A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Pump - dump - pumpGuere schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 14:32:
Sodeju, aggr.trade gaat weer even helemaal locoWat een geweld, heerlijk.
Straks weer dump?
Cool om te zien
/f/image/7ZyO5otQ8TgfhFuKEstn3mxX.png?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/fQ1vOTX7HvTQyqf4dRgnwL67.gif?f=user_large)
Volatiel dagje wel
BTC €94.837,08
Hoe komt John245 aan dat binance account voor zijn VCA transactiesNubtrix schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 14:36:
[...]
Pump - dump - pump
Straks weer dump?
Cool om te zien
[Afbeelding]

Ik hoor het hem zo zeggen.Guere schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 14:37:
4.3% US unemployment klinkt natuurlijk nog niet echt spannend, maar het is wel de hoogste waarde sinds oktober 2021. Is wel echt een signaal van economische verandering daar, laagste punt de afgelopen jaren was 3.4%.
Schuld van beleid Biden administration
Schuld van too late Powell
Schuld van de rechters
Schuld van de fakenews media
FrambozenTaart schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 14:43:
[...]
Ff gekeken, schiet niet op zo.
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/YTQtGCkUGnW1svPyZ8UT7DSe.jpg?f=user_large)
nothing stops this train
Goud weer ATH territory.
BTC s00n.
Dat kan niet anders.
Fixed that for youknakworst schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 14:55:
Die Amerikaanse overheid geeft dit jaar 7% 38% meer uit dan ze binnen krijgen. En nog gaat de economie naar de vinketering. Knap hoor.
Komt vast goed, ze weten daar precies wat ze doen. Het zijn tenslotte professionals.Guere schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 14:59:
[...]
Fixed that for youDe eeuwenoude vergelijking met de GDP is 7%, maar de overheid geeft al jaren gigantisch veel meer uit dan ze jaarlijks binnenkrijgen. Ik blijf erbij dat die vergelijking met GDP bullshit is, dat zegt niets over de jaarlijkse balans die echt fucked up is.
Het zou pas fout gaan als er incompente mensen op belangrijke overheidsposten komen te zitten.
Je hebt gelijk, goede"nuance".Guere schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 14:59:
[...]
Fixed that for youDe eeuwenoude vergelijking met de GDP is 7%, maar de overheid geeft al jaren gigantisch veel meer uit dan ze jaarlijks binnenkrijgen. Ik blijf erbij dat die vergelijking met GDP bullshit is, dat zegt niets over de jaarlijkse balans die echt fucked up is.
https://www.usdebtclock.org/
Dit fiscale jaar zitten we momenteel op 5.2 triljard inkomsten en 7.2 triljard uitgaven.
Gelukkig ging het onder de Biden administration een stuk beter.FrambozenTaart schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 15:02:
[...]
Komt vast goed, ze weten daar precies wat ze doen. Het zijn tenslotte professionals.
Het zou pas fout gaan als er incompente mensen op belangrijke overheidsposten komen te zitten.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ook dan valt het mee kijkende naar Nederland.FrambozenTaart schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 15:02:
[...]
Komt vast goed, ze weten daar precies wat ze doen. Het zijn tenslotte professionals.
Het zou pas ECHT fout gaan als er getornd wordt aan de onafhankelijkheid. Dat zie ik niet gebeuren in de VS.
Ik heb inderdaad Premium. Expert (199 per maand) vond ik iets te duur.JPS schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 14:19:
[...]
Bizar hoe in dat FO topic gereageerd wordt op je posts met neutrale/feitelijke toonzetting. Die topicstarters zijn er als de kippen bij om hun eigenmeningendomein te verdedigen en het topicbaasje te blijven![]()
Heb jij zo'n Premium abo bij Marketscreener?
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Kijk je wel goed dan?knakworst schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 15:04:
[...]
Ook dan valt het mee kijkende naar Nederland.
Het zou pas ECHT fout gaan als er getornd wordt aan de onafhankelijkheid. Dat zie ik niet gebeuren in de VS.
poh heb net ff 30min van mijn leven naar de kloten geholpen om ff afgelopen 5 dagen terug te lezen in dat FO topic. Tering wat een figuren daar. Idioot grote plaat voor de kop en met wat ze daar doen ga je er iig nooit komen. Had paar jaar terug al eens gekeken, maar ze zijn nog net zo erg.John245 schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 15:05:
[...]
Ik heb inderdaad Premium. Expert (199 per maand) vond ik iets te duur.
Dat jij nog zo lang serieus kan reageren....respect. Stelletje wijsneuzen daar. Gok dat het gros na 30 jaar "beleggen" 100k bij elkaar heeft en 12 maanden eerder met pensioen kan.....nou prachtig. LEt the hyper inflation begin. Zijn ze binnen 2 dagen terug bij af
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
beloofd nu he ?knakworst schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 14:55:
Die Amerikaanse overheid geeft dit jaar 7% meer uit dan ze binnen krijgen. En nog gaat de economie naar de vinketering. Knap hoor.
