[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++ Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 186 ... 216 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:52
Misschien is shorten ook wel iets voor mij. Ipv elke keer rekt gaan kan ik er juist wat mee verdienen. Welke exchange gebruiken jullie?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22:32
MrFX schreef op maandag 1 september 2025 @ 20:12:
[...]

Komt er weer een nieuwe president in US die positief tegenover crypto staat? De fundamentals moet je niet vergeten. Alleen een grafiekje is soms niet genoeg..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xp-BgKjiJNLuFq4_Qp2b52k3RAY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ej1b5X1V3nqBfOOQ1lPwLgTI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:44
bsmpower schreef op maandag 1 september 2025 @ 20:16:
Misschien is shorten ook wel iets voor mij. Ipv elke keer rekt gaan kan ik er juist wat mee verdienen. Welke exchange gebruiken jullie?
Ik denk niet dat zulke dingen echt iets voor jou zijn.. 98% van de mensen gaat daar rekt op en aangezien jij vaak emotioneel handelt ga je zeker weten rekt

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
MrFX schreef op maandag 1 september 2025 @ 20:12:
[...]

Komt er weer een nieuwe president in US die positief tegenover crypto staat? De fundamentals moet je niet vergeten. Alleen een grafiekje is soms niet genoeg..
Maar de meesten geloven hier dat de top nog niet is geweest dit jaar. We hebben nog een paar maanden. Ik ben lost 🙂

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:25
bsmpower schreef op maandag 1 september 2025 @ 20:16:
Afbeeldingslocatie: https://i.gifer.com/19CT.gif

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
sjorremans schreef op maandag 1 september 2025 @ 20:18:
[...]

Ik denk niet dat zulke dingen echt iets voor jou zijn.. 98% van de mensen gaat daar rekt op en aangezien jij vaak emotioneel handelt ga je zeker weten rekt
Ik reageer emotioneel ja. Ik handel niet hè. Vorig jaar augustus weer eens wat ingelegd en dat bedrag er December weer uit gehaald. En op 1 juli de helft van mijn Vechain verkocht en SUI voor gehaald. Thats it eigenlijk. Maar als ik kijk naar mijn PF was shorten by far de beste keuze geweest. En als alts toch allemaal naar 0 gaan is dat nog niet zo'n gekke keuze?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sjorremans
bsmpower schreef op maandag 1 september 2025 @ 20:27:
[...]

Ik reageer emotioneel ja. Ik handel niet hè. Vorig jaar augustus weer eens wat ingelegd en dat bedrag er December weer uit gehaald. En op 1 juli de helft van mijn Vechain verkocht en SUI voor gehaald. Thats it eigenlijk. Maar als ik kijk naar mijn PF was shorten by far de beste keuze geweest. En als alts toch allemaal naar 0 gaan is dat nog niet zo'n gekke keuze?
Doe het nou maar gewoon niet, dat is het advies wat ik je kan geven. Doe er mee wat je wil.. maar long en short gaan is een spelletje wat je heel hard gaat verliezen

[ Voor 7% gewijzigd door sjorremans op 01-09-2025 20:30 ]

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:57

Vis

bsmpower schreef op maandag 1 september 2025 @ 20:10:
[...]

Als ik hem goed begrijp, en ik snap zijn gedachtengang want ik zit in een soort van hetzelfde schuitje, is dat ie hoopt eerst winst te maken (met alts) en daarmee de bear in te gaan en de volgende cyclus meer op safe Bitcoin te kopen.
Het is dezelfde gedachtengang als van een doorgewinterde junk imo.

Je wilt zo snel mogelijk (meer) een high opzoeken omdat je denkt dat alles tegen je zit omdat je altijd hetzelfde doet en uit gaat van het verleden (alt season is geen vast gegeven hé).

Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.

En kom niet aanzetten met dat het voor Bitcoin te laat is om te kopen, want je weet:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kmtpMbIzbtIOyP3HPTHEj1faRtw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OcF4j3YaW4xDgS9hPeSnuuDo.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D9I-f0pUP1MR_I46lbSjS_uO1Ho=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0QISJqNSjK1RyVuMjXj3vraq.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iZkfFf1iSC5xC0u3wuJBZbtB3pY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/t9lEcBHZrVdmJ4xSgYMgenYD.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oski27
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
bsmpower schreef op maandag 1 september 2025 @ 20:14:
[...]

2023 zelfde. Een dipje in de eerste week (na ook een slechte augustus) maar tevens de start van een flinke stijging in September en maanden daarna.
Jup, begin van een bullmarkt, halving aanstaande, verkiezingen aanstaande etc.
Als je denkt dat het elk jaar in september raak is dan zul je dan maar moeten kopen als je er van uit gaat dat er geen bearmarkt is.
Als een ander het beter weet mag die het uitleggen, zo’n expert ben ik ook niet. Ben meer degen dan iemand die secuur zit te traden op een btc koers…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oski27
  • Niet online
oski27 schreef op maandag 1 september 2025 @ 20:35:
[...]

