nothing stops this train
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Wees blij dat die lieve Opa dat niet zei...Magpie schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 09:53:
De x20 gaat deze jongen zeker missen. Ik ben al heel blij als bitcoin nog naar 150k of hoger gaat in Q4. Een kinderhand is snel gevuld zou mijn oma zaliger hebben gezegd.
Dat is mijn 2e positie. btc op 1
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Ook niet zo heel gek met al dat geld wat er nu in gepompt word.Aeronaut schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 09:59:
Sol gaat gewoon verder he, zonder mania niks gewoon trap voor trap
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Het is wel btc en dan een heel groot gat en dan SEIzwembroek schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 10:02:
[...]
Ik zet zometeen even een SEI futures grid bot op.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Dat begrijp ik.John245 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 10:08:
[...]
Het is wel btc en dan een heel groot gat en dan SEI
[ Voor 26% gewijzigd door zwembroek op 12-09-2025 10:12 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
ETF soon. Ga teleurgesteld zijn als dat niet minimum x2 gaat vanaf hier.Aeronaut schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 09:59:
Sol gaat gewoon verder he, zonder mania niks gewoon trap voor trap
Maakt ook geen reet uit eigenlijk. HODL.
Hier slechts 1 x30 gehad deze run (dus vanaf 2022). Was gelukkig wel mijn highest conviction bagalmelo15 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 09:46:
[...]
Voor de geluksvogels die goed gaan gokken, de bodem hebben gekocht, wat geduld hebben en die al die tijd uberhaupt vertrouwen houden in een altszn
Vorige run (vanaf 2018) had ik er een stuk of 10. Matic x160 blijft mijn grootste ooit procentueel. Maar ook Celr, FTM, ONE etc. stevige ritjes mee gemaakt. Toen was het echt veel simpeler. Uiteindelijk alles spot verkocht om één hele dikke futures positie te redden en op die manier zo goed als alles verloren ergens mid 2021. Biggest mistake of my life.
Nubtrix schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 10:32:
[...]
Hier slechts 1 x30 gehad deze run (dus vanaf 2022). Was gelukkig wel mijn highest conviction bag![]()
Vorige run (vanaf 2018) had ik er een stuk of 10. Matic x160 blijft mijn grootste ooit procentueel. Maar ook Celr, FTM, ONE etc. stevige ritjes mee gemaakt. Toen was het echt veel simpeler. Uiteindelijk alles spot verkocht om één hele dikke futures positie te redden en op die manier zo goed als alles verloren ergens mid 2021. Biggest mistake of my life.
:strip_exif()/f/image/V3ctx0Iz2jp8pTRR9FxQt3fn.jpg?f=fotoalbum_large)
Blank geeft dit:Mr Ronman schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 09:05:
[...]
Ik las in de Bybit telegram groep dat je ook 'niks' kan invullen bij de exchange en dan wordt het gewoon geaccepteerd.
Maar zelf nog niet getest, ik wil eerst de Bybit card kunnen verhuizen naar Bybit.eu
:strip_exif()/f/image/mTIXypo0dLEVwiTOawN6lZLh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zm5Y8qohgcGFwQ4Oz59YuOt6.jpg?f=fotoalbum_large)
De nieuwe Rabobank!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Laatst wat overgemaakt van Broker naar Rabobank. Gaf geen enkel probleem. Wel in stapjes gedaan om onder de 10k te blijven.Coldcat schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 11:10:
[...]
Blank geeft dit:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De nieuwe Rabobank!
Helaas was het voor een rekening die kwam in een blauwe envelop. Maar ja, uiteindelijk ongeveer 5x minder ingelegd :-)
==
hoi
Bij revolut was een bedrag boven de 10k geen probleem. Binnen een minuut weer uit te geven.Eusebius schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 11:14:
[...]
Laatst wat overgemaakt van Broker naar Rabobank. Gaf geen enkel probleem. Wel in stapjes gedaan om onder de 10k te blijven.
