Ook wat Avax rest BTC
:gifsicle():strip_exif()/f/image/VAcNdHGEVMLNsPohrm2bRrTA.gif?f=user_large)
Haha, dit triggert gewoon een flashback naar de 32k babe van 2021!sjorremans schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 08:55:
Waar is de 113k babe?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
File handig ontweken met google maps, nu wel op kantoor dus geen nsfw mogelijkheden...
Pinsa schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 09:42:
[...]
[Afbeelding]
Haha voelt wel beter als een random shitcoin aankoop ik geef het toe
nouja is dat plaatje ook niet waard. Laat hem eerst maar eens iets 24h "holden", dan praten we verder
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Plaatje stond al -tig maanden te wachten op een bruikbare situatie, maar vooral deanti elppa schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 09:50:
nouja is dat plaatje ook niet waard. Laat hem eerst maar eens iets 24h "holden", dan praten we verder
Als Bitcoin volgende week op 420k staat kan ik niks belovenanti elppa schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 09:50:
[...]
Ik verwacht wel een langer applaus bij mijn 52e VCA inleg.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Wanneer stap jij in?zwembroek schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 10:11:
Ach in het ergste geval tikken we de 95k nog aan. Dat is slechts 18k lager.![]()
Met een beetje geluk hebben we de low op 1 september al aangetikt.
3500 days later....Kol Nedra schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 10:08:
[...]
[Afbeelding]
Pinsa order geschiedenis na een -0.1% daling gelijk panic sell
Serieus? Soms denk ik dat niets bij jou binnenkomt.
zwembroek schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 10:21:
Serieus? Soms denk ik dat niets bij jou binnenkomt.
Zou echt prachtig zijn. God candle mag nog eens.anti elppa schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 09:27:
[...]
nee, voor mijn gevoel gaan we aan een hele dikke pump beginnen. NFA, en geen TA.
[Afbeelding]
Tering jij durft. x50 leverage? Met dergelijke winsten op 1 high risk leverage trade druk je toch op take profit of ben ik nu gek?Nubtrix schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 10:34:
Gisteren nog wat lopen klooien met die $open. Op gegeven moment een dikke short lopen op entry $1.70 om dan te sluiten met amper winst. Half jaarloon misgelopen.
Straks ragetraden denk ik.
[ Voor 12% gewijzigd door zwembroek op 09-09-2025 10:45 ]
IMPORTANT: Trezor firmware and hardware wallets are not affected by the Nx/NPM supply-chain attack. The attack involved malicious JavaScript packages from the public npm registry. This technology is not being used in Trezor firmware at all.
— Trezor (@Trezor) 9 september 2025
As always, remember:
✅ Hardware…
As a MetaMask user, you do not need to be scared of the supply chain attack that took place earlier today.
— MetaMask.eth 🦊 (@MetaMask) 8 september 2025
MetaMask has multiple layers of defense to protect our products and users:
- Basic Security: We lock our versions, don't push directly to main, have manual and automated…
Ledger devices are not and have not been at risk during an ecosystem-wide software supply chain attack that was discovered.
— Ledger (@Ledger) 8 september 2025
Ledger devices are built specifically to protect users against attacks like these.
Only Ledger devices have secure screens, powered by the Secure Element… https://t.co/cJO2w0dpmU
[ Voor 10% gewijzigd door Aeronaut op 09-09-2025 11:02 ]
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Zeker, gewoon 80% pakken en SL omhoog.zwembroek schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 10:43:
[...]
Tering jij durft. x50 leverage? Met dergelijke winsten op 1 high risk leverage trade druk je toch op take profit of ben ik nu gek?
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
x3. Ik denk dat je mijn bericht verkeerd interpreteert.zwembroek schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 10:43:
[...]
Tering jij durft. x50 leverage? Met dergelijke winsten op 1 high risk leverage trade druk je toch op take profit of ben ik nu gek?
[ Voor 6% gewijzigd door Nubtrix op 09-09-2025 11:00 ]
Lol, ik ben tegen je in gegaan.Nubtrix schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 10:59:
[...]
x3. Ik denk dat je mijn bericht verkeerd interpreteert.
Is een gevalletje 'had ik maar' (niet te vroeg geclosed). Mijn probleem is dat ik te vroeg op take profit drukte
Edit: nieuw slachtoffer gevonden, short MYX let's go!
Gevoel is een slechte raadgever in dezepakkiwakki schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 11:50:
Maar ik heb een voorgevoel dat Israel acties gaat nemen en dat er toch nog een drop komt.
