Klopt dat weet ik nog, ingeruild voor Ada toch?Don Guacamole schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 20:25:
[...]
Zeker, maar daar heb ik $0,43 per stuk voor betaald dus die is er nog niet..
Hold!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Klopt dat weet ik nog, ingeruild voor Ada toch?Don Guacamole schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 20:25:
[...]
Zeker, maar daar heb ik $0,43 per stuk voor betaald dus die is er nog niet..
'...die totaal niet door de beugel kunnen.'Don Guacamole schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 20:24:
[...]
Jeetje wat een geknip daar haha
[Afbeelding]
They all knew borders no longer divided the world so much as ideologies.
Haha ja en die staat intussen op 0,90.. dus ja, HODL hahaPinsa schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 20:26:
[...]
Klopt dat weet ik nog, ingeruild voor Ada toch?
Hold!
Die hebben we allemaal ik had gister nog wat gekocht veelste vroeg uitgestapt, vandaag een x2…Don Guacamole schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 20:29:
[...]
Haha ja en die staat intussen op 0,90.. dus ja, HODL haha
[Afbeelding]
Er begon weer iemand over inflatie en rendament te praten. Ik dacht even dat het een slow-chatter was, maar dat was volgens mij niet zo. Maar dat werkt daar ook als een rode lap bij een stier.K00kaburra schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 20:26:
[...]
'...die totaal niet door de beugel kunnen.'![]()
Zij zien ons echt als fatbikers.
Maktub
Hehe ik herkende 'm wel, die is hier afgelopen jaar ook even kort langs gekomen want hij was een one-man-pro-crypto-army begonnen in de FO/beleggingstopics. Had daar flinke aanvaringen, geloof ook een korte ban? Not sure. Maar hij was hier ook boos geworden omdat we 'm niet genoeg steunden ofzo. Vond ons maar zwakjes dat we vrede hadden met het hebben van een eigen hoekje op Tweakersjvel92 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 20:31:
[...]
Er begon weer iemand over inflatie en rendament te praten. Ik dacht even dat het een slow-chatter was, maar dat was volgens mij niet zo. Maar dat werkt daar ook als een rode lap bij een stier.
Vraag me zo onderhand wel af wat daar nou wel on-topic is
[ Voor 5% gewijzigd door Guere op 12-09-2025 20:35 ]
Op je fiets naar je werk gaan en je hele vermogen in een Bank op Sri Lanka pompen, die een screenshot van een bankgarantie heeft, voor 0.05% meer rente.jvel92 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 20:31:
[...]
Er begon weer iemand over inflatie en rendament te praten. Ik dacht even dat het een slow-chatter was, maar dat was volgens mij niet zo. Maar dat werkt daar ook als een rode lap bij een stier.
They all knew borders no longer divided the world so much as ideologies.
Werkt hoogstwaarschijnlijk bij de rabobank.Don Guacamole schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 20:24:
[...]
Jeetje wat een geknip daar haha
[Afbeelding]
Post verwijderd: het is niet de bedoeling om hier strategieën te bespreken. Posten over spaarrekeningen die je maar in het grote spaartopic. Posten over woon-werk-verkeer kan in het sub forum mobiliteit. Dit topic is voor FO en niet voor plebs die werkenK00kaburra schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 20:35:
[...]
Op je fiets naar je werk gaan en je hele vermogen in een Bank op Sri Lanka pompen, die een screenshot van een bankgarantie heeft, voor 0.05% meer rente.
Als jullie voor mij ook maar wat over latenMrMrq schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 20:34:
Ik zie aan de koers van BTC dat het FO topic toch overstag is en ook sats is gaan kopen.
Mooi werk, John.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Laten we Kainniak op ze afsturen, dat zal ze lerenGuere schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 20:34:
[...]
Hehe ik herkende 'm wel, die is hier afgelopen jaar ook even kort langs gekomen want hij was een one-man-pro-crypto-army begonnen in de FO/beleggingstopics. Had daar flinke aanvaringen, geloof ook een korte ban? Not sure. Maar hij was hier ook boos geworden omdat we 'm niet genoeg steunden ofzo. Vond ons maar zwakjes dat we vrede hadden met het hebben van een eigen hoekje op Tweakers
Dat gun je een fatbiker zelfs niet.elektriekert schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 21:03:
[...]
Laten we Kainniak op ze afsturen, dat zal ze leren
Alleen het credo. Enorme echoput, maar dat is bij wel meer topics op tweakers zo. De politieke topics bijvoorbeeld zijn hier ook zo vreselijk.jvel92 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 20:31:
[...]
