[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++ Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 211 212 Laatste
Acties:

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 15:47
Pinsa schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 19:39:
[...]

Einde van het jaar Alpina B3
Mooie wagen, zeg ik tegen mijn vrouw dat dat andere huis helaas niet door kan gaan.

Komt goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:48
Alpina schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 19:42:
[...]

Mooie wagen, zeg ik tegen mijn vrouw dat dat andere huis helaas niet door kan gaan.

Komt goed.
In die auto kan je prima wonen man komt goed

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 14:49
Pinsa schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 19:39:
[...]

Einde van het jaar Alpina B3
Zag m van t weekend staan, mooi ding, wel echt een wolf in schaapskleren

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pinsa
Don Guacamole schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 19:49:
[...]

Zag m van t weekend staan, mooi ding, wel echt een wolf in schaapskleren
Super dikke bak kost alleen een hoop, waar blijft die alt die x100 zou gaan?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fKzePX74eB8iytD8j8zT4L40q9k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WlWuoXl3uE0ylFHoI09fsBVR.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zmI25V6Qz_uL5-_rmJEeMy-k8UE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eg96DqQtemqgGkPB5EBJOffF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almelo15
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:43
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sCS6K48JJXs1lek3QHp90b0DISo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VJ08fHofgGf6At4LUDCikXoU.jpg?f=fotoalbum_large

Tradingview gisteren, wat een parel van een screenshot. _/-\o_

Aardige stats voor een coin die een paar maanden geleden dood was. oOo

eth, The world's computer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Pinsa schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 19:53:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Het is gewoon een BMW :?

Waarom lambo prijzen?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• almelo15
Pinsa schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 19:53:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mijn alt shitcoin shill voor de komende run is $booe 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
Vis schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 19:56:
[...]

Het is gewoon een BMW :?

Waarom lambo prijzen?
Haha ik snap dat je dat zegt, kenners denken er anders over, maar voor iets meer geld heb je ook een BMW M3 CS alleen dat is meer hardcore, zo,n Alpina is smooth & fast.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1WPMgnvCTiwmMsnCWNGFDbbIDlI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Rmcx2J2LcAmzMbIW6QtENFlq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
almelo15 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 19:57:
[...]

Mijn alt shitcoin shill voor de komende run is $booe 8)
Moest even zoeken maar Book of Ethereum had niet anders verwacht :D

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Pinsa schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 19:59:
[...]

Haha ik snap dat je dat zegt, kenners denken er anders over, maar voor iets meer geld heb je ook een BMW M3 CS alleen dat is meer hardcore, zo,n Alpina is smooth & fast.

[Afbeelding]
Lelijk, en saai Duits..

Nja zakje keeta gekocht, laat die dikke BMWs maar komen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lmPBb2fgh8gpsXrc62evXsjoi0c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6uyBQXKYvD6euP1d7Fk1TsEu.jpg?f=fotoalbum_large

• Pinsa
Vis schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 20:02:
[...]

Lelijk, en saai Duits..

[Afbeelding]
Keeta of keta of Tesla ? Dont know if serious _O-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• almelo15
Goed uitgeruste 3 serie touring is voor mij voldoende. Moet echt wel miljoen plus hebben voor ik dergelijk geld voor een brandstofmotor met wat kunstof zou neerleggen.

Van de Duitse 3 zou dit wel mijn volgorde zijn qua keuze. Bijna onafhankelijk van welk model.

1 bmw
2 audi
3 mercedes

Wat jullie?

[ Voor 29% gewijzigd door almelo15 op 13-09-2025 20:07 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 15:47
Vis schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 20:02:
[...]

Lelijk, en saai Duits..

[Afbeelding]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Pinsa schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 20:04:
[...]

Keeta of keta of Tesla ? Dont know if serious _O-
Keta --> Keeta --> Tesla is denk ik de juiste volgorde...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 14:49
almelo15 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 20:05:
Goed uitgeruste 3 serie touring is voor mij voldoende. Moet echt wel miljoen plus hebben voor ik dergelijk geld voor een brandstofmotor met wat kunstof zou neerleggen.