Als je denkt dat het elk jaar in september raak is dan zul je dan maar moeten kopen als je er van uit gaat dat er geen bearmarkt is.
Als een ander het beter weet mag die het uitleggen, zo’n expert ben ik ook niet. Ben meer degen dan iemand die secuur zit te traden op een btc koers…

Edit; ohja etf geruchten molen was toen ook in volle gang…tijd gaat snel.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• zwembroek
  • Laatst online: 19:37
bsmpower schreef op maandag 1 september 2025 @ 20:06:
Zat nog even naar 2024 te kijken, maar zo slecht was September niet? Alleen de eerste week een dipje en daarna de start van een behoorlijke stijging. September van 52K naar 65K en toen tm December gestegen tot 108K. Zelfde voor een paar alts die ik heb bekeken. Eerste week van September rekt maar daarna juist de grootste stijging. De ene keer geloofd men hier wel in terugkerende patronen en de andere keer weer niet.
_O-
Je kijkt niet goed. Het gaat om september in post-halving jaren. (2013, 2017, 2021, 2025). Dus dat is het patroon. Je gaat dus niet kijken naar september 2024. Maar volgens ditzelfde principe is augustus altijd groen in post halving jaren. Deze keer rood. Dus misschien wordt het patroon nu geïnvalideerd en wordt september ook groen. Bijna iedere analist of Youtuber heeft het over de september crash. Wordt daardoor een selffulfilling prophecy of we gaan voor max pain en moon. Gezien de cycles steeds korter worden en de rate cut in september zou het best kunnen dat we in september / oktober een nieuwe ATH zetten en dan is het klaar met de cycle voor Bitcoin. Terwijl nu iedereen uitgaat van diep rood in september, begin oktober en een groen half oktober en november / december. En om het narratief wat extra leven in te blazen de eerste week van september naar de 100k of een wickje eronder. Zodat iedereen een paniek verkoop doet. Dan de tweede week met de bull moon en de ratecuts in zicht keihard omhoog.

PS: Mijn DM's lees ik door de week niet. Gaat veel te veel tijd in zitten. Heb ik geen zin meer in. :) Ik kom hier zo nu en dan wat onzin verkondigen en lees soms wat mee.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:22

tomtom901

Moderator General Chat
zwembroek schreef op maandag 1 september 2025 @ 20:42:
[...]
Ik kom hier zo nu en dan wat onzin verkondigen
In dat geval ben je absoluut op de juiste plek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 22:16
kbuntu schreef op maandag 1 september 2025 @ 06:54:
[...]

De angst begint erin te sluipen. De aanval op de FED moet nog landen in de markt en we kunnen weer lekker wachten op cijfertjes deze week.

Slippen we niet de bear in?
Er zouden nog 2 weekly cycles moeten zijn.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:15
Ondertussen lijkt het dat BTC, als ze de 109k kan doorkomen, wel eens snel richting 112k zou kunnen gaan.
Had je dit wat in het oog gehouden, had je een potentiele gain van 32% kunnen halen met een x10 :)

Never ever financial advice...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:16

Coldcat

HODL

[...]

_O-
Je kijkt niet goed. Het gaat om september in post-halving jaren. (2013, 2017, 2021, 2025). Dus dat is het patroon. Je gaat dus niet kijken naar september 2024. Maar volgens ditzelfde principe is augustus altijd groen in post halving jaren. Deze keer rood. Dus misschien wordt het patroon nu geïnvalideerd en wordt september ook groen. Bijna iedere analist of Youtuber heeft het over de september crash. Wordt daardoor een selffulfilling prophecy of we gaan voor max pain en moon. Gezien de cycles steeds korter worden en de rate cut in september zou het best kunnen dat we in september / oktober een nieuwe ATH zetten en dan is het klaar met de cycle voor Bitcoin. Terwijl nu iedereen uitgaat van diep rood in september, begin oktober en een groen half oktober en november / december. En om het narratief wat extra leven in te blazen de eerste week van september naar de 100k of een wickje eronder. Zodat iedereen een paniek verkoop doet. Dan de tweede week met de bull moon en de ratecuts in zicht keihard omhoog.

PS: Mijn DM's lees ik door de week niet. Gaat veel te veel tijd in zitten. Heb ik geen zin meer in. :) Ik kom hier zo nu en dan wat onzin verkondigen en lees soms wat mee.
Iedereen schreeuwt elkaar maar na. Als je vraagt om een brug af te springen omdat je porto dan op de kop gaat doen ze dat ook. 1 voor 1 de Burj Khalifa af!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
oski27 schreef op maandag 1 september 2025 @ 20:35:
[...]

