[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++ Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 195 ... 206 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:26

knakworst

Get more sats!

John245 schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 09:34:
[...]

Ja ik gok er op dat de analisten het weten :9 En gebruik daarnaast wat van mijn eigen verstand.
Analisten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jTQmj8f3FsxHeE7Df9fyIOXMe_Q=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/r1F1st6Pss0HBJ1HXKgFVEKI.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Berry powel schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 09:56:
[...]

Boomer reactie hier, maar hoe groot is het risico tov een reguliere spaarrekening?
Geen garantie, de boel zit in een ingewikkeld contract. Dus het risico is groot. Van de andere kant, als het makkelijk was om te hacken, waren ze dat waarschijnlijk al.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:22
tomtom901 schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 09:37:
Nog een half uurtje en dan een mooie higher high op de 4H
Idd, maar.. heb toch een klein shortje geopend voor de komende range :) TP1 ligt ergens rond de 111k.
Strakke invalidatie, maar het is een hedge short, want de long loopt ook nog.

[ Voor 4% gewijzigd door kazzzdafke op 05-09-2025 10:02 ]

Never ever financial advice...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:00
[...]

Boomer reactie hier, maar hoe groot is het risico tov een reguliere spaarrekening?
kijk even hoelang het contract al actief is op AAVE, grootste risico ligt bij jezelf en je regelt zelf waar je gaat staken.
maar als je weet wat je doet is risico laag. geld hetzelfde als je hardware met je bitcoin in bezit hebt.

je kan het ook vaak doen via CEX, maar dan zit er risico bij 3e partij +de rendament is lager.

en dan heb je de banken, die pakt ook gewoon je spaargeld maar die snoepen dan 99% van alle rendament en gaat in hun zakkie ipv naar jou

[ Voor 20% gewijzigd door Kol Nedra op 05-09-2025 10:07 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09:38
[...]

Wel een terechte vraag. Er kleven meer en andere risico's aan Aave in vergelijking met een bank. Je hebt smart contract risico en de EURC wordt uitgegeven door Circle (net als USDC), dus moet daar ook vertrouwen in hebben. Aave gaat al een aantal jaren mee en heeft ook al bear-market meegemaakt, dus in dat opzicht al wat tests doorstaan. Risico dat je als gebruiker een fout maakt en daardoor geld kwijt raakt, is natuurlijk wel groter dan bij een bank. Je neemt wat meer risico, maar krijgt er meer rente voor terug. Er zijn ook wel partijen als Nexo, maar heb daar zelf geen ervaring mee.

Mij lijkt je geld stallen bij een of andere buitenlandse partij onder het mom van "er is toch een depositogarantiestelsel" ook niet volledig zonder risico's.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:36

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Nexo zit op EURx ook rond dat percentage toch? Werkt ansich goed maar je moet wel het risico incalculeren dat ze om kunnen vallen en er dan niks gedekt is...

Die 9% op USDT is leuk maar als ome John hier met 8% dividend aandeeltjes loopt te leuren klinkt dat veiliger. :P :$

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Kol Nedra schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 10:03:
[...]

kijk even hoelang het contract al actief is op AAVE, grootste risico ligt bij jezelf en je regelt zelf waar je gaat staken.
maar als je weet wat je doet is risico laag. geld hetzelfde als je hardware met je bitcoin in bezit hebt.

je kan het ook vaak doen via CEX, maar dan zit er risico bij 3e partij +de rendament is lager.

en dan heb je de banken, die pakt ook gewoon je spaargeld maar die snoepen dan 99% van alle rendament en gaat in hun zakkie ipv naar jou
Bij een bank heb je natuurlijk wel een bankgarantie tot 1 ton.

Dat mis je bij dergelijke constructies zoals AAVE, weg is weg. Je bent je eigen bank.