Van de Duitse 3 zou dit wel mijn volgorde zijn qua keuze. Bijna onafhankelijk van welk model.

1 bmw
2 audi
3 mercedes

Wat jullie?
1 Porsche
2 Porsche
3 Porsche

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pinsa

1 bmw
2 audi
3 mercedes

Wat jullie?
Bmw freude am fahren!

En voor jou:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uwoFEBsjt-wSuOte3Pp5aXfbHRc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3d767mtGLHdo6PCNmXWUDvnv.png?f=fotoalbum_large

• almelo15
Pinsa schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 20:12:
[...]

Bmw freude am fahren!

En voor jou:

[Afbeelding]
O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deryck
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13:39
1- Tesla
2- Renault
3- Lamborghini

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 14:26

1 bmw
2 audi
3 mercedes

Wat jullie?
1 Sparta
2 Gazelle
3 Cortina

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 07:57
Kom kinders, on topic nu.
Iets met BTC of crypto. Niet aan welk afschrijvingkanon je de winst uitgeeft.

[Edit: linkje weggehaald naar artikel. Teveel niet onderbouwde aannames).

[ Voor 55% gewijzigd door MrMrq op 13-09-2025 20:42 ]

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
@Nubtrix dikke Avantis to soon verkocht

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:17
Coldcat schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 09:01:
[...]

Dat is wel waar. Echter zie ik totaal geen euforie hier. Iedereen is emotioneel afgestompt of geloofd er niet meer in. Precies zoals BlackRock zou willen om alle sats op te snoepen.

@bsmpower : wellicht goed om de greed dit weekend te her evalueren. Vaak ben je te laat met verkopen en pas na de dalingen zit het je tegen. Nu is SUI ook weer mooi hersteld.
Bedankt voor je tip!
Was even afwezig hier, moest vorige week vrijdag na 16 jaar een van onze katten laten inslapen 🥲. Heb dit topic nog wel een beetje gevolgd maar wel het besef gekregen dat het een waste of time is. Bedoel het niet verkeerd, maar eigenlijk is elke week hier hetzelfde. Je hebt de maxi's, de altcoiners en alles er tussen. Iedereen weet hoe de toekomst gaat lopen en probeert de ander ervan te overtuigen. Allemaal prima, maar het boeit me allemaal niet meer. Op de week +10% maar op de maand weinig veranderd qua PF. Ik ga even kijken wanneer ik de boel ga verkopen. Wel een motor gekocht en volgende week ophalen. Hopelijk geeft me dat wat meer geluk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 15:02
Ach, komen nog wel een stuk of 10 kansen volgende week :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nubtrix
bsmpower schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 20:49:
[...]

Bedankt voor je tip!
Was even afwezig hier, moest vorige week vrijdag na 16 jaar een van onze katten laten inslapen 🥲. Heb dit topic nog wel een beetje gevolgd maar wel het besef gekregen dat het een waste of time is. Bedoel het niet verkeerd, maar eigenlijk is elke week hier hetzelfde. Je hebt de maxi's, de altcoiners en alles er tussen. Iedereen weet hoe de toekomst gaat lopen en probeert de ander ervan te overtuigen. Allemaal prima, maar het boeit me allemaal niet meer. Op de week +10% maar op de maand weinig veranderd qua PF. Ik ga even kijken wanneer ik de boel ga verkopen. Wel een motor gekocht en volgende week ophalen. Hopelijk geeft me dat wat meer geluk.
Nu is een mooi momentje om te verkopen. En sterkte!

• Pinsa
[...]

Bedankt voor je tip!
Gecondoleerd man, wat voor motor is het geworden? Wil volgende week ook eentje gaan huren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
Nubtrix schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 20:58:
[...]

Ach, komen nog wel een stuk of 10 kansen volgende week :+
Nieuwe listings zijn altijd goed, tag me maar als je iets hebt :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:24

Coldcat

HODL

[...]

Bedankt voor je tip!
Sterkte man! Na 16 jaar ben je een met het beestje!

Met 16 jaar heeft het een goed leven gehad door jouw aandacht!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Nu online
[...]

