[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++ Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 185 ... 197 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 05-09 21:09
Positie vergroot.

8B marketcap, jongens. Wat doet deze coin juist? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:17
nieuwe poging, ATH soon

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:26
Je weet wat er gebeurt als je dat roept :D

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Pinsa schreef op maandag 1 september 2025 @ 16:23:
[...]

Dat er weer iemand op een beloofd kratje mag wachten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Pinsa schreef op maandag 1 september 2025 @ 16:23:
[...]

daarom zeg ik het, hoe lager we gaan hoe meer rendament in de toekomst

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 20:28

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Kol Nedra schreef op maandag 1 september 2025 @ 16:29:
[...]

daarom zeg ik het, hoe lager we gaan hoe meer rendament in de toekomst
Nice man fijn dat je rekening met mij houd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-09 21:01

AMDFreak

Intel is zo..

Voorlopig gebeurt er nog niks bijzonders.

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Nubtrix schreef op maandag 1 september 2025 @ 15:32:
Positie vergroot.

Gaat lekker?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IIiT4mlNw4tRT6sMuSEd6Vx1pkI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/yPT78zwxoHSFOlz9R2eBLOQG.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:32
Van mij mag het wel weer eens omhoog, al genoeg ingeleverd de afgelopen tijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Nubtrix schreef op maandag 1 september 2025 @ 15:32:
Positie vergroot.

Mooie short! })

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Nubtrix
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AVwhC5S3d6tznECG-RLv6n6BqQE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5IZHxQZ21btNEUD6771iV3bT.jpg?f=fotoalbum_large

Ik dacht aan SL entry en laten lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Nubtrix schreef op maandag 1 september 2025 @ 17:02:
[...]

[Afbeelding]

Ik dacht aan SL entry en laten lopen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JtFPWDNvN3p0kqnWNTMR2WZHYD4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/EDLSxAjOi283LQnQ2pE8QDGh.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
leuk muntje hoor, maar wat doet het? dikke tech?

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Kol Nedra schreef op maandag 1 september 2025 @ 17:08:
leuk muntje hoor, maar wat doet het? dikke tech?
We gaan short op trump braaksel Kol.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
Pinsa schreef op maandag 1 september 2025 @ 16:34:
[...]

Nice man fijn dat je rekening met mij houd
Pinsa:?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/guJjCFFSGuaPV9nr-kOu_wS7CPU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/PJK2VyJkUwD7iGaz6YmDFaps.gif?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
_O-

Wacht even de rest van de week af

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 19:15
Pinsa schreef op maandag 1 september 2025 @ 17:19:
[...]

_O-

Wacht even de rest van de week af
Wen Pinsa indicator

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pinsa
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1ZD9q4JdTztsGPvjO4iS0NMOkcE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/iefohyXn0RuJG62hlf2oElTE.gif?f=user_large

Die 24uur van jou heb ik alvast overleefd

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
When bull?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Kol Nedra schreef op maandag 1 september 2025 @ 17:36:
[...]

hij praat waarschijnlijk gewoon zijn vader na :)
Is gewoon een jonge VVD'er in hart en nieren. Lekker huisjes verhuren voor meer GELD.

Zijn rendament is dan wel afkomstig uit het inkomen van minder fortuinlijke mensen maar dat is slechts bijzaak of zelfs totaal niet belangrijk :+

Tot je een pandje verhuurt aan een Surinamer die niet betaalt natuurlijk, dan moet je weer rendament herinvesteren in de lokale motorclub.

Zo'n knaapje kan beter Chinese vapes gaan flippen om alvast wat belangrijke levenslessen te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Waarom gaan muntjes op mijn watchlist altijd moon? :+

Net even ome Didi gekeken die verwacht 104k als de low en vanaf daar een bounce, als top ziet hij 166K

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bsmpower
Pinsa schreef op maandag 1 september 2025 @ 17:59:

Net even ome Didi gekeken die verwacht 104k als de low en vanaf daar een bounce, als top ziet hij 166K
Zo werkt dat. De muntjes die je zelf hebt gaan rekt en alle andere moon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
bsmpower schreef op maandag 1 september 2025 @ 18:03:
[...]

Jaa echt he je zit net altijd in de verkeerde coin achja een ding is zeker na zo,n mega paal komt er ook een dump, gaat trouwens over Maverick Protocol (MAV)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loemoes
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 22:24

En dat is precies waarom je het beste wat buy orders kan klaarzetten :). Of heet het een watchlist omdat je letterlijk alleen kijkt? :9

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
bsmpower schreef op maandag 1 september 2025 @ 18:03:
[...]

Feiten _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Loemoes schreef op maandag 1 september 2025 @ 18:06:
[...]

