Ik maak nog wel eens de fout dat ik uit mijn werk eerst dit topic open en daarna de grafieken bekijk. Dan hou ik elke keer opnieuw mijn hart vast om vervolgens te concluderen dat er niks aan de hand is. Behalve dat het dan vaak een rode dag is.
Opzich kijk je dan wel iets prettiger naar een dalende grafiek. Dat dan weer wel.
Opzich kijk je dan wel iets prettiger naar een dalende grafiek. Dat dan weer wel.
eth, The world's computer
Dat heb ik vrijwel dagelijks. Dan open je dit topic en zie je allemaal REKT en denk je dat we op 60k staan. Vervolgens open je de chart en is het zelfs groen op dailyalmelo15 schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 17:17:
Ik maak nog wel eens de fout dat ik uit mijn werk eerst dit topic open en daarna de grafieken bekijk. Dan hou ik elke keer opnieuw mijn hart vast om vervolgens te concluderen dat er niks aan de hand is. Behalve dat het dan vaak een rode dag is.
Ik hoop dat hij de maximale bonus haalt,Alpina schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 17:35:
Offtopic maar de 90’s wil zijn gezicht terug![]()
[Afbeelding]
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
almelo15 schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 17:09:
Zei hier paar dagen terug al mooie dip naar 0.035 of zelfs 0.032 eth/btc zou echt mooie kans zijn. Voorlopig zit er niet echt gang in. Zowel omlaag als omhoog.
Maargoed na die afbreuk van de laatste maanden begrijp ik dat dit al als lekker voelt voor kamp btc. Een kinderhand is snel gevuld.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
De knop delete mist, wat ziet die kerel er uit 😆knakworst schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 18:02:
[...]
Dat wordt zo nooit een miljoen
[Afbeelding]
En dan hopen ze in het FO topic op 8% rendament. Of zouden ze een 8x bedoelen?Alpina schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 17:35:
Offtopic maar de 90’s wil zijn gezicht terug![]()
[Afbeelding]
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
De enige knop die je nodig hebt…knakworst schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 18:02:
[...]
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/GvaUjZ8LTgUZtLRaNL8QVBjm.jpg?f=user_large)
knakworst schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 18:02:
[...]
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/YZE2eooRMuFWKisGklA0Eaa3.png?f=user_large)
Zo klopt ie weer
Valt toch enorm mee? Er gebeurt wel wat, maar niet veel.WillemdeZijger schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 19:03:
Wispelturige kut koers.
Goud, zit hier hardop te lachen. Dat lukt me niet in t FO topic
En iedere dag denk je, het kan niet gekker.
Laat die rente maar aan Trump over.
Laat die rente maar aan Trump over.
(Reuters) -U.S. Treasury Secretary Scott Bessent on Friday called for renewed scrutiny of the Federal Reserve, including its power to set interest rates, as the Trump administration continues its efforts to exert control over a central bank whose insulation from short-term political pressures is widely seen as key to its effectiveness.
"There must also be an honest, independent, nonpartisan review of the entire institution, including monetary policy, regulation, communications, staffing and research," Bessent wrote in the Wall Street Journal, calling for the Fed to leave bank supervision to other governmental authorities and to "scale back the distortions it causes in the economy," including by bond purchases made outside of true crisis conditions.
Triest heGuere schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 15:52:
[...]
Tsja, ik ga wel echt voor #1 dit jaar hoorMaar idd, vorig jaar was de toon in dat artikel ook van "Dus... ook hier vinden we weer veel mensen uit de actieve cryptocurrency topics..."
De dikke gains van DOG media worden hier gemaakt. When deling?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Paar weken geleden $pump gekocht onder ICO prijs, bijna tijd om wat te gaan verkopen. Heeft een aardige run gemaakt afgelopen week/maand.
Nieuwe gezinsuitbreiding sinds 3 maanden, dus die aanbouw is welkom
Nieuwe gezinsuitbreiding sinds 3 maanden, dus die aanbouw is welkom
[ Voor 35% gewijzigd door souljah1h op 05-09-2025 20:54 ]
Krijgen wij ook wat van de winst?Coldcat schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 20:50:
De dikke gains van DOG media worden hier gemaakt. When deling?