Bedankt voor je tip!
Gecondoleerd en heel veel sterkte. Ik weet hoe het voelt, afgelopen jaar onze hond van 14 jaar en 8 maanden in moeten laten slapen.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• jvel92
  • Laatst online: 16:36
De TOTAL3 (Crypto total market cap excluding BTC and ETH) heeft vandaag een nieuwe ATH neergezet en de BTC.D zit in een dalende trend. Steeds meer signalen dat we in het laatste stadium van de bull-cycle zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
[...]

Bedankt voor je tip!
Gecondoleerd en sterkte.
Ik heb hier sinds 2 maanden twee kittens rondlopen en ik moet er niet aan denken wat over 15 jaar gaat gebeuren.

• Pinsa
jvel92 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 21:10:
De TOTAL3 (Crypto total market cap excluding BTC and ETH) heeft vandaag een nieuwe ATH neergezet en de BTC.D zit in een dalende trend. Steeds meer signalen dat we in het laatste stadium van de bull-cycle zitten.
Hoalang hebben we nog?

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• jvel92
Vermoed ergens in Q4 met Q1 2026 op zijn laatst. Een en ander wel afhankelijk van Bitcoin. Zou het liefst zien dat Bitcoin nog een mooie run gaat maken de komende maanden, dan gaat het mogelijk wat langer door.

Ben wel langzaam aan het afbouwen richting stables om daar yield mee te trekken. Zit nu op ongeveer 8% stables allocatie in mijn crypto pf en dat zal de komende maanden wel toenemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:47

1 bmw
2 audi
3 mercedes

Wat jullie?
Mercedes. Lekker een ander me laten rondrijden zodat ik leukere/nuttiger dingen kan doen dan autorijden

• Pinsa
jvel92 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 21:27:
[...]

Vermoed ergens in Q4 met Q1 2026 op zijn laatst. Een en ander wel afhankelijk van Bitcoin. Zou het liefst zien dat Bitcoin nog een mooie run gaat maken de komende maanden, dan gaat het mogelijk wat langer door.

Ben wel langzaam aan het afbouwen richting stables om daar yield mee te trekken. Zit nu op ongeveer 8% stables allocatie in mijn crypto pf en dat zal de komende maanden wel toenemen.
Oh toch nog een paar maandjes begon me al zorgen te maken. Denk je dat Bitcoin een top gezet heeft? Het kan als nog de andere kant op gaan al lijkt dat nu onwaarschijnlijk. Anyway altijd goed om een exit plan te hebben.

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:46

Chaes

#HODL

Pinsa schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 19:59:
[...]

[Afbeelding]
Wat heb je aan een gezinsauto die zoveel kost? Dan zou ik eerder een sport autootje kopen en ernaast een normale, degelijke gezinsauto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
Chaes schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 22:09:
[...]

Wat heb je aan een gezinsauto die zoveel kost? Dan zou ik eerder een sport autootje kopen en ernaast een normale, degelijke gezinsauto.
Soort van 2 in 1 je kan er mee vlammen en je krijgt er veel bagage in kwijt, ze zijn ook in sedan leverbaar hoor ben het verder wel met je eens dat het veel geld is.

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
Chaes schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 22:09:
[...]

Niet iedereen heeft plek voor 3 autos op zn oprit of straat. Soms heb je alles in 1 nodig.

Opties zijn:
Sportief, Ruimte, Wendbaar

Kies 2

MX5 vs M340 zeg maar

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Aeronaut schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 22:25:
[...]

Niet iedereen heeft plek voor 3 autos op zn oprit of straat. Soms heb je alles in 1 nodig.

Opties zijn:
Sportief, Ruimte, Wendbaar

Kies 2

MX5 vs M340 zeg maar
Als je 2 ton op de plank hebt liggen voor een auto, dan heb je ook wel geld voor een extra parkeerplekje ;)

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:31

Macro, stocks, fed rates, job market, bitcoin..
you are not bullish enough. Goede gesprekken (volg deze twee al een tijdje nu en ik waardeer hun inzichten in waar we nu staan)

[ Voor 9% gewijzigd door keanu_ op 13-09-2025 22:40 ]

• Aeronaut
keanu_ schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 22:39:
[YouTube: Recession Is Cancelled: Why Bitcoin & Stocks Will Explode]

Macro, stocks, fed rates, job market, bitcoin..
you are not bullish enough. Goede gesprekken (volg deze twee al een tijdje nu en ik waardeer hun inzichten in waar we nu staan)
Ik kijk geen videos.