Ik reageerde eigenlijk op het gegeven dat het historisch de slechtste maand. Maar zie dat niet gelijk terug? Van mij mag het vooral een bullish maand zijn hoor.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• John245
Darrell schreef op maandag 1 september 2025 @ 11:45:
Als de hele slowchat bearish is zullen we idd wel naar beneden gaan.

[Afbeelding]
Ik ben positief gestemd. :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjorremans
Hier toch weer een extra 2 weken salaris binnen geharkt met short op WLFI, lekker hoor

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• oski27
  • Niet online
kazzzdafke schreef op maandag 1 september 2025 @ 20:50:
Ondertussen lijkt het dat BTC, als ze de 109k kan doorkomen, wel eens snel richting 112k zou kunnen gaan.
Had je dit wat in het oog gehouden, had je een potentiele gain van 32% kunnen halen met een x10 :)
Lol, halve SC afgelopen uur het advies; nee @bsmpower begin niet aan shorten (lees leverage traden).
@kazzzdafke ;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rbR38Qo_9QdFCI2doUfRENqgINI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/k4rDgYn6vuYaoD7gzMuogXk5.gif?f=user_large

@bsmpower 5 minuten later;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nY5WqYUzlpgiViPQBBDklVWk_SA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/NWIv7pZAEZboA8MXKWGXaX9C.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:15
hahahah :D

Never ever financial advice...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:17

knakworst

Get more sats!

Vis schreef op maandag 1 september 2025 @ 20:31:
[...]

Je wilt zo snel mogelijk (meer) een high opzoeken omdat je denkt dat alles tegen je zit omdat je altijd hetzelfde doet en uit gaat van het verleden (alt season is geen vast gegeven hé).

En kom niet aanzetten met dat het voor Bitcoin te laat is om te kopen, want je weet:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
https://bitcointalk.org/i...12893.msg182746#msg182746

Hoe de ironie toch waar werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
oski27 schreef op maandag 1 september 2025 @ 21:11:
[...]

Lol, halve SC afgelopen uur het advies; nee @bsmpower begin niet aan shorten (lees leverage traden).
@kazzzdafke ;

[Afbeelding]

@bsmpower 5 minuten later;

[Afbeelding]
Ga me er nog niet aan wagen.... Krijg altijd wel fomo gevoelens bij de succesverhalen hier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:52
bsmpower schreef op maandag 1 september 2025 @ 21:35:
[...]

Ga me er nog niet aan wagen.... Krijg altijd wel fomo gevoelens bij de succesverhalen hier.
De missers worden vaak niet gedeeld

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 22:39
bsmpower schreef op maandag 1 september 2025 @ 21:35:
[...]

Het sarcasme spat er vanaf.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9LJ3addBfdI6_wXZGJDXq50xjYA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/17HgBWS214ydS4bc6nEwfCoF.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• almelo15
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:50
Vis schreef op maandag 1 september 2025 @ 20:31:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Zie je de humor van je eigen post niet in. Alt season is geen gegeven, maar de tot in de eeuwigheid durende stijging van btc wel.

Stop gewoon even met je blinde btc geshill en laat mensen eigen keuzes maken.

Ik zit al jaren niet meer in btc en heb nu meer geld dan dat ik zou hebben als ik al mijn rotzooi jaren geleden voor btc had verkocht.

Er bestaan echt mensen die gewoon ergens halverwege een bear kunnen kopen en halverweg een bull kunnen verkopen. De kans is dan prima aanwezig dat je meer geld maakt.

Al doe je dat niet ook geen probleem. Niks mis met de keuze om voor alts te gaan en wat sneller geld te verdienen (of te verliezen).

eth, The world's computer

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Vis

Vis

almelo15 schreef op maandag 1 september 2025 @ 22:03:
[...]

Zie je de humor van je eigen post niet in. Alt season is geen gegeven, maar de tot in de eeuwigheid durende stijging van btc wel.

Ik zit al jaren niet meer in btc en heb nu meer geld dan dat ik zou hebben als ik al mijn rotzooi jaren geleden voor btc had verkocht.

Er bestaan echt mensen die gewoon ergens halverwege een bear kunnen kopen en halverweg een bull kunnen verkopen. De kans is dan prima aanwezig dat je meer geld maakt.

Al doe je dat niet ook geen probleem. Niks mis met de keuze om voor alts te gaan en wat sneller geld te verdienen (of te verliezen).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bR3y0OQDxPCmUdWPyJ18wSqDV9U=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/jHK7nqHulrAK1XhLa8uwjJ5G.gif?f=user_large

ok shiller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Haha, nee geen sarcasme. Meen serieus dat als ik verhalen hoor dat iemand weer een paar duizend euro heeft verdiend met shorten van dat nieuwe Trump muntje, dan wil ik dat ook. Maar ik begrijp echt wel dat hier mogelijk jaren ervaring achter zit en leerervaring met ups & downs. Dus ga ik me niet aan wagen. Misschien is fomo niet de juiste term om te gebruiken, eerder respect en wat jaloezie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis

Vis

bsmpower schreef op maandag 1 september 2025 @ 22:15:
[...]