Binnenkort maar overstappen op aandelen schijnt lucratiever te zijn als crypto
Het is daar ook gewoon een geitenbende natuurlijk!John245 schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 18:26:
[...]
En dan hopen ze in het FO topic op 8% rendament. Of zouden ze een 8x bedoelen?
[YouTube: 🚀 How Tesla Can EASILY 8✖️ From Here 💰]
De S&P500 heeft vandaag ook weer een nieuwe ATH gemaakt. Mijn aandelen portfolio (ETFs) doet het ook best lekker dit jaar. Crypto wel beter, maar dat is ook vooral door het flink kopen in maart/april en ETH. Als je dat niet had gedaan, dan is het YTD voor Bitcoin wel wat mager.Pinsa schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 20:57:
[...]
Binnenkort maar overstappen op aandelen schijnt lucratiever te zijn als crypto
Benieuwd wat Bitcoin deze cycle nog gaat laten zien anders ga ik mij misschien nog bedenkenjvel92 schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 21:22:
[...]
De S&P500 heeft vandaag ook weer een nieuwe ATH gemaakt. Mijn aandelen portfolio (ETFs) doet het ook best lekker dit jaar. Crypto wel beter, maar dat is ook vooral door het flink kopen in maart/april en ETH. Als je dat niet had gedaan, dan is het YTD voor Bitcoin wel wat mager.
Maar een DCA met een gemiddeld rendament van 40% per jaar teken ik voor
[ Voor 7% gewijzigd door Pinsa op 05-09-2025 21:54 ]
Idd maar kan prima naast elkaar bestaanjvel92 schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 21:22:
[...]
De S&P500 heeft vandaag ook weer een nieuwe ATH gemaakt. Mijn aandelen portfolio (ETFs) doet het ook best lekker dit jaar. Crypto wel beter, maar dat is ook vooral door het flink kopen in maart/april en ETH. Als je dat niet had gedaan, dan is het YTD voor Bitcoin wel wat mager.
Ik verzamel tegenwoordig Bismuth, leuk spulAlpina schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 21:58:
Beetje goud on the side
Vervanger van Tin in de toekomst, toepassingen in quantum computing.
https://phys.org/news/202...implications-quantum.html
https://news.northeastern...onics-and-supercomputers/
https://scienmag.com/unve...nd-spintronics-materials/
Bijna net zo zeldzaam als goud
[ Voor 63% gewijzigd door souljah1h op 05-09-2025 22:14 ]
Mooie kleurtjes. Kende het niet eerlijk gezegd.souljah1h schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 22:00:
[...]
Ik zit verzamel tegenwoordig Bismuth, leuk spul
Heeft ook leuke eigenschappen.Alpina schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 22:02:
[...]
Mooie kleurtjes. Kende het niet eerlijk gezegd.
Wikipedia: Bismut
YouTube: Levitate a Magnet with Bismuth Crystals - No Energy Cost, Indefinite...
Interessant spul. Heb er laatst een kilo van gekocht en zelf wat kristallen getrokken. Echt super leuk om eens met je kinderen o.i.d. te doen
[ Voor 5% gewijzigd door souljah1h op 05-09-2025 22:10 ]
1kg 50 euro valt mee, ga je de garage vol leggensouljah1h schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 22:00:
[...]
Ik verzamel tegenwoordig Bismuth, leuk spul
Vervanger van Tin in de toekomst, toepassingen in quantum computing.
https://phys.org/news/202...implications-quantum.html
https://news.northeastern...onics-and-supercomputers/
https://scienmag.com/unve...nd-spintronics-materials/
Bijna net zo zeldzaam als goudWel stukje goedkoper.
Ik was eigenlijk op zoek naar een markt waarbij ik het spul niet fysiek op hoef te slaanPinsa schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 22:15:
[...]
1kg 50 euro valt mee, ga je de garage vol leggen?
[ Voor 13% gewijzigd door souljah1h op 05-09-2025 22:21 ]
Ik heb mijn Bitcoinen vandaag ingeruild voor een aantal goudbaren. Ik krijg geen vergunning voor mijn fietsoverkapping als ik deze vastnagel. Deze baren leg ik op het dak, zodat de overkapping niet wegwaait bij een storm. Dat kan niet met mijn Bitcoinen.
Soon ETFsouljah1h schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 22:21:
[...]
Ik was eigenlijk op zoek naar een markt waarbij ik het spul niet fysiek op hoef te slaanHeb inmiddels wel een paar KG aangeschaft, maar geen idee wat ik ermee moet
Eerst $pump maar even laten pumpen. Misschien toch nog even wachten met verkopen.
https://fees.pump.fun/
Inmiddels 5.5% van supply weer aangekocht door het team. Gaat vast een keer fout, maar heb de orders strak staan.
[ Voor 25% gewijzigd door souljah1h op 05-09-2025 22:39 ]
Moiety schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 22:26:
Ik heb mijn Bitcoinen vandaag ingeruild voor een aantal goudbaren. Ik krijg geen vergunning voor mijn fietsoverkapping als ik deze vastnagel. Deze baren leg ik op het dak, zodat de overkapping niet wegwaait bij een storm. Dat kan niet met mijn Bitcoinen.
:strip_exif()/f/image/SxUGAH21YNhu3lt0z6AhC4k9.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat de markt zo lauw reageert op mogelijke rate-cuts is opvallend. Impliceert dat de zorgen over het economische beleid dat Trump voert serieuzer beginnen te worden
Heb zelf ook Pump gehad maar redelijk snel verkocht, niet te greedy worden en op tijd winst pakken.souljah1h schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 22:37:
[...]
Eerst $pump maar even laten pumpen. Misschien toch nog even wachten met verkopen.
https://fees.pump.fun/
Inmiddels 5.5% van supply weer aangekocht door het team. Gaat vast een keer fout, maar heb de orders strak staan.
QE willen we zien, rate cuts zijn allang ingeprijsd en boeien niet zo.kbuntu schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 22:46:
Dat de markt zo lauw reageert op mogelijke rate-cuts is opvallend. Impliceert dat de zorgen over het economische beleid dat Trump voert serieuzer beginnen te worden
Ze moeten printen printen en nog es printen!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Vandaag wordt bekend of mstr in de s&p500 komt… zo ja zal saylor tappen aan oneindig geld… en weer btc kopen
Nvm net bekend:
AppLovin, Robinhood, and Emcor included
Nvm net bekend:
[ Voor 21% gewijzigd door Aeronaut op 05-09-2025 23:22 ]
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Klein dumpje ook gelijk.Aeronaut schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 23:20:
Vandaag wordt bekend of mstr in de s&p500 komt… zo ja zal saylor tappen aan oneindig geld… en weer btc kopen
Nvm net bekend:
Met wat geduld had je wanneer de bitcoinen 10 miljoen waard zijn een overkapping van goud kunnen halen.Moiety schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 22:26:
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
was te verwachten, ze proberen het zolang mogelijk uit te stellen.Aeronaut schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 23:20:
Nvm net bekend:
Fiat is dood, echt zo kapot, je wilt het gewoon niet hebben.
ik verwacht echt zeer hoge inflatie de komende jaren met wellicht een uitschieter van 20+%
nothing stops this train
Amen.Kol Nedra schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 23:57:
[...]
was te verwachten, ze proberen het zolang mogelijk uit te stellen.
Fiat is dood, echt zo kapot, je wilt het gewoon niet hebben.
ik verwacht echt zeer hoge inflatie de komende jaren met wellicht een uitschieter van 20+%
Kwam deze meteen in me op:
:strip_exif()/f/image/PqOrVEhiL3rVoipZPTAkpPYc.jpg?f=fotoalbum_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Doet leuke dingen met RH stocks
Tof die magneet! Ik houd een lijstje bij met leuke/leerzame/bijzondere dingen om te doen met m’n kinderen wanneer ze wat groter zijn. Deze er zojuist opgezet.souljah1h schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 22:08:
[...]