Wat voor acties denk je dan, want veel bonter dan ze het nu al maken gaat bijna niet. Dus ik verwacht dat dat echt 0,0 effect gaat hebben. Of ze moeten ineens weer iran aan gaan vallen, maar daar hebben ze volgens mij helemaal de ressources en munitie niet meer voorpakkiwakki schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 11:50:
Mijn sell orders staan al even te stinken, en mijn buy orders ook.
Maar ik heb een voorgevoel dat Israel acties gaat nemen en dat er toch nog een drop komt.
Ook net dat alles een beetje omhoog aan het gaan is, zou dit wel opnieuw een obstakel zijn.
De aanslag van gisteren heeft niet goed gedaan aan de situatie.anti elppa schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 12:02:
[...]
Wat voor acties denk je dan, want veel bonter dan ze het nu al maken gaat bijna niet. Dus ik verwacht dat dat echt 0,0 effect gaat hebben. Of ze moeten ineens weer iran aan gaan vallen, maar daar hebben ze volgens mij helemaal de ressources en munitie niet meer voor
zou kunnen maar hoeft ook weer niet....pakkiwakki schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 11:50:
Mijn sell orders staan al even te stinken, en mijn buy orders ook.
Ook net dat alles een beetje omhoog aan het gaan is, zou dit wel opnieuw een obstakel zijn.
nothing stops this train
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
welke aanslag? ik zie ook helemaal niets in de koers? Of mis ik er ergens een 5k candle?pakkiwakki schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 12:15:
[...]
De aanslag van gisteren heeft niet goed gedaan aan de situatie.
De tijd van pamfletjes uitdelen is voorbij.
Werd een mannetje of 6 afgeknald. Dat het andersom al maanden 1 grote aanslag is op vrouwen en kinderen vergeten ze even.anti elppa schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 12:27:
[...]
welke aanslag? ik zie ook helemaal niets in de koers? Of mis ik er ergens een 5k candle?
Eerder omdat ze dat al maanden doen, meten ze dit nu groot uit. Want zo kunnen ze het naar hunzelf, het volk en de wereld verantwoordenAlpina schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 12:37:
[...]
Werd een mannetje of 6 afgeknald. Dat het andersom al maanden 1 grote aanslag is op vrouwen en kinderen vergeten ze even.
Wat een hypocriet circus
oh dat. Das niets idd vergeleken bij de daden van die terroristen zelf. Maar laten we het daar maar niet over hebben. Dan komt mijn eten weer omhoog.Alpina schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 12:37:
[...]
Werd een mannetje of 6 afgeknald. Dat het andersom al maanden 1 grote aanslag is op vrouwen en kinderen vergeten ze even.
Wat een hypocriet circus
[ Voor 104% gewijzigd door tomtom901 op 09-09-2025 12:54 ]
Nee ook niet gemerkt. Ja Greta was nog bijna de lucht ingevlogen zag ik netanti elppa schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 12:41:
[...]
oh dat. Das niets idd vergeleken bij de daden van die terroristen zelf. Maar laten we het daar maar niet over hebben. Dan komt mijn eten weer omhoog.
Maar was volgens mij totaal ook niet zichtbaar in de koers. Niet op mijn scherm iig
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Alpina schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 12:45:
[...]
Nee ook niet gemerkt. Ja Greta was nog bijna de lucht ingevlogen zag ik net![]()
Vanaf haar boot.
Apart vrouwtje.
Buying 21 bitcoin for Bitcoin Day. pic.twitter.com/3X4yKeiqzg
— Nayib Bukele (@nayibbukele) 7 september 2025
nothing stops this train
Heb je ook margin in dezelfde currency als het pair (USDT dus)? Anders betaal je alsnog fees.Nubtrix schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 13:05:
Compleet rekt aan het gaan op fees
[Afbeelding]
Begrijp het niet. Marge bijgestoken dat ongeveer de hele positie dekt, en alsnog moet ik betalen.
funding fee loopt gewoon dag en nacht door. Met die trades van mij betaal ik ook idiote hoeveelheden trejen schultenbrau door de weken heen. Tenzij de funding fee negatief is (veel shorts), dan krijg ik blikjesNubtrix schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 13:05:
[Afbeelding]
Begrijp het niet. Marge bijgestoken dat ongeveer de hele positie dekt, en alsnog moet ik betalen.
Jep, usdt added. Volledige positie zou covered moeten zijn. Toch 2x $500 betaald de laatste 2u.tomtom901 schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 13:14:
[...]