Haha, nee geen sarcasme. Meen serieus dat als ik verhalen hoor dat iemand weer een paar duizend euro heeft verdiend met shorten van dat nieuwe Trump muntje, dan wil ik dat ook. Maar ik begrijp echt wel dat hier mogelijk jaren ervaring achter zit en leerervaring met ups & downs. Dus ga ik me niet aan wagen. Misschien is fomo niet de juiste term om te gebruiken, eerder respect en wat jaloezie.
Het juiste woord is hebzucht..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
[...]

Graph goes up. Bij Ethereum zit je nog steeds rond de ATH min de inflatie van de vorige run. Waarom dan toch deze uitspraak?
Extraordinary claims require extraordinary evidence.
Die doen dan niet aan DCA of VCA en zijn dientengevolge per definitie aan het gokken.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
Vis schreef op maandag 1 september 2025 @ 22:17:
[...]

Het juiste woord is hebzucht..
Alles kost (veel) geld tegenwoordig dus probeer, naast mijn maandelijkse salaris, met een aandelenfondsje en crypto wat meer ruimte te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Stukfruit schreef op maandag 1 september 2025 @ 22:19:
[...]

Graph goes up. Bij Ethereum zit je nog steeds rond de ATH min de inflatie van de vorige run. Waarom dan toch deze uitspraak?

[...]

Extraordinary claims require extraordinary evidence.

[...]

Die doen dan niet aan DCA of VCA en zijn dientengevolge per definitie aan het gokken.
Goede spreuk, hier nog een.
What goes up .... .... ....
Wat heeft ethereum hier btw mee te maken?

Heb ik al veel vaker gepost. Daar kwamen toen vooral memes op terug. Zoek dat zelf maar terug.

Ja want als je dca toepast op een asset ben je niet aan het gokken? Goede logica wel. Wellicht zijn het gewoon mensen die hun emotie wat beter onder controle hebben en/of wat meer geduld hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door almelo15 op 01-09-2025 22:38 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:44
almelo15 schreef op maandag 1 september 2025 @ 22:30:
[...]
Ja want als je dca toepast op een asset ben je niet aan het gokken? Goede logica wel. Wellicht zijn het gewoon mensen die hun emotie wat beter onder controle hebben en/of wat meer geduld hebben.
Maar dat is het punt wat vele hier ook maken (ongeacht de coin), laat je emotie je niet de baas zijn met crypto want dan ga je verkeerde dingen doen (greed/fear etc.).
Maak een plan, en hou je eraan. Of dat plan nou DCA/VCA/YMCA/CIA is, dat maakt niet uit.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis

Vis

[...]

Heb ik al veel vaker gepost. Daar kwamen toen vooral memes op terug. Zoek dat zelf maar terug.

Tot nu toe heb je de BTC-D altijd al tegen je.. dus je uitspraken raken kant noch wal.

En geloof me. Die dominance blijft nog wel een hele tijd (jaren) tegen je werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
[...]

Check de grafieken.
Waarom zou ik zoekwerk gaan uitvoeren voor jou? Dit is de Bruna niet...
DCA is een van de tools die je hebt om de risico's te verlagen. Hedgen is er ook een. Evenals het ontwijken van coins die na 4 jaar geen ROI laten zien.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Stukfruit schreef op maandag 1 september 2025 @ 22:48:
[...]

Check de grafieken.

[...]

Waarom zou ik zoekwerk gaan uitvoeren voor jou? Dit is de Bruna niet...

[...]

DCA is een van de tools die je hebt om de risico's te verlagen. Hedgen is er ook een. Evenals het ontwijken van coins die na 4 jaar geen ROI laten zien.
De grafieken zeggen sinds crypto bestaat al dat je sneller en dus meer winst kunt maken met alts. Dat is zegma het trucje met rendement. Dat neemt vaak toe naarmate risico ook toe neemt. Bekijk de grafieken anders nog een keer makker.

Voor mij? Dat zoekwerk doe je voor jezelf, of niet. Ik doe helemaal geen donder voor je.

Dat 4 jaar geneuzel, leuke timeframe. Goed verhaal, doe ik niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Vis schreef op maandag 1 september 2025 @ 22:47:
[...]

Tot nu toe heb je de BTC-D altijd al tegen je.. dus je uitspraken raken kant noch wal.

En geloof me. Die dominance blijft nog wel een hele tijd (jaren) tegen je werken.
?

Die was ooit 100% en sindsdien brokkelt die logischerwijze langzaam af. Welke btc dominance heb jij het over? Die momenteel op 58% staat toch?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[...]