Heeft ook leuke eigenschappen.
Wikipedia: Bismut
YouTube: Levitate a Magnet with Bismuth Crystals - No Energy Cost, Indefinite...
Interessant spul. Heb er laatst een kilo van gekocht en zelf wat kristallen getrokken. Echt super leuk om eens met je kinderen o.i.d. te doenSmeltpunt is heel laag.
Met 9% er bij je week gered?kbuntu schreef op donderdag 4 september 2025 @ 20:48:
Weer lekker REKT in de bull markt, maar goed misschien kan Broadcom nog wat doen straks om de week te redden
Nee hoopte eigenlijk dat AMD en Nvidia mee zouden profiteren, dat bleek uiteindelijk precies omgekeerd 😅
Zie hier.kbuntu schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 07:13:
[...]
Nee hoopte eigenlijk dat AMD en Nvidia mee zouden profiteren, dat bleek uiteindelijk precies omgekeerd 😅
Misschien binnenkort wat BIS kopen dan en KRYS maken!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ik ben nog niet verder dan de comments. Die zijn alvast vermakelijk.
Hoewel ik het inhoudelijk vast eens ben met de content in de video (inflatie slecht), word ik nu ook al kriegel van de reacties daarop. “Stem FvD, kies Nexit!”
Ik ben twee jaar terug in de UK geweest… Iedereen die ik sprak had spijt van de Brexit.
Maktub
fluffje PAXG verkocht goud gaat lekker.
tegenover BTC komt het op weekly tegen resistance aan van BTC in Nov 2024.
dus wat wordt het, gaat BTC binnenkort moon?
tegenover BTC komt het op weekly tegen resistance aan van BTC in Nov 2024.
dus wat wordt het, gaat BTC binnenkort moon?
[ Voor 63% gewijzigd door Kol Nedra op 06-09-2025 08:49 ]
nothing stops this train
Oh hier zag het er gister wel vol uit, @zwembroek had het gister ook al over bullmoon schijnbaar werkt hetDomino schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 09:10:
[...]
Mais non mon ami:
[Afbeelding]
Nog even geduld.
Sja. Die laatste 3% kijken wij niet van op toch?Pinsa schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 09:13:
[...]
Oh hier zag het er gister wel vol uit, @zwembroek had het gister ook al over bullmoon schijnbaar werkt het
:strip_exif()/f/image/CCcfqJRKM9MT9bLpeaKX9IfL.png?f=user_large)
Klopt, spijt van Brexit en spijt van de massa immigratie. Beide kanten mogen benoemd wordenMrMrq schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 08:39:
[...]
Ik ben nog niet verder dan de comments. Die zijn alvast vermakelijk.
Hoewel ik het inhoudelijk vast eens ben met de content in de video (inflatie slecht), word ik nu ook al kriegel van de reacties daarop. “Stem FvD, kies Nexit!”
Ik ben twee jaar terug in de UK geweest… Iedereen die ik sprak had spijt van de Brexit.
Er zijn ook artikelen die het vooruit vertellen. Maar die newsfeed kan je nooit bijhouden.kbuntu schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 09:18:
[...]
Nu nog een dienst die me dat soort dingen vooraf kan vertellen 😉
Heb je haast dan?kbuntu schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 09:18:
[...]
Nu nog een dienst die me dat soort dingen vooraf kan vertellen 😉
Broeder, half zes op een weekend. NL tijd.

In mijn beleving is dat zoiets als:John245 schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 09:24:
[...]
Er zijn ook artikelen die het vooruit vertellen. Maar die newsfeed kan je nooit bijhouden.
Dit bedrijf wordt mogelijk een grote speler in de toekomst blah blah blah.
Maar of het dan ook wat wordt,
Klinkt dan als de zoveelste shitcoin die wat te bieden heeft
Hopelijk accepteert hij geen crypto...