En dat is precies waarom je het beste wat buy orders kan klaarzetten :). Of heet het een watchlist omdat je letterlijk alleen kijkt? :9
Kijk eens naar de chart had je verwacht dat er nu nog een pump achter aan kwam? Ik zat te denken om pas vanaf 0,06 in te slaan liever lager.

Heb verschillende coins op de watchlist ligt aan de prijs wat ik ga kopen, eerst moet BTC even richting kiezen

Edit en een pump en dump!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:44

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CdniXIsWDw97a51_os_OxsYNDk4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/AL6HKWImnT9dLAxPm6cBL18G.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
Pinsa schreef op maandag 1 september 2025 @ 18:09:
[...]

Kijk eens naar de chart had je verwacht dat er nu nog een pump achter aan kwam? Ik zat te denken om pas vanaf 0,06 in te slaan liever lager.

Heb verschillende coins op de watchlist ligt aan de prijs wat ik ga kopen, eerst moet BTC even richting kiezen
Trend is down dus ik zou gewoon wachten. Mijn PF mag nog 2% zakken en dan zit ie op een level waar ik eigenlijk niet onder wil komen. Maar ik ben zwak en durf nu niet te verkopen. Toch maar bijkopen als het onder dat level komt. Wish me luck.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
bsmpower schreef op maandag 1 september 2025 @ 18:11:
[...]

Trend is down dus ik zou gewoon wachten. Mijn PF mag nog 2% zakken en dan zit ie op een level waar ik eigenlijk niet onder wil komen. Maar ik ben zwak en durf nu niet te verkopen. Toch maar bijkopen als het onder dat level komt. Wish me luck.
Klopt man ik wacht rustig af, maar heb er alle vertrouwen in dat we weer omhoog gaan :P Bijkopen is niet slecht toch op dat niveau? Fingers crossed kerel

Organische groei:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pxgiZcAmjqUj4jvjhEmLbBqQGJM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/00oI2p1nFuTrHz3m4T8epRGV.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door Pinsa op 01-09-2025 18:16 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
bsmpower schreef op maandag 1 september 2025 @ 18:11:
[...]

Luister maat, je wilt niet onder een bepaalde waarde komen dus je initiële plan was dan te verkopen, maar dat durf je niet, dus ga je in plaats daarvan double down?

Ik wil je wel geluk wensen want ik gun het je echt, maar dit plan is best risicovol en het liefst zou ik het je afraden met alles wat ik weet van je situatie.

Het zou goed uit kunnen pakken maar bedenk je ook even dat Bitcoin nog niet al te lang geleden op 16k stond...

Het zou dus ook desastreus uit kunnen pakken.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
FrambozenTaart schreef op maandag 1 september 2025 @ 18:17:
[...]

Luister maat, je wilt niet onder een bepaalde waarde komen dus je initiële plan was dan te verkopen, maar dat durf je niet, dus ga je in plaats daarvan double down?

Ik wil je wel geluk wensen want ik gun het je echt, maar dit plan is best risicovol en het liefst zou ik het je afraden met alles wat ik weet van je situatie.

Het zou goed uit kunnen pakken maar bedenk je ook even dat Bitcoin nog niet al te lang geleden op 16k stond...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MIgBZmdK9xPobsk_0C4HLUr9Vo8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/JRgwLT9TJBG1iqiteROvzxiB.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:37
WLFI gaat lekker rekt, short loopt vanaf 0.28 ct

[ Voor 6% gewijzigd door sjorremans op 01-09-2025 18:21 ]

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92

Wordt jij nou niet helemaal moe van al het volgen die alts, constant in- en uitstappen, zien dat de alt die je op het oog hebt moon gaat?

Alleen daarom ben ik al blij met alleen BTC en ETH in mijn pf. Hoef maar drie charts te volgen. Geeft een hoop rust en tijd waar je leuke dingen in kunt doen. Tenzij je hier een hoop plezier uit haalt natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
FrambozenTaart schreef op maandag 1 september 2025 @ 18:17:
[...]

Naja dit is ong het worst-case scenario voor mij. Misschien wil ik het niet inzien, maar is het wel verstandig om te verkopen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loemoes
Pinsa schreef op maandag 1 september 2025 @ 18:09:
[...]

Edit en een pump en dump!
Ik ben wel nieuwsgierig nu: hoe komt iets op jou watchlist? Aan wat moet het voldoen? Want je komt redelijk vaak met gure shitcoins aan waar ik nooit langer dan vijf seconden naar had gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
jvel92 schreef op maandag 1 september 2025 @ 18:21:
[...]

Wordt jij nou niet helemaal moe van al het volgen die alts, constant in- en uitstappen, zien dat de alt die je op het oog hebt moon gaat?

Alleen daarom ben ik al blij met alleen BTC en ETH in mijn pf. Hoef maar drie charts te volgen. Geeft een hoop rust en tijd waar je leuke dingen in kunt doen. Tenzij je hier een hoop plezier uit haalt natuurlijk
Oh jawel zeker very tired maar een eventueel altseason wil ik niet missen, BTC word ook mijn keuze in de bear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Loemoes schreef op maandag 1 september 2025 @ 18:32:
[...]

