Mooie wagen, zeg ik tegen mijn vrouw dat dat andere huis helaas niet door kan gaan.
Komt goed.
Mooie wagen, zeg ik tegen mijn vrouw dat dat andere huis helaas niet door kan gaan.
In die auto kan je prima wonen man komt goedAlpina schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 19:42:
[...]
Komt goed.
Zag m van t weekend staan, mooi ding, wel echt een wolf in schaapskleren
Super dikke bak kost alleen een hoop, waar blijft die alt die x100 zou gaan?Don Guacamole schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 19:49:
[...]
Zag m van t weekend staan, mooi ding, wel echt een wolf in schaapskleren
Het is gewoon een BMWPinsa schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 19:53:
[...]
Super dikke bak kost alleen een hoop, waar blijft die alt die x100 zou gaan?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Mijn alt shitcoin shill voor de komende run is $booePinsa schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 19:53:
[...]
Super dikke bak kost alleen een hoop, waar blijft die alt die x100 zou gaan?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
eth, The world's computer
Haha ik snap dat je dat zegt, kenners denken er anders over, maar voor iets meer geld heb je ook een BMW M3 CS alleen dat is meer hardcore, zo,n Alpina is smooth & fast.Vis schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 19:56:
[...]
Het is gewoon een BMW![]()
Waarom lambo prijzen?
Moest even zoeken maar Book of Ethereum had niet anders verwachtalmelo15 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 19:57:
[...]
Mijn alt shitcoin shill voor de komende run is $booe
Lelijk, en saai Duits..Pinsa schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 19:59:
[...]
Haha ik snap dat je dat zegt, kenners denken er anders over, maar voor iets meer geld heb je ook een BMW M3 CS alleen dat is meer hardcore, zo,n Alpina is smooth & fast.
[Afbeelding]
Keeta of keta of Tesla ? Dont know if seriousVis schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 20:02:
[...]
Lelijk, en saai Duits..
Nja zakje keeta gekocht, laat die dikke BMWs maar komen!
[Afbeelding]
[ Voor 29% gewijzigd door almelo15 op 13-09-2025 20:07 ]
Vis schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 20:02:
[...]
Lelijk, en saai Duits..
Nja zakje keeta gekocht, laat die dikke BMWs maar komen!
[Afbeelding]
Keta --> Keeta --> Tesla is denk ik de juiste volgorde...Pinsa schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 20:04:
[...]
Keeta of keta of Tesla ? Dont know if serious
1 Porschealmelo15 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 20:05:
Goed uitgeruste 3 serie touring is voor mij voldoende. Moet echt wel miljoen plus hebben voor ik dergelijk geld voor een brandstofmotor met wat kunstof zou neerleggen.
Van de Duitse 3 zou dit wel mijn volgorde zijn qua keuze. Bijna onafhankelijk van welk model.
1 bmw
2 audi
3 mercedes
Wat jullie?
Bmw freude am fahren!almelo15 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 20:05:
Goed uitgeruste 3 serie touring is voor mij voldoende. Moet echt wel miljoen plus hebben voor ik dergelijk geld voor een brandstofmotor met wat kunstof zou neerleggen.
Van de Duitse 3 zou dit wel mijn volgorde zijn qua keuze. Bijna onafhankelijk van welk model.
1 bmw
2 audi
3 mercedes
Wat jullie?
Pinsa schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 20:12:
[...]
Bmw freude am fahren!
En voor jou:
[Afbeelding]
1 Spartaalmelo15 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 20:05:
1 bmw
2 audi
3 mercedes
Wat jullie?
[ Voor 55% gewijzigd door MrMrq op 13-09-2025 20:42 ]
Maktub
Bedankt voor je tip!Coldcat schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:01:
[...]
Dat is wel waar. Echter zie ik totaal geen euforie hier. Iedereen is emotioneel afgestompt of geloofd er niet meer in. Precies zoals BlackRock zou willen om alle sats op te snoepen.
@bsmpower : wellicht goed om de greed dit weekend te her evalueren. Vaak ben je te laat met verkopen en pas na de dalingen zit het je tegen. Nu is SUI ook weer mooi hersteld.
Ach, komen nog wel een stuk of 10 kansen volgende week
Nu is een mooi momentje om te verkopen. En sterkte!bsmpower schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 20:49:
[...]