Goud weer ATH territory.
BTC s00n.
Dat kan niet anders.
Het is compleet onhoudbaar en toch blijven ze daar maar uitgeven, democraten/republikeinen maakt niet uit. En Trump versterkt het probleem met z'n tax cuts for the rich die biljoenen extra schuld gaan opleveren.knakworst schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 15:02:
Je hebt gelijk, goede"nuance".
https://www.usdebtclock.org/
Dit fiscale jaar zitten we momenteel op 5.2 triljard inkomsten en 7.2 triljard uitgaven.
Ondanks dat het onderwerp hier vaker naar voren komt incl. de visie van Ray Dalio vermoed ik dat veel mensen niet beseffen hoe gigantisch dit vat buskruit is waarop ze zitten. Zodra het misgaat wordt de hele wereld er in meegetrokken, met de landen die het straks waardeloze schuldpapier in handen hebben voorop
Komt goed. Het is geen donderdag.
idd!! Ik vind het prachtig, probleem is alleen eigenlijk 100% vd keren dat dit gebeurde, dat gepaard ging met extreem grote interne en externe conflicten/ oorlogen. Daar zit ik niet echt op te wachten.Guere schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 15:11:
[...]
Het is compleet onhoudbaar en toch blijven ze daar maar uitgeven, democraten/republikeinen maakt niet uit. En Trump versterkt het probleem met z'n tax cuts for the rich die biljoenen extra schuld gaan opleveren.
Ondanks dat het onderwerp hier vaker naar voren komt incl. de visie van Ray Dalio vermoed ik dat veel mensen niet beseffen hoe gigantisch dit vat buskruit is waarop ze zitten. Zodra het misgaat wordt de hele wereld er in meegetrokken, met de landen die het straks waardeloze schuldpapier in handen hebben voorop
die grijze blokken
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/lkiyQgGKTxzaIUYNWHb3mLYL.jpg?f=user_large)
Bedankt voor deanti elppa schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 15:09:
[...]
poh heb net ff 30min van mijn leven naar de kloten geholpen om ff afgelopen 5 dagen terug te lezen in dat FO topic. Tering wat een figuren daar. Idioot grote plaat voor de kop en met wat ze daar doen ga je er iig nooit komen. Had paar jaar terug al eens gekeken, maar ze zijn nog net zo erg.
Dat jij nog zo lang serieus kan reageren....respect. Stelletje wijsneuzen daar. Gok dat het gros na 30 jaar "beleggen" 100k bij elkaar heeft en 12 maanden eerder met pensioen kan.....nou prachtig. LEt the hyper inflation begin. Zijn ze binnen 2 dagen terug bij af
Er was nog wel 1 persoon die het met mij eens was. die zal daar denk ik niet lang ztten.
Volgens mij heeft @Kol Nedra nog een leuke tabel gemaakt om daar te posten. Alleen ben ik bang dat ze hem dan lynchen.
Zouden ze daar echt een aandeel selecteren en hun hele leven in blijven? Je roteert toch as andere aandelen het beter gaan doen.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Prikkie prak. Ben benieuwd of we er nu al boven gaan blijven. Een wick naar beneden en een retest zou niet misstaan.zwembroek schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:06:
Bitcoin gaat het moeilijk krijgen met de 113/113.5k - AVWAP vanaf de ATH, 618, OB en horizontale weerstand.
Eenmaal daardoor ziet het er al wat stieriger uit.
10Y yield daalt naar 4.17%, laagste sinds april.
Straks de werkloosheidscijfers. De verwachting is 4.3%
Ben echt benieuwd. 4.3% of hoger = 100% ratekut. Wellicht zelfs 50 basispunten.
Maar hoger dan 4.3% betekend ook recessie gevaar. Geen idee hoe de markt daar op gaat reageren.
Eerst pump daarna dump of eerst dump daarna pump.
They who buy the dip, deserves the rip.
In het FO topic hebben ze het niet door. Hier toch welGuere schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 15:11:
[...]
Het is compleet onhoudbaar en toch blijven ze daar maar uitgeven, democraten/republikeinen maakt niet uit. En Trump versterkt het probleem met z'n tax cuts for the rich die biljoenen extra schuld gaan opleveren.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/uS3jYfOSSmm48dXI30E3HTCI.gif?f=user_large)
anti elppa schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 15:09:
[...]
Gok dat het gros na 30 jaar "beleggen" 100k bij elkaar heeft en 12 maanden eerder met pensioen kan.....nou prachtig. LEt the hyper inflation begin.

