Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Slaap lekker
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
knakworst schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 22:14:
Kijk, lekker rode candles. Even alles uit de boom schudden. Kunnen we daarna weer moon.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Inderdaad, vanaf 108k -> 420k in 48 uurtjesknakworst schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 22:14:
Kijk, lekker rode candles. Even alles uit de boom schudden. Kunnen we daarna weer moon.
Positief blijven mensen! En stack die sats.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Famous last words..keanu_ schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 21:01:
Kunnen wel concluderen dat de 112k een support is.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
:gifsicle():strip_exif()/f/image/drLLwtYk8jeWR9BpvTH7NW2k.gif?f=user_large)
nothing stops this train
Is helemaal niet mooiKol Nedra schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 22:25:
toch mooi om te zien he ook al dalen we
[Afbeelding]
[Afbeelding]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp
There we go.
— Michaël van de Poppe (@CryptoMichNL) 25 augustus 2025
The markets are dropping fast, starting the week with a significant correction across the board.
Again, these corrections are there to be utilized and to be fully positioned with #Altcoin & $ETH going into Q4.
bijna 1 miljoen volgers
nothing stops this train
Ja idd, niet te lang wachten, dus zojuist wat buy orders in de 106.8-108.5k regionen gezet, ik ben er klaar voor.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp
Ik ben van 110k gestart en al 2 orders gehitTaro schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 22:35:
[...]
Ja idd, niet te lang wachten, dus zojuist wat buy orders in de 106.8-108.5k regionen gezet, ik ben er klaar voor.
Laatste order staat op 105k…
Opnieuw, het is wat lui traden.. volgende week weer thuis en wat netter/actiever managen.
[ Voor 12% gewijzigd door kazzzdafke op 25-08-2025 22:42 ]
Never ever financial advice...
morgen weer nieuwe eurootjes versturen
[ Voor 40% gewijzigd door Kol Nedra op 25-08-2025 22:43 ]
nothing stops this train
Wat doe jij met de fiat die overblijft als bijv. de 105k order niet wordt gevuld? Aan de zijlijn blijven tot een volgende dip? Of op de weg omhoog bij een kleine pullback er alsnog in storten?kazzzdafke schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 22:40:
[...]
Ik ben van 110k gestart en al 2 orders gehit
Laatste order staat op 105k…
Opnieuw, het is wat lui traden.. volgende week weer thuis en wat netter/actiever managen.
keanu_ schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 21:01:
Kunnen wel concluderen dat de 112k een support is.
Of we wachten op een black swan, dan kan alles nog gebeuren
They all knew borders no longer divided the world so much as ideologies.
Dat hangt af van hoe die pullback eruit ziet, hoe stevig de uptrend/downtrend is, soms zelfs een hedge short.Taro schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 22:44:
[...]
Wat doe jij met de fiat die overblijft als bijv. de 105k order niet wordt gevuld? Aan de zijlijn blijven tot een volgende dip? Of op de weg omhoog bij een kleine pullback er alsnog in storten?
Ik ben niet echt de fomo buyer. Ik zeg het regelmatig: van level tot level. Ik wacht liever voor een stevige trade. Als ik toch indruk krijg dat ik nog kan instappen, is het altijd met een lager bedrag dat de initiële trade had geweest op een deftig level.
Maar persoonlijk lig ik niet wakker van wat fiat aan de kant. Er zijn kansen genoeg
Vroeger veel te veel toch nog in een trade willen stappen waar je dan uiteindelijk op de POC zit te balanceren, winst/verlies.. en dan moet je geluk hebben als het jou kant uitdraait maar.. ik doe dat (bijna) niet meer.
Heb duidelijke SL, plan, level. Ik zit er ook niet mee in van een 2 of 3 trades met strakke SL te verliezen, als ik niet geladderd inkoop. Maar dan effectief op de bottem wel die dikke trade te pakken die alles maal X doet en die kleine verliesjes direct laat vergeten.
Never ever financial advice...
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Kol Nedra schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 17:30:
$110.9k nog dca gedaan, heb de bodem gekocht!
[Afbeelding]
Aeronaut schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 08:20:
Was er gisteren een dip?
Hey Hey HEEYYYYY….
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Als de boel weer wat stabiliseert, dan vergroot ik m'n positie mogelijk wel weer, maar moet het wel wat lager dan dit staan, anders blijft m'n GAK (bijna) hetzelfde.
Die stoplossjes worden snel gehaald zo.Aeronaut schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:22:
Aero heeft weer 1.50 getikt. Mijn exitplan is in werking gesteld. Tientallen stoplossjes onder huidige prijs. Omhoog? Bijstellen, omlaag? Cashen.