Helaas was het voor een rekening die kwam in een blauwe envelop. Maar ja, uiteindelijk ongeveer 5x minder ingelegd :-)
Fucking kut zooi met Bybit EU
:strip_exif()/f/image/ozBVzGRb2ty1UVqAhoISpmDL.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat ziet er niet zo fraai uit en nu coins foetsie? Ik heb straks 150 usdt overgemaakt vanaf MEXC naar Bybit eu en dat ging goed. Wel dus enkele minuten dat het stond op review, maar was vrij kort. Ook wel weer beetje apart omdat ze usdt eigenlijk niet meer zouden ondersteunen aanvankelijk.Coldcat schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 11:10:
[...]
Blank geeft dit:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De nieuwe Rabobank!
En net ook kunnen pinnen met de virtual Mastercard op Apple wallet.
Voor de "informationally challenged" onder ons, de Travel Rule wetgeving stelt crypto partijen verplicht om volledige NAW gegevens en een identiteitsgegeven mee te sturen bij elke transactie.
In 2027 wordt het helemaal feest, want dan moeten alle Europese crypto partijen als onderdeel van de DAC8 wetgeving elke transactie gaan melden aan de (lokale) belastingdienst met inbegrip van je BSN nummer.
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
Niet weg. Maar staan in verificatie.Mr Ronman schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 11:28:
[...]
Dat ziet er niet zo fraai uit en nu coins foetsie? Ik heb straks 150 usdt overgemaakt vanaf MEXC naar Bybit eu en dat ging goed. Wel dus enkele minuten dat het stond op review, maar was vrij kort. Ook wel weer beetje apart omdat ze usdt eigenlijk niet meer zouden ondersteunen aanvankelijk.
En net ook kunnen pinnen met de virtual Mastercard op Apple wallet.
Eerder deze week ging het goed met een paar k Usdc. Gister ging het goed met Bybit NL > Bybit EU.
Nu dus niet.
Goed om rekening mee te houden is dat als je MEXC gebruikt die coins dus non-transferable kunnen worden.
De hoeveelheid data en gegevens die over je verzameld, opgeslagen en vervolgens ook nog wordt uitgewisseld, vind ik echt ongewenst. Dit is natuurlijk een goudmijn voor criminelen en een data lek komt uiteraard nooit voor.DexterDee schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 11:33:
Ga er maar aan wennen, want onder de nieuwe MiCAR wetgeving is de Travel Rule verplicht. Dat betekent dat alle crypto partijen die actief zijn in de EU zullen moeten voldoen aan de wetgeving. Dat dit nu nog niet op grote schaal gebeurt heeft te maken met het feit dat het nog een grote teringzooi is qua standaarden en uitwisseling van gegevens. Er zijn op z'n minst 5 concurrerende protocollen om Travel Rule informatie uit te wisselen en die zijn totaal niet compatible met elkaar. Als Bybit bijvoorbeeld op het Trust protocol zit (van Coinbase) en Bitonic op het TFR protocol, dan kan er effectief geen Travel Rule informatie worden uitgewisseld. Om als crypto bedrijf alle protocollen te ondersteunen is een extreem kostbare zaak, dus moet je kleur bekennen. De AFM (en andere Europese toezichthouders) zijn momenteel nog heel druk bezig om MiCAR vergunningen te verstrekken en hebben geen tijd voor handhaving. Maar als daar wel tijd voor is, dan zal de markt in Europa snel consolideren als de eerste boetes uitgevaardigd worden voor het niet naleven van de Travel Rule wetgeving. Er zal dan hoogstwaarschijnlijk één protocol als winnaar uit de bus komen en alle Europese crypto partijen zullen zich hier dan aan commiteren en Travel Rule informatie vragen bij elke crypto transactie.
Voor de "informationally challenged" onder ons, de Travel Rule wetgeving stelt crypto partijen verplicht om volledige NAW gegevens en een identiteitsgegeven mee te sturen bij elke transactie.