Waar staan we?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zwembroek
  • Laatst online: 15:00
Kreidler
zundapp
Puch Maxi

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Wispe schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 21:14:
[...]

Gecondoleerd en sterkte.
Ik heb hier sinds 2 maanden twee kittens rondlopen en ik moet er niet aan denken wat over 15 jaar gaat gebeuren.
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Fucking dramatisch weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Bitcoin doet geen kut, dus dan mag het.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:23
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qe28JOAUcHpmPQuVROPKw-XsXIQ=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/U3dSrZeyxH0vA5OWLOkshLBk.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Ik had vroeger een Kreidler. Vriend van me een opgevoerde Puch. 20km van huis wilde hij wel op mijn Kreidler naar huis rijden en ik ging dan op zijn Puch.

Ik was zo thuis. Die Kreidler van mij hield er na 2 minuten mee op. Mobiele telefoons had je toen nog niet. Duurde even tot die thuis was. _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Darrell schreef op zondag 14 september 2025 @ 01:21:
[...]

Ik had vroeger een Kreidler. Vriend van me een opgevoerde Puch. 20km van huis wilde hij wel op mijn Kreidler naar huis rijden en ik ging dan op zijn Puch.

Ik was zo thuis. Die Kreidler van mij hield er na 2 minuten mee op. Mobiele telefoons had je toen nog niet. Duurde even tot die thuis was. _O-
The good old times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:05
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SrzVO0dxZKoRagHXXwRXozG7vpM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/vddIiTjfwEpviEvtEngkofQY.gif?f=user_large

slapen de meeste weer zeker?

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
We zijn niet allemaal zo wakker he :+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
[...]

Wel een motor gekocht en volgende week ophalen. Hopelijk geeft me dat wat meer geluk.
Je wilde het stereotype met de aankomende midlifecrisis eer aandoen? :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:46
Stukfruit schreef op zondag 14 september 2025 @ 02:33:
[...]

Je wilde het stereotype met de aankomende midlifecrisis eer aandoen? :P
Ik denk gezondere keus dan in crypto alle hoop gooien 😉.

En ik snap hem wel, hier 3 katten, als er 1tje gaat word het diep rouwen 🥲

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• John245
  • Nu online
Vandaag mijn wekelijkse VCA inleg gedaan.
Ingesteld te realiseren rendament : 50%
Inleg : 37 van 522
Op schema om doel te halen : Ja
Bijzonderheden : Nee

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 14:26
https://www.ft.com/conten...3d-4ea4-a35b-cedb0a7eddbb

De eerste experimenten om huizen direct met crypto te kunnen kopen. Al denk ik dat zelfs Bitcoin niet opgewassen is tegen de prijsstijgingen op de NL huizenmarkt 🙃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 07:57
Alpina schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 22:07:
TAO @Mooody

Maar goed wat weet ik ervan, zit hier in een vaag overblijfsel van de covid periode (prive cafe)

[Afbeelding]
Met een Case International logo aan de muur, dus goedgekeurd…

Maktub

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pinsa
kbuntu schreef op zondag 14 september 2025 @ 07:38:
https://www.ft.com/conten...3d-4ea4-a35b-cedb0a7eddbb

De eerste experimenten om huizen direct met crypto te kunnen kopen. Al denk ik dat zelfs Bitcoin niet opgewassen is tegen de prijsstijgingen op de NL huizenmarkt 🙃
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wSSMqNTjTfCMc-CAHeYdC6i2_nE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tIicKJV7aIlXC2bfWNeOGNS7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Klein flufje $AVNT aangeschaft tijdens de launch, staat ook aardig in de plus nu.

