They all knew borders no longer divided the world so much as ideologies.
Ja, natuurlijk is er een kans dat rode futures geen dump hoeft te betekenenbsmpower schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 13:39:
[...]
Ok kom ik weer met een vraag. Als het zo simpel is dat futures in het rood per definitie betekend dat we straks gaan dumpen. Dan heeft iedereen nu toch al verkocht om straks lager in te kopen? Of wat is de reden dat men dat hier niet doet? Is er bv ook een kans dat rode futures helemaal geen dump hoeft te betekenen vanmiddag.
Maar er zijn zat situaties geweest waarin Wall Street rood was maar Bitcoin groen. Je lijkt heel vaak te denken dat wij hier direct op alles acteren, ook op zo'n willekeurige "voorspelling" en daarmee dan mega winsten binnenharken. De realiteit is echt anders. Op wat leverage gokjes na zal 99% van de leden hier gewoon lekker blijven zitten bij zo'n random "futures zijn rood" bericht. Daar valt doorgaans echt niet op te traden. Als je dat wil doen kun je daarvoor veel beter reguliere TA gebruiken.
En wie dat wel doet, leert dat vaak OF heel snel af.... OF eindigt met grote bags/lege zakkenGuere schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 13:47:
Op wat leverage gokjes na zal 99% van de leden hier gewoon lekker blijven zitten bij zo'n random "futures zijn rood" bericht.
Je weet het antwoord al.koelebobes schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 13:57:
Ben wel benieuwd wat Tromp vanavond gaat zeggen, hoop niet dat onze langzame opbouw van de afgelopen dagen weer wordt afgebroken
[Afbeelding]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
koelebobes schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 13:57:
Ben wel benieuwd wat Tromp vanavond gaat zeggen, hoop niet dat onze langzame opbouw van de afgelopen dagen weer wordt afgebroken
[Afbeelding]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
zo simpel is het niet. Vaak is er geen correlatie tussen btc of stonks. Of flippen de koersen stonk gewoon groen nadat futures al de hele dag rood zijn.bsmpower schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 13:39:
[...]
Ok kom ik weer met een vraag. Als het zo simpel is dat futures in het rood per definitie betekend dat we straks gaan dumpen. Dan heeft iedereen nu toch al verkocht om straks lager in te kopen? Of wat is de reden dat men dat hier niet doet? Is er bv ook een kans dat rode futures helemaal geen dump hoeft te betekenen vanmiddag.
Er op gaan traden zonder andere TA erbij te pakken is gewoon wachten op totale rektheid
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dit hangt echt af van de tijdshorizon waar je op zit. Als je een actieve handelaar bent, dan is dit inderdaad iets waar je op kunt inspelen. Zit je er voor de langere termijn in, dan is het niet relevant of de futures nou rood of groen kleuren.bsmpower schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 13:39:
[...]
Welk perspectief
PAXG ATH
USDT ATL
BTC ATH s00n
Wat vind je er zelf van @sjorremans aangezien je het zo overtuigend plaatst hier.anti elppa schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 14:16:
[...]
zo simpel is het niet. Vaak is er geen correlatie tussen btc of stonks. Of flippen de koersen stonk gewoon groen nadat futures al de hele dag rood zijn.
Er op gaan traden zonder andere TA erbij te pakken is gewoon wachten op totale rektheid
ik heb dat soort post ook keer of 100 gemaakt afgelopen 6 jaar. Het is wat sommigen hier ook zeggen, 1 van de parameters en just FYI voor de mensen die het nog niet gezien hadden.bsmpower schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 14:33:
[...]
Wat vind je er zelf van @sjorremans aangezien je het zo overtuigend plaatst hier.
Ik post ook vaak heatmaps, etf in of out flows etc.
deze ff pakken. Heb je best kans dat het daarna weer up gaat. Beetje degens huntahbsmpower schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 14:46:
De dump is iig alweer ingezet...
anti elppa schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 14:49:
[...]
deze ff pakken. Heb je best kans dat het daarna weer up gaat. Beetje degens huntah
[Afbeelding]
knakworst schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 14:30:
Komende dagen / weken zal het alleen nog maar over de hoge rentes gaan. Oplossing is simpel, quantitave easing. Effect, meer inflatie, stijgende bitcoin. Mijn body is ready.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/yPxvC24Js84wkSEQME3Ol8Fc.gif?f=user_large)
bsmpower schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 14:46:
Nee jij post alleen inflows. Outflows betekent sochtends altijd krekels.anti elppa schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 14:46:
[...]
ik heb dat soort post ook keer of 100 gemaakt afgelopen 6 jaar. Het is wat sommigen hier ook zeggen, 1 van de parameters en just FYI voor de mensen die het nog niet gezien hadden.
Ik post ook vaak heatmaps, etf in of out flows etc.
They who buy the dip, deserves the rip.
Kijk, dat is dus een lower high uitgebeeld.
14 augustus 2025?Danjel schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 15:03:
Bliep boink. Bounce. When ATH?
shit, het begint blijkbaar op te vallenDarrell schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 15:02:
[...]
Nee jij post alleen inflows. Outflows betekent sochtends altijd krekels.
haha ja altijd gevaarlijke situatie
nothing stops this train
🚨 US PULLS TSMC'S WAIVER FOR CHINA SHIPMENTS OF CHIP SUPPLIES
— *Walter Bloomberg (@DeItaone) 2 september 2025
Nee, nieuwe. Hoger.
Momenteel in de plus, dus SL break even. Eens kijken wat er zal gebeuren. De korte timeframe is UP...
Never ever financial advice...
Binnen nu en 30 minuten. En dan hoger.Pinsa schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 15:14:
Dip voor ants wen real dump?
2026, eerst gaan we moonen is mij verteldPinsa schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 15:14:
Dip voor ants wen real dump?
Maar zijn je buy orders ook ready?
Ben ik toch wel weer benieuwd wat het geworden is?Pinsa schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 15:22:
[...]
Vanmorgen 1e buy gedaan, ik hoop zo een 2e te doen
BTC what elseFrozen-North schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 15:23:
[...]
Ben ik toch wel weer benieuwd wat het geworden is?
Wat maakt 't uit, die bag is morgen alweer gedumptFrozen-North schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 15:23:
Ben ik toch wel weer benieuwd wat het geworden is?
Edit: heel goed Pinsa, BTC! En nu vasthouden hè!
[ Voor 10% gewijzigd door Guere op 02-09-2025 15:25 ]
Hey, je zou het mij als eerste laten weten toch
https://fees.pump.fun/
[ Voor 5% gewijzigd door souljah1h op 02-09-2025 15:28 ]
dat is niet vanzelfsprekend bij jou hoor
nothing stops this train
Als btc schommelt tussen 110k en 107k, kopen jullie dan elke dip die er komt?
Ik zou bv mijn order die net iets lager staat toch te gebruiken voor de dip.
Maar stick to the plan, nee?
Het was ook een joke maar wel grappig dat jullie mij gelovenKol Nedra schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 15:29:
[...]
dat is niet vanzelfsprekend bij jou hoor
Pinsa schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 15:30:
[...]
Het was ook een joke maar wel grappig dat jullie mij geloven
Het zal wel weer ja!Pinsa schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 15:30:
[...]
Nee, ik heb sinds 2020 niets meer gekocht op een beetje na rond de 80 dump van vorig jaar…pakkiwakki schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 15:30:
kleine vraag.
Als btc schommelt tussen 110k en 107k, kopen jullie dan elke dip die er komt?
Ik zou bv mijn order die net iets lager staat toch te gebruiken voor de dip.
Maar stick to the plan, nee?
Je zei dat je in 2017 in crypto bent gestapt.. stel je eens voor als je in 2018 of 2019 al had besloten om wat te investeren in Bitcoin
Pinsa schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 15:30:
[...]
Dat klopt maar toen dacht ik dat Bitcoin te duur wasLoemoes schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 15:36:
[...]
Je zei dat je in 2017 in crypto bent gestapt.. stel je eens voor als je in 2018 of 2019 al had besloten om wat te investeren in Bitcoin
Maare geen dump maar pumperino?
Indien shitcoin: snap je dat we dat gewoon een beetje heel erg raar vinden nadat je zo vol overtuiging had gezegd aan de kant te gaan staan? Volgens mij is er vergeleken met een paar dagen geleden toch ook helemaal niets veranderd aan de setup?
Uiteraard staat het je vrij te handelen hoe je wil, maar het lijkt gewoon zo willekeurig te zijn
Kan je je beter niet voorstellen, wordt je depressief.Loemoes schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 15:36:
[...]
Pinsa schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 15:38:
[...]
Dat klopt maar toen dacht ik dat Bitcoin te duur was![]()
Maare geen dump maar pumperino?
insert de nieuwe @Guere memePinsa schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 15:30:
[...]
nothing stops this train
Ja dat krijg je ervan door niet te kopen, als je namelijk had gekocht gingen we dumpen.
Ik stond langs de kant om goedkoper terug te kopen en dat is gelukt dus ik zie het probleem niet? Denk nou niet dat dit extreem grote bags zijn dat valt wel mee, ik sta nog met 50% fiat langs de kant voor een eventuele volgende dipGuere schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 15:39:
Nee maar ff serieus @Pinsa, heb je nou echt weer een shitcoin gekocht of toch Bitcoin?
Indien shitcoin: snap je dat we dat gewoon een beetje heel erg raar vinden nadat je zo vol overtuiging had gezegd aan de kant te gaan staan? Volgens mij is er vergeleken met een paar dagen geleden toch ook helemaal niets veranderd aan de setup?
Uiteraard staat het je vrij te handelen hoe je wil, maar het lijkt gewoon zo willekeurig te zijnIk ben bang dat je over een paar dagen naar exact dezelfde situatie kijkt en dan weer besluit eruit te stappen omdat je bang bent dat die x5 met de shitcoin die je deze keer hebt uitgekozen niet gehaald gaat worden...
Ik waardeer jullie zorgen, maar dat komt wel goed oh en ik ga voor een x2 dan ben ik al happy
En als ik Bitcoin had gekocht was er niks aan de hand?
Vanaf 14 augustus maakt BTC nog elke keer een lower low en lower high. Moet eerst een dag boven de 112,5K sluiten voor een higher high en daarmee een mogelijke trendomkering?
Allemaal ruis.bsmpower schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 14:46:
Nog meer ruis.bsmpower schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 15:43:
[...]
Vanaf 14 augustus maakt BTC nog elke keer een lower low en lower high. Moet eerst een dag boven de 112,5K sluiten voor een higher high en daarmee een mogelijke trendomkering?
On it's way. Op de daily gewoon een mooie higher low in de maak zo. Hier had je kunnen kopen. Nog iets gekocht?bsmpower schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 15:43:
[...]
@bsmpower zie je nu wat er gebeurd. Stonks diep rood, en btc bounce opweg om wat shorters te pakkenanti elppa schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 14:49:
[...]
deze ff pakken. Heb je best kans dat het daarna weer up gaat. Beetje degens huntah
[Afbeelding]
Nu nog wel ja.
En het mooie is, tot 120k honderden miljoenen voor het grijpen. Drie keer raden waar we naar toe gaan.anti elppa schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 15:50:
[...]
@bsmpower zie je nu wat er gebeurd. Stonks diep rood, en btc bounce opweg om wat shorters te pakken
Ik ben geen TA analist maar de vlag mag idd uit als we boven de 112k sluiten geloof ik.bsmpower schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 15:43:
[...]
Lachen heMr Ronman schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 15:52:
Deze pre New York open dumps gevolgd door een dikke pump zijn altijd wel de mooiste vind ik. Je had nog een mooie entry kunnen krijgen als hem gisteravond gemist had.
De boot missen is wel in play.Pinsa schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 15:51:
BTC D is aan het klimmen, is het scenario van 117k en dump naar 95k nog in play?
Dat zou te makkelijk zijn. Dus laten we doen alsof dat niet gebeurt en dan gebeurt het toch. Soort reverse psychology?knakworst schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 15:53:
[...]
En het mooie is, tot 120k honderden miljoenen voor het grijpen. Drie keer raden waar we naar toe gaan.
[Afbeelding]
"Probleem" is dat iedereen maar wat zegt maar het niet weet. Eerst zouden we naar 108K gaan om de longs rekt te laten gaan. Dan zijn de stonks rood en zal crypto wel volgen. Onee, toch niet. Gaan we ineens weer up. Of is het toch een fake pump en gaan we om 20u weer rekt omdat Trumpie iets gaat aankondigen.anti elppa schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 15:50:
[...]
@bsmpower zie je nu wat er gebeurd. Stonks diep rood, en btc bounce opweg om wat shorters te pakken
$0.06knakworst schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 15:53:
[...]
En het mooie is, tot 120k honderden miljoenen voor het grijpen. Drie keer raden waar we naar toe gaan.
Mand.bsmpower schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 15:56:
[...]
"Probleem" is dat iedereen maar wat zegt maar het niet weet. Eerst zouden we naar 108K gaan om de longs rekt te laten gaan. Dan zijn de stonks rood en zal crypto wel volgen. Onee, toch niet. Gaan we ineens weer up. Of is het toch een fake pump en gaan we om 20u weer rekt omdat Trumpie iets gaat aankondigen.
Dca en hodl dus. In btc
Niemand weet het. Dat is niet het probleem. Het probleem is risk management, een (oke/goede) strategie en wat over psychologie.bsmpower schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 15:56:
[...]
"Probleem" is dat iedereen maar wat zegt maar het niet weet. Eerst zouden we naar 108K gaan om de longs rekt te laten gaan. Dan zijn de stonks rood en zal crypto wel volgen. Onee, toch niet. Gaan we ineens weer up. Of is het toch een fake pump en gaan we om 20u weer rekt omdat Trumpie iets gaat aankondigen.
Wat @anti elppa zegt. DCA. KISS.
[ Voor 3% gewijzigd door Danjel op 02-09-2025 15:59 ]
Daarom stoppen met luisteren naar anderen. Je eigen plan trekken. Kun je ook niemand anders de schuld geven.Danjel schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 15:58:
[...]
Niemand weet het. Dat is niet het probleem. Het probleem is risk management, een (oke/goede) strategie en wat over psychologie.
Ik zit bijvoorbeeld voor 90% in alts. Durf ik hier eigenlijk niet zeggen, want iedereen gaat zeggen dat ik BTC moet kopen.
[ Voor 14% gewijzigd door souljah1h op 02-09-2025 16:01 ]
Ik weet het wel. We gaan of Moon of Rekt. Oja nog een 3e mogelijkheid, consolideren.bsmpower schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 15:56:
[...]
https://support.poloniex....-in-Trading-Fees-with-TRX
souljah1h schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 16:00:
[...]
Ik zit bijvoorbeeld voor 90% in alts. Durf ik hier eigenlijk niet zeggen, want iedereen gaat zeggen dat ik BTC moet kopen.
They all knew borders no longer divided the world so much as ideologies.
Doe eens gek
Gewoon even vechten met een significant leveltje...knakworst schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 16:06:
En weer rekt.
Hahahaha, I see what you did there!souljah1h schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 16:00:
[...]
Daarom stoppen met luisteren naar anderen. Je eigen plan trekken. Kun je ook niemand anders de schuld geven.
Ja dit wordt een mooi groen dagje hoor.TakutoRadiance schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 16:07:
[...]
Gewoon even vechten met een significant leveltje...
[Afbeelding]
Geen probleem. Wordt vanzelf 90% BTCsouljah1h schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 16:00:
[...]
Daarom stoppen met luisteren naar anderen. Je eigen plan trekken. Kun je ook niemand anders de schuld geven.
Dat is toch negatief …Amstrike01 schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 16:09:
De markt speculeert op Vance, trump gaat (tijdelijk) aftreden
BTC €94.837,08
Is niet erg, dat percentage BTC wordt vanzelf groter.souljah1h schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 16:00:
[...]
Ik hoop de dip van gisteren. Was vroeger wakker dus mooi moment om te kopen.kazzzdafke schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 15:13:
Ik heb toch maar de dip gekocht, met strakke invalidatie.
Momenteel in de plus, dus SL break even. Eens kijken wat er zal gebeuren. De korte timeframe is UP...
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/ezKwWVsF9RSFDUoMX0jvT2c4.jpg?f=fotoalbum_large)