Bedankt voor je tip!
Was even afwezig hier, moest vorige week vrijdag na 16 jaar een van onze katten laten inslapen 🥲. Heb dit topic nog wel een beetje gevolgd maar wel het besef gekregen dat het een waste of time is. Bedoel het niet verkeerd, maar eigenlijk is elke week hier hetzelfde. Je hebt de maxi's, de altcoiners en alles er tussen. Iedereen weet hoe de toekomst gaat lopen en probeert de ander ervan te overtuigen. Allemaal prima, maar het boeit me allemaal niet meer. Op de week +10% maar op de maand weinig veranderd qua PF. Ik ga even kijken wanneer ik de boel ga verkopen. Wel een motor gekocht en volgende week ophalen. Hopelijk geeft me dat wat meer geluk.
Gecondoleerd man, wat voor motor is het geworden? Wil volgende week ook eentje gaan hurenbsmpower schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 20:49:
[...]
Bedankt voor je tip!
Was even afwezig hier, moest vorige week vrijdag na 16 jaar een van onze katten laten inslapen 🥲. Heb dit topic nog wel een beetje gevolgd maar wel het besef gekregen dat het een waste of time is. Bedoel het niet verkeerd, maar eigenlijk is elke week hier hetzelfde. Je hebt de maxi's, de altcoiners en alles er tussen. Iedereen weet hoe de toekomst gaat lopen en probeert de ander ervan te overtuigen. Allemaal prima, maar het boeit me allemaal niet meer. Op de week +10% maar op de maand weinig veranderd qua PF. Ik ga even kijken wanneer ik de boel ga verkopen. Wel een motor gekocht en volgende week ophalen. Hopelijk geeft me dat wat meer geluk.
Nieuwe listings zijn altijd goed, tag me maar als je iets hebtNubtrix schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 20:58:
[...]
Ach, komen nog wel een stuk of 10 kansen volgende week
Sterkte man! Na 16 jaar ben je een met het beestje!bsmpower schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 20:49:
[...]
Bedankt voor je tip!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Gecondoleerd en heel veel sterkte. Ik weet hoe het voelt, afgelopen jaar onze hond van 14 jaar en 8 maanden in moeten laten slapen.bsmpower schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 20:49:
[...]
Bedankt voor je tip!
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Gecondoleerd en sterkte.bsmpower schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 20:49:
[...]
Bedankt voor je tip!
Hoalang hebben we nog?jvel92 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 21:10:
De TOTAL3 (Crypto total market cap excluding BTC and ETH) heeft vandaag een nieuwe ATH neergezet en de BTC.D zit in een dalende trend. Steeds meer signalen dat we in het laatste stadium van de bull-cycle zitten.
Vermoed ergens in Q4 met Q1 2026 op zijn laatst. Een en ander wel afhankelijk van Bitcoin. Zou het liefst zien dat Bitcoin nog een mooie run gaat maken de komende maanden, dan gaat het mogelijk wat langer door.
Mercedes. Lekker een ander me laten rondrijden zodat ik leukere/nuttiger dingen kan doen dan autorijdenalmelo15 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 20:05:
1 bmw
2 audi
3 mercedes
Wat jullie?
Oh toch nog een paar maandjes begon me al zorgen te maken. Denk je dat Bitcoin een top gezet heeft? Het kan als nog de andere kant op gaan al lijkt dat nu onwaarschijnlijk. Anyway altijd goed om een exit plan te hebben.jvel92 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 21:27:
[...]
Vermoed ergens in Q4 met Q1 2026 op zijn laatst. Een en ander wel afhankelijk van Bitcoin. Zou het liefst zien dat Bitcoin nog een mooie run gaat maken de komende maanden, dan gaat het mogelijk wat langer door.
Ben wel langzaam aan het afbouwen richting stables om daar yield mee te trekken. Zit nu op ongeveer 8% stables allocatie in mijn crypto pf en dat zal de komende maanden wel toenemen.
Wat heb je aan een gezinsauto die zoveel kost? Dan zou ik eerder een sport autootje kopen en ernaast een normale, degelijke gezinsauto.Pinsa schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 19:59:
[...]
Haha ik snap dat je dat zegt, kenners denken er anders over, maar voor iets meer geld heb je ook een BMW M3 CS alleen dat is meer hardcore, zo,n Alpina is smooth & fast.