$pump doet even 25% erbij. Lekker wakker worden zo :)

[ Voor 26% gewijzigd door souljah1h op 14-09-2025 08:02 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pinsa
souljah1h schreef op zondag 14 september 2025 @ 08:01:
Klein flufje $AVNT aangeschaft tijdens de launch, staat ook aardig in de plus nu.

AVNT!! Veelste te vroeg verkocht ik wist het

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pkT1YwuWsJDp51s9kkDx28EXHiM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/nQZjFz9mhQgMUfgJHccM2DRU.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Pinsa schreef op zondag 14 september 2025 @ 08:04:
[...]

AVNT!! Veelste te vroeg verkocht ik wist het

[Afbeelding]
Staat al in mijn faforieten, ik ga proberen de top te shorten. Al is dat natuurlijk vragen om problemen wanneer de markt ietwat bullish blijft :+

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
FrambozenTaart schreef op zondag 14 september 2025 @ 08:10:
[...]

Staat al in mijn faforieten, ik ga proberen de top te shorten. Al is dat natuurlijk vragen om problemen wanneer de markt ietwat bullish blijft :+
Na zo,n explosieve stijging verwacht je wel een correctie, ik zie hem ook nog wel een eurotje op langere termijn. Goodluck man :9

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15:27
John245 schreef op zondag 14 september 2025 @ 06:48:
Vandaag mijn wekelijkse VCA inleg gedaan.
Ingesteld te realiseren rendament : 50%
Inleg : 37 van 522
Op schema om doel te halen : Ja
Bijzonderheden : Nee
Pfff 50%, dat hoort in het FO-topic thuis!
:+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Mooi man! Dikke gains!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

FrambozenTaart schreef op zondag 14 september 2025 @ 08:10:
[...]

Nieuwe strategie door de shit te shorten?

Afbeeldingslocatie: https://media2.giphy.com/media/v1.Y2lkPTZjMDliOTUyc280c3dqYzI3dnJtcnpsbW5ubjAxd213aTZ5OWR1bWtmOTlxNDN2aSZlcD12MV9naWZzX3NlYXJjaCZjdD1n/kDsjinzVzi1Ko/200w.gif

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pinsa
Omdat ik graag nieuwe shitcoins deel :)

https://beboundless.xyz/
https://coinmarketcap.com/currencies/boundless/

Listing 15 sept als eerste op Binance, andere exchanges zullen wel volgen

[ Voor 7% gewijzigd door Pinsa op 14-09-2025 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Net even exports gemaakt van BYBIT NL. Kan nooit kwaad om die te hebben. Vergeleken met ander exchanges gaat dit zeer soepel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Coldcat schreef op zondag 14 september 2025 @ 08:32:
[...]

Nieuwe strategie door de shit te shorten?

[Afbeelding]
Meer met wat kleingeld voor de lol. Als het goed gaat wordt het vanzelf meer.

Denk dat er echt wel leuke shorts te maken zijn als we nog een blowoff top met Bitcoin gaan maken, helemaal met shitcoins natuurlijk.

Maarja waarschijnlijk ben ik voor die tijd allang weer rekt gegaan met futures.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:18
FrambozenTaart schreef op zondag 14 september 2025 @ 08:45:
[...]

Meer met wat kleingeld voor de lol. Als het goed gaat wordt het vanzelf meer.

Denk dat er echt wel leuke shorts te maken zijn als we nog een blowoff top met Bitcoin gaan maken, helemaal met shitcoins natuurlijk.

Maarja waarschijnlijk ben ik voor die tijd allang weer rekt gegaan met futures.
ik voel er ook wel wat voor. Als we een duidelijke blowof op btc krijgen ga ik ook wel wat gure shitcoins kapot shorten.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pinsa
anti elppa schreef op zondag 14 september 2025 @ 08:48:
[...]

ik voel er ook wel wat voor. Als we een duidelijke blowof op btc krijgen ga ik ook wel wat gure shitcoins kapot shorten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I3X1AFC698-GzbzFsv-ijnE_8C8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/upB2UalLJPKgkdlLF8IpBuaK.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Muzzy
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16:38

Muzzy

Aan het dieken

Pump gemist. Terwijl ik gewaarschuwd was. Fck

Wie kan delen kan vermenigvuldigen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
anti elppa schreef op zondag 14 september 2025 @ 08:48:
[...]