Maktub
[ Voor 18% gewijzigd door Coldcat op 12-09-2025 21:32 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
[ Voor 99% gewijzigd door Coldcat op 12-09-2025 21:52 ]
[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 12-09-2025 21:50 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp
Eigenlijk zou ik dan alle details willen wetenColdcat schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 21:38:
[...]
FO is toch niet leuk. Dan liever de schrale atser-style en alles op Rood inzetten
[Afbeelding]
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Een maand lang was crypto in mineur en waren we weer van de ATH teruggezakt naar BMSB levels. Sinds deze week zit er weer wat gang in.Taro schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 21:48:
[modbreak]Een geintje is leuk, maar weet wel waar de grens ligt. Feedback op moderatie in andere topics hoort daar, daar moet je hier geen punten mee scoren. En laat anderen aub in hun waarde. Merci![/]
:strip_exif()/f/image/zsW8WbmRh5dbQOCWDtlu2Bow.png?f=user_large)
[ Voor 12% gewijzigd door Coldcat op 12-09-2025 22:05 ]
Moon.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ja mand enzo..Coldcat schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 22:00:
[...]
Een maand lang was crypto in mineur en waren we weer van de ATH teruggezakt naar BMSB levels. Sinds deze week zit er weer wat gang in.
[Afbeelding]
SOL / AVAX staan nog nooit zo hoog als sinds Januari... Daartussen de mega April dip gehad en weet ik het wat niet meer. Dat is gewoon een moment van euforie!
Het is meer een lolletje om een 2% rendament.... bij zo'n dikke rode candle doet een shitcoin dat in 5 minuten. Aan het eind van de week met een biertje hoort een beetje lachen en grollen er wel een beetje bij. Crypto dit jaar is echt geen easy-ride geweest. Natuurlijk kun je zeggen BTC en HODL maar zelfs die ome Bob had last van weak hands.
Ik snap wel dat het kan overkomen als trollen, maar na al die maanden hard afzien mag het ook wel eens de crypto-kant opvallen.
Back to crypto... wen moon?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Begrijp het, maar, anderen kiezen er bewust voor om gemiddeld gezien lagere rendamenten te behalen. Als ze zich daar prettig(er) bij voelen dan is dat hun keuze en hoeven we hier geen screenshots uit andere topics te gaan posten ten koste van anderen.Coldcat schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 22:00:
[...]
Het is meer een lolletje om een 2% rendament.... bij zo'n dikke rode candle doet een shitcoin dat in 5 minuten. Aan het eind van de week met een biertje hoort een beetje lachen en grollen er wel een beetje bij. Crypto dit jaar is echt geen easy-ride geweest. Natuurlijk kun je zeggen BTC en HODL maar zelfs die ome Bob had last van weak hands.
Ik snap wel dat het kan overkomen als trollen, maar na al die maanden hard afzien mag het ook wel eens de crypto-kant opvallen.
Back to crypto... wen moon?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp
Lol, eerst inflatie creëren van 7% jaar op jaar, en dan elk jaar roepen dat je erop vooruit gaat qua koopkracht.. henk en ingrid geloven het wellicht nog..Don Guacamole schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 22:08:
Hatsa, volgend jaar allemaal de DCA verhogen met 1,3% jonguh:
[Afbeelding]
1,3%???? Ik hoop meer salarisverhoging te krijgen en verhoog de inleg met hetzelfde percentage als mijn salarisverhoging. Om preciezer te zijn ik ga daarvoor een DCA starten omdat het te veel consequenties heeft voor mijn VCA Excel.Don Guacamole schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 22:08:
[Afbeelding]
Is koopkracht niet gecorrigeerd voor inflatie dan?Vis schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 22:11:
[...]
Lol, eerst inflatie creëren van 7% jaar op jaar, en dan elk jaar roepen dat je erop vooruit gaat qua koopkracht.. henk en ingrid geloven het wellicht nog..
Dacht door de thuisaccu's buiten beeld te houden dat het niet op zou vallen, helaas...zenith schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 22:22:
@Taro ik kwam deze advertentie tegen op marktplaats: https://www.marktplaats.n...0-4gb-v1200-cooler-master
koopkracht vooruit in euro's? geloof er niks van!Don Guacamole schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 22:08:
[Afbeelding]
nothing stops this train
DCA??John245 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 22:13:
[...]
1,3%???? Ik hoop meer salarisverhoging te krijgen en verhoog de inleg met hetzelfde percentage als mijn salarisverhoging. Om preciezer te zijn ik ga daarvoor een DCA starten omdat het te veel consequenties heeft voor mijn VCA Excel.![]()
DCA als extra.
Ja snap het ook wel. Zelfs lezen in die topics is gevaarlijk voor me. Gaarne geen links meer plaatsen naar die enge plaatsenTaro schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 22:10:
[...]
Begrijp het, maar, anderen kiezen er bewust voor om gemiddeld gezien lagere rendamenten te behalen. Als ze zich daar prettig(er) bij voelen dan is dat hun keuze en hoeven we hier geen screenshots uit andere topics te gaan posten ten koste van anderen.
Ga uit van je eigen kracht en geef het goede voorbeeld, zonder een ander neer te sabelen. Net als dat je als ETH fan BTC niet neerhaalt of als BTC fan ETH niet neerhaalt. Als stonks het beter doen dan crypto komen hier ook weleens mensen hun gelijk halen. Laten wij het goede voorbeeld geven en genieten van de rendamenten, zonder een ander daarbij zijn emmertje in de zandbak af te pakken, zout in de wonden te wrijven, zand in te ogen te strooien, etc.
En los daarvan: Ook de moderators in andere topics zijn vrijwilliger, laten we iedereen met respect behandelen, ok?
Jij denkt dat het over is nu?Taro schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 22:25:
Eindelijk een keer de top van een complete bullrun geshort #trots
[Afbeelding]
Nee, ik zit 11,6% vatgerijpt gerstewijn bier van Hertog Jan te drinken, dus dan weet je het wel...
[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 12-09-2025 22:52 ]
Taro schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 22:51:
[...]
Nee, ik zit 11,6% vatgerijpt gerstewijn bier van Hertog Jan te drinken, dus dan weet je het wel...
Hetzelfde geldt voor "korting aan de pomp blijft"Kol Nedra schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 22:28:
[...]
koopkracht vooruit in euro's? geloof er niks van!
[ Voor 10% gewijzigd door Vis op 12-09-2025 23:07 ]
Hoef het gelukkig nergens op te blamen, sta in de plus
Hier al jaren 100% korting aan de pomp, dus klopt wel.Vis schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 23:05:
[...]
Hetzelfde geldt voor "korting aan de pomp blijft"
Wat een bullshit. Welke korting?
Energie accijns komen vast nog wel, maak je maar niet te rijk, accu pionierTaro schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 23:10:
[...]
Hier al jaren 100% korting aan de pomp, dus klopt wel.
Zo lang de zon blijft schijnen heb ik geen zorgen en DCA ik de maandelijkse teruggave van de Zonneplan energiefactuur lekker in stonks, levert meer op dan crypto. Zelfs met 2 EV's thuisladen krijgen we nog geld terug.Vis schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 23:36:
[...]
Energie accijns komen vast nog wel, maak je maar niet te rijk, accu pionier
[ Voor 30% gewijzigd door Taro op 13-09-2025 00:07 ]
Werken.. hahahaTaro schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 23:49:
[...]
Zo lang de zon blijft schijnen heb ik geen zorgen en DCA ik de maandelijkse teruggave van de Zonneplan energiefactuur lekker in stonks, levert meer op dan crypto. Zelfs met 2 EV's thuisladen krijgen we nog geld terug.
Even lekker tegen de stroom in... En ja, deze zit vol met dubbele boodschappen.
De komende week weer met 2 auto's heen en weer naar werk voor een prikkie:
[Afbeelding]
Ik rij niet per se goedkoop, hoef gewoon maar weinig te werken
Ik leef nog! En ben nadrukkelijk ook echt aan het leven geweest. Veel vakantie, reizen, leuke dingen doen.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
[ Voor 45% gewijzigd door almelo15 op 13-09-2025 07:29 ]
eth, The world's computer
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Was voornamelijk druk met werk (i know
Hahhaha dat zeggen we allemaal als de coins even tegenzitten. Druk met werk. Druk met vissen, of even zeilen. Druk met reizen. Druk met een projectje.almelo15 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 08:06:
[...]
Was voornamelijk druk met werk (i know).
Maargoed in mijn "afwezigheid" uberhaupt niet veel gebeurd toch? Niet met btc, niet met eth en niet met andere alts?
Nu door naar de 120k en zie ik het wel gaan vliegen.anti elppa schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 07:42:
toch wel dik weekje zo hoor. Die boomers blijven maar kopen
[Afbeelding]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Dat is wel waar. Echter zie ik totaal geen euforie hier. Iedereen is emotioneel afgestompt of geloofd er niet meer in. Precies zoals BlackRock zou willen om alle sats op te snoepen.Vis schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 08:57:
De vorige x dat iemand hier "higher" riep gingen we lower..
Crypto doet altijd het tegenovergestelde. Acteer daar op, goeie graadmeter hier in dit topic.
Was al sold man mooie wintkeanu_ schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:00:
Kijken hoe lang het gaat duren dat ALT season echt gaat aanvangen hier
@Pinsa je AVAX bag nog gehouden?
The fear and greed zou nog wat kunnen oplopen, hij zou ook een SL kunnen instellen en deze steeds stapsgewijs naar boven bijstellen.Coldcat schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:01:
[...]
Dat is wel waar. Echter zie ik totaal geen euforie hier. Iedereen is emotioneel afgestompt of geloofd er niet meer in. Precies zoals BlackRock zou willen om alle sats op te snoepen.
@bsmpower : wellicht goed om de greed dit weekend te her evalueren. Vaak ben je te laat met verkopen en pas na de dalingen zit het je tegen. Nu is SUI ook weer mooi hersteld.
FTFY
:gifsicle():strip_exif()/f/image/tDfKlKPKzbteza7d2C9mCRX9.gif?f=user_large)
Yep heb er nog 25% over. Gisteravond toen alles groen stond behalve AVAX weer wat gekocht.Pinsa schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:03:
[...]
Was al sold man mooie wint
Mijn maatje hierboven @Coldcat heeft er wel nog.
Op het moment heb ik Sapien en Peaq
Hoe gaat het met jou PF?
[ Voor 27% gewijzigd door BTC100K2021 op 13-09-2025 09:15 ]
HahahaGuere schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:08:
[...]
FTFY
[Afbeelding]
Reminder: het is een grapje, hèDe gifjes hier betreffen vaak zwaar overdreven varianten van de werkelijkheid en zijn zeker niet bedoeld als belediging.
Eigenlijk precies wat we vorige keer zeiden 4 jaar terug. De volgende cycle is een brood zo duur dat retail de eindjes aan elkaar moet knopen en geen speelgeld meer heeft.BTC100K2021 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:14:
Volgens mij is de retail liquiditeit met andere dingen bezig.
Pokémonkaarten gaan momenteel helemaal door het dak bijvoorbeeld.
https://www.tcgplayer.com...8-47fa-9146-5669adb5e7b2/
https://www.tcgplayer.com...c-4da8-8453-5fe1c34a931d/
Ook grotendeels gebakken lucht, maar je hebt in ieder geval nog een stukje karton.
Ik hodl alles nog lekker. Gewoon elke week extra DCA gedaan in alts die ik potentie geefPinsa schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:03:
[...]
Was al sold man mooie wint
Mijn maatje hierboven @Coldcat heeft er wel nog.
Op het moment heb ik Sapien en Peaq
Hoe gaat het met jou PF?
[ Voor 4% gewijzigd door keanu_ op 13-09-2025 09:17 ]
mwa lang niet iedereen. Ik riep oa al paar dagen dat we up zouden gaan. En ik was zeer zeker niet de enige.Vis schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 08:57:
De vorige x dat iemand hier "higher" riep gingen we lower..
Crypto doet altijd het tegenovergestelde. Acteer daar op, goeie graadmeter hier in dit topic.
Je zou nog maar de 1e generatie pokemon kaarten hebben in mint condition, of zelfs een gesealde packBTC100K2021 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:14:
Ook grotendeels gebakken lucht, maar je hebt in ieder geval nog een stukje karton.
nothing stops this train
Die 38 of hoger waar we het over hadden is nu in uitwerking! Misschien met een dump op support koop ik weer wat bij.Pinsa schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:15:
[...]
Hahahadat in en uitstappen is ook een beetje bescherming tegen rekt gaan natuurlijk, als je had gehold vanaf januari stond je nog steeds onder water. Anyway mooie weekendpump benieuwd waar we volgende week staan
Mucho gains gewenst man!keanu_ schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:15:
[...]
Ik hodl alles nog lekker. Gewoon elke week extra DCA gedaan in alts die ik potentie geef.
Call me crazy, maar ik wacht nog wel even met verkopen o.g.v. mijn targets en fase in de cycle
Go hard, or go home is mijn credo in crypto
Crazy hoe snel het tij kan kerenColdcat schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:16:
[...]
Die 38 of hoger waar we het over hadden is nu in uitwerking! Misschien met een dump op support koop ik weer wat bij.
Welkom terug ouwe strijder. Fijn om te lezen dat het goed met je gaat! Zie je weer in de beer!Gelukszoekr schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 00:40:
[...]
Ik leef nog! En ben nadrukkelijk ook echt aan het leven geweest. Veel vakantie, reizen, leuke dingen doen.
Omdat ik nu geen Bitcoin heb wil ik er eigenlijk niet elke dag ermee bezig zijn. Dat voelt dan meer als zelfkastijding omdat het toch wel omhoog gaat. Ik heb dus ook hier een soort van pauze ingelast. Hopelijk geen schokkende dingen gebeurt hier. Is iedereen nog gezond en winst aan het maken!
Ik kom zeker weer terug. Ik ben ook weer begonnen een potje te maken om over een jaar weer alles in Bitcoin te gooien volgens de 4- jarige cycle. Zoals het er nu voor staat moet ik tegen die tijd wel iets van 25-30k beschikbaar hebben. En als ik weer skin in the game heb zal de betrokkenheid automatisch weer toenemen
Plus de doelgroep voor alts is al 2x rekt gegaan of kent iemand die 2x rekt is gegaan.Coldcat schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:15:
[...]
Eigenlijk precies wat we vorige keer zeiden 4 jaar terug. De volgende cycle is een brood zo duur dat retail de eindjes aan elkaar moet knopen en geen speelgeld meer heeft.
[ Voor 14% gewijzigd door BTC100K2021 op 13-09-2025 09:25 ]
Het is toch allemaal wat met die alts he? God wat zit het jou toch allemaal hoog, als andere muntjes ook bewegen.BTC100K2021 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:14:
Als een soort altseason gaan alle enigszins populaire kaarten gezamenlijk verticaal momenteel. x2, x3 x4 in een paar weken.
Wat zat er precies tegen dan?Coldcat schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 08:52:
[...]
Hahhaha dat zeggen we allemaal als de coins even tegenzitten. Druk met werk. Druk met vissen, of even zeilen. Druk met reizen. Druk met een projectje.
We zijn niet druk. Crypto staat op dat moment niet gunstig ten opzichte van je posities. Daardoor veranderen prioriteiten
Nu die ETH weer aangaat is het net zo druk op werk, alleen zijn die munten mooier om over te schrijven dan burger 69 om te flippen.
[ Voor 22% gewijzigd door almelo15 op 13-09-2025 09:29 ]
Het is allang geen beleggen meer, maar pure speculatieBTC100K2021 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:23:
[...]
Plus de doelgroep voor alts is al 2x rekt gegaan of kent iemand die 2x rekt is gegaan.
Voor zover ze inderdaad geld hebben zoeken die nu andere dingen. Beleggen op Robinhood in verlieslatende tech bedrijven, pokémonkaarten of sportkaarten die in de VS ook populair zijn. Allemaal te koop op je smartphone.
Twijfel niet langer. Verkoop al je bezittingen, steek alles in ETH. Vind ik helemaal prima. Je mag van mij ook best winst maken.almelo15 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:24:
[...]
Het is toch allemaal wat met die alts he? God wat zit het jou toch allemaal hoog, als andere muntjes ook bewegen.
Ik had het ook over crypto.. niet Bitcoin.anti elppa schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:15:
[...]
mwa lang niet iedereen. Ik riep oa al paar dagen dat we up zouden gaan. En ik was zeer zeker niet de enige.
Vraag gaat nu vooral zijn of we binnen een week of 2 een nieuwe ath neerzetten of dat we ergens in de zone 120k tot ath gaan stranden en een lower high neer zetten. En eerst weer keer down. Gezien de tijd in de cycle zit ik net een tikkie meer in het kamp van eerst nieuwe ath, ergens tussen 130 en 135k, en dan weer korte dip.
precies, gros gaat gewoon knetters hard rekt. Echt lettelijk -99%. En daar proberen we zo nu en dan nieuwe mensen voor te waarschuwen. Het gaat namelijk nu echt niet ineens anders zijn dan de laatste 12 jaar.BTC100K2021 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:28:
[...]
Twijfel niet langer. Verkoop al je bezittingen, steek alles in ETH. Vind ik helemaal prima. Je mag van mij ook best winst maken.
Jij kan het niet hebben dat BTC de koning is. Die krijgt, en terecht, de meeste aandacht.
Alts maken op middellange en lange termijn gewoon hooguit lower highs op het BTC pair. Dat is een keiharde constatering. De meeste gaan na 1 cycle -99,9%.
Dus de stelling dat individuele alts een slechte investering zijn is gewoon juist. Dat kan je niet vaak genoeg herhalen.
[ Voor 15% gewijzigd door anti elppa op 13-09-2025 09:31 ]
[ Voor 36% gewijzigd door keanu_ op 13-09-2025 09:36 ]
Dit topic is gesloten.
![]()