Ik ben wel nieuwsgierig nu: hoe komt iets op jou watchlist? Aan wat moet het voldoen? Want je komt redelijk vaak met gure shitcoins aan waar ik nooit langer dan vijf seconden naar had gekeken.
Had hier een call op gekregen een maand geleden toen was deze nog voor de helft van de prijs nu, maar niet gekocht toen. Wat deze anders maakt? Redelijk nieuw, geen bullrun meegepakt geen gekke unlocks, upside potentie smallcap etc.

Maar ik stap alleen in op een mooie prijs anders niet, in deze coins moet je natuurlijk niet je hele hebben en houden gooien, kans is ook dat het niks word.

[ Voor 14% gewijzigd door Pinsa op 01-09-2025 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:06

Vis

Ik geloof er echt geen barst van dat jij winst maakt @Pinsa met alts deze cycle.. proof it bitch!

Nee zonder gekheid, succes man, maar ik zie overal en iedereen om me heen niet bezig zijn met alts/memecoins etc, en die banana zone is er gewoon niet. Dus waarom focus je je op alts?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loemoes
Pinsa schreef op maandag 1 september 2025 @ 18:35:
[...]

Had hier een call op gekregen een maand geleden toen was deze nog voor de helft van de prijs nu, maar niet gekocht toen. Wat deze anders maakt? Redelijk nieuw, geen bullrun meegepakt geen gekke unlocks, smallcap etc
Alright, duidelijk. Je aanpak komt neer op heel veel risico.

Al die punten die je benoemt zijn niet indicatoren waarom het wel iets zou moeten doen. Het muntje is al 10x minder waard dan zijn ATH, dus dan begrijp ik niet waarom je niet vorige maand (toen het 20x minder waard was dan ATH) een flufje hebt gekocht als het op je watchlist staat. Wat is dan het punt waarop je wel de beslissing maakt om iets te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Vis schreef op maandag 1 september 2025 @ 18:39:
Ik geloof er echt geen barst van dat jij winst maakt @Pinsa met alts deze cycle.. proof it bitch!

Nee zonder gekheid, succes man, maar ik zie overal en iedereen om me heen niet bezig zijn met alts/memecoins etc, en die banana zone is er gewoon niet. Dus waarom focus je je op alts?
Komt er geen banan zone? Een maxi valt niet te overtuigen want ik doe alleen mee als ik Bitcoin koop, maar misschien doe ik wel gek en koop wat Bitcoin ernaast als veiligere keuze. Maar Bitcoin gaat de alts niet outperformen tenzij we de bear in gaan binnen korte tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Loemoes schreef op maandag 1 september 2025 @ 18:40:
[...]

Alright, duidelijk. Je aanpak komt neer op heel veel risico.

Al die punten die je benoemt zijn niet indicatoren waarom het wel iets zou moeten doen. Het muntje is al 10x minder waard dan zijn ATH, dus dan begrijp ik niet waarom je niet vorige maand (toen het 20x minder waard was dan ATH) een flufje hebt gekocht als het op je watchlist staat. Wat is dan het punt waarop je wel de beslissing maakt om iets te kopen?
Ik geef ook toe dat het een hoger risico is, dat weet toch iedereen met alts? Ik had een call gekregen en nogmaals ik heb nog niks gekocht alleen onder een bepaald target en dan moet het al flink rekt gaan. Gebeurt dat niet jammer dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
Pinsa schreef op maandag 1 september 2025 @ 18:43:
[...]

Komt er geen banan zone? Een maxi valt niet te overtuigen want ik doe alleen mee als ik Bitcoin koop, maar misschien doe ik wel gek en koop wat Bitcoin ernaast als veiligere keuze. Maar Bitcoin gaat de alts niet outperformen tenzij we de bear in gaan binnen korte tijd.
Wat is jouw doel? Dat is redelijk bepalend. Sommigen hebben hier een 10 jaar periode in hun hoofd, kopen elke week/maand standaard bij en gokken er op dat het over 10 jaar een goeie investering is gebleken. Zoals met aandelen. Wil je in korte tijd (maanden, jaar) je PF verdubbelen dan kom je sneller uit bij alts. Met een hoog bijbehorend risico. Nu weet ik dat sommigen alle alts over een kam scheren, maar ook binnen de alts kan je kijken naar projecten die daadwerkelijk iets proberen op te bouwen en voortgang maken. Dus de echte shit lekker laten gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loemoes
[...]

Als het voor jou werkt ben ik blij voor je, want het lijkt me echt vermoeiend en je verdient in dat geval alle winst. Maar het klinkt alsof je constant de markt wil timen, kan me niet voorstellen dat je dan altijd te laat bent..

Ik zou zeggen: koop gewoon wat, en wacht de rit uit. Zet een stop loss als je bang bent voor groot verlies. Iets met time in the market..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
bsmpower schreef op maandag 1 september 2025 @ 18:48:
[...]

Wat is jou doel? Dat is redelijk bepalend. Sommigen hebben hier een 10 jaar periode in hun hoofd, kopen elke week/maand standaard bij en gokken er op dat het over 10 jaar een goeie investering is gebleken. Zoals met aandelen. Wil je in korte tijd (maanden, jaar) je PF verdubbelen dan kom je sneller uit bij alts. Met een hoog bijbehorend risico. Nu weet ik dat sommigen alle alts over een kam scheren, maar ook binnen de alts kan je kijken naar projecten die daadwerkelijk iets proberen op te bouwen en voortgang maken. Dus de echte shit lekker laten gaan.
Tuurlijk op mijn watchlist staan ook Avax, Ena of CRV iets betrouwbaarder als Mav. Ik hoop nog een x2 te pakken, met die smallcaps zit een x4 er misschien in. Van een x10 ga ik niet uit man. De winst bewaar ik voor de bear om in mijn DCA te steken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis

Vis

[...]

Ho ho, ik ben ook zeer zeker geen über maxi hoor.. heb naast mijn BTC pot ook wat ETH en LTC die ik hodl..

Maar eerlijk is eerlijk, de rendamenten daarvan stellen niets voor vergeleken met de Bitcoin allocatie hier. Dus ja, succes met het kiezen van de juiste blue chip, zoals hier meermaals is aangegeven is het gewoon een lot, maar met de verwatering in het alt landschap is het percentueel nóg lastiger geworden om een winstgevende alt op te pikken op het juiste moment. Als je dat bij iedere gure coin doet ben je op een gegeven moment toch bankroet? Of sla jij ieder overgebleven euro op je bankrekening plat op een gure alt?
Wat denk je te winnen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almelo15
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:26

eth, The world's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:41
Pinsa schreef op maandag 1 september 2025 @ 18:47:
[...]

Ik had een call gekregen en nogmaals ik heb nog niks gekocht alleen onder een bepaald target en dan moet het al flink rekt gaan. Gebeurt dat niet jammer dan.
Maar… 99% van die muntjes gaan toch compleet rekt? Die levels hebben nul betekenis, die hebben toch gewoon pump, dan dump en in zelden gevallen een kleine heropleving om daarna naar nul te gaan?

Ik zou eerder, als het toch sterker is dan jezelf, wachten op een dikke groene paal en dan vol shorten. Dat heeft veel meer kans dan longen..

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Vis schreef op maandag 1 september 2025 @ 18:54:
[...]

Ho ho, ik ben ook zeer zeker geen über maxi hoor.. heb naast mijn BTC pot ook wat ETH en LTC die ik hodl..

Maar eerlijk is eerlijk, de rendamenten daarvan stellen niets voor vergeleken met de Bitcoin allocatie hier. Dus ja, succes met het kiezen van de juiste blue chip, zoals hier meermaals is aangegeven is het gewoon een lot, maar met de verwatering in het alt landschap is het percentueel nóg lastiger geworden om een winstgevende alt op te pikken op het juiste moment. Als je dat bij iedere gure coin doet ben je op een gegeven moment toch bankroet? Of sla jij ieder overgebleven euro op je bankrekening plat op een gure alt?
Wat denk je te winnen?
Ik snap je man echt waar maar ik heb geen Bitcoin gekocht op de befaamde 20k of lager. Het doel is om meer sats in de bear te kunnen kopen. En nee ik sla niet iedere euro stuk op mn rekening, investeer alleen in wat je durft te verliezen. Dat terzijde sta ik nog steeds langs de zijlijn op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
kazzzdafke schreef op maandag 1 september 2025 @ 19:04:
[...]

Maar… 99% van die muntjes gaan toch compleet rekt? Die levels hebben nul betekenis, die hebben toch gewoon pump, dan dump en in zelden gevallen een kleine heropleving om daarna naar nul te gaan?

Ik zou eerder, als het toch sterker is dan jezelf, wachten op een dikke groene paal en dan vol shorten. Dat heeft veel meer kans dan longen..
Vind je dat ook van de top20 alts? Wel grappig dat je het zegt heb nog nooit een short geopend :P

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7SM7QBUNz5qXB0NVp21LJZYBohA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/BXUCwZMckoGkVZDjJoPjAeaY.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
-

[ Voor 100% gewijzigd door ByteMe_ op 01-09-2025 19:12 ]

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:11
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TfHjCLQAkqgmb9Cm5l8psPUaVo4=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/HfNNgARSi8yT9YXD5ejCTETF.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:43
Ik snap toch het hele lange termijn investeren in alts niet. Want van al die alts welke zijn er nog over pak hem beet 15 jaar?

Echt lange termijn is een etf en een leuke herverzekeraar met 5% dividend en buy backs toch veel interessanter? (Vul een selectie losse aandelen in waarin je kansen ziet)

BTC ook een deel, voor wat diversificatie.

Qua kans op lange termijn stabiele groei. Voor als je later groot bent? (Sneller dan je denkt)

En laten we gek doen een beetje ETH voor thrills in de alt hoek.

Dat hele alt verhaal & er voor lange termijn inzitten daar begrijp ik niets van, 99% is pump & dump. Maar ik ben benieuwd naar de lange termijn overwegingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
Pinsa schreef op maandag 1 september 2025 @ 19:08:
[...]

Vind je dat ook van de top20 alts? Wel grappig dat je het zegt heb nog nooit een short geopend :P
Moet je die short wel te gelde kunnen maken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis

Vis

Pinsa schreef op maandag 1 september 2025 @ 19:07:
[...]

Ik snap je man echt waar maar ik heb geen Bitcoin gekocht op de befaamde 20k of lager. Het doel is om meer sats in de bear te kunnen kopen. En nee ik sla niet iedere euro stuk op mn rekening, investeer alleen in wat je durft te verliezen. Dat terzijde sta ik nog steeds langs de zijlijn op dit moment.
Maar ga je dan met 5 euro in een muntje of wat doe je exact?
Om welke bedragen hebben we het? Want als je echt life changing muney denkt te willen halen (dream on) dan zul je toch echt al met een duizendje ofzo moeten "spelen" en gokken op 1 vieze coin.
Zou ik die duizend liever in Bitcoin steken iedere maand, maar goed just my two sats.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
CornermanNL schreef op maandag 1 september 2025 @ 19:16:
Ik snap toch het hele lange termijn investeren in alts niet. Want van al die alts welke zijn er nog over pak hem beet 15 jaar?

Echt lange termijn is een etf en een leuke herverzekeraar met 5% dividend en buy backs toch veel interessanter? (Vul een selectie losse aandelen in waarin je kansen ziet)

BTC ook een deel, voor wat diversificatie.

Qua kans op lange termijn stabiele groei. Voor als je later groot bent? (Sneller dan je denkt)

En laten we gek doen een beetje ETH voor thrills in de alt hoek.

Dat hele alt verhaal & er voor lange termijn inzitten daar begrijp ik niets van, 99% is pump & dump. Maar ik ben benieuwd naar de lange termijn overwegingen.
Denk niet dat er hier veel mensen een alt voor de lange termijn hebben.

In de bear wordt er toch wel voor een -90% ergens verkocht.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pinsa
Waarom moet ik me altijd verdedigen? Ik probeer gewoon nog een leuke winst te halen in de laatste maanden van de bull :)

Ik spreek niet over life chaning money

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almelo15
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:26
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YBfMgKjtwz0bDMF-oq9IaCunF10=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XZWSbsvitsTlUvmgsciayB1v.jpg?f=fotoalbum_large

Nog paar weekjes dan komt de 2e ronde. Klein x2 pumpje naar boven de 10k. Mooi moment om je btc nogmaals te verdubbelen met eth.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jofT-WcL5Asmr-fxccGWXN2yswI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/HoUv3seHH5MgKnNyf3lpky2q.jpg?f=user_large

eth, The world's computer

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Pinsa schreef op maandag 1 september 2025 @ 19:23:
Waarom moet ik me altijd verdedigen? Ik probeer gewoon nog een leuke winst te halen in de laatste maanden van de bull :)

En heb je ook al gewoon aangegeven. BTC kopen in de bear.

Hoop met mijn tao zakje ook nog een runnetje mee te pakken. Komt die niet jammer. Gegokt en verloren. Rest is Bitcoin.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Nubtrix
Alpina schreef op maandag 1 september 2025 @ 19:22:
[...]
Denk niet dat er hier veel mensen een alt voor de lange termijn hebben.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oFMwlZoP5VGfnFMJEHHctygnSJ0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/lgwGITfPWxkbeyz62q0x7JW2.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
Alpina schreef op maandag 1 september 2025 @ 19:25:
[...]

En heb je ook al gewoon aangegeven. BTC kopen in de bear.

Hoop met mijn tao zakje ook nog een runnetje mee te pakken. Komt die niet jammer. Gegokt en verloren. Rest is Bitcoin.
Dankje man you get it

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CornermanNL

Niet verdedigen maar ik ben gewoon nieuwsgierig naar de redenen. Beleggen, van sparen, ETF’s, futures, crypto is allemaal risico en de kans op een bepaald rendement. Waarbij de eerste regel is geen geld verliezen. Dat is het uitgangspunt.

Hoe ga je dan uit al die alts bepalen waar je een grote kans hebt op een rendement dat het risico waard is?

Waarbij ik ook altijd mijn vraagtekens heb bij de slogan alleen beleggen met geld dat je niet nodig hebt. In mijn beleving bestaat dat niet. Er is altijd een afweging wat het geld moet doen. Op een spaarrekening is alleen het hoognodige als buffer want volgend jaar kan je minder kopen van je buffer. En zo geld voor iedere beleggingscategorie zijn eigen risico profiel. En zijn eigen kansen op een bepaald (langdurig) rendement waarbij je rente op rente effecten hebt.

De kans op mooie rendementen waarmee je de genomen risico’s gedegen kan nemen zijn bij alts ver te zoeken. Mijns inziens, maar ik wil altijd leren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis

Vis

Daarom mijn eerste vraag: heb je überhaupt winst gemaakt met een gure alt de laatste tijd?

En zo nee, stop je daar dan mee of leer je er niets van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nubtrix
Alpina schreef op maandag 1 september 2025 @ 19:26:
[...]
Welke dan? Ben wel benieuwd :)
Ik blijf sowieso met zakjes eth, sol en vrsc zitten. Hoop uiteraard wel nog wat targets te hitten dit jaar voordat we de bear in gaan.

Disclaimer: ik ben en blijf 50% cash, dus heb sowieso peace of mind wat er ook gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Vis schreef op maandag 1 september 2025 @ 19:30:
[...]

Daarom mijn eerste vraag: heb je überhaupt winst gemaakt met een gure alt de laatste tijd?

En zo nee, stop je daar dan mee of leer je er niets van?
Ja onlangs Avax verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
CornermanNL schreef op maandag 1 september 2025 @ 19:30:
[...]

Niet verdedigen maar ik ben gewoon nieuwsgierig naar de redenen. Beleggen, van sparen, ETF’s, futures, crypto is allemaal risico en de kans op een bepaald rendement. Waarbij de eerste regel is geen geld verliezen. Dat is het uitgangspunt.

Hoe ga je dan uit al die alts bepalen waar je een grote kans hebt op een rendement dat het risico waard is?

Waarbij ik ook altijd mijn vraagtekens heb bij de slogan alleen beleggen met geld dat je niet nodig hebt. In mijn beleving bestaat dat niet. Er is altijd een afweging wat het geld moet doen. Op een spaarrekening is alleen het hoognodige als buffer want volgend jaar kan je minder kopen van je buffer. En zo geld voor iedere beleggingscategorie zijn eigen risico profiel. En zijn eigen kansen op een bepaald (langdurig) rendement waarbij je rente op rente effecten hebt.

De kans op mooie rendementen waarmee je de genomen risico’s gedegen kan nemen zijn bij alts ver te zoeken. Mijns inziens, maar ik wil altijd leren.
Nooit iets met beleggen gedaan, uit interesse en hype in 2017 in crypto gerolt. Tsja risico en rendament? Er zijn ook mensen die elke maand naar het casino gaan of staatsloten kopen weet niet of ik dat veel rendabeler of minder risico vind als een altcoin.

Buiten dat ben ik me er bewust van dat je je geld kan verliezen, kijk bv naar het FTX schandaal en zo zijn er nog een paar.

Iedereen moet lekker zelf weten wat die met zn geld doet toch? Een Bitcoin DCA lijkt mij ook veel rustiger en stabieler en voor lange termijn een solide investering maar ook hier zitten risico,s aan vast, misschien moet ik mij eens verdiepen in aandelen maar ik heb altijd het gevoel dat de winsten wat minder hard gaan als in crypto?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Pinsa schreef op maandag 1 september 2025 @ 19:41:
[...]
winsten wat minder hard gaan als in crypto?
De verliezen ook natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

En heb je van die winst Bitcoin gekocht, of apart gehouden om er Bitcoin van te kopen in een eventuele bear?

Of weer lukraak in een volgende shitcoin gedropt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
Pinsa schreef op maandag 1 september 2025 @ 18:34:
[...]

Oh jawel zeker very tired maar een eventueel altseason wil ik niet missen, BTC word ook mijn keuze in de bear.
Het zou zowaar een prestatie zijn als jij alt-season weet te missen _O- Je zit er namelijk bovenop. Zodra alt-season begint (of de indicatoren duiden erop) en er is een duidelijk narratief, dan is er nog tijd om in te stappen in een coin.

Het is overigens geen aanval en je hoeft je wat mij betreft ook niet te verdedigen. Voor mij is het vooral nieuwsgierigheid n.a.v. je posts hier. Of je nu wel of geen Bitcoin koopt is ook aan jezelf en hoef je je zeker niet voor te verantwoorden. Ik koop ook gewoon alts als ik ergens een kans zie, maar voel wat minder de behoefte om erover te posten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
Visje visje in het water, visje visje in het kom, visje visje is geen degen, visje visje koop gewoon btc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nubtrix
[...]
Iedereen moet lekker zelf weten wat die met zn geld doet toch?
Zo is dat.

Het is ook gewoon waar je interesse ligt he. Ik heb bijvoorbeeld ook niets met traditioneel beleggen. Doe liever wat meer degen met crypto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Vis schreef op maandag 1 september 2025 @ 19:49:
[...]

En heb je van die winst Bitcoin gekocht, of apart gehouden om er Bitcoin van te kopen in een eventuele bear?

Of weer lukraak in een volgende shitcoin gedropt?
Nogmaals ik sta langs de zijlijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
jvel92 schreef op maandag 1 september 2025 @ 19:52:
[...]

Het zou zowaar een prestatie zijn als jij alt-season weet te missen _O- Je zit er namelijk bovenop. Zodra alt-season begint (of de indicatoren duiden erop) en er is een duidelijk narratief, dan is er nog tijd om in te stappen in een coin.

Het is overigens geen aanval en je hoeft je wat mij betreft ook niet te verdedigen. Voor mij is het vooral nieuwsgierigheid n.a.v. je posts hier. Of je nu wel of geen Bitcoin koopt is ook aan jezelf en hoef je je zeker niet voor te verantwoorden. Ik koop ook gewoon alts als ik ergens een kans zie, maar voel wat minder de behoefte om erover te posten :P
Dont worry ik ga een eventueel altseason niet misse , jaa je laatste zin misschien moet ik maar niks meer posten :)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• MrFX
Pinsa schreef op maandag 1 september 2025 @ 19:55:
[...]

Ik zie het >:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BXHSRAKVm7lLh0L6YUzrbWffV3I=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/aE3Uc39foMquKqspwArB9mpg.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut

Tijd voor een andere baan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Nu online
[...]

Iedereen moet lekker zelf weten wat die met zn geld doet toch? Een Bitcoin DCA lijkt mij ook veel rustiger en stabieler en voor lange termijn een solide investering maar ook hier zitten risico,s aan vast, misschien moet ik mij eens verdiepen in aandelen maar ik heb altijd het gevoel dat de winsten wat minder hard gaan als in crypto?
Precies. Het is jouw geld, als je denkt er een mooie klapper mee te kunnen maken, prima toch.

Het gaat eigenlijk over risk-reward:

Shitcoins->Altscoins->Bitcoin->small caps->mid caps->big caps aandelen->land specifieke etf->markt specifieke etf-> all world etf

Jij houdt gewoon van high risk high reward

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oski27
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
Nubtrix schreef op maandag 1 september 2025 @ 19:54:
[...]

Zo is dat.

Het is ook gewoon waar je interesse ligt he. Ik heb bijvoorbeeld ook niets met traditioneel beleggen. Doe liever wat meer degen met crypto.
Van wat ik zo gezien heb van je laatste posts, zou je zo familie van mij kunnen zijn _O-
Relatief simpele analyse op een altcoin, marktconditie meenemen en lekker shorten die hap, niet teveel nadenken en let’s go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oski27
  • Niet online
En dat zijn over het algemeen nog wel shit accountjes….;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis

Vis

Pinsa schreef op maandag 1 september 2025 @ 19:55:
[...]

Snap ik, maar je gaf daarnaast ook altijd aan dat je zou beginnen met Bitcoin van die winsten. Dus ik was gewoon benieuwd of je daar dan al mee was gestart of dat je dat gewoon roept om ons wat te temperen ;)

Enfin, succes makker. Gun je een klapper, maar blijf realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
kbuntu schreef op maandag 1 september 2025 @ 20:01:
[...]

Precies. Het is jouw geld, als je denkt er een mooie klapper mee te kunnen maken, prima toch.

Het gaat eigenlijk over risk-reward:

Shitcoins->Altscoins->Bitcoin->small caps->mid caps->big caps aandelen->land specifieke etf->markt specifieke etf-> all world etf

Jij houdt gewoon van high risk high reward
Maar als je structureel geld verliest vind ik het nog best netjes van de SC dat er wordt gevraagd of je wel slim bezig bent op deze manier.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Pinsa schreef op maandag 1 september 2025 @ 19:57:
[...]

Dont worry ik ga een eventueel altseason niet misse , jaa je laatste zin misschien moet ik maar niks meer posten :)
Ik vind het wel mooi. Je posts zijn nog bipolairderder dan de gemiddelde slowchatter en dat lokt uiteraard reacties uit.

En er zijn al een aantal mooie guere memmen uit voortgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Vis schreef op maandag 1 september 2025 @ 20:03:
[...]

Snap ik, maar je gaf daarnaast ook altijd aan dat je zou beginnen met Bitcoin van die winsten. Dus ik was gewoon benieuwd of je daar dan al mee was gestart of dat je dat gewoon roept om ons wat te temperen ;)

Zodra ik daarmee start ben jij de eerste die het hoort ;) tnx komt goed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Nu online
Alpina schreef op maandag 1 september 2025 @ 20:03:
[...]

Maar als je structureel geld verliest vind ik het nog best netjes van de SC dat er wordt gevraagd of je wel slim bezig bent op deze manier.
Ja alleen niet 100 x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Pinsa schreef op maandag 1 september 2025 @ 20:05:
[...]

Zodra ik daarmee start ben jij de eerste die het hoort ;) tnx komt goed
Lol, deze reactie zegt al genoeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
Zat nog even naar 2024 te kijken, maar zo slecht was September niet? Alleen de eerste week een dipje en daarna de start van een behoorlijke stijging. September van 52K naar 65K en toen tm December gestegen tot 108K. Zelfde voor een paar alts die ik heb bekeken. Eerste week van September rekt maar daarna juist de grootste stijging. De ene keer geloofd men hier wel in terugkerende patronen en de andere keer weer niet. Stel dat het zich weer herhaald is dit nagenoeg het slechtste moment om te verkopen 😐 En beste moment om te kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa
Darrell schreef op maandag 1 september 2025 @ 20:04:
[...]

Ik vind het wel mooi. Je posts zijn nog bipolairderder dan de gemiddelde slowchatter en dat lokt uiteraard reacties uit.

En er zijn al een aantal mooie guere memmen uit voortgekomen.
Was ik maar bipolair :+ jaa kan er wel mee lachen hoor die memes, verder vind ik het gewoon gezellig hier en hoop die gure alts ook voor eens en altijd achter me te laten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oski27
  • Niet online
bsmpower schreef op maandag 1 september 2025 @ 20:06:
Zat nog even naar 2024 te kijken, maar zo slecht was September niet? Alleen de eerste week een dipje en daarna de start van een behoorlijke stijging. September van 52K naar 65K en toen tm December gestegen tot 108K. Zelfde voor een paar alts die ik heb bekeken. Eerste week van September rekt maar daarna juist de grootste stijging. De ene keer geloofd men hier wel in terugkerende patronen en de andere keer weer niet. Stel dat het zich weer herhaald is dit nagenoeg het slechtste moment om te verkopen 😐 En beste moment om te kopen.
Wat dacht je van de uitslag van de verkiezingen en de beloftes van trump tov crypto?
Kleinigheidje…

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• jvel92
Pinsa schreef op maandag 1 september 2025 @ 19:57:
[...]

Dat is weer het andere uiterste

Denk dat niemand hier er vervelende bedoelingen mee heeft en je vooral (ongevraagd) probeert te helpen met allerlei adviezen om dan uiteraard vooral BTC te kopen. Het flip-floppen tussen posities lokt ook gewoon reacties uit. Je zult dan ook altijd zien, dat zodra je besluit het om te zetten naar BTC alt-season begint :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
Vis schreef op maandag 1 september 2025 @ 20:03:
[...]

Als ik hem goed begrijp, en ik snap zijn gedachtengang want ik zit in een soort van hetzelfde schuitje, is dat ie hoopt eerst winst te maken (met alts) en daarmee de bear in te gaan en de volgende cyclus meer op safe Bitcoin te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
bsmpower schreef op maandag 1 september 2025 @ 20:10:
[...]

Als ik hem goed begrijp, en ik snap zijn gedachtengang want ik zit in een soort van hetzelfde schuitje, is dat ie hoopt eerst winst te maken (met alts) en daarmee de bear in te gaan en de volgende cyclus meer op safe Bitcoin te kopen.
Juist

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
bsmpower schreef op maandag 1 september 2025 @ 20:06:
Komt er weer een nieuwe president in US die positief tegenover crypto staat? De fundamentals moet je niet vergeten. Alleen een grafiekje is soms niet genoeg..

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Nubtrix
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7C6qUhQI8CVzhRTU6rL4Z7m51qs=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Z8hefC8shIgs5mmOxElQj3zj.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
oski27 schreef op maandag 1 september 2025 @ 20:09:
[...]

Wat dacht je van de uitslag van de verkiezingen en de beloftes van trump tov crypto?
Kleinigheidje…
2023 zelfde. Een dipje in de eerste week (na ook een slechte augustus) maar tevens de start van een flinke stijging in September en maanden daarna.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Nubtrix
oski27 schreef op maandag 1 september 2025 @ 20:02:
[...]

Van wat ik zo gezien heb van je laatste posts, zou je zo familie van mij kunnen zijn _O-
Relatief simpele analyse op een altcoin, marktconditie meenemen en lekker shorten die hap, niet teveel nadenken en let’s go.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AwPsnk_772kwU4Rdckh1i-D_9aA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/lVqNuYE4E8RTzCA5jc2WIlnK.gif?f=user_large
Pagina: 1 ... 185 ... 197 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!