[ Voor 3% gewijzigd door tomtom901 op 05-09-2025 15:28 ]
Ik denk niet dat de markt daar positief op gaat reageren, miscchien even een moonshot maar dan komt het besef dat er toch iets minder goed voor staat.anti elppa schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 15:17:
anyway, met de data die nu vandaag gepresenteerd is, acht ik de kans op een 50bps cut absoluut mogelijk. Zullen het aankomende dagen gaan zien om cme watchtool
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
nog eentje dan:John245 schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 15:16:
[...]
Bedankt voor de
's
Er was nog wel 1 persoon die het met mij eens was. die zal daar denk ik niet lang ztten.
Volgens mij heeft @Kol Nedra nog een leuke tabel gemaakt om daar te posten. Alleen ben ik bang dat ze hem dan lynchen.
Zouden ze daar echt een aandeel selecteren en hun hele leven in blijven? Je roteert toch as andere aandelen het beter gaan doen.
:strip_exif()/f/image/o5aYKj42DSycTpjhK7erlEG0.png?f=user_large)
/f/image/7qeQiD7vC5zcDANrzjd3La9t.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/1ZVkErwK7hjU3EoZodVWjsF7.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 05-09-2025 15:41 ]
nothing stops this train
We gaan frontrunnen naar de cut.. zou een lokale top of de top top kunnen worden. Hey Siri, kalk 19 sept in de agenda
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
De top als in de topperdietop?Aeronaut schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 15:36:
Bullhoedje op:
We gaan frontrunnen naar de cut.. zou een lokale top of de top top kunnen worden. Hey Siri, kalk 19 sept in de agenda
Had gaarne nog een x2 met eth meegepakt.
Bummer.
Dat je dat nog aandurft, @Kol Nedra
Btc moet nog een top zetten heAlpina schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 15:39:
[...]
De top als in de topperdietop?
Had gaarne nog een x2 met eth meegepakt.
Bummer.
Btc>eth>ALT>alt>elppas lieveling poes
Dan kan de bullrun over een maand al klaar zijn idd. Even een snelle piek omhoog en done.audiojunk schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 15:32:
[...]
Ik denk niet dat de markt daar positief op gaat reageren, miscchien even een moonshot maar dan komt het besef dat er toch iets minder goed voor staat.
(Van het filmpje)
If maand vakantie --> prepare for 420k.Wispe schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 15:40:
Ik kreeg een notificatie dat onze Kol elders buiten SC had gepost.
Dat je dat nog aandurft, @Kol Nedra
Wordt weer wat als tweakers weer die kansloze statjes erbij haalt in januari. Al die degens hier top 10.Guere schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 15:48:
*start Premiere maar alvast op*, kan de duimpjes voor Kol Nedra: Deel II wel gebruiken.
Tsja, ik ga wel echt voor #1 dit jaar hoortomtom901 schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 15:50:
Wordt weer wat als tweakers weer die kansloze statjes erbij haalt in januari. Al die degens hier top 10.

Help @Guere aan #1. Like deze post!Guere schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 15:52:
[...]
Tsja, ik ga wel echt voor #1 dit jaar hoorMaar idd, vorig jaar was de toon in dat artikel ook van "Dus... ook hier vinden we weer veel mensen uit de actieve cryptocurrency topics..."
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Straks gaan ze mij nog uitsluiten vanwege valsspelen. Na honderden uren memes maken
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/s2HDXiKqN3WL2MiOV1h2pWdr.jpg?f=user_large)
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Dit. Makkelijke prooizenith schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 16:17:
[...]
Er ligt 80M rektheid op 111.6k, dus die wordt even opgehaald
van mij mag je zeker op nr.1 komen, jij bent de koning van memes makenGuere schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 16:03:
[...]
Straks gaan ze mij nog uitsluiten vanwege valsspelen. Na honderden uren memes makenNee, ik kom er hopelijk wel op eigen kracht! Kijk, ik kan ook stripjes over mijzelf maken:
[Afbeelding]
nothing stops this train
hahahatomtom901 schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 14:32:
[...]
Lekker wickje, dat was een hunt van @kazzzdafke
TP1 hit, SL op entry! Laat maar gaan!
Never ever financial advice...
Haha ouwe cherry picker, als ie op 113 staat horen we je niet en nu duik je op
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/3r3ER6oxQfGxTRa2XSp4oe0Q.jpg?f=user_large)
Komt goed met ETH. 10k hoorde ik hier laatst.zwembroek schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 16:25:
ETH inverse moon...
Haha gaat natuurlijk niet gebeuren. Rond de 7.5k mooi genoeg.knakworst schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 16:27:
[...]
Komt goed met ETH. 10k hoorde ik hier laatst.
Haha je hebt wat ETH discussies gemist de afgelopen maanden... damn.zwembroek schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 16:29:
Haha gaat natuurlijk niet gebeuren. Rond de 7.5k mooi genoeg.