Zoals altijd is het een risico/rente dingetje, en ik snap best dat dit niet voor iedereen de voorkeur heeft. Vooral als je geen enkele ervaring hebt met crypto is de drempel gewoon hoog.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Aave bestaat al sinds 2017. Was mijn eerste alt (toen nog ETHlend) als ik die had gehouden en had om laten zetten…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3I1mJ3GN8z1Hw3YmC-6Y5oHaPwM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/c13nAQBlgWFHRijs4GjyMG2s.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Nu online
Dunne ticker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 09:59
Dikke AVGO 😎

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 10:10
Nou, ik ben ook op mijn vingers getikt in het FO forum :+

Edit:
Ik kwam alleen John even ophalen :9

Ik vermoed dat ik wel een turfje bij mijn Manama heb staan aangezien het geen waardevolle bijdrage was voor het FO topic. Dat komt tijdens de volgende bullrun wel wanneer ik zeg dat ik FO ben door crypto.
Krijg ik meteen een ban en kan ik naar het buitenland.

[ Voor 72% gewijzigd door elektriekert op 05-09-2025 10:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
jvel92 schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 09:47:
[...]

Nou je mag in dat topic dus niet beginnen over inflatie en de waarde van euro’s. Lijkt mij nogal essentieel als je aan het sparen bent.

Zou hetzelfde zijn als dat je in onze topic start opneemt dat je niet mag discussiëren over de waarde van Bitcoin _O-

[...]

Ik wou eigenlijk Aave even onder de aandacht brengen, want daar krijg je 4,6% op EURC. Maar dacht laat ik eerst eens de topic regels doornemen voordat ik op een Tweaker vakantie wordt gestuurd.

Heb zelf het minimale op mijn spaarrekening staan. Dat wat ik er had staan heb ik paar maanden terug verplaatst naar Aave, want beter rendament
Ik denk dat deze regels er zijn gekomen doordat er in het verleden heel veel topicvervuilende discussies zijn geweest _O-

Als je een topic hebt waar mensen gewoon willen discussiëren over de hoogste rente van aanbieders met bankgarantie, ondanks de nadelen die er aan kleven, dan is het natuurlijk enorm irritant als er regelmatig discussies ontstaan over inflatie of risicovollere opties :P vooral als daar gewoon andere topics voor zijn binnen hetzelfde subforum.

Sowieso is Persoonlijke financiën, studie en loopbaan geen Cryptocurrencies. Dat hier alles waar goddeloos rendament op te harken valt dagelijks voorbij komt is eerder een unicum dan andersom _O-

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Ik kreeg in die beleggen en spaar topics na een vraag altijd meteen DM’s voor een referral voor die paar mini procenten voor beide.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4U_GCOtSFyPRGNNs1xF88wI-uv0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/8kLXXuE7VJoTbRfGxB5mUgO9.jpg?f=user_large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Kneepie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 09:36
Ik lees dat dit het afvoerputje is op de subforums :D

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
FrambozenTaart schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 10:38:
[...]

Ik denk dat deze regels er zijn gekomen doordat er in het verleden heel veel topicvervuilende discussies zijn geweest _O-

Als je een topic hebt waar mensen gewoon willen discussiëren over de hoogste rente van aanbieders met bankgarantie, ondanks de nadelen die er aan kleven, dan is het natuurlijk enorm irritant als er regelmatig discussies ontstaan over inflatie of risicovollere opties :P vooral als daar gewoon andere topics voor zijn binnen hetzelfde subforum.

Sowieso is Persoonlijke financiën, studie en loopbaan geen Cryptocurrencies. Dat hier alles waar goddeloos rendament op te harken valt dagelijks voorbij komt is eerder een unicum dan andersom _O-
Tsja, deels begrijpelijk hoor dat ze geen "vervuiling" willen in hun zeer gereguleerde topic, maar door zo ontzettend strict te handhaven blijft er gewoon geen greintje plezier, spontaniteit of ruimte voor meningen over. Alleen alles wat precies binnen het plaatje past mag worden gepost. Wel mooi dat de mod die @elektriekert wegknipt dan We Are Borg heet, past goed in het plaatje van alle menselijkheid uit het topic halen :>

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Kneepie schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 10:47:
Dit kan ik niet ontkennen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kneepie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 09:36
Guere schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 10:48:
[...]