In 2027 wordt het helemaal feest, want dan moeten alle Europese crypto partijen als onderdeel van de DAC8 wetgeving elke transactie gaan melden aan de (lokale) belastingdienst met inbegrip van je BSN nummer.
Vanmorgen was ik bij de gemeente voor een uittreksel bevolkingsregister. Daar keken ze me raar aan dat ik het BsN erop wilde want dat mogen bedrijven niet delen.jvel92 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 11:39:
[...]
De hoeveelheid data en gegevens die over je verzameld, opgeslagen en vervolgens ook nog wordt uitgewisseld, vind ik echt ongewenst. Dit is natuurlijk een goudmijn voor criminelen en een data lek komt uiteraard nooit voor.
Diezelfde overheid wil de transactions van m’n gure shitcoins dus wel aan m’n BSN linken.
Ik zie het al voor me. Over drie jaar komt @anti elppa BV langsrijden met zo’n vuilwagen en laden ze alles in. Shitcoin schoonmaak! Uitzetten die ziektes!
Ledgers gaan goud waard worden met al die regels.
Volledig eens, maar ik ben bang dat we dat niet meer kunnen veranderen. Bij regulieren banken wordt dit ook al jaren zo gedaan. Die wisselen ongemerkt ook je NAW gegevens uit met de ontvangende bank en delen financiële data met de belastingdienst.jvel92 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 11:39:
De hoeveelheid data en gegevens die over je verzameld, opgeslagen en vervolgens ook nog wordt uitgewisseld, vind ik echt ongewenst. Dit is natuurlijk een goudmijn voor criminelen en een data lek komt uiteraard nooit voor.
Klopt. Maar er zit wel een wezenlijk verschil tussen beiden. Namelijk de blockchain is publieke data en wat ik op mijn bank heb staan is dat niet. Op basis van mijn IBAN kun je niet achterhalen wat mijn vermogen is, als je mijn Bitcoin adres hebt wel.DexterDee schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 11:43:
[...]
Volledig eens, maar ik ben bang dat we dat niet meer kunnen veranderen. Bij regulieren banken wordt dit ook al jaren zo gedaan. Die wisselen ongemerkt ook je NAW gegevens uit met de ontvangende bank en delen financiële data met de belastingdienst.
Dat is nog wel een interessante, want op dit moment is het dus verboden voor bedrijven om BSN nummers op te slaan, ook voor Crypto bedrijven. Het is dus op dit moment wettelijk onmogelijk om aan DAC8 te voldoen. Crypto bedrijven moeten in 2026 al beginnen met het vastleggen van transacties, want als de wetgeving op 1 januari 2027 ingaat, moet er over het vorige kalenderjaar al gerapporteerd worden. Om dit mogelijk te maken zal er dus binnen nu en 31 december een wetswijziging moeten plaatsvinden die het collecteren van een BSN nummer legaal maakt voor dit doeleinde.Coldcat schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 11:41:
Vanmorgen was ik bij de gemeente voor een uittreksel bevolkingsregister. Daar keken ze me raar aan dat ik het BsN erop wilde want dat mogen bedrijven niet delen.
Diezelfde overheid wil de transactions van m’n gure shitcoins dus wel aan m’n BSN linken.
Ook self-hosted wallets ontspringen de dans niet helemaal met de Travel Rule. In de wetgeving staat dat Travel Rule informatie verplicht is bij elke transactie op een self hosted wallet boven de 1000 euro. Als je dus via een Europese partij onramp of offramp activiteiten pleegt, dan worden deze transacties dus ook gewoon gemeld. Blockchain transacties kun (mag?) je wel nog buiten het oog van vadertje staat uitvoeren.Ledgers gaan goud waard worden met al die regels.
Welja, zeg nooit nooit, maar ik zie me niet snel nog dezelfde misstap begaan.
En daarom gebruik je nooit hetzelfde adres twee keer. Privacy moet je zelf regelen.jvel92 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 11:48:
[...]