Heb je ook margin in dezelfde currency als het pair (USDT dus)? Anders betaal je alsnog fees.
-2%? dat is echt idioot hoog. Welke exchange zit je dan? Normaal zou het rond de 0,01% moeten zijn (neutraal)Nubtrix schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 13:17:
[...]
Jep, usdt added. Volledige positie zou covered moeten zijn. Toch 2x $500 betaald de laatste 2u.
Volgende gaat ook weer leuk worden, -2% funding rate...
Misschien toch maar eens de kleine lettertjes lezen.
Ik zou hem hedgen met een long. Hier is mijn idee:Nubtrix schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 13:17:
[...]
Jep, usdt added. Volledige positie zou covered moeten zijn. Toch 2x $500 betaald de laatste 2u.
Volgende gaat ook weer leuk worden, -2% funding rate...
MYX aan het traden, niet dat oudbollig bitcoinanti elppa schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 13:20:
[...]
-2%? dat is echt idioot hoog. Welke exchange zit je dan? Normaal zou het rond de 0,01% moeten zijn (neutraal)
BTC €94.837,08
het is een zondag dump naar dinsdag... een pump naar woensdag, dump naar vrijdag, pump naar zaterdag, Zondag binance wintermute collaboratie om vervolgens week weer opnieuw te starten.koelebobes schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 13:22:
Watch the burgers sell our pump voor de traditionele wealth transfer van EU naar USA
[Afbeelding]
[ Voor 12% gewijzigd door Aeronaut op 09-09-2025 13:27 ]
Snap ook niet waar daar het buy order zou moeten staan..? Het kon op de POC van de range, maar.. dat is in het midden, maar dan zou je dus moeten winst nemen bovenaan range, of heel goed de orderflow bekijken en de trade daar strak managen voor break-of fakeout.Fordjah schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 12:51:
Sinds de koop van Pinsa is het toch geen vette meer.
[Afbeelding]
Never ever financial advice...
En per uur ipv de normale 4 of 8u. Zelden zo genaaid geweest.anti elppa schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 13:20:
[...]
-2%? dat is echt idioot hoog. Welke exchange zit je dan? Normaal zou het rond de 0,01% moeten zijn (neutraal)
Rekt.Muzzy schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 13:22:
[...]
Ik zou hem hedgen met een long. Hier is mijn idee:
[Afbeelding]
Ik zie funding af koelen dus maar weer verkocht met een klein winstjeMuzzy schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 13:22:
[...]
Ik zou hem hedgen met een long. Hier is mijn idee:
[Afbeelding]
Extra margin storten voorkomt liquidatie, maar verandert niets aan de funding fee. De funding wordt nog altijd berekend op de position size, niet op hoeveel margin je ertegenaan gooit.Nubtrix schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 13:05:
[Afbeelding]
Misschien wel verstandig voordat je er iets van 25k in pomptNubtrix schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 13:17:
[...]
Helder, thanks.kazzzdafke schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 13:31:
[...]
Extra margin storten voorkomt liquidatie, maar verandert niets aan de funding fee. De funding wordt nog altijd berekend op de position size, niet op hoeveel margin je ertegenaan gooit.
Wat is je leverage en hoe lang staat die trade al open?
Nubtrix schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 13:38:
[...]
Helder, thanks.
Leverage is X3.
Waarom doe ik dit ook alweer
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Niet dat leverage er iets mee te maken heeft, maar dat is toch al beter dan een x50Nubtrix schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 13:38:
[...]
Helder, thanks.
Leverage is X3.
Waarom doe ik dit ook alweer
Nubtrix schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 13:17:
[...]
dit was toch de serie zonder einde? volgens mij bestaat de laatste seizoen niet
Ik was tijdens de serie zo'n vervelende boeklezer die de serie heus wel super tof vond, maar tegelijkertijd wel altijd ging bespreken hoe de boeken anders waren dan de serie. En ik wacht nog steeds op boek #6 en #7Aeronaut schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 14:05:
dit was toch de serie zonder einde? volgens mij bestaat de laatste seizoen niet
HE.. biecht op, wie van jullie is BOLD? je hebt het weekelijkse cyclus verkeerdAeronaut schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 13:25:
[...]
het is een zondag dump naar dinsdag... een pump naar woensdag, dump naar vrijdag, pump naar zaterdag, Zondag binance wintermute collaboratie om vervolgens week weer opnieuw te starten.
— Bold (@boldleonidas) 9 september 2025
[ Voor 3% gewijzigd door Aeronaut op 09-09-2025 14:13 ]
Koop je toch wat altsFordjah schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 12:51:
Sinds de koop van Pinsa is het toch geen vette meer.
[Afbeelding]
Gaat die kltzk nooit meer schrijven. Wat een gemisGuere schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 14:07:
[...]
Ik was tijdens de serie zo'n vervelende boeklezer die de serie heus wel super tof vond, maar tegelijkertijd wel altijd ging bespreken hoe de boeken anders waren dan de serie. En ik wacht nog steeds op boek #6 en #7
ik kom nooit in een sierraden winkel maar ben toch wel benieuwd wat bijv 1 zilver/gouden ringetje dan voortaan kostAlpina schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 14:18:
Goud ath in eurie.
Kan niet meer met ketting over straat.
nothing stops this train
Er zit al zoveel toeslag / winstmarge op sierraden dat de goudkoers weinig invloed heeft. Bijvoorbeeld. Trouwringen winkelprijs 2600 per paar. Goudwaarde 600 euro.Kol Nedra schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 14:22:
[...]
ik kom nooit in een sierraden winkel maar ben toch wel benieuwd wat bijv 1 zilver/gouden ringetje dan voortaan kost
ik weet nog goed, vorig jaar de moeder van mijn schoonmoeder overleden, vorig jaar bijna alle sierraden verkocht voor fiat geld..... lekker veel rendament weg
[ Voor 27% gewijzigd door knakworst op 09-09-2025 14:56 ]
knakworst schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 14:52:
Saaaaaaaaaaaaaaaaai allemaal zeg.
Het is al een paar posts niet over aandelen gegaan, @John245 hou je Alfen in de gatenKomt wel richting mijn prijs dat ik weer ga proberen...
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Die hou ik zeker in de gaten. Nog wat zakken en dan ga ik geladderd instappen.knakworst schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 14:52:
Saaaaaaaaaaaaaaaaai allemaal zeg.
Het is al een paar posts niet over aandelen gegaan, @John245 hou je Alfen in de gatenKomt wel richting mijn prijs dat ik weer ga proberen...
Als je trouwens nog meer saaiheid wilt, vanavond one more thing, Iphone 17. @anti elppa zal wel voor de buis gekluisterd zijn.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Zilver kost echt geen drol met het gewicht van een ring.Kol Nedra schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 14:22:
[...]
ik kom nooit in een sierraden winkel maar ben toch wel benieuwd wat bijv 1 zilver/gouden ringetje dan voortaan kost
ik weet nog goed, vorig jaar de moeder van mijn schoonmoeder overleden, vorig jaar bijna alle sierraden verkocht voor fiat geld..... lekker veel rendament weg
Ik denk dat ik weer naar de psychotherapeut moet... want dat is precies wat ik vanmorgen heb gedaan.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
3 nines fineAlpina schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 15:09:
Hier schat een Engelhard verzameling uit de jaren 60.
[Afbeelding]
Fijne verjaardag. Keep stacking! #endthefed
[ Voor 24% gewijzigd door Aeronaut op 09-09-2025 15:20 ]
Welke alt?MicroWhale schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 15:16:
[...]
Ik denk dat ik weer naar de psychotherapeut moet... want dat is precies wat ik vanmorgen heb gedaan.
Geen idee hoe het gebeurd is, maar ik heb na 4 jaar onthouding en na afzweren dat ik het nooit meer zou doen, toch weer een alt gekocht.
Bammmmm lekker hoor
@Nubtrix met zijn shorts lijkt wel wat op @Pinsa met zijn altsFrambozenTaart schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 15:26:
[...]
heerlijk. 'Huh? Wat is dit voor belachelijke funding fee ellen... Laat maar, profit.'
Zonder die funding fee was het wel een 5 figure tradeFrambozenTaart schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 15:26:
[...]
heerlijk. 'Huh? Wat is dit voor belachelijke funding fee ellen... Laat maar, profit.'
Die funding fee, echt bizar
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Donald Trump zet in op nieuwe Gaza-deal, allerlaatste waarschuwing voor Hamas: ’Leg wapens neer of jullie worden uitgeroeid’Nubtrix schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 15:28:
[...]
Prijs beweegt niet veel, black swan voor mieren.
Taiwan is de echte black swan.
Gewoon een ‘go’ gehad van Donald.Muzzy schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 15:16:
Pisrael valt Qatar aan. wtf, wie voorspelde dat hier vanochtend.
Ikke ^^Muzzy schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 15:16:
Pisrael valt Qatar aan. wtf, wie voorspelde dat hier vanochtend.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq