wel, maak je maar niet te rijk, accu pionier ;)
Zo lang de zon blijft schijnen heb ik geen zorgen en DCA ik de maandelijkse teruggave van de Zonneplan energiefactuur lekker in stonks, levert meer op dan crypto. Zelfs met 2 EV's thuisladen krijgen we nog geld terug.

Even lekker tegen de stroom in... En ja, deze zit vol met dubbele boodschappen.

De komende week weer met 2 auto's heen en weer naar werk voor een prikkie:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1mnF_V52TGcvMP6tiMekasZ9Rew=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XnFdUkjpMqz050Iz2YI5uDP0.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door Taro op 13-09-2025 00:07 ]

• Vis
  • Nu online

Vis

Taro schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 23:49:
[...]

Zo lang de zon blijft schijnen heb ik geen zorgen en DCA ik de maandelijkse teruggave van de Zonneplan energiefactuur lekker in stonks, levert meer op dan crypto. Zelfs met 2 EV's thuisladen krijgen we nog geld terug.

Even lekker tegen de stroom in... En ja, deze zit vol met dubbele boodschappen.

De komende week weer met 2 auto's heen en weer naar werk voor een prikkie:
[Afbeelding]
Werken.. hahaha

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FSCeTI83XHCYzjZvPR2N1j8pn5Q=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/ZiUsmNGPWqnEkIXL6A4Rvfgq.gif?f=user_large

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ik rij niet per se goedkoop, hoef gewoon maar weinig te werken ;)

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 16:27
Go Vitalik

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:27
Ik leef nog! En ben nadrukkelijk ook echt aan het leven geweest. Veel vakantie, reizen, leuke dingen doen.

Omdat ik nu geen Bitcoin heb wil ik er eigenlijk niet elke dag ermee bezig zijn. Dat voelt dan meer als zelfkastijding omdat het toch wel omhoog gaat. Ik heb dus ook hier een soort van pauze ingelast. Hopelijk geen schokkende dingen gebeurt hier. Is iedereen nog gezond en winst aan het maken!

Ik kom zeker weer terug. Ik ben ook weer begonnen een potje te maken om over een jaar weer alles in Bitcoin te gooien volgens de 4- jarige cycle. Zoals het er nu voor staat moet ik tegen die tijd wel iets van 25-30k beschikbaar hebben. En als ik weer skin in the game heb zal de betrokkenheid automatisch weer toenemen :)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Pinsa
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z8domhsSnhvzesswluvOjJRl20A=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/48whzgcmVcO6ytg0apyZs0G7.gif?f=user_large

• almelo15
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-08 20:41
Nou kennelijk was 0.036 eth/btc de bodem. Had wel wat dieper verwacht, maargoed prima. Ronde 2 kan beginnen.

Pump it eth!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OSgwEt8BExxiCTwk4KgRZyX7fNQ=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/hM9w2E4qPeEswlbGvLQtboBj.jpg?f=user_large

[ Voor 45% gewijzigd door almelo15 op 13-09-2025 07:29 ]

eth, The world's computer

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21-08 16:53
ETH weer groen, welcome back @almelo15

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:06
toch wel dik weekje zo hoor. Die boomers blijven maar kopen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PXcn4kLZrBBaYUIeCyvn98dv-1E=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/YLk1SEBRD2eKeG4ADYAAWbKX.png?f=user_large

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06 13:34
Potverdikkie wat spannend Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eSHC-4gCS95VGT4l3dKjj_3oJ6s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6iqXxs1WyLi14dv0SqyyEAnS.png?f=fotoalbum_large

oOo

• lolgast
  • Laatst online: 16:40
Alpina schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 19:47:
[...]

Ik wacht op de verdubbelaar.
Ik heb me sterk gehouden 8)

• almelo15
Was voornamelijk druk met werk (i know :') ).

Maargoed in mijn "afwezigheid" uberhaupt niet veel gebeurd toch? Niet met btc, niet met eth en niet met andere alts?