Klopt. Maar er zit wel een wezenlijk verschil tussen beiden. Namelijk de blockchain is publieke data en wat ik op mijn bank heb staan is dat niet. Op basis van mijn IBAN kun je niet achterhalen wat mijn vermogen is, als je mijn Bitcoin adres hebt wel.
Die worden dan heel vreemd weer van exchanges verbannen.
Ach een crimineel werkt hier wel weer omheen. Mogelijkheden genoeg.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik had voor eerder genoemde transactie mijn wallet leeggetrokken naar een exchange gedaan en vandaar naar Rabobank. Zou niet weten hoe ik anders aan de doekoe kom. Hoe je het ook wendt of keert: je hebt ergens een stap nodig om er doekoe van te maken. Is het niet voor jou, dan wel voor je kinderen. Ergens zal het op de radar van de fintech moeten verschijnen.DexterDee schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 11:50:
Ook self-hosted wallets ontspringen de dans niet helemaal met de Travel Rule. In de wetgeving staat dat Travel Rule informatie verplicht is bij elke transactie op een self hosted wallet boven de 1000 euro. Als je dus via een Europese partij onramp of offramp activiteiten pleegt, dan worden deze transacties dus ook gewoon gemeld. Blockchain transacties kun (mag?) je wel nog buiten het oog van vadertje staat uitvoeren.
Een schaduweconomie waar we met BTC gaan betalen (c2c) zie ik nog niet zo snel gebeuren.
[ Voor 3% gewijzigd door Eusebius op 12-09-2025 13:58 ]
==
hoi
Waar koop ik $doekoe voor een snelle x20?Eusebius schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:58:
[...]
Ik had voor eerder genoemde transactie mijn wallet leeggetrokken naar een exchange gedaan en vandaar naar Rabobank. Zou niet weten hoe ik anders aan de doekoe kom. Hoe je het ook wendt of keert: je hebt ergens een stap nodig om er doekoe van te maken. Is het niet voor jou, dan wel voor je kinderen. Ergens zal het op de radar van de fintech moeten verschijnen.
Een schaduweconomie waar we met BTC gaan betalen (c2c) zie ik nog niet zo snel gebeuren.
Ah, je komt van de straatEusebius schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:58:
[...]
Ik had voor eerder genoemde transactie mijn wallet leeggetrokken naar een exchange gedaan en vandaar naar Rabobank. Zou niet weten hoe ik anders aan de doekoe kom. Hoe je het ook wendt of keert: je hebt ergens een stap nodig om er doekoe van te maken. Is het niet voor jou, dan wel voor je kinderen. Ergens zal het op de radar van de fintech moeten verschijnen.
Ene van Beverwijk?
Jezus wat zijn we het toch collectief aan het begaaien met z’n allen

Gewoon met de lange lat er op daar.
Tja, we hebben onze laatste kans gehad en verspeeld. C'est ca..Alpina schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:20:
[...]
Ene van Beverwijk?
Jezus wat zijn we het toch collectief aan het begaaien met z’n allen![]()
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Strijdend ten onder!Stokstaart schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:24:
[...]
Tja, we hebben onze laatste kans gehad en verspeeld. C'est ca..
Nou ja, er zijn wel omwegen hoor. Maar die zijn niet bepaald praktisch. Het voordeel van Bitcoin is dat je dat overal ter wereld kan omzetten naar lokale fiat. Het is slechts een kwestie van een land vinden die daar een stuk makkelijker in is. Er zijn genoeg landen die weinig tot geen KYC vereisen zoals El Salvador. In zuid-Amerika heb je nog wel van die Bitcoin ATM's waar je volledig anoniem cash kunt halen. Naar Nederland halen is dan weer een probleem uiteraard. Maar als de plek je bevalt en je zit op een mooie tas munten dan heb je een riant pensioen in theorie zonder dat de Nederlandse fiscus iets in de gaten heeft.Eusebius schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:58:
nothing stops this train
Wel momenteel op belangrijk level.. GPKol Nedra schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:44:
@John245 weer een stukje dichterbij de $3000 per Tesla aandeel
Never ever financial advice...
