[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++ Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 171 ... 311 Laatste
Acties:
  • 1.021.445 views

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
BTC bodem +/- 110.3k? Of gaan we lager?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CYsNIBciFBkFJES8i-jejZsxbXc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5FSyKrF7EvJEStZPvDru7avh.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 88% gewijzigd door keanu_ op 25-08-2025 13:02 ]

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-08 09:05
keanu_ schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 12:59:
BTC bodem 110.5k? Of gaan we lager?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HRY5D9YqnVnaVLiCbHagHHvLte8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/UpwCVRotewsvtmBN01IgHKDX.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:11
Lekkere slowbleed monday dit. Tevens nieuwe week, nieuwe BMSB: de lijntjes liggen inmiddels heel dicht bij elkaar. Is basically nu als een lijn te trekken: $107.8k - $108k.

Dat is niet ver meer naar beneden, slechts 2,5% lager. Ik blijf erbij: Bitcoin heeft in deze fase van de bull niets te zoeken onder de BMSB. Aantikken is zeer realistisch en dat post ik ook al weken, wellicht zelfs even een korte wick eronder. Maar eigenlijk hebben we een super overtuigende bounce rond de $108k nodig.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08 19:47
van het weekend met de vrouw des huizes gesproken; we gaan via dca S&P500 ETF kopen met het spaargeld dat we van onze kinderen opzij leggen.
Dit geld hebben we zeker 10+ jaar niet nodig.
ik ben very happy dat het mij gelukt is om haar hiervan over te halen! ik dca nu 1x per 2 maanden wat van dit in die ETF. mocht er tussentijds een Black Swan komen (zoals we dit jaar hadden met tarrifs) dan gaat er natuurlijk gelijk wat extra erin.

nothing stops this train

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-08 15:14
Guere schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 13:03:
Lekkere slowbleed monday dit. Tevens nieuwe week, nieuwe BMSB: de lijntjes liggen inmiddels heel dicht bij elkaar. Is basically nu als een lijn te trekken: $107.8k - $108k.

Dat is niet ver meer naar beneden, slechts 2,5% lager. Ik blijf erbij: Bitcoin heeft in deze fase van de bull niets te zoeken onder de BMSB. Aantikken is zeer realistisch en dat post ik ook al weken, wellicht zelfs even een korte wick eronder. Maar eigenlijk hebben we een super overtuigende bounce rond de $108k nodig.
Komt overeen met CryptoEd, oude rot in het vak en heeft vaak wel interessante analyses.
https://x.com/Crypto_Ed_NL/status/1959906590972064084

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GzL8pD2WAAAUIPz?format=png&name=large

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:41

tomtom901

Moderator General Chat
Kol Nedra schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 13:03:
van het weekend met de vrouw des huizes gesproken; we gaan via dca S&P500 ETF kopen met het spaargeld dat we van onze kinderen opzij leggen.
ik ben very happy dat het mij gelukt is om haar hiervan over te halen! ik dca nu 1x per 2 maanden wat van dit in die ETF. mocht er tussentijds een Black Swan komen (zoals we dit jaar hadden met tarrifs) dan gaat er natuurlijk gelijk wat extra erin.
Ons kind spaart ook niet :Y) welcome to the club

• K00kaburra
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Zal straks even mijn laptop een systeemherstel geven naar een punt van een week of twee geleden, om zo alsnog de 124k te kunnen verkopen.

Snap niet dat er niet meer Tweakers op dit idee zijn gekomen.

Dit forum is toch minder tech heavy dan ik in eerste instantie vermoedde.

They all knew borders no longer divided the world so much as ideologies.

• Kol Nedra
K00kaburra schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 13:22:
Zal straks even mijn laptop een systeemherstel geven naar een punt van een week of twee geleden, om zo alsnog de 124k te kunnen verkopen.

goed idee, ik heb nog een pentium II op zolder liggen, stel ik het in ergens in rond 2013 en koop ik massaal BTC!

nothing stops this train

• K00kaburra
  • Niet online
Kol Nedra schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 13:24:
[...]

goed idee, ik heb nog een pentium II op zolder liggen, stel ik het in ergens in rond 2013 en koop ik massaal BTC!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/293aUjL4voCV1RWgm9ExPtiqPto=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/mNngDiPhrvScQ6CvzjSfE30J.gif?f=user_large

• keanu_
Kol Nedra schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 13:24:
[...]

Mag toch hopen dat je in 2013 een snellere pentium processor had :P

• Kol Nedra
keanu_ schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 13:27:
[...]

Mag toch hopen dat je in 2013 een snellere pentium processor had :P
heb je mijn auto al gezien? ;)

nothing stops this train

• Guere

Ik dacht dat jij vandaag iemand moest helpen verhuizen? Of zit jij lekker grappige posts te bedenken terwijl iedereen om je heen zich een ongeluk tilt? :P

• K00kaburra
  • Niet online
Guere schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 13:28:
[...]

Ik dacht dat jij vandaag iemand moest helpen verhuizen? Of zit jij lekker grappige posts te bedenken terwijl iedereen om je heen zich een ongeluk tilt? :P
Nee ging om een kar vol spul wat van boven naar beneden moest, is allang klaar. Nu wel naar het werk :(:)

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-08 17:03
[...]

ik gok dat ie na 69min en 420 sec door zijn rug gegaan is, en nu ergens onder een parasol aan een jonko ligt te lurken tegen de "pijn". Wellicht ook nog een blik in de hand

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-08 15:40
[...]

Afbeeldingslocatie: https://external-preview.redd.it/ZcTOR_MkZrwrE8As71ZjD15BJWuFaLg2qNGu8TDryMw.jpg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=86bb9da168f284071b45917abe101372657493ee

Zal dat Mr Taart zijn rechts in de hoek? ;)

• anti elppa
K00kaburra schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 13:31:
[...]

Nee ging om een kar vol spul wat van boven naar beneden moest, is allang klaar. Nu wel naar het werk :(:)
die kar vanaf 7 hoog van het balkon gereden?

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:47
Er zit weer wat leven in ETH :+

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-08 21:25

koelebobes

Wen BTC €100K

109.000 en dan weer up ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gBLJjuyDyQA3aKGTQdvV6HyitoM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/TlUzuAyE81rtz3vWcKLxoE27.gif?f=user_large

BTC €94.837,08

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:56

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Een boterham beleggen is ook beleggen.

Not financial advice.

• Pinsa
  • Laatst online: 22-08 21:36
bsmpower schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 12:52:
[...]

Wie is hier nu de permabear
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0Pijz9aBIaGX-E9xvgt29bMYHfU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/ctiNrE4WyBjoRi5YyoYeqjRM.gif?f=user_large

Maar ik ben nog steeds bullish hoor }:O

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ben benieuwd wat de yankees gaan doen zo, blinde paniek verkopen of lekker kopen... :)

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
zenith schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 14:08:
Ben benieuwd wat de yankees gaan doen zo, blinde paniek verkopen of lekker kopen... :)
Het verleden leert dat ze niet zo slim handelen in dit soort situaties.

• magrec
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 14:29
Pff aTAO blijft een beetje hangen, wacht op een flinke drop om bij te kopen of een mooie stijging voor verkoop maar nu toch al het hele jaar net niks.

• zenith
  • Niet online
magrec schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 14:17:
Pff aTAO blijft een beetje hangen, wacht op een flinke drop om bij te kopen of een mooie stijging voor verkoop maar nu toch al het hele jaar net niks.
Hier een dikke TAO long order op 330$, maar hij is er nog net niet... :)

• GekkeRipper
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:49
Ik kan dit op twee manieren lezen. 1: je zet het spaargeld van de kinderen om in een ETF en het blijft van de kinderen. 2: je zet het spaargeld van de kinderen om in een ETF en houdt het zelf :+

• Guere
Pinsa schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 14:06:
[...]

