[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++ Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 184 ... 311 Laatste
Acties:
  • 1.021.554 views

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-08 09:05
bsmpower schreef op maandag 1 september 2025 @ 07:21:
Weer aan het werk en rode cijfers, dubbel rekt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GR9gjmkD2VDqEgYcZMTBHpMXDCI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/dRGUT1qjo9qSiGKuFnSeqn3e.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
kbuntu schreef op maandag 1 september 2025 @ 06:54:
[...]

De angst begint erin te sluipen. De aanval op de FED moet nog landen in de markt en we kunnen weer lekker wachten op cijfertjes deze week.

Slippen we niet de bear in?
Met een markt in zoveel angst, dan zitten we echt nog niet op een top hoor......

oh ja: 0/30

https://www.coinglass.com/bull-market-peak-signals

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 14:02
keanu_ schreef op maandag 1 september 2025 @ 08:22:
[...]

Met een markt in zoveel angst, dan zitten we echt nog niet op een top hoor......

Bij 75-80% alles verkocht hebben

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:39

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

keanu_ schreef op maandag 1 september 2025 @ 08:22:
[...]

Gaat over de volgende cycle

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
En de rekt zit weer in de maand

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 12:02
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6o4qNQ2OnjPloxRpHqqOxPNOUBU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/FwHLvGWhObyq6R1vS0Km4FBB.webp?f=user_large

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:15
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Gzt607FWoAAXghd?format=jpg

• HollovVpo1nt
  • Laatst online: 14:23

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik heb echt de meest rookie van de rookie fouten gemaakt.. een crypto overgezet Kucoin naar Kraken, maar niet het juiste netwerk gebruikt. Kraken zegt i.i.g. niks te kunnen doen.

Heb ik realistische opties om dat flufje terug te krijgen?

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:17

knakworst

Get more sats!

HollovVpo1nt schreef op maandag 1 september 2025 @ 09:19:
Ik heb echt de meest rookie van de rookie fouten gemaakt.. een crypto overgezet Kucoin naar Kraken, maar niet het juiste netwerk gebruikt. Kraken zegt i.i.g. niks te kunnen doen.

Heb ik realistische opties om dat flufje terug te krijgen?
Nee. Nog een keer lief kraken vragen.

• knakworst
  • Registratie: November 1999

knakworst

Get more sats!

Deze maandag labor day in VS. Geen vuurwerk dus om 15.30 uur.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-08 22:27
Moon?? :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• HollovVpo1nt
  • Laatst online: 14:23

HollovVpo1nt

I like gadgets

knakworst schreef op maandag 1 september 2025 @ 09:29:
[...]

Nee. Nog een keer lief kraken vragen.
Het zure is dat die transactie ook completed is op de blockchain. En kucoin biedt die withdrawal diensten tegen een vergoeding. Dus technisch kan het. Ik zal ze eens heel lief vragen.

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:20
knakworst schreef op maandag 1 september 2025 @ 09:30:
Morgen dubbel dipdag dus

• BTC100K2021

BTC100K2021

Het is heel saai, maar we volgen weer precies het pad van de vorige cycli.

Benjamin Cowen is hier niet populair, maar hij vat het wel mooi samen in zijn recente videos.

In het kort:
August high zetten. ---> Check
BMSB testen begin september, mogelijk eind augustus al --> Check
Mid/eind september low zetten (ETH 30% lager vanaf august high) --> in progress
Daarna up
Zodra 2 weekly closes onder 50WMA --> einde bullrun (50WMA nu 97K?).

@zwembroek Welkom terug!

[ Voor 3% gewijzigd door BTC100K2021 op 01-09-2025 09:45 ]

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-08 15:04
monthly gewoon nog erg mooi, stelletje beren hiero
yanbe! in de nacht is DeGiro buyorder om 2:16am gewoon getriggerd, staat gewoon in de plus dus.

nothing stops this train

• Pinsa
BTC100K2021 schreef op maandag 1 september 2025 @ 09:43:

Benjamin Cowen is hier niet populair, maar hij vat het wel mooi samen in zijn recente videos.

In het kort:
Daarna up

@zwembroek Welkom terug!
Hier sluit ik me bij aan, 30% is veel voor ETH om in te leveren, kun je na gaan waar de alts dan staan…

• Kol Nedra
Pinsa schreef op maandag 1 september 2025 @ 09:50:
[...]

Hier sluit ik me bij aan, 30% is veel voor ETH om in te leveren, kun je na gaan waar de alts dan staan…
als de bear komt hou die riemen maar goed vast dan :D

nothing stops this train

• Pinsa
Kol Nedra schreef op maandag 1 september 2025 @ 09:56:
[...]

als de bear komt hou die riemen maar goed vast dan :D
-99% :( maar dat duurt nog heel even toch? Je postte gister volges mij de datums ergens eind dit jaar toch?

• Kol Nedra
Pinsa schreef op maandag 1 september 2025 @ 09:58:
[...]

-99% :( maar dat duurt nog heel even toch? Je postte gister volges mij de datums ergens eind dit jaar toch?
ik geloof niet dat de bear nu al aan de gang is, maar iedereen moet zelf beslissen wat je wilt doen.
maar wat wel is, als de bear er is dan wil je absoluut geen altjes hebben

nothing stops this train

• sjorremans
110k incoming

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Pinsa
Kol Nedra schreef op maandag 1 september 2025 @ 10:01:
[...]

ik geloof niet dat de bear nu al aan de gang is, maar iedereen moet zelf beslissen wat je wilt doen.
maar wat wel is, als de bear er is dan wil je absoluut geen altjes hebben
Nee ik zeg ook niet dat de bear er nu is. Ergens najaar pas, alleen even een slechte maand nu en daarna weer up doe er je voordeel mee zou ik zeggen :)

En tsja alts gewoon op tijd verkopen anders:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z48_d8WsHUBnbEz33mwUo55krV0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Dy5JOSYtSFixNxIwSS1cL8GB.jpg?f=fotoalbum_large

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 12:18

Aeronaut

PF sinds TOP '24

In het kort:
Daarna up

@zwembroek Welkom terug!
-30%?

dan gaan we door 2 langeterm resistentielijnen.

(weekly, bovenste = wicks, onderste = gesloten bodies)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3s93FhiBP4sCGr2C51qO8DSTnyQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/k3yRX1zPUFO640gz6D2OSQFW.png?f=user_large

4k zie ik wel gebeuren ter resitentie -> support flip, maar 3.5k? DESPAIR

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

wacht bearish zwembroek is terug? oke. 3.5k it is

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3Ir1MefwJVJPLrJFKA2qJGuzS9A=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/uzUwRlhSAptO88bzqTqqCucl.gif?f=user_large

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

en btc.d volgt nog deze downtrend. Zolang die nog intact blijft is het een gezamelijke bull (btc/eth)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G2jnpcMnu9bI2qYpKqoQNnvI9Q8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GHRiOevHOgl7oP6ieMk586t1.png?f=fotoalbum_large

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-08 21:25

koelebobes

Wen BTC €100K

Bounce 🌝

BTC €94.837,08

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 19-08 16:41
knakworst schreef op maandag 1 september 2025 @ 09:30:
Klopt, deze pump wordt nog wel opgevolgd door een bloedige candle ergens in de komende 2 dagen denk ik, daarna de echte relief pump.

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:53
Mr Ronman schreef op maandag 1 september 2025 @ 10:19:
[...]

Klopt, deze pump wordt nog wel opgevolgd door een bloedige candle ergens in de komende 2 dagen denk ik, daarna de echte relief pump.
Mooi om te lezen hoe laag het vertrouwen is hier.

• keanu_
Beetje hetzelfde sentiment als toen iedereen 12k hoopte. (Of er vanuit ging dat die zou komen)

[ Voor 25% gewijzigd door keanu_ op 01-09-2025 10:27 ]

• Mr Ronman
  • Laatst online: 19-08 16:41
veertje schreef op maandag 1 september 2025 @ 10:25:
[...]

Mooi om te lezen hoe laag het vertrouwen is hier.
Heeft voor mij weinig met vertrouwen te maken. Het mag van mij omhoog blijven pumpen, maar ik verwacht gewoon nog wel wat manipulatie voordat de raket weer vertrekt.

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

even mn CT X doorgescrolld... na een langweekendje "offline"

de monthly van BTC is zo... zoooo zoooooo lelijk. zou bijna zeggen dat het express is.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GzuD-7KWgAAH9mQ?format=png&name=900x900

ETH's kaart ziet er PRECIES hetzelfde uit als BTC van 2021 toen het NET ATH van 2017 had gebroken.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GzXL75TWwAAo6WD?format=jpg&name=4096x4096

Hier komt de 3.5k verhaal weer terug :'(
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GzveiIjW0AAf0NC?format=jpg&name=large

en om het positief af te sluiten. Cramer van Crypto heeft weer gesproken

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GztAuhTWQAAOMr-?format=jpg&name=900x900

• Kol Nedra
Pinsa schreef op maandag 1 september 2025 @ 10:03:
[...]

Nee ik zeg ook niet dat de bear er nu is. Ergens najaar pas, alleen even een slechte maand nu en daarna weer up doe er je voordeel mee zou ik zeggen :)

En tsja alts gewoon op tijd verkopen anders:

[Afbeelding]
gemiddeld % gezien is September slecht, maar ga ik hiervoor gokken? nee dus daarom dca en hodl!
bij een dip van -10% of meer extra fiat droppen.

nothing stops this train

• Pinsa
Kol Nedra schreef op maandag 1 september 2025 @ 10:33:
[...]

gemiddeld % gezien is September slecht, maar ga ik hiervoor gokken? nee dus daarom dca en hodl!
Ik heb wel gegokt om uit te stappen mede op het volgen van wat traders en wat buddy,s hier. Met Bitcoin zit je goed toch? Ik heb wat alts op mijn watchlist als ze op een mooie entry komen ga ik wat kopen. Maar daar kan vanaf hier zeker nog 10 a 20% vanaf

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 05:01
Kol Nedra schreef op maandag 1 september 2025 @ 10:33:
[...]

Heb jij dat gifje van stelletje rotberen met Kees?

Kan nog van pas komen.

• keanu_
Pinsa schreef op maandag 1 september 2025 @ 10:37:
[...]

Ik heb wel gegokt om uit te stappen mede op het volgen van wat traders en wat buddy,s hier. Met Bitcoin zit je goed toch? Ik heb wat alts op mijn watchlist als ze op een mooie entry komen ga ik wat kopen. Maar daar kan vanaf hier zeker nog 10 a 20% vanaf
Mja,
Zie bijvoorbeeld Vanry, zit gewoon in een accumulatie range. Kans dat hij opeens knalt, is ook 50%.. of je nu op 0.027 koopt, 0.024, of 0.032, maar natuurlijk niets uit

(Vanry puur als een alt voorbeeld nu gebruikt)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MVp76TmaLUU5JOfBJwt3sr2_WJs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AiZWuREarEqBP0hzkzF5bRvh.jpg?f=fotoalbum_large

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:33
Eens even kijken of het gezegde: "Go away in May, but remember to come back in September" een beetje klopt deze run.
BTC/USD
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RJWNn5YdVvDO3zvYkplpPZ6XJSw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ydoAhaaExw7lifCAm8bU3PMG.png?f=fotoalbum_large

Alleen als je eind mei verkocht had op bepaalde pieken klopt het dus in dollar. In het slechtste geval heb je 16% winst misgelopen. In het beste geval heb je 2% lager kunnen inkopen. Maar die momenten dat het beter was geweest om weg te gaan zijn echt piekmomentjes. Klopt dus nog niet echt (al is september nog lang. eind september nog maar eens kijken)

In BTC/euro ziet het er zo uit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZI1gVkP6sgYNFnKphU37XssvGzc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JZvb0kt8wjobQgxIaXD1inlv.png?f=fotoalbum_large
Daar zie je dat weggaan en terugkomen een grotere kans van slagen had. bijna 3 weken had je kiet gespeeld of nu goedkoper terug kunnen kopen. Een heel verschil met BTC/USD
Hier in het slechtste geval 11% duurder terugkopen, en in het beste geval 5% goedkoper terugkopen.

mijn conclusie: Voor USD klopt het niet echt. Je loopt toch afhankelijk van je verkoopmoment wel wat mis. Voor de Euro klopt het wel aardig. Tenzij je begin mei hebt verkocht. En IN may en IN september zijn vrij brede begrippen.

Dit geld vooral natuurlijk voor mensen die HODL doen. mensen met DCA klopt het wel voor (want tussen Mei en September was BTC duurder) maar dan is het geen DCA meer :+ en voor mensen die handelen... ligt het eraan hoe goed hun trades zijn :+

Eind September nog maar een keertje vergelijken. Niet dat ik er naar handel (HODL) maar was wel benieuwd.

• Guere
  • Laatst online: 13:44
Ik heb wat alts op mijn watchlist als ze op een mooie entry komen ga ik wat kopen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7rPTAsuVjLjqDdkECrFegvwcZvQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/1iBwSCeuBPva23V772bAHO9M.gif?f=user_large

• kazzzdafke
  • Laatst online: 09:17
Saai? We zitten momenteel dicht bij een cruciaal pivotpunt. Ik had al gezegd dat ik het 105k level heel belangrijk vind om te behouden.
Gaan we daaronder rest er nog maar één level dat ons nog van de bear scheidt, waar ik serieus ga inkopen, want de invalidatie is heel erg duidelijk.

Ik zou het dus allesbehalve saai noemen.

PS. deze pump zou wel eens de long-en shortqueeze kunnen worden voor we richting 100k gaan.

[ Voor 26% gewijzigd door kazzzdafke op 01-09-2025 10:49 ]

Never ever financial advice...

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17-05 11:17
Aeronaut schreef op maandag 1 september 2025 @ 10:29:
ETH's kaart ziet er PRECIES hetzelfde uit als BTC van 2021 toen het NET ATH van 2017 had gebroken.
[Afbeelding]
My body

• BTC100K2021

BTC100K2021

kazzzdafke schreef op maandag 1 september 2025 @ 10:44:
[...]

Saai? We zitten momenteel dicht bij een cruciaal pivotpunt. Ik had al gezegd dat ik het 105k level heel belangrijk vind om te behouden.
Gaan we daaronder rest er nog maar één level dat ons nog van de bear scheidt, waar ik serieus ga inkopen, want de invalidatie is heel erg duidelijk.

Ik zou het dus allesbehalve saai noemen.

PS. deze pump zou wel eens de long-en shortqueeze kunnen worden voor we richting 100k gaan.
Saai als in: this time is not different. Verder trade ik zelf nauwelijks, behoudens de cycles door trapsgewijs te kopen in de bear, trapsgewijs eruit in de bull.

Ik ga eind september met de laatste fluffen richting de uitgang, ongeacht de prijsactie.

• Kol Nedra
Waah schreef op maandag 1 september 2025 @ 10:43:
Eens even kijken of het gezegde: "Go away in May, but remember to come back in September" een beetje klopt deze run.
BTC/USD
[Afbeelding]

Alleen als je eind mei verkocht had op bepaalde pieken klopt het dus in dollar. In het slechtste geval heb je 16% winst misgelopen. In het beste geval heb je 2% lager kunnen inkopen. Maar die momenten dat het beter was geweest om weg te gaan zijn echt piekmomentjes. Klopt dus nog niet echt (al is september nog lang. eind september nog maar eens kijken)

[Afbeelding]
Daar zie je dat weggaan en terugkomen een grotere kans van slagen had. bijna 3 weken had je kiet gespeeld of nu goedkoper terug kunnen kopen. Een heel verschil met BTC/USD
Hier in het slechtste geval 11% duurder terugkopen, en in het beste geval 5% goedkoper terugkopen.

mijn conclusie: Voor USD klopt het niet echt. Je loopt toch afhankelijk van je verkoopmoment wel wat mis. Voor de Euro klopt het wel aardig. Tenzij je begin mei hebt verkocht. En IN may en IN september zijn vrij brede begrippen.

Dit geld vooral natuurlijk voor mensen die HODL doen. mensen met DCA klopt het wel voor (want tussen Mei en September was BTC duurder) maar dan is het geen DCA meer :+ en voor mensen die handelen... ligt het eraan hoe goed hun trades zijn :+

Eind September nog maar een keertje vergelijken. Niet dat ik er naar handel (HODL) maar was wel benieuwd.
vergeet ook niet de fees mee te nemen die je 2x betaald he (verkopen en weer kopen)

nothing stops this train

• Loemoes
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 11-11-2025
[...]

Vanaf hier kan daar ook zeker nog 10 tot 20% bij voor het weer in elkaar klapt. Waarom niet gewoon wat buy orders klaarzetten? Vannacht had je een paar mooie entries kunnen hebben.

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:15
Waah schreef op maandag 1 september 2025 @ 10:43:
BTC/USD
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Voor BTC klopt dat. Alts (iig mijn PF) is 25% lager dan Mei. De top van Mei dan, het is even de vraag hoe reastisch het is geweest dat ik toen precies had verkocht. En dan nog sta ik nu lager dan elke andere dag in Mei, dus Sell in May had voor mij goed uitgepakt.

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Het is september, crime seizoen gaat door

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GzvldRqWwAAadlh?format=jpg&name=large

niet alleen nance... alle andere exchanges hierboven will list World Liberty Financial (WLFI) and open trading for the following spot trading pairs at 2025-09-01 13:00 (UTC).

[ Voor 66% gewijzigd door Aeronaut op 01-09-2025 11:39 ]

• Pinsa
Loemoes schreef op maandag 1 september 2025 @ 11:13:
[...]

Vanaf hier kan daar ook zeker nog 10 tot 20% bij voor het weer in elkaar klapt. Waarom niet gewoon wat buy orders klaarzetten? Vannacht had je een paar mooie entries kunnen hebben.
Geen daytrader hier en verwacht dat we lager gaan, ik wacht rustig af op een entry. We staan nu overigens weer hoger als gister toen ik uitstapte als ik even naar Avax kijk als voorbeeld.

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

persoonlijke mijlpaal bereikt:
Forumreacties 3.003

Wat vliegt de tijd }:O

• Nubtrix
Aeronaut schreef op maandag 1 september 2025 @ 11:33:
Het is september, crime seizoen gaat door

[X]

Binance will list World Liberty Financial (WLFI) and open trading for the following spot trading pairs at 2025-09-01 13:00 (UTC).
Wat is het plan voor deze launch eigenlijk?
Kopen als een malle bij launch? Of shorten?

Bij $Trump was het kopen als een malle, maar die launch was compleet onaangekondigd en onverwacht.

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Nubtrix schreef op maandag 1 september 2025 @ 11:39:
[...]

Wat is het plan voor deze launch eigenlijk?
Kopen als een malle bij launch? Of shorten?

Bij $Trump was het kopen als een malle, maar die launch was compleet onaangekondigd en onverwacht.
zijlijn kijken en de Pinsa spelen als het stijgt of de anti elppa masker op en de giertank opendraaien

• Loemoes
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 11-11-2025
Pinsa schreef op maandag 1 september 2025 @ 11:33:
[...]

Geen daytrader hier en verwacht dat we lager gaan, ik wacht rustig af op een entry. We staan nu overigens weer hoger als gister toen ik uitstapte als ik even naar Avax kijk als voorbeeld.
Je hoeft toch geen daytrader te zijn om wat buy orders klaar te zetten? Als jij ergens potentie in ziet, maar verwacht dat het lager gaat, kan je prima ergens wat orders zetten. Zo hoef je ook niet constant de boel in de gaten te houden en het actief gaan lopen timen.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:07

Darrell

Fiat moonboy

Als de hele slowchat bearish is zullen we idd wel naar beneden gaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0FVBds8E_BvLKnHMfihQgHgE2B8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/VnqzP5aZFvOoj5lVcNxQLRU7.gif?f=user_large

• Alpina
Aeronaut schreef op maandag 1 september 2025 @ 11:37:
Forumreacties 3.003

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0Iv3WPVvrSEHWbkYeDzAS0bQIvs=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/3QFMRuM20XMOuDdFMDjBP1ir.gif?f=user_large

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:33
Kol Nedra schreef op maandag 1 september 2025 @ 11:03:
[...]

vergeet ook niet de fees mee te nemen die je 2x betaald he (verkopen en weer kopen)
Moet ik er echt 2x 0.15% aan toevoegen?
je doet maar 1 trade voor verkoop en 1 voor aankoop. En dat is vaak een percentage ruim onder de 1%. Dus ja ik kan er (voor Finst bijvoorbeeld) 2x0.15% bij op tellen. Maar dit is Bitcoin. die 0.15% heb je hier in een kwartiertje gewonnen en verloren :+

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 12:02
Aeronaut schreef op maandag 1 september 2025 @ 11:37:
Forumreacties 3.003

Doe je beter dan ik.

• Nubtrix
Aeronaut schreef op maandag 1 september 2025 @ 11:40:
[...]

zijlijn kijken en de Pinsa spelen als het stijgt of de anti elppa masker op en de giertank opendraaien
Of jaapio gewijs met een blik lauwe schultenbrau staan roepen hoe het allemaal naar de kloten gaat? Dat kon ook nog.

Maar goed even serieus: ik hoop ergens op de top te shorten. We gaan het wel zien.

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

valt wel op dat bijna ieder zn karmaverloop hier in de SC een (shitcoin) blowofftop grafiek tekent.

[ Voor 5% gewijzigd door Aeronaut op 01-09-2025 12:15 ]

• kazzzdafke
Aeronaut schreef op maandag 1 september 2025 @ 12:13:
valt wel op dat bijna ieder zn karmaverloop hier in de SC een (shitcoin) blowofftop grafiek tekent.
Die stats kloppen niet echt, door de ad blockers enz..

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8bjCMnA38ZEQ7koaeNtVNtcODZA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/2LFSOvVbEgSkcSCBSZwztNnQ.jpg?f=user_large

nothing stops this train

• Vis
  • Laatst online: 14:06

Vis

Ik dacht dat we naar 110k gingen?

Was deze

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Guere
kazzzdafke schreef op maandag 1 september 2025 @ 12:16:
Die stats kloppen niet echt, door de ad blockers enz..
Huh, hoezo dat? Karma komt toch voort uit activiteiten op Tweakers waarin adblockers geen enkele rol spelen?

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-08 21:25

koelebobes

Wen BTC €100K

BTC €94.837,08

• kazzzdafke
Guere schreef op maandag 1 september 2025 @ 12:25:
[...]

Huh, hoezo dat? Karma komt toch voort uit activiteiten op Tweakers waarin adblockers geen enkele rol spelen?
Karma kan idd kloppen, al de rest van mijn profiel klopt niet :D
Ik kijk bijvoorbeeld naar: Laatste reactie 8 augustus 2020 09:58

:D

• kazzzdafke
Vis schreef op maandag 1 september 2025 @ 12:24:
Ik dacht dat we naar 110k gingen?

Was deze
Reactie op de VAL van de range? :)

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
kazzzdafke schreef op maandag 1 september 2025 @ 12:31:
[...]

Karma kan idd kloppen, al de rest van mijn profiel klopt niet :D
Ik kijk bijvoorbeeld naar: Laatste reactie 8 augustus 2020 09:58

:D
Dat is een reactie op de frontpage, geen forumreactie.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp

• sjorremans
En weer rekt

• Vis

Vis

kazzzdafke schreef op maandag 1 september 2025 @ 12:33:
[...]

Reactie op de VAL van de range? :)
Ik snap er niks van, maar VAL lijk ik wel te kunnen plaatsen in deze...

• vdLee
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23-08 08:05
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sUxkK0PupM-KFRDQGq24xG_NTCw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/s8VS9NuhbRckqP0EJ3GPz5sV.png?f=user_large

BTC: Dikke pomp, haha grapje lol

• kbuntu
  • Laatst online: 21-08 16:53
Naja dan maar weer keertje naar de Lidl

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:26
kbuntu schreef op maandag 1 september 2025 @ 12:49:
Naja dan maar weer keertje naar de Lidl
Tip: hoek om en twee straten verder zit de voedselbank.

• YES
  • Registratie: December 2013

YES

Moderator General Chat
Top is in.
De app van De Slimste Mens heeft zelfs een Bitcoin vraag tegenwoordig, dus binnenkort keihard de bear in denk ik.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cgNeSjyihBfNsIj4m1hQo-W5RUo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/AgphqPXUqq3gNVGRPHpLHCWS.png?f=fotoalbum_large

Overigens, (not so) fun fact. Dit antwoord werd fout gerekend. Het moest zijn "met de bitcoin" :')

• Alpina
Domino schreef op maandag 1 september 2025 @ 12:53:
[...]

Tip: hoek om en twee straten verder zit de voedselbank.
Weer 1 straat verder het station (achterkant)

• YES

YES

Moderator General Chat
Alpina schreef op maandag 1 september 2025 @ 12:58:
[...]

Weer 1 straat verder het station (achterkant)
En dan nog een straat verder de GGD, kan je je meteen laten testen.

• Nubtrix
YES schreef op maandag 1 september 2025 @ 12:58:
Top is in.
De app van De Slimste Mens heeft zelfs een Bitcoin vraag tegenwoordig, dus binnenkort keihard de bear in denk ik.
[Afbeelding]

Overigens, (not so) fun fact. Dit antwoord werd fout gerekend. Het moest zijn "met de bitcoin" :')
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3Qww-MbJi_5tomGGKlzkqozUNzY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZDR0bVxbVHn1tiSOoLHrvF1G.jpg?f=fotoalbum_large

• YES

YES

Moderator General Chat
x100 leveraged shortje openen dan maar? :+

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-08 10:22
Top is in.
[Afbeelding]

“Met de Bitcoinen”’keurt hij ook goed

• Pinsa
YES schreef op maandag 1 september 2025 @ 13:13:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jgGksRJWFn0GanLjpmV3UUg--50=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/dVEOiKaJ3aJqbgEdxvkXbKqV.gif?f=user_large

Goodluck @Nubtrix deze laat ik voorbij gaan, kijk zo wel ff mee natuurlijk wat gaat gebeuren :+

• Guere
Top is in.
[Afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bC5pKaakFuNpTeYGs8NrBN6DuTs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NBKJ4lq1Nq1DQlT4vbcp0lI8.jpg?f=fotoalbum_large

• YES

YES

Moderator General Chat
Moiety schreef op maandag 1 september 2025 @ 13:13:
[...]

“Met de Bitcoinen”’keurt hij ook goed
Normaal zijn er enorm veel variaties op het goede antwoord die goed gerekend worden of als goed herkend worden dus het is vrij bijzonder dat alleen Bitcoin dus niet goed gerekend wordt. Maar ach, win het potje uiteindelijk toch wel :P

• YES

YES

Moderator General Chat
Voel me nu net Erik ten Hag, maar dan niet met 10 miljoen oprotpremie. Kan 'ie trouwens mooi wat satjes van kopen.

[ Voor 5% gewijzigd door YES op 01-09-2025 13:20 ]

• Nubtrix
YES schreef op maandag 1 september 2025 @ 13:13:
[...]

Vamos
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X09J3uJm19NxuWjq9t_fftnQDf0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XQJIM292ziJ1eIHcSwTlqTIz.jpg?f=fotoalbum_large

• Pinsa

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:07

Darrell

Fiat moonboy

YES schreef op maandag 1 september 2025 @ 13:17:
[...]

Voel me nu net Erik ten Hag, maar dan niet met 10 miljoen oprotpremie. Kan 'ie trouwens mooi wat satjes van kopen.
Niet normaal he. Na 2 wedstrijden al...

• BTC100K2021

BTC100K2021

Aantal cryptos volgens CMC: 20.4 miljoen. Dan kan die WLFI er ook nog wel bij.

Prachtig toch:
https://www.binance.com/e...DT?layout=basic&type=spot

Aftellen om rekt te gaan. Mooi dat crypto inspeelt op de trend dat beleving belangrijker is dan bezit.

• Nubtrix
Voor de volledigheid: nog allemaal orders naar boven geladderd om te shorten.
Tot 0.4498 ergens. Daarna is het boom of bust.

Gok als alles hit dat mijn liq op 0.55 komt te liggen. Het zal wel niet, toch?
Dat is 55B fdv, ja ik heb mijn opzoekwerk gedaan :+

• Guere
BTC100K2021 schreef op maandag 1 september 2025 @ 13:29:
Aantal cryptos volgens CMC: 20.4 miljoen. Dan kan die WLFI er ook nog wel bij.

Prachtig toch:
https://www.binance.com/e...DT?layout=basic&type=spot

Aftellen om rekt te gaan. Mooi dat crypto inspeelt op de trend dat beleving belangrijker is dan bezit.
Ben benieuwd hoe gek het zometeen echt wordt om 15:00. Vorige keer met die lancering van TRUMP trok die op een gegeven moment zelfs andere coins waaronder BTC leeg, maar dat herstelde gelukkig snel. Je zou denken dat men er deze keer niet meer intrapt en dat het een stuk rustiger is, maar er is wel behoorlijk wat hype de laatste dagen rondom die WLFI token. Wie weet krijgen we zometeen als entertainment weer een gigantische pump & dump :+

• YES

YES

Moderator General Chat
Darrell schreef op maandag 1 september 2025 @ 13:28:
[...]

Niet normaal he. Na 2 wedstrijden al...
Yep, die aanstelling was volatieler dan de meest gure shitcoin, gevolgd door een rugpull.

Kan me niet voorstellen dat daar niet iets gebeurd is intern, ruzie om aan of verkoop van spelers of zo.

• Guere
Nubtrix schreef op maandag 1 september 2025 @ 13:32:

55B fully diluted ja, maar nu slechts 20% vrijgegeven dus op $0.55 zit je dan op een mcap van $11 miljard. Dat is behoorlijk veel voor launch day dus die kans lijkt niet heel groot, maar ook niet onmogelijk, toch? Die TRUMP coin had ook een mcap in de miljarden op de eerste dag.

• BTC100K2021

BTC100K2021

Als je echt graag wil shorten kun je volgens mij beter aantal top 25 alts shorten dan WLFI. Dan short je tenminste in dezelfde richting als de liquiditeit en korte termijn trend van deze munten.

Het kan niet anders dat er alts verkocht gaan worden door traders die mee willen doen met de actie. Of dat nou spot, long of short is.

[ Voor 6% gewijzigd door BTC100K2021 op 01-09-2025 13:44 ]

• kazzzdafke
Vis schreef op maandag 1 september 2025 @ 12:37:
[...]

Ik snap er niks van, maar VAL lijk ik wel te kunnen plaatsen in deze...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/djf6gkBBbEgZ4CfbbFPyfBINnss=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UCy7HMxtlufZIoof4jKO1aeU.png?f=fotoalbum_large

Die rode lijn :)
Sorry voor laattijde antwoord, was even hapje eten.

Toch een mooie 14% gepakt op die trade. TP op de rode lijn.

[ Voor 28% gewijzigd door kazzzdafke op 01-09-2025 13:49 ]

• Nubtrix
Guere schreef op maandag 1 september 2025 @ 13:40:
[...]

55B fully diluted ja, maar nu slechts 20% vrijgegeven dus op $0.55 zit je dan op een mcap van $11 miljard. Dat is behoorlijk veel voor launch day dus die kans lijkt niet heel groot, maar ook niet onmogelijk, toch? Die TRUMP coin had ook een mcap in de miljarden op de eerste dag.
Trump is naar 70B gegaan zelfs geloof ik. Maar die launch was compleet onverwacht en toen was crypto ook meer bullish. Hier spreken we van een coin die insiders hebben kunnen kopen aan $0.015 en daarna ook nog aan $0.05.

Anyway, sure het is en blijft een gok. Het zal mij niet verbazen als we een dikke pump krijgen, maar het zal mij nog minder verbazen als we morgen op $0.15 staan.

• Nubtrix
Gas 140 gwei
Something is happening

• Mustang24
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 17-08 17:34
Nubtrix schreef op maandag 1 september 2025 @ 14:12:
Gas 140 gwei
Something is happening
Allemaal door wlfi dus zal wel van korte duur zijn..

• Vis

Vis

Zilver ATH?

Dan zal Litecoin soon volgen.. toch?

• Alpina
Vis schreef op maandag 1 september 2025 @ 14:41:
Zilver ATH?

Dan zal Litecoin soon volgen.. toch?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NxajRah77It99Nc_PZHsaSW1HW0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aS2iXtkytpbR1cX4TN3p9HLy.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ghoPfi8sg7WM51VRYC1sAZWSGmQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qgRWWeIqc3mEGZ5uwIQy9WYA.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/02U4eEqMZxhR_XECPy1I-LjdJog=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/o5O4kd3E47gJbtsNR3BAAqaY.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4N7TpuXQPhVSUBzQjFQ3JqLYOk4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yJtZZRsMobL7TdQb0yWnnpIy.jpg?f=fotoalbum_large

• K00kaburra
  • Niet online
Mooi man, lekker shorten die geitenbende _O-

Hoop dat je een dikke vette winst pakt.

They all knew borders no longer divided the world so much as ideologies.

• Guere
K00kaburra schreef op maandag 1 september 2025 @ 15:11:
Mooi man, lekker shorten die geitenbende _O-

Hoop dat je een dikke vette winst pakt.
Vooralsnog is het echt super saai :') Gebeurd eigenlijk geen reet.

• Nubtrix
Funding rate: -0.38% _O-

• Kol Nedra
Nubtrix schreef op maandag 1 september 2025 @ 13:32:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aQDZ2yNfza4GT0gwHrECptuPseE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/mm98cSKaLQb8XXHnDeeZuj6X.gif?f=user_large

nothing stops this train

• Pinsa
Zal niet veel gebeuren op Labor dat? Morgen gaan we pas van start

• Guere
Pinsa schreef op maandag 1 september 2025 @ 15:23:
Zal niet veel gebeuren op Labor dat? Morgen gaan we pas van start
Mwha, dit is crypto: in het verleden maakte de tijd niet zoveel uit, was altijd volatiel op launch day. $TRUMP was ook op een zondag gelanceerd, ging helemaal loco toen.
Pagina: 1 ... 184 ... 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!