Gaan we nu hier aandelen bespreken ipv sh*tcoins?Kol Nedra schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:44:
Die bioplastic fabriek, daarvan zijn de aandelen Avantium van 63 naar 9 gezakt. Zou dat een kansje zijn?
==
hoi
Als het iedere dag met 6% omhoog gaat komen we er wel.Kol Nedra schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:44:
Ja zoals ik gisteren al postekazzzdafke schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:21:
[...]
Wel momenteel op belangrijk level.. GP
@Kol Nedra en mijzelf gunnen jullie ook grote winstenEusebius schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:31:
[...]
Gaan we nu hier aandelen bespreken ipv sh*tcoins?
Die bioplastic fabriek, daarvan zijn de aandelen Avantium van 63 naar 9 gezakt. Zou dat een kansje zijn?
DYOR NFA
Jij zit ook in TSLA?kazzzdafke schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:21:
[...]
Wel momenteel op belangrijk level.. GP
Ooit waren memecoins hier zelfs taboe maar tegenwoordig kunnen zelfs boomer stonks helemaal prima hierEusebius schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:31:
[...]

Triest.
Het gaat helemaal niet meer om crypto maar puur alleen nog om rendament. Nog ff en Chinese vape handel of crystal meth kan er ook wel bij. Pak je toch ook snel 50% mee.
Maar wellicht is rendament ook wel het enige waar crypto nog om draait dezer dagen, krijg je vanzelf greater fools en degenerate gamblers die geen onderscheid meer maken in medium van transactie.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Een deel van mijn aandelen is ttokenized. Het gaat hier toch om de blockchain.FrambozenTaart schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:51:
[...]
Ooit waren memecoins hier zelfs taboe maar tegenwoordig kunnen zelfs boomer stonks helemaal prima hier![]()
Triest.
Het gaat helemaal niet meer om crypto maar puur alleen nog om rendament. Nog ff en Chinese vape handel of crystal meth kan er ook wel bij. Pak je toch ook snel 50% mee.
Maar wellicht is rendament ook wel het enige waar crypto nog om draait dezer dagen, krijg je vanzelf greater fools en degenerate gamblers die geen onderscheid meer maken in medium van transactie.
Ja leuk. Tokenized aandelen zijn echter nog geen Cryptocurrencies, je weet wel, dat woord dat met koeienletters in de naam van dit topic staat.John245 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:55:
[...]
Een deel van mijn aandelen is ttokenized. Het gaat hier toch om de blockchain.
Misschien kun je dan lekker veel gaan posten over je tokenized aandelen in Beleggen op de beurs in de praktijk - Deel 11.
Kan ik dat topic fijn blijven overslaan zoals ik nu ook doe, zodat ik niets van die tradionele boomer bubbel hoef mee te krijgen.
Alvast bedank
De snelste manier om miljonair te worden...Eusebius schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:31:
[...]
Als je miljardair bent
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
hahahaha nog niet geklikt maar gaat onze john ook zijn leuter op eten als tesla geen 3000$ word?Guere schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:22:
Hey guys, ff tussendoor: zag net dat er een trailer is voor een interview met @John245! Ziet er interessant uit.
[YouTube: Trailer John245: Het Interview]
edit, gekeken, geniaaaaal weer. Wie gaat deze posten in het FO topic????
[ Voor 8% gewijzigd door anti elppa op 12-09-2025 17:25 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ja ik wil 'm niet te posten vanwege offtopic, maar ik durf te gokken dat zij er juist wel om kunnen lachenanti elppa schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:24:
hahahaha nog niet geklikt maar gaat onze john ook zijn leuter op eten als tesla geen 3000$ word?