Tsja, deels begrijpelijk hoor dat ze geen "vervuiling" willen in hun zeer gereguleerde topic, maar door zo ontzettend strict te handhaven blijft er gewoon geen greintje plezier, spontaniteit of ruimte voor meningen over. Alleen alles wat precies binnen het plaatje past mag worden gepost. Wel mooi dat de mod die @elektriekert wegknipt dan We Are Borg heet, past goed in het plaatje van alle menselijkheid uit het topic halen :>
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zUl0R4t9HYyzKmYDXNS4_3zufIE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/7StMjkXGvLehidw0IX4kaZEB.png?f=user_large

Ik zie memes niet als vervuiling maar als een verrijking _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 10:24
elektriekert schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 10:37:
Nou, ik ben ook op mijn vingers getikt in het FO forum :+

Edit:
Ik kwam alleen John even ophalen :9

Ik vermoed dat ik wel een turfje bij mijn Manama heb staan aangezien het geen waardevolle bijdrage was voor het FO topic. Dat komt tijdens de volgende bullrun wel wanneer ik zeg dat ik FO ben door crypto.
Krijg ik meteen een ban en kan ik naar het buitenland.
Ik kan niet eens meer lezen wat je geschreven had. ;)

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09:55
@jvel92 4,28% actueel voor eurc op core met maar 22M borrowed. Dat is niets t.o.v. usdc.
Ik zie dat nog wel als extra risico. Dat liet me tot nu toe voor usdc kiezen, maar dat is nu ook een langetermijnbag geworden met die koersen.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Guere schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 10:48:
[...]

Haha ja dat klopt wel en is in best veel topics op Tweakers het geval. Meningen mogen vaak wel maar dan wel goed onderbouwd. En daar gaat het vaak mis :P

Zelfs hier in het afvoerputje hebben we een aantal regels.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kbuntu
FrambozenTaart schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 11:04:
[...]

Haha ja dat klopt wel en is in best veel topics op Tweakers het geval. Meningen mogen vaak wel maar dan wel goed onderbouwd. En daar gaat het vaak mis :P

Zelfs hier in het afvoerputje hebben we een aantal regels.
Rest van Tweakers vind ik dat er heel strak wordt gemodereerd op ‘on topic’. Niet ieder zijpad is irrelevant. Hier ben ik redelijk tevreden met wat er wordt toegelaten aan verwante onderwerpen, alleen mis ik dan wel weer wat consistentie in het modereren. Maar ja je kunt niet alles hebben, dus overall gezien dik in orde hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
Kol Nedra schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 09:06:
laatste keer dat ik de koers zag was ie nog $109k

hopelijk heeft @Pinsa gewoon de trein gehaald
On board! Lets go

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:38
En weer rekt

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06:37
kbuntu schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 11:19:
[...]

Rest van Tweakers vind ik dat er heel strak wordt gemodereerd op ‘on topic’. Niet ieder zijpad is irrelevant. Hier ben ik redelijk tevreden met wat er wordt toegelaten aan verwante onderwerpen, alleen mis ik dan wel weer wat consistentie in het modereren. Maar ja je kunt niet alles hebben, dus overall gezien dik in orde hier
eens er zou iets meer moderatie op het woord rekt moeten zijn. Iedereen die rekt zegt terwijl er geen daling is van tenminste 20/30% permaban en verplicht rest van het leven lauwe euroshopperbier zupen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fTZbelHLKp8ppJYdr54GXaNhk_c=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/NXxR3vSWJuhT7lA3XfYBRPnR.png?f=user_large

[ Voor 18% gewijzigd door Jasper 99 op 05-09-2025 11:33 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
kbuntu schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 11:19:
[...]

Ik heb inmiddels zoveel discussies zien ontstaan in diverse topics en subforuma dat ik het moderatiebeleid wel snap.