• almelo15
Offtopic;
(Mijn) stonks zijn wel hard doorgegaan overigens. 8)

• almelo15
Vast geen john348 numbers, maar toch.

• Coldcat

Coldcat

HODL

almelo15 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 08:06:
[...]

Was voornamelijk druk met werk (i know :') ).

Maargoed in mijn "afwezigheid" uberhaupt niet veel gebeurd toch? Niet met btc, niet met eth en niet met andere alts?
Hahhaha dat zeggen we allemaal als de coins even tegenzitten. Druk met werk. Druk met vissen, of even zeilen. Druk met reizen. Druk met een projectje.

We zijn niet druk. Crypto staat op dat moment niet gunstig ten opzichte van je posities. Daardoor veranderen prioriteiten ;)

Nu die ETH weer aangaat is het net zo druk op werk, alleen zijn die munten mooier om over te schrijven dan burger 69 om te flippen.

• Coldcat

Coldcat

HODL

anti elppa schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 07:42:
toch wel dik weekje zo hoor. Die boomers blijven maar kopen

[Afbeelding]
Nu door naar de 120k en zie ik het wel gaan vliegen.

• Vis
  • Nu online

Vis

De vorige x dat iemand hier "higher" riep gingen we lower..

Crypto doet altijd het tegenovergestelde. Acteer daar op, goeie graadmeter hier in dit topic.

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ok, naar fucking 6 cent gaan dus!

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Pinsa
LFG

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U3d5xSC7DWGbijyO72D4eutEU_I=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/TzgElWmwueoYRaIOqp139LNX.gif?f=user_large

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
Kijken hoe lang het gaat duren dat ALT season echt gaat aanvangen hier :)

@Pinsa je AVAX bag nog gehouden?

• Coldcat

Coldcat

HODL

Vis schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 08:57:

Crypto doet altijd het tegenovergestelde. Acteer daar op, goeie graadmeter hier in dit topic.
Dat is wel waar. Echter zie ik totaal geen euforie hier. Iedereen is emotioneel afgestompt of geloofd er niet meer in. Precies zoals BlackRock zou willen om alle sats op te snoepen.

@bsmpower : wellicht goed om de greed dit weekend te her evalueren. Vaak ben je te laat met verkopen en pas na de dalingen zit het je tegen. Nu is SUI ook weer mooi hersteld.

• Pinsa
keanu_ schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:00:
Kijken hoe lang het gaat duren dat ALT season echt gaat aanvangen hier :)

@Pinsa je AVAX bag nog gehouden?
Was al sold man mooie wint :)

Mijn maatje hierboven @Coldcat heeft er wel nog.

Op het moment heb ik Sapien en Peaq

Hoe gaat het met jou PF?

• Pinsa
Coldcat schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:01:
[...]

Dat is wel waar. Echter zie ik totaal geen euforie hier. Iedereen is emotioneel afgestompt of geloofd er niet meer in. Precies zoals BlackRock zou willen om alle sats op te snoepen.

@bsmpower : wellicht goed om de greed dit weekend te her evalueren. Vaak ben je te laat met verkopen en pas na de dalingen zit het je tegen. Nu is SUI ook weer mooi hersteld.
The fear and greed zou nog wat kunnen oplopen, hij zou ook een SL kunnen instellen en deze steeds stapsgewijs naar boven bijstellen.

• deryck
  • Laatst online: 00:06
Ben heel veel centen verloren met Dogecoin, maar HODL.

Vandaag is fijn. Hopenlijk nog een goede 5% erbij maar niet heel realistisch.

Zie over 10 jaar wel weer wanneer ik kan stoppen met werken.

• Guere
  • Laatst online: 13:44
FTFY :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fuzM7bOhJ2zJRydSrKxDZnK1HxM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/tDfKlKPKzbteza7d2C9mCRX9.gif?f=user_large

Reminder: het is een grapje, hè :) De gifjes hier betreffen vaak zwaar overdreven varianten van de werkelijkheid en zijn zeker niet bedoeld als belediging.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Pinsa schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:03:
[...]