[Afbeelding]

Maar ik ben nog steeds bullish hoor }:O
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X6mr-14i-UkL5PcPApLEeo-OZCU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/bLGHzWV24oTwULK0CfhRtj1T.jpg?f=user_large

• Kol Nedra
GekkeRipper schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 14:27:
[...]

Ik kan dit op twee manieren lezen. 1: je zet het spaargeld van de kinderen om in een ETF en het blijft van de kinderen. 2: je zet het spaargeld van de kinderen om in een ETF en houdt het zelf :+
voor de kinderen natuurlijk, ze mogen van mij zelfs 30+ jaar zijn voordat ze het huis uit gaan, mits ze dan 80+% van hun salaris gaan beleggen.
als ze een bijbaantje hebben (vanaf 15 jaar) (dus er komt geld bij ze binnen) mogen ze ook kiezen
als voorbeeld:
keuze 1: €10 per week zakgeld
keuze 2: €15 per week maar dan gaat papa het in je investering account plaatsen

nothing stops this train

• Wispe
  • Niet online
Kol Nedra schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 14:31:
[...]

voor de kinderen natuurlijk, ze mogen van mij zelfs 30+ jaar zijn voordat ze het huis uit gaan, mits ze dan 80+% van hun salaris gaan beleggen.
als ze een bijbaantje hebben (vanaf 15 jaar) (dus er komt geld bij ze binnen) mogen ze ook kiezen
als voorbeeld:
Ik denk dat niet veel adolescenten nog graag bij hun ouders willen blijven wonen als ze 30+ zijn.

• Kol Nedra
Wispe schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 14:36:
[...]

Ik denk dat niet veel adolescenten nog graag bij hun ouders willen blijven wonen als ze 30+ zijn.
true, maar mag wel, mits ze bijdragen natuurlijk.
ik zou liever met mijn zoontje willen wonen dan mijn vrouw hoor _O-

nothing stops this train

• BTC100K2021

BTC100K2021

[...]

als voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: https://media.s-bol.com/7lBkYB4Ny1y/1094x1200.jpg

In dit huis
Beleggen we 80%
VCA of DCA
Hebben we een bijbaantje
Worden we verdrietig van FOMO
Zijn we blij met winstnemen

• Aeronaut
  • Laatst online: 09:29

Aeronaut

PF sinds TOP '24

pre market is weer lekker... negatief

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• GekkeRipper
[...]

als voorbeeld:
Goed idee van dat zakgeld. Of ze heitje voor een karweitje laten doen. Kinderen willen ook geld direct zien.

Ik heb met de vriendin afgesproken om wanneer we in de komende bear denken dat de bodem er ongeveer is we een ledger voor de kinderen kopen en er een bepaalde hoeveelheid BTC "op zetten". Of een tijdje DCA doen in plaats van 1 buy. Die leggen we ergens veilig weg en als ze 18 worden is het misschien wel een fortuin waard. Ze zijn nog erg jong nu. Dan hebben we het over 4 cycles ongeveer.

Voor de kinderen hebben we nu al een beleggingsrekening en spaarrekening. De vriendin merkte op dat ondanks dat we niets bijleggen in de beleggingsrekening maar wel op de spaarrekening, de belegging toch meer waard was. Kijk, dan zien ze het vanzelf in.

Van huis uit hebben we beide alleen "sparen" meegekregen. Dat gaan we voor onze kinders wel anders doen. Goed dat jullie dat ook doen :)

• anti elppa
BTC100K2021 schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 14:41:
[...]

[Afbeelding]

In dit huis
Beleggen we 80%
VCA of DCA
Hebben we een bijbaantje
Worden we verdrietig van FOMO
Zijn we blij met winstnemen
mensen die dit soort xenos/ action/ bigbazar drek aan de muur hebben :F
Mijn schoonmoeder had dit ook overal hangen. Volgens mij ging ze dan vanzelf geloven dat ze gelukkig was een een leuk mens was. Ongekend wat een takkenwijf was dat zeg. Gelukkig zien we die heks niet meer.

Zou dat ook zo met onze vriend uit het oosten gaan? Overal xenos/ action/ bigbazar drek aan de muur met dat rare ruiten logo en een dunne rus met dikke pekker, met wat kreten zoals ticker, flippening enzo. En dan gaat ie het vanzelf geloven

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

anti elppa schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 14:46:
[...]

mensen die dit soort xenos/ action/ bigbazar drek aan de muur hebben :F
Mijn schoonmoeder had dit ook overhangen. Volgens mij ging ze dan vanzelf geloven dat ze gelukkig was een een leuk mens was. Ongekend wat een takkenwijf was dat zeg. Gelukkig zien we die heks niet meer.

Zou dat ook zo met onze vriend uit het oosten gaan? Overal xenos/ action/ bigbazar drek aan de muur met dat rare ruiten logo en een dunne rus met dikke pekker, met wat kreten zoals ticker, flippening enzo. En dan gaat ie het vanzelf geloven
RUSTIG, denk aan je hart. je bloedsuiker stijgt weer zo. moeten we niet hebben. opa elppa

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 00:38
Aeronaut schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 14:47:
[...]

RUSTIG, denk aan je hart. je bloedsuiker stijgt weer zo. moeten we niet hebben. opa elppa
Zowist

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eNfjp0cIsZxTzoJH7XY1JVu2NDY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/wbQ5KYItwLQt1myeHnrbGuu9.webp?f=fotoalbum_large

• Wispe
  • Niet online
Mijn ouders hebben bewust ervoor gekozen om niet te beleggen, omdat ze niet op hun geweten wilden hebben dat de beleggingen niets waard zouden zijn (blijft natuurlijk altijd een gok).
Hebben ze ook een punt ;)

• Guere
als voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pnlGRbZkSO-SbZ3nNTT7-l-zLHI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/njxUh2d13kNITKuEEVJQYfIu.jpg?f=fotoalbum_large

Zo en misschien moet ik nu ook maar weer eens aan het werk...

• Frozen-North

• anti elppa
gok dat @Guere nu een miem zit te maken over schoonmoeders met xenos drek aan de wand

• Guere
anti elppa schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 14:54:
gok dat @Guere nu een miem zit te maken over schoonmoeders met xenos drek aan de wand
Hahaha ik was tempted, maar 3 in een row wordt wel teveel van het goede. Dan wordt de duimpjes spoeling ook weer zo dun :+

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21-08 13:35
Mijn ouders hadden ook een beleggingsrekening om wat op te bouwen voor het moment dat de kinderen gaan studeren. Toen kwam 2008 en was het voor mij het moment om te gaan studeren :+

Uiteindelijk trekt het allemaal wel bij en is het een mooie pot met geld geworden, dat voor andere doeleinden nuttig is gebruikt.

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
(overleden)

Hier draaien we alleen VMs. Met een snapshot kunnen we zo tijdreizen.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• GekkeRipper
jvel92 schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 15:00:
Mijn ouders hadden ook een beleggingsrekening om wat op te bouwen voor het moment dat de kinderen gaan studeren. Toen kwam 2008 en was het voor mij het moment om te gaan studeren :+

Uiteindelijk trekt het allemaal wel bij en is het een mooie pot met geld geworden, dat voor andere doeleinden nuttig is gebruikt.
Goed punt. Misschien net als met de pensioenpot tijdig risico afbouwen. Bijvoorbeeld door obligaties te kopen. Haha nee natuurlijk niet omzetten in BTC die hap!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:34
bsmpower schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 13:12:
[...]

Komt overeen met CryptoEd, oude rot in het vak en heeft vaak wel interessante analyses.
https://x.com/Crypto_Ed_NL/status/1959906590972064084

[Afbeelding]
Ik zou CryptoEd niet teveel credits geven, die man post 100 x per week een analyse, en ja, dan heb je wel eens een keer gelijk.

Was vroeger ook een echte VET shiller btw :) :)

• bsmpower
paul-s83 schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 15:20:
[...]

Ik zou CryptoEd niet teveel credits geven, die man post 100 x per week een analyse, en ja, dan heb je wel eens een keer gelijk.

Was vroeger ook een echte VET shiller btw :) :)
Door Edje heb ik toen verschillende muntjes gekocht waaronder Vechain. Elke keer als hij iets poste op Twitter, en je er snel bij was met kopen, had je kort daarna dikke winst. Alles wat hij tipte ging korte tijd daarna als een malle. Heeft ook mijn crypto succes deels bepaald. Die goeie oude tijd 8)

[ Voor 7% gewijzigd door bsmpower op 25-08-2025 16:12 ]

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:34
bsmpower schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 15:21:
[...]

Door Edje heb ik toen verschillende muntjes gekocht waaronder Vechain gekocht. Elke keer als hij iets poste en er snel bij was met kopen had je dikke winst. Heeft ook mijn crypto succes deels bepaald. Die goeie oude tijd 8)
nee Edje had dikke winst, want die gebruikte jou en mij om op te dumpen. (en The Coca Cola Kid natuurlijk, voor diegene die dat account nog kennen _/-\o_ )

• jvel92
bsmpower schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 15:21:
[...]

Door Edje heb ik toen verschillende muntjes gekocht waaronder Vechain. Elke keer als hij iets poste op Twitter, en je er snel bij was met kopen, had je kort daarna dikke winst. Alles wat hij tipte ging korte tijd daarna als een alle. Heeft ook mijn crypto succes deels bepaald. Die goeie oude tijd 8)
Ja, als je een groot publiek hebt is het makkelijk om een alt te pumpen en achteraf heb je altijd gelijk

• anti elppa
jvel92 schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 15:37:
[...]

Ja, als je een groot publiek hebt is het makkelijk om een alt te pumpen en achteraf heb je altijd gelijk
Mooiste voorbeeld was het verhaal van ben Armstrong (aka butboy). Kunnen ze een film van maken. Uiteindelijk helemaal van de planeet afgeflipt. Ik riep iig in 2019 al dat die vent niet te vertrouwen was. Zo ongekend veel slachtoffers gemaakt

• BTC100K2021

BTC100K2021

Ik krijg het idee dat we pas weer up gaan zodra ETH/BTC breekt.

Aggr.trade aan en genieten.

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Jongens, groene knop, niet rood

• BTC100K2021

BTC100K2021

De markt is jouw stoplosses aan het hunten. Daarna AERO $10

[ Voor 4% gewijzigd door BTC100K2021 op 25-08-2025 15:46 ]

• zenith
  • Niet online
We gaan voor de 108k geloof ik.... :)

• Vis
  • Laatst online: 11:11

Vis

anti elppa schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 15:42:
[...]

Mooiste voorbeeld was het verhaal van ben Armstrong (aka butboy). Kunnen ze een film van maken. Uiteindelijk helemaal van de planeet afgeflipt. Ik riep iig in 2019 al dat die vent niet te vertrouwen was. Zo ongekend veel slachtoffers gemaakt
Deze vent.. echt hé

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hdMRdFpab3ek9ngp7ElFhXtOB4g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uG2ZKQjKwRJqXtqHVnRw83Dw.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• jvel92
anti elppa schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 15:42:
[...]

Hahaha heerlijk Bitboy, dat was in ieder geval nog entertainment. Vol onder de drugs zijn Lambo terughalen _O- T Mis dit soort figuren wel deze cycle

Toont ook maar waar aan dat geld je persoonlijke problemen niet oplost en vaak alleen maar verder versterkt

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

BTC100K2021 schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 15:46:
[...]

De markt is jouw stoplosses aan het hunten. Daarna AERO $10
ik vertrouwde het niet na de vrijdag euforie pump..

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 10% gewijzigd door Aeronaut op 25-08-2025 15:49 ]

• anti elppa
jvel92 schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 15:47:
[...]

Hahaha heerlijk Bitboy, dat was in ieder geval nog entertainment. Vol onder de drugs zijn Lambo terughalen _O- T Mis dit soort figuren wel deze cycle

Toont ook maar waar aan wat dat geld je persoonlijke problemen niet oplost en vaak alleen maar verder versterkt
Hahaha ja heerlijk, helemaal lijp vd speed, 3 dagen wakker, beetje voor dat huis heen en weer rennen. Tot politie kwam. Geniaal

• keanu_
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7SzkGyKSoPZ65DcgfTn7pOq7YMI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/PllMO6gQGRhTROridJOIx0Oo.avif?f=user_large

• BTC100K2021

BTC100K2021

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/1z6q7l.gif

• Pinsa
Moon soon

• keanu_
De kans is, dat met de verwachtingen die altijd nog lager zijn, we niet zover komen (Cq 103k-108k). Dat is eigelijk een trend die meermaals tijdens de afgelopen bull is voorgekomen.

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TkMT6wfqwXPoBxG32kAHDWeUYXk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9JQ43E6jTK21fZaDJ0ubUnUf.jpg?f=fotoalbum_large

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

keanu_ schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 16:08:
De kans is, dat met de verwachtingen die altijd nog lager zijn, we niet zover komen (Cq 103k-108k). Dat is eigelijk een trend die meermaals tijdens de afgelopen bull is voorgekomen.
45 werd 48
67-72 werd 75k
88 werd 92
108 wordt 110 (?). close enough

TeamFrontrun

wie weet blért taco weer zometeen

[ Voor 6% gewijzigd door Aeronaut op 25-08-2025 16:12 ]

• anti elppa
keanu_ schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 16:08:
En in alle cycles hiervoor. Is standaard. Werkt ookl 2 kanten op

• anti elppa
Aeronaut schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 16:11:
[...]

45 werd 48
67-72 werd 75k
88 werd 92
108 wordt 110 (?). close enough

TeamFrontrun

wie weet blért taco weer zometeen
Er wachten ook nog hele volksstammen op 12k

• keanu_
anti elppa schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 16:13:
[...]

En in alle cycles hiervoor. Is standaard. Werkt ookl 2 kanten op
Wen 420k? :>

• Pinsa
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-Rt69nq4QB1SB3xbaoUbcPDZsk8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A1gmWHoNdoOFkfhXmwk9rOhm.jpg?f=fotoalbum_large

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:52

knakworst

Get more sats!

• oski27
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
Na 1,5-2 jaar dit kreng ook een keer ontvangen.
Wen airdrop szn.. 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I9-trvbPue_5DCRMaZjTON0pkT8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cXjmCqYVZQpCJ6OsDNfwCsy6.jpg?f=fotoalbum_large

• Kol Nedra
$110.9k nog dca gedaan, heb de bodem gekocht!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MocAjlVT2Bu9VBSnEvKNwcER1Jw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/9t15YotsdqcAv0vdCsXuadVS.gif?f=user_large

nothing stops this train

• S.McDuck
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20-08 16:15
Kol Nedra schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 17:30:
$110.9k nog dca gedaan, heb de bodem gekocht!
[Afbeelding]
Dus nu moon?

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:08
Ik heb in de diepe, donkere beer bitcoin gekocht met geld van de spaarrekening van de kleine. 0.1 btc voor 1800 euro. Die bezit dus 10m sats.

Daar ben ik nu stik jaloers op…

• Alpina
Domino schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 17:46:
[...]

Ik heb in de diepe, donkere beer bitcoin gekocht met geld van de spaarrekening van de kleine. 0.1 btc voor 1800 euro. Die bezit dus 10m sats.

Daar ben ik nu stik jaloers op…
Idem :)

Wel 2 keer hier.

[ Voor 3% gewijzigd door Alpina op 25-08-2025 18:09 ]

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:22
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EZ-DsNXRiiBsHp8lTkb5gGxhSA8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/woSKT0dfOTsL2d41eC6TTgtA.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mUj4sv1Zvck7EKH4WryL1JF8FqE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/ViBkncUJ3swlX5t7ORVK4maI.gif?f=user_large

• anti elppa

• anti elppa
Laat btc maar ff 2 a 3k pakken nog en rest stil staan aub. Of naar beneden

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21-08 16:53
@John245 toevallig ook in IREN?

• Pinsa
anti elppa schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 18:34:
Laat btc maar ff 2 a 3k pakken nog en rest stil staan aub. Of naar beneden
Up we go

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

The Ticker heeft de show verlaten

• S.McDuck
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20-08 16:15
Aeronaut schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 19:05:
The Ticker heeft de show verlaten
Ik krijg het schompus van die ticker... pinsa zei up dus ga gewoon up. En rap een beetje.

• bsmpower
Matig dagje zo. Morgen weer groen?

• Fordjah
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15-01 10:06
bsmpower schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 19:45:
Of rood
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HD1JwhOHuobQIoNPWikfV0LcKkk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/YP9z1hLkI7SSAmQm2afpVZBr.gif?f=user_large

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-08 10:27

YES

Moderator General Chat
bsmpower schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 19:45:
Zou fijn zijn, denk dat als we door dit level heen gaan we de 107.5k (bovenkant bull market support band) wel gaan zien:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k1FoKh4YO7FZAe0stnkCgkkFxWc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/g0GVCJ4yDZCHXQhMMFHoYQ1d.png?f=fotoalbum_large

• Frozen-North
Afbeeldingslocatie: https://external-preview.redd.it/51och2VftR1-hJXaZeRUgtFGwfD8NW51C4f6H4Mhb0U.jpg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=02fc04be2d6e581219e66f173ce8c6844114a3a4

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:08
S.McDuck schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 19:22:
[...]

Ik krijg het schompus van die ticker... pinsa zei up dus ga gewoon up. En rap een beetje.
Dus…. De ticker is up?

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21-08 16:53
niet doen

[ Voor 79% gewijzigd door YES op 25-08-2025 21:18 ]

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 20-08 18:20
Alle alts bloeden, niks nieuws, als btc dipt, gaan alts harder. Ff raketstof ophalen, en vanaf half september gewoon weer keihard up.

• almelo15
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-08 20:41
kbuntu schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 20:38:
Altijd mooi, gelijk doodstil in Almelo
Ja ojee nog maar 9% winst over t.o.v. btc deze week. Vet kut.

eth, The world's computer

• zenith
  • Niet online
Don Guacamole schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 20:45:
Alle alts bloeden, niks nieuws, als btc dipt, gaan alts harder. Ff raketstof ophalen, en vanaf half september gewoon weer keihard up.
LFG 😀

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21-08 21:42
Hoe laat gaan we die CME gap dichten?

Oja trouwens: de ticker is btc.d

Stack Sats

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
(overleden)
Ja, Maar ben van plan die langzaam af te bouwen.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• keanu_
Kunnen wel concluderen dat de 112k een support is.
Of we wachten op een black swan, dan kan alles nog gebeuren :>

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-08 09:35

Coldcat

HODL

keanu_ schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 21:01:
Weerstand ook

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Pinsa
keanu_ schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 21:01:
Hmm zelfs ik ben klaar met dippen dus laten we nu maar eens up gaan, laatste heuveltje word misschien nog September maar dan komen een paar leuke maanden :Y)

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Dubbele shake out vandaag.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:04

Darrell

Fiat moonboy

• Jumpman
  • Nu online
Ik pas als je het niet erg vindt.

• keanu_
Jumpman schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 21:20:
[...]

Ik pas als je het niet erg vindt.
Je doet je naam geen eer aan :p

• Jumpman
  • Nu online
keanu_ schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 21:21:
[...]

Je doet je naam geen eer aan :p
Haha, soms moet je weten wanneer je diamond hands moet hebben.
Pagina: 1 ... 171 ... 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!