[Afbeelding]
Soort van 2 in 1 je kan er mee vlammen en je krijgt er veel bagage in kwijt, ze zijn ook in sedan leverbaar hoor ben het verder wel met je eens dat het veel geld is.Chaes schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 22:09:
[...]
Wat heb je aan een gezinsauto die zoveel kost? Dan zou ik eerder een sport autootje kopen en ernaast een normale, degelijke gezinsauto.
Niet iedereen heeft plek voor 3 autos op zn oprit of straat. Soms heb je alles in 1 nodig.Chaes schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 22:09:
[...]
Wat heb je aan een gezinsauto die zoveel kost? Dan zou ik eerder een sport autootje kopen en ernaast een normale, degelijke gezinsauto.
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Als je 2 ton op de plank hebt liggen voor een auto, dan heb je ook wel geld voor een extra parkeerplekjeAeronaut schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 22:25:
[...]
Niet iedereen heeft plek voor 3 autos op zn oprit of straat. Soms heb je alles in 1 nodig.
Opties zijn:
Sportief, Ruimte, Wendbaar
Kies 2
MX5 vs M340 zeg maar
[ Voor 9% gewijzigd door keanu_ op 13-09-2025 22:40 ]
Ik kijk geen videos.keanu_ schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 22:39:
[YouTube: Recession Is Cancelled: Why Bitcoin & Stocks Will Explode]
Macro, stocks, fed rates, job market, bitcoin..
you are not bullish enough. Goede gesprekken (volg deze twee al een tijdje nu en ik waardeer hun inzichten in waar we nu staan)
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Wispe schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 21:14:
[...]
Gecondoleerd en sterkte.
Ik heb hier sinds 2 maanden twee kittens rondlopen en ik moet er niet aan denken wat over 15 jaar gaat gebeuren.
Fucking dramatisch weer.
Ik had vroeger een Kreidler. Vriend van me een opgevoerde Puch. 20km van huis wilde hij wel op mijn Kreidler naar huis rijden en ik ging dan op zijn Puch.
The good old times!Darrell schreef op zondag 14 september 2025 @ 01:21:
[...]
Ik had vroeger een Kreidler. Vriend van me een opgevoerde Puch. 20km van huis wilde hij wel op mijn Kreidler naar huis rijden en ik ging dan op zijn Puch.
Ik was zo thuis. Die Kreidler van mij hield er na 2 minuten mee op. Mobiele telefoons had je toen nog niet. Duurde even tot die thuis was.
nothing stops this train
Je wilde het stereotype met de aankomende midlifecrisis eer aandoen?bsmpower schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 20:49:
[...]
Wel een motor gekocht en volgende week ophalen. Hopelijk geeft me dat wat meer geluk.
Dat zit wel Schnorr.
Ik denk gezondere keus dan in crypto alle hoop gooien 😉.Stukfruit schreef op zondag 14 september 2025 @ 02:33:
[...]
Je wilde het stereotype met de aankomende midlifecrisis eer aandoen?
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Met een Case International logo aan de muur, dus goedgekeurd…Alpina schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 22:07:
TAO @Mooody
Maar goed wat weet ik ervan, zit hier in een vaag overblijfsel van de covid periode (prive cafe)
[Afbeelding]
Maktub
kbuntu schreef op zondag 14 september 2025 @ 07:38:
https://www.ft.com/conten...3d-4ea4-a35b-cedb0a7eddbb
De eerste experimenten om huizen direct met crypto te kunnen kopen. Al denk ik dat zelfs Bitcoin niet opgewassen is tegen de prijsstijgingen op de NL huizenmarkt 🙃
[ Voor 26% gewijzigd door souljah1h op 14-09-2025 08:02 ]
AVNT!! Veelste te vroeg verkocht ik wist hetsouljah1h schreef op zondag 14 september 2025 @ 08:01:
Klein flufje $AVNT aangeschaft tijdens de launch, staat ook aardig in de plus nu.
$pump doet even 25% erbij. Lekker wakker worden zo
Staat al in mijn faforieten, ik ga proberen de top te shorten. Al is dat natuurlijk vragen om problemen wanneer de markt ietwat bullish blijftPinsa schreef op zondag 14 september 2025 @ 08:04:
[...]