Ik zit al jaren niet meer in btc
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3QokE2EvG8kb2vqh9xYVr9W0l-w=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/eUELqNMEXE93oYAnC4hojzCR.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
almelo15 schreef op maandag 1 september 2025 @ 22:59:
Dat 4 jaar geneuzel, leuke timeframe. Goed verhaal, doe ik niks mee.
Oprechte vraag, welke timeframe kijk je wel naar?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Remy!!!! schreef op maandag 1 september 2025 @ 23:10:
[...]

Oprechte vraag, welke timeframe kijk je wel naar?
Die timeframe dat eth het beter doet. Een maandje. Of 6 jaar. Kies maar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
Pinsa schreef op maandag 1 september 2025 @ 19:23:
Waarom moet ik me altijd verdedigen?
Cognitieve dissonantie en herd mentality :)

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23:20
Trailing stop afgegaan
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fMKgXsz9Is1ze4bdDFWcV7bZOYQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FjemhveNmI2WwTSpmZEVC2Ep.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Bitcoin rekt :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23:20
[...]

Mijn futures all-time P&L wil je niet weten.

spoiler:
it’s not looking good bro

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Remy!!!!
[...]

Soms is het ook gewoon YOLO/Dom geluk, of gewoon dom :+
Want je kan in theorie makkelijk veel geld verdienen met de alts, maar ik ben benieuwd wie er echt op de lange termijn winst aan over houdt?
Ik heb jarenlang met alts winst gemaakt middels bottrading, maar door onoplettendheid (door delisting of andere gekkigheid) heb ik ook veel verlies gemaakt. En dat hoor je van de meeste niet zo snel.
Die verliezen heb ik hier niet gedeeld, want ik was voor het bot traden actief in een TG groep (en daar heb ik wel alles gedeeld), maar ook daar zag je op de lange termijn maar echt weinig mensen die dag in dag uit winst maakte (over de jaren heen).

Ik doe nu even een aanname, maar de echte 'professionals' die maken inderdaad nogal eens winst met het longen/shorten van een (shit)coin, maar je wilt niet weten wat ze daarnaast als verlies pakken omdat het weer verkeerd was gegaan.

Ikzelf ben in ieder geval blij qua gemoedsrust dat ik nu volledig in BTC zit, en middels het traden/DCA leuke winsten pak. Het enige wat ik hoop is dat ik perpetual kan blijven traden bij Kraken of andere 'betrouwbare' exchanges. Anders moet ik USDT vs BTC gaan traden, en dat vind ik zonde van m'n BTC. Verder heb ik eigenlijk weinig zorgen omtrent m'n strategie (daar komt het toverwoordje weer terug 8) ). Zelfs al dat BTC over 5 jaar 'maar' $69.000 waard is, weet ik dat ik door middels het traden en DCA ik er met dikke winst vandoor ga.
En ja, we zijn (bijna) even oud, zet je doel/strategie op de lange termijn, ga DCA doen, leer papertraden (maar wel met de gedachten dat het echt geld is, anders schiet het nog niet op), leer wanneer je wel/niet moet instappen, en voor je het weer heb je een leuk jaarrendament van een X aantal procent.

Echt, ik zou ik graag willen dat ik BTC/ETH/DOGE/INSERTSHITCOINX vanaf het begin had gekocht, maar dat heb ik niet gedaan, dus doe ik er nu alles aan om er wel meer BTC (of een andere coin) aan over te houden.

En excuses voor dit plaatje, maar ik vind hem enorm toepasselijk bij het Crypto traden, en vat hem niet persoonlijk op! *;
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams4-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/538980947_18516768814033262_2052742402306590348_n.jpg?stp=dst-jpg_e35_tt6&efg=eyJ2ZW5jb2RlX3RhZyI6InRocmVhZHMuQ0FST1VTRUxfSVRFTS5pbWFnZV91cmxnZW4uMTQ0MHgxNzk1LnNkci5mODI3ODcuZGVmYXVsdF9pbWFnZS5jMiJ9&_nc_ht=scontent-ams4-1.cdninstagram.com&_nc_cat=102&_nc_oc=Q6cZ2QGwml36uonf8QILAcjSwOpp_iQ_9qqh5AgLDB6uKqfGrr1ZSW_6LpihIZmq6Dju9Cy41Px6jCoKXCTsn745E2eR&_nc_ohc=Yk8ILp5Mm8sQ7kNvwH7s2Ro&_nc_gid=tRdAqMKE3DE7X_NyUgIQoA&edm=APs17CUBAAAA&ccb=7-5&ig_cache_key=MzcwNjY0MzY2NjI0MjY3MTQyOA%3D%3D.3-ccb7-5&oh=00_AfUFkpvp3v1f7UtvzYA0S_-Zshw0gwlp7fElzjGC0K8-Cw&oe=68BBDD72&_nc_sid=10d13b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Laatst online: 02:02
Op zich wel redelijk punt om weer op te krabbelen, nachtelijke low bereikt en aardig wat longs geliquideerd. Mogelijk een front run voor orders die wachten op 106.000 - 107.000. We gaan het weer zien komende nacht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mr Ronman schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 00:34:
Op zich wel redelijk punt om weer op te krabbelen, nachtelijke low bereikt en aardig wat longs geliquideerd. Mogelijk een front run voor orders die wachten op 106.000 - 107.000. We gaan het weer zien komende nacht.
Het krabbelt weer omhoog 😀

