Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Wel getrouwd, maar niet met een viswijftoilet_paper schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 00:05:
[...]
Ha, ook getrouwd met een lelijk viswijf?![]()
Just kiddin'
En voordat er mensen klagen dat ze dat HK topic niet mogen bezoeken (....), bij deze de foto's.
[ Voor 47% gewijzigd door Remy!!!! op 25-08-2025 00:34 ]
Ik kan me echt 100 dingen bedenken die ik zou doen voor ik met bitcoins, shitcoins of andere geldzaken me zou bezig houden. Met een miljard op de bank kun je zo'n beetje alles doen wat je wilt mits het legaal is...Remy!!!! schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 00:00:
Tja heel eerlijk, als ik meer dan een miljard zou hebben, dan zou ik ook gaan kutten met diverse coins, gewoon omdat het kan
Echt, traden zou zo'n beetje het laatste zijn waar ik mijn tijd aan zou verdoen. Het leven is te kort, ook als miljardair.
Prima trouwens dat mensen dat willen doen hoor. Maar ik begrijp het echt niet.
Echt niets persoonlijks, maar dit is toch echt een post met heel wat jaloezie of afgunst.K00kaburra schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 23:28:
[...]
Ook al vind je het leuk, als je 2 miljard hebt en je tijd alsnog vult met traden dan ben je toch echt veel armer dan je beseft...
Ik kan me niet eens inbeelden dat je beschikt over vrije wil, bovenstaand vermogen, en de complete wereld + een stukje heelal aan mogelijkheden en dan uitkomt op een avondje traden als tijdbesteding.
Deze persoon moet wel iets ernstigs mankeren aan zijn brein.
Er zijn heel wat mensen die heel wat kapitaal vergaard hebben, niet door mammie of pappie, maar door hard te werken. Die blijven voor een groot stuk ook verder werken. Het is een drijfveer, nuttig voelen, bezig zijn..
Waarom zou die gast zijn “talent” om te traden moeten stopzetten op een bepaald level? Als hij dit nu graag doet? Ongeacht zijn vermogen?
Probeer toch eens wat meer zelf gelukkig te zijn met wat je hebt, dan gun je meestal de andere ook wat meer.
Als ik morgen euromillions win, dan ga ik zeker niet hele dagen liggen luieren. Ik ga echt genieten, maar nog steeds investeren en dingen proberen op te bouwen.
[ Voor 6% gewijzigd door kazzzdafke op 25-08-2025 00:44 ]
Never ever financial advice...
Ik was al tot inkeer gekomen, maar alsnog bedankt voor je preekkazzzdafke schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 00:42:
[...]
Echt niets persoonlijks, maar dit is toch echt een post met heel wat jaloezie of afgunst.
Er zijn heel wat mensen die heel wat kapitaal vergaard hebben, niet door mammie of pappie, maar door hard te werken. Die blijven voor een groot stuk ook verder werken. Het is een drijfveer, nuttig voelen, bezig zijn..
Waarom zou die gast zijn “talent” om te traden moeten stopzetten op een bepaald level? Als hij dit nu graag doet? Ongeacht zijn vermogen?
Probeer toch eens wat meer zelf gelukkig te zijn met wat je hebt, dan gun je meestal de andere ook wat meer.
Als ik morgen euromillions win, dan ga ik zeker niet hele dagen liggen luieren. Ik ga echt genieten, maar nog steeds investeren en dingen proberen op te bouwen.
They all knew borders no longer divided the world so much as ideologies.
Als ik 18k bitcoins zou hebben zou ik dus wel de hele dag chillen. En af en toe op wat knoppen rammen en stiekem hier meelezen en memes sturen 🙃kazzzdafke schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 00:42:
[...]
Echt niets persoonlijks, maar dit is toch echt een post met heel wat jaloezie of afgunst.
Daarom hebben wij geen 18k bitcoins.Deman23 schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 01:11:
[...]
Als ik 18k bitcoins zou hebben zou ik dus wel de hele dag chillen. En af en toe op wat knoppen rammen en stiekem hier meelezen en memes sturen 🙃
Heb jij nu weer nachtdienst? Zijn we niet gewoon collega’s?