AVNT!! Veelste te vroeg verkocht ik wist het
[Afbeelding]
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Na zo,n explosieve stijging verwacht je wel een correctie, ik zie hem ook nog wel een eurotje op langere termijn. Goodluck manFrambozenTaart schreef op zondag 14 september 2025 @ 08:10:
[...]
Staat al in mijn faforieten, ik ga proberen de top te shorten. Al is dat natuurlijk vragen om problemen wanneer de markt ietwat bullish blijft
Pfff 50%, dat hoort in het FO-topic thuis!John245 schreef op zondag 14 september 2025 @ 06:48:
Vandaag mijn wekelijkse VCA inleg gedaan.
Ingesteld te realiseren rendament : 50%
Inleg : 37 van 522
Op schema om doel te halen : Ja
Bijzonderheden : Nee
Mooi man! Dikke gains!souljah1h schreef op zondag 14 september 2025 @ 08:01:
Klein flufje $AVNT aangeschaft tijdens de launch, staat ook aardig in de plus nu.
Nieuwe strategie door de shit te shorten?FrambozenTaart schreef op zondag 14 september 2025 @ 08:10:
[...]
Staat al in mijn faforieten, ik ga proberen de top te shorten. Al is dat natuurlijk vragen om problemen wanneer de markt ietwat bullish blijft
[ Voor 7% gewijzigd door Pinsa op 14-09-2025 08:35 ]
Meer met wat kleingeld voor de lol. Als het goed gaat wordt het vanzelf meer.Coldcat schreef op zondag 14 september 2025 @ 08:32:
[...]
Nieuwe strategie door de shit te shorten?
[Afbeelding]
ik voel er ook wel wat voor. Als we een duidelijke blowof op btc krijgen ga ik ook wel wat gure shitcoins kapot shorten.FrambozenTaart schreef op zondag 14 september 2025 @ 08:45:
[...]
Meer met wat kleingeld voor de lol. Als het goed gaat wordt het vanzelf meer.
Denk dat er echt wel leuke shorts te maken zijn als we nog een blowoff top met Bitcoin gaan maken, helemaal met shitcoins natuurlijk.
Maarja waarschijnlijk ben ik voor die tijd allang weer rekt gegaan met futures.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
anti elppa schreef op zondag 14 september 2025 @ 08:48:
[...]
ik voel er ook wel wat voor. Als we een duidelijke blowof op btc krijgen ga ik ook wel wat gure shitcoins kapot shorten.
Pump gemist. Terwijl ik gewaarschuwd was. Fcksouljah1h schreef op zondag 14 september 2025 @ 08:01:
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Ja lachen toch, je kunt er vergif op innemen dat in zo'n situatie bepaalde nieuwe hypetokens in zeer korte tijd -50% gaan om vanaf daar een jarenlange slowbleed in te gaan.anti elppa schreef op zondag 14 september 2025 @ 08:48:
[...]
ik voel er ook wel wat voor. Als we een duidelijke blowof op btc krijgen ga ik ook wel wat gure shitcoins kapot shorten.
Bedoel je de transactiegeschiedenis? Is jouw rekening tot het laatst cent leeg?Coldcat schreef op zondag 14 september 2025 @ 08:41:
Net even exports gemaakt van BYBIT NL. Kan nooit kwaad om die te hebben. Vergeleken met ander exchanges gaat dit zeer soepel.
is niets nieuws hoor, vaker shitcoins geshort. Geeft zo'n ongekend goed gevoel.
Yep. Orders en de ledger even afschriften van maken als er ooit vragen over komen. Kaarttransactie zit er ook tussen.Wispe schreef op zondag 14 september 2025 @ 08:56:
[...]
Bedoel je de transactiegeschiedenis? Is jouw rekening tot het laatst cent leeg?
[ Voor 15% gewijzigd door Coldcat op 14-09-2025 09:22 ]
ja ben wel benieuwd op de echte degen coins wat het volume dan is. Heel vroeger deed ik spot nog wel wat met shitcoins. Alleen als je dan met 0,1 a 0,2 btc aan waarde bezig was, dan viel je al aardig op in het orderboek, en moest je soms aardig lang wachten voor je orders gevuld waren. Soms dagen....Op kleinere exchanges bij echte echte shitcoins niet te doen dusFrambozenTaart schreef op zondag 14 september 2025 @ 08:54:
[...]
Ja lachen toch, je kunt er vergif op innemen dat in zo'n situatie bepaalde nieuwe hypetokens in zeer korte tijd -50% gaan om vanaf daar een jarenlange slowbleed in te gaan.