Heel vaak gaat dat zo: iemand wandelt een topic binnen en dropt een post met een niet onderbouwde mening die tegen de algehele consensus ingaat (waar vaak maanden aan discussie met diepgaande bronvermelding aan vooraf is gegaan). Vervolgens valt half het topic erover, blijkt de persoon zijn mening gebaseerd te zijn op onderbuikgevoel of misinformatie, en mogen de mods alle pagina's met discussies gaan doorspitten aan de hand van vele topic-reports. Modbreakje, wat blauwe letters en verwijderde posts, dan wordt er vaak nog een pagina aan censuur opmerkingen en feedback op moderatie gegeven die het topic ook weer verder vervuilt. Nog een modbreakje, eventueel vakantie. En door.

Dit gebeurd echt heel vaak op deze manier _O-

Dusja als er ergens strenge moderatie regels gelden met zero-tolerance beleid dan heeft dat over het algemeen wel een oorzaak.

Maakt mij verder niet veel uit allemaal overigens, zelf ook vaak genoeg vakantie gekregen.

Hier in de slowchat kun je een heleboel en is het inderdaad vrij relaxt qua moderatie. :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
'Het is zijn passie om de mensen te vertellen over cryptomunten.' _O-

Mooie manier om een vooropgezette rugpull te omschrijven. Kijken of dat stand houdt in de rechtbank :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
FrambozenTaart schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 11:44:
[...]

'Het is zijn passie om de mensen te vertellen over cryptomunten.' _O-

Mooie manier om een vooropgezette rugpull te omschrijven. Kijken of dat stand houdt in de rechtbank :P
Wel gaaf om bij de ‘meme’ bij te zijn geweest :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
FrambozenTaart schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 11:34:
[...]

Ik heb inmiddels zoveel discussies zien ontstaan in diverse topics en subforuma dat ik het moderatiebeleid wel snap.

Heel vaak gaat dat zo: iemand wandelt een topic binnen en dropt een post met een niet onderbouwde mening die tegen de algehele consensus ingaat (waar vaak maanden aan discussie met diepgaande bronvermelding aan vooraf is gegaan). Vervolgens valt half het topic erover, blijkt de persoon zijn mening gebaseerd te zijn op onderbuikgevoel of misinformatie, en mogen de mods alle pagina's met discussies gaan doorspitten aan de hand van vele topic-reports. Modbreakje, wat blauwe letters en verwijderde posts, dan wordt er vaak nog een pagina aan censuur opmerkingen en feedback op moderatie gegeven die het topic ook weer verder vervuilt. Nog een modbreakje, eventueel vakantie. En door.

Dusja als er ergens strenge moderatie regels gelden met zero-tolerance beleid dan heeft dat over het algemeen wel een oorzaak.

Maakt mij verder niet veel uit allemaal overigens, zelf ook vaak genoeg vakantie gekregen.

Hier in de slowchat kun je een heleboel en is het inderdaad vrij relaxt qua moderatie. :)
hier pas 2x vakantie gehad.......wen nieuwe vakantie?

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Kneepie schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 10:47:
Welkom :Y)

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 10:10
John245 schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 10:54:
[...]

Ik kan niet eens meer lezen wat je geschreven had. ;)
Kom maar weer terug John..
Dit :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:29

koelebobes

Wen BTC €100K

Net uitgerekend en mijn gemiddelde aankoopprijs van BTC

Van 97.000
Naar 95.000

WAGMI

BTC €94.837,08

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• 24c
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09:35

24c

Vanochtend op 112.950 een flufje verkocht.
En nu weer genieten.
This is the way.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hcruyxXbAj4eT0F0QeqVnKihvG0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V3XbCyQ1lliibR0Lv0niJ7jU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:23

tomtom901

Moderator General Chat
kazzzdafke schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 10:01:
[...]