Elke zou zijn gehit… heb ze geannuleerd. Kijken hoe dat uitpaktknakworst schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 23:29:
[...]
Die stoplossjes worden snel gehaald zo.
Morgen weet ik meer..
[ Voor 5% gewijzigd door Aeronaut op 25-08-2025 23:49 ]
En daar gingen mn diamond handsKol Nedra schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 23:59:
Er komt nog meer REKTheid aan, be prepared:
[Afbeelding]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Vrijdag futures, weekendje er over en dan maandag de afterburners naar 240k aan want iedereen verwachtte rektember...
Of niet.

Dan geven we gewoon die Yanks weer de schuld.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international law enforcement operation.
Hoe heet die kerel ook alweer?
De taalmodellen weten het niet omdat ze alleen de populairste opties uit desinformatie kiezen
Plan B, Michaël van der Poppe, enz.
Dat zit wel Schnorr.
Bob Loukas?Stukfruit schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 06:41:
Ik begin trouwens oud te worden en kan me niet meer herinneren hoe m'n favoriete cryptoanalist heet. @anti elppa post er wel eens video's van en ze komen maximaal een paar keer per jaar uit. Uitlegstijl is zeer rustig.
Hoe heet die kerel ook alweer?
De taalmodellen weten het niet omdat ze alleen de populairste opties uit desinformatie kiezen
Plan B, Michaël van der Poppe, enz.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
De treasuries kopen wel. Het s de retail de verkoopt.Jumpman schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 07:25:
Wat maakt nu echt deze weg naar beneden? Telkens bij een beetje uptrend, worden daarna alle longs geliquideerd, lijkt het wel. Ik zie nog steeds het aantal Bitcoin in entiteiten stijgen https://bitcointreasuries.net/.
Wij beleggen samen ook in de S&P500 iedere maand, ook ik heb mijn vrouw zo ver gekregen om het spaargeld van de kinderen te beleggen alleen weet nog niet of het ook de S&P500 wordt of iets anders. Ik ben nu echter alleen nog even aan het afwachten of Amerika nog helemaal op zijn gat gaat, dat zou dan een mooi instap moment zijn om te beginnen met DCA'n.Kol Nedra schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 13:03:
van het weekend met de vrouw des huizes gesproken; we gaan via dca S&P500 ETF kopen met het spaargeld dat we van onze kinderen opzij leggen.
Dit geld hebben we zeker 10+ jaar niet nodig.
ik ben very happy dat het mij gelukt is om haar hiervan over te halen! ik dca nu 1x per 2 maanden wat van dit in die ETF. mocht er tussentijds een Black Swan komen (zoals we dit jaar hadden met tarrifs) dan gaat er natuurlijk gelijk wat extra erin.
[ Voor 32% gewijzigd door Pinsa op 26-08-2025 07:52 ]
Treasuries en mensen (retail?) via de ETF’s.John245 schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 07:38:
[...]
De treasuries kopen wel. Het s de retail de verkoopt.
Wordt tijd dat self-custody eenvoudiger wordt gemaakt, zodat meer mensen BTC holden op de manier zoals het bedoeld is. Zonder een risico te lopen alles kwijt te raken door een verkeerde transactie. Zal ook positief zijn voor de transactie fees (meer on-chain) transacties en niet alles in handen van enkele grote partijen.
Binance mede met crypto van hun klanten met Wintermute als uitvoerende partij.Jumpman schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 07:25:
Wat maakt nu echt deze weg naar beneden? Telkens bij een beetje uptrend, worden daarna alle longs geliquideerd, lijkt het wel. Ik zie nog steeds het aantal Bitcoin in entiteiten stijgen https://bitcointreasuries.net/.
Daarom not your keys, not your coins en er wordt nog met je voeten gespeeld ook.
MartyParty laad het duidelijk zien op zijn Twitter.
https://x.com/martypartym...IsEDofhuljqv2ANBt3-A&s=09
Dat is lastig. Zo simpel als bestaande gecentraliseerde systemen zijn gaat het nooit worden.jvel92 schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 08:00:
[...]
Treasuries en mensen (retail?) via de ETF’s.
Wordt tijd dat self-custody eenvoudiger wordt gemaakt, zodat meer mensen BTC holden op de manier zoals het bedoeld is. Zonder een risico te lopen alles kwijt te raken door een verkeerde transactie. Zal ook positief zijn voor de transactie fees (meer on-chain) transacties en niet alles in handen van enkele grote partijen.
With great power, comes great responsibility. Zelf zonder tussenkomst van derden waarde kunnen overdragen houdt ook in dat je zelf risico loopt dat je die waarde naar de verkeerde persoon overdraagt.
Meer on-chain transacties is juist niet gunstig voor de fee. Hoe drukker het netwerk hoe hoger de fee als je snel wil overdragen. Juist door de ETF's zie je dat het netwerk minder druk is aangezien duizenden transacties nu geaggregeerd als ETF flow over de chain lopen.
Overigens is de on-chain fee over het algemeen zeer gering.
https://mempool.space/nl/
Voor minder dan 1 dollar kun je nu vlot worden opgepikt.
Ik zie het. Hoe hard naai je je klanten dan, vooral de mensen met leverage in bepaalde posities. Er is maar één oplossing massaal de CEX verlaten en nooit meer terugkomen.Numbers schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 08:08:
[...]
Binance mede met crypto van hun klanten met Wintermute als uitvoerende partij.
Daarom not your keys, not your coins en er wordt nog met je voeten gespeeld ook.
MartyParty laad het duidelijk zien op zijn Twitter.
https://x.com/martypartym...IsEDofhuljqv2ANBt3-A&s=09
Via de ETF's kopen vooral instituties.jvel92 schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 08:00:
[...]
Treasuries en mensen (retail?) via de ETF’s.
En dan ziet de graph er toch nog beter uit dan btc. Oef.Aeronaut schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 23:03:
ETH heeft een fantastische BART gemaakt
[Afbeelding]
Heel goed inderdaad, 10% onder de high uit 2021. Krap aan die ATH aangetikt deze cycle.Antifon schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 08:39:
[...]
En dan ziet de graph er toch nog beter uit dan btc. Oef.
Als je cycle low hebt gekocht nog steeds prima, maar ETH/BTC ziet er nu nog steeds erg slecht uit. Meer risico, minder rendement. Alleen maar lower highs vanaf 2017.
BTC100K2021 schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 08:47:
[...]
Heel goed inderdaad, 10% onder de high uit 2021. Krap aan die ATH aangetikt deze cycle.
Als je cycle low hebt gekocht nog steeds prima, maar ETH/BTC ziet er nu nog steeds erg slecht uit. Meer risico, minder rendement. Alleen maar lower highs vanaf 2017.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Allemaal ruis volgens sommige hier.ByteMe_ schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 09:10:
Zo mensen, het gaat wel lekker weer he?
ByteMe_ schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 09:10:
Maakt de dump toch een stuk draaglijker.
Wel wat deprimerende gifjes, versterkt de dip natuurlijk wel. Bij Moon zijn de plaatjes veel beter.Nubtrix schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 09:25:
Gelukkig zijn er nog de gifjes in de slowchat.
ByteMe_ schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 09:10:
Dat dacht ik ook vanmorgen toen ik op de wc zat en de SC weer eens opendeNubtrix schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 09:25:
Toen 6 dagen na de top de eerste dikke candle naar beneden van 63.5K naar 58K. Nu zitten we een dag of 10 na de top.
Daarna ging het in 2021 een dag of 14 via lower highs lager naar 56K. En toen in 2 dagen naar 41K.
De komende 2 weken gaan we zien wat de richting wordt. Als we onder de BMSB duiken (107.7/106.7) is het alarmfase 1.
Ik wil ook graag nog een mooie laatste leg omhoog en eigenlijk is het nog net te vroeg voor de top maar de gelijkenissen zijn er.
[ Voor 14% gewijzigd door BTC100K2021 op 26-08-2025 09:36 ]
En gelukkig hebben we de kansloze tweets van vd Poppe.Nubtrix schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 09:25:
Herzlich gutenmorgen in this accumulation period.
— Michaël van de Poppe (@CryptoMichNL) 26 augustus 2025
Alleen kwam die top van 69k pas in november van dat jaar.BTC100K2021 schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 09:32:
De gelijkenissen met de 69K top zijn er wel nu.
Toen 6 dagen na de top de eerste dikke candle naar beneden van 63.5K naar 58K. Nu zitten we een dag of 10 na de top.
Daarna ging het in 2021 een dag of 14 via lower highs lager naar 56K. En toen in 2 dagen naar 41K.
De komende 2 weken gaan we zien wat de richting wordt. Als we onder de BMSB duiken (107.7/106.7) is het alarmfase 1.
Dus zouden we potentieel nog wel een leg up gaan krijgen richting die 150k.
Maar goed, deze cycle verloopt sowieso al eerder dan voorgaande.
Eens, een top nu zou eigenlijk te vroeg zijn hoewel we inderdaad. Halving was een maand eerder, dus dan zou je een top in oktober verwachten.Vis schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 09:36:
[...]
Alleen kwam die top van 69k pas in november van dat jaar.
Dus zouden we potentieel nog wel een leg up gaan krijgen richting die 150k.
Maar goed, deze cycle verloopt sowieso al eerder dan voorgaande.
Maar macro zijn de omstandigheden nu anders.
Over een paar maand zullen we het weten. Teken nu een lijn omhoog en het was een mooie liquidity grab op 108K, omlaag en je valt keihard de bear in. Zodra die 100K eraan is dan gaat het sentiment snel draaien.
Edit: Ben was ook over de BMSB aan het nadenken, video van enkele uren geleden.
[ Voor 11% gewijzigd door BTC100K2021 op 26-08-2025 09:45 ]
Enige kleine verschil is de complete etf iinstroom.BTC100K2021 schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 09:32:
Ik wil ook graag nog een mooie laatste leg omhoog en eigenlijk is het nog net te vroeg voor de top maar de gelijkenissen zijn er.
Oh jij wil gifjes?Nubtrix schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 09:25:
Een deel van de instroom zijn kopers die zijn overstapt op ETF's in plaats van Coinbase/self-custody.S.McDuck schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 09:44:
[...]
Enige kleine verschil is de complete etf minstroom.
Een ander verschil is de FED rente, toen 0,25%, nu 4,50%.
Dat is het ook maar ik heb makkelijk lullen.
Mijn GAK ligt net boven de cycle low van eind '22. Meer dan genoeg 'papieren winst' om me niet druk te hoeven maken als we een paar procent naar beneden duikelen. Bovendien is mijn exit plan tot nu toe erg effectief gebleken.
Het klinkt als een sneer, zo is het niet bedoeld. Iedereen kan doen wat ik kan, ik ben echt niet de slimste in dit topic.
Ik hou er ook rekening mee dat de top reeds geweest is.BTC100K2021 schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 09:32:
Vooral dan omwille van het feit dat 99% van crypto twitter blijft roepen dat we moon gaan Q4.
Wanneer ben je de "slimste"? Als je GAK rond de 16K ligt dan is dat toch geniaal!Domino schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 09:50:
[...]
Dat is het ook maar ik heb makkelijk lullen.
Mijn GAK ligt net boven de cycle low van eind '22. Meer dan genoeg 'papieren winst' om me niet druk te hoeven maken als we een paar procent naar beneden duikelen. Bovendien is mijn exit plan tot nu toe erg effectief gebleken.
Het klinkt als een sneer, zo is het niet bedoeld. Iedereen kan doen wat ik kan, ik ben echt niet de slimste in dit topic.
De daily print wel lelijke lower lows en lower highs, als 107k gaat begin ik me wel serieus zorgen te maken.BTC100K2021 schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 09:32:
Ik hou er rekening mee dat de bull nog niet gestart is.Nubtrix schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 09:53:
[...]
Ik hou er ook rekening mee dat de top reeds geweest is.
Vooral dan omwille van het feit dat 99% van crypto twitter blijft roepen dat we moon gaan Q4.
Die GAK is erg fijn ja maar de echte kracht van deze cycle voor mij persoonlijk is emotieloos kopen en verkopen.bsmpower schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 09:53:
[...]
Wanneer ben je de "slimste"? Als je GAK rond de 16K ligt dan is dat toch geniaal!
Toen ik mijn exit plan op papier (excel) zette zat btc rond de 30k. Toen voelde verkooptargets van >100k als pure euforie. Pas als je echt op dat prijsniveau aankomt slaat de greed toe, en dan moet je sterk zijn. Een plan is een plan.
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/XuxKzcpBmZDpM1kxuNvPPB2f.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MFagdFyLJHMz6TCGZ9OFwcfT.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/8fisvROJxhCx58nwi3wYg8km.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UIt0FUczIaRp2h9I6KP5yqYd.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/32jiNJXZsnAXW3k7ALt0zbuD.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/GGsYlsSZEZqWFAtyFPthevJ7.jpg?f=user_large)
/f/image/KCLYZM5p6sk2DqtqSz7NHcoj.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/6jsP0ItmDXLFJdbxwN6SyZRj.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/k2IzgaKetYKEQE55Kzo9Tyk2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ngCBqRTke3Y3SyTmZhOYemGP.jpg?f=fotoalbum_large)