[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++ Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 183 ... 311 Laatste
Acties:
  • 1.021.542 views

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
(overleden)
Taro schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 09:58:
[...]

Om daarna Bitcoin naar 0 te zien dalen en vervolgens nooit meer op te krabbelen...

Nee, heb er alle vertrouwen in dat Bitcoin aan het eind van de volgende cycle de 420k aantikt, maar persoonlijk was ik mijn VCA na de huidige 4 jaars cycle gestart en niet aan het einde ervan:
[Afbeelding]
Ik kan nog de VCA afbreken en de winst pakken en opnieuw beginnen :) Aan de andere kant zitten we er voor 10 jaar in.

Mijn glazen bol is ter reparatie dus weet niet wat het beste is. :9

En de VCA starten na de huidige cycle betekent ook dat de bedragen lager zijn en er dus minder winst is.

[ Voor 6% gewijzigd door John245 op 31-08-2025 10:08 ]

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• John245
  • Niet online
(overleden)
Taro schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 09:58:
[...]

Om daarna Bitcoin naar 0 te zien dalen en vervolgens nooit meer op te krabbelen...

Nee, heb er alle vertrouwen in dat Bitcoin aan het eind van de volgende cycle de 420k aantikt, maar persoonlijk was ik mijn VCA na de huidige 4 jaars cycle gestart en niet aan het einde ervan:
[Afbeelding]
Mijn doel in 2029 ligt tussen de 582k en 620k :9

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• El Caballero
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07:26
John245 schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 07:16:
Vandaag mijn wekelijkse VCA inleg gedaan.
Ingesteld te realiseren rendement : 50%
Inleg : 35 van 522
Op schema om doel te halen : Ja
Bijzonderheden : Ja, hoogste inleg ooit
Hoogste inleg ooit, dus je bent uiteindelijk niet begonnen met tussentijds in te leggen bij uitzonderlijke schommelingen? Ik heb van de week twee extra aankopen kunnen doen en 1 extra verkoop, voor morgen staat (met de huidige koers) nog een leuke aankoop gepland..

• John245
  • Niet online
(overleden)
El Caballero schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 10:53:
[...]

Hoogste inleg ooit, dus je bent uiteindelijk niet begonnen met tussentijds in te leggen bij uitzonderlijke schommelingen? Ik heb van de week twee extra aankopen kunnen doen en 1 extra verkoop, voor morgen staat (met de huidige koers) nog een leuke aankoop gepland..
Nog niet mee gestart inderdaad, maar ik denk er wel over na.

Dit zijn voorlopig mijn gedachten.

In de bull tussentijds aankopen als de inleg het dubbele is van de initiële inleg. Niet tussentijds verkopen om potentiële stijgingen mee te nemen.

In de bear tussentijds verkopen indien de te verkopen waarde het dubbele is van de initiële inleg. Niet tussentijds kopen om potentiële dalingen mee te nemen.

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21-08 16:53
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yvc2Q5khluJDcVplHZMQ38hgHCw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K5N1D3AkVMULsyiOphcb2zyZ.jpg?f=fotoalbum_large

Nu de plaatselijke snackbar nog, heb ik er ook wat aan

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-08 15:04
speciaal voor @Pinsa

nothing stops this train

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 05:01

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:36
Het is ook gewoon helemaal niet waar :') Er is elke maand wel zo'n influencer met een plaatje "altseason starts this month!". Even naar de grafiek gluren en dan zie je dat geen enkel alt season echt in september is gestart.

2017: eerste week van november start parabolic
2020: eerste week van januari start parabolic
2021: vervolg alt season gestart in eind juli
2021: laatste stukje alt season: gestart in oktober. Sterker nog, in 2021 was er zelfs een forse dip in september, precies zoals Cowen nu ook verwacht.

Dus ja, nee, gewoon BS hopium tweet dit weer... sorry :o

[ Voor 4% gewijzigd door Guere op 31-08-2025 14:02 ]

• Pinsa
  • Laatst online: 09:20
Dat zou wel pijnlijk zijn aangezien ik vanmorgen echt uitgestapt ben :+ ik verwacht een rode September, natuurlijk kan ik weer snel inschakelen, verwacht vanaf Okt up

• Guere
Pinsa schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 14:03:
Dat zou wel pijnlijk zijn aangezien ik vanmorgen echt uitgestapt ben :+ ik verwacht een rode September, natuurlijk kan ik weer snel inschakelen, verwacht vanaf Okt up
Oprechte vraag: ga jij niet gewoon langzaam helemaal rekt op fees en het ontbreken van enige ROI vanwege al die korte ritjes? Of weet je op een of andere manier toch winst te maken? Ik weet dat het een beetje een running joke is, maar desalniettemin heb ik echt het idee dat je constant in- en uitstapt en wisselt van coins.

Immers: je was letterlijk vrijdag nog ingestapt op Vanry, maar ook daar nu dus weer helemaal uit?

• Pinsa
Guere schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 14:10:
[...]

Oprechte vraag: ga jij niet gewoon langzaam helemaal rekt op fees en het ontbreken van enige ROI vanwege al die korte ritjes? Of weet je op een of andere manier toch winst te maken? Ik weet dat het een beetje een running joke is, maar desalniettemin heb ik echt het idee dat je constant in- en uitstapt en wisselt van coins.

Immers: je was letterlijk vrijdag nog ingestapt op Vanry, maar ook daar nu dus weer helemaal uit?
Heb deze met winst afgesloten omdat mijn andere alt wel in de winst stond. Vanry licht in de min. Haha ja ik flip alts nogal snel.

Maar ik ben benieuwd wat er met de weekly en monthly close gaat gebeuren en of het echt een rektember gaat worden. Persoonlijk vond ik dit maar een rot cycle, ben wel toe aan de beer met een ander plan van aanpak.

• Loemoes
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 11-11-2025
Pinsa schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 14:03:
[...]

Vanavond plaats je weer een reactie "ik ben toch terug erin geFOMO't.. natuurlijk na een pumpje". :X

• Pinsa
Loemoes schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 14:17:
[...]

Vanavond plaats je weer een reactie "ik ben toch terug erin geFOMO't.. natuurlijk na een pumpje". :X
Nee ik wacht rustig af op een entry komt deze niet jammer dan, dat was het risico van uitstappen, juist met die FOMO aankopen ga je rekt.

• Loemoes
Pinsa schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 14:20:
[...]

Nee ik wacht rustig af op een entry komt deze niet jammer dan, dat was het risico van uitstappen, juist met die FOMO aankopen ga je rekt.
RemindMe! 1 day :P

• Pinsa
WLFI launch zeker morgen _O-

• Loemoes
Pinsa schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 14:25:
[...]

Klinkt als een vermakelijke manier om je fiat te verdampen, go for it :*)

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21-08 13:35
[...]

Ik geef het 24h voordat je weer ergens bent ingestapt _O-

• K00kaburra
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Pinsa schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 14:25:
[...]

Met dit soort muntjes weet je toch bijna zeker dat je exit liquidity bent zodra er gelanceerd wordt op exchanges?

Voortraject is vaak maanden van onder de toonbank posities verdelen, influencers, VC insiders, noem maar op... Vooral met die corrupte kliek die erachter zit...

Pompje meepakken bij launch kan, maar dan sponser je uiteindelijk ook het gedrag erachter.

Moet je verder natuurlijk lekker helemaal zelf weten.

They all knew borders no longer divided the world so much as ideologies.

• Pinsa
jvel92 schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 14:40:
[...]

Ik geef het 24h voordat je weer ergens bent ingestapt _O-
Dan moet er al flinke fire sale zijn :P

• jvel92
Pinsa schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 14:55:
[...]

Dan moet er al flinke fire sale zijn :P
Iets met geduld :X _O-

• K00kaburra
  • Niet online
Leuk klokje voor de moonboys:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aJ1hGnUHywinX4HNhyF13QCFdeA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2maEyIzFUS9P5edcXIc5sWw1.jpg?f=fotoalbum_large

Lunar 1622.

Mag er eerst wel wat meer manenschijn door de candles komen :+

• Pinsa
K00kaburra schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 14:53:
[...]

Met dit soort muntjes weet je toch bijna zeker dat je exit liquidity bent zodra er gelanceerd wordt op exchanges?

Voortraject is vaak maanden van onder de toonbank posities verdelen, influencers, VC insiders, noem maar op... Vooral met die corrupte kliek die erachter zit...

Pompje meepakken bij launch kan, maar dan sponser je uiteindelijk ook het gedrag erachter.

Moet je verder natuurlijk lekker helemaal zelf weten.
Ze zullen ws wel eerder verhandeld worden als op een exchange, met die Trump coin ging het toen ook hard was natuurlijk dikke scam en de meeste gingen rekt. Weet oprecht niet of ik hier aan mee wil doen was meer als reactie omdat het morgen 1 sept was en dat de launchdate is.

Maar genoeg over crypto, tijd om van de zondag te genieten

• K00kaburra
  • Niet online
Pinsa schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 15:01:
[...]

Ze zullen ws wel eerder verhandeld worden als op een exchange, met die Trump coin ging het toen ook hard was natuurlijk dikke scam en de meeste gingen rekt. Weet oprecht niet of ik hier aan mee wil doen was meer als reactie omdat het morgen 1 sept was en dat de launchdate is.

Maar genoeg over crypto, tijd om van de zondag te genieten
Je kunt er prima aan meedoen zolang je de risico's maar kent. Dit soort muntjes zitten wat mij betreft niet ver van een scam af.

Je kunt het ook de graftyfus in shorten na de eerste flinke pump })

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 03-04 21:38
Loemoes schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 14:17:
[...]

Grappige is dat na een rode augustus er al een aantal maken een groene september volgt, maar na een groene augustus een rode september.. wie weet wordt september dus groen (hoop hoop)

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 12:02
Ik mis de binance launchpads van vroeger, daar kon je pas geld mee maken..

• Kol Nedra
Don Guacamole schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 15:43:
Ik mis de binance launchpads van vroeger, daar kon je pas geld mee maken..
ja er waren zelf gekke muntjes die honderden procenten deed stijgen in bulrun, wat een leuke winsten waren dat. ik mis Binance nog steeds, beste platform!

nothing stops this train

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Is deze speculation hier al gepost?

https://m.youtube.com/watch?v=qbllwsOo2gY

• oski27
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
Pinsa schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 14:17:
[...]

Heb deze met winst afgesloten omdat mijn andere alt wel in de winst stond. Vanry licht in de min. Haha ja ik flip alts nogal snel.

Maar ik ben benieuwd wat er met de weekly en monthly close gaat gebeuren en of het echt een rektember gaat worden. Persoonlijk vond ik dit maar een rot cycle, ben wel toe aan de beer met een ander plan van aanpak.
Lijkt mij idd wel verstandig. Ff reflecteren en van jezelf leren O-)

• Pinsa
oski27 schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 17:04:
[...]

Lijkt mij idd wel verstandig. Ff reflecteren en van jezelf leren O-)
In een bear doe je gewoon een DCA, blijft wel altijd jeuken om shitcoins te kopen

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:52

Darrell

Fiat moonboy

Pinsa schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 14:17:
[...]

We moeten nog beginnen. Iedereen en zn moeder (behalve John) is de bear al 6 maanden aan het frontrunnen. Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat we in 2026 geen bear krijgen (iets met m2 en 6 maanden vertraging) en we gewoon rustig doorstijgen.

Get in or get rekt. Hodl. LFG.

• John245
  • Niet online
(overleden)
Darrell schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 17:09:
[...]

We moeten nog beginnen. Iedereen en zn moeder (behalve John) is de bear al 6 maanden aan het frontrunnen. Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat we in 2026 geen bear krijgen (iets met m2 en 6 maanden vertraging) en we gewoon rustig doorstijgen.

Ik roep ook vaak genoeg dat er geen bear komt. Als je naar het groter geheel kijkt dan zie je dat de instituties steeds meer btc krijgen en retail steeds minder.

Iedereen krijgt de bitcoin voor de prijs die hij/zij verdient :P

• Pinsa
Darrell schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 17:09:
[...]

Uit betrouwbare bronnen heb ik wel vernomen dat er een bear gaat komen haha, dus waarom nu al beginnen? Al weet ik dat de meningen hierover verdeeld zijn, ik ga niet de bodem proberen te timen dus ik zal wel eerder starten met DCA

[ Voor 4% gewijzigd door Pinsa op 31-08-2025 17:33 ]

• John245
  • Niet online
(overleden)
Pinsa schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 17:28:
[...]

Uit betrouwbare bronnen heb ik wel vernomen dat er een bear gaat komen haha, dus waarom nu al beginnen? Ik ga niet de bodem proberen te timen dus ik zal wel eerder starten met DCA
Dit is de periode dat btc over gaat van paper hands naar diamond hands.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IZok4WhuZGuCzuB9ax5Y3fuNmK4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1qgnqWSzLiKdIOoolV5oLiFM.jpg?f=fotoalbum_large

• Pinsa
John245 schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 17:33:
[...]

Dit is de periode dat btc over gaat van paper hands naar diamond hands.
[Afbeelding]
I get it John ook niks meer dan respect voor je vaste inleg en standvastigheid :)

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
John245 schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 17:15:
[...]
Iedereen krijgt de bitcoin voor de prijs die hij/zij verdient :P
Zeker waar, maar uiteindelijk is deze cycle wederom niet different tov de vorige cycles en volgt er gewoon straks weer een bearmarket.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp

• John245
  • Niet online
(overleden)
Taro schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 17:41:
[...]

Zeker waar, maar uiteindelijk is deze cycle wederom niet different tov de vorige cycles en volgt er gewoon straks weer een bearmarket.
De vraag is, hoe diep gaat die bear zijn?

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-08 21:25

koelebobes

Wen BTC €100K

John245 schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 17:45:
[...]

De vraag is, hoe diep gaat die bear zijn?
75k bottom

BTC €94.837,08

• Pinsa
Tenzij Saylor noodgedowngen moet verkopen

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Pinsa schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 17:55:
[...]

Dan zijn er redelijk wat mensen die noodgedwongen moeten kopen :Y

Dat zit wel Schnorr.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:52

Darrell

Fiat moonboy

Pinsa schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 17:55:
[...]

Er komen alleen steeds meer Saylors bij.

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-08 10:22
K00kaburra schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 15:00:
Leuk klokje voor de moonboys:

[Afbeelding]

Lunar 1622.

Mag er eerst wel wat meer manenschijn door de candles komen :+
Ik heb deze al. Dus.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JN69lBbFPNziovx2JYZUbcO1UlY=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/xKsv06SwVnsUyetDqJRe9UyU.jpg?f=user_large
Met vet coole muziek

• Pinsa
Darrell schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 18:20:
[...]

Er komen alleen steeds meer Saylors bij.
Klopt @John245 is er ook een van

• John245
  • Niet online
(overleden)
Had ik maar zoveel btc :P

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
BTC D lekker aan het stoeien met de trendlijn. Ben erg benieuwd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WEnppJYnxUe2mA9CnkNfNqheaR0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/r7ClJRqEeyApYVKdSuVptfQQ.png?f=fotoalbum_large

Zoom out versie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vqTS3z1M6xmJmbWHhn5X9Sm5bh0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RrvpCj1ZdHo4JNluPjuLRJQF.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door keanu_ op 31-08-2025 18:44 ]

• Pinsa
Moiety schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 18:21:
[...]

Ik heb deze al. Dus.
[Afbeelding]
Met vet coole muziek
Gaaf ding! Ik wist niet dat deze bestond met muziek, toevallig laatst deze besteld:

https://www.casio.com/nl/...3u-APEEAQYBCABEgK6l_D_BwE

• John245
  • Niet online
(overleden)
Ik had deze. Dan kon je van een aantal aandelen de beurskoers een paar maal per dag zien. :P Dit was het in 1995 helemaal :) :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lR7fgdYE8oHdpwkRYO9gxXfexFg=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/7pjbQ2pO3YrFNJgC4S60eL9r.webp?f=user_large

[ Voor 6% gewijzigd door John245 op 31-08-2025 18:56 ]

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-08 12:54
Ik had deze:

Afbeeldingslocatie: https://img.leboncoin.fr/api/v1/lbcpb1/images/b8/81/8d/b8818d829f90aa6b74a1bd003400c3a428abd0fb.jpg?rule=ad-large >:)

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
Hopium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JHieoFJUFb6jOyxYA4D4TwZ6Jck=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UXGQitzl7gmoMacVub4iG8C8.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 45% gewijzigd door keanu_ op 31-08-2025 19:15 ]

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:33
[...]

Go away in may, come back in september :+ en jij dacht, ik ga weg op 31 augustus :+

(Gaan zien of het nu weer uit komt...)

• Pinsa
Waah schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 19:21:
[...]

Go away in may, come back in september :+ en jij dacht, ik ga weg op 31 augustus :+

(Gaan zien of het nu weer uit komt...)
Haha ik ben wel in mei blijven hangen, tsja als we dippen de komende week ben ik ook zo weer ingestapt hoor , als we moon gaan ;w

• jvel92
Interessante discussie over wel- of geen bear en of het slim is om nu al te beginnen me DCA'en.

Vaak vind Bitcoin een bodem rond de ATH van de vorige cycle. Dat zou betekenen dat we ergens tussen 65k en 75k een bodem vinden, met maximaal -40% vanaf de huidige prijzen en uitgaande van 65k als de bodem. Mocht het zover komen, dan denk ik echter dat we al eerder bodemen namelijk tussen de 70 en 75k. Een en ander ook wel afhankelijk van in hoeverre de institutionele interesse overeind blijft.

Wanneer nou beginnen met DCA blijft lastig. Vorige cycle ook genoeg mensen begonnen met DCA op 40k of 30k om vervolgens alsnog een -50% mee te pakken richting de 15k. Zolang je een plan hebt en DCA consequent blijft doen, ook als je portfolio in de rode cijfers duikt dan komt het op basis van historische resultaten wel goed op de langere termijn.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:31
HODL en DCA is het beste nu, momenteel wordt er veel marktmanipulatie gedaan.

• John245
  • Niet online
(overleden)
Jumpman schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 19:35:
HODL en DCA is het beste nu, momenteel wordt er veel marktmanipulatie gedaan.
Ik VCA en simuleer DCA. Tot nu toe komt VCA er beter uit dan DCA. :P

• Jumpman
John245 schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 19:36:
[...]

Dat kan natuurlijk, als je er bovenop zit. Je kan ook een maandelijkse DCA doen op een voor jou idee goed instapmoment.

• John245
  • Niet online
(overleden)
Jumpman schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 19:54:
[...]

Dat kan natuurlijk, als je er bovenop zit. Je kan ook een maandelijkse DCA doen op een voor jou idee goed instapmoment.
Bij mijn aanname ging ik er vanuit dat tijdstip van inleggen voor DCA en VCA gelijk is. Maar inderdaad VCA kost wat meer tijd.

[ Voor 5% gewijzigd door John245 op 31-08-2025 19:58 ]

• Don Guacamole
Alt season komt er aan!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TaMJqHa4Gru6VlfTYD_HR-J7NSA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Y6xzuWqcTYlr58wya0COlupn.gif?f=user_large

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-07 09:50
Pinsa schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 19:26:
[...]

Haha ik ben wel in mei blijven hangen, tsja als we dippen de komende week ben ik ook zo weer ingestapt hoor , als we moon gaan ;w
Ik hoop dat je niet terug komt 🤓…

Maar een dip in september zit er wel aan te komen, het ziet er allemaal wat slapjes uit.

• Pinsa
30% korting klinkt niet verkeerd

• Jumpman
De kans op een Fed rate cut in september neemt percentueel gezien wel toe, zie ik.

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 27-03 16:38
Roepen we dat niet al sinds mei ofzo? Blijft maar uit.

• Stukfruit
  • Niet online
AlterBridge schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 21:06:
Roepen we dat niet al sinds mei ofzo? Blijft maar uit.
De kracht van herhaling!

Dat zit wel Schnorr.

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-08 11:54
John245 schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 19:36:
[...]

Ik eh, heb het even zitten narekenen. En het klopt dat het in % beter doet. De inleg lager is maar ook de waarde van de PF nu lager zou zijn. Toch?

They who buy the dip, deserves the rip.

• John245
  • Niet online
(overleden)
Danjel schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 21:11:
[...]

Ik eh, heb het even zitten narekenen. En het klopt dat het in % beter doet. De inleg lager is maar ook de waarde van de PF nu lager zou zijn. Toch?
% rendament is beter. VCA inleg is hoger (omdat ik rendement van 50% heb ingesteld, waarde PF is bij VCA daardoor ook hoger.

• Stukfruit
  • Niet online
John245 schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 21:14:
[...]

% rendament is beter. VCA inleg is hoger (omdat ik rendement van 50% heb ingesteld, waarde PF is bij VCA daardoor ook hoger.
* Stukfruit belt de rendamentpolitie

Dat zit wel Schnorr.

• Don Guacamole
Stukfruit schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 21:22:
[...]

* Stukfruit belt de rendamentpolitie
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YRpjJm_w0ZA9utfFaevmyKRtKHY=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/GWVVKhFZQvKBaFDNIWGUozEo.jpg?f=user_large

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:17

knakworst

Get more sats!

Tjonge. Druk gewoon alles op dag 1 in bitcoin. Meer tijd over om bier te drinken. Brengt vast ook meer op dan dca en vca.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:17

knakworst

Get more sats!

@elektriekert heeft ook weer meer geld over voor sats.
elektriekert schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 22:09:
Ik ben voor gas alsnog naar een jaarcontract overgestapt.
Ga nu naar een contract voor 1,24€ per m3.
Geschat 700m3 aankomend jaar en dan 275€ terug op de eindafrekening komt op 0,85€/m3

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23-08 21:50
knakworst schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 22:11:
@elektriekert heeft ook weer meer geld over voor sats.

[...]
Jij bent er ook als de kip knakworsten bij hè!

offtopic:
700m3 is een hoge inschatting. Heb nog een woningscheidende spouw dicht te stoppen aan de bovenkant.
Kom ik na een aantal jaar achter na de aankoop van het huis.
Hoekhuis spouwmuur vol laten blazen met EPS parels, zitten we die mussen van het dak af te stoken op de scheiding _O-

• Guere
Haha altijd beetje vreemd als je een slowchatter tegenkomt elders op het forum. Hele andere setting, voelt altijd beetje onwennig, ook omdat je elders heel netjes moet reageren ;) Moet je niet met diegene in je normale reactiepatroon van de SC vervallen, anders ga je Kol achterna.

• Alpina
Guere schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 22:27:
Haha altijd beetje vreemd als je een slowchatter tegenkomt elders op het forum. Hele andere setting, voelt altijd beetje onwennig, ook omdat je elders heel netjes moet reageren ;) Moet je niet met diegene in je normale reactiepatroon van de SC vervallen, anders ga je Kol achterna.
_O-

Worden ook amper tot geen memes gepost in andere delen van Tweakers. Valt op.

• kbuntu
Alpina schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 22:35:
[...]

_O-

Het IQ is hier ook beduidend lager

• Alpina
kbuntu schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 22:43:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cW_sVcXbTKBwamlEZ657QbSwqSk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/5doGOgP2HdpVR3w8A0d2zN2I.gif?f=user_large

Dom met 1 bitcoin haha mooi man

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Het went.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp

• K00kaburra
  • Niet online
Blijf op je hoede.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/72SREFjIx8rUDFwIyENxrn4HukA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/zJPzwT7iw60w7zFqFFYG3DcD.jpg?f=user_large

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23-08 21:50
Precies dit! _O-

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-08 10:22
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tgQuH9Kvq8dCiGz5lyboetokujo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/C2OjSa6pAdrdLHBbdcMlcJCc.gif?f=user_large

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Alpina schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 22:35:
[...]

_O-

Ik gebruik ze nog weleens in andere topics, maar heel sporadisch. Ik heb een paar weken geleden ook zelf een waarschuwing ontvangen omdat ik ergens een struisvogel afbeelding postte :D

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ok mensen, bereid je ban memes alvast voor voor deze held die buiten de SC durfde te posten

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Stukfruit
  • Niet online
[...]

Klinkt als een nieuw muntje. Heeft het ook een blauw logo?

Dat zit wel Schnorr.

• K00kaburra
  • Niet online
ByteMe_ schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 22:56:
[...]

Ok mensen, bereid je ban memes alvast voor voor deze held die buiten de SC durfde te posten
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tFB3EBERonEoJi90-ffjKW5J_60=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/vNke4rT9gk0Fsbgx3EwbdDuU.jpg?f=user_large

• Kol Nedra
ik plaats zelfs ook meme's op andere plaatsen, ze zijn niet verwijderd :9
beetje flirten met de banhamer dan maar? :7

nothing stops this train

• John245
  • Niet online
(overleden)
Goedemorgen allemaal,

Rektember begint goed.

• Stukfruit
  • Niet online
Er wordt zo wel weer een mooie M gevormd. Die van "I'm loving it".

Dat zit wel Schnorr.

• Pinsa
Stukfruit schreef op maandag 1 september 2025 @ 05:40:
Er wordt zo wel weer een mooie M gevormd. Die van "I'm loving it".
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eOoV2sT0EHUvh5jOCq_qBkSmcUw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/SuU5ACIUBI8hWmKcMG3y9uBR.gif?f=user_large

• Alpina
But remember to get rekt in september.

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8TshoFFX5UhvJ3pcQfCqhfSNhSs=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/x9jBDAH7Z8MraZ8VRuBVDlrr.jpg?f=user_large

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-08 09:05
Kol Nedra schreef op maandag 1 september 2025 @ 01:38:
ik plaats zelfs ook meme's op andere plaatsen, ze zijn niet verwijderd :9
beetje flirten met de banhamer dan maar? :7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZWZ7Ard-rAMcNpHY__IbfrPieBg=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/By68WNt8i5fHTvkqWTAQhrOD.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• kbuntu
John245 schreef op maandag 1 september 2025 @ 05:11:
Goedemorgen allemaal,

Rektember begint goed.
De angst begint erin te sluipen. De aanval op de FED moet nog landen in de markt en we kunnen weer lekker wachten op cijfertjes deze week.

Slippen we niet de bear in?

• Alpina
Goud weer richting ath. Dan zal het over een aantal weken weer voor Bitcoin zijn. Denk ik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z3aq5uPOmctUzqgHYtFDIc8MjEE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/cEXlQSHGz5qDPb0pkQ6VO3wM.gif?f=user_large

• Alpina
kbuntu schreef op maandag 1 september 2025 @ 06:54:
[...]

De angst begint erin te sluipen. De aanval op de FED moet nog landen in de markt en we kunnen weer lekker wachten op cijfertjes deze week.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SGyLhEe5sC4hx6osi1Eh9Kg3-sE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/qpAPMrUz3cFwSu4K8zgBibJa.gif?f=user_large

• Pinsa
[...]

Uptober

• El Caballero
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07:26
Wat een k**zooi die Bybit transfer.. Had al wel een pop-up ergens zien langskomen dat NL accounts naar EU overgingen, en de berichten in dit topic blijkbaar gemist, maar nu hoopte ik dus even snel voor vertrek naar werk m'n wekelijkse VCA te doen.. Mooi laag geprijsd.. Moet je je nieuwe EU account KYC'en, heb je niet de fiat funds die je al had, kan je geen saldo toevoegen met iDeal. Nu uiteindelijk maar m'n VCA aankoop op Bitvavo gedaan, goed bijhouden wat waarbij hoort en dan later oplossen dat de inleg met verschillende strategieën op de juiste accounts terecht komt.. Of gewoon helemaal nokken met Bybit, opzouten! Sorry, moest even stoom afblazen.. :(

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:03

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik kan de Bybit opt-out nog helemaal niet vinden (heb geen proof of address welke voor EU vereist lijkt uit hun email). Ergens op je Assets pagina zou een migratie of opt-out functie staan.

Misschien zijn ze nog druk aan het coden op de test omgeving. :+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international law enforcement operation.

• Alpina
El Caballero schreef op maandag 1 september 2025 @ 07:07:
Wat een k**zooi die Bybit transfer.. Had al wel een pop-up ergens zien langskomen dat NL accounts naar EU overgingen, en de berichten in dit topic blijkbaar gemist, maar nu hoopte ik dus even snel voor vertrek naar werk m'n wekelijkse VCA te doen.. Mooi laag geprijsd.. Moet je je nieuwe EU account KYC'en, heb je niet de fiat funds die je al had, kan je geen saldo toevoegen met iDeal. Nu uiteindelijk maar m'n VCA aankoop op Bitvavo gedaan, goed bijhouden wat waarbij hoort en dan later oplossen dat de inleg met verschillende strategieën op de juiste accounts terecht komt.. Of gewoon helemaal nokken met Bybit, opzouten! Sorry, moest even stoom afblazen.. :(
Kraken?

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04:04

Coldcat

HODL

El Caballero schreef op maandag 1 september 2025 @ 07:07:
Relax…. Het is pas maandag… ochtend :+

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Pinsa
https://www.telegraaf.nl/...tale-munten/86804122.html

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tAybndsdU2YxAfCTa1NfdKn2fro=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/2AVI1VRjYcoFJTyTUeYC4vWN.gif?f=user_large

[ Voor 36% gewijzigd door Pinsa op 01-09-2025 07:20 ]

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:15
Weer aan het werk en rode cijfers, dubbel rekt.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:03

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Pinsa zet die eens in dat andere topic ....

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS4lkeXSDg_hP1O6XYbT1tYKhZCF0QsxnDVfQ&s

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international law enforcement operation.

• Pinsa
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6iyMs0dvquJXrvfwkZx-H7fmyfY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/HST5jjxEjbnELasG8D44HN0l.gif?f=user_large

Haha i double dare you! En dan krijg ik een warming of ban? Kan geen dag zonder memes posten namelijk :>

[ Voor 19% gewijzigd door Pinsa op 01-09-2025 07:29 ]

• Loemoes
[...]

Thanks voor de buy signal :)
Pagina: 1 ... 183 ... 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!