Kan je best wat mee omkutten.
Die kermistoko van een MEXC heeft keuze genoeg.
Eigenlijk gegarandeerd winst door dat te doen. Just hodl de shortanti elppa schreef op zondag 14 september 2025 @ 09:22:
[...]
ja ben wel benieuwd op de echte degen coins wat het volume dan is. Heel vroeger deed ik spot nog wel wat met shitcoins. Alleen als je dan met 0,1 a 0,2 btc aan waarde bezig was, dan viel je al aardig op in het orderboek, en moest je soms aardig lang wachten voor je order gevuld waren. Soms dagen....Op kleinere exchanges bij echte echte shitcoins niet te doen dus
Tenzij de funding rate 2% per uur is zoals hier laatst voorbij kwamColdcat schreef op zondag 14 september 2025 @ 09:30:
[...]
Eigenlijk gegarandeerd winst door dat te doen. Just hodl de short
Heffingsvrij vermogen grens gaat ook omlaag, dus je betaald al eerder (en over een groter gedeelte) vermogensbelastingDe belastingdruk over beleggingen in box 3 gaat omhoog van 2,12% in 2025 naar 2,80% in 2026. Dat is een stijging van 32%
Als we dan eind Q4 en begin Q1 een top neerzetten, kan de vlag uit bij de belastingdienst. Meer info: https://www.financieelona...asting-2026-flink-omhoog/Het heffingsvrij vermogen waarover je geen vermogensbelasting hoeft te betalen gaat omlaag van €57.684 naar €51.396. Dat is een daling van 11%.
Ik wacht nog even daarmee tot die laatste centen ook zijn overgezet naar EU. Dan is het compleet.Coldcat schreef op zondag 14 september 2025 @ 09:22:
[...]
Yep. Orders en de ledger even afschriften van maken als er ooit vragen over komen. Kaarttransactie zit er ook tussen.
Staat enkel nog wat dust op. Bybit EU werkt zeer lekker en soepel dus een perfecte overgang. Alleen die EU regelgeving ben ik bang voor met al die travel rules.
Waarom? Fiat wordt enkel minder waard.jvel92 schreef op zondag 14 september 2025 @ 09:45:
Vermogensbelasting gaat in 2026 ook flink omhoog:
[...]
Heffingsvrij vermogen grens gaat ook omlaag, dus je betaald al eerder (en over een groter gedeelte) vermogensbelasting
[...]
Als we dan eind Q4 en begin Q1 een top neerzetten, kan de vlag uit bij de belastingdienst. Meer info: https://www.financieelona...asting-2026-flink-omhoog/
Waar doel je met 'Waarom' vraag op?Coldcat schreef op zondag 14 september 2025 @ 09:51:
[...]
Waarom? Fiat wordt enkel minder waard.
Dit zou dan het jaar erop zijn toch? Belastingaangifte 2027?
Je weet wat shorten is he? En hoe dat werkt? Dat is namelijk niet verbazingwekkend als @anti elppa dat wel doet. Dat is een hobby van elke Bitcoin maxi.
dit dus idd. Volgens mij was pinsa nog niet helemaal wakkerzwembroek schreef op zondag 14 september 2025 @ 09:55:
[...]
Je weet wat shorten is he? En hoe dat werkt? Dat is namelijk niet verbazingwekkend als @anti elppa dat wel doet. Dat is een hobby van elke Bitcoin maxi.
Alles wordt duurder, dus vermogen ookjvel92 schreef op zondag 14 september 2025 @ 09:45:
[...]
Heffingsvrij vermogen grens gaat ook omlaag, dus je betaald al eerder (en over een groter gedeelte) vermogensbelasting
[...]
Als we dan eind Q4 en begin Q1 een top neerzetten, kan de vlag uit bij de belastingdienst. Meer info: https://www.financieelona...asting-2026-flink-omhoog/
ETH is geen Bitcoin. In absolute getallen boeit dit niemand wat, behalve @almelo15.Jasper 99 schreef op zondag 14 september 2025 @ 10:13:
Even serieuze vraag…
Is iedereen al wel wakker? Eth -1,42% op de 24h!! Normaal vliegen de Rekts je hier dan om de oren.
