Analisten.John245 schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 09:34:
[...]
Ja ik gok er op dat de analisten het wetenEn gebruik daarnaast wat van mijn eigen verstand.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/r1F1st6Pss0HBJ1HXKgFVEKI.gif?f=user_large)
Analisten.John245 schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 09:34:
[...]
Ja ik gok er op dat de analisten het wetenEn gebruik daarnaast wat van mijn eigen verstand.
Geen garantie, de boel zit in een ingewikkeld contract. Dus het risico is groot. Van de andere kant, als het makkelijk was om te hacken, waren ze dat waarschijnlijk al.Berry powel schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 09:56:
[...]
Boomer reactie hier, maar hoe groot is het risico tov een reguliere spaarrekening?
Idd, maar.. heb toch een klein shortje geopend voor de komende rangetomtom901 schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 09:37:
Nog een half uurtje en dan een mooie higher high op de 4H
[ Voor 4% gewijzigd door kazzzdafke op 05-09-2025 10:02 ]
Never ever financial advice...
kijk even hoelang het contract al actief is op AAVE, grootste risico ligt bij jezelf en je regelt zelf waar je gaat staken.Berry powel schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 09:56:
[...]
Boomer reactie hier, maar hoe groot is het risico tov een reguliere spaarrekening?
[ Voor 20% gewijzigd door Kol Nedra op 05-09-2025 10:07 ]
nothing stops this train
Wel een terechte vraag. Er kleven meer en andere risico's aan Aave in vergelijking met een bank. Je hebt smart contract risico en de EURC wordt uitgegeven door Circle (net als USDC), dus moet daar ook vertrouwen in hebben. Aave gaat al een aantal jaren mee en heeft ook al bear-market meegemaakt, dus in dat opzicht al wat tests doorstaan. Risico dat je als gebruiker een fout maakt en daardoor geld kwijt raakt, is natuurlijk wel groter dan bij een bank. Je neemt wat meer risico, maar krijgt er meer rente voor terug. Er zijn ook wel partijen als Nexo, maar heb daar zelf geen ervaring mee.Berry powel schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 09:56:
[...]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Bij een bank heb je natuurlijk wel een bankgarantie tot 1 ton.Kol Nedra schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 10:03:
[...]
kijk even hoelang het contract al actief is op AAVE, grootste risico ligt bij jezelf en je regelt zelf waar je gaat staken.
maar als je weet wat je doet is risico laag. geld hetzelfde als je hardware met je bitcoin in bezit hebt.
je kan het ook vaak doen via CEX, maar dan zit er risico bij 3e partij +de rendament is lager.
en dan heb je de banken, die pakt ook gewoon je spaargeld maar die snoepen dan 99% van alle rendament en gaat in hun zakkie ipv naar jou
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
[ Voor 72% gewijzigd door elektriekert op 05-09-2025 10:43 ]
Ik denk dat deze regels er zijn gekomen doordat er in het verleden heel veel topicvervuilende discussies zijn geweestjvel92 schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 09:47:
[...]
Nou je mag in dat topic dus niet beginnen over inflatie en de waarde van euro’s. Lijkt mij nogal essentieel als je aan het sparen bent.
Zou hetzelfde zijn als dat je in onze topic start opneemt dat je niet mag discussiëren over de waarde van Bitcoin![]()
[...]
Ik wou eigenlijk Aave even onder de aandacht brengen, want daar krijg je 4,6% op EURC. Maar dacht laat ik eerst eens de topic regels doornemen voordat ik op een Tweaker vakantie wordt gestuurd.
Heb zelf het minimale op mijn spaarrekening staan. Dat wat ik er had staan heb ik paar maanden terug verplaatst naar Aave, want beter rendament
Tsja, deels begrijpelijk hoor dat ze geen "vervuiling" willen in hun zeer gereguleerde topic, maar door zo ontzettend strict te handhaven blijft er gewoon geen greintje plezier, spontaniteit of ruimte voor meningen over. Alleen alles wat precies binnen het plaatje past mag worden gepost. Wel mooi dat de mod die @elektriekert wegknipt dan We Are Borg heet, past goed in het plaatje van alle menselijkheid uit het topic halenFrambozenTaart schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 10:38:
[...]
