”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Met een markt in zoveel angst, dan zitten we echt nog niet op een top hoor......kbuntu schreef op maandag 1 september 2025 @ 06:54:
[...]
De angst begint erin te sluipen. De aanval op de FED moet nog landen in de markt en we kunnen weer lekker wachten op cijfertjes deze week.
Slippen we niet de bear in?
oh ja: 0/30
https://www.coinglass.com/bull-market-peak-signals
Bij 75-80% alles verkocht hebbenkeanu_ schreef op maandag 1 september 2025 @ 08:22:
[...]
Met een markt in zoveel angst, dan zitten we echt nog niet op een top hoor......
Gaat over de volgende cyclekeanu_ schreef op maandag 1 september 2025 @ 08:22:
[...]
Met een markt in zoveel angst, dan zitten we echt nog niet op een top hoor......
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Heb ik realistische opties om dat flufje terug te krijgen?
Nee. Nog een keer lief kraken vragen.HollovVpo1nt schreef op maandag 1 september 2025 @ 09:19:
Ik heb echt de meest rookie van de rookie fouten gemaakt.. een crypto overgezet Kucoin naar Kraken, maar niet het juiste netwerk gebruikt. Kraken zegt i.i.g. niks te kunnen doen.
Heb ik realistische opties om dat flufje terug te krijgen?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Het zure is dat die transactie ook completed is op de blockchain. En kucoin biedt die withdrawal diensten tegen een vergoeding. Dus technisch kan het. Ik zal ze eens heel lief vragen.
Morgen dubbel dipdag dusknakworst schreef op maandag 1 september 2025 @ 09:30:
Deze maandag labor day in VS. Geen vuurwerk dus om 15.30 uur.
Benjamin Cowen is hier niet populair, maar hij vat het wel mooi samen in zijn recente videos.
In het kort:
August high zetten. ---> Check
BMSB testen begin september, mogelijk eind augustus al --> Check
Mid/eind september low zetten (ETH 30% lager vanaf august high) --> in progress
Daarna up
Zodra 2 weekly closes onder 50WMA --> einde bullrun (50WMA nu 97K?).
@zwembroek Welkom terug!
[ Voor 3% gewijzigd door BTC100K2021 op 01-09-2025 09:45 ]
yanbe! in de nacht is DeGiro buyorder om 2:16am gewoon getriggerd, staat gewoon in de plus dus.
nothing stops this train
Hier sluit ik me bij aan, 30% is veel voor ETH om in te leveren, kun je na gaan waar de alts dan staan…BTC100K2021 schreef op maandag 1 september 2025 @ 09:43:
Het is heel saai, maar we volgen weer precies het pad van de vorige cycli.
Benjamin Cowen is hier niet populair, maar hij vat het wel mooi samen in zijn recente videos.
In het kort:
Daarna up
@zwembroek Welkom terug!
als de bear komt hou die riemen maar goed vast danPinsa schreef op maandag 1 september 2025 @ 09:50:
[...]
Hier sluit ik me bij aan, 30% is veel voor ETH om in te leveren, kun je na gaan waar de alts dan staan…
nothing stops this train
-99%Kol Nedra schreef op maandag 1 september 2025 @ 09:56:
[...]
als de bear komt hou die riemen maar goed vast dan
ik geloof niet dat de bear nu al aan de gang is, maar iedereen moet zelf beslissen wat je wilt doen.Pinsa schreef op maandag 1 september 2025 @ 09:58:
[...]
-99%maar dat duurt nog heel even toch? Je postte gister volges mij de datums ergens eind dit jaar toch?
maar wat wel is, als de bear er is dan wil je absoluut geen altjes hebben
nothing stops this train
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Nee ik zeg ook niet dat de bear er nu is. Ergens najaar pas, alleen even een slechte maand nu en daarna weer up doe er je voordeel mee zou ik zeggenKol Nedra schreef op maandag 1 september 2025 @ 10:01:
[...]
ik geloof niet dat de bear nu al aan de gang is, maar iedereen moet zelf beslissen wat je wilt doen.
maar wat wel is, als de bear er is dan wil je absoluut geen altjes hebben
En tsja alts gewoon op tijd verkopen anders:
-30%?BTC100K2021 schreef op maandag 1 september 2025 @ 09:43:
In het kort:
Daarna up
@zwembroek Welkom terug!
dan gaan we door 2 langeterm resistentielijnen.
(weekly, bovenste = wicks, onderste = gesloten bodies)
:strip_exif()/f/image/k3yRX1zPUFO640gz6D2OSQFW.png?f=user_large)
4k zie ik wel gebeuren ter resitentie -> support flip, maar 3.5k? DESPAIR
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
BTC €94.837,08
Klopt, deze pump wordt nog wel opgevolgd door een bloedige candle ergens in de komende 2 dagen denk ik, daarna de echte relief pump.knakworst schreef op maandag 1 september 2025 @ 09:30:
Deze maandag labor day in VS. Geen vuurwerk dus om 15.30 uur.
Mooi om te lezen hoe laag het vertrouwen is hier.Mr Ronman schreef op maandag 1 september 2025 @ 10:19:
[...]
Klopt, deze pump wordt nog wel opgevolgd door een bloedige candle ergens in de komende 2 dagen denk ik, daarna de echte relief pump.
[ Voor 25% gewijzigd door keanu_ op 01-09-2025 10:27 ]
Heeft voor mij weinig met vertrouwen te maken. Het mag van mij omhoog blijven pumpen, maar ik verwacht gewoon nog wel wat manipulatie voordat de raket weer vertrekt.veertje schreef op maandag 1 september 2025 @ 10:25:
[...]
Mooi om te lezen hoe laag het vertrouwen is hier.
de monthly van BTC is zo... zoooo zoooooo lelijk. zou bijna zeggen dat het express is.
ETH's kaart ziet er PRECIES hetzelfde uit als BTC van 2021 toen het NET ATH van 2017 had gebroken.
Hier komt de 3.5k verhaal weer terug
en om het positief af te sluiten. Cramer van Crypto heeft weer gesproken
gemiddeld % gezien is September slecht, maar ga ik hiervoor gokken? nee dus daarom dca en hodl!Pinsa schreef op maandag 1 september 2025 @ 10:03:
[...]
Nee ik zeg ook niet dat de bear er nu is. Ergens najaar pas, alleen even een slechte maand nu en daarna weer up doe er je voordeel mee zou ik zeggen
En tsja alts gewoon op tijd verkopen anders:
[Afbeelding]
bij een dip van -10% of meer extra fiat droppen.
nothing stops this train
Ik heb wel gegokt om uit te stappen mede op het volgen van wat traders en wat buddy,s hier. Met Bitcoin zit je goed toch? Ik heb wat alts op mijn watchlist als ze op een mooie entry komen ga ik wat kopen. Maar daar kan vanaf hier zeker nog 10 a 20% vanafKol Nedra schreef op maandag 1 september 2025 @ 10:33:
[...]
gemiddeld % gezien is September slecht, maar ga ik hiervoor gokken? nee dus daarom dca en hodl!
Heb jij dat gifje van stelletje rotberen met Kees?Kol Nedra schreef op maandag 1 september 2025 @ 10:33:
[...]
gemiddeld % gezien is September slecht, maar ga ik hiervoor gokken? nee dus daarom dca en hodl!
Kan nog van pas komen.
Mja,Pinsa schreef op maandag 1 september 2025 @ 10:37:
[...]
Ik heb wel gegokt om uit te stappen mede op het volgen van wat traders en wat buddy,s hier. Met Bitcoin zit je goed toch? Ik heb wat alts op mijn watchlist als ze op een mooie entry komen ga ik wat kopen. Maar daar kan vanaf hier zeker nog 10 a 20% vanaf
Zie bijvoorbeeld Vanry, zit gewoon in een accumulatie range. Kans dat hij opeens knalt, is ook 50%.. of je nu op 0.027 koopt, 0.024, of 0.032, maar natuurlijk niets uit
(Vanry puur als een alt voorbeeld nu gebruikt)
BTC/USD
/f/image/ydoAhaaExw7lifCAm8bU3PMG.png?f=fotoalbum_large)
Alleen als je eind mei verkocht had op bepaalde pieken klopt het dus in dollar. In het slechtste geval heb je 16% winst misgelopen. In het beste geval heb je 2% lager kunnen inkopen. Maar die momenten dat het beter was geweest om weg te gaan zijn echt piekmomentjes. Klopt dus nog niet echt (al is september nog lang. eind september nog maar eens kijken)
In BTC/euro ziet het er zo uit:
/f/image/JZvb0kt8wjobQgxIaXD1inlv.png?f=fotoalbum_large)
Daar zie je dat weggaan en terugkomen een grotere kans van slagen had. bijna 3 weken had je kiet gespeeld of nu goedkoper terug kunnen kopen. Een heel verschil met BTC/USD
Hier in het slechtste geval 11% duurder terugkopen, en in het beste geval 5% goedkoper terugkopen.
mijn conclusie: Voor USD klopt het niet echt. Je loopt toch afhankelijk van je verkoopmoment wel wat mis. Voor de Euro klopt het wel aardig. Tenzij je begin mei hebt verkocht. En IN may en IN september zijn vrij brede begrippen.
Dit geld vooral natuurlijk voor mensen die HODL doen. mensen met DCA klopt het wel voor (want tussen Mei en September was BTC duurder) maar dan is het geen DCA meer
Eind September nog maar een keertje vergelijken. Niet dat ik er naar handel (HODL) maar was wel benieuwd.
Pinsa schreef op maandag 1 september 2025 @ 10:37:
Ik heb wat alts op mijn watchlist als ze op een mooie entry komen ga ik wat kopen.
Saai? We zitten momenteel dicht bij een cruciaal pivotpunt. Ik had al gezegd dat ik het 105k level heel belangrijk vind om te behouden.BTC100K2021 schreef op maandag 1 september 2025 @ 09:43:
Gaan we daaronder rest er nog maar één level dat ons nog van de bear scheidt, waar ik serieus ga inkopen, want de invalidatie is heel erg duidelijk.
Ik zou het dus allesbehalve saai noemen.
PS. deze pump zou wel eens de long-en shortqueeze kunnen worden voor we richting 100k gaan.
[ Voor 26% gewijzigd door kazzzdafke op 01-09-2025 10:49 ]
Never ever financial advice...
My bodyAeronaut schreef op maandag 1 september 2025 @ 10:29:
ETH's kaart ziet er PRECIES hetzelfde uit als BTC van 2021 toen het NET ATH van 2017 had gebroken.
[Afbeelding]
Saai als in: this time is not different. Verder trade ik zelf nauwelijks, behoudens de cycles door trapsgewijs te kopen in de bear, trapsgewijs eruit in de bull.kazzzdafke schreef op maandag 1 september 2025 @ 10:44:
[...]
Saai? We zitten momenteel dicht bij een cruciaal pivotpunt. Ik had al gezegd dat ik het 105k level heel belangrijk vind om te behouden.
Gaan we daaronder rest er nog maar één level dat ons nog van de bear scheidt, waar ik serieus ga inkopen, want de invalidatie is heel erg duidelijk.
Ik zou het dus allesbehalve saai noemen.
PS. deze pump zou wel eens de long-en shortqueeze kunnen worden voor we richting 100k gaan.
Ik ga eind september met de laatste fluffen richting de uitgang, ongeacht de prijsactie.
vergeet ook niet de fees mee te nemen die je 2x betaald he (verkopen en weer kopen)Waah schreef op maandag 1 september 2025 @ 10:43:
Eens even kijken of het gezegde: "Go away in May, but remember to come back in September" een beetje klopt deze run.
BTC/USD
[Afbeelding]
Alleen als je eind mei verkocht had op bepaalde pieken klopt het dus in dollar. In het slechtste geval heb je 16% winst misgelopen. In het beste geval heb je 2% lager kunnen inkopen. Maar die momenten dat het beter was geweest om weg te gaan zijn echt piekmomentjes. Klopt dus nog niet echt (al is september nog lang. eind september nog maar eens kijken)
[Afbeelding]
Daar zie je dat weggaan en terugkomen een grotere kans van slagen had. bijna 3 weken had je kiet gespeeld of nu goedkoper terug kunnen kopen. Een heel verschil met BTC/USD
Hier in het slechtste geval 11% duurder terugkopen, en in het beste geval 5% goedkoper terugkopen.
mijn conclusie: Voor USD klopt het niet echt. Je loopt toch afhankelijk van je verkoopmoment wel wat mis. Voor de Euro klopt het wel aardig. Tenzij je begin mei hebt verkocht. En IN may en IN september zijn vrij brede begrippen.
Dit geld vooral natuurlijk voor mensen die HODL doen. mensen met DCA klopt het wel voor (want tussen Mei en September was BTC duurder) maar dan is het geen DCA meeren voor mensen die handelen... ligt het eraan hoe goed hun trades zijn
Eind September nog maar een keertje vergelijken. Niet dat ik er naar handel (HODL) maar was wel benieuwd.
nothing stops this train
Vanaf hier kan daar ook zeker nog 10 tot 20% bij voor het weer in elkaar klapt. Waarom niet gewoon wat buy orders klaarzetten? Vannacht had je een paar mooie entries kunnen hebben.Pinsa schreef op maandag 1 september 2025 @ 10:37:
[...]
Ik heb wel gegokt om uit te stappen mede op het volgen van wat traders en wat buddy,s hier. Met Bitcoin zit je goed toch? Ik heb wat alts op mijn watchlist als ze op een mooie entry komen ga ik wat kopen. Maar daar kan vanaf hier zeker nog 10 a 20% vanaf
Voor BTC klopt dat. Alts (iig mijn PF) is 25% lager dan Mei. De top van Mei dan, het is even de vraag hoe reastisch het is geweest dat ik toen precies had verkocht. En dan nog sta ik nu lager dan elke andere dag in Mei, dus Sell in May had voor mij goed uitgepakt.Waah schreef op maandag 1 september 2025 @ 10:43:
Eens even kijken of het gezegde: "Go away in May, but remember to come back in September" een beetje klopt deze run.
BTC/USD
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dit geld vooral natuurlijk voor mensen die HODL doen. mensen met DCA klopt het wel voor (want tussen Mei en September was BTC duurder) maar dan is het geen DCA meeren voor mensen die handelen... ligt het eraan hoe goed hun trades zijn
niet alleen nance... alle andere exchanges hierboven will list World Liberty Financial (WLFI) and open trading for the following spot trading pairs at 2025-09-01 13:00 (UTC).
[ Voor 66% gewijzigd door Aeronaut op 01-09-2025 11:39 ]
Geen daytrader hier en verwacht dat we lager gaan, ik wacht rustig af op een entry. We staan nu overigens weer hoger als gister toen ik uitstapte als ik even naar Avax kijk als voorbeeld.Loemoes schreef op maandag 1 september 2025 @ 11:13:
[...]
Vanaf hier kan daar ook zeker nog 10 tot 20% bij voor het weer in elkaar klapt. Waarom niet gewoon wat buy orders klaarzetten? Vannacht had je een paar mooie entries kunnen hebben.
Forumreacties 3.003
Wat vliegt de tijd
Wat is het plan voor deze launch eigenlijk?Aeronaut schreef op maandag 1 september 2025 @ 11:33:
Het is september, crime seizoen gaat door
[X]
Binance will list World Liberty Financial (WLFI) and open trading for the following spot trading pairs at 2025-09-01 13:00 (UTC).
Kopen als een malle bij launch? Of shorten?
Bij $Trump was het kopen als een malle, maar die launch was compleet onaangekondigd en onverwacht.
zijlijn kijken en de Pinsa spelen als het stijgt of de anti elppa masker op en de giertank opendraaienNubtrix schreef op maandag 1 september 2025 @ 11:39:
[...]
Wat is het plan voor deze launch eigenlijk?
Kopen als een malle bij launch? Of shorten?
Bij $Trump was het kopen als een malle, maar die launch was compleet onaangekondigd en onverwacht.
Je hoeft toch geen daytrader te zijn om wat buy orders klaar te zetten? Als jij ergens potentie in ziet, maar verwacht dat het lager gaat, kan je prima ergens wat orders zetten. Zo hoef je ook niet constant de boel in de gaten te houden en het actief gaan lopen timen.Pinsa schreef op maandag 1 september 2025 @ 11:33:
[...]
Geen daytrader hier en verwacht dat we lager gaan, ik wacht rustig af op een entry. We staan nu overigens weer hoger als gister toen ik uitstapte als ik even naar Avax kijk als voorbeeld.
Aeronaut schreef op maandag 1 september 2025 @ 11:37:
persoonlijke mijlpaal bereikt:
Forumreacties 3.003
Wat vliegt de tijd
Moet ik er echt 2x 0.15% aan toevoegen?Kol Nedra schreef op maandag 1 september 2025 @ 11:03:
[...]
vergeet ook niet de fees mee te nemen die je 2x betaald he (verkopen en weer kopen)
je doet maar 1 trade voor verkoop en 1 voor aankoop. En dat is vaak een percentage ruim onder de 1%. Dus ja ik kan er (voor Finst bijvoorbeeld) 2x0.15% bij op tellen. Maar dit is Bitcoin. die 0.15% heb je hier in een kwartiertje gewonnen en verloren
Doe je beter dan ik.Aeronaut schreef op maandag 1 september 2025 @ 11:37:
persoonlijke mijlpaal bereikt:
Forumreacties 3.003
Wat vliegt de tijd
Of jaapio gewijs met een blik lauwe schultenbrau staan roepen hoe het allemaal naar de kloten gaat? Dat kon ook nog.Aeronaut schreef op maandag 1 september 2025 @ 11:40:
[...]
zijlijn kijken en de Pinsa spelen als het stijgt of de anti elppa masker op en de giertank opendraaien
Maar goed even serieus: ik hoop ergens op de top te shorten. We gaan het wel zien.
[ Voor 5% gewijzigd door Aeronaut op 01-09-2025 12:15 ]
Die stats kloppen niet echt, door de ad blockers enz..Aeronaut schreef op maandag 1 september 2025 @ 12:13:
valt wel op dat bijna ieder zn karmaverloop hier in de SC een (shitcoin) blowofftop grafiek tekent.
Huh, hoezo dat? Karma komt toch voort uit activiteiten op Tweakers waarin adblockers geen enkele rol spelen?kazzzdafke schreef op maandag 1 september 2025 @ 12:16:
Die stats kloppen niet echt, door de ad blockers enz..
Karma kan idd kloppen, al de rest van mijn profiel klopt nietGuere schreef op maandag 1 september 2025 @ 12:25:
[...]
Huh, hoezo dat? Karma komt toch voort uit activiteiten op Tweakers waarin adblockers geen enkele rol spelen?
Ik kijk bijvoorbeeld naar: Laatste reactie 8 augustus 2020 09:58
Dat is een reactie op de frontpage, geen forumreactie.kazzzdafke schreef op maandag 1 september 2025 @ 12:31:
[...]
Karma kan idd kloppen, al de rest van mijn profiel klopt niet
Ik kijk bijvoorbeeld naar: Laatste reactie 8 augustus 2020 09:58
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp
Ik snap er niks van, maar VAL lijk ik wel te kunnen plaatsen in deze...
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Tip: hoek om en twee straten verder zit de voedselbank.kbuntu schreef op maandag 1 september 2025 @ 12:49:
Naja dan maar weer keertje naar de Lidl
Weer 1 straat verder het station (achterkant)Domino schreef op maandag 1 september 2025 @ 12:53:
[...]
Tip: hoek om en twee straten verder zit de voedselbank.
En dan nog een straat verder de GGD, kan je je meteen laten testen.Alpina schreef op maandag 1 september 2025 @ 12:58:
[...]
Weer 1 straat verder het station (achterkant)
YES schreef op maandag 1 september 2025 @ 12:58:
Top is in.
De app van De Slimste Mens heeft zelfs een Bitcoin vraag tegenwoordig, dus binnenkort keihard de bear in denk ik.
[Afbeelding]
Overigens, (not so) fun fact. Dit antwoord werd fout gerekend. Het moest zijn "met de bitcoin"
x100 leveraged shortje openen dan maar?
“Met de Bitcoinen”’keurt hij ook goedYES schreef op maandag 1 september 2025 @ 12:58:
Top is in.
De app van De Slimste Mens heeft zelfs een Bitcoin vraag tegenwoordig, dus binnenkort keihard de bear in denk ik.
[Afbeelding]
Overigens, (not so) fun fact. Dit antwoord werd fout gerekend. Het moest zijn "met de bitcoin"
YES schreef op maandag 1 september 2025 @ 12:58:
Top is in.
[Afbeelding]
Normaal zijn er enorm veel variaties op het goede antwoord die goed gerekend worden of als goed herkend worden dus het is vrij bijzonder dat alleen Bitcoin dus niet goed gerekend wordt. Maar ach, win het potje uiteindelijk toch wel
Voel me nu net Erik ten Hag, maar dan niet met 10 miljoen oprotpremie. Kan 'ie trouwens mooi wat satjes van kopen.
[ Voor 5% gewijzigd door YES op 01-09-2025 13:20 ]
Niet normaal he. Na 2 wedstrijden al...YES schreef op maandag 1 september 2025 @ 13:17:
[...]
Voel me nu net Erik ten Hag, maar dan niet met 10 miljoen oprotpremie. Kan 'ie trouwens mooi wat satjes van kopen.
Prachtig toch:
https://www.binance.com/e...DT?layout=basic&type=spot
Aftellen om rekt te gaan. Mooi dat crypto inspeelt op de trend dat beleving belangrijker is dan bezit.
Tot 0.4498 ergens. Daarna is het boom of bust.
Gok als alles hit dat mijn liq op 0.55 komt te liggen. Het zal wel niet, toch?
Dat is 55B fdv, ja ik heb mijn opzoekwerk gedaan
Ben benieuwd hoe gek het zometeen echt wordt om 15:00. Vorige keer met die lancering van TRUMP trok die op een gegeven moment zelfs andere coins waaronder BTC leeg, maar dat herstelde gelukkig snel. Je zou denken dat men er deze keer niet meer intrapt en dat het een stuk rustiger is, maar er is wel behoorlijk wat hype de laatste dagen rondom die WLFI token. Wie weet krijgen we zometeen als entertainment weer een gigantische pump & dumpBTC100K2021 schreef op maandag 1 september 2025 @ 13:29:
Aantal cryptos volgens CMC: 20.4 miljoen. Dan kan die WLFI er ook nog wel bij.
Prachtig toch:
https://www.binance.com/e...DT?layout=basic&type=spot
Aftellen om rekt te gaan. Mooi dat crypto inspeelt op de trend dat beleving belangrijker is dan bezit.
Yep, die aanstelling was volatieler dan de meest gure shitcoin, gevolgd door een rugpull.
Kan me niet voorstellen dat daar niet iets gebeurd is intern, ruzie om aan of verkoop van spelers of zo.
55B fully diluted ja, maar nu slechts 20% vrijgegeven dus op $0.55 zit je dan op een mcap van $11 miljard. Dat is behoorlijk veel voor launch day dus die kans lijkt niet heel groot, maar ook niet onmogelijk, toch? Die TRUMP coin had ook een mcap in de miljarden op de eerste dag.Nubtrix schreef op maandag 1 september 2025 @ 13:32:
Voor de volledigheid: nog allemaal orders naar boven geladderd om te shorten.
Het kan niet anders dat er alts verkocht gaan worden door traders die mee willen doen met de actie. Of dat nou spot, long of short is.
[ Voor 6% gewijzigd door BTC100K2021 op 01-09-2025 13:44 ]
Vis schreef op maandag 1 september 2025 @ 12:37:
[...]
Ik snap er niks van, maar VAL lijk ik wel te kunnen plaatsen in deze...
/f/image/UCy7HMxtlufZIoof4jKO1aeU.png?f=fotoalbum_large)
Die rode lijn
Sorry voor laattijde antwoord, was even hapje eten.
Toch een mooie 14% gepakt op die trade. TP op de rode lijn.
[ Voor 28% gewijzigd door kazzzdafke op 01-09-2025 13:49 ]
Trump is naar 70B gegaan zelfs geloof ik. Maar die launch was compleet onverwacht en toen was crypto ook meer bullish. Hier spreken we van een coin die insiders hebben kunnen kopen aan $0.015 en daarna ook nog aan $0.05.Guere schreef op maandag 1 september 2025 @ 13:40:
[...]
55B fully diluted ja, maar nu slechts 20% vrijgegeven dus op $0.55 zit je dan op een mcap van $11 miljard. Dat is behoorlijk veel voor launch day dus die kans lijkt niet heel groot, maar ook niet onmogelijk, toch? Die TRUMP coin had ook een mcap in de miljarden op de eerste dag.
Anyway, sure het is en blijft een gok. Het zal mij niet verbazen als we een dikke pump krijgen, maar het zal mij nog minder verbazen als we morgen op $0.15 staan.
Allemaal door wlfi dus zal wel van korte duur zijn..
Dan zal Litecoin soon volgen.. toch?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Mooi man, lekker shorten die geitenbende
Hoop dat je een dikke vette winst pakt.
They all knew borders no longer divided the world so much as ideologies.
Vooralsnog is het echt super saaiK00kaburra schreef op maandag 1 september 2025 @ 15:11:
Mooi man, lekker shorten die geitenbende![]()
Hoop dat je een dikke vette winst pakt.
Nubtrix schreef op maandag 1 september 2025 @ 13:32:
Voor de volledigheid: nog allemaal orders naar boven geladderd om te shorten.
nothing stops this train
Mwha, dit is crypto: in het verleden maakte de tijd niet zoveel uit, was altijd volatiel op launch day. $TRUMP was ook op een zondag gelanceerd, ging helemaal loco toen.Pinsa schreef op maandag 1 september 2025 @ 15:23:
Zal niet veel gebeuren op Labor dat? Morgen gaan we pas van start
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/Ifmg5fov5cqtNoNV5cLKNSpo.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/GHRiOevHOgl7oP6ieMk586t1.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/s8VS9NuhbRckqP0EJ3GPz5sV.png?f=user_large)
/f/image/AgphqPXUqq3gNVGRPHpLHCWS.png?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/dVEOiKaJ3aJqbgEdxvkXbKqV.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/XQJIM292ziJ1eIHcSwTlqTIz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aS2iXtkytpbR1cX4TN3p9HLy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qgRWWeIqc3mEGZ5uwIQy9WYA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/o5O4kd3E47gJbtsNR3BAAqaY.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/yJtZZRsMobL7TdQb0yWnnpIy.jpg?f=fotoalbum_large)