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Pinsa
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tdg2a2zWTy53ZsqHr2JHxy2eNuM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tVZ3eJv32ygpX99Pnoi2ne5p.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Gisteren even een clip van investanswers zitten bekijken, altijd vrij nuchter.. Die had het gevoel wat ik ook heb (hoop) dat september is gefront-runned in augustus. BTC deed -7% in augustus wat vrij normaal is in september.
Zou mooi zijn als september dus niet een keer rektember wordt

Acties:
  • +40 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:28
Zo ben ook weer terug. Wel lekker ff 5 dagen geen crypto en alleen rijden. Gezondheid is nog niet top, maar is er niet nog slechter van geworden. Echt knettersgoed weer gehad, en echt genoten.

Hier nog wat gebeurd? Heb ff 3 pagina's terug gelezen. BSM die gaat shorten? ik pak de popcorn vast.

Verder nog steeds allemaal ruis zie ik. Voor einde maand dikke nieuwe ATH

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• __xeno__
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:50
Mooie ochtendpaal.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• MrFX

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Bedankt!

@anti elppa ik zwaaide nog .... lul. :>
Kiek um goan...

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRwvt2Rp4lc2ZsUICMABW9ruTQXAnPR0XLaHJFvN4ri1_VFKiTBwbbX8DQ&s=10

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:16

Coldcat

HODL

Over brommers gesproken, huidige markt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PGYRvrDoAuEcrW6323Y8LD8ceK4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/D7mfNCajfUn5TnQv6MWOAWrW.gif?f=user_large

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Antifon
anti elppa schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 07:05:
Zo ben ook weer terug. Wel lekker ff 5 dagen geen crypto en alleen rijden. Gezondheid is nog niet top, maar is er niet nog slechter van geworden. Echt knettersgoed weer gehad, en echt genoten.

Hier nog wat gebeurd? Heb ff 3 pagina's terug gelezen. BSM die gaat shorten? ik pak de popcorn vast.

Verder nog steeds allemaal ruis zie ik. Voor einde maand dikke nieuwe ATH
Lekker, waar ben je geweest? En op de KTM, of je zelfbouw?

Zelf laatst een Z900 gekocht. Heerlijke motor en het inrijden zit er intussen op, dus binnenkort ook maar eens een mooie trip plannen. oOo

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
Antifon schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 07:58:
[...]

Zelf laatst een Z900 gekocht. Heerlijke motor en het inrijden zit er intussen op, dus binnenkort ook maar eens een mooie trip plannen. oOo
met de ktm. In de Harz. Was daar nooit geweest, maar wat een asfalt en wegen man. Grandioos.

Z900 ook erg leuk!!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pinsa
Antifon schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 07:58:
[...]

Ga binnekort een Z900 huren heb wel al een jaar niet meer gereden :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
BTC trekt ff aan, wat is er met ETH aan de hand dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:17
Grok, teken een Tweakers SC dude op een KTM in de Harz. Verzin zelf een helm met een cryptologo..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/epNgLWl62SXax---mEbTBf2g7tM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NMWGmEsgfcaanxQQjhM3gymj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Moiety schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 08:34:
Grok, teken een Tweakers SC dude op een KTM in de Harz. Verzin zelf een helm met een cryptologo..
[Afbeelding]
Shit...

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22:27
[...]
Elitair gedrag.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zf6UBqAThoAQSYtxnhlLWl_mLbI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/BFJr40uwKHMQFj7PCUZyLG7U.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Ronman
kbuntu schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 08:28:
BTC trekt ff aan, wat is er met ETH aan de hand dan?
ETH is wel ok toch, even de ema200 4h aangetikt, krabbelt ook weer op

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:07

koelebobes

Wen BTC €100K

BTC €94.837,08

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQBeXHci9SIhZOHQmt9vheu1PxRzPpJ2qu5k0eacPCpsI5qT5wrqJuTy1G2&s=10

:+ Ik was het coden even beu dus dan is het tijd voor een rondje memes. Wel meestal hier, voordat je het weet doe je een kolletje.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Alpina
sh4d0wman schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 09:31:
[...]