Jeremy (17) moet bij rechter aankloppen om juiste bankpas: ‘Heel zware maatregel’ | Putten | destentor.nl https://share.google/8OPATN9mEPPOsZY5Y
Jeremy (17) moet bij rechter aankloppen om juiste bankpas: ‘Heel zware maatregel’ | Putten | destentor.nl https://share.google/8OPATN9mEPPOsZY5Y
:strip_exif()/f/image/Cqab9buPM2HT4deAcCqft5ky.jpg?f=fotoalbum_large)
ETH die de 2020 btc chart volgt
Btc die de 2017 chart volgt

Meneer, wanneer katalysator actief?
Aeronaut schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 10:48:
ETH die de 2020 btc chart volgt
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/sVO2WgDA0YAn6s89UbwD1b9M.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Pinsa schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 09:13:
[...]
Oh hier zag het er gister wel vol uit, @zwembroek had het gister ook al over bullmoon schijnbaar werkt het
:gifsicle():strip_exif()/f/image/N5iBEGEEUVkSxLu5yJ4I2bqp.gif?f=user_large)
zwembroek schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 11:29:
Sorry boys de bullmoon is geannuleerd. Eens in de zoveel tijd krijgen we geen bullmoon maar een bloodmoon.
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/TK4MpKKR0Wg0FGfmgnp1qnED.jpg?f=user_large)
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Your anus?sh4d0wman schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 11:44:
@zwembroek steek die bloedmaan maar in ...
[Afbeelding]
Tweede bloedmaan van het jaar is meestal…. Upzwembroek schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 11:29:
Sorry boys de bullmoon is geannuleerd. Eens in de zoveel tijd krijgen we geen bullmoon maar een bloodmoon.
[Afbeelding]
Vorige was in maart. Dat was vinketering.
zwembroek schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 11:29:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/IC1UncFbQMrEARQ0bnMfkHA5.gif?f=fotoalbum_large)
Volle maan september 2025 met maansverduistering
Een maansverduistering geeft een ‘gewone’ volle maan net een beetje extra invloed. Astrologen geven aan dat een maansverduistering de intensiteit rondom deze dagen nog heftiger kan maken, maar dat is niet alles. Zo kunnen er tijdens een maansverduistering bijzondere kansen op je pad komen. Daarentegen kan het ook dat er dingen van je worden weggenomen. Wees alert op dit soort ontwikkelingen, zodat je er vlug naar kunt handelen. In het moment is het niet altijd leuk, maar uiteindelijk dienen deze gebeurtenissen ook hun doel.De volle maan in september wordt overigens ook oogstmaan genoemd, maar dat geldt niet altijd. De oogstmaan is de maan die het dichtst bij de herfstequinox plaatsvindt. Meestal is dat de volle maan die in september plaatsvindt, maar af en toe is het de volle maan erna, die in oktober.
Bron
Zo, dat ziet er wel heel erg lekker uit 😛Don Guacamole schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 17:18:
[Afbeelding]
Niks geen bloedmaan, dikke pils in de volle zon!
Op t weekend mannen!
Welke dip?Danjel schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 17:48:
Ah, eindelijk dippen we.. Wat duurde het lang man.
Als de koersen toch eens zo lekker gingen als de memes hier...
Paar juweeltjes voorbij zien komen weer vandaag.
Mag ook wel eens gezegd worden.
Paar juweeltjes voorbij zien komen weer vandaag.
Mag ook wel eens gezegd worden.

Lol token risk degenAlpina schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 22:06:
[...]
Weer in een schimmig cointje gestapt Pinsa?
[Afbeelding]
Token risk: degen
[Afbeelding]

Maar helaas niet ingestapt was wel leuke winst nu geweest, gooi Openledger eens door die site van je benieuwd wat daar uit komt
Ook degenPinsa schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 22:09:
[...]
Lol token risk degen![]()
Maar helaas niet ingestapt was wel leuke winst nu geweest, gooi Openledger eens door die site van je benieuwd wat daar uit komt

Heeft iemand die stablecoin recentelijk nog zien bewegen of heb ik last van bitcoin blindness en zie ik de beweging van de afgelopen uren gewoon niet?
Dat zit wel Schnorr.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!