Idd, maar.. heb toch een klein shortje geopend voor de komende range :) TP1 ligt ergens rond de 111k.
Beter gaat je hedge rekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
koelebobes schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 12:27:

Van 97.000
Naar 95.000

WAGMI
Wanneer gestart?

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
24c schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 12:30:
Vanochtend op 112.950 een flufje verkocht.
En nu weer genieten.
This is the way.
[Afbeelding]
Toen ik op de top wat verkocht stortte gelijk de koers in :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
fluffje weer gekocht :)
thx sellers

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
[...]

Ik trade sinds een tijdje op de liquidatie ranges ipv TA in welke vorm dan ook en dat werkt prima, denk als de marketmaker. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Na inauguratie Trump, had daarvoor een domme panic sell 🤡

BTC €94.837,08

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:30
FrambozenTaart schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 11:34:
[...]

Ik kwam laatst weer eens in jaren op 9gag. Heel lang niet geweest. Daar lijkt ook geen moderatie en dat is een grote racistische bende (als in ze noemen zichzelf racistisch en zijn er trots op).

Dus ik ben blij met strikte moderatie. En zoals jij het noemt, zo gaat het heel vaak ja. Sommige topics zijn gewoon single purpose topics zoals het grappige plaatjes topic. Daar is het ook heel lang mis gegaan waar mensen toch andere zaken posten. Of het show je eigen 3D print ontwerpen. Waar mensen dan toch gaan praten over de ontwerpen of met niet-zelfgemaakte spullen komen..... wat dan weer leid tot discussie waar het topic over gaat. En dat het over iets anders zou moeten gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 06:30
koelebobes schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 12:27:

Van 97.000
Naar 95.000

WAGMI
Hier al maanden dezelfde GAK :+ want HODL :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:47
Bitcoin gaat het moeilijk krijgen met de 113/113.5k - AVWAP vanaf de ATH, 618, OB en horizontale weerstand.
Eenmaal daardoor ziet het er al wat stieriger uit.

10Y yield daalt naar 4.17%, laagste sinds april.
Straks de werkloosheidscijfers. De verwachting is 4.3%
Ben echt benieuwd. 4.3% of hoger = 100% ratekut. Wellicht zelfs 50 basispunten.
Maar hoger dan 4.3% betekend ook recessie gevaar. Geen idee hoe de markt daar op gaat reageren.
Eerst pump daarna dump of eerst dump daarna pump.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:53
zwembroek schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:06:
Bitcoin gaat het moeilijk krijgen met de 113/113.5k - AVWAP vanaf de ATH, 618, OB en horizontale weerstand.

Ben echt benieuwd. 4.3% of hoger = 100 ratekut. Wellicht zelfs 50 basispunten.
Maar hoger dan 4.3% betekend ook recessie gevaar. Geen idee hoe de markt daar op gaat regeren.
ja 14.30 gaat key zijn.

Anyway, ik verwacht pump, daarna pump

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu

Maar hoger dan 4.3% betekend ook recessie gevaar. Geen idee hoe de markt daar op gaat reageren.
We komen pas in een echte recessie als de rate-cuts onvoldoende gaan doen. De Amerikaanse economie blijft ondanks een president die zichzelf als 10 x in de voet heeft geschoten, nog steeds concurrerend. Ik denk eerlijk gezegd dat hij net te kort tijd heeft om de hele economie naar de tyfus te helpen, omdat er wel enige remming gaat komen van de senaat, misschien zelfs al wel in aanloop naar de mid terms. Ze beseffen ook dat ze anders het never nooit gaan redden, als ze beleid niet matigen waarvan dan bewezen is dat het schadelijk is voor de economie

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
anti elppa schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:07:
[...]

ja 14.30 gaat key zijn.

Anyway, ik verwacht pump, daarna pump
De bullmoon zit er ook aan te komen. Kan best 14 dagen lang moon gaan. Iedereen high van de groene candles en overal op de timeline roepen mensen dat rekttember is gecanceld. Wintermute lacht zich de ballen uit de broek. En dan de laatste week van september alsnog woooshh. Iedereen rekt. Dus bij deze neem uw winsten tijdig en wordt niet bullish bovenin de range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
kbuntu schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:14:
[...]