Was even vergeten dat ik hoofdpijn kreeg van Drommels maar nu weet ik het weer.
Nee geen nachtdienst. Sterker nog, wekker gaat straks om 7 uur omdat ik iemand heb beloofd te helpen verhuizen.Alpina schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 01:40:
[...]
Heb jij nu weer nachtdienst? Zijn we niet gewoon collega’s?
Was even vergeten dat ik hoofdpijn kreeg van Drommels maar nu weet ik het weer.
Hoop dat ie koffie heeft.
In geval 2 vlieg je het huis door omdat je toch graag je winst veilig stelt danwel op 7 cent weer wil inkopen.
Wat voor prijs hebben de futures vrijdag nodig? Up of nog meer down?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international law enforcement operation.
Geen idee waar dit over gaat, in Almelo hebben we de week weer met + 9% afgesloten.kbuntu schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 22:40:
Was toch weer mooi al die stoere praat hier. BAM and reality kicks in again. Morgen weer burgertjes bakken jongens. De MCafe gaat vroeg open, zelfs in Almelo
eth, The world's computer
Een grote koffie graagalmelo15 schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 06:22:
[...]
Geen idee waar dit over gaat, in Almelo hebben we de week weer met + 9% afgesloten.
ik zou idd ook heel de dag niets doen, zeker niet traden.
Nouja wellicht dat ik monster shorts zou open op shitcoins waar joetubers over praten. Ook leuk tijd vedrijf
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik zou denk ik door Nederland gaan reizen met een custom Lambo busje en dan mensen op of onder de armoede grens oppikken voor een uur gratis boodschappen winkelen.anti elppa schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 07:19:
[...]
ik zou idd ook heel de dag niets doen, zeker niet traden.
Nouja wellicht dat ik monster shorts zou open op shitcoins waar joetubers over praten. Ook leuk tijd vedrijf
Wel part-time en bij de Aldi natuurlijk, moet leuk blijven.
Alleen nog ff denken hoe ik ze zou benaderen, misschien iets met puppy's en balonnen om ze het busje in te lokken.
K00kaburra schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 07:34:
[...]
Ik zou denk door Nederland gaan reizen met een custom Lambo busje en dan mensen op of onder de armoede grens oppikken voor een uur gratis boodschappen winkelen.
Wel part-time en bij de Aldi natuurlijk, moet leuk blijven.
Alleen nog ff denken hoe ik ze zou benaderen, misschien iets met puppy's en balonnen om ze het busje in te lokken.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Behalve ETH, die staat 5 bankjes per stuk hoger...anti elppa schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 07:43:
snap sowieso de paniek allemaal niet, die paal omhoog vrijdag was net zo idioot. Staan gewoon weer waar we waren
Had die @almelo15 toch weer gelijk, de flippening komt met de dag dichterbij. Paradigm shift incoming.
Oh zo spannend allemaal, ben benieuwd naar de Twitter berichten die dit gaan verklaren. Ik pak nog ff een bakkie en zal dan wat werk gaan verrichten.
Succes allemaal in de fiat trenches vandaag. Of met traden natuurlijk. Want die markt moet wel parasitair worden afgeroomd door low effort zelfverrijking, onder het mom van opbouwen en nuttig zijn
Zo rollen we nu eenmaal.
eth heeft amper een nieuwe ath gezet. waardeloze drek. BTC deed dat 1,5 jaar terug al. BTC pair helemaal kansloos gebeuren.K00kaburra schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 08:01:
[...]
Behalve ETH, die staat 5 bankjes per stuk hoger...
Had die @almelo15 toch weer gelijk, de flippening komt met de dag dichterbij. Paradigm shift incoming.
Oh zo spannend allemaal, ben benieuwd naar de Twitter berichten die dit gaan verklaren. Ik pak nog ff een bakkie en zal dan wat werk gaan verrichten.
Succes allemaal in de fiat trenches vandaag. Of met traden natuurlijk. Want die markt moet wel parasitair worden afgeroomd door low effort zelfverrijking, onder het mom van opbouwen en nuttig zijn![]()
Zo rollen we nu eenmaal.