Geniaal gemaakt. Mijn complimenten.Guere schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:22:
Hey guys, ff tussendoor: zag net dat er een trailer is voor een interview met @John245! Ziet er interessant uit.
Doe gewoon joh. Ze dit onthouden is wreder dan een offtopic postje.Guere schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:27:
[...]
Ja ik wil 'm niet te posten vanwege offtopic, maar ik durf te gokken dat zij er juist wel om kunnen lachen
Mijn koersdoel is $2400. Maar er schijnen mensen te zijn die bullish zijn en $3000 voorspellen.anti elppa schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:24:
[...]
hahahaha nog niet geklikt maar gaat onze john ook zijn leuter op eten als tesla geen 3000$ word?
Vlotte hulp via de chat support en whatsapp!
Je hebt toch 1 missie?Guere schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:27:
[...]
Ja ik wil 'm niet te posten vanwege offtopic, maar ik durf te gokken dat zij er juist wel om kunnen lachen
Plusjeskoning worden dit jaar? Aan het werk baas! Prachtig werk!
Deze moet je daar echt wel postenGuere schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:27:
[...]

Niet gezien, mea culpa. Ik kan alle posts niet gelezen krijgen. Af en toe moet er nog gewerkt worden en ontspannen...
15 jaar huwelijk gevierd gisteren
Al eventjes terug ja. Dus wel deel winst genomen op dit level..
[ Voor 11% gewijzigd door kazzzdafke op 12-09-2025 17:49 ]
Ik lees van beneden naar boven. Hebben we het over de prijs van ethereum.John245 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:31:
[...]
Mijn koersdoel is $2400. Maar er schijnen mensen te zijn die bullish zijn en $3000 voorspellen.
FrambozenTaart schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:48:
[...]
Deze moet je daar echt wel posten
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/FXymLjGojTYDyH058D7yV0Dl.jpg?f=user_large)
Gefeliciteerd.kazzzdafke schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:48:
[...]
Niet gezien, mea culpa. Ik kan alle posts niet gelezen krijgen. Af en toe moet er nog gewerkt worden en ontspannen...
15 jaar huwelijk gevierd gisteren
Als je alle tips had opgevolgd....Pinsa schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:55:
[...]
Haha idd! Ik heb nog een klein plekje erin schijnbaar ben jij mijn suikeroom van de stocks
Vergeet die van mij niet
Pinsa de Shitcoin Hosselaar
John245 aka The Wolf of Wallstreet
Bedrijfsnaam heb ik ook alvast we noemen het Rendament
Guere schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:22:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/sVO2WgDA0YAn6s89UbwD1b9M.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Fantastisch 😂Guere schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:22:
"Passieve 8%'er"Guere schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:22:

Mooi weer
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ik wacht op de verdubbelaar.lolgast schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 19:46:
We zitten eindelijk op het punt waar ik met mijn hebberige hoofd een tijd geleden ETH voor heb gekocht. Twijfel om het nu maar meteen weg te doen om het maar ergens anders in te stoppen…
eth, The world's computer
Alpina schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:20:
[...]
Ene van Beverwijk?
Jezus wat zijn we het toch collectief aan het begaaien met z’n allen![]()
Je schaamt je tegenwoordig kapot als je moet zeggen dat je uit NL komt.
Tijdje terug komt eoa “Pepijn” met zijn scooter door de straat van mijn ouders (in de stad).
Die jongen kon alleen maar gashendel open-dicht doen, mijn vader maakt een gebaar van gas geven.
Komt ie terug draaien en zegt ie: Wat is er?! (Zijn blik stond op ruzie)
Zegt mijn vader heel droog: “Wheelie maken”
Waarop die jongen het kon weglachen.
Wat een kansloze bedoening tegenwoordig.
Geen lange lat erop, afzinken werkt beter
Geweldige reactieelektriekert schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 20:01:
[...]offtopic:Mooi om te zien dat we weer wat aan het stijgen zijn na de noeste arbeid op het dak vandaag.
Je schaamt je tegenwoordig kapot als je moet zeggen dat je uit NL komt.
Tijdje terug komt eoa “Pepijn” met zijn scooter door de straat van mijn ouders (in de stad).
Die jongen kon alleen maar gashendel open-dicht doen, mijn vader maakt een gebaar van gas geven.
Komt ie terug draaien en zegt ie: Wat is er?! (Zijn blik stond op ruzie)
Zegt mijn vader heel droog: “Wheelie maken”
Waarop die jongen het kon weglachen.
Wat een kansloze bedoening tegenwoordig.
Geen lange lat erop, afzinken werkt beter
‘Van jullie pa’
Vraag @John245lolgast schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 19:46:
We zitten eindelijk op het punt waar ik met mijn hebberige hoofd een tijd geleden ETH voor heb gekocht. Twijfel om het nu maar meteen weg te doen om het maar ergens anders in te stoppen…
Maar Avax is roodPinsa schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 19:56:
[...]
Mooi he al dat groen! Zo,n zonnebank wil ik ook wel
Daar was ik al uit een aantal dagen terug
Al denk ik wel dat 30/31 op tafel ligt soon
Geloof je nu wel in altseason?
[ Voor 11% gewijzigd door Pinsa op 12-09-2025 20:12 ]
Alt seizoen? De vorige keer toen het leek te komen zakte het ook als een pudding in elkaar.Pinsa schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 20:11:
[...]
Geloof je er nu wel in?
Maar ik zou het niet erg vinden positief verrast te worden hoor
Onder de $300 TSLA kopen. Maar dat weet iedereen en hebben er ook veel gedaan.
Ik hoop dat de afleidingsmanoeuvre van Musk werkt, maar ik denk dat de koers is ingezakt voordat Optimus hier de was vouwtJohn245 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 20:12:
[...]
Hij mag weer:Pinsa schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 20:11:
[...]
Al denk ik wel dat 30/31 op tafel ligt soon
Geloof je nu wel in altseason?
:strip_exif()/f/image/Rep8xLRc0RSKp4pZofCQSQZd.jpg?f=fotoalbum_large)
John245 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 20:12:
[...]
:strip_exif()/f/image/mBOWFKST58TqXSv9Sz7Sg8zm.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar goed, ik had het al verwacht dat dit zou gebeuren, dus ach. Toch bedankt voor de poging, Alpina.
kbuntu schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 20:20:
[...]
Ik hoop dat de afleidingsmanoeuvre van Musk werkt, maar ik denk dat de koers is ingezakt voordat Optimus hier de was vouwt
:strip_exif()/f/image/rPz4LxZpP2Y7mlqYh0IUS1pG.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 91% gewijzigd door Taro op 12-09-2025 21:36 ]
[ Voor 97% gewijzigd door Taro op 12-09-2025 21:34 ]
Guere schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 20:21:
Even voor iedereen die dacht dat ik het wel in FO kon posten: @Alpina was zo aardig om het al voor mij te doen, maar zijn post is inmiddels volledig verwijderdOm maar ff aan te geven dat ze daar 0,0 gevoel voor humor hebben èn dat het argument "geen low effort posts" ook niet echt wordt nageleefd, want dit soort dingetjes samenstellen is niet echt low effort
Maar goed, ik had het al verwacht dat dit zou gebeuren, dus ach. Toch bedankt voor de poging, Alpina.
:strip_exif()/f/image/Fq3AtUPQa88RygVFA5nsgIeq.jpg?f=fotoalbum_large)
Zeker, maar daar heb ik $0,43 per stuk voor betaald dus die is er nog niet..Pinsa schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 20:23:
[...]
Lekker kerel! Voor jou word het wachten ook beloond, heb je die bag Sei nog?

Oh man, gebruikers als Verwijderd69 en Jaapio hadden zich kapot gelachen om jou… Zó jammer dat jullie geen overlap hier hebben gekend.
Maktub
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!