[Afbeelding]

:+ Ik was het coden even beu dus dan is het tijd voor een rondje memes. Wel meestal hier, voordat je het weet doe je een kolletje.
‘Coden’

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z-o9CmESyvZMr9oiG45-f-ofIw0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/jIeOaCSHxzot6omZeMchjgrI.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:28
sh4d0wman schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 09:31:
[...]

[Afbeelding]

ah joh......kan gewoon :7

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Hangt van die yanks af straks

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IGMF-dv91J66IoHx6un4B3ZJsqs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/YPBft9IyLYPlZZXTj3L63opl.png?f=fotoalbum_large

het is weer gelukt, toch nog fiat kapot geslagen

nothing stops this train

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• zwembroek
  • Laatst online: 19:37

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Alpina schreef op maandag 1 september 2025 @ 06:57:
Goud weer richting ath. Dan zal het over een aantal weken weer voor Bitcoin zijn. Denk ik.

[Afbeelding]
Zeker.

Nog wat extra fud erbij.

https://finance.yahoo.com...n-headache-060334429.html

Acties:
  • +29 Henk 'm!

• Guere
  • Laatst online: 23:04
Nog maar een comic relief ochtendgifje voor onze @Pinsa :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z3zoO75xm4k2Umx4lPAl8zUgN4Q=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/UqMQXH1QNUryE4fNtdolcCUc.gif?f=user_large

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:23
Afbeeldingslocatie: https://sgsnsimg.moomoo.com/1652437078039-77777000-android-org.jpg/bigmoo?imageMogr2/ignore-error/1/format/webp

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pinsa
Guere schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 10:34:
Nog maar een comedic relief ochtendgifje voor onze @Pinsa :)

[Afbeelding]
Must resist fomo!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Pinsa

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• MrFX
Guere schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 10:34:
Nog maar een comic relief ochtendgifje voor onze @Pinsa :)

[Afbeelding]
How it ended...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nNxCZp4AL7E8hjawfRF21Fj4xXU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Ji0pujnPrJDzAB46vVRmZbpC.gif?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:44

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Pinsa
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/szZkCVDl8otdSPOREH1kTQ8YIzo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/P4cZYv5CLy8x6V7xNMZnQcBu.gif?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 20:00
"De Amerikaanse president Donald Trump komt dinsdagavond 20.00 uur Nederlandse tijd met 'een aankondiging'. Dat meldt het Witte Huis. Het is niet bekend wat Trump gaat zeggen."

Bitcoin is a tremendous asset. Maybe the hardest of them all. I like Bitcoin, i think it will do great.

Afbeeldingslocatie: https://media.cnn.com/api/v1/images/stellar/prod/170821152317-donald-trump-squint-point-eclipse.jpg?q=w_1110,c_fill

[ Voor 27% gewijzigd door BTC100K2021 op 02-09-2025 12:06 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Guere
  • Laatst online: 23:04
BTC100K2021 schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 12:04:
"De Amerikaanse president Donald Trump komt dinsdagavond 20.00 uur Nederlandse tijd met 'een aankondiging'. Dat meldt het Witte Huis. Het is niet bekend wat Trump gaat zeggen."

Bitcoin is a tremendous asset. Maybe the hardest of them all. I like Bitcoin, i think it will do great.

[Afbeelding]
Oh god, wat nou weer :') Het is echt ongelooflijk hoe aandachtsgeil die gozer is. Als hij een paar dagen niet de center of attention is geweest moet en zal hij iets bedenken waardoor iedereen weer over hem praat.

Maar goed, zo te lezen staat internet weer vol met rumours over z'n health en resignation en whatnot. Grote kans op een dikke nothingburger zoals altijd, maar met hem weet je het maar nooit. Gaat sowieso niets met crypto te maken hebben.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Guere schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 12:14:
[...]

Oh god, wat nou weer :') Het is echt ongelooflijk hoe aandachtsgeil die gozer is. Als hij een paar dagen niet de center of attention is geweest moet en zal hij iets bedenken waardoor iedereen weer over hem praat.

Maar goed, zo te lezen staat internet weer vol met rumours over z'n health en resignation en whatnot. Grote kans op een dikke nothingburger zoals altijd, maar met hem weet je het maar nooit. Gaat sowieso niets met crypto te maken hebben.
Misschien nieuws over zijn nieuwe shitcoin.

Anouncement van een anouncement van een announcement.

2018 all over again maar dan anders _O-

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BTC100K2021
FrambozenTaart schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 12:18:
[...]

Misschien nieuws over zijn nieuwe shitcoin.

Anouncement van een anouncement van een announcement.