Ik was, ik meen het, aan het werk en ben om 15:50u thuis gekomen.tomtom901 schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 16:21:
[...]
Haha ouwe cherry picker, als ie op 113 staat horen we je niet en nu duik je op
Alles stond ingesteld, dus moest niets managen, en kon ook op het event niet actief met de gsm bezig zijn. Hoeft ook niet.
Dus ik start pc op, tradingview, en ik zie dat mijn SL niet gehit is, en dan zie ik ineens die rode paal
Moet wel zeggen dat ik blij ben dat ik de SL toch net IETS hoger had gezet, op de previous weekly open en niet op de liq grab eronder
Dus op een +-100$ kan het soms wel steken. Als ik dat niet had gedaan was ik uitgestopt en geen winst, maar "klein beetje" verlies gemaakt.
:strip_exif()/f/image/MJLSYbUYrM42r8MgAGY0VmAv.png?f=user_large)
[ Voor 29% gewijzigd door kazzzdafke op 05-09-2025 16:40 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Moet ik het weten of snel weer door? Anders zoek ik even terug.Guere schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 16:33:
[...]
Haha je hebt wat ETH discussies gemist de afgelopen maanden... damn.
zwembroek schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 16:36:
[...]
Moet ik het weten of snel weer door? Anders zoek ik even terug.
:strip_exif()/f/image/AL6HKWImnT9dLAxPm6cBL18G.png?f=user_large)
Ik DM je de samenvatting welzwembroek schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 16:36:
ja markt weet nu ff niet wat het hier mee aan moet. Er is serieus kans op dikke drama daar in de usa.zwembroek schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 16:38:
Stonks ook ineens rood na een mooie plus.
Ondertussen verschijnt de 50bps op de kaarten. 2h terug was het 100% 25bps
:strip_exif()/f/image/TiKZr6ivLGJpGx8ObXpWYoQS.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat is zeker 3 weken fulltime leesvoer. Niet aan beginnenzwembroek schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 16:36:
[...]
die eth price chart ziet er wel bagger uit zeg zo. pohkazzzdafke schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 16:48:
Wel knap, ETH op 5$ na een lower high.
Wat een circus
Aero houdt nog aardig stand.Aeronaut schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 16:52:
Gefeliciteerd aan iedereen. 12 uur werk verneuken in 1 uur. Top personeel hier
Hmm nee moest coingecko refreshen.
[ Voor 7% gewijzigd door knakworst op 05-09-2025 16:54 ]
knakworst schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 16:52:
Nou die eth gaat nu wel echt naar de ratten boys.
:strip_exif()/f/image/5s9TwnQhb8kFT9osUiBqdEWe.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik dacht me te herinneren dat je een aantal SL’s had staan. Zit je er nog in?Aeronaut schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 16:52:
Gefeliciteerd aan iedereen. 12 uur werk verneuken in 1 uur. Top personeel hier
Bwa... er zijn 2 levels waar ik interesse in hebanti elppa schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 16:49:
[...]
die eth price chart ziet er wel bagger uit zeg zo. poh
BTW: flinke FVG's op de charts
[ Voor 7% gewijzigd door kazzzdafke op 05-09-2025 17:02 ]
Ja nog volledig. Helaas pindakaasColdcat schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 16:55:
[...]
Ik dacht me te herinneren dat je een aantal SL’s had staan. Zit je er nog in?
Welke chart precies, we staan op zelfde punt als een week terug toch?knakworst schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 16:52:
Nou die eth gaat nu wel echt naar de ratten boys.
eth, The world's computer
Leg uit?anti elppa schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 16:49:
[...]
die eth price chart ziet er wel bagger uit zeg zo. poh
Strijder! Voorop in de battle!
op de 4h nog 20dollar zakken en sluiten en je verliest een aardig horizotaal support level, en je hebt een lower low
Die samenvatting is straks niet meer nodig

Maargoed na die afbreuk van de laatste maanden begrijp ik dat dit al als lekker voelt voor kamp btc. Een kinderhand is snel gevuld.
almelo15 schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 17:09:
Zei hier paar dagen terug al mooie dip naar 0.035 of zelfs 0.032 eth/btc zou echt mooie kans zijn. Voorlopig zit er jiet echt gang in. Zowel omlaag als omhoog.
Maargoed na die afbreuk van de laatste maanden begrijp ik dat dit al als lekker voelt voor kamp btc. Een kinderhand is snel gevuld.

Ja moii kerel!
Pff altijd die heftige reacties op nauwelijks prijsactie.. als dit topic nou vol met traders zat is het nog te begrijpen. Maar voor mensen die longterm gewoon hun spul kopen is het erg bijzonder.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!