Hoe gaat het met jou PF?
Yep heb er nog 25% over. Gisteravond toen alles groen stond behalve AVAX weer wat gekocht.

Daardoor kan ik een upgrade doen van de bladblazer die ik moet hebben. Kan iemand de link plaatsen naar het grote bladblazer topic? Ik kan het niet vinden.

• BTC100K2021
  • Laatst online: 15:45

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Volgens mij is de retail liquiditeit met andere dingen bezig.

Pokémonkaarten gaan momenteel helemaal door het dak bijvoorbeeld.

https://www.tcgplayer.com...8-47fa-9146-5669adb5e7b2/
https://www.tcgplayer.com...c-4da8-8453-5fe1c34a931d/

Als een soort altseason gaan alle enigszins populaire kaarten gezamenlijk verticaal momenteel. x2, x3 x4 in een paar weken.

Ook grotendeels gebakken lucht, maar je hebt in ieder geval nog een stukje karton.

[ Voor 27% gewijzigd door BTC100K2021 op 13-09-2025 09:15 ]

• Pinsa
Guere schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:08:
[...]

FTFY :)

[Afbeelding]

Reminder: het is een grapje, hè :) De gifjes hier betreffen vaak zwaar overdreven varianten van de werkelijkheid en zijn zeker niet bedoeld als belediging.
Hahaha _O- dat in en uitstappen is ook een beetje bescherming tegen rekt gaan natuurlijk, als je had gehold vanaf januari stond je nog steeds onder water. Anyway mooie weekendpump benieuwd waar we volgende week staan

• Coldcat

Coldcat

HODL

BTC100K2021 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:14:

Ook grotendeels gebakken lucht, maar je hebt in ieder geval nog een stukje karton.
Eigenlijk precies wat we vorige keer zeiden 4 jaar terug. De volgende cycle is een brood zo duur dat retail de eindjes aan elkaar moet knopen en geen speelgeld meer heeft.

• keanu_
Pinsa schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:03:
[...]

Hoe gaat het met jou PF?
Ik hodl alles nog lekker. Gewoon elke week extra DCA gedaan in alts die ik potentie geef :).

Call me crazy, maar ik wacht nog wel even met verkopen o.g.v. mijn targets en fase in de cycle

Go hard, or go home is mijn credo in crypto

[ Voor 4% gewijzigd door keanu_ op 13-09-2025 09:17 ]

• anti elppa
Vis schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 08:57:

mwa lang niet iedereen. Ik riep oa al paar dagen dat we up zouden gaan. En ik was zeer zeker niet de enige.

Vraag gaat nu vooral zijn of we binnen een week of 2 een nieuwe ath neerzetten of dat we ergens in de zone 120k tot ath gaan stranden en een lower high neer zetten. En eerst weer keer down. Gezien de tijd in de cycle zit ik net een tikkie meer in het kamp van eerst nieuwe ath, ergens tussen 130 en 135k, en dan weer korte dip.

• Kol Nedra

Je zou nog maar de 1e generatie pokemon kaarten hebben in mint condition, of zelfs een gesealde pack :o

nothing stops this train

• Coldcat

Coldcat

HODL

Pinsa schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:15:
[...]

Hahaha _O- dat in en uitstappen is ook een beetje bescherming tegen rekt gaan natuurlijk, als je had gehold vanaf januari stond je nog steeds onder water. Anyway mooie weekendpump benieuwd waar we volgende week staan
Die 38 of hoger waar we het over hadden is nu in uitwerking! Misschien met een dump op support koop ik weer wat bij.

• Pinsa
keanu_ schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:15:
[...]

Ik hodl alles nog lekker. Gewoon elke week extra DCA gedaan in alts die ik potentie geef :).

Call me crazy, maar ik wacht nog wel even met verkopen o.g.v. mijn targets en fase in de cycle

Go hard, or go home is mijn credo in crypto
Mucho gains gewenst man!

• Pinsa
Coldcat schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:16:
[...]