Ja lachen toch, je kunt er vergif op innemen dat in zo'n situatie bepaalde nieuwe hypetokens in zeer korte tijd -50% gaan om vanaf daar een jarenlange slowbleed in te gaan.

Kan je best wat mee omkutten.

Die kermistoko van een MEXC heeft keuze genoeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Coldcat schreef op zondag 14 september 2025 @ 08:41:
Net even exports gemaakt van BYBIT NL. Kan nooit kwaad om die te hebben. Vergeleken met ander exchanges gaat dit zeer soepel.
Bedoel je de transactiegeschiedenis? Is jouw rekening tot het laatst cent leeg?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
is niets nieuws hoor, vaker shitcoins geshort. Geeft zo'n ongekend goed gevoel.

Was het alleen beetje vergeten. Tot onze jaapio er hier weer over begon.

Weetje, dat een shitcoin -99% gaat doen is zeker, helemaal na een blowof van btc. Of een shitcoin ooit een x3 gaat doen of nieuwe ath......kans is klein.

Dus shorten van shitcoins is na een blowoff de makkelijkste weg naar hele dikke lambo's. En je maakt er ook nog eens een betere wereld van. WIN WIN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Wispe schreef op zondag 14 september 2025 @ 08:56:
[...]

Bedoel je de transactiegeschiedenis? Is jouw rekening tot het laatst cent leeg?
Yep. Orders en de ledger even afschriften van maken als er ooit vragen over komen. Kaarttransactie zit er ook tussen.

Staat enkel nog wat dust op. Bybit EU werkt zeer lekker en soepel dus een perfecte overgang. Alleen die EU regelgeving ben ik bang voor met al die travel rules.

[ Voor 15% gewijzigd door Coldcat op 14-09-2025 09:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
FrambozenTaart schreef op zondag 14 september 2025 @ 08:54:
[...]

Ja lachen toch, je kunt er vergif op innemen dat in zo'n situatie bepaalde nieuwe hypetokens in zeer korte tijd -50% gaan om vanaf daar een jarenlange slowbleed in te gaan.

Kan je best wat mee omkutten.

Die kermistoko van een MEXC heeft keuze genoeg.
ja ben wel benieuwd op de echte degen coins wat het volume dan is. Heel vroeger deed ik spot nog wel wat met shitcoins. Alleen als je dan met 0,1 a 0,2 btc aan waarde bezig was, dan viel je al aardig op in het orderboek, en moest je soms aardig lang wachten voor je orders gevuld waren. Soms dagen....Op kleinere exchanges bij echte echte shitcoins niet te doen dus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

anti elppa schreef op zondag 14 september 2025 @ 09:22:
[...]

ja ben wel benieuwd op de echte degen coins wat het volume dan is. Heel vroeger deed ik spot nog wel wat met shitcoins. Alleen als je dan met 0,1 a 0,2 btc aan waarde bezig was, dan viel je al aardig op in het orderboek, en moest je soms aardig lang wachten voor je order gevuld waren. Soms dagen....Op kleinere exchanges bij echte echte shitcoins niet te doen dus
Eigenlijk gegarandeerd winst door dat te doen. Just hodl de short

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Coldcat schreef op zondag 14 september 2025 @ 09:30:
[...]

Eigenlijk gegarandeerd winst door dat te doen. Just hodl de short
Tenzij de funding rate 2% per uur is zoals hier laatst voorbij kwam _O-

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• jvel92
Vermogensbelasting gaat in 2026 ook flink omhoog:
De belastingdruk over beleggingen in box 3 gaat omhoog van 2,12% in 2025 naar 2,80% in 2026. Dat is een stijging van 32%
Heffingsvrij vermogen grens gaat ook omlaag, dus je betaald al eerder (en over een groter gedeelte) vermogensbelasting
Het heffingsvrij vermogen waarover je geen vermogensbelasting hoeft te betalen gaat omlaag van €57.684 naar €51.396. Dat is een daling van 11%.
Als we dan eind Q4 en begin Q1 een top neerzetten, kan de vlag uit bij de belastingdienst. Meer info: https://www.financieelona...asting-2026-flink-omhoog/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Coldcat schreef op zondag 14 september 2025 @ 09:22:
[...]

Yep. Orders en de ledger even afschriften van maken als er ooit vragen over komen. Kaarttransactie zit er ook tussen.

Staat enkel nog wat dust op. Bybit EU werkt zeer lekker en soepel dus een perfecte overgang. Alleen die EU regelgeving ben ik bang voor met al die travel rules.
Ik wacht nog even daarmee tot die laatste centen ook zijn overgezet naar EU. Dan is het compleet. :P

Ik heb van de week travel rule gedaan en het ging soepel. Connectie gemaakt met mijn Trezor en binnen 5 seconden stond m’n ETH op Bybit.
Bitcoin moet ik nog doen, maar dat komt wel als we richting 150k gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

jvel92 schreef op zondag 14 september 2025 @ 09:45:

[...]

Heffingsvrij vermogen grens gaat ook omlaag, dus je betaald al eerder (en over een groter gedeelte) vermogensbelasting

[...]

Als we dan eind Q4 en begin Q1 een top neerzetten, kan de vlag uit bij de belastingdienst. Meer info: https://www.financieelona...asting-2026-flink-omhoog/
Waarom? Fiat wordt enkel minder waard.

Dit zou dan het jaar erop zijn toch? Belastingaangifte 2027?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
Coldcat schreef op zondag 14 september 2025 @ 09:51:
[...]

Waarom? Fiat wordt enkel minder waard.

Dit zou dan het jaar erop zijn toch? Belastingaangifte 2027?
Waar doel je met 'Waarom' vraag op?

Is van toepassing op de belastingaangifte over 2026 met peildatum 01-01-2026, die je dus in 2027 doet en betaald.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
Je weet wat shorten is he? En hoe dat werkt? Dat is namelijk niet verbazingwekkend als @anti elppa dat wel doet. Dat is een hobby van elke Bitcoin maxi.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
zwembroek schreef op zondag 14 september 2025 @ 09:55:
[...]

Je weet wat shorten is he? En hoe dat werkt? Dat is namelijk niet verbazingwekkend als @anti elppa dat wel doet. Dat is een hobby van elke Bitcoin maxi.
dit dus idd. Volgens mij was pinsa nog niet helemaal wakker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online

[...]

[...]

Alles wordt duurder, dus vermogen ook :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasper 99
Even serieuze vraag…

Is iedereen al wel wakker? Eth -1,42% op de 24h!! Normaal vliegen de Rekts je hier dan om de oren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Jasper 99 schreef op zondag 14 september 2025 @ 10:13:
Even serieuze vraag…

Is iedereen al wel wakker? Eth -1,42% op de 24h!! Normaal vliegen de Rekts je hier dan om de oren.
ETH is geen Bitcoin. In absolute getallen boeit dit niemand wat, behalve @almelo15.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:09
Coldcat schreef op zondag 14 september 2025 @ 08:41:
Goeie, meteen ook ff naar gekeken. Hebben ze netjes op orde idd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nubtrix
Pinsa schreef op zondag 14 september 2025 @ 08:33:
Omdat ik graag nieuwe shitcoins deel :)

https://beboundless.xyz/
https://coinmarketcap.com/currencies/boundless/

Listing 15 sept als eerste op Binance, andere exchanges zullen wel volgen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CKHvtAVCwm3_0Hl6lZiwjZvsEVA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/x1T8jRH9Jc6RAWJuKKNgFp61.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• almelo15
Wispe schreef op zondag 14 september 2025 @ 10:18:
[...]

ETH is geen Bitcoin. In absolute getallen boeit dit niemand wat, behalve @almelo15.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sCS6K48JJXs1lek3QHp90b0DISo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VJ08fHofgGf6At4LUDCikXoU.jpg?f=fotoalbum_large

Soon op elk te bedenken timeframe. There is no second best.

The ticker is #eth

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

almelo15 schreef op zondag 14 september 2025 @ 10:37:
[...]

[Afbeelding]

The ticker is #eth
Goeiemorgen Almelo...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fra-7gWGjQgfRarnRpdGBc8PJAM=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ajYPkiQDrK6ENGhRYciiWbKE.jpg?f=user_large

De ticker is: ODOL

[ Voor 13% gewijzigd door Vis op 14-09-2025 10:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
Heel lang zo n weekend koers verloop niet gezien. We gaan pompen he tot powell zn mondje open doet?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Aeronaut schreef op zondag 14 september 2025 @ 10:42:
Heel lang zo n weekend koers verloop niet gezien. We gaan pompen he tot powell zn mondje open doet?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WEb3N4zRTA9_4jZVHkm10EO0Esk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/SFMZ1Shf3f8SJ0Rl1WOCx0bx.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasper 99
Wispe schreef op zondag 14 september 2025 @ 10:18:
[...]

Bitcoin ook -0,03% op de 24… just saying. Rekt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

[...]

[...]

Ik las dit gisteren ook (op Reddit) en al verbaast de hogere vermogensbelasting me weinig, het verlagen van de grens van het heffingsvrije vermogen is toch wel echt heel triest te noemen. Ze doen in Den Haag wel hun best om kapitaalkrachtige mensen het land uit te krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fordjah
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16:33
almelo15 schreef op zondag 14 september 2025 @ 10:37:
[...]

[Afbeelding]

The ticker is #eth
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MKzWNFXKUK3AnvA5SgEjtyyiumk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Vv269sJ34AKEXs9vj8xMcLGc.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jvel92
Chaes schreef op zondag 14 september 2025 @ 11:11:
[...]

Ik las dit gisteren ook (op Reddit) en al verbaast de hogere vermogensbelasting me weinig, het verlagen van de grens van het heffingsvrije vermogen is toch wel echt heel triest te noemen. Ze doen in Den Haag wel hun best om kapitaalkrachtige mensen het land uit te krijgen.
Eens. Verhogen van de vermogensbelasting verbaast mij inderdaad niet. Verlagen van de grens voor heffingsvrij vermogen wel.

Het pijnlijke aan dit soort maatregelen vind ik dat je juist de middenklasse raakt en de groep mensen, die nog in de beginfase zitten van vermogensopbouw. De grote jongens raak je niet tot nauwelijks, want die zetten wel een BV op of vertrekken. Voor zover ze dat nog niet gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert

[...]

[...]

Gelukkig kunnen ww dan nog van het forfaitaire rendement gebruik maken i.p.v. werkelijk rendement :) .
Alsnog een flinke stijging natuurlijk, dat wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
jvel92 schreef op zondag 14 september 2025 @ 11:25:
[...]

Eens. Verhogen van de vermogensbelasting verbaast mij inderdaad niet. Verlagen van de grens voor heffingsvrij vermogen wel.

Het pijnlijke aan dit soort maatregelen vind ik dat je juist de middenklasse raakt en de groep mensen, die nog in de beginfase zitten van vermogensopbouw. De grote jongens raak je niet tot nauwelijks, want die zetten wel een BV op of vertrekken. Voor zover ze dat nog niet gedaan hebben.
Zoals ik laatst las in DutchFire op Reddit. Alles in een BV en maandelijks een loon uitkeren waarbij het vermogen in stand bleef door beleggen.

Wil ik ook wel, maar zover ben ik lang nog niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:05
Chaes schreef op zondag 14 september 2025 @ 11:11:
[...]

het grootste gevaar is werkgelegenheid wegjagen, als werk vertrekt dan zal er ook meer werkloosheid komen.
maar zolang mensen nog uit eten gaan en naar de Efteling kunnen lijkt het toch mee te vallen.

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pinsa
anti elppa schreef op zondag 14 september 2025 @ 10:02:
[...]

dit dus idd. Volgens mij was pinsa nog niet helemaal wakker
Ik was super wakker net een halve marathon erop pff

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
  • Nu online
Pinsa schreef op zondag 14 september 2025 @ 12:02:
[...]

Ik was super wakker net een halve marathon erop pff
Gewonnen?

Pagina: 1 ... 211 212 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!