We komen pas in een echte recessie als de rate-cuts onvoldoende gaan doen. De Amerikaanse economie blijft ondanks een president die zichzelf als 10 x in de voet heeft geschoten, nog steeds concurrerend. Ik denk eerlijk gezegd dat hij net te kort tijd heeft om de hele economie naar de tyfus te helpen, omdat er wel enige remming gaat komen van de senaat, misschien zelfs al wel in aanloop naar de mid terms. Ze beseffen ook dat ze anders het never nooit gaan redden, als ze beleid niet matigen waarvan dan bewezen is dat het schadelijk is voor de economie
nee dat kan erg snel gaan. Vergeet niet dat de jobopenings al 3 maanden op rij drama zijn. Dat leek 1, tot vorige maand van de 2 maanden ervoor ineens extreem bijgesteld werden. Komt daar nu een 4e maand bij. En gaat powell idd cutten over 2 weken, dan duurt het gewoon 3 tot 6 maanden voor je een mini beetje effect ziet.
Eigenlijk is ie gewoon nu al te laat. Reden is ook logisch, inflatie is nog niet heel laag, en tot die bijstelling jobopenings was er niets aan de hand

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
zwembroek schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:18:
[...]

De bullmoon zit er ook aan te komen. Kan best 14 dagen lang moon gaan. Iedereen high van de groene candles en overal op de timeline roepen mensen dat rekttember is gecanceld. Wintermute lacht zich de ballen uit de broek. En dan de laatste week van september alsnog woooshh. Iedereen rekt. Dus bij deze neem uw winsten tijdig en wordt niet bullish bovenin de range.
dat laatste is toch aan dovemans oren gericht :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Er gaan in ieder geval weer veel leverage degens rekt rond 14:30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
zwembroek schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:18:
[...]

Kan december ook?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Zover gaat mijn glazenbol niet vooruit.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
zwembroek schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:24:
hahahah dat is een garantie idd. Die email servers gaan weer volle toeren draaien om al die "We regret to inform you, that your position has been liquidated" emails te versturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

koelebobes schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 12:49:
[...]

Na inauguratie Trump, had daarvoor een domme panic sell 🤡
Ik ben ook best wel narrig op mijzelf dat ik de laatste tijd geen winsten heb genomen. Ik heb alleen maar gekeken naar de graph omhoog maar weinig sells gedaan

Ja een keer 5% en dan lager terug kopen, waar ik juist zo goed was in trapjes maken naar boven en dan onder mijn oorspronkelijke eerste verkoop terug kopen

zit ik nu op mijn handen en ben ik best wel passief

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ifWtt-lxKGy1EVQHX-6kxJIvGh8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/khBYRC4qWp7gllCxsuGpSh8U.jpg?f=fotoalbum_large

BTC €94.837,08

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Ik zit nog met een stapel USDT die ik wil ruilen voor USDC maar er zit nogal koersverschil in op Bybit. Natuurlijk weer veel te laks geweest met het aanhouden van USDT. Scheelt nu alweer 60 dollar met gisteren op mijn stapeltje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Nu online
zwembroek schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:24:
Ik twijfel ook nog. Long, short of pinten pakken. Of een combinatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Nu online
zwembroek schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:30:
Ik zit nog met een stapel USDT die ik wil ruilen voor USDC maar er zit nogal koersverschil in op Bybit. Natuurlijk weer veel te laks geweest met het aanhouden van USDT. Scheelt nu alweer 60 dollar met gisteren op mijn stapeltje.
Via cowswap kan het gewoon 1 op 1. Voordeliger dan cex.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Nubtrix schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:34:
[...]

Ik ga voor de laatste optie. Kunnen we je trades ook ergens live volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Nubtrix schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:35:
[...]

Ik heb geen zin om grote sommen geld door een koe heen te halen. Dan maar een extra fee betalen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Nubtrix schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:34:
[...]

Altijd pinten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Nu online
zwembroek schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:35:
[...]

Ik ga voor de laatste optie. Kunnen we je trades ook ergens live volgen?
Op aggr.trade bij de liquidaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Nu online
zwembroek schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:37:
[...]

Ik heb geen zin om grote sommen geld door een koe heen te halen. Dan maar een extra fee betalen. :)
Het leven is aan de durvers. Grote sommen op cex laten staan is ook niet zonder risk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lieftalig
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 09-09 10:54

Lieftalig

Beperking van de mens is tijd.

koelebobes schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:28:
[...]

Ik ben ook best wel narrig op mijzelf dat ik de laatste tijd geen winsten heb genomen. Ik heb alleen maar gekeken naar de graph omhoog maar weinig sells gedaan

Ja een keer 5% en dan lager terug kopen, waar ik juist zo goed was in trapjes maken naar boven en dan onder mijn oorspronkelijke eerste verkoop terug kopen

zit ik nu op mijn handen en ben ik best wel passief

[Afbeelding]
Wel gaaf dat je op deze bijna uitbraak aan het sellen bent.

Werkzaam bij: Next Stairs Traprenovatie, Timmerman in Almere en Treinkaartjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Nubtrix schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:49:
[...]

Het leven is aan de durvers. Grote sommen op cex laten staan is ook niet zonder risk.
Ik weet het. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Alpina uitbetalen? Dat doen we niet...

Suc6 he? :+
Members only:

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Lieftalig schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:51:
[...]

Jij koopt liever tegen een weerstand en verkoopt op support?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
Ik ken heel die wallet niet, maar aangezien je de seed woorden hebt, pak je toch een courante wallet, en gebruik je die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Dacuuu schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 14:01:
[...]

Ik ken heel die wallet niet, maar aangezien je de seed woorden hebt, pak je toch een courante wallet, en gebruik je die?
Nee geen woorden alleen de private key, zijn 2013 sats. Ik duik er nog eens in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
Alpina schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 14:02:
[...]

Nee geen woorden alleen de private key, zijn 2013 sats. Ik duik er nog eens in.
Je kan kijken of je in sparrow wallet de key kan importeren:

To import a Wallet Import Format (WIF) key into Sparrow Wallet, go to File > New Wallet, then select Legacy for the script type. Next, instead of importing a hardware wallet file (like Coldcard's JSON file), you must select an option that allows for importing a single private key, which is often labeled as Private Key or is implicit in the workflow for a legacy script. After choosing this option, you'll paste your WIF-formatted private key

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Laatst online: 10:30
Onchain swappen op sol/base ? Meestal is dat 0.1% aan fee

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Dacuuu schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 14:06:
[...]

Je kan kijken of je in sparrow wallet de key kan importeren:

To import a Wallet Import Format (WIF) key into Sparrow Wallet, go to File > New Wallet, then select Legacy for the script type. Next, instead of importing a hardware wallet file (like Coldcard's JSON file), you must select an option that allows for importing a single private key, which is often labeled as Private Key or is implicit in the workflow for a legacy script. After choosing this option, you'll paste your WIF-formatted private key
Tnx dit zocht ik d:)b hopelijk geen sats naar de eeuwige jachtvelden binnenkort _O-

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:31
Nubtrix schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:35:
[...]

Crypto: wij zijn een alternatief voor het bestaande financiële systeem.

Ook crypto: we noemen onze DEX Cowswap & Pancakeswap. Komt u maar met uw geld, wij zijn een serieuze en betrouwbare partij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Members only:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Alpina hehe jij zit straks met zweet in je bilnaat cijfertjes in te tikken. :+ Been there, done that. Ik had ooit paperwallets gemaakt toen de Bitcoinen nog betaalbaarder waren. Maar ja, om dat tegen recente koersen er af te halen is de eerste keer wel zweten. :X

Allemaal verkocht natuurlijk _O- voordat de boormachine brigade voor mijn deur staat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10-09 15:46

Welkom terug oude rukker. Hopelijk veel kunnen varen deze zomer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
sh4d0wman schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 14:11:
@Alpina hehe jij zit straks met zweet in je bilnaat cijfertjes in te tikken. :+ Been there, done that. Ik had ooit paperwallets gemaakt toen de Bitcoinen nog betaalbaarder waren. Maar ja, om dat tegen recente koersen er af te halen is de eerste keer wel zweten. :X

Allemaal verkocht natuurlijk _O- voordat de boormachine brigade voor mijn deur staat.
Ja en dan is het nog voor iemand anders ook :')

Veel te goed voor deze wereld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Nu online
BTC100K2021 schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 14:08:
[...]

Crypto: wij zijn een alternatief voor het bestaande financiële systeem.

Ook crypto: we noemen onze DEX Cowswap & Pancakeswap. Komt u maar met uw geld, wij zijn een serieuze en betrouwbare partij.
Sushiswap niet vergeten! :+

Maar kan cow wel aanbevelen, zeker voor stablecoin swaps.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

John245 schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 09:34:
[...]

Ja ik gok er op dat de analisten het weten :9 En gebruik daarnaast wat van mijn eigen verstand.
Bizar hoe in dat FO topic gereageerd wordt op je posts met neutrale/feitelijke toonzetting. Die topicstarters zijn er als de kippen bij om hun eigenmeningendomein te verdedigen en het topicbaasje te blijven :F
Heb jij zo'n Premium abo bij Marketscreener?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Lieftalig schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:51:
[...]

Mijn gemiddelde aankoopprijs was daar 0.11$

BTC €94.837,08

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Nou, here we go. Nog een paar minuten. De Non Farm Payrolls verwachting is 75K, alles daaronder is dus minder nieuwe banen dan verwacht. Positief voor de rate cut kans maar die is al 100%, dus slechte cijfers is vooral positief voor rate cuts in de maanden daarna.

En zoals door @zwembroek al benoemd is de verwachtte unemployment rate 4.3%, vorige maand was 4.2%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
Eth heeft een valse start

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009

Darrell

Fiat moonboy

Wen data? Vandaag? 14:30?

Edit: daar was @Guere al _/-\o_

[ Voor 43% gewijzigd door Darrell op 05-09-2025 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 22:36
Riemen vast, voordat bij de ''slechtere'' banenmarkt de troefkaart recessie weer uit de hoed komt

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Non Farm Payrolls: 22K versus 75K verwacht en 79K vorige maand
Unemployment rate: 4.3% versus 4.3% verwacht en 4.2% vorige maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:32
Guere schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 14:30:
Non Farm Payrolls: 22K versus 75K verwacht en 79K vorige maand
Unemployment rate: 4.3% versus 4.3% verwacht en 4.2% vorige maand
Bullish 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Moontje

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
ff alle shorts en longs rekken, en dan up

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Sodeju, aggr.trade gaat weer even helemaal loco :P Wat een geweld, heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Lekkere wickies ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
Wat een wick op cb 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

USDC / USDT is gratis op MEXC.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009

Darrell

Fiat moonboy

Als je hier op gaat leveragen ben je levensmoe of heb je geld teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
Guere schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 14:32:
haha wtf idd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:23

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

Lekker wickje, dat was een hunt van @kazzzdafke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordjah
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10:03
Guere schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 14:32:
Echt leuk om te volgen nu :p

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Blijft bizar de bedragen die je daar voorbij ziet komen. Dan zijn zelfs de bedragen van @John245 echt flufjes :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:43
Fordjah schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 14:34:
[...]

Echt leuk om te volgen nu :p
Mozart is er niks bij. :D

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

August jobs report shows US labor market continues dramatic summer slowdown

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Pagina: 1 ... 195 ... 206 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!