Die 38 of hoger waar we het over hadden is nu in uitwerking! Misschien met een dump op support koop ik weer wat bij.
Crazy hoe snel het tij kan keren

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:39
Gelukszoekr schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 00:40:
[...]

Ik leef nog! En ben nadrukkelijk ook echt aan het leven geweest. Veel vakantie, reizen, leuke dingen doen.

Omdat ik nu geen Bitcoin heb wil ik er eigenlijk niet elke dag ermee bezig zijn. Dat voelt dan meer als zelfkastijding omdat het toch wel omhoog gaat. Ik heb dus ook hier een soort van pauze ingelast. Hopelijk geen schokkende dingen gebeurt hier. Is iedereen nog gezond en winst aan het maken!

Ik kom zeker weer terug. Ik ben ook weer begonnen een potje te maken om over een jaar weer alles in Bitcoin te gooien volgens de 4- jarige cycle. Zoals het er nu voor staat moet ik tegen die tijd wel iets van 25-30k beschikbaar hebben. En als ik weer skin in the game heb zal de betrokkenheid automatisch weer toenemen :)
Welkom terug ouwe strijder. Fijn om te lezen dat het goed met je gaat! Zie je weer in de beer!

Nu nog een teken van leven van @Skrunsies en het is weer een goed weekend.

• BTC100K2021

BTC100K2021

Coldcat schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:15:
[...]

Eigenlijk precies wat we vorige keer zeiden 4 jaar terug. De volgende cycle is een brood zo duur dat retail de eindjes aan elkaar moet knopen en geen speelgeld meer heeft.
Plus de doelgroep voor alts is al 2x rekt gegaan of kent iemand die 2x rekt is gegaan.

Voor zover ze inderdaad geld hebben zoeken die nu andere dingen. Na vaste lasten en boodschappen is bij de meeste moonboys de knip bijna leeg. De alternatieven zijn legio: beleggen op Robinhood in verlieslatende tech bedrijven, pokémonkaarten of sportkaarten die in de VS ook populair zijn. Online casino's snoepen ook gigantisch veel liquiditeit weg bij de doelgroep. Allemaal via je smartphone.

[ Voor 14% gewijzigd door BTC100K2021 op 13-09-2025 09:25 ]

• almelo15

Als een soort altseason gaan alle enigszins populaire kaarten gezamenlijk verticaal momenteel. x2, x3 x4 in een paar weken.

Het is toch allemaal wat met die alts he? God wat zit het jou toch allemaal hoog, als andere muntjes ook bewegen. _O-

• almelo15
Coldcat schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 08:52:
[...]

Hahhaha dat zeggen we allemaal als de coins even tegenzitten. Druk met werk. Druk met vissen, of even zeilen. Druk met reizen. Druk met een projectje.

We zijn niet druk. Crypto staat op dat moment niet gunstig ten opzichte van je posities. Daardoor veranderen prioriteiten ;)

Nu die ETH weer aangaat is het net zo druk op werk, alleen zijn die munten mooier om over te schrijven dan burger 69 om te flippen.
Wat zat er precies tegen dan?

Voor de meesten hier is alles kennelijk giga ingestort afgelopen maand en gaan we nu naar walhalla. Uiteindelijk kun je ook zeggen dat er afgelopen maand weer geen reet is gebeurd. Ik ben meer van het laatste kamp.

Maar als het troost bied dat jullie denken dat ik afgelopen maand in paniek was wil ik dat ook gerust zeggen.

[ Voor 22% gewijzigd door almelo15 op 13-09-2025 09:29 ]

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21-08 16:53
BTC100K2021 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:23:
[...]

Plus de doelgroep voor alts is al 2x rekt gegaan of kent iemand die 2x rekt is gegaan.

Voor zover ze inderdaad geld hebben zoeken die nu andere dingen. Beleggen op Robinhood in verlieslatende tech bedrijven, pokémonkaarten of sportkaarten die in de VS ook populair zijn. Allemaal te koop op je smartphone.
Het is allang geen beleggen meer, maar pure speculatie

• BTC100K2021

BTC100K2021

almelo15 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:24:
[...]

Het is toch allemaal wat met die alts he? God wat zit het jou toch allemaal hoog, als andere muntjes ook bewegen. _O-
Twijfel niet langer. Verkoop al je bezittingen, steek alles in ETH. Vind ik helemaal prima. Je mag van mij ook best winst maken.

Jij kan het niet hebben dat BTC de koning is. Die krijgt, en terecht, de meeste aandacht.

Alts maken op middellange en lange termijn gewoon hooguit lower highs op het BTC pair. Dat is een keiharde constatering. De meeste gaan na 1 cycle -99,9%.

Dus de stelling dat individuele alts een slechte investering zijn is gewoon juist. Dat kan je niet vaak genoeg herhalen.

• Vis
  • Nu online

Vis

anti elppa schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:15:
[...]

mwa lang niet iedereen. Ik riep oa al paar dagen dat we up zouden gaan. En ik was zeer zeker niet de enige.

Vraag gaat nu vooral zijn of we binnen een week of 2 een nieuwe ath neerzetten of dat we ergens in de zone 120k tot ath gaan stranden en een lower high neer zetten. En eerst weer keer down. Gezien de tijd in de cycle zit ik net een tikkie meer in het kamp van eerst nieuwe ath, ergens tussen 130 en 135k, en dan weer korte dip.
Ik had het ook over crypto.. niet Bitcoin.

Alt season is hier iedere start van de zaterdag lijkt het wel, terwijl de alt markt geen fluit doet. Teveel hopium van nu start het echt, ik geloof niet meer in alt season.

• anti elppa
BTC100K2021 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:28:
[...]

Twijfel niet langer. Verkoop al je bezittingen, steek alles in ETH. Vind ik helemaal prima. Je mag van mij ook best winst maken.

Jij kan het niet hebben dat BTC de koning is. Die krijgt, en terecht, de meeste aandacht.

Alts maken op middellange en lange termijn gewoon hooguit lower highs op het BTC pair. Dat is een keiharde constatering. De meeste gaan na 1 cycle -99,9%.

Dus de stelling dat individuele alts een slechte investering zijn is gewoon juist. Dat kan je niet vaak genoeg herhalen.
precies, gros gaat gewoon knetters hard rekt. Echt lettelijk -99%. En daar proberen we zo nu en dan nieuwe mensen voor te waarschuwen. Het gaat namelijk nu echt niet ineens anders zijn dan de laatste 12 jaar.

Of die mensen er dan instappen, winst maken, rekt gaan etc boeit me verder geen ene flikker. Moet iedereen zelf weten. Het is alleen jammer dat er dan een aantal mensen telkens terug komen dat ze zo ongekend veel pijn en rektheid hebben.....en dan daarna gewoon nog 10x dezelfde fout maken. Tja....

[ Voor 15% gewijzigd door anti elppa op 13-09-2025 09:31 ]

• keanu_
Er is ook wel een nuance die moet worden gegeven in alts handelen. IMHO.
Zijn mensen die elke shitcoin proberen te handelen met gans op 10x in 2 dagen. Uitstappen in paniek. Weer een nieuwe run in het casino wagen met weer 99% rekt

Andere optie is juist bijschalen op momenten dat de bodem wordt gevormd, niet verkopen, maar geduldig wachten tot uitbreken van de deze bodem en daarna een pump (al dan niet dus - het moment van ''altseason'' -

Snap dat alles op1 hoop wordt gegooid, maar er zijn verschillende type baghodlers

Om maar even een voorbeeld te geven van een dergelijke chart waar ik in heb geschaald tussen de rode lijntjes. Nu kun je zeggen, wacht tot een uitbraak en retest om dan pas in te stappen - okay -, maar je kunt ook verdieping in het project geven met eigen inschatting van upside.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wZJlQ_X3R4jTrRTF8t5nUQ8kZ-8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sOjV0JwUH0nGiQDayHlzPI9R.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 36% gewijzigd door keanu_ op 13-09-2025 09:36 ]

Pagina: 1 ... 209 ... 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!