Ja ik kijk ook al uit naar de stroom gier online. Ik pak de popcorn vast
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Het was een mooie testronde voordat er serieus wordt geroteerd om weer wat bagholders te creerenanti elppa schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 08:10:
[...]
eth heeft amper een nieuwe ath gezet. waardeloze drek. BTC deed dat 1,5 jaar terug al. BTC pair helemaal kansloos gebeuren.
Ja ik kijk ook al uit naar de stroom gier online. Ik pak de popcorn vast
Mooi dat het topic ook nu weer een mooie graadmeter blijkt. Het is overigens niet zo dat als jullie deze onzin blijven verkondigen dat het dan meer werkelijkheid wordt he..
You know the ticker.
[ Voor 5% gewijzigd door almelo15 op 25-08-2025 08:43 ]
De top tijden van eth liggen ver in het verleden. In die tijd had ik ze ook. Monster winsten op gemaakt. Voorlopig heeft eth een leuk pumpje gehad, maar dat veranderd nog niet veel. Laat het eerst maar eens naar 8 a 10k gaan, en of 0,08 btc. Dan praten we ergens over.almelo15 schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 08:42:
Ik lees het alweer, higher!!!
Mooi dat het topic ook nu weer een mooie graadmeter blijkt. Het is overigens niet zo dat als jullie deze onzin blijven verkondigen dat het dan meer werkelijkheid wordt he..
You know the ticker.
Sowieso als dit de top btc was, gaat eth ook binnen paar weken down
Voorlopig klopt er iig niks van en gaat btc geen kant op en stijgt eth dom door.anti elppa schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 08:51:
[...]
De top tijden van eth liggen ver in het verleden. In die tijd had ik ze ook. Monster winsten op gemaakt. Voorlopig heeft eth een leuk pumpje gehad, maar dat veranderd nog niet veel. Laat het eerst maar eens naar 8 a 10k gaan, en of 0,08 btc. Dan praten we ergens over.
Sowieso als dit de top btc was, gaat eth ook binnen paar weken down
The ticker is REKT.Stovirpi schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 08:48:
The ticker is LINK
In welk universum leef jij eigenlijk?almelo15 schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 08:54:
[...]
Voorlopig klopt er iig niks van en gaat btc geen kant op en stijgt eth dom door.
Waar is dan die dikke overtuigende ath? Waar is 8 a 10k eth, of 0,08 btc per eth?almelo15 schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 08:54:
[...]
Voorlopig klopt er iig niks van en gaat btc geen kant op en stijgt eth dom door.
Dikke groene dag ook nu?
En als btc nergens heen gaat of down, gaat eth 3x zo hard het putje in. Nooit anders geweest. En this time is niet anders
the ticker is CHEAPSATS
nothing stops this train
Er is een causaal verband tussen Hopium en te optimistische analyses.anti elppa schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 08:59:
[...]
Waar is dan die dikke overtuigende ath? Waar is 8 a 10k eth, of 0,08 btc per eth?
Dikke groene dag ook nu?
En als btc nergens heen gaat of down, gaat eth 3x zo hard het putje in. Nooit anders geweest. En this time is niet anders
ja is nog wat lastig voor sommigenytr81 schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 09:02:
[...]
Er is een causaal verband tussen Hopium en te optimistische analyses.
Als je de huidige stijging niet krachtig vindt dan kan ik je verder niet overtuigen. 100% t.o.v. btc in kleine 4 maandjes. Niet slecht voor drek die dood was, is of doodgaat.anti elppa schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 08:59:
[...]
Waar is dan die dikke overtuigende ath? Waar is 8 a 10k eth, of 0,08 btc per eth?
Dikke groene dag ook nu?
Als je de overduidelijke bodem had gekocht had je nu dubbele oranje drek. Dat is hoe simpel het is. Als je het nu doet heb je straks weer dubbele oranje drek.
Nou ja, klopt wel beetje hoor. Sinds jan is BTC ongeveer 13% gestegen (zonder de ATH, gewoon jan kopen en nu verkopen ) en ETH 27%.. tja…
Als ETH in de lift zit, dan kom je met de grootst mogelijke voorspellingen. Zakt hij een tijdje, ben je in geen velden of wegen te bekennen. Als we gewoon puur even naar de ETH/BTC kijken is het allemaal zeer marginaal en zeer risicovol om BTC om te gaan zetten naar ETHalmelo15 schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 08:54:
[...]
Maar wie heeft daadwerkelijk in dit crypto wereldje de lows flink ingekocht en verkoopt de highs?JoebarRC schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 09:15:
[...]
Nou ja, klopt wel beetje hoor. Sinds jan is BTC ongeveer 13% gestegen (zonder de ATH, gewoon jan kopen en nu verkopen ) en ETH 27%.. tja…
Zeer waarschijnlijk niemand hier in dit topic.
We zien genoeg voorbeelden van "had ik maar".
Tuurlijk zal er op een bepaald moment een alt het wellicht beter doen voor bepaalde tijd, neemt niet weg dat je beter BTC had kunnen kopen als je al wat langer meedraait in de crypto space. Almelo doet alsof het de normaalste zaak is en geeft zelfs voorspellingen dat ETH 100% beter gaat presteren in de toekomst. Zelfs Vitalik doet deze uitspraak niet.
Tja dan is het gewoon dom meelullen toch?
zijn genoeg shitcoins die dat in 5 dagen doen, of korter. non argument. Ook bodem kopen bij welke shitcoin dan ook, non argument. Heeft niets met de kracht van eth te maken. Is gewoon bodem vissen, en tikkie geluk.almelo15 schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 09:13:
[...]
Als je de huidige stijging niet krachtig vindt dan kan ik je verder niet overtuigen. 100% t.o.v. btc in kleine 4 maandjes. Niet slecht voor drek die dood was, is of doodgaat.
Als je de overduidelijke bodem had gekocht had je nu dubbele oranje drek. Dat is hoe simpel het is. Als je het nu doet heb je straks weer dubbele oranje drek.
Zo heb ik ook een x40 met eth gemaakt in de goede jaren
Och, ik heb 60% BTC, 30% ETH en 10% SOL dus ik loop met de stroom mee en vind zowel BTC als ETH prima. Nu nog dit keer op tijd verkopen, al heb ik in tegenstelling tot 2021 al rond de 30% verkocht, vorige week zelfs de (hopelijk) locale top van BTCVis schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 09:20:
[...]
Maar wie heeft daadwerkelijk in dit crypto wereldje de lows flink ingekocht en verkoopt de highs?
Tuurlijk zal er op een bepaald moment een alt het wellicht beter doen voor bepaalde tijd, neemt niet weg dat je beter BTC had kunnen kopen als je al wat langer meedraait in de crypto space. Almelo doet alsof het de normaalste zaak is en geeft zelfs voorspellingen dat ETH 100% beter gaat presteren in de toekomst. Zelfs Vitalik doet deze uitspraak niet.
Ja, precies dat dus: natuurlijk kun je wel een perfect moment uitkiezen om te roteren naar een altcoin waardoor je - na je eerste mooie ROI op BTC - nog wat extra ROI op een altcoin kunt halen omdat Bitcoin stilstond. Maar hoe zeker weet je dat? Wat is het risico? Weet je de bodem (en top) perfect te timen?Vis schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 09:20:
Maar wie heeft daadwerkelijk in dit crypto wereldje de lows flink ingekocht en verkoopt de highs?
Toegegeven, ETH heeft vanaf april nu een mooie run te pakken met een x3.5, dus als je in april alles had geroteerd naar ETH had je inderdaad (vanaf dat moment!) een hogere ROI gehad. Maar dat had je ook met sommige andere altcoins kunnen hebben.
Volgens mij heeft @anti elppa ook meerdere malen gezegd dat ETH sowieso 100% zeker een nieuwe ATH zou neerzetten deze cycle. Sterker nog, de hele top 20/30 zag hij wel een nieuwe ATH neerzetten. Dus dat lijkt mij toch niet per se iets doodverklaren. Alleen maar dat de voorspellingen van the flippening, Bitcoin naar 0 en ETH rules the world gewoon over the top zijn. Laat 'm dat eerst maar eens zien.
Vanaf de cycle bottom heeft ETH nu een x5.6 gedaan, Bitcoin een x7.6. Ben je een perfecte bottom timer en HODL'er dan was er dus nog geen reden geweest om te switchen, zeker als je niet van risico's houdt. En dan had je dus ook je switch moment perfect moeten timen.
Heb de cijfertjes al vaker benoemd, maar nogmaals: als ETH ook een x7.6 neerzet vanaf de bodem dan hebben we het over $6700, en dan moet Bitcoin nu volledig stil blijven staan. Gaat Bitcoin naar $150k, dan mag ETH voor dezelfde bottom-top performance naar $8150. Dus ja, vandaar dat veel mensen hier zeggen dat ETH echt nog een fors stuk hoger moet om in ieder geval gelijk te komen qua performance. Dat kan denk ik nog prima, maar zo'n clear cut case dat ETH echt de allerbeste performer is en de obvious keus qua rendament is nu nog overdreven en onbewezen.
Fijn dat de markt nu wat bevestiging geeft van mijn keuze, haha. Al zak ik op dit moment nog steeds voor een aanzienlijk deel mee.Mustang24 schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 22:12:
[...]
Inleg eruit gehaald, weak hands maar alles wat er nu in zit is pure winst dus dit kan ik nog goedpraten voor mezelf later..
Gisteravond heb ik de balans voor mezelf opgemaakt: in april stond ik nog 30% onder water en was mijn hele portfolio aanzienlijk minder waard dan wat ik nu heb kunnen verkopen. Dat heeft uiteindelijk de doorslag gegeven.
Het resterende deel wil ik gefaseerd afbouwen: telkens 10–15% van de portfolio-waarde verkopen bij elke 10% stijging vanaf de ATH.
Waarom denk je dat rate cuts voor hogere koersen zorgen? Sure het stimuleert de economie en het verlaagt de disconteringsvoet maar er wordt om een reden naar dit instrument gegrepen.Wispe schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 09:27:
Waarom denkt iedereen dat de bull voorbij is terwijl de rate cuts nog moeten komen?
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Doet blijkbaar weinig. Leuke opleving vrijdag, maar is alweer bijna ingeleverd. BTC staat inmiddels zelfs lager dan voor de Powell aankondiging. Wat moet er nog meer gebeuren om weer wat positiviteit in de markt te krijgen?Wispe schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 09:27:
Waarom denkt iedereen dat de bull voorbij is terwijl de rate cuts nog moeten komen?
De hopium is real on this one. Ik vind het zelf niet eens zo erg deze drop, lekker een beetje afkoelen. Rome is ook niet op één dag gebouwd.
Automatische meldingen voor Marktplaats, 2dehands en vinted? MarktAlert.nl
Je moet alleen geduld hebben. Verder niks doen. Laat alle ruis langs je heen waaien.bsmpower schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 09:39:
[...]
Doet blijkbaar weinig. Leuke opleving vrijdag, maar is alweer bijna ingeleverd. BTC staat inmiddels zelfs lager dan voor de Powell aankondiging. Wat moet er nog meer gebeuren om weer wat positiviteit in de markt te krijgen?
Vanmiddag wordt waarschijnlijk de CME gap netjes gevuld en staan we zo weer op 117. Gezien ETH en Sol zich redelijk staande houden zou ik het niet gek vinden als we daar weer nieuwe ATHs neerzetten.bsmpower schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 09:39:
[...]
Doet blijkbaar weinig. Leuke opleving vrijdag, maar is alweer bijna ingeleverd. BTC staat inmiddels zelfs lager dan voor de Powell aankondiging. Wat moet er nog meer gebeuren om weer wat positiviteit in de markt te krijgen?
Geduld.. Mijn PF waarde is nagenoeg hetzelfde als eind September '24ytr81 schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 09:44:
[...]
Je moet alleen geduld hebben. Verder niks doen. Laat alle ruis langs je heen waaien.
Ik ken je allocaties niet, maar 1 jaar is voor mij ruis in BTC (en beetje SOL)bsmpower schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 09:50:
[...]
Geduld.. Mijn PF waarde is nagenoeg hetzelfde als eind September '24
powell heeft niets aangekondigd. Dit was een mooie pump op de toon van de beste man. We zitten al weken in low volume gebied. WAt ik al schreef, onze binance wintermute combo, smult van dit terrein. Er waren veel shorts, die hebben ze rekt laten gaan vrijdag, nu de andere kant op. Alle degens kapot, zoals het hoort.bsmpower schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 09:39:
[...]
Pas in 17 september gaat er wat concreet worden. tot die tijd moet je gewoon niets doen
een jaar is niets. Time in the market, beats timing the marketbsmpower schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 09:50:
[...]
/f/image/VKr2oFQfsSix7vROHC3xtu3T.png?f=fotoalbum_large)
Je kunt zeggen wat je wilt, maar deze (hoogst noodzakelijke) stijging van ETH (tov BTC) geeft toch wel aan dat hij:
1. In de lift zit
2. Net zoals voorgaande cycli, lekker meelift op de stijging van BTC
3. inflow krijgt zodra er een pump van BTC is geweest
Ik verwacht voor deze cyclus dus niks anders: ETH blijft lekker meeliften en krijgt inflow op het succes van BTC.
Waar gaat ie terecht komen? Ik hoop zelf op 5-7k.
Gaat dat gebeuren? Neem nog 200 ochtenden een straffe koffie en je weet het.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Greed is a helluva drugbsmpower schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 09:50:
[...]
Ja, waar kan ik die cursus "op tijd verkopen" volgen?JoebarRC schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 09:26:
[...]
Och, ik heb 60% BTC, 30% ETH en 10% SOL dus ik loop met de stroom mee en vind zowel BTC als ETH prima. Nu nog dit keer op tijd verkopen, al heb ik in tegenstelling tot 2021 al rond de 30% verkocht, vorige week zelfs de (hopelijk) locale top van BTC
Alle tips zijn welkom.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Nou, dat lijkt mij toch vrij duidelijk? Voor VET ben je -tig keer gewaarschuwd, muntje van de vorige cycle en is gewoon absolute drek. Desalniettemin heeft die coin vanaf sept. 2024 (en huidige) punt +350% gestaan in december 2024, dus ja, als je toen niet dacht 'prima verkopen die zooi' dan is het gewoon greed waardoor je nu weer terug bij af bent.
SUI staat overigens nog op +125% sinds september 2024, weet niet meer exact wat je aankoopmoment was maar SUI is sindsdien niet meer onder dat niveau gekomen dus je moet daar gewoon op winst staan.
TL;DRanti elppa schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 09:54:
[...]
powell heeft niets aangekondigd. Dit was een mooie pump op de toon van de beste man. We zitten al weken in low volume gebied. WAt ik al schreef, onze binance wintermute combo, smult van dit terrein. Er waren veel shorts, die hebben ze rekt laten gaan vrijdag, nu de andere kant op. Alle degens kapot, zoals het hoort.
Pas in 17 september gaat er wat concreet worden. tot die tijd moet je gewoon niets doen
Ruis
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Ontken toch ook niet dat het greed is? Inderdaad heel dom om niet te hebben verkocht begin December. Maar ik weet nog dat ik rond die tijd dacht dat dit niet verstandig was om te doen ivm de belastingdienst (en die 3 maanden rondom oud & nieuw "regel"). Daarna is alles weer ingezakt. Heb uiteindelijk SUI wel verkocht met veel winst, daar weer 30% meer Vechain voor gekocht dan daarvoor, en uiteindelijk weer 50/50 van gemaakt (Vechain/Sui). Lastig rekensommetje, maar ik ben 30% vooruit gegaan in aantallen van mijn muntjes, en gelijk gebleven qua Euro waarde over een jaar gezien.Guere schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 10:17:
[...]
Nou, dat lijkt mij toch vrij duidelijk? Voor VET ben je -tig keer gewaarschuwd, muntje van de vorige cycle en is gewoon absolute drek. Desalniettemin heeft die coin vanaf sept. 2024 (en huidige) punt +350% gestaan in december 2024, dus ja, als je toen niet dacht 'prima verkopen die zooi' dan is het gewoon greed waardoor je nu weer terug bij af bent.
SUI staat overigens nog op +125% sinds september 2024, weet niet meer exact wat je aankoopmoment was maar SUI is sindsdien niet meer onder dat niveau gekomen dus je moet daar gewoon op winst staan.
Netjes.John245 schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 10:29:
En gekocht onder €95k
Gisteravond was het moment dat ik weer enigszins nuchter was en heb toen TP7 uitgevoerd aangezien ETH over de 4900$ ging. Een half uur voor die deepdive naar beneden.
Noem het mazzel, noem het timing, maar noem het vooral een plan.
Niemand gaat weten of we vanaf hier inderdaad naar 5-7K ETH gaan, of dat we de top van BTC al hebben gehad.
Veel seinen staan nog op groen, ik verwacht zeker nieuwe ATH's komende periode, maar wat winst nemen is altijd verstandig. Over een jaar vanaf hier staan veel alts sowieso op een -90%, dus blijf er niet te lang in hangen..
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Zo hoort het ook! Van winst nemen word niemand armer, lopen genoeg retards rond die denken dat hun alt nog wel even een x10 doet vanaf hier en zo word je bagholder, ook al die yt gasten hebben veel te hoge targets. Heb je alts zou ik eens kijken naar de highs van Januari en hier je targets op af stemmen, komende 2 a 3 maanden zal het moeten gebeuren, dont be to greedy!Don Guacamole schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 10:33:
[...]
Netjes.
Gisteravond was het moment dat ik weer enigszins nuchter was en heb toen TP7 uitgevoerd aangezien ETH over de 4900$ ging. Een half uur voor die deepdive naar beneden.
Noem het mazzel, noem het timing, maar noem het vooral een plan.
Niemand gaat weten of we vanaf hier inderdaad naar 5-7K ETH gaan, of dat we de top van BTC al hebben gehad.
Veel seinen staan nog op groen, ik verwacht zeker nieuwe ATH's komende periode, maar wat winst nemen is altijd verstandig. Over een jaar vanaf hier staan veel alts sowieso op een -90%, dus blijf er niet te lang in hangen..
Nubtrix schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 10:48:
Nu voelt die btc short liquidatie nog dommer natuurlijk.
Nubtrix schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 10:48:
Nu voelt die btc short liquidatie nog dommer natuurlijk.
[ Voor 21% gewijzigd door Aeronaut op 25-08-2025 10:53 ]
Dan heb je te weinig in de veiligste investering qua cryptomunten gealloceerd, want bitcoin heeft de afgelopen 12 maanden +66% gedaan, van €57k naar €95k.bsmpower schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 09:50:
[...]
Achteraf gezien klopt dat inderdaad. Achteraf had ik ook ruim 2x meer gehad dan nu als ik begin December had gekocht. Het is niet alleen welk muntje, maar ook een goeie timing.El Caballero schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 10:58:
[...]
Dan heb je te weinig in de veiligste investering qua cryptomunten gealloceerd, want bitcoin heeft de afgelopen 12 maanden +66% gedaan, van €57k naar €95k.
[ Voor 18% gewijzigd door bsmpower op 25-08-2025 11:01 ]
Klopt ook wel ongeveer qua jaartallenTaro schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 22:27:
Mooie afsluiter voor deze run @tomtom901 & @kazzzdafke ?
[Afbeelding]
Bij shitcoins gaat het om goede timing en het juist muntje selecteren. Bij bitcoin gaat het om nu beginnen en met de juiste mindset volhouden. Als de ene strategie niet werkt, moet je misschien eens de andere strategie overwegen.. Doe nou niet alsof er iets mis is met 66% rendament in een jaar..bsmpower schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 10:59:
[...]
Achteraf gezien klopt dat inderdaad. Achteraf had ik ook ruim 2x meer gehad dan nu als ik begin December had gekocht. Het is niet alleen welk muntje, maar ook een goeie timing.
ja die kon je verwachten. Ze zijn er meestal wel rap bij als je meer dan 50k "parkeert". Ben er nooit op ingegaan.tomtom901 schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 11:11:
Nog een mooie voor @anti elppa, ING vermogensbeheer aan de lijn net, of ze toch niet ook wat voor me konden doen nadat ik daar ook een beetje gestald had in een 3 mnd deposito
Kennis van me heeft me meer dan genoeg verteld over gesprekken met ze, ook F2F op locatie, lui hebben meestal geen idee. Meest idiote en slechte info. Bij beetje doorvragen of inzoomen op details etc, word het stil
Zelf als je met meerdere miljoenen aan komt zetten krijg je een snotneus die net ergens 1 of ander certicaatje gekregen heet. Totaal waardeloos
Ja daarom ook afgekapt en gezegd dat ik mijn crypto, aandelen en vastgoed in eigen beheer had. Als ik me nou bedacht mocht ik het nummer opslaan en altijd terugbellen. Ja, dat zal ja.anti elppa schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 11:23:
[...]
ja die kon je verwachten. Ze zijn er meestal wel rap bij als je meer dan 50k "parkeert". Ben er nooit op ingegaan.
Kennis van me heeft me meer dan genoeg verteld over gesprekken met ze, ook F2F op locatie, lui hebben meestal geen idee. Meest idiote en slechte info. Bij beetje doorvragen of inzoomen op details etc, word het stil
Zelf als je met meerdere miljoenen aan komt zetten krijg je een snotneus die net ergens 1 of ander certicaatje gekregen heet. Totaal waardeloos
Die gasten hebben maar één taak en dat is 'groot geld' binnen houden in het bedrijf. Ergens is elke €50k blijkbaar toch wel weer interessant voor de totale liquiditeit van de bank.tomtom901 schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 11:46:
[...]
Ja daarom ook afgekapt en gezegd dat ik mijn crypto, aandelen en vastgoed in eigen beheer had. Als ik me nou bedacht mocht ik het nummer opslaan en altijd terugbellen. Ja, dat zal ja.
Tuurlijk, want dat levert ze een betere rente op. Maar dat doen ze maar over de rug van iemand anders.Jumpman schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 11:55:
[...]
Die gasten hebben maar één taak en dat is 'groot geld' binnen houden in het bedrijf. Ergens is elke €50k blijkbaar toch wel weer interessant voor de totale liquiditeit van de bank.
Ze splitsen je ook vaak eigen beleggingsmandjes in de maag. Dus dan betaal je dubbel, een beheersfee voor de "strategie" en de ETF fee die ook naar hun vloeit. Althans dat heeft de Rabobank en SNS, ING geen ervaring.Jumpman schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 11:55:
[...]
Die gasten hebben maar één taak en dat is 'groot geld' binnen houden in het bedrijf. Ergens is elke €50k blijkbaar toch wel weer interessant voor de totale liquiditeit van de bank.
Terwijl het eerlijke verhaal is dat je net zo goed 2 a 3 brede ETF's kan pakken tegen een fractie van de jaarlijkse kosten. Vanguard World index o.i.d.
Buy the rumour, sell the news?Wispe schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 09:27:
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp
en ja dit is een type persoon die leidinggevende is van de organisatie, denkend dat ze zeer goed bezig is.
Als je zo hoog in het bedrijf zit, kun je op zijn minst met je eigen hersens toch wel zelf investeren ofniet soms
nothing stops this train
die gaat nu niet op, want dan hadden we eerst een hele dikke nieuwe ath in een andere range moeten hebben. Dus zeg maar vrijdag pomp, en dan deze week doorpompen tot ergens 150k. En dan ergens 2e week september, of tijdens fomc meeting dumpen.
Niet dat gestuiter wat we nu binnen paar dagen gezien hebben. heeft ook niets met rate cuts te maken. Is wat ik hier al 20x geschreven heb afgelopen 24h
Wie is hier nu de permabearPinsa schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 12:42:
Straks nog even een yank dump er achter aan om het feest compleet te maken
Gebeurt zoveel, onder het mom van geen affiniteit mee.Kol Nedra schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 12:32:
Ik weet van 1 niet directe collega die bankiert via deze weg, die heeft er een mannetje voor die haar geld beheert in wat ze kan investeren.
en ja dit is een type persoon die leidinggevende is van de organisatie, denkend dat ze zeer goed bezig is.
Als je zo hoog in het bedrijf zit, kun je op zijn minst met je eigen hersens toch wel zelf investeren ofniet soms
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/n5c3VhmS8e8r0Au9drh91V5v.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SSYR8SPws1PalwMfmTBsAEWI.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/JxCdlzQ3HO3SHplbbaYE2n3T.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JScfjIA1QIasnw9P9EszZTxA.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/s2kAXRJyGgnsGd8yTAHVfcAd.png?f=fotoalbum_large)