2018 all over again maar dan anders _O-
Het zou heel triest maar ook wel heel grappig zijn als hij met zijn WLFI whitepaper gaat staan wapperen:

Afbeeldingslocatie: https://i.makeagif.com/media/2-07-2017/HifgS9.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
zal wel met tariffen zijn... niks met crpyto

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
Aeronaut schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 12:24:
zal wel met tariffen zijn... niks met crpyto
Ja, India of semiconductors denk ik. ASML en co staan al een paar procent lager in aanloop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
BTC100K2021 schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 12:21:
[...]

Het zou heel triest maar ook wel heel grappig zijn als hij met zijn WLFI whitepaper gaat staan wapperen:

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bf4BCWyANvY852drW7yHp4-qHOk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZKOyF5DiUPj5g8D7AnEOnlG5.jpg?f=fotoalbum_large

Laters pikkie

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Kol Nedra
de power van mindless dca, who cares about the price:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PxshNS3SiqpovJEmtT42q4GF4qM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/yBpX5NzuvPGLSURtFE5q9Ley.png?f=fotoalbum_large

DCA en hodl, je lacht je ballen uit je broek als je nu koopt vs wanneer bitcoin op $680k+ staat

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
BTC100K2021 schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 12:24:
[...]

Ja, India of semiconductors denk ik. ASML en co staan al een paar procent lager in aanloop.
andere kant... trump is al dagen niet "levend" gespot.. dus dit is dan de ontmaskering... of een dubbelganger :+

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu

[Afbeelding]
Vandaag is toch ook de rechtzaak tegen Bolsonaro? 100 % tariff op Brazilië

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Antifon
anti elppa schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 07:59:
[...]

met de ktm. In de Harz. Was daar nooit geweest, maar wat een asfalt en wegen man. Grandioos.

Z900 ook erg leuk!!
Klinkt als een goede tip, dus zodra ik tijd heb maar eens die kant op d:)b
Pinsa schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 08:03:
[...]

Ga binnekort een Z900 huren heb wel al een jaar niet meer gereden :+
R.I.P. :+

Haha nee is een hele fijne motor die makkelijk is om te rijden en heel stabiel/geeft veel vertrouwen. Klinkt ook fantastisch wanneer je het gas opentrekt, met een lekkere intake ‘grom’. Enjoy :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr Ronman

[Afbeelding]
Het lijkt er op dat het over Oekraïne gaat, schijnbaar is vandaag de deadline verstreken die Trump had gesteld om Poetin tot onderhandelingen te bewegen.

Maar goed, wat het verder voor gevolgen heeft, geen idee. Mogelijk strengere sancties tegen Rusland, of hij kondigt aan dat de VS zich helemaal terugtrekt uit de vredesonderhandelingen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
Antifon schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 12:48:
[...]

Klinkt als een goede tip, dus zodra ik tijd heb maar eens die kant op d:)b

[...]

R.I.P. :+

Haha nee is een hele fijne motor die makkelijk is om te rijden en heel stabiel/geeft veel vertrouwen. Klinkt ook fantastisch wanneer je het gas opentrekt, met een lekkere intake ‘grom’. Enjoy :)
Ja Harz is 100x beter dan Ardennen, luxemburg, sauerland, eifel, westwald. Ja tis tikkie verder, maar echt zoveel beter!!!

btc best sterk zo. Benieuwd wat we gaan zien als usa open gaat. Zou lekker zijn als we nog ff 2 a 3k extra pompen

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 17:27
anti elppa schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 12:52:
[...]

Ja Harz is 100x beter dan Ardennen, luxemburg, sauerland, eifel, westwald. Ja tis tikkie verder, maar echt zoveel beter!!!

btc best sterk zo. Benieuwd wat we gaan zien als usa open gaat. Zou lekker zijn als we nog ff 2 a 3k extra pompen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jpEgz7zV2KNrTv_my21IYq0pIME=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/gLghRnYYx4uY6NJGO7JRJ7v2.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjorremans
Futures in het rood, die yankees gaan straks de zooi dumpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
sjorremans schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 13:31:
Yep, gaat steeds roder.. Dow al op -300.. die 110 houden we niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
sjorremans schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 13:31:
Ok kom ik weer met een vraag. Als het zo simpel is dat futures in het rood per definitie betekend dat we straks gaan dumpen. Dan heeft iedereen nu toch al verkocht om straks lager in te kopen? Of wat is de reden dat men dat hier niet doet? Is er bv ook een kans dat rode futures helemaal geen dump hoeft te betekenen vanmiddag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 17:27
bsmpower schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 13:39:
[...]

Ok kom ik weer met een vraag. Als het zo simpel is dat futures in het rood per definitie betekend dat we straks gaan dumpen. Dan heeft iedereen nu toch al verkocht om straks lager in te kopen? Of wat is de reden dat men dat hier niet doet? Is er bv ook een kans dat rode futures helemaal geen dump hoeft te betekenen vanmiddag.
Ja
Pagina: 1 ... 186 ... 216 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!