Ik denk dat deze regels er zijn gekomen doordat er in het verleden heel veel topicvervuilende discussies zijn geweest![]()
Als je een topic hebt waar mensen gewoon willen discussiëren over de hoogste rente van aanbieders met bankgarantie, ondanks de nadelen die er aan kleven, dan is het natuurlijk enorm irritant als er regelmatig discussies ontstaan over inflatie of risicovollere optiesvooral als daar gewoon andere topics voor zijn binnen hetzelfde subforum.
Sowieso is Persoonlijke financiën, studie en loopbaan geen Cryptocurrencies. Dat hier alles waar goddeloos rendament op te harken valt dagelijks voorbij komt is eerder een unicum dan andersom
Dit kan ik niet ontkennen.Kneepie schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 10:47:
Ik lees dat dit het afvoerputje is op de subforums
Guere schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 10:48:
[...]
Tsja, deels begrijpelijk hoor dat ze geen "vervuiling" willen in hun zeer gereguleerde topic, maar door zo ontzettend strict te handhaven blijft er gewoon geen greintje plezier, spontaniteit of ruimte voor meningen over. Alleen alles wat precies binnen het plaatje past mag worden gepost. Wel mooi dat de mod die @elektriekert wegknipt dan We Are Borg heet, past goed in het plaatje van alle menselijkheid uit het topic halen
Ik kan niet eens meer lezen wat je geschreven had.elektriekert schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 10:37:
Nou, ik ben ook op mijn vingers getikt in het FO forum
Edit:
Ik kwam alleen John even ophalen
Ik vermoed dat ik wel een turfje bij mijn Manama heb staan aangezien het geen waardevolle bijdrage was voor het FO topic. Dat komt tijdens de volgende bullrun wel wanneer ik zeg dat ik FO ben door crypto.
Krijg ik meteen een ban en kan ik naar het buitenland.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Haha ja dat klopt wel en is in best veel topics op Tweakers het geval. Meningen mogen vaak wel maar dan wel goed onderbouwd. En daar gaat het vaak misGuere schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 10:48:
[...]
Tsja, deels begrijpelijk hoor dat ze geen "vervuiling" willen in hun zeer gereguleerde topic, maar door zo ontzettend strict te handhaven blijft er gewoon geen greintje plezier, spontaniteit of ruimte voor meningen over. Alleen alles wat precies binnen het plaatje past mag worden gepost. Wel mooi dat de mod die @elektriekert wegknipt dan We Are Borg heet, past goed in het plaatje van alle menselijkheid uit het topic halen
Rest van Tweakers vind ik dat er heel strak wordt gemodereerd op ‘on topic’. Niet ieder zijpad is irrelevant. Hier ben ik redelijk tevreden met wat er wordt toegelaten aan verwante onderwerpen, alleen mis ik dan wel weer wat consistentie in het modereren. Maar ja je kunt niet alles hebben, dus overall gezien dik in orde hierFrambozenTaart schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 11:04:
[...]
Haha ja dat klopt wel en is in best veel topics op Tweakers het geval. Meningen mogen vaak wel maar dan wel goed onderbouwd. En daar gaat het vaak mis
Zelfs hier in het afvoerputje hebben we een aantal regels.
On board! Lets goKol Nedra schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 09:06:
laatste keer dat ik de koers zag was ie nog $109k
hopelijk heeft @Pinsa gewoon de trein gehaald
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
eens er zou iets meer moderatie op het woord rekt moeten zijn. Iedereen die rekt zegt terwijl er geen daling is van tenminste 20/30% permaban en verplicht rest van het leven lauwe euroshopperbier zupen.kbuntu schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 11:19:
[...]
Rest van Tweakers vind ik dat er heel strak wordt gemodereerd op ‘on topic’. Niet ieder zijpad is irrelevant. Hier ben ik redelijk tevreden met wat er wordt toegelaten aan verwante onderwerpen, alleen mis ik dan wel weer wat consistentie in het modereren. Maar ja je kunt niet alles hebben, dus overall gezien dik in orde hier
sjorremans schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 11:27:
En weer rekt
[ Voor 18% gewijzigd door Jasper 99 op 05-09-2025 11:33 ]
Ik heb inmiddels zoveel discussies zien ontstaan in diverse topics en subforuma dat ik het moderatiebeleid wel snap.kbuntu schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 11:19:
[...]
Rest van Tweakers vind ik dat er heel strak wordt gemodereerd op ‘on topic’. Niet ieder zijpad is irrelevant. Hier ben ik redelijk tevreden met wat er wordt toegelaten aan verwante onderwerpen, alleen mis ik dan wel weer wat consistentie in het modereren. Maar ja je kunt niet alles hebben, dus overall gezien dik in orde hier
'Het is zijn passie om de mensen te vertellen over cryptomunten.'
Wel gaaf om bij de ‘meme’ bij te zijn geweestFrambozenTaart schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 11:44:
[...]
'Het is zijn passie om de mensen te vertellen over cryptomunten.'![]()
Mooie manier om een vooropgezette rugpull te omschrijven. Kijken of dat stand houdt in de rechtbank
hier pas 2x vakantie gehad.......wen nieuwe vakantie?FrambozenTaart schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 11:34:
[...]
Ik heb inmiddels zoveel discussies zien ontstaan in diverse topics en subforuma dat ik het moderatiebeleid wel snap.
Heel vaak gaat dat zo: iemand wandelt een topic binnen en dropt een post met een niet onderbouwde mening die tegen de algehele consensus ingaat (waar vaak maanden aan discussie met diepgaande bronvermelding aan vooraf is gegaan). Vervolgens valt half het topic erover, blijkt de persoon zijn mening gebaseerd te zijn op onderbuikgevoel of misinformatie, en mogen de mods alle pagina's met discussies gaan doorspitten aan de hand van vele topic-reports. Modbreakje, wat blauwe letters en verwijderde posts, dan wordt er vaak nog een pagina aan censuur opmerkingen en feedback op moderatie gegeven die het topic ook weer verder vervuilt. Nog een modbreakje, eventueel vakantie. En door.
Dit gebeurd echt heel vaak op deze manier![]()
Dusja als er ergens strenge moderatie regels gelden met zero-tolerance beleid dan heeft dat over het algemeen wel een oorzaak.
Maakt mij verder niet veel uit allemaal overigens, zelf ook vaak genoeg vakantie gekregen.
Hier in de slowchat kun je een heleboel en is het inderdaad vrij relaxt qua moderatie.
nothing stops this train
WelkomKneepie schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 10:47:
Ik lees dat dit het afvoerputje is op de subforums
nothing stops this train
John245 schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 10:54:
[...]
Ik kan niet eens meer lezen wat je geschreven had.
DitKom maar weer terug John..
BTC €94.837,08
Beter gaat je hedge rektkazzzdafke schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 10:01:
[...]
Idd, maar.. heb toch een klein shortje geopend voor de komende rangeTP1 ligt ergens rond de 111k.
Strakke invalidatie, maar het is een hedge short, want de long loopt ook nog.
Wanneer gestart?koelebobes schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 12:27:
Net uitgerekend en mijn gemiddelde aankoopprijs van BTC
Van 97.000
Naar 95.000
WAGMI
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Toen ik op de top wat verkocht stortte gelijk de koers in24c schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 12:30:
Vanochtend op 112.950 een flufje verkocht.
En nu weer genieten.
This is the way.
[Afbeelding]
nothing stops this train
Ik trade sinds een tijdje op de liquidatie ranges ipv TA in welke vorm dan ook en dat werkt prima, denk als de marketmaker.kazzzdafke schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 10:01:
[...]
Idd, maar.. heb toch een klein shortje geopend voor de komende rangeTP1 ligt ergens rond de 111k.
Na inauguratie Trump, had daarvoor een domme panic sell 🤡
BTC €94.837,08
Ik kwam laatst weer eens in jaren op 9gag. Heel lang niet geweest. Daar lijkt ook geen moderatie en dat is een grote racistische bende (als in ze noemen zichzelf racistisch en zijn er trots op).FrambozenTaart schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 11:34:
[...]
Ik heb inmiddels zoveel discussies zien ontstaan in diverse topics en subforuma dat ik het moderatiebeleid wel snap.