Goeie, meteen ook ff naar gekeken. Hebben ze netjes op orde idd.Coldcat schreef op zondag 14 september 2025 @ 08:41:
Net even exports gemaakt van BYBIT NL. Kan nooit kwaad om die te hebben. Vergeleken met ander exchanges gaat dit zeer soepel.
Pinsa schreef op zondag 14 september 2025 @ 08:33:
Omdat ik graag nieuwe shitcoins deel
https://beboundless.xyz/
https://coinmarketcap.com/currencies/boundless/
Listing 15 sept als eerste op Binance, andere exchanges zullen wel volgen
Wispe schreef op zondag 14 september 2025 @ 10:18:
[...]
ETH is geen Bitcoin. In absolute getallen boeit dit niemand wat, behalve @almelo15.
Goeiemorgen Almelo...almelo15 schreef op zondag 14 september 2025 @ 10:37:
[...]
[Afbeelding]
Soon op elk te bedenken timeframe. There is no second best.
The ticker is #eth
[ Voor 13% gewijzigd door Vis op 14-09-2025 10:40 ]
Aeronaut schreef op zondag 14 september 2025 @ 10:42:
Heel lang zo n weekend koers verloop niet gezien. We gaan pompen he tot powell zn mondje open doet?
Bitcoin ook -0,03% op de 24… just saying. Rekt?Wispe schreef op zondag 14 september 2025 @ 10:18:
[...]
ETH is geen Bitcoin. In absolute getallen boeit dit niemand wat, behalve @almelo15.
Ik las dit gisteren ook (op Reddit) en al verbaast de hogere vermogensbelasting me weinig, het verlagen van de grens van het heffingsvrije vermogen is toch wel echt heel triest te noemen. Ze doen in Den Haag wel hun best om kapitaalkrachtige mensen het land uit te krijgen.jvel92 schreef op zondag 14 september 2025 @ 09:45:
[...]
[...]
almelo15 schreef op zondag 14 september 2025 @ 10:37:
[...]
[Afbeelding]
Soon op elk te bedenken timeframe. There is no second best.
The ticker is #eth
Eens. Verhogen van de vermogensbelasting verbaast mij inderdaad niet. Verlagen van de grens voor heffingsvrij vermogen wel.Chaes schreef op zondag 14 september 2025 @ 11:11:
[...]
Ik las dit gisteren ook (op Reddit) en al verbaast de hogere vermogensbelasting me weinig, het verlagen van de grens van het heffingsvrije vermogen is toch wel echt heel triest te noemen. Ze doen in Den Haag wel hun best om kapitaalkrachtige mensen het land uit te krijgen.
Gelukkig kunnen ww dan nog van het forfaitaire rendement gebruik maken i.p.v. werkelijk rendementjvel92 schreef op zondag 14 september 2025 @ 09:45:
[...]
[...]
Zoals ik laatst las in DutchFire op Reddit. Alles in een BV en maandelijks een loon uitkeren waarbij het vermogen in stand bleef door beleggen.jvel92 schreef op zondag 14 september 2025 @ 11:25:
[...]
Eens. Verhogen van de vermogensbelasting verbaast mij inderdaad niet. Verlagen van de grens voor heffingsvrij vermogen wel.
Het pijnlijke aan dit soort maatregelen vind ik dat je juist de middenklasse raakt en de groep mensen, die nog in de beginfase zitten van vermogensopbouw. De grote jongens raak je niet tot nauwelijks, want die zetten wel een BV op of vertrekken. Voor zover ze dat nog niet gedaan hebben.
het grootste gevaar is werkgelegenheid wegjagen, als werk vertrekt dan zal er ook meer werkloosheid komen.Chaes schreef op zondag 14 september 2025 @ 11:11:
[...]
Ik las dit gisteren ook (op Reddit) en al verbaast de hogere vermogensbelasting me weinig, het verlagen van de grens van het heffingsvrije vermogen is toch wel echt heel triest te noemen. Ze doen in Den Haag wel hun best om kapitaalkrachtige mensen het land uit te krijgen.
nothing stops this train
Ik was super wakker net een halve marathon erop pffanti elppa schreef op zondag 14 september 2025 @ 10:02:
[...]
dit dus idd. Volgens mij was pinsa nog niet helemaal wakker
Gewonnen?Pinsa schreef op zondag 14 september 2025 @ 12:02:
[...]
Ik was super wakker net een halve marathon erop pff
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq