Oke! Je bent idd snel weer ingestapt. En uitgestapt. En ingestaptPinsa schreef op maandag 8 september 2025 @ 16:00:
Kan ook weer snel instappenlaat de gifjes maar komen
:gifsicle():strip_exif()/f/image/5m95Ohc3STehTwXAwiAdAWva.gif?f=user_large)
Guere schreef op maandag 8 september 2025 @ 16:15:
[...]
Oke! Je bent idd snel weer ingestapt. En uitgestapt. En ingestapt
[Afbeelding]

Ik meld me wel als het weer zo ver is, wat een rollercoaster deze cycle
Ik twijfel of die daar snel zal komen, das +-2500?zwembroek schreef op maandag 8 september 2025 @ 15:40:
[...]
Ik ben er ook klaar mee. Probeer nog een keer groot in te stappen. Ik gok op de 21W EMA voor ETH en dan ga ik all in. Kijken of ik er een 100% uit kan slepen.
Ik denk dat hij eerder tussen de 6 en 13 zal inzitten, zone 3500.
Never ever financial advice...
we kunnen ook gewoon zijwaards gaan.. dan tik je het ook een keertjekazzzdafke schreef op maandag 8 september 2025 @ 16:19:
[...]
Ik twijfel of die daar snel zal komen, das +-2500?
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Haha, toevallig ligt de 21W EMA van ETH nu precies op 3500kazzzdafke schreef op maandag 8 september 2025 @ 16:19:
Ik twijfel of die daar snel zal komen, das +-2500?
wat mis ik hier?Guere schreef op maandag 8 september 2025 @ 16:20:
[...]
Haha, toevallig ligt de 21W EMA van ETH nu precies op 3500Niet 2500.
KNIPPERDEKNIP...
My bad
My bad, dus.. inderdaad 3500.. Waar zat ik met mijn hoofd

Last resort voor mijn part op ETH is 2800 zone, daar hebben we in de way up geen goeie confirmatie van flip van gehad.
[ Voor 80% gewijzigd door kazzzdafke op 08-09-2025 16:36 ]
Ik vraag dit voor een vriend.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Is dat ook mogelijk.
Pinsa schreef op maandag 8 september 2025 @ 15:43:
[...]
Als jij bearisch en voorzichtig bent, let ik wel extra op. Voorzichtig terug in fiat gegaan er van uit gaande dat we een dip krijgen. Insert train memes![]()
Maar vol in ETH of andere alts? Ik vond ENA de laatste tijd trouwens nog sterk
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/X0hs3p8QnKRfSXpwW58ULEO1.jpg?f=user_large)
Een instap maak je niet op 1 indicator.. althans, ik toch nietFrambozenTaart schreef op maandag 8 september 2025 @ 16:40:
EMA is toch een lagging indicator? Is het dan niet vrij risicovol daar een instap op te maken zonder support of resistance conformatie?
Ik zou vooral je eigen plan trekken al is het wel een lekker vooruitzicht om Zwembroek de schuld te geven als de alts snoeihard REKT gaanPinsa schreef op maandag 8 september 2025 @ 15:43:
[...]
Als jij bearisch en voorzichtig bent, let ik wel extra op. Voorzichtig terug in fiat gegaan er van uit gaande dat we een dip krijgen. Insert train memes![]()
Maar vol in ETH of andere alts? Ik vond ENA de laatste tijd trouwens nog sterk
Of te bedanken tis maar hoe je het bekijktkbuntu schreef op maandag 8 september 2025 @ 16:56:
[...]
Ik zou vooral je eigen plan trekken al is het wel een lekker vooruitzicht om Zwembroek de schuld te geven als de alts snoeihard REKT gaan
Waarschijnlijk binnenkort weer rekt als ik hier de altcoin voorspellingen zie
Ik zet 'm maar vast klaar voor als de boel rekt/moon gaat en iemand hem de schuld wil geven...kbuntu schreef op maandag 8 september 2025 @ 16:56:
Ik zou vooral je eigen plan trekken al is het wel een lekker vooruitzicht om Zwembroek de schuld te geven als de alts snoeihard REKT gaan
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/EVl1lza3RTneX2lMP5wcgVw4.jpg?f=user_large)
Hahahaha ja het vervelende is dat je weet dat dit 100% zeker gaat gebeuren.Guere schreef op maandag 8 september 2025 @ 17:08:
[...]
Ik zet 'm maar vast klaar voor als de boel rekt/moon gaat en iemand hem de schuld wil geven...
[Afbeelding]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Voor nu gaan we upanti elppa schreef op maandag 8 september 2025 @ 17:20:
[...]
Hahahaha ja het vervelende is dat je weet dat dit 100% zeker gaat gebeuren.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/fMjo8E7wN0pVgjWnT2zn3HZ9.gif?f=user_large)
Als ik leverage zou traden zou ik mn indicatoren wel weten.
Jij doet dus nooit een inverse SC slowchat sentiment? Is aan te raden...Frozen-North schreef op maandag 8 september 2025 @ 17:04:
Eindelijk wat kracht zichtbaar bij TAO.

kazzzdafke schreef op maandag 8 september 2025 @ 16:29:
[...]
wat mis ik hier?
KNIPPERDEKNIP...
My bad
My bad, dus.. inderdaad 3500.. Waar zat ik met mijn hoofd![]()
Last resort voor mijn part op ETH is 2800 zone, daar hebben we in de way up geen goeie confirmatie van flip van gehad.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
850 heb ik nodig. When?Frozen-North schreef op maandag 8 september 2025 @ 17:04:
Eindelijk wat kracht zichtbaar bij TAO.
850 stuks?
Dat voelt serieus meer kut dan eenzelfde bedrag met shitcoins verliezen
Klote Rabobank!
[ Voor 9% gewijzigd door Coldcat op 08-09-2025 18:23 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Maar als ik eerlijk mag vragen, wat voor winst pak je nu met deze acties?Pinsa schreef op maandag 8 september 2025 @ 16:00:
[...]
Winst is winst toch? Kan ook weer snel instappenlaat de gifjes maar komen
Pak gewoon een paar solide ALTS (zelfs ADA gaat straks gewoon x2 imho), hodl 1-2 maanden, en het scheelt dagelijks de charts refreshen voor, een summiere?, winst..
nfa.
Zojuist dik de 9 dollar aangetikt, heb nog een mooi ritje vanaf 7 dollar mee kunnen pakken
#shitcoincasinp
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Not much, maar wat zijn solide alts?keanu_ schreef op maandag 8 september 2025 @ 18:44:
[...]
Maar als ik eerlijk mag vragen, wat voor winst pak je nu met deze acties?
Pak gewoon een paar solide ALTS (zelfs ADA gaat straks gewoon x2 imho), hodl 1-2 maanden, en het scheelt dagelijks de charts refreshen voor, een summiere?, winst..
nfa.
Ik zit alweer bijna in de volgende trein dus lets go
LINK!! 🚀Pinsa schreef op maandag 8 september 2025 @ 18:47:
[...]
Not much, maar wat zijn solide alts?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Elke alt uit de top 10 gaat straks gewoon, zelfs de top 100. Als je maar even wacht.Pinsa schreef op maandag 8 september 2025 @ 18:47:
[...]
Rotation
Jij kijkt straks terug en denkt…. Had ik maar diamond hands gehadPinsa schreef op maandag 8 september 2025 @ 18:47:
[...]
Hehe ik koop niet duurder terug! Komt goed maatColdcat schreef op maandag 8 september 2025 @ 18:53:
[...]
Jij kijkt straks terug en denkt…. Had ik maar diamond hands gehadal die parels erin en eruit
https://www.reuters.com/b...-unreasonably-2025-09-05/
Zijn WLFI wallet met zo'n 545 miljoen tokens is bevroren nadat hij eerder 50 miljoen tokens naar een ander adres verstuurd had.
Kijk nu ook naar Rose om een trade te pakken kijken of we een entry krijgenkeanu_ schreef op maandag 8 september 2025 @ 18:48:
[...]
Elke alt uit de top 10 gaat straks gewoon, zelfs de top 100. Als je maar even wacht.
Rotation
Justin sun announcements lang geleden zegFrambozenTaart schreef op maandag 8 september 2025 @ 18:55:
Justin Sun is genaaid door Trump;
Zijn WLFI wallet met zo'n 545 miljoen tokens is bevroren nadat hij eerder 50 miljoen tokens naar een ander adres verstuurd had.
FrambozenTaart schreef op maandag 8 september 2025 @ 18:55:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/C4MYCu199Kck4vr7X25wclYq.gif?f=user_large)
solide altPinsa schreef op maandag 8 september 2025 @ 18:47:
[...]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/CtsoCuRgaEfCU71F6Xo5ULni.gif?f=user_large)
Ja omdat hij via htx 20% apy aan heeft geboden WLFI en vervolgens die user funds is gaan verkopen op de achtergrond en tevens een short had geopend..FrambozenTaart schreef op maandag 8 september 2025 @ 18:55:
Dus de scammer heeft de scammer gescammedsjorremans schreef op maandag 8 september 2025 @ 19:05:
[...]
Ja omdat hij via htx 20% apy aan heeft geboden WLFI en vervolgens die user funds is gaan verkopen op de achtergrond en tevens een short had geopend..
Als we het niet van een altseizoen moeten hebben hoop ik dat de halving (december) de prijs omhoog gaat stuwen. Een combinatie van altseizoen + halving zou natuurlijk het beste zijn.

En weer een nieuwe trein in
IdemFrozen-North schreef op maandag 8 september 2025 @ 19:23:
[...]
Als we het niet van een altseizoen moeten hebben hoop ik dat de halving (december) de prijs omhoog gaat stuwen. Een combinatie van altseizoen + halving zou natuurlijk het beste zijn.
halving bij een alt?Frozen-North schreef op maandag 8 september 2025 @ 19:23:
[...]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/oEHSVb39KuJ5KlSDgnBwVlzw.gif?f=user_large)
Dit kan ook de prijs door 2 zijn. Is nog niet helemaal duidelijk.
In dollar waarde. Tegenwoordig hebben ze meerdere halvings per maand.
Edit: Alpina was me al voor.
[ Voor 3% gewijzigd door zwembroek op 08-09-2025 19:46 ]
Even een schaamteloos gejatte quote:
Het is geen Bitcoin, maar als het om shitcoins gaat, is het de schoonste shitcoin in de 🚬 hoop 💩 die bekend staat als altcoins.
ik kan maar 1 alt bedenken dat 2nd best is, namelijk wbtc
nothing stops this train
Darrell schreef op maandag 8 september 2025 @ 19:50:
Ja het is weer ouderwets schuddebuiken hier....

Scammer #1 doet een scam waarbij scammer #2 denkt ‘mijn scam is beter dan jouw scam’. Maar scammer #1 scamt de scammende scammer #2.FrambozenTaart schreef op maandag 8 september 2025 @ 19:09:
[...]
Dus de scammer heeft de scammer gescammed
Altijd wat te beleven in crypto.
Het is een vrij ‘eerlijke’ coin wat dat betreft ja.Frozen-North schreef op maandag 8 september 2025 @ 19:50:
[...]
Even een schaamteloos gejatte quote:
[...]
Maar dan zie ik MvdP deze weer shillen en dan is alle hoop weer verloren
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/TK4MpKKR0Wg0FGfmgnp1qnED.jpg?f=user_large)
Alpina schreef op maandag 8 september 2025 @ 20:01:
[...]
Het is een vrij ‘eerlijke’ coin wat dat betreft ja.
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/GWwrKSsNoJ4wKl48gHlhFvuR.gif?f=user_large)
Daar is een simpele oplossing voor. Gewoon niet naar zijn videos kijkenAlpina schreef op maandag 8 september 2025 @ 20:01:
[...]
[Afbeelding]
Dan kan je beter een hype video van Barry Silbert bekijken. (Beetje de Michael Saylor van TAO)
Zijn die video’s sowieso niet een beetje preken voor eigen parochie?Frozen-North schreef op maandag 8 september 2025 @ 20:07:
[...]
Daar is een simpele oplossing voor. Gewoon niet naar zijn videos kijken![]()
Dan kan je beter een hype video van Barry Silbert bekijken. (Beetje de Michael Saylor van TAO)
Enige video’s die ik het bekijken waard vind zijn van Bob
Nee ik volg absoluut niets van ‘sweeeeping out de lows’ maar soms komt dat dan voorbij in de $TAO posts.Frozen-North schreef op maandag 8 september 2025 @ 20:07:
[...]
Daar is een simpele oplossing voor. Gewoon niet naar zijn videos kijken![]()
Barry ken ik. Heeft nog wat tao van mij in de 600 regionen gekocht. Zelf op 30 dollar gekocht.
Bedankt Barry.
Alpina schreef op maandag 8 september 2025 @ 20:12:
Kijk zelf alleen deze
[Video: Michael Saylor Meme - NO SECOND BEST]
:strip_exif()/f/image/IgTL0nHiZg6obDsNrs6oaA6T.jpg?f=fotoalbum_large)
Over scam gesproken:Domino schreef op maandag 8 september 2025 @ 19:55:
[...]
Scammer #1 doet een scam waarbij scammer #2 denkt ‘mijn scam is beter dan jouw scam’. Maar scammer #1 scamt de scammende scammer #2.
Altijd wat te beleven in crypto.
https://x.com/p3b7_/status/1965094840959410230?s=46
Wees gewaarschuwd!
Post dan iig de hele gifAlpina schreef op maandag 8 september 2025 @ 20:01:
[...]
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/9SYNI1JcqiXW3f56BlnsdTAY.gif?f=user_large)
Hij mag er wat delen als em er toch zoveel heeft
Meme archief zat even vol maar deze is mooier inderdaad.
Hoe rijker ze zijn hoe gierigerpakkiwakki schreef op maandag 8 september 2025 @ 20:52:
[...]
Hij mag er wat delen als em er toch zoveel heeft
Maar je kan het proberen
#BTC Monthly Bollinger Bands now at the most extreme level in its entire history: pic.twitter.com/Lxhe7JYRYu
— Matthew Hyland (@MatthewHyland_) 8 september 2025
:strip_exif()/f/image/1ZpU7zBRBznO7N0DlqRcH0HD.jpg?f=fotoalbum_large)
De grafiek zegt dat ie tussen 2020 en 2022 omhoog knalde, maar de achtergrond is bloedrood. Wat moet ik nu geloven?
Dat zit wel Schnorr.
Dat er een grote move aan zit te komen. Maar het is richting neutraal. Omhoog of omlaag. Maar omdat dit het hoge timeframe betreft zeg ik omhoog. En hoog timeframe betekend dus niet vandaag of morgen.GekkeRipper schreef op maandag 8 september 2025 @ 21:10:
[...]
Mooie lijntjes zeg. Wat betekent het?
Ga geen enkele transacties blind goedkeuren!
🚨 There’s a large-scale supply chain attack in progress: the NPM account of a reputable developer has been compromised. The affected packages have already been downloaded over 1 billion times, meaning the entire JavaScript ecosystem may be at risk.
— Charles Guillemet (@P3b7_) 8 september 2025
The malicious payload works…
Issue gefixt, met een kanttekening
People - the supply chain code is fixed and removed from the Github repository. The problem is any Dapp that depends on Javascript in its dependency build chain that has built a new version TODAY using the exploited version of the error-ex package has code that can sniff private…
— MartyParty (@martypartymusic) 8 september 2025
[ Voor 32% gewijzigd door Aeronaut op 08-09-2025 22:09 ]
Daarom dus hardware wallet en nooit aan financiële zaken doen als je aan het knikkebollen bent door iets anders dan het op of neergaan van de koersAeronaut schreef op maandag 8 september 2025 @ 22:00:
PUBLIEKE AANKONDIGING
Ga geen enkele transacties blind goedkeuren!
[Embed]
Issue gefixt, met een kanttekening
[Embed]
Dat zit wel Schnorr.
Verplicht hodlen. Gij snapt het. Geen verkoop en koop druk.Stukfruit schreef op maandag 8 september 2025 @ 22:37:
[...]
Daarom dus hardware wallet en nooit aan financiële zaken doen als je aan het knikkebollen bent door iets anders dan het op of neergaan van de koers
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
ETF inflows waren gisteren ook weer netjes
btc gaat de goede kant opanti elppa schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 07:41:
setup btc ziet er prima uit zo. Gok dat we vandaag wel poging richting 114 - 115k gaan krijgen.
ETF inflows waren gisteren ook weer netjes
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
:gifsicle():strip_exif()/f/image/fQ1vOTX7HvTQyqf4dRgnwL67.gif?f=user_large)
BTC €94.837,08
[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 09-09-2025 08:48 ]
nothing stops this train
@Darrell staat nog in die file van Kol.sjorremans schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 08:55:
Waar is de 113k babe?
Coldcat schreef op maandag 8 september 2025 @ 19:27:
Pinsa....
[Afbeelding]
En weer een nieuwe trein in

nee, voor mijn gevoel gaan we aan een hele dikke pump beginnen. NFA, en geen TA.sjorremans schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 09:20:
Morgen en donderdag zal deze ponzi geitenbende wel weer dumpen op de PPI en CPI cijfers
:gifsicle():strip_exif()/f/image/7ywECWI6cV9YFqvb4WkDyG0l.gif?f=user_large)
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!