Heel vaak gaat dat zo: iemand wandelt een topic binnen en dropt een post met een niet onderbouwde mening die tegen de algehele consensus ingaat (waar vaak maanden aan discussie met diepgaande bronvermelding aan vooraf is gegaan). Vervolgens valt half het topic erover, blijkt de persoon zijn mening gebaseerd te zijn op onderbuikgevoel of misinformatie, en mogen de mods alle pagina's met discussies gaan doorspitten aan de hand van vele topic-reports. Modbreakje, wat blauwe letters en verwijderde posts, dan wordt er vaak nog een pagina aan censuur opmerkingen en feedback op moderatie gegeven die het topic ook weer verder vervuilt. Nog een modbreakje, eventueel vakantie. En door.
Dit gebeurd echt heel vaak op deze manier![]()
Dusja als er ergens strenge moderatie regels gelden met zero-tolerance beleid dan heeft dat over het algemeen wel een oorzaak.
Maakt mij verder niet veel uit allemaal overigens, zelf ook vaak genoeg vakantie gekregen.
Hier in de slowchat kun je een heleboel en is het inderdaad vrij relaxt qua moderatie.
Hier al maanden dezelfde GAKkoelebobes schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 12:27:
Net uitgerekend en mijn gemiddelde aankoopprijs van BTC
Van 97.000
Naar 95.000
WAGMI
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
ja 14.30 gaat key zijn.zwembroek schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:06:
Bitcoin gaat het moeilijk krijgen met de 113/113.5k - AVWAP vanaf de ATH, 618, OB en horizontale weerstand.
Eenmaal daardoor ziet het er al wat stieriger uit.
10Y yield daalt naar 4.17%, laagste sinds april.
Straks de werkloosheidscijfers. De verwachting is 4.3%
Ben echt benieuwd. 4.3% of hoger = 100 ratekut. Wellicht zelfs 50 basispunten.
Maar hoger dan 4.3% betekend ook recessie gevaar. Geen idee hoe de markt daar op gaat regeren.
Eerst pump daarna dump of eerst dump daarna pump.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
We komen pas in een echte recessie als de rate-cuts onvoldoende gaan doen. De Amerikaanse economie blijft ondanks een president die zichzelf als 10 x in de voet heeft geschoten, nog steeds concurrerend. Ik denk eerlijk gezegd dat hij net te kort tijd heeft om de hele economie naar de tyfus te helpen, omdat er wel enige remming gaat komen van de senaat, misschien zelfs al wel in aanloop naar de mid terms. Ze beseffen ook dat ze anders het never nooit gaan redden, als ze beleid niet matigen waarvan dan bewezen is dat het schadelijk is voor de economiezwembroek schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:06:
Bitcoin gaat het moeilijk krijgen met de 113/113.5k - AVWAP vanaf de ATH, 618, OB en horizontale weerstand.
Ben echt benieuwd. 4.3% of hoger = 100% ratekut. Wellicht zelfs 50 basispunten.
Maar hoger dan 4.3% betekend ook recessie gevaar. Geen idee hoe de markt daar op gaat reageren.
De bullmoon zit er ook aan te komen. Kan best 14 dagen lang moon gaan. Iedereen high van de groene candles en overal op de timeline roepen mensen dat rekttember is gecanceld. Wintermute lacht zich de ballen uit de broek. En dan de laatste week van september alsnog woooshh. Iedereen rekt. Dus bij deze neem uw winsten tijdig en wordt niet bullish bovenin de range.anti elppa schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:07:
[...]
ja 14.30 gaat key zijn.
Anyway, ik verwacht pump, daarna pump
nee dat kan erg snel gaan. Vergeet niet dat de jobopenings al 3 maanden op rij drama zijn. Dat leek 1, tot vorige maand van de 2 maanden ervoor ineens extreem bijgesteld werden. Komt daar nu een 4e maand bij. En gaat powell idd cutten over 2 weken, dan duurt het gewoon 3 tot 6 maanden voor je een mini beetje effect ziet.kbuntu schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:14:
[...]
We komen pas in een echte recessie als de rate-cuts onvoldoende gaan doen. De Amerikaanse economie blijft ondanks een president die zichzelf als 10 x in de voet heeft geschoten, nog steeds concurrerend. Ik denk eerlijk gezegd dat hij net te kort tijd heeft om de hele economie naar de tyfus te helpen, omdat er wel enige remming gaat komen van de senaat, misschien zelfs al wel in aanloop naar de mid terms. Ze beseffen ook dat ze anders het never nooit gaan redden, als ze beleid niet matigen waarvan dan bewezen is dat het schadelijk is voor de economie
dat laatste is toch aan dovemans oren gerichtzwembroek schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:18:
[...]
De bullmoon zit er ook aan te komen. Kan best 14 dagen lang moon gaan. Iedereen high van de groene candles en overal op de timeline roepen mensen dat rekttember is gecanceld. Wintermute lacht zich de ballen uit de broek. En dan de laatste week van september alsnog woooshh. Iedereen rekt. Dus bij deze neem uw winsten tijdig en wordt niet bullish bovenin de range.
Kan december ook?zwembroek schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:18:
[...]
De bullmoon zit er ook aan te komen. Kan best 14 dagen lang moon gaan. Iedereen high van de groene candles en overal op de timeline roepen mensen dat rekttember is gecanceld. Wintermute lacht zich de ballen uit de broek. En dan de laatste week van september alsnog woooshh. Iedereen rekt. Dus bij deze neem uw winsten tijdig en wordt niet bullish bovenin de range.
Zover gaat mijn glazenbol niet vooruit.
hahahah dat is een garantie idd. Die email servers gaan weer volle toeren draaien om al die "We regret to inform you, that your position has been liquidated" emails te versturenzwembroek schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:24:
Er gaan in ieder geval weer veel leverage degens rekt rond 14:30.
Ik ben ook best wel narrig op mijzelf dat ik de laatste tijd geen winsten heb genomen. Ik heb alleen maar gekeken naar de graph omhoog maar weinig sells gedaankoelebobes schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 12:49:
[...]
Na inauguratie Trump, had daarvoor een domme panic sell 🤡
BTC €94.837,08
Ik twijfel ook nog. Long, short of pinten pakken. Of een combinatie.zwembroek schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:24:
Er gaan in ieder geval weer veel leverage degens rekt rond 14:30.
Via cowswap kan het gewoon 1 op 1. Voordeliger dan cex.zwembroek schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:30:
Ik zit nog met een stapel USDT die ik wil ruilen voor USDC maar er zit nogal koersverschil in op Bybit. Natuurlijk weer veel te laks geweest met het aanhouden van USDT. Scheelt nu alweer 60 dollar met gisteren op mijn stapeltje.
Ik ga voor de laatste optie. Kunnen we je trades ook ergens live volgen?Nubtrix schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:34:
[...]
Ik twijfel ook nog. Long, short of pinten pakken. Of een combinatie.
Ik heb geen zin om grote sommen geld door een koe heen te halen. Dan maar een extra fee betalen.Nubtrix schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:35:
[...]
Via cowswap kan het gewoon 1 op 1. Voordeliger dan cex.
Altijd pinten.Nubtrix schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:34:
[...]
Ik twijfel ook nog. Long, short of pinten pakken. Of een combinatie.
Op aggr.trade bij de liquidatieszwembroek schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:35:
[...]
Ik ga voor de laatste optie. Kunnen we je trades ook ergens live volgen?
Het leven is aan de durvers. Grote sommen op cex laten staan is ook niet zonder risk.zwembroek schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:37:
[...]
Ik heb geen zin om grote sommen geld door een koe heen te halen. Dan maar een extra fee betalen.
Wel gaaf dat je op deze bijna uitbraak aan het sellen bent.koelebobes schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:28:
[...]
Ik ben ook best wel narrig op mijzelf dat ik de laatste tijd geen winsten heb genomen. Ik heb alleen maar gekeken naar de graph omhoog maar weinig sells gedaan
Ja een keer 5% en dan lager terug kopen, waar ik juist zo goed was in trapjes maken naar boven en dan onder mijn oorspronkelijke eerste verkoop terug kopen
zit ik nu op mijn handen en ben ik best wel passief
[Afbeelding]
Werkzaam bij: Next Stairs Traprenovatie, Timmerman in Almere en Treinkaartjes
Ik weet het.Nubtrix schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:49:
[...]
Het leven is aan de durvers. Grote sommen op cex laten staan is ook niet zonder risk.
Jij koopt liever tegen een weerstand en verkoopt op support?Lieftalig schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:51:
[...]
Wel gaaf dat je op deze bijna uitbraak aan het sellen bent.
Ik ken heel die wallet niet, maar aangezien je de seed woorden hebt, pak je toch een courante wallet, en gebruik je die?Alpina schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:36:
***members only***
Nee geen woorden alleen de private key, zijn 2013 sats. Ik duik er nog eens in.Dacuuu schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 14:01:
[...]
Ik ken heel die wallet niet, maar aangezien je de seed woorden hebt, pak je toch een courante wallet, en gebruik je die?
Je kan kijken of je in sparrow wallet de key kan importeren:Alpina schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 14:02:
[...]
Nee geen woorden alleen de private key, zijn 2013 sats. Ik duik er nog eens in.
Onchain swappen op sol/base ? Meestal is dat 0.1% aan feezwembroek schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:30:
Ik zit nog met een stapel USDT die ik wil ruilen voor USDC maar er zit nogal koersverschil in op Bybit. Natuurlijk weer veel te laks geweest met het aanhouden van USDT. Scheelt nu alweer 60 dollar met gisteren op mijn stapeltje.
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Tnx dit zocht ikDacuuu schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 14:06:
[...]
Je kan kijken of je in sparrow wallet de key kan importeren:
To import a Wallet Import Format (WIF) key into Sparrow Wallet, go to File > New Wallet, then select Legacy for the script type. Next, instead of importing a hardware wallet file (like Coldcard's JSON file), you must select an option that allows for importing a single private key, which is often labeled as Private Key or is implicit in the workflow for a legacy script. After choosing this option, you'll paste your WIF-formatted private key
Crypto: wij zijn een alternatief voor het bestaande financiële systeem.Nubtrix schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:35:
[...]
Via cowswap kan het gewoon 1 op 1. Voordeliger dan cex.
Alpina schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:36:
***members only***
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Welkom terug oude rukker. Hopelijk veel kunnen varen deze zomer.zwembroek schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:06:
Ben echt benieuwd. 4.3% of hoger = 100% ratekut. Wellicht zelfs 50 basispunten.
Maar hoger dan 4.3% betekend ook recessie gevaar. Geen idee hoe de markt daar op gaat reageren.
Ja en dan is het nog voor iemand anders ooksh4d0wman schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 14:11:
@Alpina hehe jij zit straks met zweet in je bilnaat cijfertjes in te tikken.Been there, done that. Ik had ooit paperwallets gemaakt toen de Bitcoinen nog betaalbaarder waren. Maar ja, om dat tegen recente koersen er af te halen is de eerste keer wel zweten.
![]()
Allemaal verkocht natuurlijkvoordat de boormachine brigade voor mijn deur staat.
Sushiswap niet vergeten!BTC100K2021 schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 14:08:
[...]
Crypto: wij zijn een alternatief voor het bestaande financiële systeem.
Ook crypto: we noemen onze DEX Cowswap & Pancakeswap. Komt u maar met uw geld, wij zijn een serieuze en betrouwbare partij.
Bizar hoe in dat FO topic gereageerd wordt op je posts met neutrale/feitelijke toonzetting. Die topicstarters zijn er als de kippen bij om hun eigenmeningendomein te verdedigen en het topicbaasje te blijvenJohn245 schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 09:34:
[...]
Mijn gemiddelde aankoopprijs was daar 0.11$Lieftalig schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:51:
[...]
Wel gaaf dat je op deze bijna uitbraak aan het sellen bent.
BTC €94.837,08
BullishGuere schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 14:30:
Non Farm Payrolls: 22K versus 75K verwacht en 79K vorige maand
Unemployment rate: 4.3% versus 4.3% verwacht en 4.2% vorige maand
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
USDC / USDT is gratis op MEXC.zwembroek schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:30:
haha wtf iddGuere schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 14:32:
Sodeju, aggr.trade gaat weer even helemaal locoWat een geweld, heerlijk.
Lekker wickje, dat was een hunt van @kazzzdafkekazzzdafke schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 10:01:
[...]
Echt leuk om te volgen nuGuere schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 14:32:
Sodeju, aggr.trade gaat weer even helemaal locoWat een geweld, heerlijk.
Blijft bizar de bedragen die je daar voorbij ziet komen. Dan zijn zelfs de bedragen van @John245 echt flufjes
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq